Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz
Tsebacsi #135198 üzenetére
Akkor vegyél egy mindent tudó,alpokban is alapjáraton felguruló g*ci jó tdi-t csak ne legyen már az h ilyen olyan sz@r a civic mert eppen porgetni kell h menjen illetve sokat fogyaszt vmi oknál fogva..
Tényleg akkor csereld le csak ne az legyen h szarfos civic mert eppen nem a te világod ....
-
válasz
Dr.Zoo #135197 üzenetére
Ezzel vitáznék, de tökmind1. A civicem most 2 hete döntött úgy, hogy mivel nem hegyre járok fel meg le, hanem sík úton városban közlekedek, másfél literrel többet eszik, mint eddig. Szívem szerint kib***nám a szemétbe ezt a kocsit, mert ilyen nincs, hogy 11 litert egyen...
12 km-t megyek oda, 12-t vissza. Eddig 18-18 volt de hegynek fel. Nemértem, de bosszant, ahogy az is, hogy itthon nincs normális használtautó, amire le tudnám cserélni... -
Dr.Zoo
őstag
16 km alatt a benzines, és a dízel sem melegszik fel üzemi hőfokra kb.
Talán egy kis cm3 benzines. Egyébként 16km-re inkább robogóval járnék. Olcsóbb.
Az 1.4 PD az űrtechnológia szvsz az 1.9 90 lóhoz képest.
Ha kérdező 8000 km-ként ledobja az olajat, és nem Tescósat tölt bele, akkor megkövetem magam, és igazat adok Neked! -
8th
addikt
válasz
Dr.Zoo #135194 üzenetére
Ennyi erővel vegyen a kérdező egy elektromos robogót egyedül annak nem kopik a motorja hideg üzemben minden másnak igen. Azért 16-18kilométer nem egyenlő azzal, hogy beleülök és átmegyek a szomszéd kerületbe a 3km-re lévő munkahelyemre. Motor élettartama? Tesómék 10+ éve 1.2 3hengeres pdtdi-ket (több darabot) hajtanak a fővárosban. 200k feletti futással sincs semmi baja egyikek sem úgy, hogy azok a négyhengeres tdi-hez képest kifejezetten lassan érik el az üzemi hőfokot. Néhány kilométeres hideg motoros rövid városi etapok során pont ugyanúgy kopik a benzines is mint a dízel. Akkor meg nem tökmindegy? Az egyetlen számomra elfogadható ellenérv a dízellel szemben az, hogy hideg motorral baromira környezetkárosító a kipufogógáza.
-
8th
addikt
válasz
bigrob #135190 üzenetére
"Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy" Ez a marhaságot el kellene felejteni egyszer és mindenkorra.
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket? TDI hideg motorral városban bekap nagyon max. 6.5-et a benzines hasonló körülmények között minimum 2literrel többet. -
bigrob
őstag
Sikerült egy kis pénzt összekaparnom első autóra.
Környéken találtam egy 1.9 tdi (90 LE), 1998-as Seat Cordobát ami 187.000 km-t ment a tulajdonos állítása szerint. Friss olajcsere szűrőkkel, új kuplungszett, tavasszal 4 új lengéscsillapító cserélve. Egyedüli hibája, hogy a tető lakkhibás, illetve 1-2 folt van a motorgépháztetőn. Még ki nem sikerült próbálni, csak láttam az utcán parkolni. 400-ért hirdeti, szerintetek megérné vele foglalkozni vagy felejtsem el?
Illetve, általában 17-18 km-t vezetek egyszerre, többnyire városban. Úgy tudom dízelt csak olyan vegyen aki minimum egyszerre 20-at megy, de a benzines autókat nem szeretem annyira vezetni. (nem fulladok le velük minden sarkon, még mielőtt valaki megkérdezné, csak kényelmesebb a dízel nekem)
Inkább próbáljam megszeretni a benzineseket?
Előre is köszönöm a választ!
Robi -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #135187 üzenetére
Én beszálltam, a lábaim a nyakamban voltak kb.
De mondom, egy perc volt, közben segítettek, hogy ne essék hanyatt a művelet közben😂 -
Kornel
veterán
válasz
roberto211 #135180 üzenetére
Mondom hosszú a lábam.
És szeretem logatni, nem tagadom.
Amit vagy magas ulespozicioval lehet elérni,vagy széles első lábtérrel, amit általában a nagy és hosszú kozepkonzolok vesznek el...
Szvsz a 159 is határeset volt, de a térdem útjában volt a középkonzol.Nyilván suzuki találkozón már nem futunk össze, de ha netán lenne valami autós topicos osszeroffenes, szívesen megmutatom, hogy miről beszélek
Ha ott voltál akkor, amikor forumtars lejött egy suzuki cappuccinoval, akkor láthattad, hogy abba a "kocsiba" konkrétan 1 percbe telt nekem beszállni, már ha beszallasnak lehet mondani a behajtogatast 😂
-
roberto211
őstag
válasz
Kornel #135171 üzenetére
Ezzel csak az a baj ,hogy Én is ültem rapidban mikor hozott vissza a aaa auto sofőrszolgálata és érdekes mert én elfértem.
Lattuk egymast suzuki talalkozón azért akkora darab meg akkora lábad nincs h pld egy rapid méretű autóba ne férj el.
Mielott jössz a lábhosszúsággal. Hosszabb a lábam,nagyobb a testem,magasabb is vagyok és így is elfértem tök kellemesen a rapidba. Tehat placebo valszeg.
Nem bantasbol irtam most amit írtam meg semmi rosszindulat csak feltunt mar h kompakt meretu meg viszonylag tág autoba 185centi,90kg al kb nem férsz el..
-
Vesztor87
senior tag
Még egy dolog. Autót vennénk, életünk első autóját. Nem tudunk dönteni mi legyen. Viszont a kereskedésbe nem mehetek be úgy, hogy azt az 5 ajtót mind ki akarom próbálni, nem? Mennyire hajlandóak engedni amúgy hogy az ember kipróbálja? Beülni gondolom azért be lehet, jól gondolom? Nem vettem még soha autót, sorry ha hülyeséget kérdezek.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Bad Pritt #135160 üzenetére
Nemtom hogy nem lehet elférni benne. Nekünk egyáltalán nem bizonyult szűknek, amikor nyaralni voltunk egy Fabiával. Mondjuk nem vagyunk égimeszelők, meg szumósok se.
Sőt, egyszer Erdélyben jártunk, egy legkisebb motoros 1,2-es 3 hengeressel és 5-en, igaz nem hátul ültem.
Integrale Milyen Telós, nem tán az a mulatós zenész? -
Kornel
veterán
válasz
Integrale #135170 üzenetére
Ugy jön neki ide, hogy bármi, amit más ír, és ő nem úgy gondol, az számára valótlanság.
Az sem zavarja, hogy az emberek jól láthatóan különböző testfelepítésűek, azért, mert egy tesztelő éppen elfér terében egy autóban, nem biztos, hogy gipsz jakab is el fog benne férni.
Konkrétan amig be nem ültem kollégám rapidjaba, addig akár az is benne volt a pakliban, hogy kipotolova a keretet veszek egyet szalonbol, mert az 1.6 tdi azzal a könnyű kasznival egy ehezobajnok, szó szerint, de nem rám találtak ki, így csak ötlet szinten maradt a történet.
Egy jó kis új superb-be viszont simán beleülnék -
Integrale
veterán
válasz
Gergőke88 #135169 üzenetére
Es ez hogy kapcsolodik ide? Az irtam, hogy szuk, erre irta Kornelka, hogy o nem fert el benne, amit el is hiszek, mert a labaidat nem tudod kenyelmesen elrakni.
Tehat, szuk! Olvasd el amit irtam.
Nem ferditeni kivantam az erenyeit az autonak, mert vitathatlanul van, arra kerestem hivatalosabb leirast, amit allitottam. Pont -
Gergőke88
addikt
válasz
Integrale #135168 üzenetére
Ugyanabbol a tesztbol..
"Elöl-hátul van hely a térdeknek bőven, az ülőlapok szűkek ugyan, de legalább jól megtámasztják az oldalról szorongatott combokat. A tömésük kemény, egy 3-4 órás utat zsibbadás nélkül kibírni bennük, többet egy fenékkel nem mentem a teszthét alatt." -
Integrale
veterán
válasz
#94529552 #135157 üzenetére
"A könyöktér elöl (kiviteltől függően) 1418-1428 milliméter, ami rendben is van, de a könyökünk nem a vállunk, ráadásul a mai autók oldalai befelé dőlnek, ezért is érdemes megnézni a fejtér szélességét is, ami bizony már csak 1014-980 milliméter. Két fejnek elég, de az alig lejjebb levő vállaknak már kevés. Az aktuális ebédjáraton Telós Bandival ketten ültünk elöl és bizony kellemetlenül összeért a vállunk, pedig egyikünk sem játszott a 300 című mozifilmben. Megmértem, 55 centiméter szélesek vagyunk mindketten vállban, kabát nélkül."
-
Kornel
veterán
válasz
Gergőke88 #135165 üzenetére
Ha visszaolvasol, szinte egyszer se ajánlottam a civicet, mert erős elfogultság azt ajánlani, amit éppen hajt az ember, illetve ami biztos, hogy amikor felmerült itt egyeseknél, akkor az előnyei mellett a hátrányait is leírtam, amiből szintén van bőven.
De nyomjad csak a kamu dumát, szerintem ismernek mar téged itt páran.Vesztor:
Egy autóban az első lábtér nem feltétlen van arányban az autó befoglalo méreteivel.
Legutolsó nezelodesem alkalmával elég sok autót vegigultem, és hosszú labbal a legbantobb dolog a nagy középkonzol. -
Vesztor87
senior tag
-
Bad Pritt
félisten
válasz
#94529552 #135157 üzenetére
Dagi Fabia. Céges környezetben van az elmúlt tíz évből mindenféle Skoda (Fabia 2-k most lettek fillérekért kivezetve), a Rapid közelebb van a Fabiához méretben, mint az Octavia 2-3-hoz. A Golf egy igazi bálna hozzá képest belül.
Múltkor kellett mennünk egy elég collos kollégával egy kört, Rapid kulcsot kaptunk, inkább vártunk egy órát egy Octaviára, amit akkor hoztak vissza, mert úgy tapasztalta, hogy nem fér el a Rapidban.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Bad Pritt #135147 üzenetére
Annak tartják, és elvileg az is, mert egy platform, de a hátsórészük eltérő kialakítású(Golf és Jetta). Ha a Skodás párját akarjuk keresni a Golfnak akkor inkább azt a valódi 5 ajtóst mondanám a Rapidót. Az Octaviát a Jettához hasonlítanám, kivéve a csomagtér ajtók eltérő kialakítását. A két típus kombija egyazon kategória, ez egyértelmű.
A Fabia és a Polo ugyanaz a méret és karosszéria megoldás, és mindkettő ferde hátú(hatchback). Most csak ez a lényeg a kérdező szempontjából.Egyébként a Golfnak tényleg nincs párja.
Mondhatná ezt az akinek Golfja van.
-
-
mv
aktív tag
Sziasztok,
Kinéztem egy autót lejárt külföldi okmányokkal. A normál regadózás-honosítás maceráján túl mennyivel lesz rögösebb az új lejárt külföldi papíros autóval? Hogyan mozgathatom így az autót állapotfelmérésre, próbakörre, majd vizsgára?
-
rbalint88
addikt
válasz
#03969024 #135125 üzenetére
ezzel az okosba dologgal óvatosan, volt kollégám is okosban tankolt, de nem sokáig. 50ezret spórolt az üzemanyagon, aminek egy 300ezres cr-rendszer felújítás lett a vége. nekem amióta nem az adagolós tdi-m van, hanem cr-es, csak az omv maxxmotion megy bele, mert tankonként 2ezer Ft nem vág oda, de ha egyben kéne 2-300ezret kifizetni, azt azért megérezném és erősen rosszul esne.
s60-at ne vegyél, ha gyerek miatt nem akarsz autót cserélni, szomszédék is most dobták egy oct2 kombiért, mert egyszerűen nem tudtak bele pakolni. -
KisTücsök
addikt
Köszi mindenkinek az ajánlásokat, tippeket.
Ennek fényében átgondoljuk a dolgokat. Ha még lesz valami kérdésem, akkor jövök.
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #135135 üzenetére
-
Vesztor87
senior tag
válasz
BigBlackDog #135136 üzenetére
Népítéletben nagyon sok rosszat írtak róla. Az Opel fórumban a milyen hibákat produkált az autó topicban nem néztem szét, de annak a topicnak van szinte a legtöbb oldala:-) Becsuletesnepper is írta hogy egy fóka pl jobb cucc. De azert se vagyok annyira oda.
-
Vesztor87
senior tag
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #135132 üzenetére
93 -as volt a suzi, 1.0.
Állapota nagyon jó volt, 250 -ért adtam el.
Másnap hívtam fatert, hogy adja el a Fabia -ját, mert s.o.s kell autó.Ő vett gyorsan egy Megane -t, a Fabia -t meg megkaptam ár alatt, nem is kellett rádobnom a suzukiért kapott pénzhez.
Na jó, de a tied 1,3 -as volt. Pályázzal ezressel...
-
roberto211
őstag
válasz
máyköl #135129 üzenetére
Neem rosszak a skodak szerintem se de nem is az esetem ,viszont ha már skoda akkor II es oktav alá nem mennék
Milyen suzid volt neked pontosan? Azt tudom,hogy swift de évjarat,motor?
Mennyiert vetted a fábiánt?
Miert lett volna vicces ezres swifttel palyazni? En rengeteget mentem a 2000es gls el palyan 130-40rt tartotta. Szemét kinyomva 160 egyenesbe .. Igaz forgott 5-6ezrez de jóóazz.
-
máyköl
veterán
válasz
roberto211 #135128 üzenetére
Már lecseréltem.
-
máyköl
veterán
válasz
Vesztor87 #135126 üzenetére
Nekem egy 2001 -es 1,4 -es Fabiam van (láncos).
Kerékívnél van rohadás a legtöbbön (nekem most lesz cserélve az az elem).Számomra kicsit gyengécske ezzel a motorral, fogyasztása 7-7,5liter városban.
Szervó szállt egyszer el, de 3ezer Ft. -ból orvosoltam. Alkatrészárak nem rosszak, ellátás is van rendesen (van egy hatalmas Skoda bontó a 16.kerben).
Milyen árban nézelődsz? Én személy szerint egy G astrát ajánlanék inkább helyette. -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Fabia (2005) 1,4-es 16v-s benzines autója mennyire ajánlott vétel? Rozsdára, lerohadásra mennyire hajlamos típus? Abszolút vegyes használatra kellene, jelenleg 2 fővel. Később ez a szám bővülhet persze, de ez a jelenlegi felállás. Nézegetem a megbízhatósági eredményeket (tüv, decra stb), de kb összevissza eredményeket látok). Már nem tudom kinek/minek higgyek, minnél többet olvasok, annál tanácstalanabb vagyok. -
#03969024
törölt tag
válasz
focvis #135124 üzenetére
Nem mondanám, hogy nem számít a fogyasztás, de meg tudom oldani "okosba". Régebben egy duplakabinos Nissan 300 HP pickupot hajtottam, részben terepen is, 9,5-ből megállt a fogyasztása. Egyszer egy Ford Ranger 3.6-os automatával kellett helyettesítenünk, meglepetésre egy literrel kevesebbet ivott, pedig a 2.5-ös motorokkal hírhedten iszákos volt a Ranger. A Volvo öthengerese állítólag az egyik legtakarékosabb motor, bár a 185 lóerősre többen is panaszkodnak... Olvastam olyat is, hogy a szöghajtómű hibája miatt kétkerékhajtással használják az XC-t, régebben Nivákkal is csináltak ilyet, talán ez is egy opció. Kicsit röhejes, de az öreg vacak jól feladta a leckét a pótlására, de talán túl sokat is akarok egyben megoldani. Egy S60 lenne az olcsóbb megoldás, formára nagyon bejön a régebbi, nem is tudom, miért izgat a hátsó üléssor, nem is igen használnám. Cipekedni pedig ott a céges Boxer...
-
rbalint88
addikt
válasz
#03969024 #135122 üzenetére
egyik kinézett típusról sem beszélnélek le, de a legacy-t csak benzinessel vedd. a többit személyes tapasztalás útján (a.k.a seggpróba) tudod eldönteni, hogy melyik fekszik vagy melyik nem. én ezek közül Volvot vennék, mert az áll legközelebb a szívemhez (asszony is azt fog kapni, valószínűleg v70 vagy xc70, nagyon esetleg v50).
-
#03969024
törölt tag
válasz
rbalint88 #135120 üzenetére
Nem tudom, mennyire kéne félnem a fenntartási költségek miatt, gondolom pl. egy injektor ezekben is bír annyit, mint egy olcsóbb autóban. Jó, a Volvokban van ugye adaptív motortartó bak, a DMF is drágább, több az elektronika. Amíg nem kell komolyabb célszerszám, addig gondolom elboldogulok, lévén szakmám, csak kicsit nagyobb gépekkel foglalkozom, ezért sincs tapasztalatom a 3,5 tonnánál kisebb vasakkal. Automata jöhet, itt már 6-os, kézzel is kapcsolható a váltó, tehát a szórakozás is megmarad.
Igazából az érdekelne, a többi említett típus mennyire van partiban a Volvokkal? Persze, más tippeket is szívesen vennék, megfelelő indoklással. -
8th
addikt
válasz
KisTücsök #135108 üzenetére
1.25 Ford Fiesta 250ropiért? ABS, hővédő üveg, klíma, lufi, szervó, centrálzár, ködlámpa. Leírás szerint nem hibátlan de három kilóért nem fogsz hibátlan kocsit kapni. Ez papírozással és biztosítással együtt bőven befér 4kiló alá. Még ha javítgatni kell ezt azt akkor is jó vétel lehet. link
-
rbalint88
addikt
válasz
#03969024 #135118 üzenetére
ebben a kategóriában mindennek drága lesz a fenntartása. a hibalehetőségekről meg gondolom tudsz, bele lehet futni sok, százezres nagyságrendű javításba. ülésben talán a volvok a legjobbak. xc90-et kilőném, fenntartásban azért az még egy plusz lépcső és ha nem kell a hasmagasság és az összkerék, akkor csak hátrányai vannak számodra. meg ugye eleve drágább a többinél, nem erőltetném.
viszont v70 és s80 nálam csak automatával jönne szóba, az megy a karakteréhez. -
#03969024
törölt tag
Sziasztok!
Egyre inkább közeleg az idő, hogy elbúcsúzzak az öreg Lancertől. 26 éves, (Nem röhög, hűséges típus vagyok!) sajnos a kasztni már nagyon megadta magát. Szóval, keresem az utódját. Szerettem benne, hogy kimegy a világból, (1.8 szívódízel), kényelmes ülések, (Athénből egy seggel jöttem haza, s csak álmos voltam) ötajtós lévén sok minden belefért, s költeni alig kellett rá.
Nos, jöjjenek a részletek:
A keret kb. 3 millió. Most szeretnék egy kicsit nagyobb autót. Dízelt, mert kedvelem a karakterét. Extrák terén nem vagyok igényes, kényelmes ülések, légkondi, szervó ugye manapság alap, elektromos ablakok. Esetleg tükörfűtés. Ja, és szeretem a szellős utasteret, a túlságosan körbeölelő műszerfal nem az én világom.
Sokáig úgy gondoltam, hogy a következő autóm egy Volvo lesz, de némi kutakodás után úgy tűnik, drága fenntartani. Időm nagyon kevés kereskedésekbe járni, ezért szeretném, ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat. Szóval, ami tetszik:
Volvo S80, S60, V70, XC90, 2008-as évjárat környékén. A 80-asokban elég sok a kilométer, a 60-as kicsit szűkös, a V70 ideális lenne, de mindenki gyűlöli a környezetemben, s azért nem elhanyagolható a "puncimágnes" faktor sem... Helykínálat, megjelenés terén győzne az XC90, de minek nekem a négykerékhajtás?
Elég jókat olvastam a 2gen C5-ről, illetve a C6-ról is. A munkában egy Pug Boxert használok, nem rossz, de a váltójától frászt kapok.
Maradva a franciáknál, ha kellően megbolondulnék, akkor vennék egy Vel Satist, iszonyat karakteres az a gép!
Japó vonalon esetleg egy Accord, vagy Legacy kombi...
A németeket nem is nézegettem, sajnos nagyon tartják az árukat.
Szóval, a lecke fel van adva... -
kenguru99
senior tag
válasz
KisTücsök #135113 üzenetére
Ezekre rendesen kell költeni a vételáron és az átíráson felül. Fel vagy rá készülve? A hyundai ritka emiatt gond lehet az alkatrészekkel, a mazda már az eladó szerint sem jó állapotú (persze ebben az árkategóriában úgyis csak ilyenek lesznek), a franciáknak gond lehet a hátsó futóművével. Kell neked ekkora (kompakt) autó? Nem elég a swift/punto méret?
-
rbalint88
addikt
válasz
KisTücsök #135108 üzenetére
ne legyen szempont az évjárat ennyi pénzért. inkább klíma, ABS!!!, két lufi legyen benne és ne papír kasztni, ami nem rohad (nagyon). de ennyiért sajnos nem nagyon lehet ugrálni, sok téren kompromisszumot kell kötnöd. ha nem s.o.s. a dolog, akkor vadászni kell valami bácsiautót, de ez mondjuk olyan két hónapos nagyságrend lesz.
-
KisTücsök
addikt
Sziasztok!
350-400k-ig használtan milyen lehetőseim vannak? Miket nézegessek? Típus, márka.
- A fogyasztás és a méret legyen egyensúlyban.
Minél kevesebbet fogyaszt, annál jobb, de csak az miatt nem kell nekem (illetve egyelőre nekünk) kis szardíniásdoboz.
- Olcsó alkatrészek
- Megbízható
- klíma
- év: 2000-től
- motor: max 1.8, de inkább 1.4-1.6.
- 4 vagy 5 ajtós
- szedán vagy ferdehátú előnybenMost ennyi jut eszembe, ha valamit nem adtam meg, szóljatok.
Előnyben részesített márkák nincsenek.
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni időjárás-állomás
- Könyvajánló
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest