Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Melack #48953 üzenetére
1.4 kevés bele. A vezető ülés hajlamos megdögleni. A hátsó híd ha összefossa magát, akkor 50-60e normálisan megcsinálni. Ha ezek rendben vannak (a hidat mindenképpen érdemes megcsináltatni, hogy később se legyen gond), akkor jó kis autó. Fél éve ment el a családtól egy 1.6 full darab. Én kedveltem, bár a belső tere nekem már ódivatú.
(#48954) DEV_NULL: Köszönjük Emese.
(#48967) kalmanchris: Valós 150e körül 500e-ért ment el a fent említett Xsara, igaz családon belül. Semmi hiba nem volt rajta (még tartalék ülés is volt hozzá ), mindenből a legjobbat kapta, még a kicsit hibás tükör állítót is kicseréltük. Normál használat mellett az 1.6 fogyasztása lényegesen kedvezőbb mint az 1.4-é. Klímával agglomerációban 6 körüli átlag tartható vele bc szerint.
[ Szerkesztve ]
-
blt.62
őstag
Erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/307/peugeot_307_1.6_presence_mo-i-6559236MegtorloXp
-
mephi666
nagyúr
válasz Dany007 #49075 üzenetére
c vectra 1.9 cdti-n tanultam és indult az becsülettel, ha odaléptem neki, mégis 140 ló alatt volt az pedig jó nagy csónak (város legnagyobb tanulóautója volt) pályán csak 1-2szer voltunk és pillanatok alatt fent volt 130-140 körül
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Dany007
veterán
válasz Psychonaut #49081 üzenetére
Ja, nekem is tetszik. Meg mondom a súly / lóerőarány-ban biztos komolyabb a régi Mondeonál. Ráadásul dízel is. Na majd otthon megmutatom az asszonynak.
@MunezXBK: végülis hasonló kategória. Kérdés melyiket olcsóbb szervizelni alkatrész meg ilyenek szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
#43960832
törölt tag
Sziasztok!
Előre vagy hátra szokták a kopottabb gumit rakni? (Elsőkerék hajtású az autó.)
-
Dany007
veterán
válasz Psychonaut #49077 üzenetére
Mondjuk most néztem Passatot direkt rákeresve azokra amiket írtál és van pár szép belsős!
Amúgy a Passat nagyon tetszik külsőleg.
És most amit éppen nézel 1380Kg csak és 130 lovas dízel. Gondolom azért itt már érezhető lenne a különbség az 1,8-as 116 lovas Mondeohoz képest.
Szóval nem vagyok én a számok megszállottja.szerk: most ezeket találtam amik 100%-ig megfelenek a követelményeknek [link] Ezek belsőleg is korrektek.
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz Psychonaut #49074 üzenetére
Mert itt korábban beszéltünk róla, hogy apám Mondeoját évekig hajtottam és milyen gyengének találtam, főleg gyorsulásban.
Az egy 1,8-as Mondeo 2000-es. 116LE-s és 1300Kg.Namármost azok a Volvo-k és újabb Mondeok amiket nézek, mind egytől egyik 1450 vagy 1500Kg felettiek. Jó, nyomatékot meg mélyebb adatokat nem tudok. De ha csak ebből indulok ki, akkor bizony az én igényeimhez kell az a 140 paci.
Tehát azt mondhatom tapasztalatból, hogy az 1300Kg-os 116LE-s Mondeo nekem lassú, lomha. A 130LE is elég lenne ha nem lenne mellé 150-200Kg plusz súly.
@bandus: Korrekt! Ő is a jelöltek között van.
@Psychonaut: Passatot néztem, de amiket én láttam azoknak túl puritán a belseje... Olyan semmijen. 2 tekerő meg egy szabvány rádió. Persze sok Passatot nem találtam ezen az áron és korban...
[ Szerkesztve ]
-
Psychonaut
veterán
válasz Dany007 #49071 üzenetére
Amúgy minek 140 lóerő felett? Vagy ez is csak ilyen irracionális követelmény, hogy azért, mert csak?
(Nem baj, ha ilyen, mindenkinek meg van engedve, hogy olyan autót válasszon, amilyet akar, csak érdekel.)SZERK: konkrét példa, VW Passat 1.9 TDI, 130LE, de korrektül húz és keveset fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
-
Dany007
veterán
válasz DeFranco #49066 üzenetére
Na mondjuk engem nem érdekel, hogy hol van amíg országon belül van! Mint írtam ha eljön az ideje, nem pár évre vennék kocsit. Ergo az a pár tízezer amennyiért max át kell utazni az országot még bele kell, hogy férjen.
Ebből (mármint a hosszútávból) adódóan azért nálam vannak követelmények.
- Minimum 2003-as esetleg 2002-es gyártás.
- Érvényes magyar okmányok.
- 1,6m a plafon.
- Maximum 220 ezer km (ez talán reális egy 10 éves autónál úgy gondolom).
- Motor 1,9 és 2,5 közötti. De mindenképpen 140 lóerő fölötti legyen.
- Kombi autók kizárva. Csak sedan / lépcsőshátú stb, tehát kombi semmiképpen.
- Valamilyen digitális klíma (automata / manuális kizárva).
- Fedélzeti computer (mert ma ennek már alapnak kell lennie).
- Továbbá minimum oldallégzsák, de ha lehet akkor függönylégzsák is legyen.
- Plusz valami esztétikus nem puritán középkonzol kellemes belsővel.Továbbá még gondolkodtam dízel / benzines megkötésen, lévén itt azt mondták, nekem egy TDCI motor kellene. De akkor még ennyi jelölt se lenne mint most. Egyébként az a két kiszemelt mondeo TDCI-s éppen.
Plusz automata és manuális között is vacillálok. Jobban preferálnám a manuálisat.
Szerk.: ja és adjunk a sztereotípiáknak / előítéleteknek: Fr autók kizárva.
Mindössze ennyi.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz zolikaDB #48911 üzenetére
Rendben
@Más
A 105, 116 lovas PD-k mennyire megbízhatóak(Siemens PD elemek?) illetve jól el tudnak mozgatni egy (2002-2005) körüli Passat/A4 kombit? Igazából gondolom a 130 lovas a legjobb, már csak a 6-os váló miatt is, de egy 116Le-s még bevállalható?[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49057 üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=Av2owhTlsDQ
http://www.youtube.com/watch?v=YH4d9BQFPow 80 lovas
ez is jó, bár laguna http://www.youtube.com/watch?v=O21lQgEAGH0 és nem tudom, mennyibe kerülhet
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #49063 üzenetére
bár én éppen le vagyok b@szva, de azért veszem a bátorságot és elmondom, hogy anno amikor a fókát kerestük, hárman túrtuk a hahu-t és Budapestről megközelíthető körben 1 azaz egy db autót találtunk. rákúr és duddjukki is bazmegolt rendesen, hogy nem igaz, hogy nincs egy másik rendes autó a piacon. Pedig nem voltak nagy igények, 1,6-os benzines fóka jó állapotban, akár az ársáv felső (de még reális) részében is.
-
Psychonaut
veterán
Melack: Ez az autó nekem korrektnek tűnik. Igaz nem fhanszia.
-
Dany007
veterán
Hát, lehet velem van a baj, de kb 2-3db számomra megfelelő(nek tűnő) Volvo-t találtam... =/
Plusz két db Mondeot.
Még jó, hogy egyelőre nem aktuális a vásárlás. Nem lenne túl nagy a választék és lehet könnyen belefutnék valami problémásba... -
mephi666
nagyúr
tudni kell azért róla, hogy szinte ingyen akarja mindig mindenből a legjobbat: van 2 simsonja is, ami kb mindig sz@r... (hetente lerobban valamelyik) és műszaki cikkből is mindig megveszi a legolcsóbbakat, mert más nem számít, csak az ár... aztán panaszkodik is gyakran, amikor sorban elb@szódnak...
egyik raktárosnak volt egy kombi kadett-je még az őskorból: valami 140ezerért vette, használta évekig és most nem sokkal kevesebbért adta el... szinte semmit nem költött rá a kötelezőkön kívül, a padlólemezt itt-ott 3as acéllemezzel pótolták, nehogy kilógjon a lába szóval csoda, hogy előzőleg megkapta még a műszakit, viszont olyan sem volt hogy az a kocsi ne indult volna... az beindult télen, -20fokban is pöccre...
#49061: szegény maci, nyomott pár cigánykereket és futott tovább sógoromék a yellowstone-ban pár éve szarvast ütöttek el és egyikük kamerázta is épp... a bérelt nagy dög ford terepjáró megtört azért szépen, de a kölcsönzős srác még csak ideges se lett: van rá biztosítás (itt is a videó)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
whitezo88
nagyúr
amíg itthon fácánokat szokás elütni, oroszoknál nagyobban játszák [link]
-
Psychonaut
veterán
válasz Melack #49057 üzenetére
Na jó, de ha csak egy darabot találsz az adott modellből a meghatározott ársávban, az már csak jelent valamit, nem?
Meg ha ránézel akár a Lagunára, akár a Mégane-ra (nem a konkrét két hirdetésre, hanem magára a típusra): nem mondanád rá azt, hogy fél millió reális ár egy jó darabért.
Előző generációban gondolkodj ilyen keret mellett.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49057 üzenetére
600 ezer körül van pénzed?
akörül nem kapsz rendes dCi megane II-t, csak hibásat. Akkor inkább ilyenben gondolkodnék, ha megane-t és dízelt szeretnél:
[link] a dTi is jól megy elvileg, viszont ez nem magasnyomású, azaz, ha gebasz van, sokkal olcsóbb és elvileg megbízhatóbb is, épp azért, mert nem magasnyomású. szerk. ez a dTi szerintem egész jó. és magánszemély, a km-töl meg nem hiszem, hogy kéne félni (nekünk 238ezer van az autóban és nincs baja) egr szelep tisztítás, adsz neki egy kis spurit az kitisztítja a rendszert és visszanyeri a dinamikát, ha el lenne lustulva. egy srác az indexen, pont a napokban vett egy ilyet asszem és nagyon tetszik neki.esetleg ilyen dCi: [link] indexen Möglichnek volt ilyen azt hiszem scenic 1-ben és úgy emlékszem nem volt semmi baja.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Melack
veterán
válasz Psychonaut #49053 üzenetére
Idáig ilyen kocsikat még nem néztem, így nem is tudom, hogy mi a kategória átlaga. 600.00 Ft az a határ, ami alatt keresgélek (max egy picivel felette).
(#49054) FerNandor: akkor érdemesebb az erősebb motort választani, ha van. Kombi nagyon szép, de az már nekem bőven drága
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
TaaT
nagyúr
válasz FerNandor #48996 üzenetére
Én meg ki akartam kérni a kocsim szerviz történetét, a VW szalonban azt mondta az ember hogy 2010 előtt nem vitték be digitálisan... bezzeg haver simán lekérte az olaszból behozott négyesgolfjának teljes történetét.
Italy 2010@300.000km, hun 2011@160.000...
Give them hell Ukraine!
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49052 üzenetére
hát nekünk kombi van MII 2005/9. 1260kg.
elötte clio II volt 82lovas dCi 980kg volt asszem. igazi kis vaddisznó volt. 60-70-nél 3-ba vissza és úgy elkerültem 3 kamiont, mint a szél
Szerintem ez a Megane kb ugyanolyan dinamikus, kg/LE arány kb ugyanaz, ha most jól számoltam. Frankón ugrik, nekem nagyon elég és a fogyasztás miatt nem is kéne nagyobb, erösebb. Mondjuk a Nm is több, mint a Clio. A clio közben is már elterveztem, hogy ha lesz másik autónk valamikor, valamiért, az 6 sebességes lesz. úgyhogy MII-böl csak ilyen 1.5dCi-t néztem (csak a 106lovas), miután a clio összetörött.
1.9-est nem akartam. sajnos a többi verziót nem tudom, de a 101 lovas is biztos ilyen dinamikusan megy, az "csak" 5 sebességes. Országútra böven jó az 5 sebesség, de nekem kellett, hogy ott legyen a 6. és nagyon jó is, hogy ott van. 130-nál 2500-at forog óra szerint. és ez a 106 lovas siemens rendszerü, nem delphi. azt mondják, hogy a delphi ugye kényesebb a magyar/kelet-európai gázolajra.Az van még, hogy a 106 lovas az euro4-es és azt mondják, hogy a környezetvédelmi normák miatt kicsit vissza van fogva vagy mi, mondjuk én ebböl nem igazán érzek semmit. meg azt mondják, hogy éppen ezért egy euro3-as dCi pár decivel kevesebbet fogyaszt. amit én meg az esetleges plusz súlynak tudok be (kiharapottseggü-szedán vs kombi). a mostani vegyes 4.4-en áll (város, mecsek, kis országút). mondjuk pécs-szeged-pécs az ilyen 4-4.2 literes átlag. (mondjuk ez télen volt, téli gumival) múltkor 3.65-lett a pécs(város közepétöl)-szentlörinc-pécs.
ja, a 1.9-es azért jóval nagyobbat lép, föleg még a 2.0dCi, olyat is ki lehet fogni MII-ben, de elég ritka. akinek van, szerintem nem nagyon adja el. MII-be szerintem elég az 1.5-ös, 1.9-esböl nem is nagyon kapni frissebb változatokat, úgy láttam, hogy azok kb 2004-ig voltak. azokkal szerintem el lehet járni vegyesben 5-6 literrel, viszont az ugye azért megy is, mint a barom, ha odalépsz neki. 2.0dCi úgy tudom rettentö megbízható, nagyon jó konstrukció, 1.9-est nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Psychonaut
veterán
válasz Melack #49031 üzenetére
Amúgy szerintem abszolút nincs értelme ennyivel a kategóriájuk/típusuk/évjáratuk által indokolt ár alatt hirdetett autókat nézni.
Csodák nincsenek, nem hiszem, hogy kifognál egy tényleg korrekt darabot ennyire olcsón. Ezekkel nagyjából minddel történt valami, ami indokolja az olcsóságát.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz Melack #49046 üzenetére
nem, akkor nincs benne. a 106 lovasban biztos van, nekem olyan van. talán a 101 lovasban is van, de az alatt akkor a 82/86lovasban nem hiszem. a kuplung meg nem nagy összeg. a turbo is csak akkor szarik be szerintem igazán, ha b@sztak rá, meg úgy általában az autóra, nem értenek hozzá és nem vigyáznak rá.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49044 üzenetére
Xsara modelfrissítésénél keményítettek a futóművön az első szériához képest. A coupe pedig erre rátesz még egy lapáttal. Gondolom ez így van a 306-al is lásd [link]
Jók ezek a hátsó torziós felfüggesztések, addig, amíg nincsenek terhelve ( 4 személy+). Akkor előjön az amit említettél, hogy elkezd bólogatni. De hát valamit valamiért... -
Mawyx
őstag
válasz Melack #49031 üzenetére
Imádom ezt a Megane formát. Én benzineset néztem, de tavaly amikor kocsit vettem még 850 volt az alja, nem fért bele a keretbe sehogy se most meg már 500-ért is kapni, eszem megáll.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
!Overdose!
őstag
válasz kalmanchris #49042 üzenetére
Most, hogy mondod francia coupe-t még nem vezettem. Kíváncsi vagyok, amint tehetem kipróbálok egyet, hogy mennyivel érzem biztonságosabbnak, mint a többit.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49033 üzenetére
Feszesebb futőmű? Coupe/3 ajtóst kell venni belőlük. Kivéve Boxer.
-
Dr.Zoo
őstag
Nem.
Azért mert a környezetemben lévők folyamatosan dicsérik hogy milyen fasza autó, milyen kényelmes, stb.
Csak azt hajlamosak elfelejteni, hogy mikor egy ilyen túlbonyolított francia csoda lerohad az út kellős közepén, akkoris vadul kellene dícsérniük a márkát...
(minden ilyen trágyadombal rendelkező ismerősöm sűrű szervíz látogató.)Peace!
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
mephi666
nagyúr
"menettéljesitménye..,hehe, hát 908cc,45hp.
145volt eddig a rekord,de 130tol felljebb már az üvöltö motor,és a szél miatt az ember fél lábbal a sirban érzi magát,nem is beszélve hogy a kormányt fizikai erőkifelytéssel lehet csak a helyén tartani.
amugy epp elég, 90el kényelmesen megy,autóutra meg nem ezzel járok""Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
JanR
addikt
Laguna-val nekem más a tapasztalatom, pont ennél a típusnál. A volt koleganőmék vettek ilyet, azt hiszem 1.6 benzin motorral szerelt. Vásárlás után fél éven belül 3x vitték szerelőhöz, mert az autó nem is mozdult. Való igaz a 3 hibából 2x az elektronika tiltott (kártyás indítású).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Melack #49031 üzenetére
1,5 dCI nem annyira csapnivaló, de ha ilyet veszel számold bele, hogy kvázi rögtön kuplung és kettőstömegű csere ami nem két fillér... Nyilván azért ennyi mert nem volt cserélve benne.
Laguna: a benzineseikkel nincs gond, ismerősnek is ilyen van és a kopókon kívül semmi gond nem volt vele.
Ennek a példánynak viszont kicsit csálén áll a hátsó lököse meg a motorháztető is... Ettől még lehet ok műszakialg, rá kell nézni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Melack
veterán
válasz kalmanchris #49034 üzenetére
Nekem is ez a hiba, hogy k. olcsó. De a fehér Megane még mindig b. a csőrömet.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
!Overdose!
őstag
Tudod hol szerelték össze a kései Yarisokat?
kalmanchris: Volt 505, Xsara, Boxer.. Jelenleg van 206, 306, Boxer. És vezettem sok mást is. Feszesebb futóműhöz és jobb váltóhoz vagyok szokva. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #49028 üzenetére
billegős, bizonytalan futóművet jelent.
Ebből látszik, nem ismered a francia típusokat.
a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló
Még mindig nem ismered
-
mephi666
nagyúr
válasz DeFranco #49025 üzenetére
vagy góf? ezen a reklámon sírok
nekem formára a '96-'97 körüli renault megane-ok tetszettek/tetszenek nagyon, de nem mernék venni meg a zastava is tetszik... álmodoztam arról is, hogy milyen frankón ki lehetne pofozni egyet (csak tuti ellopnák másnapra a ház elől)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
!Overdose!
őstag
Ha már így kérdezed, akkor elmondom, hogy én miért nem vennék francia autót. A sokszor hangoztatott franciás kényelem (ami mellesleg szerintem egy Magane-ban nincs meg, inkább a felsőbb kategóriára jellemző) nekem inkább billegős, bizonytalan futóművet jelent. A belső tér ergonómiája a legtöbb francia modellnél nem tetszik. A '90-es és 2000-es években a motorjaik nem voltak kifejezetten korszerűek, a váltójuk pedig egyenesen csapnivaló. Tény, hogy nem lehet egy kalap alá venni az összes francia autót, de készítettek néhány olyan valóban megbízhatatlan típust, ami visszafordíthatatlanul rányomta a bélyegét a francia autókra. Felfoghatatlan, hogy hogyan fordulhat elő, hogy mondjuk egy C5 valakinél hibátlanul üzemel több százezer km-en keresztül (több usernek is van itt a topikban) másoknak pedig végtelenül megbízhatatlan. Egyszerűen túl nagy a szórás és ez valamilyen tervezési/gyártási/szervizelési hibára utal. És ahogy hallom, illetve tapasztalom, mert nekünk is van a családban és a cégben is francia autó igenis nehezen szerelhető.
Persze van pozitívum is. Okkal vagy ok nélkül, de nagyon lent van az áruk és számos olyan modell fűződik hozzájuk, ami megdöbbentő formai vagy műszaki tartalommal rendelkezik, amiben ülve kicsit ki tudsz lógni a tömegből. Például a C6.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Melack
veterán
Ez a kocsi fiatal éveim nagy kedvence. Helyette inkább vennék Renault Megane 1.5 dci, 2003-ast (hirdetést most nem lelem). Olyanon tanultam vezetni, imádtam.
(#49019) Qru: szigorúan plátói, semmi testközeli élmény...
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
giigz
veterán
válasz Psychonaut #49020 üzenetére
A múltkor pont az utcánkban robbant le egy Toyota Yaris, odamentem a tulajhoz, megkérdeztem, hogy naaa, egy Toyota is el tud romlani? Azt mondta, volt ennek már minden baja... Nem tudom, hogy a rossz karbantartás, vagy mi lehetett az oka, de szerintem ebből egyértelműen következik, hogy japán autót ne vegyen senki, mert a japán autó az szar.
-
mephi666
nagyúr
válasz Psychonaut #49020 üzenetére
én abba olyat láttam, hogy egy merci felborul... nem is vennék olyat, mert nem biztonságos
#49023: egyik exnek asszem 2004es yaris-a volt és amíg együtt voltunk (kb 2008-2010), semmi baja nem volt, pedig napi szinten mentünk vele ami szopórollert viszont láttam: munkatárs daewoo lanos-a.... arra a kocsira havonta költ 30-40ezreket és folyamatosan szív vele...az árából vehetett volna már egy bmw-t is akár megvette néhány éve még vagy 1millió körül, ráköltött azóta legalább ugyanennyit és ér talán 200ezret...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Melack
veterán
Azt hiszem szerelmes lettem.... (Igen, egy franciába )
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Dany007
veterán
Na ezért mondom, hogy kár ilyen "hallomásokból" következtetéseket levonni. Tudom, pedig én is azt teszem. Bár igazából nem sok Fr autó volt ami megfelelt a követelményeimnek. Adott árkategóriában pl csak a Volvo-kban meg 1-1 Mondeoban volt függönylégzsák... Jaja szeretnék sok lufit a kocsiba
De mondom az új Peugeot-k nagyon tetszenek! -
fefe9
tag
válasz DeFranco #48925 üzenetére
Igazából sok múlik azon, mennyit mész vele, no meg leginkább a rendelkezésre álló anyagiak.
(lehet, hogy leírtad közbe azt is, sry, ha nem vettem észre)Saját példából merítve: keveset megyek az autómmal éves szinten. Lassan csereérett lesz a két hátsó nyári, de inkább a kora miatt, állapota teljesen okés, futófelület rendbe, és nincs kirepedezve sem annyira (pedig 2000-es gyartás., tudom, most sokan azt mondják, ember, cseréljed azonnal, mert akár veszélyes is lehet).
Gumishoz elmentem, mutatom neki, mi a szitu. Megnézte, azt mondta, szerinte több verzió van: ezt a nyarat tuti kibírja, tehát vagy veszek jövőre olcsóbb újat, vagy ha van valami tuti fiatal 2-3 éves használt, akkor lecsapok arra. Kérdeztem, Barum-okról mi a véleménye, azt mondta, nagyon sokat javultak az utóbbi időben, ADAC tesztben is jól szerepelt idén. Hankook-ot használ pár ismerős, elég vegyes a tapasztalat, sokan panaszkodnak arra, hogy esőben elég érdekesen viselkedik.Esetleg szét lehet nézni prémium használtak közt is.
Remélem, tudtam segíteni valamennyit.
--- https://flic.kr/ps/37w6iv ---
-
mephi666
nagyúr
céges autóknak volt benyás 406/407-es peugeot... 6-7évesen k*rva sokat kellett már szervizbe hordani őket és rengetegbe kerültek... ezt leszámítva a 406-os pályán gyorsult is becsülettel, hogy csak néztem (főnök magyarázott valamit, hogy előző telephelyvezetőé volt, aki imádja hajtani a kocsikat és a lehető legnagyobb motorral meg ilyen-olyan extrákkal kérte)
ezek után lett dízel skoda praktik/octavia/superb... (praktik-ot vittem párszor én is és azt leszámítva, hogy a fedett oldal miatt sok a holttér, jó kis gép) kényelemre/belsőre azért elmaradnak szerintem a peugeot-októl, viszont így 3évesen nem sok baj volt még velük (superb-nek most jön épp a 150ezres szerviz és a többibe is belemegy kb ugyanennyi km)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
chosa921
tag
válasz FerNandor #48996 üzenetére
bevallom őszintén nekem inkább alváz/motorszám kereső kéne , öreg pannóniáim vannak itthon darabokban, adattáblák, vázak, 20,21-es deluxe p10-es , nagy szakértője vagyok, hozzá rengeteg alkatrésszel és lakarnám informálni ezeket , összegyűjteni egy füzetbe és elrakni magamnak, hogyha majd összerakok 1-2t akkor tudjam már hogy mi a dörgés.
Üdv.:Peti
-
DeFranco
nagyúr
válasz chosa921 #48991 üzenetére
Az ügyfélkapun annyit tudsz megnézni, hogy az adott autó forgalomban van-e illetve körözés alatt van-e. Rendszám alapján megy, egy hónapban azt hiszem 15 lekérést csinálhatsz.
Ennyi a legális.
Ezen kívül, ha felhívod a vizsgaközpontot, ott ha nagyon ügyes vagy, akkor kiadnak valami infót az óraállásról, de inkább csak úgy, hogy te ennyit látsz most, és ez szerinte az alapján amit lát reális-e vagy nem. Virágnyelv, urambátyám, nyugatbalkáni összekacsintás.
Ha szervizelve volt a kocsi, akkor felhívhatod a szervízt, és ha megint ügyes vagy (itt azért közlékenyebbek szoktak lenni) akkor rendszám alapján megint csak tudsz kérdezősködni, hogy szerintük reális-e ez a kilométer.
Ha van biztosítós ismerősöd, akkor az le tudja kérni a rendszám alapján az alvázszámot, motorszámot, tulaj nevét-címét. Ez utóbbi nálam életet mentett egyébként.
Ennyi van, magyarul a kilométerállást le tudod nyomozni némi utánajárással meg szerencsével. Valamit segít, de a műszaki állapotról nem mond semmit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest