Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz bitpork #50290 üzenetére
HI!
Otosd ujsagiro ex-tankortars /AT/ megvette a xarat /nem kapott 1.5ls-t seholm annyoert mint a citronyt/ 3 nap mulva hiv, hogy hunnan leeht epeszu aron normalis ulest szerezni mert eze 30km-et nem bir ki, mikor szobakerult a recarro es kideult hogy 1 ules a kocsi arank 50% lett vona letett rola de fel even belul a citrony repult
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
FerNandor
őstag
válasz EQMontoya #50284 üzenetére
nem tudom, azon mit lehet megspórolni.
nem egy új német autót látok, aminek nem ég a tompítottja, az egyik ködlámpája (mert ugye városban nappal kell ködlámpa ) stb.
szerintem inkább a német autók vannak értelmetlenül túlárazva. Jeremy mondta egyszer a Top Gearben, hogy ha egy darab sz@rra ráraknák a BMW jelet, azt is megvennék a "fanok" mert "BMW""A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
harry
veterán
válasz runner 125 #50288 üzenetére
Ez lehet egyben válasz arra is, hogy "garanciális autót veszek, és így nem ér kár, ha valami elromlik benne". Volt egy ilyen kategóriás cikk egy VW Amarok-ról is a TC-n nemrégiben. Meg korábban talán egy Mercedesről, és itt a topicban is volt szó már talán szintén VW-ről (Golf?), amiben ugyan elromlott valami, de a gyártó szerint ez természetes / nem garanciális eset... Nevetséges.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bitpork
nagyúr
válasz Integra #50285 üzenetére
Azért az megvan ugye, hogy pár száz km után már annyira nem kényelmesek? Sógorom szarájában volt szerencsém pár Szeged-BP-Szeged úthoz, de valahol fél úton mindig meg kellett állnom nyújtózkodni mert iszonyatosan elmacskásodtam. C5 -nél is sajnos.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integra
titán
válasz runner 125 #50288 üzenetére
jah van ilyen, shit happens. legalább lehet kárörvendeni a gazadagokon is egy picit...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
félisten
válasz EQMontoya #50284 üzenetére
Ugye mint azt mar regebben eloadtam, az elmeletem szerint akkor kell termeket venni egy gyartol, amikor mar mindenki szerint szar, mert akkor raszorulnak a minosegellenorzesre. A C4-C5-DSx szeriarol is tok jo hirek vannak, a legujabb Peugeot 308-rol sem sok rossz velemeny van. A Ducati Monsterekkel is ez volt, a legszarabb motorok voltak sokaig, aztan amikor mar nagyon billegett a szeker, akkor azert rendbehoztak a minosegbiztositast.
Az, h a konkret autommal mi lesz a tapasztalat, az meg szinte tok lutri. Nincsenek akkora durva kulonbsegek autok kozott (statisztikakat elnezve): ha mondjuk valamilyen markanal az esetek 5%-aban fordul elo valami hiba, az mar oriasi problema, es akkor van 1:20 eselyed, hogy belenyulsz. Szoval flottamenedzserkent nem vennek franciat, de egy mintanal egesz mas a helyzet, igazabol a konkret auton (=szerencsen) mulik, hogy mennyit fogsz szopni vele. Ezert vettem garancialis autot.
Eqmontoya: ujonnan nem olcsobb, csak jobban esik az ara. Ujonnan nem vettem volna ilyen C5-ot, az biztos. Egyebkent meg a belter minosegerol nem allitom, hogy jobb, mint egy hasonlo kategorias A4-es, sot. En elsosorban az ulesekrol beszeltem.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
EQMontoya
veterán
Tényleg nagyon szép belülről, de nem merném megvenni. Azért amiket látok forgalomban francia autóknál (fékre lép, és az index villan fel, vagy a helyzetjelző alszik ki ), hááát...
Valahol azt a pénzt megspórolták, amivel olcsóbb. Ha nem a beltéren, akkor sajnos a műszaki tartalomban lesz az valahol.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bandus
veterán
passz, céges, szóval hozták-vitték napon belül, ebből arra következtetek, hogy nem volt túl nagy a hiba, ha ilyen gyorsan orvosolni lehetett.
emvy: szerintem nagyon rendben van, bár én ezelőtt mint mondtam is, nem igazán ültem ilyen kategóriájú autóban, szóval az asszony focusa meg a családi logan után ez azért nagyon más világ
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
harry
veterán
Ja, minden 10 évente
Persze, hogy szoktunk... Mivel ezekhez eddig sok közöm nem volt, ezért nem igazán ismerem a részleteket, de emlékszem, hogy idén mondta, hogy megvette az olajszűrőt (eredeti, Ford), nyilván akkor az olajcsere is megvolt. Megjegyzem, azóta pár ezret futott legfeljebb a kocsi, az átlagos futásteljesítménye is 6-6500km körül van.bandus, no jó, de mi volt vele? Vagy csak úgy elmúlt? Mit cseréltek, mennyibe került?
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bandus
veterán
a nálunk lévővel volt ilyen, másnap de szerviz, délutánra eltűnt a hibajel, azóta megy minden rendesen
most vitt egy barátom egy a3 sportbackkel, nem is tudom ültem-e már 10 millás autóban, de azért lehet érezni a minőségbeli ugrást a focushoz képest. mondjuk akrámennyire is praktikus az elrendezés és kurvajó a nagy navi, emg a rengeteg kényelmi extra, de azért dupla pénzt nem érne meg nekem szerintem. ennyiből sokkal inkább egy mazda 6, vagy accord
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
harry
veterán
Mostanság kisebb-nagyobb gondok vannak a családi Focussal.
Apám vette észre ma a problémát: melóba elment gond nélkül, majd mikor onnan ment tovább, és rákapcsolta a klímát, lett figyelmes arra, hogy kissé rángat a motor, akadozik az alapjárat. Lekapcsolva a klímát, ugyan kevésbé, de továbbra is tapasztalhatók a tünetek. Világít a check engine lámpa is.
Nem tudom, ezekből lehet-e valamire következtetni, sajnos egyrészt a kocsihoz sem értek, másrészt nem én tapasztaltam a hibákat, így egyelőre csak ennyit tudok mondani.
Ilyenkor mi a teendő, szerviz, hibakódolvasás? Vagy érdemes megnézni házilag valamit?Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
máyköl
veterán
Szabad -e ilyet venni?
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomcsi23 #50266 üzenetére
anyunak van itthon valami opel gyari koncentratum cucc, meg anno ramelegitettek sok penzert, de az amugy jo is, azt fogom eloszor elhasznalni, ha mar van itthon, most szolt hogy ne vegyek.
szoval bele a tartalyba elore a viz, aztan ra a szer? es osszekeveredik? nem kell kulom osszekeverni?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz DeFranco #50231 üzenetére
Sonaxot vettél?
Néztem, mi ez a 1:100, de látom, van ilyen is (anno amiket vettem, az 1:10 arányú).
Azon rajta van, előbb a víz, majd rá a lötyi - gondolom, fordítva habos lesz.
Desztvízt használok hozzá, de én sem vagyok túl nagy fogyasztó, sokáig elvagyok egy-egy adaggal....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #50264 üzenetére
Mennyivel fogyaszt többet, literekkel?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #50262 üzenetére
Drágább? Nem. Többet fogyaszt? Nem. Nagyobb. Hát persze, de pont erre van szükséged.
-
kalapacsolok
senior tag
válasz MunezXBK #50254 üzenetére
Kombi drágább, nagyobb, többet fogyaszt és én egyedül utazom. Kutyát csak néha szállítanám, a lényeg, hogy valahogy beférjen. Most nézem, talán a kishaszongépjármű lenne a legjobb nekem, ebben biztonságos a kutyát szállítani, és pl egy lapos felépítésű renault megane autópályára ideálisabb, mint egy honda jazz, nem?
-
bitpork
nagyúr
válasz kalapacsolok #50253 üzenetére
1.5 milla...annyiért már van allroad is....
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
Mehetsz vissza reklamálni sztem
Give them hell Ukraine!
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
Állítása szerint ezeket a koncentrátumokat lehet csapvízzel hígítani, mert úgy van megcsinálva, hogy csapvízzel is jó legyen...
Akkor sem hagy nyugodni
-
MunezXBK
nagyúr
válasz kalapacsolok #50253 üzenetére
Kombikban még ki/felhúzható háló is van, így a kutya is nyugalomban lenne hátul, nem beszélve a könnyű ki-bepakolásról.
Mi az az ok, ami visszatart a kombitól?
-
kalapacsolok
senior tag
válasz Integra #50249 üzenetére
Értem, de mondom kombin kívüli megoldások érdekelnek. Nem igaz, hogy a kombi az egyetlen megoldás, mert pl a legújabb Astra lapos, sportos, mégis egy szintbe hozható a lehajtható ülésekkel a csomagtér!
Csak egy a baj vele: max 1,5 millióm van rá, ennyiért azonban nem lehet kapni használtan... Tehát nekem régebbi autó kell, valami hasonló tudással. Csak marha nehéz erre rátalálni neten, mert a legtöbb tesztben erre nem térnek ki.
-
máyköl
veterán
válasz kalapacsolok #50247 üzenetére
Én tényleg nem értem egy corolla miért lenne egy jazz -nél alkalmasabb a sztrádára. Városba való mindkettő.
Mi való a sztrádára? Range Rover, X5.
Szerintem...
-
Integra
titán
válasz kalapacsolok #50247 üzenetére
nem fogsz olyat találni ami a jazz variálhatóságát hozza, ezt most felejtsd el. ettől függetlenül akkor neked kombi kell, mert azt mondták. én 150-es átlaggal vígan túrom az autópályát a jazz-ben
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
kalapacsolok
senior tag
válasz Integra #50244 üzenetére
Hát egy magas felépítésű városi autó nem autópályára ideális, ez azt hiszem nem vita tárgya. Lehet ott is használni, persze, de nagyon sok tesztben kiemelték, ami előre sejthető is, hogy a Honda Jazz nagyon hangos 130-as tempónál és az oldalszelet sem szereti... Ezért gondolkozom laposabb, úton jobban fekvő autókon, pl toyota auris, peugeot 307, toyota corolla... Csak az a kérdés, van-e olyan közülük, amelyiknél kiszedhetők az ülések vagy lehajthatók egy síkba, az lenne nekem a tökéletes. A kombin kívüli megoldások érdekelnek, a kombi drága és nagy.
-
giigz
veterán
Nekem ma megvolt az olajcsere, szűrőcsere, és a fagyállót is lecseréltettem. Viszont a koncentrátumot sima csapvízzel hígította fel... Megmondom őszintén, jobban örültem volna, ha a 200 Ft-os ioncserélt vizet használta volna helyette... Vagy nem lesz semmi gond miatta?
-
Integra
titán
válasz kalapacsolok #50242 üzenetére
a jazz-ben a kutya nem a csomagtartóban utazik, vagy lehajtott ülésekkel, hanem felhajtod az ülőlapot a háttámlára és a kutya közvetlen te mögötted fekszik a padlólemezen, egy karnyújtásnyira. és semmi sem lesz kutyaszőrrel tele a padlólemezen kívül, vagy a pokrócon, amit odateszel, a legkönnyebben így tartható tisztán az autó is. több haverom is ezért vett ufo civic-et, a kutyák miatt. én is szoktam néha velük menni, egyik ülőlapot ledöntöm, a kutya meg mellettem a padlón fekszik és alszik. ja és ott a teljes csomagtartód is még használatra.
ezt a bullshitet meg ki mondta hogy nem jó autópályára? fel se megyek vele szégyenemben legközelebb..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kornel
veterán
válasz kalapacsolok #50242 üzenetére
ugyan miért jobb egy peugeot 307 / toyota auris pályára, mint egy honda jazz?
kb. mindkettő annyira jó, de igazából egyiknek se az igazi terepe.
kombi kell neked, mondeo, passat, 407, c5, stb. -
kalapacsolok
senior tag
Üdv!
Autópályán használnám az autót és fontos, hogy valahogy beférjen egy nagytestű kutya is. A kombin kívüli megoldásokon gondolkozom. A renault scenicnec kivehetők az ülései. Van valami laposabb, légvonalasabb autó, aminek szintén kivehetők az ülései? Toyota auris, Peugeot 307 stílusú autók közül kérdezem.
Vagy ha lehajthatók egy szintbe az ülések, az is jó, hogy a csomagtartóval együtt nagy hely van (Honda Jazz nem jó autópályára) -
Integra
titán
ezért mondom, hogy nálad mindig megy a turbo, nálam meg 2800-nál kezd egyáltalán felpörögni, addig sima szívóként megy nem tudom miért csodálkoznak, gondolom nem bontották szét a turbot, azt kintről nem látják. de kapd meg az újat és ne legyen több gondja
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
félisten
-
Integra
titán
válasz DeFranco #50231 üzenetére
igazából nem látom értelmét az ablakmosóban a desztillált víznek. de ha már maximalisták vagyunk, akkor a legfontosabb, hogy ne vízkövesedjen ha mindenképpen higítod és nem öntöd bele nyáron is egy az egyben az ablakmosó folyadékot. ilyenkor az otthoni vízszűrő kancsós vizet bele, az a vízkövet gyönyörűen kiszűri, aztán öntheted a mosót meg a szűrt vizet a tartályba. de igazság szerint ha sima csapvizet öntesz bele, az sem gond.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dj79
senior tag
Üdv a tisztelt egybegyűlt szakértőknek
Vetnétek erre egy pillantást, hogy érdemes-e személyesen megtekinteni? [link]
-
DeFranco
nagyúr
Ablakmoso koncentratumot (kb ilyen 1:100) mivel kell higitani? Desztvizzel, vagy jo a sima is? Es hogy higitom? eloszor bele a szukseges viz a tartalyba aztan a kocentratum, vagy kulon keverem ossze, vagy hogy?
-
hdman
őstag
Ma du.n kitakaritottam a bmw-t, lemosattam gyemant programmal, meg mindket kocsira nyomtam rain-x et. Kivancsi vagyok, hogy teljesit.
Korabban turtle vizlepergeto volt rajta, az nagyon bevalt, de ha Munez ennyire eskuszik a rain-x re akkor meger egy probatIntegra: pluszegy.
latyak17: orokbefogadas, lol, lenne velunk eleg gondja
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Integra
titán
én ha tolom a szemét a turbonak, azért az utolsó pár km megtételekor már visszaveszek a tempóból, illetve eleve 3000 rpm alatt megyek, igaz, a közlekedés sem enged meg többet, így visszahűl szépen lassan, a piros lámpák alatt, amíg bekanyarodok, kinyílik a garázskapu, beparkolok. de néha járatom még fél-egy percet, just in case. ha tudom, hogy nem tapostam egyáltalán, akkor meg mint egy sima szívót használom, leállítom azonnal, nincsen ok járatni visszahűlésre. 96k km-nél tartok, minden gyári értéken, gyorsulás, fogyasztás, nulla olajfogyasztás.
de ne felejtsd el, hogy neked dízelben dolgozik a turbo, nem benzinesben, tehát folyamatosan használod, nem tudom, hogy van e timer beépítve a c5-be, ha van, akkor tök mindegy, mert úgyis maga fogja leállítani a motort, de ha nem, akkor tapasztald ki, hogy a vezetési stílusodhoz mi dukál a végén. szerintem érdemes....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
bitpork
nagyúr
válasz ReSeTer #50223 üzenetére
2.5 tdi. Csongrád felé az utóbbi pár évben nem jártam. Viszont van Szegedébe egy másik fekete, hogy egye ki a fene a szemé ) Gazsi 2 kavarja az embereket itten
Jah és kikérem magamnak az sima A6-ozást! Allroad
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ReSeTer
senior tag
Bitpork úton van? Mert szerintem láttam elhúzni 50-es táblánál kb 80-nal
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Nah, kitoltottem a formot az osszes autora.
Same rules apply!
-
!Overdose!
őstag
Inkább ezt emelném ki:
"Az eszköz arra való, hogy a turbós autódat járassa még egy megadott ideig a kulcs elfordítása után. A turbó így kellően le tud lassulni és visszahülni, hogy ne károsodjon a hirtelen motor-leállítástól. Amíg Te kiszállsz az autóból, összeszeded a dolgaidat stb. a timer szépen járatja a motort helyetted. "
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FerNandor #50210 üzenetére
"Ahhoz, hogy a turbo timert könnyedén be tudd kötni, szükséged van némi kábelezésre. Értelem szerűen a gyújtáskábeleket kell bekötnöd a turbo timerbe, hiszen azokat a vezetékeket használja, hogy a kulcs nélkül is képes legyen járatni a motort. Sok autótípushoz kapható gyári csatlakozó, amit ha megvásárolsz, nem kell semmilyen vezetéket elvágnod, csak egyszerűen beillesztened a gyújtáskapcsolóba a csatit, és már készen is vagy! Ezek a csatlakozók nem képezik a turbo timer szett részét, külön kell megvásárolnod őket, és csak bizonyos autótípusokhoz elérhetőek! Minden más autónál egyedileg kell megoldani a timer bekábelezését."
#nincsbennetarcsi
-
FerNandor
őstag
válasz !Overdose! #50208 üzenetére
az mi?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
whitezo88
nagyúr
válasz DeFranco #50195 üzenetére
pedig ilyenkor a legjobb, mert legalább ez segít azon h ne pörögj meg rohanj. sokszor mikor megyek munkába, még ha késésben is vagyok (szerencsére itt nincs 8:02-kor hiszti de még később se), az autóút végén, kiszállás előtt szoktam maradni 1 percet. kinyújtózkodom, ilyesmi, hallgatom 1 percig a csendet mielőtt felülnék a rohadt metróra. túlságosan rohanunk, két perc sincs kicsit kifújni magukat, észrevenni mi van körülöttünk. lehet mondani hogy nem kell hűteni meg kímélni, nem mi fogjuk fizetni a felújítást úgyse
-
FerNandor
őstag
válasz DeFranco #50195 üzenetére
én használom ezt a müszerfalápolót. de még egy szériával öregebb a cimkézése. nekem tetszik. a lenovo t61-et is megcsináltam vele és olyan lett, mintha új lenne.
viszont ez nem illatosított.-----
a turbot meg igenis kell hüteni. aki nem képes azt a kis idöt kivárni az vagy vegyen sürün turbót vagy ne vegyen turbós autót. újabb turbóhütös rendszerekröl nem hallottam, csak egyedül a start-stop rendszernél, hogy nem engedi leállitani, amíg melegnek érzi.
ha van ilyen, akkor hogy müködik egy ilyen hütö rendszer?[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #50195 üzenetére
Rá ne kenj ilyen fost a műszerfaladra...
Turbó: hát én se értek hozzá, de hogy n+1 helyen írják, hogy hűtsd vissza, az is biztos....vagy akkor az összes autósportál butaságot ír
Ki tudja az az utólagos hűtés tényleg benne van-e minden autóban, meg mennyire van jól méretezve.. plusz ha jól tudom soknál csak a hűtővizet keringteti tovább, és azzal hűti, tehát az olajáramlás ugyanúgy leáll. De mondom, fingom sincs róla.Egyrészt a mérnökökről se tételezem fel, hogy ne gondolnának ilyen egyszerű dolgokra, meg ne terveznének meg normálisan egy motort, másrészt az is igaz, hogy nem az örökkévalóságnak gyártják mostanában az autókat
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest