Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- TCL LCD és LED TV-k
- Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Home server / házi szerver építése
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
Mától elérhető a The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom
gp A premierrel együtt megkaptuk a játékhoz a launch trailert is.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #137720 üzenetére
rendesen bemelegítve, jó olajjal semmi baja nem lesz a fordulattól meg nem úgy kell ezt elképzelni, hogy bedobok egy téglát a gázpedálra és folyamatosan tiltáson használom... 1.9 jtd bírja a pörgést szerencsére, gyárilag is "forgatósra" van hangolva, 4500-ig simán érdemes elforgatni gyári programmal is, de egy jó chippel meg lehet írni úgy, hogy 5000-ig nem fogy el. baja nem lesz tőle, motul olaj van benne, hűtőrendszere jó, utóbefecskendezéssel meg lehet oldani a dugattyúhűtést is. üzemanyagból sem a kannás meg bele, hanem omv maxxmotion, szóval az elvárható dolgokat megkapja ehhez a terheléshez btw ajánlom ezt a cikket: [link]
-
Szada85
aktív tag
válasz haddent #137720 üzenetére
Nyilván mindenkinek más a fontos egy autónál, az exkluzivitás magával hozza, hogy bizonyos alkatrészeket nehezebb / drágább beszerezni, mintha egy nagy szériás változatot választ az ember, ezt ki-ki maga döntse el.
Illetve ugye ottvan a turbó kérdés, egy ennyi idös ( sportos ) turbós autónál - hacsak nem ismerös elsö tulajtól veszed, akiröl tudod, hogy vigyázott rá, de nyilván a többség úgysem ilyet vesz - úgyis az dönti el az állapotot, hogy a korábbi tulajok miként vigyáztak rá.Ezzel én is tisztában voltam, be is volt ütemezve egy turbólekapás/átnézés, hogy megelözzem az esetlegesen nagyobb problémát, nem is volt alaptalan a dolog, mert végül egy új turbót raktunk fel, a régi már gazdaságtalan lett volna rendberakatni, és nem is sok volt már hátra a karrierjéböl.
Nekem a G OPC-nél egyedül a féltengely " problémás ", ez a külföldi fórumokon is visszatérö téma, ugyanis - különösen, ha ülteted az autót -, elég gyarkan megy tönkre, és Magyarországon is, illetve kint Németországban is ugyanazt a választ kaptam, hogy komplett gyári féltengely van megközelítöen 1100€-ért darabja, utángyári nincs, emiatt megy a matek folyamatosan mindenféle hibrid féltengellyel, a többség 2.2-es G Coupe, valamint a 2.0 literes dízel G-k féltengelyét rakatja be, mindhárom fajta F23-as váltóval szerelt.
-
veterán
válasz haddent #137720 üzenetére
Astra H-m is volt fél évig - összesen 14 db Opelem volt - utána egy Octavia 2 FL váltója maga a nirvána.
Nem bántani akarom az Opeleket, megbízható gépek, én egyszerűen meguntam, most a 3. VAG van zsinórban, 1x ezt is még fogom unni, utána áttérek vmi nagypapi vonalra (pl. Merga) vagy jönnek a villanymotorok.A japánok ki fognak maradni az életemből.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen