Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
gp Úgy tűnik, hogy a SEGA egy teljes felújításon dolgozik, aminek nincs köze a free-to-play reboot változathoz.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sur1G
aktív tag
válasz
tboy93 #141971 üzenetére
Ez az ajtó csukódás érdekes kérdés. A Suzuki Vitara fórumban volt erről szó és állítólag az újabban gyártott modelleknél az ajtó tömítéssel csináltak valamit és így már könnyebben csukódnak az ajtók. A legnagyobb meglepetés akkor ért, amikor az új S-Cross-t próbáltam ki. Ugyan úgy szarul csukódnak az ajtajai. Ültem már pár autóba, de olyan még nem volt, hogy harmadszorra sikerült csak becsukni egy ajtót.
Ami viszont meglepett, hogy az 1.0 turbó motor fényévekkel kulturáltabbnak tűnt az S-Crossban, mint az 1.6 Vitara. 130 km/h-nál konkrétan tök csendben lehet vele utazni, amire a Vitara alkalmatlan. Olyannyira csendesebbnek tűnt, hogy utána megkértem a kereskedőt, hogy menjünk megint a Vitarával is egy kört. Nem értem azóta se. Az 1.4 turbós S-Cross GL+ felszereltséggel névre írva minden költséggel 4,8 misi, annyi hogy itt van még ráadásul pár plussz a felszereltségben: esőszenzor, kulcsnélküli indítás meg pár ilyesmi. Aki le tudja nyelni a kocsi kinézetét sokkal boldogabb lesz az új S-Crossal. Az 1,4-es motor pedig már tényleg ég és föld. Ha a kinézetét le tudnám nyelni én vennék egy S-Crosst, de sajnos nekem nem megy. Helyette inkább jön egy 10 éves 325i 40% pénzért
[ Szerkesztve ]