Hirdetés
-
PROHARDVER!

__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
S e t h
nagyúr
Köszi srácok, működik, állat.
-
S e t h
nagyúr
válasz
ULPIUS
#35210
üzenetére
Ezek a feltételek adottak, köszi, máshol lesz a megoldás.
szerk:de, ott is benne szerepel így átolvasva figyelmesebben, köszi.
Bár fura, hogy pásztázásnál amúgy is auto lockolja az ellenfeleket, így nem is igazán értem mi szerepe van a döntött tüzelési módnak a cool factoron kívül, de egy próbát megér.
-
ULPIUS
őstag
válasz
S e t h
#35209
üzenetére
Nekem csak annyi rémlett, hogy valami kiberver kell hozzá (évek óta nem játszottam, de emlékszem erre), de gpt jól érthetően leírja sztem:
A Cyberpunk 2077-ben a “gangsta-style” oldalt döntött fegyverfogás nem egy külön aktiválható mód, hanem automatikusan jelenik meg bizonyos feltételek teljesülésekor.
Hogyan működik valójában?
A fegyver akkor dől oldalra, amikor:
Smart (okos) kategóriájú fegyvert használsz, ÉS
Van a karodban Smart Link (Okoskapcsolat) kiberver,
Célra tartasz (RMB / jobb gomb) és a fegyver lock-ol egy vagy több célpontot.
Ilyenkor a játék automatikusan “sideways” pozícióba állítja a fegyvert, jelezve, hogy a lövedékek követni fogják a célpontot.
Fontos:
Nincs külön gomb a mód átkapcsolására.
Hipfire (ADS nélkül) vagy Smart Link nélkül nem dől meg a fegyver. -
S e t h
nagyúr
Streamelt videókon látom, hogy smart weaponok használatakor van egy olyan tüzelésű mód amikor a fegyver oldalsó irányba meg van döntve.
Nem tudom mi ez a feature, vagy skill, nem találtam róla semmit, de nálam ez az aktivált skilleknél sem jött elő.Lock után szórom az ellenfeleket, de rá nem jövök mi ez a döntött tüzelési mód.
-
Biga123
addikt
Hali van arra mód hogy egy korábbi benchmark eredmény, summary.json flie ből a beállításokat be lehessen importálni a játékba , hogy ugyanazokkal a beállításokkal menjen le a bench megint ?
-
mvkly
senior tag
válasz
looser
#35205
üzenetére
Ha még nem próbáltad: [AMM] + [AMM facial+] Egészen egyedi fotókat lehet velük lőni, tengernyi lehetőséggel. De fotón túl is hasznos, generált "társak" ingame, scriptek. Akár a szalonképesen túl is (pl. szeretnéd, hogy Rouge lejtsen neked egy táncot? A fiatal, vagy az öreg? Van rá vagy félszáz opció
). Csak az alap modok kellenek hozzá, CET+Codeware. -
looser
addikt
-
looser
addikt
7. végigjátszás, a Jablonsky sztori. Úgy döntöttem, ezúttal kinyírom a palit. Vasquez viszont...hát kb. mint a Blood Ritual-os csaj Maxtec ruhában....
-
NasCa
tag
válasz
Mr.Csizmás
#35198
üzenetére
Autoloot, Ragdoll Physics Overhaul, Cyberware-EX
, Better Vehicle handling -
looser
addikt
Helló! Találkoztatok olyannal, hogy a ram folyamatosan fogy, de nem töltődik vissza?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Mr.Csizmás
#35198
üzenetére
-
Mr.Csizmás
titán
üdv,
rég jártam erre, meg rég C77-eztem is. most újraraknám az egészet + újrakezdeném, mik most a "kötelező" modok? illetve mit érdemes felrakni, ami bővíti az élményt? anno volt egy sidequest-gig fixer, meg hasonlók, jópár plusz játszott órát adott, ilyenek érdekelnének, amik a vanilla játékot erősítik.
-
mvkly
senior tag
Tud valaki bevált módot saját zene hozzáadására? A [RadioExt-re] elég sok a friss panasz, más modok, [például], szintén az előbbit használják.
-
Törzsúr
senior tag
válasz
GhanBuri Ghan
#35194
üzenetére
Megoldás: 20. szint inteligencia kell hozzá
-
Törzsúr
senior tag
válasz
GhanBuri Ghan
#35192
üzenetére
Próbáltam, megköszöni és elsétál
-
Törzsúr
senior tag
Nomádok egyik küldetése,
hogy haldokló családtag "gyógyszeréért" a városba kell menni mert a Raffenek megtámadták őket és megsebesült. Nem adja be az opciót amivel kiderül, hogy vírusos az implant... nem találok a neten hirtelen semmit, hogy mi az oka? Tudja valaki fejből? Végigjátszottam vagy 5x, eddig mindig megvolt, odaadja a shardot, most semmiképpen sem! Köszi!
-
mvkly
senior tag
Csak látvány- és hangeffektként használom, nem is túl sűrűn. Meg eleve elég későn elérhető sajnos. Legyengített ellenfeleknél szokott darabolni, az elég zorall.
Amit írtál hibát, nálam nem jelentkezik (bár csak mocin szól, ott jól), de vannak helyette mások. Újak? A legidegesítőbb, hogy a Kereznikov nem működik mindig, save&load-al jön csak helyre. Minden akció előtt próbálgatnom kell, vajon számíthatok-e rá. Vmint hullák lebegése, ellenség elsüllyedése a flaszterban, kemény tereptárgyakon keresztül lövöldöz az ellen sima fegyverrel... Sajna nem kevés ilyen. Ezek pár hónapja nem voltak ennyire jellemzőek, asszem.
Viszont most kezdtem új karaktert very hard-on. Gunslinger, nagyon minimál intelligence, zéró optical camo/sandevistan. Visszahozta a "kezdek betojni" érzést, kár volt eddig ezt a szintet kihagynom.
-
Szűk térben jól használható, de mivel idő kell, amíg kinyírja az ellent, ha van nekik helyük, akkor kényelmesen kisétálnak a lézerek hatósugarából könnyebb sérülésekkel.

Olyat tapasztalt valaki, hogy alig hallhatóvá vált a rádióállomások hangja? Akár gyalog, akár autóban hallgatom, csak halk cincogás van. Minden hang csúszka maxon természetesen és korábban nem volt ilyen probléma, igaz, most pár hét kihagyás után játszom újra.
-
mvkly
senior tag
A lézeres repeszgránát nem ejt túszokat.
-
Cifu
Topikgazda
Kijött a 2.31 patch:
Vehicles
-Updated AutoDrive. When driving to a selected point, the vehicle now drives smoothly, overtakes blocking vehicles and no longer stops at traffic lights. Free Roam mode has also been upgraded to follow traffic rules and navigate the city more reliably.
-Fixed an issue where Johnny always spawned in the passenger seat when using the Delamain Cab service.
-Fixed an issue where applying CrystalCoat to the Yaiba ARV-Q340 Semimaru caused its wheels to flash in different colors.Photo Mode
-Most of the new poses introduced in Update 2.3 now work with any gender.
-Disabled NPC collision, which will make it easier to position NPCs on top of other objects with collision (e.g. on car hoods).
-Fixed an issue where some of the poses didn't work for Royce.Quests & Open World
-Freedom - Fixed the journal entry that appears when the player chooses not to steal the Rayfield Caliburn "Mordred."
-Motorbreath - Fixed an issue where, after V fails to pursue and stop Semimaru and receives a text from River saying he'll contact V soon, the follow-up message never arrives.
-Motorbreath - Fixed an issue where the Yaiba Semimaru could flip over during the chase, preventing the player from entering it.
-Motorbreath - It's no longer possible to trigger the quest if River died during The Hunt.
-Motorbreath - Players can now acquire the Yaiba ARV-Q340 Semimaru through AUTOFIXER even if they failed The Hunt, which normally unlocks the side quest where the vehicle is obtained.
-Nitro (Youth Energy) - Fixed a game crash that could occur in certain circumstances after leaving the Yaiba showroom event.
-Nitro (Youth Energy) - Fixed an issue where the proxy interface UI in the Yaiba showroom is cut off when the "Larger HUD Elements" setting is enabled.Miscellaneous
-Fixed several localization and lipsync issues in various languages.
-Added a toggle to disable vignette. It can be found in Settings → Graphics → Basic.
-Fixed an issue on PC and Mac where Ray-Traced Reflections might not display correctly when enabled under certain conditions.
-Fixed several issues with displaying text messages from Delamain.
-Various fixes for fluff vendors.PC-specific
-Fixed an issue where NVIDIA Reflex could be disabled while DLSS Frame Generation was enabled, causing the screen to turn pink.
-Fixed an issue where Path Tracing didn't activate properly in certain scenarios.Mac-specific
-Fixed an issue where changing graphics presets on Mac set Screen Space Reflections to a higher setting compared to the equivalent presets on PC.
-Fixed an issue causing a permanent white screen when Frame Generation is enabled while entering the braindance in The Information.
-Selecting "Defaults" in Video Settings no longer turns HDR Mode off.
-Fixed an issue where setting the MetalFX DRS Maximum Resolution above the value applied by the “For this Mac” preset could cause visual artifacts.
-Fixed the inverted behavior of the "Mute Game in Background" toggle in Settings.
-Removed the outdated "(Requires Game Restart)" disclaimer from the mouseover description of the "Disable Spatial Audio" setting.
-Fixed an issue on the App Store version that caused the game to become stuck on the “Press Space to continue” breaching screen.
-Various stability and performance optimizations. -
-
Látott már valaki olyat, hogy egyik napról a másikra nem indul el a játék?
Semmi nem változott a gépen, annyi, hogy egy wireless headset usb adója van a gép hátuljában, ami előtte nem volt.
A CP logóig jutok, aztán jön a játék letérdelt üzenet.
Kezdetnek megpróbáltam modok nélkül, aztán letöröltem az összes modot.
Ez sem jött be.
Letöröltem a játékot, majd újraraktam (Steam).
Ugyanaz....
Játékfájlok ellenőrzése, semmi...
Utána jött a Red launcher törlése, az első indításnál felrakja újból.
Nem indul.
Konzolba skiplauncher (megkerüli a launchert), ugyanúgy nem indul.
Rendszergazda mód, semmi....
Úgy tűnik nekem csak ez a 620 óra adatott meg (mondjuk az hibamentes volt), jó volt veletek.
-
PuMbA
titán
válasz
tray86
#35170
üzenetére
Mennyi fps a cél?
60 fps-re biztosan képes a CPU-d, mert nekem is képes a sima 7700 a legmegterhelőbb helyeken, viszont a 9800X3D sem tud körülbelül 80fps-nél többet High Crowd Density-vel ezeken a területeken.AMD Software-ben egyébként az AFMF 2.1 képkocka generálás kiváló, ha 100+ fps-re van szükséged.
-
tray86
tag
Sziasztok! Keresgéltem korábbi hsz-ekben, de ~3-4-5 évvel ezelőttieket találtam, v2.0 előtti állapotra vonatkozóan.
1440p-ben 9700x / 9070XT kombóval több helyen is 100% cpu usage-re futok, csak ebben a játékban, így nyilván beesik a gpu usage és az fps is.
Levettem a Crowd Density-t high-ról mediumra, de nem sokat javult, lejjebb már nem szeretném.Ennyire gyenge a 9700x, vagy ez 7800x3d/9800x3d-nél is előfordul? Köszi.
-
mvkly
senior tag
válasz
looser
#35166
üzenetére
1 órányi időléptetés nekem megoldotta, pont minap akadt be nekem is. Mondjuk vagy 1 teljes játékbeli nap eltelt, mire észrevettem, hogy még mindig 18:12 van és szakad az eső folyamat.
-------------
Az új patch-re kiadott script mod másoknál működik? Cserélgettem a régebbi fáljt/mappát, de semmi eredmény. [link]

-
looser
addikt
Lehet, hogy eddig azért nem tűnt fel, mert mindig volt elég tárhely azon a meghajtón, ahol a CP van, de az utolsó patch (1,57GB) letöltéséhez 86GB kell neki... Ez GOG alatt, más platformon is hasonló a tárhelyigény?
-
Alpi.
addikt
válasz
Hublot
#35117
üzenetére
Véleményem szerint a Cp RedEngine-e jobb a jelenlegi UE5 verziónál. Sajnos nem a látvány és / vagy az erőforrás igény javulása az indok a tömeges UE engine használatnak. Ráadásul ez egy "öngerjesztő" folyamat lesz. Minél többen fogják erre építeni a játékaikat és hagyják el a sajàt vagy egyéb motorokat, annál inkább lesz "kőbe vésve" ez az út. Személyes vélemény, de a RedEngine-ért nagyon nagy kár. Ez egy hihetetlen jó motor.
-
Raymond
titán
Egy CP2077-be illo elektromos motor az IFA 2025-on:
-
Šolaire
veterán
válasz
Immolatiel
#35153
üzenetére
“Persze hallottam, hogy állítólag nem lett rossz a Witcher harmadik része,”
Eddig olvastam.
Ez meg a másik irományodból :
“A The Witcher harmadik fejezete ugyebár olyan lett, hogy a játékosok egy jó része fel se nagyon bír egyenesedni az irányába végzett szüntelen hajbókolás miatt. Ez önmagában még nem feltétlenül jelent semmit, ettől függetlenül el tudom képzelni, hogy az a játék akár jó is lehet”
Az első részt is szétfikázod. Nem öregedett szépen de a világa engem beszippantott teljesen.
A Cyberpunk meg egy csapongó katyvasz nem is értem minek linkelted ide, de ha hergelés a cél annak tökéletes! -
Cifu
Topikgazda
válasz
Immolatiel
#35153
üzenetére
Elolvastam, szóval máris kaptál egy klikket, csak hogy pörögjön, hiszen ezért raktad be...
Ezzel együtt annyi jött le Nekem, hogy egyfelől se a játék hátterére nem fordítottál elég időt, pl. a sok nyafogás az elején egyértelműen ez, lásd még arra sem tettél állítólagos szerepjáték rajongóként megjegyzést, hogy milyen világban játszódik.
Sem a játékra magára, amikor képes voltál leírni, hogy a "A lopakodás pedig ezeknél is rosszabb, az összes helyszínről látszik, hogy nem ezt a játékmódot tartották szem előtt,
", ott már vicces se volt a véleménycikk... -
Immolatiel
kezdő
Írtam egy hosszabb élménybeszámolót a játékról, amennyiben valaki kíváncsi lenne ilyenekre. Viszont nekem sajnos nem annyira tetszett, szóval "Trigger warning, vagy amit akartok" .
-
Thrawn
félisten
Opening that image in notepad++ (a hexeditor will do as well) reveals this at the end of the final line:
"Check the recruitment link on September 4th 4 PM CEST Cp2077.ly/wigvixQWK"
Forrás: [link]Twitteren annyit írtak, hogy ez a PL évfordulójához kapcsolódó eseménysorozat része.
-
Cifu
Topikgazda
Valami jön Szeptember 4.-én.

Annyi van megerősítve, hogy nem új patch vagy DLC (utóbbi nincs is fejlesztés alatt, tehát ez nem meglepő):

Így viszont akkor felmerül, hogy mi is lehet ez? Az EdgeRunners Season 2 júliusban lett bejelentve, az még legalább 1 év várhatóan, de az is lehet, hogy több (a Season 1 esetén cirka 2 év volt a bejelentés és a megjelenés között eltelt idő).
A Cyberpunk 2 (Project Orion) még csak most lépett májusban Pre-Production státuszba, tehát ott sem várnék túl sok újdonságot....
Szóval így összességében azt tippelném, hogy megint valami médiahecc, cosplay verseny, CP2077 giveaway, anyám tyúkja szintű dolog lehet, hogy kicsit felpezsdítsék a játék világa körüli állóvizet...
(Megj.: Pont emiatt nincsenek is könnyű helyzetben Lilayah-ék, hiszen az Edgerunners 2 így 2026-2027 körül várható, a Cyberpunk 2 pedig 2029-2030 körül...)
-
CJ4567
nagyúr
Weathermancer - Weather Select Menu Ezzel a mod-dal resetelni tudod a beragadt időjárást.
-
PuMbA
titán
Ez a legnépszerűbb.
-
noxon
őstag
Sziasztok!
Ki milyen időjárás modot használ? Nekem egyik sem működik, nem történik változás vagyis kb mindig ugyanazt az időjárást látom a semmit.
Köszi.
-
Raymond
titán
Egy minosegi Judy Alvarez cosplay [link]
-
looser
addikt
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Lement a fileintegritás csekk, egyelőre nem volt gond. Nincs mod, tiszta a játék. Sem RT, sem PT, minden maxon, FHD-ban.
#35129 nincsnév007: ezt az összeállítást amióta megjelent, sokszor megnéztem, most is sírva röhögök rajta :-)))
-
용 Bob
senior tag
válasz
proci985
#35134
üzenetére
Korábbi driverekkel én is próbálkoztam, mondjuk 25.6.x alá nem mentem + alaplap BIOS update, nem működött egyik sem.
Az mondjuk frusztáló lehet, ha működött ilyen hosszú ideig, aztán megadta magát. Szerintem nem a memória/M2 miatt van ez, hanem a játék patchek + AMD új driverek hozták össze. De ez csak tipp részemről figyelembe véve, hogy mennyi mindennel próbálkoztam én is a VGA csere előtt.
-
Háát mondjuk nálam a 7900XT Path tracing 1080p natív megy, bár rajta van sok GB-nyi textura is és zabál 17-18GB vram-ot.
Kilépkedni nem igazán szokott. Egy crash van amikor rányomok a kilépésre akkor írja hogy összeomlott de az nem érdekes. Illetve ha menet közben állítok a grafikán bár az lehet a reshade meg az sok mod miatt van. Ami bugos az a PT-nél éjszaka random nem működnek az autók lámpái és nem világítják az utat, valami limit van hogy mennyit számolhat vagy isten tudja miért, nappal nincs vele gond.
7800XT-vel gondolom azért nem a PathTracinget próbáltad meg, RT-re jónak kellene lennie.
Előző RTX3080-assal ment szépen a PT, de ott meg ahogy elfogyott a 10GB vram kezdődtek a mikrolagok meg T-pose. Inkább bevállaltam a gyengébb RT/PT-t minthogy mégegyszer vram legyen kevés. Nem bántam meg hogy gyengébb PT teljesítményű kártyát választottam cserébe vram kifutás nélkül.
RTX4080 az más kategória árban is, de ott meg a 16GB vram lehet kevés 4K PT + texturák bár nem próbáltam de tippemre az lesz a limitációja, alapból PT-ben többször jobb mint a 7900XT-m de nekem nem ért volna meg akkora felárat hogy pár játékban jobb legyen.
Igazából valami univerzális RT/PT kellene mert 7000 széria egy az egyben izomból kénytelen megoldani és az látszik is rajta.
Az külön érdekesség hogy a régi nvidia volta aminek nincs is RT core az is képes játszható RT-re szóval az nvidia féle cuda-n is tud élvezhetően futni, így szerintem az RT core csak egy elnevezés optimalizált Cuda core-ra és nem egy különleges valami. Ugyan így Intelen is kategóriáján belül képes volt normális RT-re. A770-esen RT ultrán játszottam (PT játszhatatlan volt rajta)
Vennék én nvidia kártyát is ha nem spórólnák le a vramot. Árakról meg nem is beszélve, meg az 5xxx széria sem volt éppen vonzó most. -
proci985
MODERÁTOR
nalam biztos nem ez volt a hiba, mert kizarolag zonahatarokon (ahol nagy mennyisegu asset transfer volt) volt problema es kizarolag ~2.3 ota. ezert is gyanakodtam az M2re es a memoriara is. igaz jellemzoen zonahatarok kozott autoval crashelt, de siman fast travelnel is elojott.
RT psycho elotte a 7900XTn masfel evig stabil volt.
-
용 Bob
senior tag
válasz
proci985
#35132
üzenetére
Próbálkoztam azzal is amit írtál. Adrenalinban OC órajel alatt normál freki fixálás, illetve gyári OC órajel lock. Egyik sem működött. A kifagyások mögött (CP2077) a sugárkövetés mennyisége állt. Erről olvastam és egybevág azzal, hogy nálam a játék autókázás közben crashelt 90%-ban. A gyorsan változó becsillanó autók/burkolat- épület felületek sugárkövetés számítása során egyszerűen hibázik a kártya. Zöldeknél ez azért nincs, mert erre vannak deikált RT magok. Szerintem AMD ezt nem is fogja tudni megoldani szoftveresen a 7xxx szériánál és visszamenőleg, de ne legyen igazam.
-
proci985
MODERÁTOR
igazabol nem tudom, hogy mi a hunyo jelenleg a 7900XTnel.
egyszerre volt nalam egy nagyobb valtas (win11, 2.3, uj driver es vizesblokk a 7900XTn).
a vizesblokkban 99%ban biztos vagyok, hogy rendesen felfekudt (ez a negyedik VGAm fullcover blokkal) es a hofokok biztosan sokkal jobbak, mint legen voltak. marmint szo szerint masodik monitoron futott egy teljes debug, es bar par hotspot szokas szerint meleg, ez sajnos kb normalis.
viszont, viz miatt iszonyatosan boostol a kartya a gyari ertekekkel, szoval nekem nagyon gyanus, hogy siman lehet csak vissza kene fogni picit a fogyasztasat hogy ne probaljon meg a gyari game clock fole menni 20-30%al.
-
ULPIUS
őstag
2017 óta ilyen hardver környezetben tolom, mióta megjelent az első ryzen széria. (előtte intel + nvidia volt mindig)
R5 1600X + gtx 1060-al kezdődött és azóta pár évente upgradelgetem. Nem vagyok egy hardver guru de nekem tökéletesen bevált ez a kombó, soha semmi gondom nem volt az általam játszott játékokban. -
용 Bob
senior tag
válasz
proci985
#35110
üzenetére
Nálam ugyanez volt. 3 hét szenvedés, próbálgatás/ fagyásos kilépések után feladtam a harcot és mérgemben eladtama a frissen vásárolt RX 7800 XT-t egy 4080 csere ráfizetéssel. Azóta gyönyörűen fut a játék. Előtte 1 hónappal RDR2-vel ugyanilyen problémám volt, ami miatt abba is hagytam a story line-t. Kipróbáltam azóta az új kártyával és meg sem reccen....2 óra játék hiba nélkül. Visszagondolva olyan hülyeségeket találtam AMD "crash fix"-re, hogy hajam égnek áll (óraátállítás, BT egér szoftver törlése, HDR-Game mód kikapcsolás....és társai)
Összességében megint ott vagyok az új gépemmel, mint 6 évvel ezelőtt. AMD proci + Nvidia VGA. AMD-től kicsit felháborító, hogy egy több mint 200.000-es kárgyán nem futnak normálisan a játékok. Ha meg gondjuk van a sugárkövetéssel, akkot nem kéne rá írni a dobozra, hogy tudja...
-
Cifu
Topikgazda
válasz
Hublot
#35117
üzenetére
Korábban is voltak, akik hullámoztak az UE motornak, de én is a kritikusok közé tartozom.
A CP2077 a megjelenésétől fogja jól nézett kis alacsony beállítás mellett is, viszonylag gyenge gépigény mellett. A Ray-Tracing / Path-Tracing az, ami a csúcskártyákat is be tudja csicskitani, de ez meg egyértelműen techdemo szinten kapta meg a játék. Eleve az nVidia ezen a játékon mutatta be, itt jöttek ki az új technológiák először.
Az UE sose volt igazán jó, hogy őszinte legyek, és itt nem kell a "pici Ukrán stúdió"-ra fogni, mert legutóbb a Wuchan: Fallen Feather-nél derült ki, hogy a hatalmas fejlesztési költségű AAA játéknál is komoly problémákba futnak...
Én őszintén bánom, hogy kiszálltak a REDEngine-ből, a maga szintjén brutálisan jól muzsikált, egyedül a nagy látótávolságnál való kompromisszum (2D sprite-ok...) az, amire azt mondom kár...
-
válasz
tibaimp
#35122
üzenetére
Extraction shooter, de teljesen egyedi dolgokkal, nem a megszokott téma.
Mehetsz szólóba vagy társakkal, de nem feltétlen kell ledarálni PvP-be, akit meglátsz, mehettek onnantól együtt is, csapatba, miután egymásba botlatok.
De ez a játékosoktól fog függni...
[link]
Sorry az OFF miatt, van topikja amúgy, ha érdeklődsz, nézz majd be. -
Hublot
őstag
válasz
MasterDeeJay
#35112
üzenetére
Én nagyon örülök az Unreal Engine 5 grafikus motornak. Szerintem valami elképesztően szép játékot kapunk majd.
(The Witcher 4) is ezzel készül szóval látni fogjuk mire számíthatunk. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
MasterDeeJay
#35115
üzenetére
Cyberpunk meg elmegy egy kenyérpirítón is
Megjelenéskor azért nem az volt a helyzet, mint lassan 6 évvel később. Path tracing kb mai napig egy pár kártyán fut értelmesen.Stalker2 minimum viable product szinten lett kiadva. Vannak erős pillanatai, de én nem abból indulnék ki, hogy mit lehet kihozni UEből.
-
-
4264adam
veterán
válasz
MasterDeeJay
#35112
üzenetére
UE5 az 5.4-től egészen ügyes energiamanagement-et ér el, kár hogy még nem tudjuk ez mit jelent a valóságban, mert ami eddig megjelent cím az mind 5.0 motor, és utólag került a Stalker2 is 5.2-re, most pedig hegesztik 5.4-re.
Szóval van remény, na meg a lengyelek sem a pici Ukrán stúdió erejével bírnak így nem hasonlítanám őket ide. -
válasz
Hublot
#35111
üzenetére
Azért én félek a következőtől, nem tartalmilag mert azzal nem lesz gond hanem grafikus motor váltás lesz kemény. UE5 ahhoz érteni kell nem is kicsit. (lásd Stalker2 esete, motor jó de fejlesztőknek 0-ról tanulni horror és meg is látszik az eredményen)
Annyi biztos hogy erőmű kell majd hozzá hogy szép is legyen. Mert azért a mostani engine szerintem kiemelkedő a maga módján skálázhatóságban amit az UE5-ről nem lehet elmondani. -
Hublot
őstag
Kezdtem egy új karaktert. Netrunner lesz belőle. Ezt a játékot nem lehet megunni. Nagyon várom a következő Cyberpunkot.
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
looser
#35102
üzenetére
AMDnél utolsó driverrel úgy néz ki van egy bug kizárólag Cyberpunk RT alatt, hogy a játék random helyzetekben (főleg zóna határokon) betérdel. RTt kikapcsolva a probléma nem jelentkezik (meg mondjuk nem is tudja 99%ra terhelni a kártyát TDP határon a játék).
Valahol 2.3 körül indult, én ott építettem újra a gép hűtését, szóval pár napig anyáztam, hogy rosszul raktam fel a vizesblokkot, vagy sikerült annyira csendesre építeni a gépet, hogy túlmelegszik az M2, a ram vagy a déli híd (szóval mindhárom kapott ideiglenesen egy 120-140es ventit bruteforce/debug megoldásnak).
Tippre vagy a cache vagy a memillesztés lehet a hunyó, de ugye ezt otthoni körülmények között baromi nehéz megtalálni.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
looser
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer PC-Számíógép! Csere-Beszámítás! I7 13700F / RTX 4070Ti Super 16GB OC / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Dell Latitude E7440 - i5, 8GB RAM, HDMI, eu bill - számla, 6 hó garancia
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


). Csak az alap modok kellenek hozzá, CET+Codeware.
, Better Vehicle handling



Olcsó ,sok méret és ábra is választható






