- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Alacsony profilú RX 6400 az ASRocktól
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
gp Idén ősszel visszatérhetünk a virtuális gazdálkodáshoz, novemberben debütál a legújabb epizód.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz
szőröscica #122037 üzenetére
OK, de ennyi erővel az ember sosem venne autót
Van olyan költség, amivel igenis számolni kell, ha ilyen kategóriájú autót néz az ember.
Viszont ha van kiugróan rossz konstrukció, vagy méregdrágán javítható (pl amit itt-ott olvasok, hogy multitronic hiba =új / bontott váltó), na azt kerülném, ezért megköszönök minden ilyen tanácsot.(#122038) aero.: Saab -ot nem gyártják már (kár érte), a BMW pedig nem játszik nálam, bár a motorja annak is nagyon jó. Tetszenek ezek a nagy köbcentis motorok, és egyszer nagyon szeretnék egy V6 -ot. Viszont a racionalitások talaján mozogva valóban, dízel fronton az egyik legvalószínűbb jelölt továbbra is a D5. 205 lóerővel az sem lusta már, ha nem is olyan erőgép, mint a V6 3 literesek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Mini-ITX
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...