Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
őstag
Üdv!
Szomszédom eladná Corolla Verso 2.2 DCAT autóját. Igen,tudom
Újonnan vette,sokat ingázik,és egyébként is sokat használták,600e kilométer van benne Egyszer volt egy motorcseréje garanciában. Mivel sokat használja,karban volt tartva, és a fenntartása sem viseli meg a pénztárcáját. A rengeteg kilométer miatt jutányos áron meg lehetne venni,kérdés,hogy egy 2001es 1.8 benzin Zafirát érdemes lenne-e lecserélni erre, ha ezt eladom akkor kb 0 a Corolla bekerülési költsége, persze a fenntartása jóval több lenne,cserébe jóval erősebb, és modernebb autó,ennek minden előnyével és persze hátrányával is. -
rii
nagyúr
nagyon köszönöm!
már csak azt nem tudom, hogy amit ezen az oldalon írnak meghatalmazást, (hivatalos meghatalmazás (a lap alján letölthetől)
) az milyen esetbren kell?az oldalon írtakkal ellentétben a lap alján nem találok ilyen dokumentumot
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
spiky03
veterán
A Hyundai i30-nál tud valaki valamilyen típushibáról? Amire érdemes figyelni, vagy ami bizonyos km után jelentkezhet?
SuperHeRo - Eladó! Lapp ölflex classic 110 CY tápkábel Oyaide dugókkal
-
Emu
őstag
Köszi a tippet megnézem a teher vonalat is.
A Galaxy ugyan patika nem volt, de bőven átlagon felüli (ezt az eladási ára is tükrözi szerintem, mert nem sok híján 7 számjegyű összeget kaptam érte.). Tisztában vagyok vele, hogy ezeket az autókat általában nagy családosok használták, nálam is 3 gyerek fog benne utazni, meg alkalmanként a kutya is, ezért kell épkézláb méretű csomagtér. Állapotnál inkább műszaki, mint esztétikai állapotra gondoltam.
EV1-be nem férek be, nem tudom a vezetőülést annyira hátratolni, hogy a lábaimtól el tudjam forgatni a kormányt. Galaxyba is folyamatosan nyomta a műszerfal a térdemet... -
rii
nagyúr
nem ismerem még a pecséteket, ez lenne az?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rwin5 #141576 üzenetére
Városban a 11-12-t simán beverte. Városon kívül 7-8-ból elvolt. Ami nem rossz ahhoz képest, hogy az elődje az 1,6-os G Astrám is majdnem megevett ennyit.
mod:
rii: Ha van a forgalmi engedélyben érvényes műszaki (matrica, pecsét) akkor az elég. Ha nincs akkor a műszaki vizsgán kapott műszaki adatlappal tudod igazolni, hogy érvényes műszaki engedélye van az autónak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nesa
veterán
Ha ilyen magas igényeid vannak feltételezem a 20+ éves galaxyd patika volt, miért adtad el addig amíg nem tudod mit akarsz helyette, 1,8 ér azért én biztos találnék jó EV2 meg azért ezeknél bele kell kalkulálni hogy a nyugdíjas hétvégén csak misére járó Papi meg Mami alól nem tudsz ilyet kihúzni mert nem ilyen autóval jár, a tizenéves példányokban meg felnőtt 3-4 gyerek, ez van sajnos, PL az EV1 egész jól viseli a gyerekeket, sokkal jobban mint a sharan testvérek a ropi szar minőségű belsővel.
Ezek az EV2 teher vonal nem tetszik?
Van L1H1 ben is az rövidebb
[ Szerkesztve ]
-
Emu
őstag
Ismételten a segítségeteket szeretném kérni. NAGY vasat keresünk, és itt nem a motorra gondolok, hanem a bódéra. Egy 20+ éves 1.9TDI Galaxyból szálltam ki, és 1.8m-ig bezárólag keresem az utódját. Alap koncepció egy fiatalabb 7 személyes egyterű volt (rövid városi távok miatt inkább benzines, vagy állófűtéses dízel), de annyira siralmas a felhozatal – legalábbis amiket eddig megnéztem – hogy kezdek elállni ettől a tervemtől. Amiket eddig néztem:
EV2: ebben az árkategóriában egyértelműen az látszik, hogy az 1-2000 eurós autókat annyira rendben rakják, hogy elinduljon, aztán ráraknak egy magas árcetlit (1,5m) amiből a hibák miatt tudnak engedni (tisztelet a kivételnek).
Sharan/Galaxy/Alhambra: ennyi pénzért megkímélt példány nem létezik…csak annak mondott.Ezek után lejjebb adtam az igényekből, és elkezdtem másfele nézelődni:
Corolla Verso: Méretre még sok szódával jó lenne, azonban csomagtartót felnyitva rájöttünk, hogy nem ez lesz a mi autónk. Avensis Verso: megbízhatatlan dízel, kokszosodó benzines (Toyota fórumon lebeszéltek róla, ha sokat menne városba) Logan MCV: nem fér el benne a 3 gyerekülés középen, Lodgy-ban igen de azt meg nem kapok ennyiért. Mitsu Grandissal ugyanez a helyzet, vagy csomagtartó vagy csak két ülés. Sógorom Volvo V70-t ajánlott amibe koccosan bemegy a 3 ülés, viszont nem bírnám fizetni a szervizigényét…Ekkora összegért elvetemült ötlet viszonylag fiatal jó autót találni? Vagy túl magasak az igényeim? Ha azt mondjátok, hogy keresgéljek mert lesz, akkor nem hagyom abba.
-
lenko
aktív tag
válasz Kakaduku #141577 üzenetére
Mert te azon emberek közé tartozol, hogy mindegy miben ülsz, csak ne legyen baja. A beltér minősége futómű, szélzaj stb. nem számít... Pl. vezettem HYUNDAI i30-at, hátam közepére nem kívánom az autót. Lehet, hogy megbízhatóbb, de az valakinek nem minden.
Az embereknek fáj az igazság!
-
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
roberto211
őstag
válasz Kakaduku #141577 üzenetére
"Akkor maradok az elsőre kinézett KIA vagy HYUNDAI márkánál."
Na ezt látod jól teszed Nekem is nagyon bejönnek az új hyundaiok s elvileg megbízható is meg úgy néz ki gyakorlatilag is.. Nepper haverom hetente jár ki egy régebbi i30 al foglalózni németbe autókat meg összegyűjteni, havonta beleteker vagy 15ezret és semmi baja.. Új autót vennék akkor vagy hyundai vagy suzuki lenne.. Lehet h a vw belül minőségibb, jobb, nagyobb a presztízse de én nem ezt veszem alapul ha autót veszek..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kakaduku
senior tag
válasz focvis #141572 üzenetére
Ez annyira érdekes. Mindenhonnan (na jó ez túlzás) azt lehet hallani, hogy a Volkswagen milyen fasza, milyen jó és természetesen nagyon drága, mert presztízs stb.
Ennek ellenére eddig csak rosszakat olvastam róla. 2.0 PD TDI elkerülni, 1.4 TSI elkerülendő... Nem túl fényes a helyzet. Akkor maradok az elsőre kinézett KIA vagy HYUNDAI márkánál. Szinte csak jókat olvastam ezekről az autókról és még az áruk is elfogadható.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #141573 üzenetére
Volt 1,8T B5.5-öm nagyon szerettem. Nem hibátlan konstrukció de szépen szedi a pacskert.
Ezek a sarkalatos pontok: karbon képződés az olajkádban, olajpumpa szívókosarában (nem jut elég olaj akkor hengerfejes lesz), tud repedni a turbó, rángat a gyújtótrafó hibája miatt, kényes a hűtésre.
372k km-rel lett eladva ez idő alatt a turbó repedés jött össze a fenti listából meg gyújtótrafó hibája. Illetve ette már az olajat de ennyi km után nem csoda mondjuk...
Focvis: Lexus is kokszosodik arról sincs sok szó. Hivatalos márkaszerviz a vegyszeres átmosást javasolja (illetve csak ezt a megoldást alkamazzák). Diószórás kéne de a
Táltos BandiTotálkár Tibi nem vállalta (gondolom mert Lexust még csak fényképről látott).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BUZZLGHTYR
senior tag
-
veterán
válasz Kakaduku #141571 üzenetére
A direktbefecskendezésés motorok (dízel és benzines is) kokszosodnak - van márka amelyiknél jobban, a másiknál kevésbé. VW-ből rengeteg direktbefecskendezéses benzinest adtak el (FSI-k, TSI-k), ezért a közvélekedés szerint a VW-k kokszosodnak, pl. a Fiatok meg nem, de utóbbiból töredék mennyiséget gyártottak a VW-hez képest.
Mennyibe kerül a lánccsere?
- Csak a lánc + láncvezető sínek kb. 40 ezer Ft + munkadíj.
- Ha a vezérlésállító-kerék is cserés, az munkadíjjal együtt 200-240 e. Ft; de ha jó bele a nemrég kiadott komplett javítókészlet (80 e Ft), akkor kb. 100-120-ból meg kell állnia. -
Kakaduku
senior tag
válasz Declare #141569 üzenetére
Mindenkinek köszönöm a válaszát!
"2.: Ez meg az elsö generacios Tsi szerintem. Azzal lanc nyulas gondok vannak (60k kmenkent nagyjabol cserelni kell a lancot), illetve kokszolodasra is hajlamos, bar az sem feltetlen es az sem dramai"
A benzinesnél van kokszosodás? Ez új, bár laikusként nem is nagyon értek már ennyire hozzá.
"4.: Annyira nem ismerem, de nem tünik rossznak. Elvileg nem egy problemas motor, ha ugyan az, mint az S40 ben is van....viszont eleg lomha es sokat is fogyaszt (relative) (s40 ezzel a motorral legalabbis). Ahogy eszrevettem ez altalaban jellemzö a ford motorokra. Nem igen dinamikusak, sokat esznek, de nem problemasak."
Igazából a Ford-tól tartok egy kicsit. Nem tudom miért, talán sok rosszat hallottam róluk, de ez nem mérvadó. Egyébként tetszenek, de nem szeretnék lomha autót vásárolni.
focvis: Kb. mennyibe kerül egy lánc csere?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Declare
őstag
válasz Kakaduku #141565 üzenetére
1.: ezzel nagy luftot nem rughatsz...tetszik nem tetszik kerdes, az mas ugye
2.: Ez meg az elsö generacios Tsi szerintem. Azzal lanc nyulas gondok vannak (60k kmenkent nagyjabol cserelni kell a lancot), illetve kokszolodasra is hajlamos, bar az sem feltetlen es az sem dramai
3.: felejsd el. Elsö generacios tsi + dsg....szoporoller faktorok sorakoznak szepen.
4.: Annyira nem ismerem, de nem tünik rossznak. Elvileg nem egy problemas motor, ha ugyan az, mint az S40 ben is van....viszont eleg lomha es sokat is fogyaszt (relative) (s40 ezzel a motorral legalabbis). Ahogy eszrevettem ez altalaban jellemzö a ford motorokra. Nem igen dinamikusak, sokat esznek, de nem problemasak.
(#141568) focvis az a ketö motor nem ugyan az?
mod: jah latom a golf a 140 lovas, a masik a 122 lovas. En mondjuk nem tudtam, hogy lenyegileg különbözik a kettö
[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
Tegnap összegyűjtöttem pár autót, amit nem tudom, hogy érdemes lenne-e megtekinteni. Mit szóltok hozzájuk?
-
SzlobiG
félisten
válasz BigBlackDog #141562 üzenetére
Elektromos bajai lehetnek kb akármikor meg tud hülyülni, ettől eltekintve korrekt a benzinesek viszont torkosak.
-
BigBlackDog
veterán
Pug 407-ről mi a vélemény? Benzines erőforrásból melyik az, ami azért már egész jól viszi ezt a kasznit?
-
hobizoli
nagyúr
1tonna, nem fog 7 alatt elmenni Bp-n
akik alatta jarnak, azok kb hazudnak, vagy nem Bp-n jarnak "varosban"a gyari adat tobb ra varosra
en ugy jarok el 7literrel a Ignis-l, hogy megyek az M0-n is konstans 90-100 korul
varosban ez felejtos, lampa, zebra, kanyar
kicsit nekiallok forszirozni a dolgot, mar 8liter felett van egybolamugy hidegben minden auto tobbet eszik, mert tovabb melegszik be, meg mert a hidegebb levegoben tobb oxigen van, es arra korrigal az ECU
több drón kell ;P
-
mycso
veterán
K-astrára pár hónapja 5.1M-os ajánlatot kaptunk.
1.4t 150 ló, 5 ajtós, digit klíma, érintős navi, eső/fény szenzor, 17-es alu, tempomat, tolató radar, könyöklő, piros(vörös), stb. ...
Ami az oldalukon a konfigurátorban kijött kedvezményes ár, arra kapásból mondtak egy 500K-el kevesebbet, meg még utána egy százast lebeszéltünk.Megane4 1.2tce-re 5.3M
dupla digit, 7"-os érintős navi, a többi hasonló (nálam ez lett volna a tuti befutó, ha picit engednek még, de nagyon nem akartak és lett volna belőle valami nagyobbacska motor)
Itt a listaárhoz képest valami 3-400K-et sikerült lentebb tornászni, de tovább nem akartak, egy forinttal sem.Honda civicet néztünk még, az valami 5.5M lett volna, 1.8 szívó és semmi nincs benne, ami hasonlóan felszerelt a fentiekhez, azok inkább 6M felé vannak.
A hondánál nem nagyon cicóztak, megnézte a listaárat, majd levont 700K-et és mondta, hogy ez ennyi...Illetve még mazda cx3-at néztünk, az is valami 5.2M körül lett volna, 120 lovas 2.0 benzin. De ez is valamivel gyérebb felszereltséggel, mint az opel+renault. (sima 3-ast mentünk el nézni, de a cx3 annyira megtetszett élőben, hogy arra kértünk ajánlatot) Viszont ez a legkisebb mind közül.
A mazdáék valami 1-200K kedvezményt akartak adni.A ceed nekem nem adta be, valahogy olyan gagyi, arról ajánlatot sem kértünk, a vitara az képeken, papíron tetszett volna, de élőben számomra szintén nem adta, ezért azt is kihagytuk.
Az astra volt a legjobb az összes közül (minden szempontot egybevéve), azt választottuk volna, aztán végül vettünk egy használt autót.
Nálunk is ilyen 5M környéke volt a max új autóra, azért írom le ezeket, hátha segít.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#94529552
törölt tag
válasz szabonagyur #141553 üzenetére
Ízlések és pofonok, de szerintem semmi gond az Astra belsejével.
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #141553 üzenetére
mint általában az opelek: örök, mint a nyomorúság
1.9tdi 1,2m-ért azért nem az évszázad biznisze szerintem, vannak modernebb, komfortosabb motoros autók már annyiért. akár a pdtdi-k is.
-
diegho
nagyúr
válasz szabonagyur #141550 üzenetére
Én 1.9Tdi 90LE motorral néznek bármit. Mondjuk kintről Golf, olcsóbb is lesz.
-
félisten
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #141550 üzenetére
D corsát az 1.3 dezsővel ki is lőném, csúzlisra van hangolva, meg azért nem egy kimondott pályagép (hangos, bizonytalan)
H astra nem rossz, de a belterétől sírógörcsöt kapnék. ja és nincs benne vízhőfokmérő, ami szerintem prosztóság. inkább 1.7-est vennék belőle, az 1.9-est az opel sikeresen elcseszte.
Amit javasolnék: faceliftes Alfa 147 jtd, 2005 utáni. minőségi beltér, megbízható motor, ha nem szekérutakon jártok vele, akkor a futómű is tartós. -
félisten
Sziasztok,
Öcsémnek akarunk kocsit venni az elkövetkező kb. fél évben, szóval ha van egy jó megvesszük.
Napi szinten ingázna 2x55Km-t, nagyrésze főút, de van benne Pest is, illetve ami fix az havi kb. 2 alkalommal 600Km autópálya lenne.
Úgy gondolom erre már dízel is egészen jó lehetne, mivel ez kb. 40.000Km egy év alatt plusz ami még ezen felül rá jönne (nyaralás vagy bármi).
Összeg legyen mondjuk 1,2M + átírás és társai, de minden véleményre kíváncsiak vagyunk.
Elsődleges cél, hogy 2 ember elférjen benne, hátsó sor ha használva van az kb. mindegy mekkora a hely, pár évre kell az autó.
Klíma ami fontos, hogy legyen benne.
Mit ajánlanátok?
Ami elsőre eszünkbe jutott, hogy jó lehet és nem pénztemető:
- H Astra 1,7 vagy 1,9
- D Corsa?ui.: ami kimaradt: Pesten csillag garázsban állna, ezért is nem új kocsi lesz hanem használt.
[ Szerkesztve ]
-
tabaga
tag
Szerintem nézd meg hahu-n, hogy kb a kiszemelt autóknak mekkora lenne az értékvesztése. Ez fontos tényező a költségoldalon, és ha más miatt nem esett még ki a Focus, akkor emiatt valószínűleg ki fog.
Én a helyedben mindegyikbe beleülnék szinte rögtön egymás után, és ami a legjobban elnyeri a Te és pénztárcád tetszését, azt választanám -
Kornel
veterán
Splash azonos körülmények között legalább fél literrel kevesebbet eszik.
Bp-en 6,5-7 korul volt, országúton 4,5-5 kozott, pályán 6,5-7.
Csodák nincsenek.
Swift ennél legalább fél literrel többet kér.
Milyen olaj van a swiftben?
Ha 10w40, akkor ideje lecserélni 5w30-ra vagy még inkább 0w30-ra.
Illetve valóban nem árt ránézni a levegoszurore se, én pl. városban 10-12k km után biztos cserélném az olajjal együtt. -
őstag
Szerintem már nincs "sima" 1,6-os 120 lovas az i30-hoz, csak a 136 lovas közvetlen befecskendezéses. Azt is érdemes tudni hogy itt van a küszöbön az új i30, ezért erősebb árengedmény elvárható (bár első fotók alapján nekem jobban tetszik külsőleg a mostani (és nem vagyok egyedül ahogy olvasgattam)). Nekem mert beleestem a körbe (flotta) 13%-ot adtak volna magánszemélyként tavasszal (1.6 gdi comfort +7dct+ xenon). De aztán elvetettem mert féltem a dct-től és az alacsony hasmagasságtól (régi i30-am van csak a hasmagasságával volt gondom).
A Kia/Hyundai 1.6 GDI-ról nem tudtam kideríteni hogy mennyire "kokszosodik". Ez vagy azt jelenti hogy nem, vagy jól titkolják (azért a ceedek már elég régen csak GDI motorral vannak 1.6osban).
-
diegho
nagyúr
válasz Kakaduku #141538 üzenetére
Nem saját, de nagyon egyszerű hahu-n keresni, szépen megadsz 5 jóféle autót 2M körül én ezeket adnám:
Toyota Corolla
Honda Civic
Ford Focus
Skoda Octavia
Kia CeedBe kell lőni a legrészletesebben, hogy mi legyen benne. Első tulajtól, szervízkönnyvel, 150k km alatt, 1500ccm felett stb és ami kijön az a pár darab az először megnézős.
Autót pedig bárhonnan vehetsz, csak azt vedd meg, amelyik neked a legjobban megfelel és a legjobban le tudod ellenőrizni.
Ez mehetett volna az előzővel egybe is... már mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz rwin5 #141528 üzenetére
Egyik barátom már dolgozott Unix-ban, azt mondta, hogy akkor sem menne oda, ha a kutya szájából kellene kivenni a kaját, pedig a Bárdit sokkal jobban szidja. Azt mondja, hogy az ami ott megy az nagyon durva, pedig ő tipikusan az az ember, aki bármit megcsinál.
Én nem használom a hátsó tükröt normál autóban sem. Van, hogy párom megy vele (165) és én beülök (197) és napok mulva veszem észre, hogy a benti tükörben semmit nem látok hátra, pedig az udvarba is tolatva megyek be és onnan tolatok be a garázsba.
-
Kakaduku
senior tag
válasz molnarpeter #141490 üzenetére
Igazából ezt nem tudom megmondani, hogy mekkora távokra indítom be a kocsit. Ez attól függ, de városban lenne főképp használva, valamint havonta 1-2 szer hosszabb 300 km körüli út szokott lenni. Ezt már más is írta, hogy benzines a jobb választás az évi 10-15e km-hez.
Még az lenne a fontos, hogy minimum 100 - 140 LE között legyen. Nem sporthoz kell, de azért legyen benne erő, ha odalépek neki.Mit gondoltok, inkább magánszemélytől vegyek autót és ne foglalkozzak a kereskedőkkel?
diegho : Ezt miképpen találtad. Esetleg saját?
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #141536 üzenetére
Sőt ahogy nézem már csak a sedan elérhető meg a GTC.
De elfekvőben lehet van meg kombi vagy 5ajtos. -
-
sheep
addikt
Ízlések és pofonok, de szerintem is ronda kocsi az S-cross. A Vitara viszont tetszik.
Én meg úgy vagyok vele ha már ennyi pénzt adnék autóra akkor olyat vennék ami tetszik is.
Tudom hogy nem az a lényeg, de ha egyszer csak sírva bírok ránézni akkor nálam nem nyerő, bármilyen jó is műszakilag.9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston DDR5 6000 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, HP Reverb G2
-
Gergőke88
addikt
válasz Luck Dragon #141532 üzenetére
De már csak sedan vagy 5 ajtós variációban lehet rendelni.
-
Land
veterán
válasz Luck Dragon #141532 üzenetére
Igen ezt a 2-t írtam a hsz-ban. Csak senki nem próbál rájuk beszélni.
J Astrát kilőttem, miután az egyik legpörgősebb Opel fórumon utána olvastam a típushibáinak...Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
-
rwin5
őstag
válasz Dani_kp #141529 üzenetére
Próbát megér igen, én sem találok megfelelő munkahelyet.. kedvencem az mikor meglátják a tanulmányomat (magamhoz egy jóval kevesebb végzettséget igénylő munkahelyen és egyből mondják, hogy nem ide készültem.. hát mondom magamban gondolhatja, de ha nincs egyszerűen munka ez is jó egyelőre.. nekem főleg az utazással van bajom, suliba, melóba 5-6 évig állandóan utaztam, most megelégednék végre egy 2-3 km-es távolsággal)
A visszajelzést amúgy utálom, ezért sem szeretem emailben küldözgetni, jobb a személyes találkozás. Azon gondolkoztam, hogy bemegyek ide is személyesen azt megkérdezem ott konkrétan. Egyébként ez a sofőr meló egyszerű volna amit a vezetésen kívül kérnek az alap dolog szerintem egy embernél. Inkább az, hogy van egy fóbiám más autójánál, hogy kárt okozok benne pedig kb ~10 éve van jogsim és 1x volt egy tolatásos karcolásom amit anyám autójával csináltam ami 4x ra se vette be az egyest és helyette tolatott..
[ Szerkesztve ]
-
Dani_kp
addikt
válasz rwin5 #141528 üzenetére
Ha csak nincs ott ismerősöd és/vagy tapasztalatod ilyen téren, akkor nagy valószínűséggel nem vesznek fel. Én is jelentkeztem a Bárdihoz és az Unix-hez is, előbbinél elvileg gyorsan cserélődnek az emberek és emberhiánnyal küzdenek még sem vettek fel , utóbbi vissza sem jelzett.
De egy próbát megér .
De elég feszített tempóban dolgoznak és igen csak tapossák neki, hogy időben kiszállítsanak.Szerintem egyszerűbb ezeket vezetni, mint a hagyományos autókat, gyakorlatilag egy tégla formát vezetsz . Nekem csak egy 7 személyes platós vw lt-vel van tapasztalatom, amint megszoktam a hosszát nem volt vészes navigálni vele.
https://ingatlan.com/33821564
-
rii
nagyúr
kérhetetk egy up-ot?
kornedlka: döbbenet, hogy képesek rossz kontrukciójő motorral kijőnni .... ez szándékos?
vannak olyan vélemények, miszerint az autógyárak nem az úűj autók eladásából, hanem az utángyártott alkatrések eladásából élnekvagy hogy történhet ilyen, hogy 100-150.000 km alatt megsül a motor? .-(((
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rwin5
őstag
üdv, az unixosok céges autói mifajták? (ha valaki azt is tudja, hogy milyen motor van bennük külön azt is megköszönném)
kép : [link]
-
diegho
nagyúr
Az opel topikban volt aki nagyon sok kedvezményt kapott rá, egy próbát megér, ha tetszik. A Toyotánál is tennék egy próbát Auris/Corolla terén, ha valahol adnak 500k kedvezményt (ami nem lehetetlen, sőt) akkor már bele is fér. Ami pedig nekem mindig is tetszett, bár nem tudom milyen az a Fluance, elég nagynak néz ki és árban sem vészes.
-
Kornel
veterán
válasz HookR #141513 üzenetére
És az olajpumpa ominózus részét is cserélték benne, mielőtt az elégtelen olajnyomas tönkretette volna a motort?
Diegho: pont ma láttam egy K astrat, elég tetszetős darab kívülről, és a tesztek is dicsérik.
Kíváncsi lennék ra belülről is.Land: sajnos opelek magasról indítanak, aztán a modell ciklus közepén jön az árcsökkentés, de gondolom nem akarod megvárni.
[ Szerkesztve ]
-
HookR
addikt
válasz molnarpeter #141490 üzenetére
Passat B6 2.0 PDTDI kapcsán annyival árnyalnám a képet, hogy azok közül még nincs mindegyikben részecskeszűrő (B6 engines), illetve az érintett motorkódúaknál jó eséllyel már cserélték a PD elemeket. Vásárlás előtt ennek mindenképp ajánlott utánanézni.
Ráadásul manuális váltóval az automata is kiesik, mint potenciális, zsebbenyúlós hibaforrás.▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #141511 üzenetére
Szerintem itt látszik, amit megpróbáltam leírni.
-
w333
félisten
válasz Kornel #141508 üzenetére
Nem veled van a baj ... Fóka 3 tényleg kicsi elől de hátul ! még jobban
Ismerős ilyennel taxizot amit egy Passat VII -re cserélt, ég és a föld a különbség !
Szerk.
Persze mert rövid a padlólemez
Nem tudod normálisan kinyújtani a lábad, normál üléspozícióban pedig a térded üti a műszerfalat, elcseszett egy konstrukció annyi biztos !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Kornel
veterán
válasz Tothgera30 #141505 üzenetére
Akkor ezek szerint ennyire elcseszett testfelepítésem van, nekem anyós ülésén a lábaim kb. osszecsukva fértek csak el.
A 100+kg-os taxis mögött meg kb. nulla hely maradt az utasnak.
(Olyan volt, mint egy gombóc swiftben, csak ugye ott a magas ulespozicio növeli a lábtér érzetet)Batai: nem 1.0, hanem 1.4T-vel kell venni az scross-t.
Dedike: én azért megvarom, hogy milyen helyi tapasztalatok lesznek vele, meg igazából japánul se tudok, hogy az ottani fórumokban böngésszek a tapasztalatok között 😂
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
+1 a suzukira, igaz én vitarat mondanám. valahogy ockodom az 1.0 turbó tol, bár azt mondják a suzuki ért az ilyenekhez.
-
gooool
őstag
Helló!
Amit én el tudok mondani személyes és szerviz tapasztalatot a Focusról:
A motor tényleg nem problémás, és igen jól megy, fogyasztása is rendben van, eléggé kiforrott már, senki sem jött asztalt verni amíg én ott dolgoztam.
Futómű, zajszigetelés, általános minőség rendben van, bár nekem a beltérdizájn nem gyere be, de ez ugyebár ahány ember annyi vélemény.
Viszont tényleg szűk. Céges rohangálós volt egy 5 ajtós Titanium, egymagamnak jó volt, de például az anyóson már a 176 centimmel is cinkes volt ha valaki ült is mögöttem, mert a középkonzol baromi vastag és nincs hely. Magam mögött elfértem, de a 196 centis főnököm mögött adott esetben már szó szerint nem tudtam beülni, maximum lótuszülésben, mert a lábtér megszűnt létezni. Jah és méltósággal sosem tudtam kiszállni a hátsó sorból mert valami elcseszett kialakítása van az ajtónyílásnak.
Mellékszálon én még a navit utáltam benne, bár biztos megszokás kérdése, de a választgatós keresés nem megy élményszámba, főleg ha Pesten akarnék eligazodni.Részemről S-Cross.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Kornel
veterán
válasz lenko #141500 üzenetére
Kb. igaz is.
Aki próbálta az új 1.4T scross-t, az mind pozitívan nyilatkozott róla. (Én is 😉)
Szerintem a menetzaj is kisebb, mint a szívós változatban volt, lévén kevesebbet forog a motor 130-nal is, és amúgy is halkabb a szijas kisturbos, mint a láncos 1.6 volt.
Beltérben bátran bármelyik kategória társa mellé oda merném állítani.
Kérdés már csak az új erőforrás megbízhatósága. (Ezért várok vele 2-3 évet még)Land:
Szerintem próbálj ki minden lehetséges példányt, akár egy gyors kör erejéig pályán is, a menetzaj miatt is.
Anélkül ne ugorjunk bele egybe se, hogy ne mennél mindegyikkel egy hosszabb kört.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest