Hirdetés
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- E-book olvasók
- Vezetékes FÜLhallgatók
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
válasz #03969024 #138938 üzenetére
ha így akarsz nőt fogni legyen, de a végeredményen ne csodálkozz
Egy nőnek halovány lila segédlövése nincs az autókról nagy átlagban.
Legsűrűbbenn hallott női mondatok autóra (mielőtt beleülnek):
- húdeszép a színe
- de szép cicaszeme van
- de jó pici
- hú mekkoraMárkák (ha már pénzmágnes).
2 kategóriába kerülhetsz
- márkás -> a fenntatása se lesz ócsó (Audi, BMW, Mercedes) mert ezekről még úgy azért hallanak is valamit
- kínai kategóriába kerültél minden mással (amit meg is engedhetsz magadnak )Szóval magadra vess, ha ez szempont, én dobok egy pontot az A6-ra szintén, fő a változatosság
Ja, meg legyen ám jó hangos is, hogy valamivel feltűnj, különben észre se vesznek. Benyás legyen, morcosított kipufogóval. Biztos volt valami rendes V6 benzinessel, nőies színűre festve.-- end of transmission --
-
elistvan
őstag
És akkor melyiket ajánljátok helyette?
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
elistvan
őstag
sziasztok!
Sziasztok! Lehet hülyeséget kérdezek, de hát fórum, úgyhogy felteszem. Előrebocsátom az autókhoz nem értek annyira, de hosszú idő óta azon tipródok, hogy vegyek-e kocsi vagy sem, és megtetszett egy 1,2-es benzines 2006-os fabia (HTD). Kevés kilométer van benne (50.000 körül). Húgomnak már van egy ideje kocsija (Talán egy D-s 2007-es Opel Corsa), de azt mondta kerüljem el a fabiákat mert szériahibásak amit a gyártó el is ismert, mert ahol dolgozik ő felel a flottás kocsikért és az 50 fabiából 40 hengerfejes lett. Tényleg így van ez? Ha igen, mit lehet tenni ellene? Vagy mit érdemes venni helyette? Keret 1 milla. A Skoda fórumban érdemi választ nem kaptam.
[ Szerkesztve ]
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
rbalint88
addikt
válasz Gergőke88 #138988 üzenetére
erre volt pénz... így is a klímát nagy dolog volt beleimádkozni. én már akkor is mondtam, hogy mivel hosszú távra veszik, jobb lenne egy 1.6 8V club, de az volt a válasz, hogy erre futja, mert nekik kell belefingani először... mondjuk hálás kis kocsi, eddig izzócseréken kívül semmi gond nem volt vele, most kellett cserélni az olajgombát, mert néha kivillant és el is aludt.
-
Gergőke88
addikt
válasz stickermajom #138986 üzenetére
Nekem az első tekerős ablak tunt fel
rbalint: szinte az osszesben szakadt. Megeszi a napfeny, szar konstrukcio.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz stickermajom #138986 üzenetére
meg kellett őrizni a lendületet amúgy az tényleg gáz, hogy ennyi használattól kiszakad...
-
rbalint88
addikt
válasz B-L-A-C-K #138984 üzenetére
Unokatesómé, Volvo V60 D3 automata lett helyette. Szerintem pár hónapig gyűjteni fogja a csekkeket
Astra nem rakéta az biztos, de ésszerű keretek között el lehet vele menni mindenhova. 130-at tartja, előzésre mondjuk rá kell készülni vele, viszont nincsenek benne taposóaknák. -
rbalint88
addikt
Aki olcsó fenntartású olcsó autót szeretne szopófaktor nélkül, az nézegesse az aláírásom
-
Coyot
őstag
Jónapokat!
Érdekelne, hogy valaki tud-e valami ismert nagyobb problémáról ezekkel a dízelekkel kapcsolatban - ha jól tudom Mercedes szállította a motort hozzá:
[link]De ha volt vele tapasztalat jöhet az is
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
w333
félisten
válasz Primary92 #138977 üzenetére
VW 90LE verzióban is van kettőstömegű (ha jól tudom) én amit írtam az a 2.0HDi (90LE) na abban biztosan nincs !
Nem fog többet fogyasztani (sőt) persze hogy érdemes chipelni ... ezek a klasszikus adagolós VW motorok nagyon bírják
Árakat nem tudok mondani ... de kb. 70-100k körül mozognak !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #138976 üzenetére
Nem. Szűk réteget érdekel egy ekkora vas.
-
Primary92
senior tag
-
-
w333
félisten
válasz Integrale #138972 üzenetére
Simán lehet hogy én kifogtam a sz*rt ... de van olyan ismerősöm is aki a 90LE -s HDi motorral ugyanígy szívott !
Viszont olyan ismerősöm is van akinek a 110LE HDi van benne 400 ezer és még soha semmi gondja nem volt, az erősebb 110LE megbízhatóbb lenne ?
Egy dolgot nagyon szerettem benne, az hogy nagyon csendesen finom diesel !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
Na az elektronika, raadasul egy peldanyrol leszurve nem feltetlenul motor nyug.
Tagabb csaladi korben van par Pug es Citroen 306, 405, 206, 407, 807, Expert, C3, C8, 406, ezeknek a harmadaban 2.0 HDi-van, a legfiatalabb is 5 eve van mar egy tulajnal, valamelyik uj kora ota, es mar 15-7 eves, apro nyugok vannak vele, de a vilagbol kimegy mindegyik.
Erdekessegkeppen az osszes felsorolt auto elott is valamilyen PSA volt, vagy van mellette meg egy, egyikojuket sem ugy ismerem, hogy szopatnak magukat a szar es koltseges jarganyokkal. A 406 es a 807 raadasul taxikent futott/fut."Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz Integrale #138969 üzenetére
Hol ?
Mindenhol azt írom hogy kaki, mint autó jó a 406 (benzinesben szúrnám) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz #03969024 #138966 üzenetére
Na jo de erted, mi a "kellöen tagas"? Mi az hogy ne kelljen sokat szegelni...mi a "sok"? Mi az hogy nagy nyomatek miatt 2,5 dizel? egy 20 eves 2,5 dizelnek lehet fele annyi nyomateka volt, mint ma egy 320d nek.....minden relative, eeerted
a magneses hasonlat, meg ironia volt vannak nök akiket egy 3 as golfal is bemagnesezel...de most tenyleg ugy keresel autot, hogy mi az aminek a kulcsat az ujjadon pörgetve kiraly leszel....ne mar
A hatso kerek kerdese, meg hogy hol laksz...amilyen telek vannak mostansag, keves az a hely, ahol nagy lenne a teli szenvedes. Sielesnel mondjuk tud hatrany lenni, de ha felkapottabb helyekre jar az ember, ott is minimalis az eselye, hogy elakadsz. Holanc, plussz az elektronika segit a legtöbb szituban.
Nekem pl nem kellene xdrive
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #138950 üzenetére
Nana ... azért a 2.0HDi -el csak óvatosan én jól becumiztam a 406 -al úgy hogy nekem a 90LE megbízhatóbb motor volt amiben még kettős tömegű sincs !
Az 1.6 HDi -t megbízhatónak mondják sokan !
(#138963) Primary92
És miért baj hogy 90LE ? meg chipeled egy 120LE (300NM) és kalap - kabát !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
#03969024
törölt tag
válasz Declare #138964 üzenetére
Direkt nem írtam konkrétumot, inkább a saját véleményekre voltam kíváncsi. Extrák terén nincsenek nagy igényeim, légkondi, el. ablakok, esetleg tempomat, de ezek szinte alapok már. Nem játszóautó kell, inkább egy megbízható, inkább öreguras gép. Bömbi tényleg mágnes, kérdés, hogy a téli szenvedés megér-e annyit. (Tudom, x-est kell venni...)
-
zoo8800
veterán
Az a rendelet már nem hatályos, a 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet hatályos. Mondjuk a lényegen nem változtat.
rip and tear, until it is done
-
Declare
őstag
válasz #03969024 #138921 üzenetére
"5. "p..cimágnes" faktora is kellően magas"
ha nem a Tesla elött akarsz magnesezni, akkor egy 10 ev körüli 3 as bmw is kijön 3-4 millabol monduk a 325/330d, azok is jo motorok, meg hatulhajt es van nyomatek is....bar mivel semmi konkretumot nem irtal, igy nehez barmit mondani...
-
8th
addikt
válasz Viperator #138955 üzenetére
Lehetséges-e a parkolás mélygarázsban?
A benzin- gázüzemű járművek lehajtását 2011 októberétől engedélyezi a Belügyminiszter
26/2011. (IX.6.) BM. rendelete az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról 601. § (6) Az (5) bekezdés pontja miszerint a bejáratnál, jól látható módon a „Biztonsági szelep nélküli LPG üzemű jármű részére tilos a behajtás” feliratú táblát kell elhelyezni. Tehát megszűnt az a rendelet, amely eddig tiltotta a gázüzemű gépjárművek lehajtását, parkolását a mélygarázsokba, így azok az autók, melyek el vannak látva elektromos mágnes tekercsel és biztonsági lefúvató szeleppel, azokra a tiltás nem vonatkozik.Manapság már csak ilyen biztonsági szelepes rendszereket építenek be, azzal pedig oda állsz be ahová csak akarsz.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #138959 üzenetére
Persze.
Napi 130km-t mentem munkába, 9 ft teritessel.
(Persze nyilván volt az a fizu, amiért akkor ezt bevallaltam)
Benzinből evett mondjuk 5,5-et, gázból 6,5-et.
Gázból eljartam 12-13 ft/km áron, benzinből 20-22 környéken.
Ennyi oka volt, és drága se volt, mivel keverofejes régi rendszer kellett a központi injektoros motorhoz.
Ja és jobban is ment, csavarral állítgattam az üzemanyagot 😉 -
Viperator
őstag
-
Primary92
senior tag
Octavia 1.8T LPG
Erről mi a vélemény?Érdemes lehet inkább nézni a turbó dízelekkel szemben egy nagyobb szívó benzinest, aztán bele kalkulálni az átalakítás 200000 körüli költségét?
Teljesítmény veszteség mennyire van? Alapvetően finoman vezetek, de ha kell, akkor odalépek neki. Fog úgy gyorsulni, mint benzinnel?szerk.:
Integrale:
És ha Focus van körülötte?[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #138952 üzenetére
Hugom keresztszuleinek volt 1.6-os 407, elegedettek voltak vele, bar az teny, hogy nem versenyzo egyik sem, arra volt akkoriban motorjuk, illetve Olaszorszagban fonokemeknek van Citroen GP 1.6 HDi-vel, szinten problema mentes.
Primary92, nincs baj a 2.0 HDi-vel.
"Bad reklám is reklám too"
-
Primary92
senior tag
válasz BigBlackDog #138950 üzenetére
De az nem ugyanaz, mint a 2.0 TDCi? Arról meg az imént beszéltek le.
Most, hogy így fény derült arra, hogy be lehet hajtani mélygarázsba is LPG-vel, ránézem. Hahun alig van normális teljesítményű kombi. Egy 10-15 éves autóba megéri utólag beszerelni?
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
válasz Kornel #138946 üzenetére
2005-ös a gép, de 2006-ban vették márkakereskedésből újonnan, akkor lett forgalomba helyezve. Itt csak arra tudunk gondolni, hogy oka volt az egy éves állásnak.
Lambda szondára emlékszem, meg a vezérmű tengely környékén voltak bajok. Sokszor erőtlen lett, meg néha le is állt. Mostanában csak annyi baja volt, hogy változó a fogyasztása. Fél Magyarországot, meg Ausztriát átszeltük 5,9-as fogyasztással két ember túra és biciklis cuccával és biciklieivel a csomagtartóban, 130-al, de volt benne szerpentinezés is, abban a 2000 km-ben. Máskor meg nem lehet üresen sem bevinni 8-9 alá. Amikor meg úgy gondolja, hogy sok pénz van lóvéra, akkor 10 felett fogyaszt.1.6 HDi-s 407-esekről mi a vélemény?
-
-
Kornel
veterán
válasz Primary92 #138945 üzenetére
15 ezrenkent olajcsere, előtted, mert az ember már másba nem bízhat.
Ha ezt megkapta volna es nem gyári hibás esetleg, biztosan semmi baja nem kellene hogy legyen még.LPG-vel papiron nem lehet bemenni a mélygarázsba, gyakorlatilag senki se ellenőrzi.
Nekem rejtett töltős volt a swift, és LPG matricát is leszedtem, siman álltam vele mélygarázsban is, ha kellett. -
Primary92
senior tag
válasz SzlobiG #138944 üzenetére
Eredetileg az 1.9 TDI-vel indult a keresgélés.
kornelka:
Mióta nem márka szervizbe hordják, azóta nincs sok gond vele, de be volt tartva az csereperiódus. Vigyázva volt az egész kocsira. Mondjuk sok rövid utat tett meg, ha ez számít ennél a motornál.LPG-vel csak a mélygarázsba hajtás a bajom. A CNG szimpatikusabb lenne, ha nem csak elvétve lehetne tölteni.
-
-
8th
addikt
válasz Primary92 #138936 üzenetére
A benzinnel az a baj, hogyha sokat fogyaszt, akkor hosszú útra is más szájízzel indulnék el. LPG.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Primary92
senior tag
válasz SzlobiG #138935 üzenetére
1.6 TDCi-ből a 109 lovas mennyire megbízható?
Ti-VCT
Nem igazán értek a lelki világukhoz, illetve nem az én autóm, de sokat mentem vele. VOlt olyan év, hogy kb többet volt motorhiba, mint nem, pedig most sincs benne 160e km, és újonnan vették, megkapta, ami kellett neki, márkaszervizbe jár kb az 7-8 évében. A százezrek, meg csak röpültek. Ezzel szemben a dízel berlingók (mk1, mk2) 350e km-rel alig voltak szervizben, nem volt komoly probléma velük. -
Primary92
senior tag
válasz #16514048 #138934 üzenetére
A hsz elejével azt akartam mondani, hogy már mindenki mindent mond.
TDCi-ből a 90 lovason kívül van még jó? A benzinnel az a baj, hogyha sokat fogyaszt, akkor hosszú útra is más szájízzel indulnék el. A Focus 1.6 Ti-VCT jó megy, nem is fogyaszt sokat, ha az embert a várost messzire elkerüli, de voltak bajok bőven. A közönséges szívó benzinesek meg vagy sokat fogyasztanak, vagy alig mennek.
-
Primary92
senior tag
válasz Integrale #138929 üzenetére
Octaviából ezt a kettőt találtam, ami normálisnak néz ki.
Van ESP, ABS, pofás kívülről
L&K, de nincs ESP, de van tempomat
Ennyi pénzből a Focusok 5 évvel újabbak, és kétzónás klímával vannak, ABS, ESP, ASR, meg erősebb, nyomatékosabb. -
Primary92
senior tag
Én már komolyan nem tudom, hogy milyen autót vegyek.
Valahol szarfostédéi, valahol csakatédéi, szar TDCi/HDi, jó HDi.Van egy bő milliónk az autóra. A4, Octavia, Focus, Astra, Golf méret kell nekünk kombiban, megtalálva az arányt a jó fogyasztás, alacsony fenntartási költség, és jól autózhatóság között.
Nagyon jó lenne két zónás klíma, meg tempomat, esetleg normális gyári hangrendszer, vonóhorog. Ezek azok, talán a klímát leszámítva, ami úgy is belekerülne előbb utóbb, úgyhogy ezekért hajlandó vagyok a millió felett is fizetni.Elvétve szaladgálnánk vele, inkább 20-25 km gyakran, meg 100+ km-es utak, meg be-becsúszik 1000+ is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #138920 üzenetére
nemtom lattad-e az AutoBild tesztjet 10:17-nel*, amikor szetkaptak a motort 100k km futas utan
az a hajtokar abba az 300Nm-t is megbir, mert jo vastag szara van hozza, nem egy kisujj vastagsagu
* elotte kb 15-20sec-l a hajtokar csesze is lathato, hat az sem fika bennea dugot meg megvedi a benzin(!), csak ne szegenyedjen el sose terhelesen, mindig legyen eleg benzin a levegohoz
valszeg amugy gyarilag is kovacsolt alu a dugattyu benne, es nem proli ontott alutöbb drón kell ;P
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #138918 üzenetére
szerinted ha lenne + 500 eFt autóra, vagy 1M akkor nem újat vennék?
beszéltem pár KIA szalonnal, demo darabot extra felszereltséggel, akciós listaár alatt elhozhatnék, de az +2M azt nem tudom most megengedni magamnak, de néztem, ha lejár a garim 1M-et bukok a kocsimon, szóval most kell lecserélnem, egy 100e km-et futott diselen (valós) szerinted mi durranna el?Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
#03969024
törölt tag
No, kezd nálam is beütni a "Kornélka faktor". Van még durván fél évem a cserére, de minél többet tájékozódom, annál bizonytalanabb vagyok. Szóval kéne egy autó, ami:
1. Nem rohadós,
2. dízel, de a nyomaték miatt cca. 2,5 literes,
3. nem kell állandóan szögelni,
4. kellően tágas
5. "p..cimágnes" faktora is kellően magas
6. 3-4 milliónál nem kerül többe.
Van ilyen egyáltalán?Ki mit venne ennyiből?
-
hobizoli
nagyúr
azert 205LE 260Nm 1.0T-bol konkretsag
mondjuk nem olcso, de a motort szet sem szedik hozza, se dugo se hajtokar csere nem szukseges, azaz a gyari Ecoboost motor ennyire tul van meretezve[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
kisza25
félisten
válasz tboy93 #138916 üzenetére
mert nincs benzines 3,7M alatt? 4,1M-ért meg újat veszek, amúgy leírtam, nem olvastad végig azt az 1 mondatot?
3M-ért szeretnék, de 3,2M a plafon és valami olyan lesz 100e km futás alatt, mert az még 4 év garos, amit én nagyjából ki is tudok használni.
(mostaninál klímahűtőt cserélték 0Ft-ért garban 5 éves kocsiban)[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
dante3
addikt
Valakinek van tapasztalata Honda Jazz 1.2 vs. 1.4 viszonylatban?
Egy 1.4-es B Corsa swing lesz lecserélve, nagy részt városban használnánk, évente max. 10szer 200-300km-es távra /rokonlátogatás nyaralás stb/! Ahogy néztem 5 LE különbség, ez az utakon mennyire érződik! Corsaval az volt a bajom, hogy 3-an + csomagok, nem gyorsult, nem mertem vele előzni! Vagy szerintetek válasszak valami erősebb benzinest? 1 misim van rá max + egy 100k! Igazából néztem egy [ilyen corollát is], nem tudom mennyire megbízhatóak?! Egy picit tartok a combiktól, nem vezettem még ekkora autót, bár a Toyota jobban tetszik!
Köszi ha van számomra tanácsotok!Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
#94529552
törölt tag
válasz Primary92 #138905 üzenetére
Nagyon nehéz lenyomozni, az itthoni vagy kinti márkaszerviz nem biztos hogy segít, meg lehet nem is oda hordták szervizre. Esetleg a TÜV-nél az utolsó időponthoz tartozó óra állást, ha le lehetne kérdezni. De még ez se túl sokat érne, ha mondjuk már 2 éve volt.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BigBlackDog #138907 üzenetére
Így ülnek bele, és nem csipog, azaz nem kell bekötni...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Primary92 #138905 üzenetére
Alvázszám alapján bemész egy szakszervizbe és lekéred. Viszont ezt nem lenne kötelesek kiadniuk, mivel elvileg tulaj kell hozzá, de ha szépen megkéred őket általában ránéznek. Viszont ha nem szakszervizben volt szervizelve a kocsi akkor nem sokat látnak ott sem belőle. Viszont ha ott volt, vagy hébe-hóba járt bent, akkor lehet következtetéseket levonni.
[ Szerkesztve ]
-
Primary92
senior tag
Focus II
Ez milyen vétel szerintetek? Kicsi gyanús a csomagtartón a felirat, mert hogy nézem, az angol példányokon van ott. Valami turpisságot sejtek. -
veterán
válasz #03969024 #138897 üzenetére
A Sturcznál tavaly nyáron néztem meg egy autót; patikának hirdették, élőben megláttam és fordultam is ki. Természetesen még a kereskedő volt megsértődve, hogy új autót a márkakereskedésben keressek... 6 millás autót néztem - törött díszléc, törött sebváltógomb, csúnyán javított meghúzások.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest