Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
rbalint88 #137791 üzenetére
Most hívtam fel a palit, halál korrekt volt, magán személy tényleg, és telefonba mindent elmondott, nem úgy tűnt mint aki át akar verni, mondta hozzá se kell nyúlni, egy műszaki kell rá mert lassan lejár de annyi.. Ma rakta fel, megyek is megnézni délután.
rbalint88: Természetesen vásárlás előtt úgy nem veszek kocsit hogy átse nézetem.
-
Gergőke88
addikt
[link]
Biztos jó állapotban lehet az a motor amiben 5 évente cserélnek olajat..
Inkàbb legyen benne 200e km de legyen karbantartva normálisan... -
rbalint88
addikt
válasz
Acheron #137789 üzenetére
Toyota klub foruman biztos tudnak beszerzesi forrast es szakit is mondani
BLACK: ha a szervizes atvizsgalas nem mond semmi rosszat, bele lehet ugrani. 2.4-es motor karbantartasa kicsit cifrabb, de ha azt megkapja, akkor nem szokott beszarni cserebe. Szervizes atvizsgalas nelkul nem vennek 2.4 automatat...
-
B-L-A-C-K
titán
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Sikerült befürödni a 2.2 -es Toyota dízellel. Szerintetek honnan lehetne leggyorsabban, legolcsóbban keríteni használt 150 lovas motort? Van esetleg erre szakosodott cég? Mennyiből jöhet ki egy ilyen, esetleg szállítással együtt?
Köszönöm. -
Corvette Stingray - veteránautó....
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #137782 üzenetére
Azt is "kalkuláld bele" hogy mint írtam ki is tudok menni érte, szóval nem minden áron itthon akarok venni, és mint írtam már az előbb is attól hogy megnéztem 1db kib@szott autót, és nem volt megfelelő, szerintem nem omlott össze a világ, se neked se nekem. Lehet még megfogok nézni 50-et. Gondolom olyanról se hallottál hogy pl valakinek sürgősen kell a pénz és ár alatt elakarja adni gyorsan, magánszemélyként.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Gergőke88 #137783 üzenetére
Pl mennyiért lehet belőle kifogni már korrektebb állapotút? Elég nagy a szórás.
Mire érdemes fokozottan figyelni vásárláskor? Mekkora összeget érdemes félretenni az autó árán és a papírozás költségein felül?
Idegesítő zörgések, nyikorgások vannak menet közben?Ültem már Focusban, igaz nem ezzel a dízel motorral szereltben és egész korrekt autónak tűnt.
-
Gergőke88
addikt
válasz
Gombinyó #137781 üzenetére
Nekem 1 éva van lassan ilyenem, tehát hosszutavu tapasztalataim meg nincsenek vele.
Reszecskeszuro nincs benne, csak az erosebben, de kettos tomegut a gyengebbe is tett bele a Ford, a franciak viszont nem.
Nekem eddig bevalt, keveset fogyaszt, normal kozlekedeshez eleg ez a motor.
Talan egy 6-os valto elfert volna benne.
Mi erdekelene vele kapcsolatban? -
Kornel
veterán
válasz
rbalint88 #137778 üzenetére
Azt is kalkulald bele, hogy fiatal nemet autót keres.
Itt azért még az arszabas erősen koveti az eurotaxot.
Kva egyszerű a történet, be kell ütni egy Eurotax kalkulátorba a paramétereket, és kiadja a reális piaci árat.
Ha annal sokkal olcsóbban adják, ott nyilván valami gebasz van.
(Senki se hülye, hogy piaci ár alatt elkotyavetyelje a több M-s autóját.)
Nekem is van autokeresessel pár száz óra tapasztalatom, én se voltam hajlandó elfogadni pl. a mostani civic Eurotax árát, ami 10-20%-al alatta volt, azok mind behozott autók voltak, sajnos tekert km-el.
Ahogy előttem is mondtak, az egyik legnagyobb biznisz, hogy kintről megveszik olcsón a 400-600k-t futott fiatal autót, és itthon eladjak 150-200k-t futottnak, ha lehet picivel a piaci ár alatt, hogy hamar gazdára találjon.
Ezzel sincs baj, csak akkor így kell elfogadni.
Én leírtam a véleményemet, többet nem fogom, de visszaolvasva, nem csak én látom így a helyzetet. -
rbalint88
addikt
válasz
B-L-A-C-K #137769 üzenetére
En is ket honapig kerestem az alfat, mig vegul nagy meglepetesre a legolcsobb! autot vettem meg, mert ez legalabb oszinte volt... 1,5 misiert lett volna meg jo, de 1,2-ert meg kivikszolt hullak voltak, ez meg kb 680-ert muszakilag jo volt es nekem az az elsodleges.
-
w333
félisten
válasz
underdark #137773 üzenetére
Thalia helyett inkább 1-s Megane -t keresnék hirtelen ezt találtam
Kis szerencsével ennyiből már G Astrat is kapsz, F -t nem vennék !
Vagy B Vectra, ennyiből már nagyon szépet is kapni !
-
válasz
Tothgera30 #137771 üzenetére
Nekem mondhatni szerencsém volt. Most a hét elején hoztam haza a H karaván-t.
underdark
F Astra +1 -
underdark
aktív tag
Sziasztok
auto vasarlas elott allok.
Max. 500k forintig
Lenyeg:
-Benzines es
-Ferdehatu vagy Sedan
-Ne legyen nagy fenntartasa
- Turheto fogyasztas
Nagyjabol ennyiIgazabol egy listat akarok kesziteni es uzana keresgelni
Ehhez szeretnek egy kis segitseget, mert meg csak most ismerkedek ugymond a modellekkel...
Csaladnak ujabb Swift van, ugyhogy csak ennyi tapasztalatom van, nem uj jogsis vagyok1.
2.
3.
4.
5. Swift/Astra F-GAmi nagyon tetszik, az a sokak altal leszolt Thalia 😃
Koszi -
válasz
Kornel #137767 üzenetére
Nézegettem én is a B6 Passat/Octavia II, Mondeo, A4 Avant, Insignia vonalat, de ezek mind 3m körül kezdődnek, amit egyáltalán érdemes is megnézni, úgy hogy ne derüljenek ki turpisságok. Sőt 2m-ért nem találok épkézláb autót, bár tényleg nehéz a kombi/kevés km/szívó benzines triumvirátust meglovagolni. Ha jelenleg szóba jöhetne diesel, már tuti akadt volna, de kettős tömegű/részecskeszűrő/és társait biztosan vásárlás után kellene cserélni.
-
válasz
B-L-A-C-K #137769 üzenetére
Ne vedd fel, olvastad volna a topikot amikor ő keresett autót mi volt itt hetekig.
Amúgy igen németbe könnyebb lenne kifogni egy jót, de ott is amik jó áron vannak azokba ilyen sok km van mert ezeket adják olcsón, amit itthon vissza tekernek és magasabb áron adják el így átverve a piaci árakat.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Kornel #137767 üzenetére
És ha véletlenül találok ennyiért, amit többen is írtak nem lehetetlen az fájna neked? Vagy fáj hogy elmegyek megnézni 30 kocsit és egy esetleg jó lesz? Rosszul fogsz tőle aludni? Nem 1 ember írta már ki lehet fogni, ha próbálkozom mi van akkor? Semmi, ha nem találok, nem találok, mi veszteni valóm? Semmi. Ha kifutok az időből meg veszek egy H-s astrát és kész, ha előtte meg találok valami mást 2 hónapon belül ami megfelelő akkor meg azt veszem meg. Ennyi.
Amit mutattam pár napja hibátlan 1.4-es TSI Passátért kimentem volna németbe az is megállt volna annyiért amennyiért keresek (de már el is kelt), és valószínű jó is lett volna, szóval nem lehetetlen (más is írta ugye), de mint említettem ha nem találok, akkor sem dől össze szerintem a világ.
(#137768) SzlobiG: Azért a majdnemtől messze volt, ha nem jövök rá hogy ugyan az a kocsi, akkor az adatokat lekértem volna rá, és egyből kuka lett volna úgy is.
-
válasz
B-L-A-C-K #137749 üzenetére
Bázz még majdnem beleugrottál.
Csak magyart nézz ahol ott a rendszám és kérdezd le amit mutattam mondit az L-es rendszám egy lekérést megér.
(#137765) Gombinyó: Simán jó és még nem is fog sokat enni 130-nál. Nyilván nem egy rakéta, de jól viszi az a fokát. Mi a céges 1.4 hdi-vel csomót pályázunk azt az csak 68 ló tempomatot belövöm 130-ra azt guruljon igaz zabál is a rövid váltó miatt.
-
Kornel
veterán
válasz
Tothgera30 #137766 üzenetére
Páran már mondtuk neki.
-
-
Gombinyó
őstag
Focus mk2 1.6 tdci 90LE mennyire halott pályán a sebesség korlátokat betartva?
-
killzone1987
senior tag
Suzuki lesz a nyertes több mint valószínű...
-
Integrale
veterán
válasz
killzone1987 #137755 üzenetére
200e Ft-ból szinte lehetetlen üzembiztos autót venni, vagy motorikusan lesz szar, vagy a kaszni, és rálocsolod a 200 ezer többszörösét.
Swift, Cinquecento, Favorit, Escort, Tipo stb, ilyeneket nézegess, de ennyiből csak bontószökevény lesz, használható autó nem nagyon. -
killzone1987
senior tag
válasz
BigBlackDog #137726 üzenetére
Sajna ennyi a keret 200 a max
Ezért is kérdezem,h suzuki,opel vagy fordban gondolkodjak...
Melyik az esélyesebb ami nem döglik be útközbe,és nem kell rá egy vagyont költeni... -
killzone1987
senior tag
válasz
BigBlackDog #137726 üzenetére
Főként munkábajárás ami 20 km naponta,valamint 1-2 havonta 160 km oda vissza...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
B-L-A-C-K #137747 üzenetére
Na jó, jofogáson megtaláltam. Ugyan az, ezt ma fotóztam, ez meg a régi hirdetés:
Még jó hogy eszembe jutott...
Szóval ez a 370 ezres...
De nem értem miért győzködnek akkor kérjem le az adatait ha full kamu...Hülyék ezek...
-
B-L-A-C-K
titán
Most hogy így jobban belegondolok, ~1 hete egy ugyan ilyen színűt néztem, ugyan ezzel a fél bőrrel, és felszereltséggel, csak nem mentettem le a hirdetést, és már törölték, és nem rémlik a rendszám sem, pedig hirdetésben ott volt. Azt 200e km-rel hirdették, valami hasonló áron, és ugye abba 370e volt kiderült...Lehet ugyan ez a kocsi, de majd huliganboy lehet megtudja mondani...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #137737 üzenetére
Nem külföldi elvileg, de szerintem ez ilyen kamu szöveg volt hogy orvosé...Viszont az meglepő volt hogy nyugodtan utána járhatok, mert direkt kijelentettem az lesz az első hogy lekérdezem (le is fényképezhettem ugye alvázszámát minden szarját), meg szervizbe is mondták vehetem nyugodtan.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #137737 üzenetére
Ne kezdd újra...
Alvázszám alapján meg tudják mondani.
-
-
B-L-A-C-K
titán
Na elmentem megnézni ezt a Passatot, már reggel láttam neten az árát felvitték 2Mról 2,2-re...
Külsőleg van itt-ott egy két karc, de rohadást nem találtam (horpadás sérülést nem láttam rajta). Felnik szélei nem a legszebbek, meg az egyik elég szárul is néz ki. A gumik viszont jók, nem sokat mehettek. Belseje se teljesen hibátlan, itt ott karcok vannak, de azt mondanám a korának megfelelő állapotban van, félbőr ülések vannak benne, nincs kiülve. Hátulja, és csomagtartó teljesen rendben van.
Na most jön a motor, gondoltam ez nem CR-es ennyiért hanem PD úgy is, de a motorháztetőt felnyitva egy 170 lovas CR motort láttam, szóval eddig nem tudom hol a buktató...Ami mondjuk érdekes volt, hogy elvileg bizományos autó, és mondták magyarországi, egy doki adta be. Viszont N-es rendszáma van, akkor meg csak behozott lehet nem? Mondták 2M az alja, elvihetem bárhová átnézetni, megengedték hogy lefotózzak mindenét. Mondtam nekik ez tuti visszavan tekerve, egyből mondták adatait nyugodtan kérjem le. huliganboy kollégára rá is írtam kérje már le nekem, természetesen nem ingyen, remélem megtudja oldani...
Na de összegezve, ha a 190 ezres km stimmel, elviszem egy szalonba átnézik, ha rendben van minden, megveszem, leszervizelem normálisan ~200 ezret rászánok, akkor még jó vétel is lehet akár?
-
Speeedfire
félisten
válasz
Szada85 #137734 üzenetére
De ez mindenre igaz, ha karbantartod, akkor jó marad.
Igen, de ez MO.
Megy a fillérbaszás, mindenki veszi a tdi-t, mert keveset eszik, aztán ha valami baj van vele, akkor halogatja. A végén meg eladja. Pedig évente nem kell több, mint 300-500e egy normál kocsinak.Felújítás nem mindig jó. Én pl hiába cseréltem olajat, meg váltórudazatot. Kb 1 hónapig volt fasza, után megint egy kacat lett. Pedig most van csak 205e a kocsiban. Annyira látszik, hogy a 2. tulaj volt és nem gazda.
Igazából egyelőre csak felvettem a listára az opelt, mert szimpatikus lett. Később majd kiderül, hogy mi marad meg benne és mi lesz végül. A tavaszt szerintem úgy is kivárom, meglátom, hogy alakulnak a dolgok. Addig a kis golf elvisz A-ból B-be.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Speeedfire #137732 üzenetére
De ez mindenre igaz, ha karbantartod, akkor jó marad.
A gond onnan fakad, hogy veszel egy 100-150-200 ezret futott autót, aminél ezek addigra 2-3-4 karbantartások elmaradtak, akkor az azalatt bekövetkezett állapotromlást már nem tudod elkerülni.
Persze, fel lehet újíttatni mondjuk a váltót, és utána vigyázol rá, akkor sokáig jó lesz.Ráadásul a váltó talán a leginkább elhanyagolt alkatrész, a legtöbb használtautó-kisokosban Sem írják, hogy cserélj váltóolajat.
Az Opel M32-jénél is annyi az egész, hogy idöben kell olajat cserélni/illetve rendszeresen akár, csak egy átlag user megveszi az autót vele, aki nem ért ennyire a témához, és csodálkozik, hogy szinkrongyürüt, satöbbit kell cseréljen egy szabad szemmel is jól látható összegért, és máris kész az " Egy szar autó, senki se vegyen ilyet " megállapítás. -
válasz
haddent #137720 üzenetére
Astra H-m is volt fél évig - összesen 14 db Opelem volt
- utána egy Octavia 2 FL váltója maga a nirvána.
Nem bántani akarom az Opeleket, megbízható gépek, én egyszerűen meguntam, most a 3. VAG van zsinórban, 1x ezt is még fogom unni, utána áttérek vmi nagypapi vonalra (pl. Merga) vagy jönnek a villanymotorok.A japánok ki fognak maradni az életemből.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
lenko #137728 üzenetére
Pályára nagyon jó, 6,5-el nyomtam le a Bp-Linz-Bp távot úgy, hogy itthon 150-el kint 130-al mentem (óra szerint).
De látod 3 év alatt se tudtam megszokni/megszeretni igazán. Egy kellemes utazóautó semmi több.
mod:
rbalint88: Na az ASR a másik amitől agyf@szt kapok benne folyamat. Olyan későn avatkozik közbe, hogy kb felesleges volt beletenniük.
-
lenko
aktív tag
Nekem is kb. ez a bajom a dízellel, meg hogy sokára melegszik be, inkább pályázni való 2-3e fordulat között, alacsony fogyasztással, és ennyi. Vagy összkerék, de azzal már többet kajál, +súly miatt nem is megy úgy, kivéve indulás pillanatakor, mert nem forog el, utána lomhább.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rbalint88 #137716 üzenetére
Van összehasonlítási alapom a Passatunk tipikusan a szarul hangoltra ékes példa. Múltkor a sárból alig tudtam kijönni vele. 1750-től nyomatékcsúcs van. Ha nem nyomtam le a gázt akkor meg se mozdult, ha lenyomtam jobban akkor meg elpörgött a kerék. Végül sikerült kihintáztatnom de érted...
Vagy itt a másik amit utálok benne: vizes az út állok a kereszteződésben folyamat jönnek az autók de be kéne vetődni közéjük. Kis gázzal indulva ha bevetődöm utolér és fossátör, nagyobb gázzal indulva meg elpörög a kerék és ugyanúgy utolér mert nem haladok.
Ha meg odalépnék akkor 3000 felett kb semmi nem történik...
De kérdezd meg erről tomcsit, őt már vittem vele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
killzone1987 #137723 üzenetére
Mire használnád az autót? Hányszor és milyen hosszú utakon járnál vele havonta? Mihez kellene?
Nekem kicsit alacsonynak tűnik az a 200e Huf ahhoz, hogy normális állapotú kocsit sikerüljön találni...
-
rbalint88
addikt
válasz
haddent #137724 üzenetére
mármint mire nem lenne szükség? 5-10 éves távlatban (és már most kiröhögöm magamat, 7 év alatt a 8. autónál járok) egy mindennapokban is használható épített autót akarok csinálni belőle. 210-220 lóig fel lehet vele menni úgy, hogy nem okádja magából a kormot és nem lesz üzemórás sem. Így az a terv, hogy amikor bármit cserélni kell fáradásból, kopásból adódóan, akkor nagyobbat, erősebbet kap helyette. Majd ha oda jut a dolog, kap egy lakatolást és telifényt is, rendes alvázvédelemmel, stb stb, de amíg ez az egyedüli -és ráadásul erősen kutyázós- autó, addig az esztétikára nem költök, a mechanikára meg eddig szerencsére nem nagyon kellett.
-
haddent
addikt
válasz
rbalint88 #137721 üzenetére
Én ismerem a cikket, olvastam, tudom, előtte is ezt vallottam
Főleg benzinre, de! nyilván dízelre is. Viszont dízelnél, nem is hiszem, hogy nagy szükséged lenne rá JTD -vel, nem?
killzone1987 Opelről tudok nyilatkozni: ez a keret még F Astrára sem feltétlen elég.. Sajnos az igazán szép F -ek is dupla ennyitől kezdődnek. Amit viszont keress: 8 szelepes verzió. Ha abból megcsípsz egy 1.6 -ost, akkor nem fog sokat enni, egész nyomatékos lesz alul a 8 szelep miatt, és hacsak nem direkt erővel szét akarták cseszni akkor örökéletű motor.
-
killzone1987
senior tag
Sziasztok!
Első autóm szeretném megvásárolni.
A keret max 200.000 ft csak az autóra.
Mindenképp benzines,5 ajtós,1,3-as 1,4-es.
Alacsony fogyasztás,kevés fenntartási költség és "olcsó" alkatrész a fontos.
A szempont,h megbízható legyen,azaz ha elvisz valahová,akkor tuti haza is hozzon,nem akarom minden másnap a szervízbe vinni.
Rövid távakra,nagy ritkán hosszabbra használnám...
Nem új autót akarok,hanem egy olyat,ami korához méltóan még megbízható...
Amiket nézegettem:
Ferdehátú 5 ajtós 1,3-as swift,opel astra 1,4-es,esetleg ford,ami birizgálja a fantáziám...
De még is melyiket vegyem,ha az állapota megfelelő?
Bogarásztam a netet bőségesen és egyszerűen nem tudok dönteni.
swift 1,3-as:
csábít az alacsony fogyasztásával,fenntartási költségével.
De kényelmetlen és papìrautó...Opel 1,4-es:
ami sose kopel... tetszik tetszik de sokan írják h erősen korrodál,zabálja az olajat,és apró baja mindig akad...Ford Escort 1,3-as - 1,6-os:
megbízhatónak írják,nagyon nem olvastam utána,de azt tudom,h üzemanyag fogyasztási problémái akadnak.ezt is elfogadnám első autónak,ha nem zabálja le a gatyámat.Fiat,Lada,Dacia,Vw nem érdekel.
Segítségeteket előre is köszönöm. -
Szada85
aktív tag
válasz
haddent #137720 üzenetére
Nyilván mindenkinek más a fontos egy autónál, az exkluzivitás magával hozza, hogy bizonyos alkatrészeket nehezebb / drágább beszerezni, mintha egy nagy szériás változatot választ az ember, ezt ki-ki maga döntse el.
Illetve ugye ottvan a turbó kérdés, egy ennyi idös ( sportos ) turbós autónál - hacsak nem ismerös elsö tulajtól veszed, akiröl tudod, hogy vigyázott rá, de nyilván a többség úgysem ilyet vesz - úgyis az dönti el az állapotot, hogy a korábbi tulajok miként vigyáztak rá.Ezzel én is tisztában voltam, be is volt ütemezve egy turbólekapás/átnézés, hogy megelözzem az esetlegesen nagyobb problémát, nem is volt alaptalan a dolog, mert végül egy új turbót raktunk fel, a régi már gazdaságtalan lett volna rendberakatni, és nem is sok volt már hátra a karrierjéböl.
Nekem a G OPC-nél egyedül a féltengely " problémás ", ez a külföldi fórumokon is visszatérö téma, ugyanis - különösen, ha ülteted az autót -, elég gyarkan megy tönkre, és Magyarországon is, illetve kint Németországban is ugyanazt a választ kaptam, hogy komplett gyári féltengely van megközelítöen 1100€-ért darabja, utángyári nincs, emiatt megy a matek folyamatosan mindenféle hibrid féltengellyel, a többség 2.2-es G Coupe, valamint a 2.0 literes dízel G-k féltengelyét rakatja be, mindhárom fajta F23-as váltóval szerelt.
-
rbalint88
addikt
válasz
haddent #137720 üzenetére
rendesen bemelegítve, jó olajjal semmi baja nem lesz a fordulattól
meg nem úgy kell ezt elképzelni, hogy bedobok egy téglát a gázpedálra és folyamatosan tiltáson használom... 1.9 jtd bírja a pörgést szerencsére, gyárilag is "forgatósra" van hangolva, 4500-ig simán érdemes elforgatni gyári programmal is, de egy jó chippel meg lehet írni úgy, hogy 5000-ig nem fogy el. baja nem lesz tőle, motul olaj van benne, hűtőrendszere jó, utóbefecskendezéssel meg lehet oldani a dugattyúhűtést is. üzemanyagból sem a kannás meg bele, hanem omv maxxmotion, szóval az elvárható dolgokat megkapja ehhez a terheléshez
btw ajánlom ezt a cikket: [link]
-
haddent
addikt
válasz
Szada85 #137705 üzenetére
Azt gondoltam, hogy ugyanaz, azért említettem meg, mert a kettő közül sztem exkluzívabb, szebb, különlegesebb, és ezekszerint ugyanúgy ajánlható
rbalint88 itt oltjátok szerencsétlent, de azért ti is tudtok jókat mondani.. dízel, ha jól veszem ki? Ha nem akkor szorri. De ha dízel, akkor biztosan nagyon élvezi az 5 ezres fordulatot... "nyomaték a lényeg"
focvis nem vitatkozom, de próbálgasd ki az újabbakat. Hihetetlen különbség van váltó terén pl H esetén. A hátramenet mé mindig reccsen néha, de amúgy pontos és kiba** feszes. A K nyilván még jobb lett! Futómű meg buta mint a tök, de ezért nem kényes, és olyan keményre sikeredett, hogy egész sportosnak hat. Persze, nem egy M3 futómű, de igénye/karbantartása/ára sem, és nem is arra van
Speeedfire az F váltó hát eléggé szar, legyünk őszinték. Tudom, mert van. A H -ba átülve már más világban érzem magam, a K Astráé pedig egyik legpotnosabb amit próbáltam eddig. Próbálgasd végig
-
Integrale
veterán
válasz
Speeedfire #137718 üzenetére
Nem pontatlan a valto, csak nem a legjobb konstrukcio. Csapagy problema, tobbnyire nem megfelelo kenoanyag miatt, de egyebkent is hajlamos ra.
-
Speeedfire
félisten
válasz
footy #137704 üzenetére
Nem döntő, de jobb egy pontos váltó. Pl a sport swift váltója bejön. De a golfom, f astra, escort váltók nem jönnek be annyira. Igaz ezek 20 évesek már.
Azzal eléggé le lenne szűkítve a lista. 1.6vti, 1.7 coupe, 1.8ufo, meg felújításra szoruló ctr.
focvis: Pedig a futóműve annyira nem rossz. Mintha a laptimeingon jól mentek volna. Igaz ez újabb. -
rbalint88
addikt
ezt sokan, sokszor írják, de csak azt tudom rá mondani, hogy hangolás kérdése. a szívó
benzines ereje azért tűnik jobban beoszthatónak, mert ott alul csak a nagy halál van. a turbó miatt csak alul lesz használhatóbb, de Tomcsi leonja a példa rá, hogy fent se kell elfogyjon. de dízelben is meg lehet csinálni jól, hogy fokozatosan erősödjön, ne pedig 2000-nél hátbakúrás-kormányrángatás, 3000-nél meg halálos kókadás legyen az erőleadás. nekem most a csipszelés is arra ment rá, hogy még simábban, lineárisabban adja le az erejét, már 1300-tól lehet vele közlekedni, nyilván 2000-től jön meg az ereje rendesen, aztán 4200-ig érdemes is elforgatni. majd ha a jövőben lesz még finomítva, akkor ki lehet tolni ezt 5000-ig is, csak azt nem olyan egyszerű megírni, kb napos program. most meg rohantunk és az egr kiírása volt a lényeg, a kis optimalizálás csak a bónusz.
-
lenko
aktív tag
válasz
SzlobiG #137713 üzenetére
Kinek mi a sok. 9L átlaggal jár vele. Az talán sok? Nem hinném....
Az én 8,5 emhez képest nagyon jó, és majd +50ló.(#137713) SzlobiG Faternak most 2.0CR van előtte 1.9PD.
Jó-jó, de várja meg akinek 2 anyja van míg bemelegszik, még beérek munkába nem is nyomhatnám neki. (9km) -
válasz
B-L-A-C-K #137703 üzenetére
Nekünk is szinte csak dízel volt és mai napig az összes autó dízel a családba. Ettől függetlenül nincs bajom a benzinesekkel, csak legyen rajta turbo mert én utálom ha valamit szét kell forgatni és üvöltetni, hogy menjen ezért a kis turbos benzinesek tetszenek is. Ilyen nagy családi autóba meg jobban passzol egy dízel motor mintsem egy benzines az a 325 benyás meg sokat eszik az a baj vele.
(#137708) [rvilike]
-
-
válasz
Speeedfire #137700 üzenetére
Pontos váltót ne Opelben, kanyarvadász futóművet pedig ne Astra G-ben keress - lehet az gyári Sport, OPC, bármi; elemeli az ívbelső hátsó kerekét. G 2.0 Sport és G Coupe Turbó volt nekem újonnan, feltehetően 10+ éves korukra sem lettek jobbak.
Hétköznapi autónak ugyanakkor tökéletes egy Astra G.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
lenko #137702 üzenetére
Mármint mi gyenge
Arra hogy egy 3 fős családod elvigyek bárhová, vagy hogy halálosabb iramosat játsszak velük? Gondolom ha utóbbi vonzana, nem is kombikat nézegetnék, nem? :/
(#137706) lenko: Persze hogy jó, de nem 3 körül nézegetek, hanem 2, meg mint írtam nem versenyzésre kell, így a ~220Ló benzinesbe szerintem full felesleges lenne 13 literes városi fogyasztással.
-
lenko
aktív tag
Eddig még nem volt, aki elkezdett erősködni. Megahllják a hangját visszavesz mindenki.
Sajna ez van.Én meg nem szoktam mással erősködni, nem az én stílusom.
(#137707) B-L-A-C-K Fentebb linkeltem, 325i full M-Pakettes túring erre is jó.
(#137708) [rvilike] Ha ez van, akkor ez
Én nem tehetek róla, ha olyanok erősködnek, akik dízelben ülnek többnyire, és pont nem elég a 160-170-180ló abból.
-
Szada85
aktív tag
válasz
haddent #137695 üzenetére
Ugyanaz a Technika, mint a G OPC Turbó, ugyanúgy Z20LET Motor, ugyanaz az F23SRT váltóval.
A kasztni pedig már ízlés dolga, kinek tetszik jobban a Coupe kasztni ( ami szerintem Sem néz ki rosszul ). A 3 ajtós OPC széria némiképp ritkább, turbósban méginkább.
Amiket otthonra importálnak, azok is nagy részben X20XER-es, szívómotoros darabok.Nekem azért lett Caravan, mert utazgatunk sokat, amikor jól jön a puttony, sok bizbaszt, autóalkatrészt veszek apróhírdetéses oldalakon, akkor is jó a puttony. Plusz mert ritka, és tetszett is, valamint jó érzés, hogy egy különlegesebb ( ez is persze tudom, kinek mi az ) autóval közlekedek.
-
footy
addikt
válasz
Speeedfire #137700 üzenetére
Ha a pontos valto donto, akkor Honda a valasz.
(#137701) [rvilike]
Johet ellene barmi is -
B-L-A-C-K
titán
válasz
SzlobiG #137699 üzenetére
Nem is értem mikor feljön ez a dízel téma mire fel, gondolom akik fikázzák még életükben nem volt dízel kocsijuk. Nekem amúgy tök mind1 milyen, de én szeretem a dízeleket, azok körül nőttem fel mivel Faternak mindig ilyen volt van (Bmw 525TDS, A6 2.5TDI, Merci C220D), és abszolút nem volt panasz egyikkel se arra hogy hogy megy. Meg amúgy se arra veszem hogy hőbörögjek, egyszerű járkálásra kell, nővéremnek Z4 van, de az se vonz abszolút, pedig az megy is.
-
lenko
aktív tag
válasz
SzlobiG #137699 üzenetére
Szerintem lehet 2in1.
bmw_325i_touring
(A műfaberakást most nem kell nézni, az botrány)(#137703) B-L-A-C-K Amiket felsoroltál mind gyenge a bódékhoz, A-B-be eljutni jó.
-
-v-
addikt
Látom megint gyorsulunk a csoda V5-tel
megtanulhattátok volna, hogy annak nincs ellenfél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest