Hirdetés
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
- Milyen házat vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple notebookok
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fujifilm X
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz haddent #138304 üzenetére
Én beleultem múltkor a kereskedesbe egybe, épp egy céges fiorinot vettem át.
(Amíg vartam, gondoltam szetnezek 😉)
Hát szűkebb, mint a 159, nem is kicsivel.
Kíváncsi lennék alacsonyabb, es rövidebb lábú emberek véleményére is, de nekem konkrétan használhatatlan lenne.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #138304 üzenetére
13,8, azért annyira nem olcsó 4-5 évesen max 4 misiért bevállalnék majd egyet én is
nálam elv az, hogy fapadot nem veszek. egész egyszerűen sajnálnám rá a pénzt. a toyotát leszámítva (ami egy komoly lelki válság- a passattal való irdatlan szopás- eredménye) az összes autómat úgy vettem, hogy a fontos extrák benne legyenek, mert használtan nem voltak annyira árképzőek, viszont a mindennapi használatban bőven meghálálták az esetleges felárukat.
alaptételek: ahány ajtó, annyi villanyablak. tempomat. jó zene. lehetőleg ülésfűtés (ez most nem jött össze, de valószínű kerül majd bele egy fűtött garnitúra idővel, a mostani úgyis eléggé rottyon van). legyen élmény vezetni, ez ugye elsősorban futómű, másodsorban motorerő.
amikor kezdett körvonalazódni, hogy csúnyán költeni kellene a Toyotára, akkor elkezdtem nézegetni, hogy nagyonmax másfélig, de inkább 1M-ig mik vannak, amiknek normális minőségű beltere van és lehet belőle jól felszereltet találni normális állapotban, aztán végül a 156 lett a befutó a vezetési élmény miatt. a második helyen az Audi A4 B5 facelift volt (1999-2001) 1.9 pdtdi vagy 1.8T vagy V6 benzin motorral. -
rbalint88
addikt
válasz haddent #138301 üzenetére
ezzel az a baj, hogy ugye lehet adott pillanatban költségmentes, viszont lehet két hét múlva beszarik valami. plusz én néztem a túlárazott autókat is minden vásárlásomnál és egyik se volt költségmentes.
amikor a b5.5 kombimat vettem, kb 2M körül volt az átlagár, 2,3 a teteje és volt egy-kettő 2,5 felett. volt egy nagyon fullos 2.9-ért, elmentem megnézni és helyből volt rajta 100e Ft költenivaló egész egyszerűen a korából adódóan. az utóbbi két saját autómnál a legolcsóbbat vettem meg, elsőnél (Avensis) azért, mert ismerőstől volt, tudtam, hogy karcos, de karban volt tartva, az Alfánál meg a beszopódással kalkulálva is jobban megérte ez, ami szintén csúnya, de mechanikailag rendben volt a vételkor. Alapvetően szépet akartam, de 850-1,6M (+átírás kb 80e) között megnéztem az összes olyat, ami telefon alapján nem volt kuka helyből, meg az összes pestit, mert közel van, végül névre írva 760-ért vettem meg a mostanit és eddig nem csalódtam benne. plusz legalább nem kapok agyvérzést, ha végigkarcolják a bokrok az oldalát, amikor a telefonozó fasz leszorít az útról, mint ma... találkoztam az 1,6M-s autó vásárlóival, arra is ráköltöttek hamargyorsba' 200-at vétel után. -
runner 125
nagyúr
válasz haddent #138157 üzenetére
A fogyasztást 1 literrel lazán meg fogja emelni, s az amúgy sem erőgép motor még jobban fog szenvedni. Értelmetlennek tartom.
kornelka
A Volvo-n ugyan 7,5" széles a 17"-os Tucana szett, de én is 205/50-es gumit vettem rá. Szerintem jól néz ki rajta. Van aki 215-ös, 225-ös gumikkal használja, rendben van h úthenger lesz tőle, de iszonyúan puffad úgy a gumifal. Így pedig tökéletesen feszes az oldala, már már picit negatívba dől. Emellett a gördülési ellenállás is kisebb, így kedvező hatással van a fogyira is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
veterán
válasz haddent #137720 üzenetére
Astra H-m is volt fél évig - összesen 14 db Opelem volt - utána egy Octavia 2 FL váltója maga a nirvána.
Nem bántani akarom az Opeleket, megbízható gépek, én egyszerűen meguntam, most a 3. VAG van zsinórban, 1x ezt is még fogom unni, utána áttérek vmi nagypapi vonalra (pl. Merga) vagy jönnek a villanymotorok.A japánok ki fognak maradni az életemből.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #137724 üzenetére
mármint mire nem lenne szükség? 5-10 éves távlatban (és már most kiröhögöm magamat, 7 év alatt a 8. autónál járok) egy mindennapokban is használható épített autót akarok csinálni belőle. 210-220 lóig fel lehet vele menni úgy, hogy nem okádja magából a kormot és nem lesz üzemórás sem. Így az a terv, hogy amikor bármit cserélni kell fáradásból, kopásból adódóan, akkor nagyobbat, erősebbet kap helyette. Majd ha oda jut a dolog, kap egy lakatolást és telifényt is, rendes alvázvédelemmel, stb stb, de amíg ez az egyedüli -és ráadásul erősen kutyázós- autó, addig az esztétikára nem költök, a mechanikára meg eddig szerencsére nem nagyon kellett.
-
Szada85
aktív tag
válasz haddent #137720 üzenetére
Nyilván mindenkinek más a fontos egy autónál, az exkluzivitás magával hozza, hogy bizonyos alkatrészeket nehezebb / drágább beszerezni, mintha egy nagy szériás változatot választ az ember, ezt ki-ki maga döntse el.
Illetve ugye ottvan a turbó kérdés, egy ennyi idös ( sportos ) turbós autónál - hacsak nem ismerös elsö tulajtól veszed, akiröl tudod, hogy vigyázott rá, de nyilván a többség úgysem ilyet vesz - úgyis az dönti el az állapotot, hogy a korábbi tulajok miként vigyáztak rá.Ezzel én is tisztában voltam, be is volt ütemezve egy turbólekapás/átnézés, hogy megelözzem az esetlegesen nagyobb problémát, nem is volt alaptalan a dolog, mert végül egy új turbót raktunk fel, a régi már gazdaságtalan lett volna rendberakatni, és nem is sok volt már hátra a karrierjéböl.
Nekem a G OPC-nél egyedül a féltengely " problémás ", ez a külföldi fórumokon is visszatérö téma, ugyanis - különösen, ha ülteted az autót -, elég gyarkan megy tönkre, és Magyarországon is, illetve kint Németországban is ugyanazt a választ kaptam, hogy komplett gyári féltengely van megközelítöen 1100€-ért darabja, utángyári nincs, emiatt megy a matek folyamatosan mindenféle hibrid féltengellyel, a többség 2.2-es G Coupe, valamint a 2.0 literes dízel G-k féltengelyét rakatja be, mindhárom fajta F23-as váltóval szerelt.
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #137720 üzenetére
rendesen bemelegítve, jó olajjal semmi baja nem lesz a fordulattól meg nem úgy kell ezt elképzelni, hogy bedobok egy téglát a gázpedálra és folyamatosan tiltáson használom... 1.9 jtd bírja a pörgést szerencsére, gyárilag is "forgatósra" van hangolva, 4500-ig simán érdemes elforgatni gyári programmal is, de egy jó chippel meg lehet írni úgy, hogy 5000-ig nem fogy el. baja nem lesz tőle, motul olaj van benne, hűtőrendszere jó, utóbefecskendezéssel meg lehet oldani a dugattyúhűtést is. üzemanyagból sem a kannás meg bele, hanem omv maxxmotion, szóval az elvárható dolgokat megkapja ehhez a terheléshez btw ajánlom ezt a cikket: [link]
-
Szada85
aktív tag
válasz haddent #137695 üzenetére
Ugyanaz a Technika, mint a G OPC Turbó, ugyanúgy Z20LET Motor, ugyanaz az F23SRT váltóval.
A kasztni pedig már ízlés dolga, kinek tetszik jobban a Coupe kasztni ( ami szerintem Sem néz ki rosszul ). A 3 ajtós OPC széria némiképp ritkább, turbósban méginkább.
Amiket otthonra importálnak, azok is nagy részben X20XER-es, szívómotoros darabok.Nekem azért lett Caravan, mert utazgatunk sokat, amikor jól jön a puttony, sok bizbaszt, autóalkatrészt veszek apróhírdetéses oldalakon, akkor is jó a puttony. Plusz mert ritka, és tetszett is, valamint jó érzés, hogy egy különlegesebb ( ez is persze tudom, kinek mi az ) autóval közlekedek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz haddent #137673 üzenetére
a legtobb autot kozepen es alul-kozepen hasznaljak, es oda vannak kalibralva, meg lehetne csinalni ugyis, hogy kozepen-felul menjen
a szivo meg csak fordulatbol tud menni, es hogy legyen ereje, azert megy inkabb felul 4000-4500-tol
a valotozo szelepvezerles egy 35 eves dolog csak, a turbo meg 110
erdekes, nem?
nem hiszem 110eve tulzottan nagy bonyolultsagu dolgokat talaltak volna ki
rem egyszeru a mukodese, egy tengelyen van ket lapatkerek ket csigahazban
wowehhez kepest barmelyik fele megoldasu valtozoszelepvezerles sokkal bonyolultabb konstrukcio
tevesen tul van ez a turbo dolog misztifikalva, meg fude fel van huzva a motor turboval 140lora, mikozben van gyarto ahol az 1600ccm szivo tud 200lovat is
hat az sokkal inkabb technlogia feszegeti, mint a turbosnal a 140lo 1400ccm-boltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz haddent #137570 üzenetére
azet szerintem tedd be e segged egy mesekorre egy 1.4T-be, aztan csak vigyazz, nehogy elfelejts pislogni
mindig birtam ezeket "a valtozo szelepvezerles ugyanazt tudja, mint egy turbo" meseket
a turbo kozepen annyival tobb nyometkeot es ezzel loerot is tud, hogy csodalkozni fogsz nagyon
csucsban valoban kb ugyanannyi lo, reszterhelesen 3000-nel meg 35-40lo diffi van a ketto kozottazert azt elegge eszre lehet venni
több drón kell ;P
-
lenko
aktív tag
válasz haddent #137630 üzenetére
Nem hinném, hogy sok. Öcsém az övét 900-ért adta el, csak a téli kerékkel. (328i)
Volt benne 405e km. Nem füstölt, és tette a dolgát. Ugyanilyen M-Pakettes volt, csak metál zöldbe, vajbőrrel.
A hirdetésben szereplő autón pedig új fékek voltak, és lengéscsillapítók.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Tothgera30
Ármester
válasz haddent #137565 üzenetére
Olajcsere nálunk is beállt 10 ezer km vagy évi szintre. Mondjuk nálunk ilyen felhasználás a 10-15 év alatt nem lenne, talán ha egyszer-kétszer beforogna a 4000 rpm-be, de fölé nem nagyon. Turbo-sat meg nem merek venni, már csak azért sem, mert fater megállás után leveszi a gyújtást, ezért hamar kinyírná a rendszert.
#137589 trassher: Ez valami borzalom. A munka igényessége tipikus balkáni, az árazás viszont uniós.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-v-
addikt
válasz haddent #137609 üzenetére
e36 330i nem eleg
Nem lett volna rossz valószínűleg, ha gyártottak volna olyat ott a 3 literes már az M3 volt (eleinte), az valóban nem lehet rossz amúgy ja, ezt mondom én is, a 3 liter kell így szívóból és akkor már van valami
Amúgy jót autózni meg kevés lóerővel is lehet.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz haddent #137590 üzenetére
Minden relatív. Meg mindent meg lehet szokni. Ha az 1.4-es szívóból ülsz be egy 325i-be akkor biztos hű meg ha. Amúgy meg másfél tonna, és bármelyik mai, akár 1.6-os dízel meg downsizeolt turbós benzines több nyomatékot tud alul. Pláne ha ez egy könnyebb autóban is van mondjuk.. ülj be egy 2 literes dízel kompakt után egy E46 325i-be, aztán mindent fogsz mondani, csak azt nem hogy fölöslegesen sok
persze ha forgatod fönt van azért tehetség, de szívóból (pláne nagyobb kasztni mellé) azért bőven kell köbcenti, hogy legyen elég nyomaték. És egy ilyen 200 ló se sok másfél tonnához egyáltalán, sőt .. és pont az átlag közlekedéshez, meg ahhoz amit az átlag ember keres a hétköznapokra, sokkal többet számít, a legtöbbet használt tartományban van-e elég kakaó (= nyomatékos alul), tiltásig forgatni az fogja aki ilyen féleszű mint én, vagy kifejezetten játszós autó és a szerpentinen úgyis azt csinálja vele az ember .. ott a focusnál se jutott már eszembe egyszer se, hogy nem megy eléggé.
Egy ilyen 1.8as szívó hétköznapi kompakt meg... soha beleül 1-2 ember, bekapcsolod a klímát, aztán folyton csak furcsán néznek majd hogy miért forog mindig 6e-ig mert addig ugye nem történik semmi. Ott meg már üvölt, a hangja nem jó, a karaktere nem jó ezeknek a nem kifejezetten sportosra csinált szívóknak - megtörik a beszélgetés mert mindenki furcsán néz vilikére hogy racsingol és megint leforog a fokozat ismerős ez ... pedig csak haladnál. Egy dízlinél meg nyomsz egy kövéret 1500nál, hangja sincs és már megelőzted akit akartál, ezt akarja az átlag ember, nem gázfröccsel visszaváltani .. sőt a hétköznapi közlekedésben én is ezt akarom[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz haddent #137590 üzenetére
Te már láttad képen mikor elkészült.
szilva01: Pont olyan szarul mint ahogy hangzik. Eladásnál ha jól sejtem lesznek érdekes tekintetek.
B-L-A-C-K: Az biztos. Csak azt nem értem, hogy egy hatóságnál ahol ilyeneket csinálnak minden nap miért nincs előre legyártott adattábla. Azt pedig felrakhatnák teszem azt a b oszlop tövébe vagy a tűzfalra.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
válasz haddent #137565 üzenetére
UFO felszereltsegtol függően 1290-1390 kg elvileg.
Tegnap csak ránéztem az adac-ra, de ma vegigbogaraszom. Az executive-ra írták az 1400-at, ami pont megfelel a gyár által megadottnak. (Az a fullos változat, napfénytetővel, xenonnal, stb.)
A sport valahol a kettő között lehet, megpróbálok rá hiteles infót keresni, bár ugye azt elég nehéz.
Ebbe az 1.8 140 PS is kevés, es nem raktam volna bele a 2.0 alatt bele motort.Egyébként nem a H astrarol írtam amit írtam, mivel ahogy említetted, az nem olyan nehéz, ellenben ha a J astra 1,5 tonnajahoz parositasz egy 1.6 116 PS motort, az már nem lesz túl nyerő páros.
Nalam képbe volt a J astra is, de nem volt egy értelmes benzinmotorral, amivel menne is rendesen. -
barnam_
nagyúr
válasz haddent #137552 üzenetére
Elkalandoztam kicsit, mert én 5-ösből nem ülnék át kisebb autóba, ezért gondoltam a W211 szériára.
Amit a kollega keres, 3.2 AMG valószínűleg még éhesebb. Persze, valószínűleg sokkal fickósabb, de autópályázó családi kombinak szvsz totál értelmetlen.
Az 5 litert csak a nyomaték kapcsán említettem meg. Nem egy kategória, de akkor is(#137551) B-L-A-C-K: a fene tudja Biztos behozatal előtt tekerik meg...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz haddent #137425 üzenetére
Köszönöm az építő kritikát, sajnos VAG márkaszerviz nem ad az alkatrészekhez linket a honlapján, ha befáradsz, ott 80-90 ezer Ft ugyanez.
Magyar alkatrészkereskedő jobban tetszik?
Gugli a barátunk, ez a cikkszám: 03C198229C
(#137427) B-L-A-C-K:
autohaus-moebus (11799 ) Informationen zu autohaus-moebus
100% Positive BewertungenGondolod, hogy 11 799 vásárló 100%-ban pozitív értékelést ad, ha kamut árul az eladó?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz haddent #137417 üzenetére
Asszony is bosch-os, bár ő csak könyvel😉
Szoktam is szivatni, hogy ha tönkremegy valami a verdaba, az úgyis bosch lesz, tervezett élettartam, stb. 😂
Nissanra azért nem eskudnek, mert szerintem az már a francia házasság utáni idők terméke, így ugye eléggé visszavettek a tartossagbol pont abban az időben.
Szívott itt az egyik kolléga a váltójaval...
Amúgy melyik primera-rol van szó? -
footy
addikt
válasz haddent #137401 üzenetére
A turbos az 120 lovas, a szivo 95 ha jol emlekszem. Bar itt nem a loeron van a hangsuly, hanem a nyomatekon ami: 206Nm(turob) VS 128Nm(szivo). Dombra felfele kell a nyomatek
(#137405) haddent
A lancos motor zajosabb(akkor is ha nincs megnyulva a lanc) es ha cserelni kell a vezerlest dragabb mint a szijjas.
(Mondjuk a VW-n es BMW-n kivul mindenki meg tudja csinalni normalisan(elettartam) a lancot) -
Kornel
veterán
válasz haddent #137400 üzenetére
Nem mondtam, hogy nem mindegy, annyit mondtam, hogy vicces
Nyilván nem mindenkinek ugyanaz üti meg az ingerküszöbét.
Szabonagyur forumtars sajnos már többször próbált szajkarateba bonyolódni velem, erre javasoltam, hogy az autós topic talin egyszerűbb az ilyeneket megbeszélni.
De ugye van aki csak számítógép mögül meri leírni a véleményét, pedig nagyon jó kezdeményezés az, hogy a sok kocka élőben is véleményt cseréljen.
Bar a dizeles tábor nem nagyon képviseltette magát 😉 -
B-L-A-C-K
titán
válasz haddent #137345 üzenetére
Ha belül kopott, tele van karcokkal azt nem fogja letakarítani, vagy eleve ha szar lenne úgy fotózná hogy véletlenül se látszódjon pl az ülés. De ezt lehet csak én gondolom rosszul...A lényeg ha lenne rá lehetőségem biztos megnézném, az meg hogy több szopás lehet vele mint egy pl astrával nem vitás, de lehet a kényelem, a nagyobb biztonság érzet inkább megér nekem ennyit.
-
rbalint88
addikt
válasz haddent #137333 üzenetére
Stump Bandini irt tc-n par eve egy cikket, hogy a benzineseken is turbo, cr rendszer meg kettostomegu van, ezek utan nem csoda, ha mindenki dizelt vesz, mert ugyanannyi hibalehetoseg van (oke, dizelnel meg ott a dpf), de legalabb a dizel 1-3 literrel fixen kevesebbet eszik.
Hat sajnos egyet kell ertsek vele. Egy sima szivocso befecsis turbo benzinest siman bevallalnek, ot-tizevente egy turbofelujitas 100-150-ert birhato, de a kokszosodas, cr hibak gazak amelle, hogy tiporva ugyanugy zabalnak -sot jobban-, mint egy azonos teljesitmenyu szivo. Oke, hogy finoman menve az 1.4T 150lo 1.4 szivokent fogyaszt, de ha sprolni akar az ember, akkor hibridet vegyen. Vagy skyactiv mazdat, azok tenyleg jol fogyasztanak, de abban is benne van a csimbummcirkusz, aztan lehet fejet vakarni, amikor majd beszarik.Declare: futaruzemre pl azert mondjak a regi szivodeket, mert a benzin jobban lemossa a hengerfalrol az olajat, mint a dizel. Nyilvan egy modern motornal a kiszolgalo egysegek jobban megsinylik az ingazast, de a blokk kevesbe kopik egy dizelnel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz haddent #137318 üzenetére
Olcsobbnak olcsóbb, bár ha azonos felszereltségre hozod, már ugye nem biztos.
Ugye alapból gyengébb, rosszabbul gyorsul, magyarul nem megy úgy.
Nalam ez is szempont volt.
Plusz ugye az első hely, széltében és hosszában.
Amiben rosszabb a civic, butább a futóműve, kemény, már szinte ráz, de cserébe sportos feelinget ad.
Hangosabb is kicsit, ezen lehet segíteni, sokan szigetelték már itt ott.
Illetve a zörgő műanyagok itt ott, ez is orvosolható, csak szét kell kapni a fél autót 😉Mod: ja a váltót egy ujjal is lehet egyik fokozatbol a másikba tolni, ez nagyon durva 😂
Egy ilyen short shifterrel meg már a gondolattól bemegy a következő fokozatba kb 😉
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #137318 üzenetére
+1, csak egy dolgot tennék hozzá. Ha valaki közlekedésre keres autót, és nem pedig hobbiként akarja (el)tartani, akkor véleményem szerint racionálisabb választás az Astra, mint egy Civic. Mai viszonyok között sincs szerintem különösebb szégyenkezni valója a H generációnak és a J-t sem mondanám kifejezetten előrelépésnek. A váltójával sincs gond, pl. a régi (MK3) Swifthez képest én kifejezetten jónak mondanám.
De az érzés, amikor a Civic váltóját 3-ból 4-be két ujjal átklattyantod, megfizethetetlen!
(#137319) huliganboy: MK3-ból csak benzinest néznék, MK4-ből már talán a dízelesekkel sincs nagy gond. De majd a többiek kiokítanak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #137308 üzenetére
1.6 helyett 1.8 (8Gen Civic).
H Astrával (1.7 CDTI) van hosszabb távú tapasztalatom. Nem rossz autó az sem, a G Astra családhoz képest (konkrétan A Zafira) kifejezetten előrelépés szerintem komfort, vezetési élmény tekintetében. De!
Hiába vannak H Astrák már ~1.5m Huftól, UFO Civicek meg ~2m Huftól azért nem ennyire egyszerű a történet. H Astrából megkímélt példányt, ESP-vel, tempomattal, függönylégzsákkal, középső kartámasszal alig találtam. Ha mégis volt egy-egy eladó, akkor azt jóval 2m Huf felett próbálták eladni. Az meg nekem sok egy H Astráért. Civicben meg ugyanennyiért van már minden, ami a kívánságom volt, plusz digitklíma, ülésfűtés, elektromosan behajtható tükör, 6-os váltó is. És kényelemre is más világ, nem csak azt érzem, hogy A-ból B-be eljutáshoz alkottak egy autót. Azt a "káoszt" pedig, ami van a kormány körül, el nem cserélném egy H Astra/Golf 5/Focus II műszerfalára.
Az úttartás, menetdinamika, kormányreakciók tekintetében meg tényleg más történet a Civic az Astrához, vagy a Golf családhoz képest (benzines motorral szerelve). A Civic váltója szerintem példaértékű az eddig próbált Opel botokhoz képest. És azért a Civic belső méreteit tekintve is más világ. Elől ugyan nem nagy az érezhető különbség (ugyan szerintem szélesebb a hely), de hátul és csomagtartóban is bőven más világ, mint egy 5 ajtós Astra vagy Golf. Ráadásul a felhajtható ülőlap is hasznos tud lenni.
Persze ez mind csak saját vélemény, nem szabad kőbe vésett igazságnak tekinteni!
[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz haddent #137308 üzenetére
Én egyikbe se ferek el olyan kényelmesen, mint a civicbe (se astra, se golf, se focus)
Igaz csak 184 cm vagyok, de a magassagomhoz képest hosszúak a lábaim, ezért a legtöbb mai autóban a térdem és / vagy a sípcsontom veri a középkonzolt.
Na már most ha 2M+t adok egy autóért, akkor nemár, hogy osszecsukott lábbal kelljen kuporognom elől.
Ezt ugye ellensúlyozzák a magas építésű autók, ahol magasan van az ülés, és mint egy padon ülve logatod lefelé a lábad, de ugye ez sem volt most opció.Így a kompakt méretet vegigulve az első lábtérben a civic nyert nalam, ha a szélességét is nézzük, nem csak a hosszúságat.
Bár szerintem abban is az elsők között van a kategóriájában. -
roberto211
őstag
válasz haddent #136922 üzenetére
Ha mar suzit nem ,mert suzi (ezt se ertem amugy de m1) es ha annyira vagos akkor vegyetek egy benzines golf3at. Még az 1.4is eleg vagy 1.6 . 3-350ért lehet kapni jókat,rossznak nem rossz,talán lesz benne 1-2extra ,s megbízható meg alkatreszek tucatszámra van hozzá. Én ennyiért ha nem jön szóba a suzi akkor benzines golfot vennék. Vagy esetleg egy b corsa.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #136922 üzenetére
Ok, megértem, hogy Suzit nem feltétlen akar. De akkor tessék félretenni 100-200e Hufos keretet a különböző javításokra! Ha megveszitek, mondván, hogy jó állapotban van és úgysem lesz semmi komolyabb baja a ~20 éves autónak, elég kemény meglepetések érhetnek, amik aztán rendesen el tudja venni a kedvét az embernek, ha nincs rá felkészülve.
Szvsz egyébként egy ilyennel jobban járnátok hosszabb távon, szerintem még alku is beleférhet. Ha tényleg első tulajtól eladó, akkor talán még a futásteljesítmény is valós közeli állapotban lehet.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz haddent #136919 üzenetére
"...olcso megbizhato kis autot..."
Az Omegáról sok mindent hallottam eddig, de a fenti három szó közül még egyiket sem (feltéve, ha nemcsak a vételárat, hanem a fenntartási költséget is számításba vesszük).
Viszont egy MK3-as Swiftet miért nem néztek? Ennyi pénzért abból már szépet lehet kapni szerintem. Másik tipp egy F Astra lenne, 500e Huf környékén véleményem szerint esélyes, hogy ki lehetne fogni egy rohadásmentes példányt is.
[ Szerkesztve ]
-
#16514048
törölt tag
válasz haddent #133696 üzenetére
"Kicsit a hátsó lökös nyomott, meg oldalt is kicsit horpadt. Ez pont nem érdekel, örülök neki, mert olcsóbb "
Asszem csatlakozok [rvilike]-hez.
Viccet félretéve, pont ő is írta még régebben, hogy miért érdemes újabb évjáratot venni, én azok közt nézelődnék. A kínálat aljáról válogatva sok jóra ne számíts egyébként se.
-
parandroid
félisten
válasz haddent #111342 üzenetére
Nem, az utolsó karateres BMW az E30, az E36 bizony már vastagon suttyówágen. Ha az újabbak között kell nézelődni, akkor a kupé és kabrió 118-ak (szerk.: illetve nyilván úgy általában egyesek) hozták talán a legjobban ezt a klasszikus formát (most már azt hiszem, ezek is 2-es szériaként futnak, de az utóbbi időben nem figyeltem).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kornel
veterán
válasz haddent #111156 üzenetére
Ne vedd magadra, de azert az elvarasokkal is vannak bajok.
En oda lyukadtam most ki, hogy az elvarasaimnak megfelelo hasznalt autot nem tudok venni, igy uj kene...
1 ferfi tulaj, orszaguton hasznalt, 10 ezrenkent olajcsere, vegig vezetett szervizkonyv, gyari feny, nemdohanyzo, ujszeru belter... Ilyen auto nem letezik, vagy ha igen, akkor az uj auto araval vetekszik.
Ja es 100k km alatt, de inkab 60... -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tefal turmixgép
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest