- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz kezman #141950 üzenetére
Az a Ssangyong befutó lenne a világ legocsmányabb autója címért folytatott harcban.
Nem rossz a CRDi motor, és maga az autó sem, de a Honda vonalat mondom továbbra is.
Ha már ezt a méretet nézitek, nézz rá a CR-V-kre is. A 2.2-es dieselük is nagyon jó és elég sok belőle az automata, ha azt szeretnél mindenképpen."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kezman
őstag
válasz runner 125 #141951 üzenetére
Kösz, elsődleges a HR-V persze, csak érdeklődöm, a CR-v benzinesek mennyivel falánkabbak mint a 1,6 -os HR-v?
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
Atomgeszi
veterán
válasz barnam_ #141921 üzenetére
Értem, köszi..
Kezd letörni a lelkesedésem egyébként.
TDI-t szerettem volna(haveri körben is van vagy 3-4 és csak városban használják és tankoláson kívül, meg a kopó alkatrészeken kívül semmi más egyebet nem kért még), de 10-ből 9 külföldi okmányos 200-280k km közötti(szinte kivétel nélkül mindegyik ennyire van pörgetve), amivel nem is lenne baj, de ezt főleg egy német vagy ausztriai autóról ami már 15-20 év közötti, ezt ki hiszi el? (tudom nem km állásra veszünk autót, de lerí róluk a dupla vagy 3x annyi)
Ha még ez sem lenne elég, akkor meg hozhatnám példának, hogy tuti valami bevándorló árulja ilyen helyesírással, és természetesen annak is lehet hinni, hogy "fris müszaki, olalyszürö, féknyerreg, ujj szillentek, ujj akumultáro,csak komoj erdeklödök hijjanak"...
Szóval ötletet szeretnék.
Városban 5-10km szaladgálós, illetve, ha leakarunk ugrani a Balatonra(200km), azt is teljesítse. Jelenleg a garázs nem megoldott, tényleg csak A- B -be eljutni a cél, ezért kihúztam a listáról a 96-99 közötti majd 1 millió körüli passatokat.
Amit azért szeretnék mindenképp, ABS, klíma, villanyablak..
300-400 körül(átírás előtt). Tudom, mire papírok rendezve meg stb. lesz az egész 600k.
Mi marad? Valami kisköbcentis fa ék egyszerű motor? Szívó dezső?
Benzingázas kínálat is konvergál a 0-ra(már ami az értelmeset jelenti és nem Niva vagy 5 literes RAM)
Köszi!Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett/hsz_1-50.html
-
runner 125
nagyúr
válasz kezman #141952 üzenetére
Kétezer ccm-es, benzines SUV-ok között kb. a legtakarékosabb. 9 liter körüli átlaggal kell számolni, a Haldex rendszer miatt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kezman
őstag
válasz runner 125 #141954 üzenetére
Kösz, és a 2002-eseket érdemes még meg venni, 2003-as nekem nem jönbe
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
barnam_
nagyúr
válasz Atomgeszi #141953 üzenetére
VW TDI-ből valóban óriási a kínálat, jól meg kell nézni mit vesz az ember. Szerintem érdemes lenne típushoz kötődő csoportban érdeklődni FB-on (tudom, nem mindenkinek van, de a közösség miatt ez a legegyszerűbb) a tipikus hibákról.
Ha rövid távon használod városban, az én tippem az első szériás Focus 1.6 benzin lenne. 600k körül már talán lehetne kifogni magyar papírosat, az átírás kb. 60 ezer. S ebben a motorban nincs nagyon mi elromoljon, a kopó fogyó alkatrészek meg ugyanolyanok mint máshol. 7 liter körül fogyaszt 100-on, az teljesen jó.
-
őstag
-
Lokids
addikt
Na jó, elvetettem a többit.
Azt kell eldöntenem, hogy OPC NB Edition, vagy Fiesta ST.Az OPC idősebb, de van benne sperr. Azt nem tudom, hogy az 1.6 ecotec motor még mindig az olajzabálósabb műfajból van-e.
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Lokids
addikt
Mert a tesztek magasztalják a fiestát. A sima OPC-nél jobb. A réginél és az újnál is, pedig utóbbiban van sperr.
Az NB edition viszont más tészta. alapból kemény, erős. És Limitált kiadás. Összesen 500-at vagy 1000-et csináltak.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
veterán
válasz Lokids #141961 üzenetére
Magamnak a Corsa OPC-t választanám, mert jobban megbízok az Opelben (sok - kb. 13 db - Opelem volt, sosem hagytak cserben), és németebb autó a Fiestanál. A tesztekben viszont a Fiestát hozzák ki mindig játékosabbnak az összes hot hatch összehasonlításban, a Corsa inkább szike (ahogy ezt valaki tegnap nagyon jól megfogalmazta itt).
Illetve én 1/2-2/3 részben autópályán közlekedem, oda meg inkább kell a powa' és az aránylag takarékos üzem, mint a játékos futómű. A Hungaroringen bizonyára más a helyzet, de kérdés, mennyit jársz oda - én semennyit.
Szerk:
Ha vas blokkos, akkor jó eséllyel az olajevős Ecotec 1.6 16V az alapja. Az meg az enyhén háromszög keresztmetszetű dugattyúk miatt kajálta az olajat. Ezeket anno a Lotus tervezte az alacsonyabb súrlódás miatt ilyenre. Vélhetően a turbóhoz más dugókat használnak. Ha meg eszegeti egy kicsit az olajat - pár decit ezer kilométerenként - az nem a világvége és itt feature, nem bug.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Lokids #141958 üzenetére
Asszem a vezess.hu tesztjén volt, hogy a napi kakucsringes hajtás után fél liter olajat kellett rátölteni a Corsa OPC-re. Ezzel nem fikázom, szerintem egy jó kis turbós nyelezés után ez még hibahatáron belül van nálam, csak számolni kell ezzel is. Az enyém is eszi, ha padlózom. A 20 éves merciből 2200km alatt semmi sem tűnt el szerencsére.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sur1G
aktív tag
válasz Kakaduku #141911 üzenetére
Üdv!
Én is rá voltam kattanva az új Vitarára, mert a páromnak nagyon tetszett. 1-2 hétig teljesen beleéltem magam, hogy végre veszünk egy új kocsit, mennyire jó, meg szép, meg megéri stb..., amit ugye a tesztek írnak. Aztán kipróbáltuk és jött a teljes megsemmisülés. Akinek nem feltétlen fontos a magasított üzem, szerintem kap jobb autót ennyi pénzért. A motor döglött, a belső anyagok minősége pedig kritikán aluli (a teljes belső ajtókárpit mozog mikor behúzod az ajtót, csak sokadszorra vagy erős csapásra csukódnak az ajtók, rossz úton új korában is zörög, a műszerfalról nem is beszélek inkább). A Vitara után visszaülni a 11 éves Corollába maga a mennyország volt. Más emberek számára lehet ezek nem annyira fontosak dolgok, én nagyon sajnáltam. -
runner 125
nagyúr
válasz Sur1G #141970 üzenetére
Totál egyetértek. A sajtó túlhájpolta, mert occsó, mert SUV, mert formás és első blikkre jó. Egy ismerős cimbora vett a csajának egyet, néztem én is, legpuritánabb, legolcsóbb anyagból van minden belül.
A srác belátta, h a 11 éves HR-V-m csendesebb, minőségibb, mint az. Persze zörgésnek, ismeretlen zajnak nyoma sincs nálam.
Emellett szerintem elég szűk a beltere is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #141972 üzenetére
Honda - Suzuki azért más kategória. Ez egy low budget suv, viszonylag sok hely van benne, 181cm vagyok és kényelmesen elfértem magam mögött, a csomi is egész korrekt. Szerintem olcsó, új családi autónak egyáltalán nem rossz, azzal a szög egyszerű szívó benzinmotorral. Minőségi belteret nem kell elvárni tőle, ha az kell, akkor 4-5 éves használt autót kell nézni, eggyel magasabb kategóriából.
-
penge111
addikt
válasz Kornel #141544 üzenetére
Szia írtad, hogy 3 évig volt Splash-ed. Milyen gondod volt vele, ha volt? Autópályán megállja a helyét? Klímával, városban milyen volt? Mennyire variálható az ülése? Honda Jazz-t akartam venni, de még az Jazz 1- is amit érdemes megvenni 1.3 millió felett van. Köszi a válaszod előre is!
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Sur1G
aktív tag
válasz tboy93 #141971 üzenetére
Ez az ajtó csukódás érdekes kérdés. A Suzuki Vitara fórumban volt erről szó és állítólag az újabban gyártott modelleknél az ajtó tömítéssel csináltak valamit és így már könnyebben csukódnak az ajtók. A legnagyobb meglepetés akkor ért, amikor az új S-Cross-t próbáltam ki. Ugyan úgy szarul csukódnak az ajtajai. Ültem már pár autóba, de olyan még nem volt, hogy harmadszorra sikerült csak becsukni egy ajtót.
Ami viszont meglepett, hogy az 1.0 turbó motor fényévekkel kulturáltabbnak tűnt az S-Crossban, mint az 1.6 Vitara. 130 km/h-nál konkrétan tök csendben lehet vele utazni, amire a Vitara alkalmatlan. Olyannyira csendesebbnek tűnt, hogy utána megkértem a kereskedőt, hogy menjünk megint a Vitarával is egy kört. Nem értem azóta se. Az 1.4 turbós S-Cross GL+ felszereltséggel névre írva minden költséggel 4,8 misi, annyi hogy itt van még ráadásul pár plussz a felszereltségben: esőszenzor, kulcsnélküli indítás meg pár ilyesmi. Aki le tudja nyelni a kocsi kinézetét sokkal boldogabb lesz az új S-Crossal. Az 1,4-es motor pedig már tényleg ég és föld. Ha a kinézetét le tudnám nyelni én vennék egy S-Crosst, de sajnos nekem nem megy. Helyette inkább jön egy 10 éves 325i 40% pénzért
[ Szerkesztve ]
-
kezman
őstag
A HR-V-re visszatérve,szerintetek mi az a gyártási év amit még meg lehet venni, futás kb 200 körül van mindegyiknél, ami érdekel, 2000 től felfele gondolkodom, 1,5 m -a max amit szánnák rá, így fotó alapján azért van egy két ígéretes darab?
Más, Suzukit nem vennék, vagyis új Vitarát nem, SX4 be gondolkodtam, az még talán, de amik most vannak Hahu-n azok nevetséges áron 250-300 Km-el elég érdekes ez a mai használt autó helyzet.
[ Szerkesztve ]
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
őstag
válasz aero. #141977 üzenetére
Szerintem a vélemény nagy része főként az anyag- és összeszerelési minőség igénytelenségéről szólt.
Persze sokaknak ez is megfelelő (lásd faterom és a Kia Rio), de szerencsére vannak még jó ízlésű emberek, akik szeretik a minőséget és nem vakítja el őket a japánság és főként az "első fing joga".
"Less but better" - Dieter Rams
-
Sur1G
aktív tag
válasz aero. #141977 üzenetére
Igen van az 1,4 turbó 5,5 millió magyar Ft-ért. Nah az az igazán nagy vicc. Annyiért csak jobbat lehet venni. Én tényleg nagyon sajnálom, mert nekem amúgy nagyon tetszik és simán be vállalnám. Ha adnák pl. GL+ felszereltséggel 1.4 turbót max. 4,5 millióért talán újra elgondolkodnék.
[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
válasz xEon1337 #141978 üzenetére
"Első fing joga". Nem tudom, természetesen 4,5 millióért lehet venni magasabb kategóriás használt autót. Köszönöm, de egy használt kocsiért 4,5 milliót nem fogok kiadni, főleg úgy, hogy manapság az autók előélete egy nagy lutri. Ki tudja mi volt vele, hogy használták stb. Nem akarok én meggyőzni senkit és mindenkinek a véleményét tisztában tartam és mérlegelem, de akkor én is elmondom a magam véleményét. Ellenérveket meghallgatok ez ellen is és beszélhetünk is róla.
Másik dolog, hogy nem egy fapados autót akarok venni és nem csak az számít, hogy "hú milyen márkás autóban ülök..." vagy az, hogy a beltér milyen csilli- villi. Ez nem igénytelenség szerintem. Az autó egy használati eszköz ugyanúgy mint egy telefon, vagy egy cipő.
De egy szónak is 100 a vége, ennyi pénzt használt autóért soha, hogy eseteg bukjam az egészet, mert egy szar roncsot vettem.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Kakaduku #141980 üzenetére
De egy szónak is 100 a vége, ennyi pénzt használt autóért soha, hogy eseteg bukjam az egészet, mert egy szar roncsot vettem.
Azért ha reális határok között keresel használt autót közel sem fogsz szart venni. Nyilván egy 2015-ös 7-es bmw 4,5 misiért valószínű hogy egy tákolt fostarisznya. De ennyi pénzért igen is lesz jó vétel 1,5-3 éves használt autókból ami teljesen rendbe van. Amúgy meg az új autónál pont az első fingás joga kerül kb 500-600k ba ha kihoztad a szalon kapujából De tény mindenki más,én inkább veszek használt leinformálható autót, jó felszereltséggel, igényeimnek megfelelően 70-80% áron. Mintsem 2 év alatt bukjak min 1 misit rajta.
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
A peugeot 301 mennyire sikerült jóra? Ma láttam egyet az utcán hosszabb ideig és nekem egészen bejött (azt tudtam magamtól is, hogy 2-3 millió körül van használtan -nyilván ezért a pénzért szerintem oké a külseje)
- vagy továbbra is a francia jelző és ezzel túl is van tárgyalva a dolog?
-
kezman
őstag
válasz rwin5 #141982 üzenetére
Ez pont így van ahogy a kolléga mondta, nekem jelenleg egy 26 éves 205-ösöm van, egyetlen rozsdafoltot nem találsz rajta, a jobb oldala volt javítva, bele mentek, ott matt a festés máshol ha lemosom csilli villi még most is, a motorba 270 van, még épp hogy csipegeti az olajat, 16 éve van nálam az óta egy hátsóhíd csere volt, ez Peugeot betegség, olajcserék és műszaki felkészítésen kívül nem költöttem rá, most már kellene de épp cserélni szeretném, ilyen autóm nem lesz még egy , nagyon szeretem, külterületen lakom, földúton járok vele, volt hogy erdőbe fát hordtam vel egyik télbe, sajna rákényszerültem, senkinek nem kívánom, de azt is kibírta, csak ennyit a Francia autókról. Ja azt elfelejtettem hogy 1.2-es benzines
[ Szerkesztve ]
Ne dühöngj, hogy megöregedtél, van, akinek ez sem sikerül.<< Nokia 5800>>Huawei P Smart>>
-
rwin5
őstag
válasz kezman #141985 üzenetére
Őszintén szólva a mi családunkban kb 20 éve volt utoljára francia autó, így birka módjára én csak annyit tudok róluk amiket olvastam -főleg fórumokon, hallottam. Pl utoljára ami tetszett az a citroen C3 de az le lett szólva így az újabb autókkal kapcsolatban is maradt a dolog. A 301-es tetszik, amúgy leárazásokat nézve, vennék még új swiftet is. Legfőbb bajom most a fogyasztással van, hogy dízelre nem tudok váltani, de még gázosra is, mert ezeken a távokon ahol közlekedek a vízfok miatt nem váltana át gázra. 1.2-es 301-es fogyaszt 6-7 liter körül az egész oké, amúgy nem vagyok száguldozós fajta.
Az autó állapotát szerintem mindenhol a gazda válogatja. Nekünk volt egy +30 éves golfunk alig volt baja de asszem 25 év óta családban volt, első autóm meg egy 2-es golf volt és hetente vittük szó szerint a szervizbe
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz penge111 #141974 üzenetére
Szia!
Jazz nagyobb, és jobban variálható.
Ezen felül a Splash is elég lehet 2 embernek, mert a csomagtere teljesen síkba dönthető, sok mindent elvittem vele, amit nem gondoltam volna, hogy belefér, és mégis.
Műszakilag megbízható, az első rugók törnek el, de az 3-5 éves korára már 100%, csak meg kell nézni, hogy volt-e cserélve, vagy törött végű rugóval jár a tulaj mai napig.
Klíma azért eléggé megfogja az 1.2-es fűnyírómotort, az 1.0 meg szóra se érdemes, csak is 1.2.
Fogyasztása zseniális, dízeleket megszégyenítő, de ne számíts egy rakétára, viszont klíma nélkül 1-2 emberrel elég jól szedi a lábát.
Viszont az értelmes példányok 1.2M-tól indulnak, ami alatta van, az rom. -
őstag
válasz tresh #141983 üzenetére
Nekünk volt Citroen C4-esünk, 0 kilométerrel hoztuk ki a szalonból, 1.4-es benzines motorral.
5 évig volt nálunk (2004-2009), végig voltak vele apróbb, főként elektronikai gondok. Ez idő alatt 75.000 kilométert tettünk bele, de már szükség volt a hengerfej síkolására, mert nyomta ki az olajat.. A kaszni merevsége, illetve annak a hiánya is megérne egy misét, persze ezt csak akkor veszed észre, ha végre vezetsz egy rendes autót is. Az értékvesztése már csak hab a tortán. Soha többé az életbe nem kellene francia autó és mindenkit le is beszélnék róla."Less but better" - Dieter Rams
-
htomi85
tag
válasz runner 125 #141972 üzenetére
De az akkor is 11 éves autó.
Költsége tervezhetetlen, bármikor lerobbanhat külföldön, presztízse nulla.
Nem mondom hogy új Vitarát vennék, de X éves autót X éves autóhoz hasonlítsunk ha kérhetem. -
Kakaduku
senior tag
válasz tresh #141981 üzenetére
Tényleg vita nélkül írom, de azt írod, hogy 2 év alatt bukok rajta 1 milliót. Én nem azért veszek autót, hogy 2 év után eladjam, hanem 6-8 évig szeretném használni.
De ha azt mondod, hogy lehet normális autót kapni 4,5 millióért autót, akkor ha nem túl nagy kérés mondj/vagy mutass nekem, mert akkor lehet, hogy csak én nem találtam.
-
őstag
-
htomi85
tag
válasz xEon1337 #141993 üzenetére
Egyszerűnek fested le, de nem az.
Itthon az 1-2 éves autók lényegében új árban mennek, mert nincs kínálat.
3-4 évesen magánvásárló nem adja el, tehát a kínálat céges autókból áll.
Nehéz jót kifogni, mert amik tényleg jók azok ritkán kerülnek a piacra. Általában megveszik a jókat a 3 éves lízing végén akik használták.
Új autóval az jár aki sokat megy, tehát ami a piacra kerül abban lesz min 100 ezer km ennyi idősen.
A kínálat többsége itt-ott javított. Nálunk is a többségnek volt kisebb koccanása.
És tuti nem olyan lesz az extrázottsága amit te ikszelnél be magadnak.Szerintem autóvásárlásnál az a kérdes, mennyit mész évente.
Aki évi 10-et megy, annak jó a 10 éves is.
De aki évi 40-et megy, az vegyen újat. -
adatfalo
senior tag
Hello!
Ezen a Kia Pro Cee'd-en láttok valami olyat leírásban/képekben, ami nem klappol? Az alap dolgokon kívül mire érdemes odafigyelni? Ha odakerülne a sor, akkor a mély-láda nélküli árról szeretnék beszélni a tulajdonossal (kérdés, hogy vesződik-e vele és adja-e anélkül).
www.adatfalodesign.hu
-
rwin5
őstag
válasz adatfalo #141995 üzenetére
Bármi bántás nélkül, inkább az általánosítás miatt írom, hogy ilyen diszkópatkány "gyerek" autóját nem venném meg. Tipikus mély láda meg sötétítés, az ilyenek szokták 0-100ig szarrá húzatni az autót, meg bömböltetni városban a tuc-tucct (bár utóbbi nem árt sokat az autónak) ettől független ő lehet kivétel.
-
adatfalo
senior tag
válasz rwin5 #141997 üzenetére
Igen, erre én is gondoltam, szerintem az első tulaj lehetett az említett diszkópatkány, mert a műszerfalat elnézve, most egy hölgyé a kocsi (ami a leírással is megegyezne), ez igazából jelentheti azt is, hogy rásózta a nőre, és ő is válni akar tőle, vagy ugye 100 másik ok is fennállhat. A Kia garancia ilyen esetben jó, hogy van, csak nem tudom, hogy mit érek vele, ha azt mondják, hogy olyan problémája van amit a nem rendeltetésszerű használat okozott, vagy ez megnyugvást jelenthetne, hogy ha bele is nyúlnék akkor se buknék a szerelési időn túl sokat?
Első dolgom lenne lekérdezni az adatokat, illetve szerelővel menni és helyszínen átnézni, ha pedig jónak találnánk akkor függően a szerelő véleményétől még egy teljes átvizsgálásra is elvinni.
www.adatfalodesign.hu
-
Morris
veterán
Srácok, egy gyors kérdés. 1.3m környékén milyen autót érdemes venni. 70% város.
Benzin vagy dízel, mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest