Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
audi a4 b7-ből mely modellek azok, amelyek megbízhatóak? elsősorba benzinest keresek.
-
-KP-
addikt
Civicből mennyiért lehet vállalhatót venni? 300-400k-ért 98as évjárat mennyire rizikós? vagy ez még a felejtős kategória ?
-
-KP-
addikt
válasz Integrale #122325 üzenetére
nézd, amennyire tudom a hazai kínálat 95%-a neppereknél megvehető német import. azok pedig nagyrészt nem a sheckheftes, nemrég cseréltünk turbót és injektorokat típusú kocsikat fogják behozni, hanem a legalja 2-2,5-3k eurós lefingott darabokat. A német autótulajdonos sem hülye amúgy, az is tudja mikor kell eladni az autóját. ami pedig tényleg jó állapot, azt nem fogják olcsón odaadni. sem kint, sem itthon. mert kereslet van rá, nem kicsi. nem a 200-250k megtett km a baj. hanem az, hogy ez sokszor inkább 3-4-500. az is hülyeség, hogy kint nincs óratekerés. ahol anyagi haszon van a kocsik eladásából, ott óratekerés is van. de ha kint nem is, akkor majd itthon megtekeri valaki. jó állapotú e46 simán simán belekerülhet 6-7-8k euróba is. mondjuk az már nem a fapad változat az tény. ráadásul a németek jobban szeretik a touringokat, az árát is jobban tartja. volt olyan 320d a mobile.de-n, amit hetekig nézegettem, hirtelen feltűnt egy ugyanolyan autó, ugyanazzal a gyártási évvel hónappal hahun. mobilén 5,900 euró volt írva árra, a hahura 2,2ért volt feltéve "kifogástalan állapotú autó, hölgy tulajdonostól, nem minden áron eladó" kamuduvál. gondolom a kinti árból még alkudott is valamennyit, és nem 1 db kocsit hozott be hanem egy egész trélerre valót, úgyhogy még az 1 kocsira jutó fajlagos költsége is jóval alacsonyabb, mint amibe nekem fájna ismerősökkel kimenni és behozni 1 darab kocsit magánszemélyként.
visszatérve az eredeti felvetéshez, a belinkelt népítéletnél szépen lehet látni, hogy 99-es 320d 250k km a kilóméterórában vásárláskor, ami mellé még 4 év alatt belerakott további 80ezret. kb. 330-nál vagyunk. tele van a net használt e46-ról szóló magyar nyelvű cikkekkel, tesztekkel (linkeljek be párat?). mindenhol le van írva feketén fehéren, hogy 200-300.000km között milyen alkatrészek cseréjére kell számítani. azt is pontosan lehet tudni, melyik alkatrész kb. mennyibe kerül. azt is leírják mindenhol, az vegyen ilyet, akinek a vételáron felül van x százezer forint tartaléka. ha megnézed az értékelés végén a hibalista nagyrésze dízel specifikus alkatrész vagy futómű alkatrészek. pontosan azok, amelyek mindenhol le vannak írva, hogy márpedig erre számítani kell. (azon csodálkozom, hogy a listájában nincs turbó és kettőstömegű+kupplung.) szóval (sajnos) semmi meglepő nincs abban amit írt.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz rbalint88 #120910 üzenetére
és létezik ilyen? 2010 utáni autóról beszélt. bmw-nél kb. 2008-tól már a benzines motoroknál is direkt befecskendezés, piezo befecskendezők, nagynyomású rendszer, kettőstömegű stb. ugyanúgy van a benzinesben és a nagyobb modellekben turbó is. a legújabb modelleknél meg kb. mindegyikben 2007-ig használták kb. az n52b30 motort ami még sima szívó benzines volt. audinál mercedesnél nem tudom mi a szitu.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz Sutee89 #105735 üzenetére
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/kell-e_felni_a_10_eve_erkezett_honda_accordtol-10663
honda accord nem férne bele, csak 10 évnél idősebb. de mazda 3 talán igen.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz m3tr0 #105625 üzenetére
kezdésnek javaslom ezt a cikket
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/kell-e_felni_az_e46-os_3-as_bmw-tol-10824
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hecht GG 950 aggregátorok
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest