- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple notebookok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Ti betudtok lépni a Használtautóra?
Engem nem enged be, egyszer kiírta hogy fogadjam el az Ászf-t csak éppen nincs neki hely ahol le lehetne okézni. Eddig retek ez az új verzió. 4g-n sem nagyon akarta betölteni most meg ez a mai f@szsága.... -
kisza25
félisten
egy ismerős 3 év alatt 450e km-et belerakott egy merci vito-ba, majd kicserélte az első ülést, a kormányt, a váltó gombot+ szoknyát+ pedálokat és visszatekerték 90e km-re, erről ennyit
B-L-A-C-K: minden, csak nem az, de sajnos a pénzért sok mindenre képesek emberek, 3 éves kocsiról meg hihető is a 90e km, nem teher vito volt, hanem 9 személyes
de láttam már 220e km BMW-t aminek a kulcsából 650e km lett kiolvasva[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
jpm
senior tag
válasz B-L-A-C-K #140292 üzenetére
Ha fémig kopott és 150e km van benne az azért gyanús
Van olyan ismerősöm aki úgy kezdi hogy:
-pedál, váltószoknya, kormány milyen állapotban van.
-levegőszűrő állapota (ha koszos, akkor a gazdája nem törődik a kocsival...) innentől nincs biznisz
-végigtaperolja a küszöböket (mennyire nedves rozsdás belülről)
-szőnyegek kiszedése a csomagtartóból is, itt is a nedvesség miatt.
és csak utánna nyitja a motorháztetőt...(#140294) MunezXBK
Szerintem se, de ha már mállik a kormány az nem 250e km-t futott[ Szerkesztve ]
-
jpm
senior tag
Ha már a használtautóknál tartunk, sokan a pedál kopását is nézik amikor a km állást próbálják összevetni a valósággal. Eszerint ez kb mennyinek felelne meg? Reálisnak tűnik a 190e?
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz knoxhu #140284 üzenetére
1.4 azért nem jó, mert azokba kb. semmi extra sincs, és hiába taposod nem megy.
1.6-ból se nagyon lehet kifogni 1.1-1.2M alatt normálisat, csak legalább az 2002-2003-as évjárat lesz ennyiért.volkswagen_golf_iv_1.6 (Ennél azért gyanús a futás, mert a váltógomb nem gyári...)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
knoxhu
senior tag
válasz lenko #140277 üzenetére
Én már 1.4-el is ellennék, de az 1.6 a kiszemelt.
Nem fogok ragaszkodni a Golfhoz ha nem jön ki egy jó állapotú a keretemből (1,2 - 1,3 M már túl sok), de boldog lennék, ha összejönne.
Keresgélek, aztán hátha mázlim lesz.#140283 hobizoli
Felkeltetted bennem a kiváncsiságot kb. 43 kilométer per nap. Ha ezt szar magyar utakon számolom, városon kivűl, akkor se lesz jobb a helyzet.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz knoxhu #140258 üzenetére
hat amelyikben varosban raktak bele 250k km-t, az addigra vagy szethullott teljesen, vagy 2x ki lett cserelve a teljes futomuve meg feke
szamold ki napi szinten varosban az mennyi futast jelentautopalyan azert konnyen bele lehet rakni egy kocsiba 300km-t egy nap, varosban azert ez nem annyira egyertelmu dolog
több drón kell ;P
-
Dinter
addikt
Üdv.
Rokonoktól lenne egy 98as Mazda MVP 2.5 TD 150-ért. Az a baja, hogy az adagolójánál csöpög, azt cserélni kell. Parkolóban össze lett törve, az meg lesz csinálva. Az is előnye lenne, hogy nem kéne átiratni. Viszont nagy a fogyasztása, és a motorját is kellett csináltatni, vízcsöve szétdurrant. Illetve a turbó nem tudom mennyire költséges. Illetve néztem még ezt. http://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/polo/volkswagen_polo_classic_1_9_68_sdi-10677690
Tudtok valami tanácsot adni?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz hobizoli #140248 üzenetére
Na de ezaz hogy akkor a valto nem rossz, hanem aki beepiti az a balfasz. (szandekosan avultat el)
(#140254) HookR
En csak a hagyomanyos automataban gondolkodom, szerintem a duplakuplungos egy zsakutca, vagy legalabbis egy lepes az "egy tulaj utan eldobhato" auto kategoriajaba, amit en semmilyen szinten nem akarok tamogatni. Tovabba mivel hegyes videken lakom, ahol a DCT/DSG meghamarabb megmakkan igy eleve kiesik.Az tuti hogy a V70-hez a legdragabbak a cuccok, bar nem biztos hogy erre is kellene a legtobbet kolteni.
A mondeot legalabbis az MK4-et nem is sorolnam a V70 es Passat melle, mert minosegben joval elmarad toluk. A V70-bol atulve a mondeo nem mas mint egy nagy olcso auto. -
knoxhu
senior tag
Nyilván hozzá értő autószerelővel átnéztem a kocsit vásárlás előtt, ettől függetlenül úgy gondolom valahol el kell kezdeni szűkíteni a lehetőségeket. És az óra állás lehet egy ilyen szempont, még ha esetlegesen nem is valós adatot közvetít.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #140266 üzenetére
Igen, aki nem néz utána azt szinte az összes helyen átb@szcsizzák...:/
-
-
Kornel
veterán
válasz knoxhu #140258 üzenetére
Nem, inkább vennék egy pályán futott 400k km-es autót, mint városban futott 250k km-est.
A kérdés az, hogy mit vársz.
15+ éves autónál 150k alatti km állást?
Ez azt jelentené, hogy csak városban használták, vagy csak úgy állt évekig, ami adott esetben még rosszabb is, mint ha sokat futott.
Szerintem add lejjebb ezt a paramétert, és ne km állás alapján, hanem állapot alapján szelektálj, főleg ilyen idős autóknál.Black: 15 éves, 900k HUF-os autóról van szó, mégis mit vártok?
Lehet venni ennyiért keveset futott kisautót is, de akkor nem az egykori csúcs ( az itthoni presztízsét tekintve) kompaktok között kell keresgetni.[ Szerkesztve ]
-
knoxhu
senior tag
Sziasztok,
Golf IV-nél mi a reális ár egy 150 ezer km vagy az alatti kocsiért? Benzin, 5 ajtó, jó állapot.
Ezt azért kérdezem mert szinte csak olyat látok 900 ezer forintig, ami 250 ezer kilométer felett van... -
runner 125
nagyúr
válasz HookR #140254 üzenetére
Semennyire. A V70 totál saját Volvo fejlesztés, minden téren (blokkok, kaszni)
Közös platformról kizárólag a Focus - S40 vonalon beszélhetünk, de nyilvánvaló, h a Volvo specifikus alkatrészek drágábbak, mint a Ford.
Ha jó példányt fogsz ki, szerintem nehezen kimutatható a felár. Nyilván, ha összetörik, akkor egy új lámpa, tükör, hűtőrács, stb. biztosan drágább, mint egy Passat-hoz, még bontott áron is, mivel jóval kevesebb fut belőlük.
Ettől függetlenül egy jól karbantartott, megkímélt, szervizelt, saját Volvo motoros V70 megkockáztatom h nem jelent nagyobb kiadást fenntarthatóság szempontjából, mint egy Passat B7."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HookR
addikt
válasz footy #140246 üzenetére
"(Persze ott van még a Hyundai I40 a saját gyártású automatával, de ott az egyetlen 1.7-es diesel motor a szűk keresztmetszet)"
Hyundai I40-hez legalább kétféle automata van, a facelift-es modellt már DCT-vel szerelik.
A 2 literes benzines nem jöhet szóba?"A vicces az hogy a fenti Aisin a Volvokban elmegy 4-500-at..."
Amúgy Volvo V70 és a Ford Mondeo mennyire épül közös alkatrészekre? Leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy ez hogyan befolyásolja a V70 fenntartási költségeit, és ez hogyan viszonyul a Passat B7-hez, I40-hez?▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
hobizoli
nagyúr
-
Kornel
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #140245 üzenetére
Azt még nem tudom. Csak azt, hogy max. +20km/h-ig tolják neki, meg, hogy lépten -nyomon telepített traffi van.
-
footy
addikt
válasz hobizoli #140213 üzenetére
Az automatával kapcsolatban: Mivel következőnek én is automatát szeretnék, ezért elkezdtem nézelődni milyen opciók vannak. Gyakorlatilag vagy BMW-t veszel és akkor ZF vagy Mercedes és akkor Getrag, ha bármi mást nézel akkor pedig Aisin(AWTF-80 SC) (Persze ott van még a Hyundai I40 a saját gyártású automatával, de ott az egyetlen 1.7-es diesel motor a szűk keresztmetszet)
A vicces az hogy a fenti Aisin a Volvokban elmegy 4-500-at az opelekben meg örülhet a user ha 150-et. Szóval a hardware nem felttétlenül szar. Nem tudom hogy programozás van-e köze hozzá, de úgy tippelem inkább az olajcsere lehet a megoldás. Úgy rémlik hogy az opel nem ír elő olajcsere periódust a váltóhoz a volvo pedig igen. -
Eagl3
veterán
válasz molnarpeter #140233 üzenetére
Gondoltam rá, igenytelen es kimegy a világból, de borzasztó vérszegény.
-
őstag
válasz Ace Ventura #140217 üzenetére
ha aláírsz egy adásvételi szerződést úgy hogy a felek ténylegesen nincsenek is jelen, és ez bevezetésre került a hatósági nyilvántartásba, akkor az önmagában 3 évi terjedő börtön...
közokirathamisításban leszel társtettes..hogy ezt elkerüld:
ha cég veszi meg tőled akkor ellenőrizd hogy a cég ügyvezetője jelen van-e és az iratainak száma fel legyen vezetve az adásvételire
és ezt persze igazolja a 2 tanú is aki TÉNYLEGESEN jelen van[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
Something_
őstag
válasz MunezXBK #140226 üzenetére
Elozo BMW-met en is sikeresen eladtam 2 szep arcunak. Mar akkor meg volt az E46, az jobban tetszett nekik, de vegul az E36ot megvettek reggel egy probakor utan, ahol en vezettem.
Este mar hovtak, hogy hengerfejes
Kimentem megnezni es bazze tenyleg fustolt, kicsereltek benne valamit vagy nem tudom, de kellemetlenkedtek.
Mondom mit szeretnetek ezzel? Jott a szovegeles es kimondtak, hogy 40.000et, abbol helyreallithato a hiba.
Rohogtem egyet es a kezukbe nyomtam a dellat, beleirattam mindket adasvetelibe elotte.Azota megfogadtam, hogy csak nornalisnak kinezo embernek adok el autot.
Holnap is jonnek megnezni, elore felek. Fekete, nagymotoros coupe bmw vonzza a rajokat.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #140043 üzenetére
Nem titok persze, mindenféle díjjal ( ügyintézés, egyebek ) együtt 105€-t szabtak ki.
Sebességtúllépésnél, ha nem csalnak a kollegáktól kapott infók, akkor +20 vagy 25km/h-ig jár a pénzbírság ( egyszer Volt 60 helyett 71, az 20€-ba fájt, az azért nem vészes ), afölött pedig jönnek a pontok, majd a jogosítványbevonás X idöszakra. -
MunezXBK
nagyúr
Embörök, a milliót M-mel rövidítik, a méter jele az m.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Eagl3 #140229 üzenetére
600e es 1m között, és nem tudnak vigyazni semmire, de valamilyen szinnten meg lehessen vele jelenni - nem egyszerű eset
Szívó dénes Hiace? 1m alatt van személy és teher is, újabb és régebbi széria kinézet alapján egyszerűen megkülönböztethető. Rozsda, motor-váltó-futómű, ülések-kormány-sebváltó állapota alapján könnyen eldönthető, hogy érdemes-e megvenni. Kamrás dízel ha nincs tiporva (magas fordulat, padló tehet be neki), bírja a rövidebb távokat is.[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
Köszönöm az infókat, jelzem is nekik, hogy tárgytalan.
Jó, hogy vagytokÜres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Eagl3
veterán
Varoson beluli szaladgalos melos autot keresek olyan 600e es 1m között, nem koltenek tobbet ra mert olyan emberek is ulnek benne akik nem tudnak vigyazni semmire. Viszont fontos, hogy azert valamilyen szinnten meg lehessen vele jelenni (nyilvan ez kompromisszumos). Először megneztem a VW transportereket, az arakat latva hamar letettem erről a kategoriarol, hozzateszem ez lenne a leg praktikusabb nagyobb csövek, szerszamok miatt. Szoba johet valami egyteru is, de sanszos, hogy egy nagyobb kombi lesz a vegen.
Van tippetek? Szeribtem 2 liter koruli szivo benzines lenne az idealis a rengeteg varosi szaladgalas miatt, sok indítás, ki-be ugralas. Szoval mindenkepp egy strapabiro autora lenne szukseg. -
jpm
senior tag
válasz B-L-A-C-K #140173 üzenetére
Nyugodj meg amelyik elment 410-ig és nem lóg a bele, az el fog menni 510-ig is.
Csak röhögni tudok azokon akik a megkímélt rendszeresen szervizelt autókat azért nem vesznek meg mert 300e vagy 400e km-t futott 8-10 év alatt.Ha tudnád mennyien feszítenek a (8-10éves) dízel passatokban amikben min 500-600e km van.. csak nem tudnak róla mert az 210-et mutat
-
Kornel
veterán
válasz Ace Ventura #140222 üzenetére
Ez nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolod.
Pár céges autó eladást (és vételt is) már csináltam, munkámbol kifolyólag, az osszes eladás előtt a fokonyvelonk segítségét kértem, kis túlzással az se mindegy kinek adod el az autót.
Persze egy cégnél más, itt ugye mindent 100%-osan úgy kell csinálnunk, ahogy a törvényben le van írva, és ugye a NAV se találjon benne semmi kivetnivalót.Esetedben én arra figyelnek mindenképpen, hogy aki aláírja az adásvételit, az a cégközlönyben elérhető adatok alapján a cég aláírásra jogosult képviselője-e. Mi meghatalmazással nem foglalkozunk, ha ott van az aláírásra jogosult, akkor van biznisz, ha nincs, akkor nincs biznisz. (Nem autókereskedéssel foglalkozunk, ezért mi minden ilyen ügyletnel 100% biztonságra megyunk)
Ha tényleg az aláírásra jogosult személy van ott, akkor erről illik meggyőződni a személyi azonosságat igazoló dokumentummal is.
Ha ezek rendben vannak, nagy bajod talán nem lehet, de amit említettek a forumtarsak is, később elkezdenek minden csipri csupri dolgon zaklatni esetleg, akkor mit csinálsz?
Szerintem nem éri meg, nekem annó a ladám amikor eladó volt, 99% cigo érdeklődött csak, de megmondtam hogy nekik nem eladó.
Utána lett egy korrekt, magyar vevő, aki kis alkuval elvitte.
Cigoknal divat a megalkudott árból is alkudni az aláíráskor, pl. Megállapodtok 200-ban, és azt mondja van nála 170, kell a pénz tesó, vagy nem.
Szerintem nem kell ez neked, tesó[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Ace Ventura #140222 üzenetére
Fekáknak ne add el. Meséljek?
-
roberto211
őstag
válasz Ace Ventura #140222 üzenetére
Hát ha eladod neki arra készülj fel ha berozsdasodik az egyik kerekcsavar már azért keresni fenyegetőzni pénzt kerni fognak, s még kitudja. Elviszik a suzit 1000+1en hagyd az ilyen bizniszeket.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rwin5
őstag
válasz roberto211 #140219 üzenetére
Nekem első autómat "azok" vették meg, nem lett belőle semmi bajom, pedig kinézetre eléggé olyanok voltak, bár szöges ellentétei voltunk egymásnak, mert nekem meg kb 2 mm-es hajam van Attól azért tartottam, hogy valami indokkal visszahozzák később, hogy kérik vissza a pénzt de szerencsére nem volt. Egyébként vicces volt a szitu mert telefonon egyeztettünk nem hallottam a hangjukon, hogy azok, aztán mikor megláttam az autó körül 3 db kb 130kilós kant, na mondom sikerült kifogni
Ettől eltérve ez a lepecsételt stb cucc nekem is fura, szerintem egy szuzit el lehet adni másnak is nem kell egyből beleugrani egy ilyen adás-vételibe és akkor nyugodtan alszik az ember.
-
Ace Ventura
addikt
válasz roberto211 #140219 üzenetére
A leányzó foglalót is akart rögtön adni, de nem kértem.
Árat mondok privátban, ha kell képet is küldök.
A kérdés az csak, hogy nekem lehet-e bármi bajom ebből, mert azt nem szeretném.BigBlackDog
Hahu-n talált meg, és el is jött megnézni. Megalkudtunk, és holnap mennénk adás-vételt írni.
Azért kérdezem, hogy milyen probléma lehet? Ha itt a pénz, viszi, és kész. Legalábbis én így gondoltam.[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
jpm
senior tag
válasz Ace Ventura #140217 üzenetére
Cigánnyal semmilyen üzletet nem kötnék...
-
BigBlackDog
veterán
válasz Ace Ventura #140217 üzenetére
"...már előre lebélyegezve a céggel..."
Ő, nekem már ez gyanús. Pl. honnan tudod, hogy tényleg az a cég veszi meg, aki lebélyegezte (és nemcsak véletlen rányomódott egy bélyegző)? Ismered a vevőjelöltet, vagy hirdetésre alapján talált meg? Én messziről kerülném a szituációt. A cég ráadásul nem magánszemély, probléma esetén kit keresel fel?
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Ace Ventura #140217 üzenetére
Valami kamu pecsét lesz rajta s nem a roma leányzó fogja használni a Suzukit (őt csak azért küldik h ne a sablon Legyen h a nyaklancos pujaro alkudozik ) hanem a te adataiddal fogják valszeg tovább eladni. Ez a rosszabbik eset. Jó eset : talán igaz de nem hinném.
Más rész, meg nem előítélet mert vannak normális roma barátaim akik dolgoznak stb stb de múltkor eladtam egy suzit tipikus romanak levittem neki jelképes áron adtam el err fel 3 napig zaklattak. .
Azóta többet nem adok el rezeseknek autót megfigadtam.
Amúgy mennyiért adod? Én is suzkat keresek most a közeljövőben
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
Nem a témába vág a kérdés, de most lett aktuális. Úgy néz ki sikerült eladnom a kis 16 éves szuzukimat. Egy kedves (roma) leányzó venné meg. Meg is állapodtunk a vételárban, de ő cégnévre szeretné megvásárolni az autót. Mire kell figyelni ilyenkor? Indigós adás-vételi szerződést hoz magával már előre lebélyegezve a céggel.
Foglalkozzak vele, vagy ha már kifizette és itt a pénz, akkor mind1. Azt mondja, hogy céges autóként használná, aminek az átírása is könnyebb így, stb, stb. Lehet ez veszélyes?
Köszönöm.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
máyköl
veterán
válasz Alvin_ti4200 #140165 üzenetére
[link]
Velük csak jó tapasztalataim vannak, bátran ajánlottam eddig mindenkinek, és jót hallottam róluk vissza onnan is, ahova ajánlottam. -
Alvin_ti4200
félisten
válasz Alvin_ti4200 #140165 üzenetére
Erre valaki esetleg?
-
Integrale
veterán
válasz Gergőke88 #140212 üzenetére
Azt irtam, hogy inkabb kene, ez nalad azt jelenti, hogy nem, gratulalok. Magyarul, inkabb vennem a 4007-et, mint a Captivat. Igy mar vilagos?
Nincs bajom veluk, de inkabb kene a Pug, vagy mas PSA, mint a koreai Chevik valamelyike, egy Lacettit eleg gyakran vezetek magam is, regrol pedig a Leganza nagy kedvenc.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #140195 üzenetére
kulon jok szoktak lenni az Aisin automatavaltok, made in Japan
egyik teszten a vatta uj autoban halt meg az ujsagirok alatt
meg ugy en bloc csak a szopas van veluk
aztan, dikk, jaapppppppppppppaaaaaaaan-------
olvastam a mostani FK2-s Civic Thai/-rol is, hogy jo meg minden, de a motorter elendezese miatt allandoan meleg, mert ritka balfaszul van kitalalva
ha szemben allsz a motorral a levego jobbrol jon, elmegy a motor elott egy aluontveny csoben a kati felett es balrol lefordulva kerul a turboba, aztan le a kati mellett, ami meleg, mint a pokol, es mar 2x is ramelegitett a levegore, onnan kijon elore, van egy nem tul nagy intercooler, aztan hatra, fel a motor elott a huto mogott, ami meg okadja ra a meleget, hatra es onan be
a motorter kitamaszto palca olyan meleg, hogy nem lehet megfogni, van is rajta egy gumis resz gyarilag, ami nem sut (annyira)
szellozes a kazanfedelen kb nulla, ilyen 2-3mm lukak vannak erre ket oldalt par db csak a kivulrol lathato, de igy nagyjabol disznek jo szellozokreszoval a juzerek egyreszt vagy cserelik a kazanfedelet egy aftermarket tunner db-ra, ami meg van vagva rendesen, vagy kivagjak a kiomloket belul a gyarin, meg kicserelik a intercoolert, meg hopajzsot tesznek a katira
es azert meg igy se egy nabammeg, a Golf 7R reggelire megeszi, es azt ugyannyiert mar DSG-vel meg 4WD-vel adjakakarhogy is nezuk, de a 11M-ert lehetne mar "jo" gyarilag is ez, nem? vagy akkor miert is ennyi?
vicces amugy mert az elozo gen CTR az 8M-ba kerult "csak", ez meg 40%-l tobb annalaztan van meg az az izlesficam kategoriaju belso melle, hogyha kered bele a sport uleseket, akkor az csak pirosban van, mikozben az auto tobbi ulese meg hatul meg az ajtok szine sotetszurke marad
miert nem lehet az is piros karpitozasu akkor?
tiszta proli ez igy
kb mintha egysegsugaru Gezuka a Homasita-bol vett volna bele ket ules elore, aztan eppen nem volt csak ebben a szinben, osztjoleszazvazze, vagy nem nezte a webshop-ban a szint, amikor rendelte, aztan az alapertelmezett szinu jott
hasonlo ahhoz, mint amikor vesz borulest bontva, de csak az elso kettot, mert arra van keret, hatul meg szovetkarpit, meg az ajtokon is a szovetes burkolatokjapanoknak regen jol ment ez, de vmi C vagy D vaganyon jarnak ujabban
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
nagyúr
Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy lehet az, hogy 2012 után nincs eladó 1.4TSI DSG Octáv. Egy darab se. Ennyire nem adják el vagy azonnal kéz alatt megy tovább valakinek?! Ha szar lenne, kilóra adnák mert csak a szervízben rohadnának.
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Lecserélném a Fabia -t. Kellene egy valamivel tágasabb, fiatalabb, nyomatékosabb autó.Elsősorban a megbízhatóság lenne a prioritás, 5-6 évre vásárolná.
Benzines előnyben, nem megyek annyit egy évben, hogy megérje dízelt venni, szerintem.Évi 10-15ezer km között, ebből 20% pálya.
Az eddigi két kiszemelt:
Golf V
H AstraA golf az 1.6 -os benzinmotorral megbízható, vagy az 1.9tdi -re esküszik mindenki?
Esetleg további tippek?
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Külpolitika
- Apple notebookok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Elfelejtettem a film címét
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...