- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
Hirdetés
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #146561 üzenetére
1.6, 1.8, 2.5 V6. Ha 2.0, akkor inkább TS, mint JTS. Vezérlésmódosító mindegyikben elhasználódik, sűrűn cserélt, jó minőségű olajjal megnyújtható az élettartama. Kényes motor mindegyik, igényli a jó olajat, és a bemelegítést, Alfaszerelő ajánlása, hogy mindig a max értéken legyen a nívón.
Futómű tud még költséges lenni, főleg, ha legó módon cserélgették, akkor tényleg minden negyedévben kell egy lengőkart babrálni, egyszerre kell gatyába rázni az egészet, jó minőségű alkatrésszel, akkor sokat elmegy, nem olyan rossz mint a híre, Alfás csoportokban is rendszeresen láttam (már kiléptem), hogy kopog a jobb oldala, cseréli a jobbat, aztán kopog a bal, cseréli a balt...
Tartósság szempontjából, nyilván nem egy McPherson + csatolt hosszlengőkar kombináció, de nem is azt nyújtja.Én vagy egy ismert előéletű autót vennék, amibe a kevés km nem 2-5 km-es utakból került bele, vagy elfelejteném a TS-t és dízelt néznék, vagy V6-ot.
Sok a lutri, hülyegyerek által használt, rugdosott, nem karbantartott példány.Acheron: a 159-ben levő TBi van a Giuliettában is 235 lóval, FL után már alumínium blokkos 240-nel. A Novitec, a Pogea Racing és a Zender is kínál hozzá tuningboxot előbbiből 260, utóbbiből 271 lesz, 159/Breara/Spider hármasból csak 240 jön ki a hozzájuk való csomaggal.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
KAMELOT
titán