Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fernet
senior tag
válasz
aero. #139998 üzenetére
Bemegyek személyesen a héten. De akkor is milyen ez már...
Amúgy (de ez már nagyon off) utólag megbántam, hogy náluk vettem az autót, mert bár nem tudom más szalon milyen, de itt rettentően érződik, hogy csak addig fontos a kuncsaft amíg megveszi az autót. Utána a segítőkészség és a jóindulat halvány szikrája is eltűnt...
(#139999) gooool
Igen, garancián kívül vállalták volna a javítást.
Mindegy bemegyek hozzájuk, feketén-fehéren le van írva, hogy ez benne van a gariban. -
gooool
őstag
válasz
Fernet #139997 üzenetére
Lusták, erre mást nem tudok mondani.
Én is autószalonban dolgoztam és csomó embert inkább leráztak, mintsem kezeljék a problémát, arra hivatkozva, hogy nem kedvelik az illetőt, úgyis csak nyavajogni fog és ahhoz nekem nincs türelmem meg időm és a többi.Be kell menni, mondani, hogy nem akarsz Te itt semmi mást, csak időpontot, amikorra behozhatod a hibás autód és elhajthatsz a hibamentesítettel.
Sajnos sok a barom és ezzel egészségesen tele lesz egy idő után az ott dolgozók tarisznyája (tapasztalat), ami szintén sajnos, de kivetül az értelmes ügyfelekre is.
Na meg a garanciális javítás a szükséges rossz kategória, ugyanis a szerviznek és kereskedésnek abból nincs bevétele, de a munkaóra ugye kiesik.
Jogosan követeled a javítást, így Te vagy nyerő helyzetben és ezt ők is tudják.
-
Fernet
senior tag
Üdv!
2013-as Fiesta (2+3 év ford extra garanciával) a következő hibát produkálja:
A kormányon található audiovezérlő gombok az utóbbi időben sokszor nem, vagy hibásan reagálnak a gombnyomásra. Pl. halkításra hangosít.Mivel 5 év garancia van rá, felhívtam a szalont ahol vettem, elmondtam mi a gond. Azt a választ kaptam, hogy erre a problémára nem vonatkozik a garancia, leráztak elég gyorsan.
Előkerestem a papírokat, ahol (akárcsak a Ford honlapján) megtalálható mire vonatkozik a +3 év extra garancia. Itt olvasható többek között: Kormánymű, Ford audiórendszerek, A teljes elektronikai rendszer, stb.
Kíváncsiságból érdeklődtem két másik ford kereskedésnél és mindkét helyről azt a választ kaptam, hogy ez garanciális hiba és amennyiben a többi feltételnek megfelel (futásteljesítmény 100e km alatt, nem törött, stb) akkor garanciában javítható.
Nem értem miért pattintottak le ott ahol vettem az autót? Pedig egyszerűbb lenne a helyi szalonba vinnem szervizbe, mert a következő 50km-re van tőlem.
Mit csinálnátok ebben az esetben?
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Peugeot 508-ról mik a vélemények?
Jelenleg van is egy kiszemelt. -
meroly
veterán
Sziasztok,
mondjatok pár autót, amit 99-es Swift leváltására javasolnátok. Városi használat, főleg egyedül, max nyáron pár vidéki út. Lufik, klíma legyenek. Olcsó fenntartás és alkatrészek. Keret 1mFt, de inkább alatta. Amolyan bestbuy érdekelne a kategóriában, ha van.
Köszi -
SUPREME7
őstag
válasz
B-L-A-C-K #139986 üzenetére
"esetleg kettőt"... Nem foglak győzködni, ott van a hirdetéskód mindegyiknél, láthatod, hogy az később került fel.
Esetleg mióta az utóvadász kiküldte, felkerült a többi, amit ha tényleg ugyanúgy van beállítva,akkor megkapsz holnap.
Ha megnézed kb az összes ugyanattól a kereskedőtől került fel- na jó ez nem igaz, csak kettőre, valószínűleg egyszerre. (elég kis eltérés van a hirdetéskódok között, szóval egymás után lettek felpakolgatva) -
B-L-A-C-K
titán
válasz
SUPREME7 #139982 üzenetére
Pl el van mentve nekem ez a keresés, belinkelem a megadott oldladra, úgye kihoz egy listát ami elvileg időrendi. Na most nekem az autóvadász ugyan így beállítva küldi hajnal 4 kor az új kocsikat, ha valamit felraknak megint, ugye akkor is küldi...Na most tegnap ezt kaptam, ez most a listában 6., és ugye elvileg az elején kellene lennie valahol (úgy hogy belekalkulálom ma frissítettek esetleg kettőt). Szóval valami nem stimmel.
-
SUPREME7
őstag
válasz
HookR #139877 üzenetére
Bocs, nem követem a topikot, azóta kicsit frissítettem a cuccot, csak elfelejtettem berakni.
Most már a végén kidob egy egyedi linket.
(#139882) B-L-A-C-K
viszont hirdetés kód alapján megy úgy tudom, és mikor használni kezdtem láttam sajnos nem időrendbe megy.
Ez butaság, max az lehet, hogy sokan ugye törlik/újra felrakják a hirdetéseiket, így többször felbukkan ugyanaz a kocsi, de a hirdetéskód az növekvő számsor, tehát az fixen időrend, mert azt automatikusan kapja a hirdetés.
(#139983) Qru
Szívesen, nyugodtan
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #139969 üzenetére
Stilo 2.5 manuális. Ez nekem is új.
-
lenko
aktív tag
Az a 2.4 abarth talán, abból szerintem annyi se mászkál az utakon mint 2.3 golf, bár szombaton a VW találkozón is láttam vagy 10-12db R32-t Magyar rendszámmal, ki tudja hol dugdossák őket.
Igen az 1-es octávnál nem voltam biztos benne, hogy volt dízel, ellenben itt egy patika 1.8T.
[skoda_octavia_1.8_turbo_rs_valos_kilometer Ez hasonlóan megy, persze egy lightos chip 200lóra-ra, aztán elmegy.
(#139969) Mágus2 Én ezt nem állítottam, de a szegényes Magyar autópark nagyrészét le.
-
lenko
aktív tag
válasz
Declare #139964 üzenetére
2.5 dízeleket mindet, mert dög nehéz mind.
3.0 verziókból csak azt írtam aki nem tud vezetni, de egyébként azok se mennek el annyira, hogy most kielőznek 100m-en belül. Tehát sokszor a forgalom nem engedi nekik, nyilván egy repülőréten csak 1-1be ahol semmi nincs ott elmennek.Miért ne lenne dízel RS? Szerintem azóta van amióta benzines RS.
RS fabia is van a 131 lovas pd motorral.skoda_octavia_rs_2.0_cr_tdi_dpf Múltkor egy ilyen elkedzdett tolni, aztán elkezdtem nyomni, és távolodtam tőle. Utána visszavett a figurából.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #139959 üzenetére
Tipikus mikor megyek 120-al mert vannak előttem a belsőben a szélsőben kamion. Villog az 1,6 tdi Oktáv, jól van öcsisajt de szted hova menjek ha vannak előttem is meg mellettem is?! Na olyankor jön, hogy megvárom amíg lehúzódik az előttem lévő aztán kickdown. A DSG szépen visszapakol 4-be és uccu neki.
mod:
Munez: Ne is mondd, szoknom kellett nekem is, hogy ott azért veretnek rendesen. Meg, hogy a gyorsítósávból simán berántják a kormányt ha ott vagy ha nem.
-
Declare
őstag
válasz
lenko #139952 üzenetére
1. Jo ezt adom....szerencsere nekem nem villognak 2 ezeres dizelek....Teny, hogy sok hülye van, aki a kisköbcentis autojaval jatsza a menöcsavoüberkiralyt az utakon...
2. na azert ebböl ne csinaljuk vitat, hogy lenyomsz a 170 lovas 2.3 as szivo golfoddal egy 3.0 tdi A6 ot vagy 530d bmw t...de a 2,5 ös verziokat sem.
3. Dizel RS ? azt is RS nek hivjak? En azt hittem az RS octavia az csak benzines
pl egy audibol is vagy bmw böl is a sport modell az benzin...nincs olyan, hogy dizel M5
(mielött valaki ija, tudom van az M550d...na de az ugye nem M5...M5 az benzin.)
(#139958) Qru ugy ertem ebben a kategoriaban, hogy szivo benzin, golf kategoria kb es 1,5 millio alatt
(szoval nem egy 25 eves W12 A8 audi
)
-
lenko
aktív tag
Még akár villogjon is nem érdekel, de én attól robbanok fel, ha nincs is lehetőség lehúzódni, mert lesatuzni én nem fogok egy ilyen szerencsétlen miatt a kamion mögé. Ha van lehetőség kimenni szó nélkül index és megyek is ki, aki gyorsabb gyorsabb, de miből gondolja, hogy miatta többel kéne mennie bárkinek is mint 140? Miért nem bírja kivárni, vagy gázt elvenni időben, és még fékeznie se kell?
Én miért tudom elvenni a gázt, pályán kb. nem is fékezek. -
lenko
aktív tag
válasz
Declare #139950 üzenetére
"sok mas hasonlo rivalisa nincs is ennek a V5 golfnak nem?"
Nem igazán, Porsche-kal meg nyilván nem állok le. De bármilyen hétköznapinak tűnő autó jöhet, mert az enyém is 1.4-nek néz ki.
Tegnap jött egy kombi 2.0 tdci mondeo(gondolom chippelt volt), de az se tudott elmenni, pont fej fej mellett haladtunk, csak abból dőlt a füst.... -
lenko
aktív tag
válasz
Declare #139950 üzenetére
1, az is megvan, hogy többnyire a mondeok octaviak villognak 2.0-ig bezárólag?
2, A6 stb. dög nehéz mind. Hiába a többlet erő a súlyt mozgatni kell+ sokan vezetni se tudnak mellé, így van, hogy előrebb járok mint ezek az autók.
De ezek nem is igen villognak. Legközelebb egy E90 325-t veszek, vagy G5 R32-t annak nem sok ellenfele lesz.3, Dízelről volt szó, ezért a dízel RS 184 lóval.
Az autók többsége nem 335d-535d stb.Nagyon ritkán lehet összeakadni ezekkel, elmúlt 2 hónapba nem is volt, annál inkább a 2.0 dízelekkel viszont mindennap!!
(#139949) [rvilike] Nem hozzád írtam egyiket sem. Vagy igen? Bármilyen unalmas még mindig jobb mint az éves BKV bérleted....
-
Declare
őstag
válasz
lenko #139945 üzenetére
Nem is irnek semmit, söt azt is irnam, hogy rendben van ez igy....ha ezt nem irtad volna Nem is sportautó volt a cél, csak a pályán villogó dízeleket lehagyó autó.
Egyedül az új RS Octavia tud elmenni, de az is csak hajszállal.1. soha nem ertem ezt a "dizel" meg "benzin" dolgot...mi az hogy villogo dizel? Az megvan, hogy az 1,6 tdi is dizel, meg 550d is dizel?
2. a 2 ezres dizelekkel partiban lehetsz, ha taposod, forgatod, de a nagyobb kategoriak (A6/ 5er stb) azok jobbara 3 ezres dizelek....es akkor itt most a fogyasztast plane ne nezzük
3. azert az RS az 220-230 lo 350Nm el....ott azert van egy bö 100Nm es 50-60lo többlet
Mondjuk azt alairom, ha ez a szempont, hogy az autopalyan a 2,0 tdi passatokkal tudjal kakaskodni, mindezt 1,5 millio alatt es benzinessel, akkor ilyen szempontbol jo lehet ez a golf
sok mas hasonlo rivalisa nincs is ennek a V5 golfnak nem?
-
kisza25
félisten
válasz
lenko #139939 üzenetére
félre ne érts, de magamtól 4-es golfot sose vennék, azzal jártam, amíg az autót kerestem, 20-30 km után leszakad a derekam, nekem ez nem hiányzik, a skodával is ez volt a bajom, tök ugyanezek a rossz keskeny, rövid, hátfájdító ülések voltak benne, mint a golfban. (a g4 1,6 golf a páromé, ő szereti, de csak helyben jár vele, arra jó is)
KIA ceed-el kijártam Ausztriába egy seggel, minden fáradtság és fájdalomtól mentesen szálltam ki 500 km után, i30-al még csak 200 km-et mentem egyben, de ugyanolyan kényelmes
Szóval ami 2013 körüli, benzines és hasonló teljesítményű, mint a golfod, de max 3M és kényelmes, na olyt mutass nekem pls
lenko: az tény, hogy jól bírják, ez 2003-as és sehol egy rozsda -
lenko
aktív tag
válasz
Declare #139944 üzenetére
Nemtudom, de 1 rozsdapötty nincs az enyémen, alja is hibátlan+a szokott helyen sem rohad a sárvédőknél, de még csak kezdődően sem, lebontottam a műanyagot kitakarítottam lefújtam alvázvédővel, tehát nem is fog egy jódarabig. Állapotra sok 5 éves autónál jobb, Amíg nálam van, így is marad.
Én csak akkor előzők meg valakit ha nem megy a tábla szerinti +10km/h-val. Ésszerű vezetéssel, pedig lehet hozni ezt a 8.5-t, és vannak benne padló gázas kigyorsítások 1-2-3 fokozatban 6e-s fordulatig. Pályán tény, hogy megeszi a 9-et, mert 140nél 3900-at forog, de én ettől sem sírom el magam, sőt. 1.6-osok esznek ennyit...
Nem is sportautó volt a cél, csak a pályán villogó dízeleket lehagyó autó.
Egyedül az új RS Octavia tud elmenni, de az is csak hajszállal.(#139946) kisza25
Van vagy 6féle üléssel a 4es-golf, és ha tippelnem kéne a legolcsóbbról beszélsz...
-
Declare
őstag
válasz
lenko #139942 üzenetére
Hat csak most 1,3 millioert lesz egy 14, lassan 15 eves golfod....az idö vasfoga eszik mindent, ezt is. A pritmonitoron inkabb 9 liter az atlagfogyi [link]. Sportautonak nem sportauto, elmeny autonak egy golf, megint nem annyira az igazi.
Itt az egyetlen pozitiv kuriozum az 5 henger, ami miatt szebb hangja lesz valamivel ez teny.
Ez nem bantasbol irom, csak hogy maskent gondolkozunk....en nem talalnek olyan elethelyzetet magamnak, hogy realisan egy ilyen golf lenne a vágyódás.
-
lenko
aktív tag
válasz
alázógyík #139940 üzenetére
Volkswagen Golf IV Lim.2.3 Highline Ez egy picit jobb vétel, egyébként 266e Ft lepapírozni+még útiköltség, és piros szélű rendszám.
Ez alkuval 1.3-1.35M-ba állna meg most. -
lenko
aktív tag
válasz
kisza25 #139934 üzenetére
Nekem sem volt eddig csak szívó benzinem, de amíg lehet venni biztos nem is vennék mast, dízelt meg főleg nem. Nem kell a kerregés.
A 2.3 V5 is 220nm 3200-as fordulaton, és egészen 6400-ig csak 190nm-re esik le, ami 170ló. 8.5l-es átlaggal járok. Autóúton nyugodt vezetés mellett pedig 7l alatt.(#139940) alázógyík
Annyira nem, nézd meg mennyibe mennek kint.
Az enyém igaz 2003-as több extrával, és 138e km-el hoztam be tavaly, 1.6M-be állt meg, úgy, hogy jó áron jutottam hozzá. -
kisza25
félisten
Itt a disel vs benzinhez hozzászólva: nekem eddig csak szívó benzines autóim voltak és azt mondtam sosese kell disel!!!
Most az történt, hogy egyszerűen nem kapni használtan 3M környékén 2013-as kia ceed sw-t és i30 cw-t sem, kénytelen kelletlen vettem egy 1.4 crdi-t, azt kell mondjam teljesen más, újra kellett tanulnom, hogy mikor váltsak, mennyire pörgessem... még csak 1300 km-ert mentem vele az elmúlt 2 hétben, de azt kell mondjam, hogy nagyon tetszik, hogy 5,3-5.5l-el elmegyek autópályán (1.4 benzin 7.5-8 liter volt pályán), 140-nél 3 ezret pörög (1.4 benzin 4250-4500), nem is hallani a motort, jobban a gumizajt, ha bemelegedett az alapjárata olyan csendes, mint egy benzinesnek.
Ami nagyon nem tetszik, amikor hideg a motor, az nekem valami szörnyű, az a kopogás...Mondjuk ~50 fokos víznél megszűnik.
Ami még tetszik, hogy nem kell annyira visszapakolni előzéshez és érzetre jobban megy, mint a benzines
1.4 crdi 220 Nm 90ló vs 1.4 136 Nm 105 ló
de az a hang, amit a szívóbenzin produkál 4500-6800-ig na az hiányzik, lehet ugyanúgy megy a disel, talán kicsit jobban is és tudom, hogy kb 10eFt-ot spóroltam az elmúlt 1300 km-en, de akkor is a benzines felé húz a szívem
Még szerencse, hogy van egy g4 ocean 1.4 16V 105 ló is itthon, felüdülés abba visszaülni és csapatni
tudom ezek kis motorok, kis ménessel, de még itt is kijön a különbség
Annyi pénzem lenne én is inkább nagy benzinest vennék (BMW-re és hasonló sportos autókra visszatérve), még, ha csapatva 15-20 lityit benyakal akkor is, de a mosolyt nem lehetne letörölni a képemről az tuti -
footy
addikt
Az 5-osben legalabb jol el van szigetelve, de a 3-asban nem sikerult ennyire jol.(vagy inkabb direkt pozicionaltak a 4-es ala minosegben.)
akinek van ennyi pénze autóra az most tényleg a fogyasztás miatt fél
A "gazdagok" a legnagyobb fillerb*szok
Mas reszrol ha valaki jomodu de sokat autopalyazik az is eszreveszi hogyha 1-2000 euroval tobbet tankol el.
Autopalyan a dizel elonye vitathatatlan es egy jo automataval parositva nem erzed szuknek a fordulatszamtartomanyt sem, valamint megfelelo hangszigetelessel a motor hangja sem zavaro...
A javitsokra meg ott van a kiterjesztett garancia, amikor az lejar akkor pedig eladjak az autot.A szivo benzinest lassan tenyleg csak az autobuzik veszik. Bar szerintem a turbo benzin jo alternativa, palyara dizel valo, varosba meg hibrid vagy elektromos, szoval a turbo benzinesnek nem nagyon van helye...
-
humax
senior tag
Köszönöm mindent választ
úgy latom benzin vagy dízel téma, örökös téma marad.
Kia Sportege vagy Hyundai Santa Fe ,valakinek tapasztalta? -
w333
félisten
válasz
footy #139929 üzenetére
Autós találkozón pont mondtam a fiuknak hogy nagyon sokszor vezettem az újabb M550D -t ami nem rossz de kissé csúnya kerregős diesel hangja van, egyvalamiben nagyon jó az a fogyasztás és nyomaték ... de ezen kívül nagyon messze van egy fincsi benzinestől ami teljesen más !
Az igazi M5 az benzines és az is fog maradni ... mondjuk nem értem azért sok embert pl. Cayenne, BMW stb. aztán a diesel, akinek van ennyi pénze autóra az most tényleg a fogyasztás miatt fél ? és megvesz egy ilyen kerregő valamit
nekem ez kicsit fura ... vagy céges autók !
-
atila4
senior tag
Már korábban írtam ide. Nem nagyon találtam megfelelő autót még. Friss jogsival kellene.
Ford Focusról mit gondoltok ? 1.6-os vagy 1.8as? 2000-2004 között vannak. Ezek talán még nem túl öregek.
Jah 400-600 ezer Ft körül. (Átiratásal)
Németországban élek. Itt ahogy néztem olcsóbbak a kocsik. -
#16514048
törölt tag
válasz
LuckyL #139923 üzenetére
Oké, ez nem vészes, elhiszem, hogy bent nem hallod. De akkor nézz meg a dízel és 6 hengeres benzines 4-es BMW-rôl is pár videót, én elsôsorban errôl a kategóriáról beszélek. Ott azért rendesen kijön a különbség videón keresztül is.
"egyszerűen azt kell felfogni hogy semmi előnye sincs a benzinesnek"
Neked lehet. Számomra a dízelnek csak hátránya van a fogyasztást leszámítva, de az meg pont nem érdekelne, ha tízmilliókért vennék autót, az elôzô hsz-ban leírtam miért.
-
#csakadízel
-
válasz
#16514048 #139922 üzenetére
hallgasd már meg egy 750d hangját, semmi kerregés nem lesz
tessék itt egy videó
[link]nekem egyébként van ford transitom, tehát nem kell elmagyarázni milyen a dízel hang
a helyzet az hogy egy iylen új premium bmwnek nicnsen dízel hangjabelülről meg nem stimmel az hogy nem hallani "annyira"
semmit sem lehet hallani se a dízelben se a benzinesben egy iylen hetesnél
amit hallassz az max a mesterségesen hangszóróval gerjesztett hangegyszerűen azt kell felfogni hogy semmi előnye sincs a benzinesnek
talán egy V12-nek van plusz presztízs értéke, de a 750i semmivel sem jobb mint a 750d
minek álljon meg akkor a tulaj 4-500km enként tankolni, ha a dízellel meg mehet 900-at egy seggel -
#16514048
törölt tag
válasz
LuckyL #139921 üzenetére
Miért, turbós benzines nem megy rendesen alacsonyabb fordulattól? 750i-t meg általában nem városi rohángálásra vesznek, de akinek ilyen van az már tényleg pont telibexarja a fogyasztást.
De akkor én is fogalmazok máshogy
:
Vegyünk egy új prémiumautót. Nem 4-es Golfot, mert ott megértem, ha valaki spórolni akar, meg az 1.9 tdi tényleg jobban megy, mint a szívó 1.6. Nem, 15-20-30 milliós vadiúj prémiumautóról legyen szó, turbó dízel vs turbó benzin, szóval menetteljesítményben se legyen nagy különbség. Esetleg el is szakadhatunk a SUV/ nagy szedán vonaltól, mert ahogy már mondtam, a sportosabb kupékat is dízellel veszik.
Most tényleg komolyan gondolja valaki, hogy nem érdekli, hogy évek alatt milliókat fog bukni rajta az értékvesztése miatt. Nem érdekli, hogy a feléért, harmadáért tudna venni olyan használt autót, ami igazából minden igényét kielégíti, de ő inkább kifizeti a felárat azért, hogy először finghasson bele. Nem érdekli, hogy százezreket, vagy pár év alatt milliókat kell rákölteni az autójára, anélkül, hogy valami igazán nagy baja lenne. Nem érdekli, hogy milliókért rendelt bele felesleges extrákat.
Nem, ezek nem számítanak. Viszont nehogy már pár literrel (oké, legyen 5) többet egyen, azt már nem bírná a pénztárcája, ő tudatos vásárló, nem fog feleslegesen üzemanyagra költeni, inkább kerregjen az a presztízsautó. Belülről úgyse hallani annyira, az nem baj, ha kívülről becsukott szemmel Ford Transit-nak tévesztik.
Na én ezzel a felfogással nem tudok azonosulni. Hogy tényleg még egy 4-es, vagy akár 2-es BMW-nél is képesek az emberek ezen spórolni, amikor itt még szinte az üzemanyag a legkisebb tétel. Ahelyett, hogy egy finomabb járású, jobban pörgethető, sportosabb, szebb hangú benzinest hajtanának, mert egyébként simán megtehetnék.
Ennyi voltam, szerintem igazából már túl van tárgyalva a téma. Lehet nem egyetérteni, elfogadom más véleményét, de megérteni sajnos nem tudom.
Peace!
-
válasz
#16514048 #139919 üzenetére
akkor megfogalmazom máshogy:
ha azt akarod hogy úgy menjen a benzines, mint az a dízelnél alacsony fordulattól természetesnek érződik, akkor simán lesz 5-6 liter, vagy mégtöbb a különbség
amit linkeltél, ott van 2 db benzines használó, ez nem igazán elfogadható mintaa jól menést nem feltétlenül a 0-100 ra gyorsulásban mérik
plusz ráadásul amit Kornelka linkelt ott is van ahol még ebben is jobb a dízelnem értem miért venne újonnan benzinest valaki, és ezzel a vásárlók 95% a is így van.., én se vennék az tuti
ottvan pl az a 750i vs 750d összehasonlítás
ott a d kb 11 litert fog enni városban az i meg 20-at
országúton persze kissebb a különbség, de ha nyomják neki, megintcsak óriási difi lesz
rádásul úgy le vannak szigetlve hogy se a benzinesnek se a dízelnek hangját nem lehet bent hallani -
#16514048
törölt tag
válasz
LuckyL #139917 üzenetére
Nem ezt mondtam. Nyilván egy kb azonos szintű dízel jobban megy, mint a benzines (20d vs 20i). Bár ha turbós benzinesről van szó, akkor még ezt sem lehet elmondani, ahogy kornelka linkje is mutatja.
Azt mondtam, hogy a legjobban a gyenge dízelek fogynak (bmw-nél maradva 318d, 320d), és ezeket nem a teljesítmény miatt veszik, hanem mert a katalógusban azt látják, hogy üzemanyagra ezeknél kell a legkevesebbet költeni.
Ezen a szinten akit a teljesítmény érdekel, az egy erősebb benzines vételárát és tankolását is megengedhetné magának, és akkor nem kéne a kerregést sem hallgatni, ami nálam illúzióromboló egy ilyen autónál, ennyiről van szó. Persze kinek a pap...
De azért én is linkelek kettőt Spritmonitorról. Q5, ha már SUV-okról volt szó eredetileg:
3.0 TDI vs 3.0 TFSI
2.0 TDI vs 2.0 TFSIÉn itt nem látom azt az 5-6 liter különbséget...
-
válasz
#16514048 #139908 üzenetére
hogyne menne jobban
próbáltál te már egyáltalán ilyen erős dízelt?
nem azt mondom hogy egy 250 lovas benzines szar, mert nem az, de ugyanez dízelből beszarás
jobb és készpersze nem sokadik tulajnak aki majd javíttatja, dehát azt meg pont leszarja aki újonnan veszi
egy összkerekes terepjárónál meg nem 2 liter lesz a különbség hanem 5-6
plusz az se elhanyagolható hogy nem 2x olyan gyakran kútra járni, az idő is pénz, van vagy +40% hatótáv a dízeleknélkár hülyének nézni a 20 millás autók vásárlóit, hidd el nem azok
-
Kornel
veterán
válasz
rbalint88 #139915 üzenetére
Nem vagyok rönó parti, de ez milyen már?
Ujan vette?
Ha igen, 30 ezrenkent cserélte az olajat, mert joazugy?
Ha nem, előtte vajon hogy használták?
4-ik motor?
Szóval motorgeneral helyett mindig ment bele a bontott ismeretlen előéletű motor, ami valószínűleg ugyanígy ki lett nyirva.
De biztos az autó a hibás 😂 -
rbalint88
addikt
válasz
mdani01 #139914 üzenetére
azért mindig van annak egy diszkrét bája, amikor egy ember nem tudja leírni az autója nevét... ami egy rnd+1 balfasznál még el is csúszik, de egy "híres ember" figyelhetne erre. bár most átnéztem pár adok-veszek csoportot fb-n és erősen felülreprezentáltak az analfabéták
-
válasz
humax #139897 üzenetére
Német fronton Q5, Q7 a Q3-as egy vicc szvsz. BMW-be meg X3, X5. 10-15 milla között ezek főznek, mosogatnak és feltételezem, ha ennyiért nézelődsz, akkor a szerivezre is futja szóval én simán egy 3.0 dízelt néznék. Esetleg még ott a mercinek az ML széria nagyon jók azok is.
-
#16514048
törölt tag
válasz
LuckyL #139903 üzenetére
Nem igazán. Új 20d és 30i alapára között 700k van, nem tudom mennyibe kerülnek normálisabban felextrázva, de gondolom 20 millió felé közelítenek, szerintem szinte elhanyagolható ez a különbség lyen drága autóknál.
Nekem ne mondja senki, hogy ilyen autóból azért vesz dízelt, mert jobban megy, mert mindig a gyengébb dízelek fogynak a legjobban, holott ha a teljesítmény érdekelné, akkor az erősebb benzinest is simán megengedhetné magának, és akkor legalább nem is szólna traktor hangon a húszmilliós kocsija. A fogyasztást nézi mindenki, ami ezen a szinten fillérbaszás. Szerintem.
(#139905) [rvilike]:
A 40i tényleg jóval drágább, azon meg is lepődtem kicsit.
Abban is igazad van, hogy a legtöbb embert pont nem érdekli, hogy mennyire megy a kocsija, vagy milyen hangja van, csak lássák az emberek, hogy neki BMW-re is telik, ők nyilván a leggyengébb, legkevesebbet fogyasztó dízelt tartják logikus választásnak.
Végülis meg lehet érteni, bár nekem nehezen megy.
Engem zavarna a kerregés egy ennyire drága autónál, ha tudnám, hogy ugyanúgy megengedhetném magamnak a benzinest is.
-
rbalint88
addikt
318d-hez az M-pakett egyenesen kötelező
ma láttam ugyanezt 420d-ben, sírtam
az külön szomorú, hogy újonnan szarabb hangjuk van ezeknek a 20d csodáknak, mint a 300ezret futott dízel szarolaszomnak...
zoo8800: vitara nem, de lehet beül mondjuk egy rav4-be és azt mondja, hogy az tök elég kb 9-10 milláért és nem használja el a teljes 15millás keretet. mondjuk én vállalnám azt a kultúrmissziót, hogy veszek egy V8-as XC90-et, ami nagyon fullos (20-25k eur egy újszerű) és a maradékot beletankolnám
viszont mindig vigyorognék, amikor benne ülök.
-
-v-
addikt
válasz
#16514048 #139902 üzenetére
E92-es BMW-kre (kíváncsiságból, nem tervezek venni), én azt egy sportosabb karakterű autónak tartom, evidens, hogy minimum egy jó kis hathengeres 325i-t vennék, de alig van fent ilyen. Mindenki a húszdét vette még ebból is
E90 modellciklus elejét kerestem ki, ~3800 euró felára volt a 25i-nek a 20d-hez képest. Az kapásból egy milla
(lehet itthon volt az több is ... nézd meg pl. most egy 330i meg 340i között mi van árban difi
). A fogyasztásban egy 20d meg 25i között már 3.5 liter különbség van, 15e km-es évi futást feltételezve 5 év alatt összejön abból is egy milla.. 10 vagy 12 már nem annyira mindegy
úgy, hogy a legtöbb ember lefossa, a bmw sportos-e vagy nem, mert nem azért veszi, és nem is a 6 henger miatt.
(még a kópét sem, de egyetértek persze, hogy igen csicska dolog egy dízel, 4 hengeres kópé)
-
#16514048
törölt tag
válasz
tboy93 #139896 üzenetére
"Ilyen baszom nagy suv-okat szerintem nem érdemes benzinmotorral venni, nagyon sokat fog enni."
Ezt sosem értettem, hogy miért a fogyasztás a szempont azoknak, akik ilyen kocsit vesznek. Spritmonitoron gyorsan megnéztem, hogy a Q5 benzines és dízel változatai között mekkora a fogyásztásbeli különbség, 2-3 liter jött ki. Akinek van 15 millája kocsira, azt szerintem nem vágná földhöz, én legalábbis biztos benzinest vennék már csak a kulturáltabb járás, meg a normális hang miatt is.
Bár ilyen SUV-oknál még elmegy, de ránéztem mostanában az E92-es BMW-kre (kíváncsiságból, nem tervezek venni), én azt egy sportosabb karakterű autónak tartom, evidens, hogy minimum egy jó kis hathengeres 325i-t vennék, de alig van fent ilyen. Mindenki a húszdét vette még ebból is, mert a katalógusban az fogyaszt a legkevesebbett, röhej, hogy egy újkorában több tízmilliós autónál is ezt nézik emberek.
-
roberto211
őstag
válasz
humax #139899 üzenetére
Német autó beutessel rendelkező emberkék mondják ezt.. Én specko előbb vennék valami franciát újból mint németet de helyedben ennyi pénzért már Japánt vennék. . Új lexusok elég jók ahogy itt említették de én megneznem a lexus kistesóját Toyotát is.. Picivel olcsóbb de ugyanolyan jók kb, ..
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- Milyen autót vegyek?
- Iqos cigaretta
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Okos Otthon kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1 - i5-10GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest