Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
t1
veterán
Sziasztok.
Elverte a jégeső a kocsit, lett egy 'pár' darab hupli a kocsin ( 99' Mazda 323 ) jól gondolom, hogy erre a kötelező biztosítás nem fedez csak ha lett volna Cascom ?
-
8th
addikt
válasz
#94529552 #135793 üzenetére
Nem fizettek volna semmit neki hiszen hivatalosan akkor a probléma nem létezett. Ahogy ez a hajtókarcsavar probléma sem létezik a mai napig sem. A gyártó tisztában van vele, hogy a silány alkatrész miatt időzített bomba xyz motorja ezért is tért át gyorsan más alkatrész használatára. Aztán ahelyett, hogy visszahívták volna a problémás motorral szerelt de már értékesített autókat inkább lapítottak és imádkoztak, hogy csak a garanciális időszakot bírja ki utána már nem az ő bajuk. Én személy szerint sugárban hányok az ilyen hozzáállástól. Abból a gyártóból amelyik néhány gramm miatt képes csaló szoftvert íratni az autóira abból én bármit kinézek. És ez csak a jéghegy csúcsa.
-
footy
addikt
válasz
barnam_ #135784 üzenetére
Ez dinamikus intervallum es 30ezer a maximum. Az auto jelez, ha korabban kell cserelni.
(#135788) kornelka
Nem csak BXE es nem csak az az egy evjarat:
2007-2008-as évjárat, BXE és BLS szintén. Német zöld kollégák kispórolták az ólmot a hajtókarcsapágyakból, ugye mert az milyen káros. Ez lett az eredménye. Az összes csavarlegenda csak mellébeszélés. -
Vesztor87
senior tag
A Renault Thalia mennyire lehet jó vétel használtan? Nekem csak az van meg hogy az ismerős panaszkodott, hogy 100k km-nél 2-300k-s futómű felújítás kellett neki, holott pályán használta... mivel olcsó családi gondolom igénytelen, de megbízható kéne hogy legyen... itt helyben is láttam hogy 5-600k környékén 2004-2006-os klímás benyások vannak.....
-
#94529552
törölt tag
válasz
hobizoli #135790 üzenetére
Szerintem fizettek volna neki, ha igaz a történet, és rendesen a sarkára áll, meg természetesen igazoltan elvégeztette a kötelező szervizeket.
Nem lehetne helyesen írni? Nagybetű a mondat elején, ékezetek és írásjelek használata, kevesebb káromkodás, stb. Szépen magyarul. -
hobizoli
nagyúr
válasz
hobizoli #135789 üzenetére
az az olajszivavtyus tortenet is azert gigaszopo, mert ha megfordul a hatszog abban a szutyok kerekben, akkor nem eleg, hogy 200k az uj olajszivattyu bele, de meg kellhet egy uj turbo, meg fotengely meg csapagysor, meg gyuru meg hidrotoke is....meg motor ki-szet-ossze-be munkadija is
gyakorlatilag ez markaszervizben javittatva kb 7szamjegybe is beleszaladhat
azert menjenek mar a qrvaedesanyjukbakb az a sztori, mint amikor 2.0 PD-kben a Siemens PD elemekkel szopo volt
ismiek kocsijaban is 676k volt a csereje kettonek
1 hettel nyaralas elott gondolhatod mennyire qrvara hianyzott ennyit kikohhinteni (vagy amugy barmikor mennyire hianyzik barkinek)
ez volt ugy julius vegen, es novembertol kezdve meg ezt gariban csereltek mar
koszi
ilyenkor ezt utolag persze nem fizettek vissza ki, mert pereld be oket, te kisemberkent, majd a ceg 20, egyenkent 10x dorzsoltebb ugyvedje, mint amilyenre neked futna a penzedbol, majd meg magyarazza ugyis, hogy ez nem is volt szeriahiba akkor, es neked a szar minosegu gazolajtol volt olyan
szoval jopofa, hogy kicsereltek, csak akik elotte nem sokkal is meg ezt tobb szaz ezrekert a sajat zsebre javittattak a markaszervizben, azok meg "így jártak", es buktadremek ugyfelkozpontusagra vall
-
hobizoli
nagyúr
van egy 1.6-s is, ami hasonlo produkciot tud eloadni, de nem jut eszembe a motorkodja
abbol is volt par, ami siman tunnerolas meg minden nelkul is gyari allapotban kikonyokolget 150-200k km futassal
aztan ott ez a hatszogtengely meghajtasu olajszivattyu tortenet is... bitch plzhat nemtom
de mas gyartoknal miert nincsenek ilyen tobbszazezrekbol javithato taposóaknák, amikrol itt uvolt, hogy azert ilyen, mert ezt a motor elettartamat eleg draszitkusan meghatarozo dolgot (is) igy elruppotlankodtak?mert ehhez kepest egy szetfikazott HDi vagy dCi is egy hibatlan konstrukcio, ha betartod a 15k km-s olajcseret veluk
(30k-val meg mindennel copni fogsz elobb-utobb) -
lsc
nagyúr
válasz
barnam_ #135784 üzenetére
Amennyiben olaj gondja van egy normális motornak akkor az csapágyas lesz, nem kikönyököl. Utoljára 1999-ben láttam kikönyökölt rába motort, de ott kiderült hogy azt olaj nélkül hajtották.
#135785) 8th: Ha jól emlékszem írták páran hogy a pd tdi a zajossága ellenére jó motor, akkor ez sem jött be.
Mod: Értem, igaz annyiban nem hogy egy normális gyártó ilyenkor azért csinál egy visszahívást.
-
8th
addikt
Nézd meg a kapcsolódó facebook bejegyzés kommentjeit. Annyi sötét paraszt egy tucat sakktáblán nincs összesen mint ott a bejegyzés alatt.
Fejből nem tudom melyiknek de valamelyik korai kétliteres TDI motornak is dettó ugyanez a baja. Silány szar anyagból van a csavar ami idővel - ahogy a cikkben is áll - minden előjel nélkül leszakad.
-
lsc
nagyúr
-
válasz
runner 125 #135764 üzenetére
Az a mazda mi szép.
-
Emu
őstag
Erre ötlete valakinek? Keretben mehetünk felfelé, csak nem szívesen tartom a pénzem autóban, mert az több sosem lesz
-
m3tr0
őstag
válasz
molnarpeter #135773 üzenetére
100 km/órás szélben..vagy ha csak 70...nem nagyon működik.
-
m3tr0
őstag
Srácok,
jégeső ellen védő ponyvát használ valaki?
Egy megfizethető árút találtam, de nem tudom mennyire lehet jó.
http://www.bullterrponyva.hu/jegvedelmi-ponyva/kozep_kategoria_440x185x150_120
Szerintetek? Találtam egy 2011-es BMW fórumos bejegyzést ott az írta a srác,hogy neki bevált.Utcán áll az autó és bár értéke nem sok de ha megveri a jég az autó árának megfelelő összegből lehet helyrehozni.
-
atos19881101
senior tag
válasz
runner 125 #135764 üzenetére
Itt már műanyag borítású a küszöb, szinte tuti h nem korrodál úgy, mint az előd.
Vagy csak nem látod a borítás miatt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
rbalint88 #135761 üzenetére
A legalább 100 le-re egy turbos, 5 hgengeres, 209 lovas motor a válasz?
Van ott 2.4 szívó 140, 170 lóval, ami ilyen igényeknek már bőven megfelel.
Egyébként dobnék még egy szokásos Accord javaslatot, de valóban, a Mazda 6 is jó lehet. Itt már műanyag borítású a küszöb, szinte tuti h nem korrodál úgy, mint az előd.
-
válasz
MurdR #135760 üzenetére
Ha jól emlékszem ez is fenn van már egy ideje, de talán akkor még nem 650 volt. Ez elég jó ár, ha pedig valóban tökéletes, miért csak ennyi? Na meg miért felesleges? Nyilván elfogult vagyok, de szerintem egy jó W124-es jobb, mint bármelyik újabb műanyag autó...
Mindenesetre el kell menni megnézni, lehet hogy tényleg jó vétel -
Danex
addikt
Hello, milyen autót ajánlanátok ami megbízható és normális a fenntartási költsége, ha kell akkor 4 fő elfér benne és legalább 100paci várja a benzint (a fele falu - fele országúti használat és az évi 10K kilométer alatti futás miatt.)
Fontos kitétel ,hogy automata legyen és nem kombi.
Árban valahol 2,5-2,8mFt körül.
Előre is kösz!
-
válasz
MunezXBK #135756 üzenetére
A régiek igen túl hamar leadja a nyomatékot így becsapós hogy jól megy, szokás kérdése. Ez mondjuk a régi verziókra volt igaz a céges 208-as pug már nem ilyen megváltoztatták a karakterisztikát klímával szerencsétlen alig akar menni.
Van ahol a tempomat nem tudja tartani a 130-at se dombnak felfele.
-
GabN73
addikt
válasz
MurdR #135746 üzenetére
A sima 200d egy 1.3as Suzuki gyorsulásával van megáldva kb, főleg ha automata.
A többszelepes 2.5 kézivel kifejezetten jó, (bár ezt a mersze e vele előzni dolgot sose értettem.)
Az igazi természetesen a 300TD.Vezetési stílustól függ az egész, a turbóst más lesz vezetni mint a szívót. Vagy hogy lendületből megtudod e oldalni legtöbbször, vagy csak
visszakettőpadló"erőből" előzöl az se mindegy. -
Emu
őstag
Tudnátok ajánlani olyan egyterűt (jelenleg egy 1998-a Ford Galaxy-nk van) ami legalább annyira megbízható mint a mostani autónk, méretben is ekkora, és a hátsó sorba befér 3 gyerekülés, mindegyik 3 pontos biztonsági övvel?
~1,5m Ft lenne rá. -
válasz
MurdR #135746 üzenetére
Azt nem mondanám, hogy bátran előzgetek, mert óvatos vagyok
(novemberi a jogsim)
Szerintem a 2.5-ös is elég 90 lóval, a 20 szelepesnek meg 113 van, az pont annyi mint a 3000 12 szelepesnek.
A 250D Debrecenben egész szépnek tűnik. (csak ugye nuku légzsák, az azt hiszem 92 vagy 93-tól volt alapfelszereltség).szerk.: nekem a 3 literes motor inkább a nagy nyomaték + alacsony fordulat miatt szimpatikus. Meg aztán a 6 henger az igazi
-
válasz
pető bá' #135621 üzenetére
A környéken láttam egy Mazda 2-t, naponta megyek el mellette, és eladó. 1.4-es, 68LE-s, dízel, 230k-t futott. Számoltam rá biztosítást, egyszerűen nem értem, miért 58 ezer, mikor egy 115 lovas 1.5-ös Civic-re 52, de mindegy.
Kell valamit tudni erről a modellről-motorról? A célnak tulajdonképpen megfelel, tesztek szerint meglepően tágas a kategórián belül, a konkrét példányt 700k-ért árulják. -
válasz
MurdR #135739 üzenetére
Állíts be hirdetésfigyelőt ha-hun, ezek tegnapiak:
E220 - benzin gázos, képek alapján elég szép
300D - sokat futott, de szép kívül belül. Ha az az 530e valós, akkor még kb. ennyi benne lehet a motorban. A kormány bőrözése szakadt, azt lehet javítani. De a króm keretes műszeregység nagyon nem való bele
E250 - ez nagyon olcsó, de egy próbát megér, lehet jó állapotban van
E200 - ez így feketében sötétített ablakokkal nagyon vagány
250D - ezt is megnézném, de nincs légzsák, meg valószínűleg klíma sem -
válasz
runner 125 #135722 üzenetére
Úgy rémlett itt még psa volt a motor, de akkor tévedtem köszi az infót.
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #135731 üzenetére
Nagyon halkan.
-
Sly189
senior tag
válasz
runner 125 #135727 üzenetére
Holnap elmegyek bevizsgáltatom a Volvo szervízben, megnézem mit csináltak rajta, mert a szervízkönyvben 310 000 az utolsó bejegyzés, és csak munkalap szám van. Érdekelne hogy volt e váltóban olaj meg szűrő csere.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Sly189 #135724 üzenetére
Leírások alapján, ugyanaz a kódnevű 6 gangos Geartroic (Aisin TF-80SC) van benne, mint az elődmodell (S60, V70) utolsó példányaiban. Már egy megbízhatóbb, jobb automata, mint az 5 sebességes előd. Kérdés, h a megtett 340k km alatt vajon hányszor cseréltek benne olajat. Van egy tippem - egyszer sem.
..én fenntartásokkal kezelem az automata váltókat, inkább a kézi híve vagyok, főleg (sokat futott) használtautó esetében. Ettől persze lehet elmegy még 2-300k-t hiba nélkül, mindenesetre az biztos h a hiba kockázata egy ilyen váltónál nagyobb, mint a kézinél. -
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #135717 üzenetére
Azt nekem is írja.
-
g4bb3r
tag
válasz
molnarpeter #135717 üzenetére
Hm... már mióta megvan a kocsi hallom a kattogást de diag ilyet sose írt ki. Na ránézek újra . Köszi
-
Sly189
senior tag
válasz
runner 125 #135722 üzenetére
És a váltó az milyen benne? Arról tudsz valami bővebbet?
-
runner 125
nagyúr
válasz
SzlobiG #135721 üzenetére
Ez nem PSA, csak az első generációs új S60-akban volt PSA-tól származó 2000-es diesel.
Ebben a saját Volvo fejlesztésű, D5204T2 kódszámú, 5 hengeres 2 literes diesel van. Tulajdonképpen ez is D5, sok mindenben megegyezik az előd 2.4-es motorral, egyik fő különbség, h itt kisebb a löket, ezért csak a 2.0 liter.
De jó konstrukció egyébként ez is. -
Sly189
senior tag
válasz
MunezXBK #135719 üzenetére
Igen, ezzel tisztában vagyok. Mire ez eladásra kerülne nálam, addigra már javában dúlni fog az elektromos autó
( vagy nem : )
Jelenlegi Renault Megane 1.5 dCi vel is kihúztam 3,5 évet, és imádom! Csak hát beleültem a bőrös automata váltós autóba... és ennyi kellett.
Ezekben ZF szállítja a váltót? Motor azt jól tudom hogy HDi Peugeot?
-
Sly189
senior tag
Sziasztok,
kinéztem a közelben egy Volvo V60 D3 2.0d Ocean Race Geartronic autót, ki is próbáltam, nagyon rendben van.Annyi a bökkenő hogy van benne km bőven, 340 000. Egy tulaj volt, nagy cégnél dolgozik ezt a km csak pályán lehet beletenni szerintem. A váltások nagyon finomak voltak, motor szépen duruzsolt. A váltó és a motor milyen ebben? Tudni róla valami bővebbet? Érdemes ilyen kategoriás autóból nagyobb km -t futott leinfozható példányokat nézni?
-
válasz
GabN73 #135709 üzenetére
Nem is rossz ötlet a blog, de attól félek unalmas lenne szerelés szempontjából
Ha érdekelnek tapasztalatok, érdemes itt és itt olvasgatni.
Nekem is első autó. Mindenki próbált lebeszélni, hogy miért nem veszek kisebbet... de hát vezetni tanulni is Superb volt az alany, hozzá vagyok szokva a nagy autóhoz. Igaz, hogy a hátrafelé párhuzamos parkolás nem a kedvencem
Amit érdemes cserélni, az ugyanaz mint a többi autón, amit kell, az meg gondolom szerencse függvénye is.
A kopó alkatrészek elég tartósak, pl. kerékcsapágy csere 3-400e kilométerenként kell. -
g4bb3r
tag
válasz
molnarpeter #135603 üzenetére
Hali.
Nekem is kattog a klíma.. amikor kikapcsolom kattog egy párat , menet közben nem. Nagyjából hasonló autónk van (Neked Golf4 nekem Seat Toledo 2002-es elég sokminden ugyanaz az alkatrész, gyanitom).Átküldenéd a linket ill az alkatrész cikkszámát?
-
GabN73
addikt
válasz
barnam_ #135680 üzenetére
Nem szeretnél róla blogot vezetni?
3ezres TD és a sima D is érdekelne, főleg napi használatra, kíváncsi vagyok mit érdemes cserélni rajtuk / milyen rendszerességgel.Nagy a szerelem, első (saját) kocsinak tuti 124-est veszek idővel (sajnos 1-2 év még benne van). Az se baj ha öregebb, úgy is OT-ra menne idővel
-
válasz
Kornel #135691 üzenetére
Pontosan, a felsoroltak nagy része bármilyen más autóra igaz lenne. Nyilván első autó vásárlás (előtte is volt már autóm, de ezt vásároltam először), a következőnél már jobban figyelni fogok, pl. elsőre jelentéktelen meghúzás és horpadás miatt nem illeszkedett rendesen az ajtó alja és elkezdett korrodálni. Nyilván megcsináltattam, nem szívesen járok rohadó autóval
Ha meg már ott volt az autó, akkor alváz + üregvédelem is dukált, de ez se volt kötelező. Futóművet is jobban meg kellett volna néznem, el kellett volna vinnem hosszabb próbakörre. Most aki meg a gumin, meg a vezérlésen, folyadék cseréken spórol, az meg is érdemli
Nem azt mondom, persze, ha nem veszek alufelnit, akkor kisebb gumi is kell, spóroltam volna kb ~80k-t. Olajból meg szűrőkből is van aki olcsóbbat rak és 15-ből lerendezi a cserét. Nekem csak 12 az olaj.
-
válasz
focvis #135704 üzenetére
Klímás, igen. Egyedül az állófűtés meg a tempomat hiányzik nekem.
A patika állapot szerintem tág fogalom, olyan tökéletes sosem lesz, mint 1993-ban újkorában.
De a küszöböket leszámítva nincs vele gond.Spritmonitoron írom a dolgokat, eddig összesen 1095674 Ft.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- LG OLED & OLED evo Televíziók -30%
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest