Hirdetés
- Ilyen videokártyát választana a DOOM Slayer
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- 14 GB/s-mal olvasó, DRAM-os SSD az ADATA palettájáról
- A készülő legújabb node-ján is kerüli a legmodernebb EUV berendezéseket a TSMC
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz
Dare2Live #75890 üzenetére
A gondolatmenet jó, bár a nem kerek Moza kormányt nem értem. Szerintem az R5 bundle -be kerek a kormány.
De valóban a 8 nm és a pedál miatt inkább a fana R2R.
Viszont az 165, ahhoz a diy táp itt a hw aprón postával kb 25 tehát 190 -nel vagy de a fék még nem Lc-s.
Az +160 eur (kb 65 ezer)
Viszont azt mondanám, (mert nekem is van egy 9 éves fiam) hogy az LC lehet nem jó megoldás mert nem tudják kezelni. Le lehet venni persze az erőt 10% ra is akár.
Mire lesz téve? Mert egy asztali tartó legalább kelleni fog így is hozzá. -
PapírVilla
tag
Sziasztok!
Szerintetek a "Project Motor Racing" -nek lesz esélye a mai menő szimulátorokkal szemben? -
Dare2Live
félisten
~200Kig keresek kormány+pedál kombót. Magamnak meg 10éves kisfiamnak. Ilyen esetben ki mit venne magának újban?
Nekem elsőre bővítés és tunningolhatóság (8nm) és az hogy defaultba kerek (nem lecsapott aljú) kormánnyal jön (drift/rallyn előnyös) és a jobb pedál miatt egyértelműen a Fanatec CSL DD QR2 R2R Bundle jön ki nyertesnek. Mozat nem lehet 8nmre upgradelni táppal, nem kerek a kormánya, rosszabbnak írják a bundle pedált.
Cammus C5öt nézegetem de nem annyival olcsobb mint amennyi hátrányát látom. Meg most out of stock is.szerk: Használt vonalat nézegetem de ami kormány+pedál apron+jofogáson fent van 200Kig az 0-15%al olcsobb mint ha újként veszem.
-
tome0001
Topikgazda
válasz
Marci112233 #75878 üzenetére
50%-os damperrel minden finom ffb rezgést és részletet "elmosol" gyakorlatilag.
10% alatt ideális... Fokozatosan próbáld meg levinni. -
RobbyJr
addikt
válasz
JulesTS #75886 üzenetére
Emlékszem, hogy nekem a DD1-nél az INT 5-6 körül volt használva, mert alatta nagyon nyers volt a jel, ami zavaró volt. A valóságban sem rezeg így a kormány az út alatt, amit az leszimulált.
0-án el sem tudom képzelni milyen lehet
NDP-t is érdemes 15-20-on használni, mert ha elengeded esetleg a kormányt, nem fog jobbra-balra csapkodni, ami szintén a valóságban egyenesen marad, 0-n meg csápol össze vissza.Szóval ez inkább egyéni preferencia.
Az a baj a bázisokkal, hogy a valóságnál is több részletet tudsz átadni a kormánynak. Túl sok rezgés, jel, stb. Engem ezek zavartak, és lassabb voltam velük, ha nem finomítottam a jelen.
-
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233 #75878 üzenetére
Topik összefoglalóban van link amiben el van magyarázva mind.
FFB-t vedd fel 100-ra, inkább a szimulátorban vedd lejjebb, ha sok az erő.
NDP-t vedd le 0-ra, csak eltompítja a visszajelzést.
INT is sok. Az is 0 vagy ha nagyon érzed az FFB jel szögletességét, akkor ezzel burkoló görbét húzhatsz rá, elég 1..2-re állítani.
Ha túl nyers az FFB, akkor NDP-t, NFR-t lehet kicsit adni neki, de max 10-nél többet nem érdemes.
Ha túl könnyű a perec, akkor NIN-nel lehet kis súlyt/lendületet adni neki. -
JulesTS
addikt
A legtöbb gyártó a beépített loadcellről tudja, hogy hány kg-mal lehet terhelni. A pedál meg nagyjából 1:3.. 1:2 áttétellel nyomja a loadcell-t. A gyártó persze pontosan ki tudná számolni, hogy a pedállapon mekkora a maximális megengedett nyomás, de a kis számokat senki se akarja reklámozni. Valószínűleg nem véletlenül törnek a CSP V3 loadcellek sem. 90kg-os loadcell még ha 1:2 -es áttétellel számolunk akkor is 45kg a max amit a pedál lapon nyomhatunk, hogy ne terheljük túl a loadcellt. Ezért is jó, hogy 200kg-os loadcelles mod kaphat6 Böcsitől. Az 100 kg a pedál lapon, ami már merev rigben is elegendőnek tűnik.
Szerintem a CSL Elite V2-nél is közvetlenül a loadcell terhelhetőségét adják meg.
Nekem 1600PSI-s nyomásmérő van a fékkőrben, még a legnagyobb áttételre állítva is csak 1/3 kitérésig tudom benyomni. Van benne tartalék rendesen... -
stev65
tag
F1 stílusról átállítottam a t3pa pro-t rally-re, de nem tetszettek a kilátszó pedálszerelvények, ezért leburkoltam egy műanyag lemezzel, és az oldalát is lefujtam feketére. Szerintem szebb lett
.
-
bardi
senior tag
A fanatec oldalánjól értem, hogy a v2-es pedálnál magán a pedálon kell 90 kilót nyomni a maxhoz?
Mert ugye a v3-ban a pedálon lévő erő kb feleződik, mivel maga a loadcell 90 kilós, és ugyan ez igaz a logitech g pedálra is. -
zsozsa74
őstag
Valamit nagyon benézel. 35 euró az alapjáték és 47 euró a Season pass. Remélem nem adtad hozzá az egészhez még külön az egyes dlc-ket, amiket a Season pass amúgy is tartalmaz...
Amúgy korai hozzáférés ide vagy oda, eléggé pöpec állapotban van a szim. Repülj rá, amíg early-ben van és csak 35 euró az alap!
Persze ilyen-olyan kódos oldalakon jóval olcsóbban is megtalálod.
-
dino_m
senior tag
Van itt a fórumon már saját topikja. Project Motor Racing-Straight4 Studios - PROHARDVER! Hozzászólások
-
mmdms
addikt
Most nezegetem az lmu-t steamen, mar hivatalosan is feltuntettek a VR-t, de miaszar ez az ossz. 130€ egy korai hozzaferesu jatekhoz?! Mi lesz ha megjelenik, 500€ se lesz eleg a dlckre vagy mi?
-
zsozsa74
őstag
Project Motor Racing! Első tréler: [link]
-
válasz
pointer4 #75860 üzenetére
bármi lehet
de érted, tegyük fel (NEM az én konkrét esetem!) rendelsz egy 240ezres kormányt, qr2-vel, mágneses extraváltóval, ami 3 alkatrészből áll, szép nagy dobozokban.... az így ezzel az UPS-el simán lehet h 6+8+10ezer forint összesen...
ahelyett, hogy küldenék valami bénább módon, olcsóbban és EGYBECSOMAGOLVA és máris versenyképesebbek lehetnének más gyártókkal szemben árat tekintve ill. a vásárlók frusztráltsága is csökkenne: csenget a UPS, kirohanok a borravalóval, erre átad nekem egy kis kézi-dobozt a qr2-vel.... "ennyi????" .... mintha pofánvágtak volna, borzalom csalódott vagyok... majd kiugorva a bőrömből mentem ki a postáshoz, jön a 4 napos hétvége....
-
dom1n0
őstag
Nálam most a rendelés végül teljesen jól lezajlott, mondjuk 1-2 nappal lassabb volt talán az egész, mert pont az átállás előtt 1 nappal rendeltem meg
Gurultam pár kört sima AC-ban az (számomra) új 300mm-es kormánnyal, VR-ban, nem egy csodaszép az AC ugyan, de összeségében tetszett az egész nagyon, úgy az egész most egyben van érzésre.
-
hihetetlen.... azt hittem a fanatecnél a cosair átvétel (esetleges költségoptimalizálás), a posta árának termékárba illesztése kényszerüen javított valamit a postázási gyakorlatukon....
.... erre ma kaptam egy ki****ott qr2 csatlakozót, ÖNMAGÁBAN.
... és egy emailt is, miszerint a "maradék" is útnak indult felém ....
nyilván leszarják, hiszen velem mindenképpen kifizettetik a mostmár nem is tudható összeget adott terméknél/termékeknél.... de a versenyképességüknek aligha tesz jót, hogy a SEMMIRE fizettetnek(-nének?) +5-10-15 ezreket PER termék
-
bence1885
aktív tag
Nekem is szintén érezni ezt a darabosságot bekapcsolt állapotban. Szerencsére vezetés közben ezt már nem érzékelem. CSL DD
-
JulesTS
addikt
Nekem megjelenés után fél évvel vásárolt CSL DD-nél nagyon érezni a "cogging"-ot. Kb. két évre rá vettem egy GT DD Pro-t is. Az sokkal simábban járt, pedig mechanikailag elvileg ugyanaz a kettő. A DD1-nél meg még gyengébb ez az akadozás és sűrűbben vannak, viszont menet közben semmit nem érezni belőle, főleg akkor FFB-nél ahol én használom.
-
JulesTS
addikt
válasz
Marci112233 #75849 üzenetére
CSL DD-nél nem kis darabosságot és elég erősen is lehet érezni. Ráadásul a pólusok úgy vannak elhelyezve, hogy 0 foknál (amikor egyenesen áll a kormány) taszít legjobban így magától nem nagyon akar ott megállni a kormány. Működés közben ha hosszú nagysebességű egyenesben a szimulátor szinte nem is ad FFB erőt és damper/spring is 0-ra van állítva, akkor bizony az egyenesen haladáshoz fogni kell a kormányt és egyenesben kell tartani. Mondjuk ez annyira nem zavaró, csak akkor veszed észre, ha direk erre figyelsz.
-
tome0001
Topikgazda
válasz
Marci112233 #75849 üzenetére
Clubsport DD esetben is ugyanez a helyzet, csak nem annyira darabos a ferde magnesezes miatt.
-
JulesTS
addikt
válasz
zsozsa74 #75844 üzenetére
Rally modul már gombonként állítható színű, akár telemetria adat szerint változtatható:
https://prohardver.hu/tema/a_nagy_kormanyos_topik/hsz_63285-63285.html
Csak az új béta driverrel egybeépitett app még nem kezeli a ledeket. Lehet, hogy a fanalabot is visszarakom...
Szóval a Fanatec is próbálkozik, de a konkurencia tényleg elment mellette. Talán egyedül az R2R bundle ami még ajánlható, de jól elkanyarodtam a témától....
Szerintem ezen a szinten, már olyan csekély különbség van, hogy épp ésszel nem lehet megindokolni egy váltást... -
drsanya
aktív tag
válasz
pointer4 #75834 üzenetére
Ez a két érték (helyesebben három). A natural damping az alap csillapítás, a speed dependent pedig feljebb veszi az alap csillapítást x kmh sebesség fölött. Én úgy értelmezem, hogy x kmh fölött a mostani beállítás 100%, x alatt pedig vissza kéne állnia az alap, natural dampingra, ami 60%. Na ez nem történik meg akkor se ha megállok, ezért is húztam fel 400kmh-ra. Ugyanis az történik, ha a speed dependent értéket lehúzom 0%-ra és mondjuk 120kmh van a startnál beállítva, akkor leveszi 0%-ra a dampingot. Ezt viszont nem akarom, mert szétrázza a kezem, meg a vállam még ez a 9Nm is. Ezt teszteld le Te is légyszi, ha tudod.
Egyébként arra is gondoltam már, hogy ez nem egy iRacing bug e...
-
Marci112233
addikt
Beszállnék én is a Fanatec CSL DD 8 Nm-em amin egy P1V2 van, hogy kikapcsolt és bekapcsolt állapotban valóban érezni pici darabosságot, de amint ráindítok egy játékot ami aktívan támogatja az FFB-t, már nem érzem ki soha, legalábbis én ezt tapasztalom, pedig csak 6,8 Nm-en hajtom.
-
RobbyJr
addikt
válasz
zsozsa74 #75844 üzenetére
Kikapcsolt állapotban az Alpha is kicsit darabos, de bekapcsolt állapotban 0. Viszont a DD1 1-2 óra játék után darabossá vált játék alatt is, és újra kellett indítani...
Nekem amúgy tetszik, hogy az Alphának oldalt van a csatlakozója, mert így egyből el tudom vezetni az alu profilba. Ha hátul lenne, akkor meg törni kellene rajta 90°-ot. -
zsozsa74
őstag
Amúgy biztos vagyok benne, hogy az Alphát megszüntetik, semmi értelme két tök hasonló családot futtatni egymás mellett. Kifogynak a készletek, aztán már úgyis mindenki csak az EVO-t tudja venni.
-
zsozsa74
őstag
válasz
RobbyJr #75842 üzenetére
Nálam sincs semmi ilyen. Hozzáteszem a Fana DD1-emen is csak kikapcsolt állapotban volt érezhető darabosság. Az meg nem mindegy?
Hát az OC-s srác is kínlódott, mire kipréselt magából valamit, hogy talán miben jobb az új. Spoiler: felbontásban.
Ez kb. olyan, mint a pedáloknál a felbontás mizéria. Tegye fel a kezét, aki valaha meg tudta különböztetni kétfajta (mondjuk nem teljesen low end műanyag szarokra gondolok) pedál esetében konkrétan a felbontást!
Persze az új tech, az új tech! Ki kellett jönni valamivel, hiszen az Alphák már jópár éve a piacon vannak minimális módosításokkal. Ilyenkor megint a rivaldafénybe kerül egy-egy cég egy időre. De nagyon sűrű már a mezőny, könnyű elsüllyedni.
Amúgy én ezt az RGB izét nem ítélem el. Főleg mert teljesen kilőhető!
A mai kormányok (a Fana pereceken kívül, mert ezt még nem nagyon sikerült megugraniuk) mindegyike csili-vili ledes, ezer színben pompázó, elfér még egy ilyen bisz-basz is. Még ha nem is nagyon látni a kormánytól...
Sokan szeretik.
-
zsozsa74
őstag
Megnéztem pár rivjút, (OC, OvertakeGG, stb), amelyekben főként az Evo Sportot vetik össze a Minivel.
Kedvencem, amikor az OC-s srác mondja az új EVO-ról, hogy "ez a tech gyakorlatilag eltünteti a mechanikai darabosságot, amelyet... valójában sosem éreztem a Minivel sem"
Aztán folytatja: "azonban az új bázis simább érzetű a pályán, mint a Mini? Igen! Őőő, asszem..." És közben látni kell a fejet hozzá...
Itt az odatekert videós link hozzá: [link]
Érdemes ránézni!Mondjuk az OC videóit amúgy is ajánlom. Lényegretörőek, jól érthetőek (már persze, aki beszél angolul), kicsit poénosak.
A Pro-t tesztelte még, de arról csak annyit mond, hogy hát az nem mindenki részére készült, pl. neki sem. Teljes overkill, eltöri a csuklód, ha akarod és qrva jó edzés lehet, csak az autóval küzdeni nincs sok értelme. (Hasonló okok miatt (is) váltam meg a DD1-től, persze tudom, kinek mi, nem is a vita kedvéért írom.) Race Beyond Matter is a Pro-t teszteli, azt még nem láttam, neki biztos bejön, ő szereti ezeket a drabál dolgokat.
Ez addigiekből nekem az jött le, hogy lecserélni semmiképp nem érdemes az Alphákat, hacsak nem feljebb akar lépni az ember Nm-ben. És ez nem azt jelenti, hogy bármi baj lenne (persze az majd hosszabb távon kiderül) az új Evo-kkal, inkább azt, hogy az Alphák eredetileg is ölég jók.
Viszont ha új belépő lennék, vagy Simagicre akarnék váltani valamiről, csak azokat venném már.Egyébként három problémát biztosan orvosoltak, de ezek is csak "kozmetikai" gondok voltak. Az egyik a szemkiégetős zöld led, ami helyett jött a fénygyűrű, ami viszont kikapcsolható. A másik, hogy végre a csatlakozók hátrafelé néznek, nem oldalra. A harmadik, hogy a nagymama lámpásának kapcsolója helyett, amelyet az egyszeri júzertől a legtávolabbi pontra sikerült rakni az Alphák esetében, az Evokon végre normálisabb helyre, a hátlapra a csatik mellé került a ki-be kapcsoló gomb.
-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr #75837 üzenetére
Hát hogy erősebb.
Picit komolyabban: csl dd-nek a peak-je 8Nm, a holding talán 6Nm körül lehet, a kicsi simagic meg 9Nm holding-ot tud. Azaz 1.5x erősebb kb. De amúgy én sem 9-re mennék fel, hanem 12-15 körülre (VRS adja már ki az R295-öt és a DFP 15-tel tökéletes páros lenne nekem
).
FYI: pl. boosted media 5%-os kuponnal 620 juró körül (~255k) 15Nm-es minőségi bázist lehet kapni (ha a VRS hű marad a nevéhez ezzel az új bázissal is, akkor ez bomba vétel szvsz és az alumínium frame-es R295-öt is a full plasztik GT neo árában adják - hamarosan). Kettő együtt az 5%-os kuponnal 950juró (nélküle kerek ezres). Már csak egy patent VRS pedált kell mellécsattintani, azt heló.
-
bence1885
aktív tag
válasz
RobbyJr #75837 üzenetére
Nem azért az 1NM ért
csak az érzés. Állítolag a Simagic bázisok érzetre is mást adnak mint egy Fanatec. Aztán most az uj Evo megjelenéssel felerősödött bennem a kiváncsiság. Ráadásul jobb árban van mint egy Alpha Mini.
Itt van egy Dan Suzuki új Evo bázisról teszt aki nem akart órás streameket nézni
[link]
-
kzolee216
senior tag
Valakinek nincs esetleg elfekvőben ülése amit nem használ és megválna tőle?
-
bence1885
aktív tag
Hi! Vásárolt már valaki új Simagic Evo bázist. Most néztem őket szerintem a 9NM nekem elég is lenne. A mostani CSL DD 8NM erejével is el vagyok teljesen.
-
drsanya
aktív tag
Mondja már meg valaki, hogy csak nálam nem működik a Moza R9 V1-en a speed-dependent damping? De már az elejétől fogva nem jó, mióta megvan, és hiába a legfrissebb firmware van rajta. Tegnap próbálgattam a különféle preseteket. Elkezdtem használni az official GT presetet, ahol a natural damping 55% asszem, a speed dependent meg 90kmh-tól 100%. Tehát ennek úgy kéne működni, hogy 90kmh felett nem 55 lesz a damping hanem 100. Erre mikor Monzában fordulok az egyesben, majd megállok mert elrontom, nem bírom forgatni a kormányt, mert 100-on ragad... Ez tényleg csak nálam gond, vagy csak én használnám ezt a lehetőséget, mindenki hagyja? Most azt csináltam, hogy úgyhagytam a csúszkát, és beállítottam hogy 400kmh felett aktiválódjon, mert ha meg leveszem 0-ra, akkor az egyenesben elveszi a csillapítást. Nem sikerült kipróbálni még, mert nem tudtam már tesztelni, de ez volt a legutolsó beállításom.
-
-
-
pointer4
tag
válasz
Találtgyerek #75819 üzenetére
#75822 Gomez86
Igen, LFS, régen volt már
szép volt jó volt, elvileg most is él, de a tartalom nagyon a pihis garázs projekt szintjén maradt
Egy barátomat a mai napig azzal piszkálom, hogy mikor jön már a VW scirocco
Ezen a gépen ahol nincs kormány, kellett valami gyorsan -
Nyigu
csendes tag
-
Nyigu
csendes tag
Csak ideért a nyuszi😃😃😃
-
mmdms
addikt
válasz
-Rolika- #75821 üzenetére
Iracinget nem probaltam, nekem nagyon meglepo amit irsz ahhoz kepest hogy nez ki a grafika. Acc szintu gepigenye van?
Evo meg meg se jelent, es a 4090-em is kifexik alatta, ha van mas is a palyan. A mazdas cselendzsen viszont egyedul gurulva rohadt jo a grafika es gond nelkul fut. Mondjuk azt nem ertem miert pont a kabrio mx5-el kell esobe gurulni… -
-Rolika-
senior tag
Őszinte leszek, de én csak iRacingre használtam, de 4070TiSuperrel legtöbb grafikai beállítás low-medium volt. Úgy már tudta tartani a 72fps-t. Kivétel esőben.
Most a 3x1440p-vel is hasonlóak a beállítások, de sokkal fluidabb. Mondjuk a VR immerzió hiányzik kicsit, de mióta megvan a 3 monitor, azóta nem használtam a VR-t.
AC Evot sem gondolnám, hogy fullon elviszi VR-ban -
gabe_t
csendes tag
Nagyon köszönöm a válaszod
Nem volt gond az nvidias utalással. Én amennyit olvastam eddig, hogy nvidia valszeg azért "durvább", mert az encoder sokkal jobb volt, viszont rengetegen írják, hogy az új AV1 enconding-al sokkal erősebben ki tudják maxolni a 7900xt vagy 9070 xt kártyákat.
Szerintem kipróbálo ma Quest 3 at, mert ahogy sokan írták totálisan egyénfüggő és a 7800XT kipróbálásra biztosan elég elsz.
Nagyon szépen köszönöm aki vette a fáradtságot és válaszolt. -
Beantech
aktív tag
Ha már látom pont a VR a téma éppen kérdeznék én is.
Mennyire lehet elszokni a VR-tól és jön vissza a rosszullét érzés nálatok kihagyás után?Tegnap Raceroom-ban mentek Quest 2-vel de pár kör után elég szarul lettem amin eléggé meglepődtem mert iRacingben, ACC-ben mentem már az elmúlt hetekben quest 2-vel és nem voltam szarul, aztán most azon gondolkozom hogy autós játékok között is lehet különbség hogy valamelyiket "bírom" valamelyiket meg nem, vagy inkább az a probléma hogy 2 hete nem volt a fejemen a RaceRoom előtt?
-
mmdms
addikt
-
pointer4
tag
válasz
JulesTS #75624 üzenetére
Az asszony megkérdezte már így a 4. napon, hogy mivel cseszem el az estéket, a gömbfejű tolórúd jó kis feladat ilyen apró méretben a 3D nyomtatónak. Miután elmagyaráztam neki a wunderbaum lényegét, fuldokló nevetést nyomait láttam az arcán. Elvonultam hát fürdeni, mire visszaértem kivágott nekem egy karácsonyfát
Így meg tudtam neki mutatni hogy konkrétan hogy működik
https://www.youtube.com/shorts/3P-oZzpEB4U
Szóval most se néz normálisnak, bár ez régen se volt másképp
-
GalaHU
addikt
válasz
gabe_t #75796 üzenetére
Nekem OLED monitor mellett van VR, mi a kérdés?
Meta 3 van, a DK2 óta szinte az összes VR headset megfordult nàlam a mainstream vonalon. Ebből egyedül a PSVR2-őt vittem vissza másnap…
Immerzió tekintetèben a VR verhetetlen, de sajnos erőforrás igényesebb, bár ha 3x1440-es rendszerben gondolkodsz monitor esetén mondjuk legalább 100-120 fps-el akkor már nem sokkal kíván többet. VR-ban szinte minden szimtől koppan az ember álla, mindegy hogy autó, repcsi vagy űrhajó (a SW:Squadrons 35 éves gémerlétem legélvezetesebb játéka).
Mert lehet hogy pixelesebb de a GP2-őt se azért szerettük mert tű éles volt a kép.
Sajna kívánja az nVidiát, ez tény, monitoron egyszerűbb dolgod van.
Az előnye egyben hátránya is, teljesen elzár a külvilágtól, kisgyerekes apukáknak nem ajánlott.
Picit jobban izzad benne az ember, de egy wind machine ezt is megoldja.
Kell egy kis idő mire megszokja az ember, de szerintem megéri.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Gigabyte X570 AMD R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6750XT 12GB Zalman Z1 Plus CM 750W
- Beszámítás! Dell Optiplex 3000 SFF asztali számítógép - i5 12500 8GB RAM 256GB SSD Intel UHD 770 IGP
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- ÚJ Dell Latitude 15 5550 - 15.6"FullHD IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest