- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Letiltotta a DLVR megkerülését az Intel új mikrokódja
- Hard Disk Sentinel: S.M.A.R.T., okosan
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz #43960832 #72920 üzenetére
Bravo-bol inkabb facelift-st, azaz '99 vagy utanit nezz, az sem sokkal dragabb
ezeknek mar kerek a kmoraegysegen a kmora es a fordulatszammero szamlapja, nem ivesa facelift elotti 1.4 12v motort keruld el messzire, a facelift utani 1.2 16v meg gyenge bele orszaguton
idealis a 1.6 16v meg a 1.8 16v, de a 1.6-s sokkal elterjedtebb
dizelbol meg a JTD a nyerő, a sima TD az oldschool adagolós dizel, de a Lucas adagolós elég nyűgős belőle----
Punto-bol az 54lovas 1.1 8v (55) fosgyenge, az 58lovas 1.2 SPI (60) sem egy vmi, a 73lovas 1.2 8v MPI (75) mar egesz elfogadhato. de a 86 lovas 1.2 16v (85), meg 88 paripas 1.6 8v (90) mar jol viszik a bodet
a mindentvivo az a 130lovas turbos GT, de ahhoz kell lovetta, mert a lovak zabbal mennek, meg tiporja is neki mindenki, csak azt szervizelni mar nem annyira szeretik, vagy nem jut ra
a dizel 1.7TD 60 vagy 70lovas elokamras turbodizel, az nem eszik sokat, de a szivo 1.7D az felejtos
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest