Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- RAM topik
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
CsakEgySrác #139595 üzenetére
800k huf, 2006.08 havi, 78k km (online lekérdezve, szervizkönyv, számlák)
-
8th
addikt
válasz
Mr.Csizmás #139562 üzenetére
Meg ne vedd bakker.
-
válasz
CsakEgySrác #139592 üzenetére
Allianznál van egy ún. Bázis Casco nevű kiegészítő biztosítás KGFB mellé évente 6.000 forintért, ami elemi- és lopáskár ellen véd. Szerintem ennyit bőven megér.
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
CsakEgySrác #139595 üzenetére
ne feledd, ha népszerű autó, akkor kell hozzá alkatrész is, előbb fogják ellopni, mint egy ritkaságot, mert behúzzák, szétdobják, és mindig van rá kereslet.
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz
barnam_ #139594 üzenetére
Most kalkuláltam egyet az Allianz oldalán egy 2002-es g astrára és a light kijött 60 ezerre/év. Ha 1-2 évig így biztosítva lesz az még szerintem megéri és a 2002-es évjárat azért nem is annyira vészes ehhez az árhoz.
A másik tervem az, hogy veszek egy swiftet 300-400ért és akkor nem aggódom, mert ha elviszik (kinek kéne, minden sarkon van 2), akkor sem maradok autó és pénz nélkül. Még alszom rá párat
tboy93: a ford valahogy kimaradt a keresésből, de köszi a tippet. Mennyiért vette a corsát a leányzó? Milyen évjárat és motorral?
Baba még egy ideig nem lesz, szóval jöhetnek a kisautók is.
-
válasz
CsakEgySrác #139592 üzenetére
Casco-t én is kötnék, ha fiatalabb autóm lenne
Általában 10-15 éves autó a maximum, amire lehet kötni, így érdemes vétel előtt bedobni az adatokat egy kalkulátorba. Viszont így az évjárat megkötéssel lehet, hogy necces lesz a 700 ezer.
-
válasz
CsakEgySrác #139592 üzenetére
G astra teljesen jó, de a focus I-es is vagy akár egy Punto II, azokkal sincs probléma és ennyiért már nagyon jók vannak belőle. City szervo meg a városban főleg jól jöhet, parkolásnál. Esetleg C corsa, az 1.2twinport motorral autópályán is használható, pont áprilisban vettünk egy barátnőmnek. Kicsi, olcsó fenntartású, keveset eszik, elöl kényelmesen elfér egy férfiember is (kivéve kornélka
), cserébe a csomi elég kicsi, gyerekkel nem biztos hogy bevállalnám egyedüli autónak. Esetleg még a toyota yarisból is jó az első generációs, az 1.3-as motorral elég pörgős kis vas és az is tud keveset enni, haver anyukája 5.5-ből eljár vele. Kicsit csajos az autó, de tele van okosan elhelyezett belső rekeszekkel, kényelmes, belül kisebb mint mondjuk a corsa.
Focusnál és yarisnál fokozottan figyelj a rozsdára, G astránál meg az ecotek motorok olajfogyasztására.
-
CsakEgySrác
csendes tag
Sziasztok!
Autót szeretnék vásárolni 700 ezerért, ez csak az autóra van. Az átírás és egyéb költségeket természetesen pluszban rászámoltam már, így a teljes keret 1 millió. Városi szaladgálóst keresek, néha nagy távokkal. Megbízható és biztonságos legyen, benzinest szeretnék, és ha lehet fiatalabbat, mert cascót szeretnék rá kötni (érdemes amúgy szerintetek?). Eddig G Astrát, illetve Cliokat nézegettem.
A cascóra kitérve: az Allianznál láttam egy light (talán?) csomagot, és mégis fizet valamit, ha esetleg ellopják az autót, vagy összetöröm. Félek attól, hogy megveszem a kocsit és 2 nap múlva sehol, nekem meg egy rakás pénzem elment. Nyilván ez egy sarkított példa, de szeretek nyugodtam aludni.
Köszönöm a segítséget előre is!
-
Qru
MODERÁTOR
-
kelly416
veterán
válasz
DuDieHUN #139578 üzenetére
Igen, sajna a Japánokra azt mondják, hamarabb lerohad róluk a kasztni, minthogy motor, futómű, egyéb bajuk legyen. Ez jó is és rossz is. Ha ki tudod lakatolni, lakatoltatni ügyesen úgy, hogy ne legyen gondod vele, meg tudsz rá vigyázni, akkor sok-sok évig hasznos segéded lesz. Ha ez nem megy, akkor inkább vegyél mást, pl. VW, is csinál jó autókat, most épp a V6-os Passatokat néztem, nem is vészesek, 1.9 TDI (a VW 1.9 TDI amúgy is kivisz a világból), relatíve kis fogyasztás, nagy hely, kényelmes. A Skoda gyakorlatilag kicsit olcsóbb VW, de akár ott vannak az általam felvetett C Vectrák is, szépek, tágasak, nem túl éhesek.
Diesel-t akkor vegyél, ha értesz hozzá, vagy tudsz vinni magaddal valakit, aki ért hozzá, azt mondja, megveheted. Ezen felül nem szabad kitaposni a szemét, főleg nem hidegen, meg kell adni neki azt a minimális törődést, hogy néha lecsekkolod az olajat, hűtővizet, fagyállót, egyebeket és így nem kell félj a "horror költségektől" amiket a dízelek javítására mondanak sokszor. Persze, amikor valaki nem tudja ép eszű határok közt hajtani a vasat, akkor ne csodálkozzon, hogy drága ezt-azt cserélni benne. Én is mentem 160-at a 626-ossal fél órán át, de üzemi hőmérsékletű motorral folyamatosan pályán. Mondjuk nagyjából az is vége az enyémnek.
A tekert órához meg szokj hozzá, úgysem tudsz mit tenni ellene, hacsak ki nem mész németbe és hozol be magadnak egy autót, akkor szinte garantált, hogy birizgálták már az órát, főleg ebben a korban, árban. Nekem is el kezdte az eladó, hogy garantált 220000Km... persze. '99-es német autó, ami 3 éve van az országban, előtte a németeknél volt és ahogy elnéztem, munkásautó. Hogyisne, 220000. De nem érdekelt, mert szépen szól, nem szórja az olajat, nem eszi az olajat, pöccre indul, minden ok.
-
Mr.Csizmás
titán
-
DuDieHUN
aktív tag
válasz
kelly416 #139577 üzenetére
igazabol
mar nagyon sok mindent neztem, a mazda 6-tol elvette a kedven, hogy mindegyik rozsdas amit eddig neztemmar neztem octaviat is, toyotabol az avensis ami igazabol
tetszik, de most nalam
is a v70 a favorit, de ott felek a diel volta miatt, higy nagyon tekerve vannak az orak -
kelly416
veterán
Azért ez is érdekes, 400000Km 10 év alatt női tulajjal... az évi 40000, én tavaly mentem 22000-et úgy, hogy több mint 60km-re autóztam a Páromhoz hetente minimum egyszer oda-vissza, meg kiruccantunk Görögországba, nem mellékesen mindenhová autóval járok.
DuDieHUN:
Audit nem vennék a drága szerviz és barna testvérek érdeklődése miatt. Amit régen a Merci kapott meg, most az a figyelem átirányult Audi és BMW irányába.
Mazda 626 tulajként azt tudom mondani Neked, a Mazda jó, nagyon jó. Amennyire semmilyen a külseje, annyira semmilyen a belseje is, de iszonyat jól variálható, tágas, hálás, kicsi a szervizigénye, kicsi a fenntartási költsége. Állítólag 6-osból dízelt csak óvatosan, de mivel Nálad ez nem játszik, csak lábjegyzetnek említettem meg. Én a 626-ossal 2tonna papírt három fordulóból vittem ki a szeméttelepre futó nélkül, egyszer sem nyavalygott. Ilyen garnutúrából 4-et 5-öt úgy bele teszek az autóba, hogy még egy ember vígan beülhet mögém, és a csomagtartóban hatalmas hely marad még, kb 2/3-a üres.A Volvóról nem tudok mit írni, hacsak azt nem, hogy költségesebb minden alkatrész csere, mint a Mazdánál, vagy úgy általában, mert a Volvo nagyon jó, de meg is kérik az árát.
Merciket, Toyotákat, egyéb nyalánkságokat nem is néztél?
-
DuDieHUN
aktív tag
kis segitseget kernek, mindenkeppen csaladi kombit keresek, 1,2- nagyon de nagyon max 1,5 M ertekben, persze ha 1,2 alatt van az se baj.
vegigneztem mar az audi a4 avantokat tdi 110 es 90 LE, de nagyon lelakottak, illetve regiek es
megcsak nem
is elegge nagyokjelen allas szerint ket tipus van kiszemelve:
- Mazda 6 kombi GG/GH 2.0 benzines 141/147 LE
- Volvo V70 2000-2007 2,5 D5 163 LE
evi max 15.000 km, ki melyiket javasolja, esetleg mas alternativa?
-
footy
addikt
válasz
#94529552 #139568 üzenetére
A 3,5 litert azt én is hozom, mikor a hegyről legurulok a faluba
, normál használat esetén 5 az, de még úgy sem rossz. (Egyébként a 90 lovasnak pont magasabb a fogyasztása mint a 105 lovasnak. Egyrészt mert nincs belőle
bluemotion(skodánál greenline vagy mi a túró)másrészt valószínűleg azzal már a motorizáltság az optimális alatt van.) -
B-L-A-C-K
titán
Jól keni a pali a Giuliaval...
Pumma: Most ilyen a cégesünk (vagyis lehet újabb motor mert 110 lovas, nem 90), ~1 hete kaptunk zsír újonnan, városba 5,4-et kajál...
-
#94529552
törölt tag
-
Integrale
veterán
válasz
Mr.Csizmás #139562 üzenetére
200-ert nem kapsz jo Xantiat. A futomuve kapasbol eleg dragan szervizelheto, gondolom ha 200 van autora, akkor nem marad/lesz sok karbantartasra.
Le kell nyelni a bekat, ennyiert Swift van, meg azok amiket irtam. Esetleg Corsa, Punto stb
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Mr.Csizmás #139562 üzenetére
Ez már nem jól hangzik, bár ha szeretsz bütykölgetni akár jó hobbi is lehet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Mr.Csizmás #139562 üzenetére
Miért van az eladónak egy donorautója is? Anno kettőt vett, csak mégsem kellett az egyik, vagy már ennyire felkészült?
Egyébként a nem donor működik rendesen, komolyabb hiba nélkül?
-
Mr.Csizmás
titán
üdv,
Xantia 16V X2, 99-es, 112 lóerős. 200k-ért, 2 faluval odébbról. valakinek van tapasztalata vele? ja, ad egy donorautót is.
-
w333
félisten
Az biztos ... nem egy olcsó mulatság egy ilyet fenntartani !
Mondjuk az a 90k sem olcsó, még jó hogy van a gyáritól olcsóbb és jobb !
Szerk.
Lassan nekem is vennem kell valamit ... Vectra sem lesz már fiatalabb
Pug 406 2.2 16V -ről mi a vélemény ?
Octávia és Leon 1.6 16V gondolom kevés !
B Vekivel sem vagyok előrébb (rohad), pedig nem rossz !
A lényeg hogy ár/érték arányban jó legyen, fogyasztás 10-15 max. ha valami tönkremegy ne költsem rá a gatyámat
Ár kb. nagyjából 600k és nem nagyon szeretnék többet kiadni !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #139550 üzenetére
Ezt bírná a pocim.
mod:
w333: Az szép. És még én tartottam soknak hogy a 2 gyári tárcsa előre az enyémhez 90k lenne.
-
w333
félisten
válasz
Luck Dragon #139558 üzenetére
Most nézem hogy kb. 200k darabja, szóval a 4db. volt akkor 800 ezer !
(Én értettem rosszul amikor mesélte)
-
-
w333
félisten
válasz
Luck Dragon #139550 üzenetére
Ismerem ezt az autót ... szélvédő cserélve volt + nemrégiben a tárcsák
(#139556) B-L-A-C-K
Naná !
Aki hajtotta 2-3 évvel ezelőtt 5 -s lottó nyertes, haverjának van autókereskedése, mindig hoznak valami csoda autót (most egy új Cayenne van)
Régebben meséltem róla hogy GTR tárcsák darabja 800 ezer ... na ez volt az !
-
kisza25
félisten
válasz
Luck Dragon #139552 üzenetére
ez nem ugyanaz az autó
jobban megnéztem, de ugyanaz -
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #139550 üzenetére
Személyesen is volt már hozzá szerencsém...
-
Meg van az autód!
Ha már a 4x4 panda nem tetszett...
-
válasz
runner 125 #139523 üzenetére
Most ahogy jöttem haza munkából megpróbáltam a parkolóban megmozdítani, de szerintem a C30/S40/V50-ben fix. Vagy gyenge vagyok hozzá.
-
w333
félisten
Jó volt és szép volt stb. de egy modernebb autón tényleg hányingerül néz ki !
E21 és társain jól mutat de ott ugye passzol a nikkel a nikkelhez !
Újabb autókra modern + nagy, klasszikusokra pedig old + ballonos gumikkal, fordított helyzetben is ugyan az a hatás, pl. egy klasszikus 30 évnél öregebb autón is nagyon rosszul mutat egy modern felni !
-
HookR
addikt
válasz
xEon1337 #139520 üzenetére
Ó, annyi baj legyen! Ez így minden felmerülő logisztikai igényemet képes kielégíteni, ami egy kombi esetén felmerül.
(#139523) runner 125: Lehet hosszútávon megszokható, mindenesetre ez nekem meghatározó élmény volt. Persze, ha...
"Az S60-ban nekem mozog előre hátra de a magassága biztosan fix..."
...az úgy rendben van. -
w333
félisten
+1 nem a legjobb ... 159 -re ezek a szép sokküllős OZ felni való rá
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
SzlobiG #139524 üzenetére
Most rakta fel, képek nincsenek még róla (gondolom majd tölt fel), de már én kaptam emailbe. Elég sokat beszéltem vele, szerintem mindent elmondott róla. Km-t már le is csekkoltam 2 helyen, az valós elvileg. Magánszemély, ő hozta be magának tavaly, lecsekkolás után kérdeztem mennyivel hozta be, és az is stimmelt, szóval eddig nem úgy néz ki hogy ilyen átverős srác lenne, és elvileg nem kell rákölteni semmit, elég sok minden ki lett benne cserélve. Árban nem nagyon enged, mondtam ha elhozza, átnézetem, minden stimmel, akkor adok érte 2.1-et. Mondta gondolkodik még rajta.
-
runner 125
nagyúr
válasz
HookR #139512 üzenetére
Persze. Emellett szerintem ez így van rendjén, pontosabban oldalról nézve egy embert, a tarkója jóval bentebb van, mint a háta... az autógyártók (főleg korábban), pedig rendszerint 1 síkba tervezték a fejtámlákat, az üléshátlap síkjával... így maxra előrehajtott pozícióban is alig érte el az ember fejét..
Megjegyzem a Volvo-nál külön, orvosokkal teli brigád dolgozik az üléseken.xeon.Szabi
Az S60-ban nekem mozog előre hátra de a magassága biztosan fix, csak a háttámlában 2 pontot megnyomva kihúzható az egész. C30-ban fix?
De most este jól megnézem ismét, annó pedig frankón belőttem minden porcikáját és úgy emlékszem azon is tudtam előrébb húzni. -
B-L-A-C-K
titán
Találtam egy 159-est, lehet még akár vétel is lesz belőle....
Ilyen karbon belsős, eléggé bejön.
-
akos727
senior tag
Versenyautó, minőségi tuninggal.
-
válasz
HookR #139512 üzenetére
Nem állítható, a hátsó üléseknél tudod a magasságát állítani és ennyi.
Számomra teljesen kényelmes, pedig nálam maga a háttámla is majdnem függőlegesen áll, de még így sem ér hozzá a fejem a fejtámlához, csak ha szándékosan hátra támasztom, de úgy meg bealszok, annyira pihentet.
-
HookR
addikt
válasz
runner 125 #139462 üzenetére
Ezekben a Volvókban amúgy állítható a fejtámla valahogyan?
V60-ban zavart, hogy nem hátrébb van. Folyamatosan olyan érzés, mintha előre akarná nyomni a fejem, görnyedésre késztetve. -
Integrale
veterán
válasz
Mr.Csizmás #139490 üzenetére
Vagy, Swift, Bravo (1.4-et ne), 405, 306 stb
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #139506 üzenetére
Igen, kivéve ahol van gyári / gyár által elfogadott módosítás (Volvonál a Polestar pl).
lenko: Azon a pár fogaskeréken meg szoftvermódosításon nem múlik...
-
válasz
runner 125 #139462 üzenetére
Mondjuk nekem ez így jöhetne, kívül belül gyönyörű
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #139506 üzenetére
Qru-nak ajánlottam amúgy.
-
Kornel
veterán
válasz
BigBlackDog #139503 üzenetére
De rugalmasabb.
Illetve fillerekbol kihozok belőle bármikor +20-30%-ot is. -
w333
félisten
válasz
Mr.Csizmás #139501 üzenetére
Hasonló árban biztosan lesz még ilyen ... tényleg jó lenne mert ugye ott a friss 2 év műszaki és még külső + belsőre is elég rendben van !
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Milyen autót vegyek?
- Monitor hiba topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Windows 11
- iPhone topik
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest