Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
fokukac
nagyúr
11,11% a kerekítés,
és még 12,5% a benzinár kerekítése, a kettő szorozva egymással.
Legalábbis én tegnap 399-ért tankoltam, és nem is olcsó kútnál, hanem omv-nél.
Amúgy szerintem 2 liter különbség símán lehet vezetési stílus-függő is, akinek 2 liter számít, az rakjon tojást a lába alá, és voálá!
ui. amúgy pedig egyszer hozzám is hozzám vághatna valaki kerekítésből 400 ezret!
-
DeFranco
nagyúr
Számomra aránytalan és hangsúlytalan. Túlságosan elöl van az első kerék, túlságosan hangsúlytalan az orra-eleje, az oldala meg majdnem lehetne egy insignia is.
Mondjuk tőlem aztán lehetne terepszínű is, ha egyszer az enyém, én úgyis bent ülök, és ez a kocsi pont arról szól, hogy amitől elválaszt az üveg és a karosszéria az le van sz*rva.
-
giigz
veterán
Ez nem 1 literes 3 hengeres motorral jön
-
-v-
addikt
Tiszta sor, nincs baj a "szerintem" meg "nem hiszem hogy" stb. érvekkel se, mindenkinek lehet véleménye, tiszteletben is tartom, de egy klasszik vitában ezek ugye nem igazán szokták megállni a helyüket, szóval valóban igazad van, azzal nem lehet meggyőzni senkit
Csak arra voltam kíváncsi, ezen kívül még alapozod-e valamilyen tényszerűbb dolgokra ezeket a kijelentéseket.
A mostani peugeot 1.6-os pedig valóban remek példa, tényleg a motor hibája, hogy a szakszervízben szétbarmolták és rosszul rakták össze. Szerintem a szívómotor is örül neki, ha elmegy a kenés. -
tresh
veterán
Jó ez kb 10 év alatt jönne össze nálam én itt a szerviz és karban tartásból indulok ki motorikus részen mondjuk két azonos típusnál pl egy fóka 1.0 turbó vs 1.6 16v
[rvilike]: a láncról volt szó ami nem egyszer adta meg magát(nyúlt/ szakadt el) és ezt nem én mondom hanem aki javítja barátom és nem ma kezdet a pözsók terén.. én leírtam amit hallok látok olvasok és ebből nekem még az jött le hogy ezek a motorok korán sem olyan meg bízhatók mint nagyobbik turbós társaik vagy szivó ennyi.. ha te ezt vitának veszed akkor elkeserítelek mert korán sem annak ment leírtam a véleményem és ha épeszű normális hozzá állással még engem is meg lehet győzni hogy nem kell félni ezektől a kis köbcentis motoroktól.
-
tresh
veterán
Élet tartalomról beszéltünk amiket meg te felsoroltál autókat a 90% fel van újítva a maradék 10 meg életébe nem futott 60k km-nél többet mert egy gyűjtő garázsában van..természetesen nem azt mondtam hogy rossz lenne vagy hogy nem bírná a terhelést csupán annyit hogy a kis köbcentis turbós motorok nem lesznek hosszú élet tartalmúak pl ott van az 1.0 turbos három hengeres ford blokk 120LE egy fókában aminek a fő tengelye egy arasz hosszú..nem hiszem hogy az fog annyit bírni mint egy pl 1.6 16v 110Le-s blokk ugyan úgy egy fókába. Az megint más ha 1,8 vagy 2 liter turbóról beszélünk
(#46657) [rvilike]:onnan hogy a 20éves 320i még vígan megy 300k km után is míg ugyan evvel a teljesítménnyel bíró 1,2 és társai nem igen fogják ezt prezentálni ha minden héten olvasol egy cikket hogy gond van pl a PSA 1.6 t-je amin olyan vékony lánc volt hogy öröm volt nem nézni ...én nem meggyőzni akarok senkit csak leírtam a véleményem ezekről a kis köbcentis csodákról és ennyi
-
8th
addikt
Kérdés. Szerinted a bőven youngtimer lassan veterán korú Escort RS Turbo / Uno Turbo i.e / Renault 5 GT Turbo / Daihatsu Charade GTTi stb... kis ccm-s turbós autókban ma 2013-ban hány kilométer van? 350k? 400k? 500k? Még több? Azóta hatalmasat fejlődött a technika manapság egyáltalán nem kell beszarni attól, hogy egy autóban turbó is van. Attól félni, hogy maga a blokk vagy a forgórészek nem bírják majd a terhelést meg egyenesen nevetséges.
"akárhogy nézem egy 1,4 turbó élet tartalomra nem fogja azt hozni amit szívó..attól függetlenül hogy aláírom nagyon jó kis motorok de nem hosszútávú én meg autót ált nem 3-4 évre veszek mert sajnos nem tehetem meg még"
Miért? Mert 6-8-10évente 1x fel kell újítani a turbófeltöltőt? Tragédia
. Ha minden TMK-t előírás szerint betart az ember még a mai autókban is hamarabb fog kirohadni a bódé az ember alól mint, hogy a turbó lepukkanjon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #46643 üzenetére
Have fun autó lenne kb évi 10-15k km-et tennék bele. Főleg rövidebb vidéki utak (100-200km), plusz kb évi 2-3x külföld (kb 2000km/alkalom).
Viszonylag kis kasztni (azért néha pesten is kellene parkolnom és a család se nagy), megbízható legyen és ne legyen nagyon-nagyon drága szervízköltsége.
-
tresh
veterán
(#46647) hobizoli: akkor maradjunk abba hogy nekem 150LE szívó 2 liternél sose fog több kelleni..és a fizikát megb*szni még ha fejlődik az anyaggyártás technológia nem lehet..ergo akárhogy nézem egy 1,4 turbó élet tartalomra nem fogja azt hozni amit szívó..attól függetlenül hogy aláírom nagyon jó kis motorok de nem hosszútávú én meg autót ált nem 3-4 évre veszek mert sajnos nem tehetem meg még..
-
hobizoli
nagyúr
nem baj
kb hasonló Hit gyüli szintű téveszme, mint a turbos motor az 140lónal az már túl van spirázva...az meg hogy hol van tobb hibalehetoseg, hat 1.4-bol 140lovat vagy akar 200-t is kihozol egy veztengellyel meg 8 szeleppel turboval
ugyanezt 2 liter szivobol, hengerenkent 4 szelep, vezerlesmodosito, stb... ez sem fruttiba kerul foleg ha szivoban 100LE per litert akarsz elerni
-
tresh
veterán
válasz
hobizoli #46640 üzenetére
Maradjunk a max egy turbó árában ami a többlet fogyasztásból kijön de engem még ez se tudna meggyőzni..egy normális szívó 2lieteres motorban kb 140-150 paci van ugyan ez mondjuk egy 1,4 turbóban..na mosta két blokk közül egyértelmű hol van több hiba lehetőség és melyik a tartósabb ha németbe élnék és 5 évente cserélnék kocsit hidd el lesz@rnám magasról hogy 1,4 turbó és szétesik 200k után mert már rég eladnám..azért majd kíváncsi leszek ezek a turbós csodák 15 év múlva is menni fognak e mint a szívós társaik én nem hiszem
-
nem vágjátok hirtelen golf4 ben a váltó feletti világítás szal a plafoncucc "búráját" hogy tudom leszedni? pattintós vagy mi?
-
Xero
nagyúr
Nem rajongok a Ladákért, de nézzük:
-
válasz
Integra #46628 üzenetére
bárcsak ott tartanék már, hogy valós probléma legyen a választás
bár ha már ennyit kifiez a ember egy autóért, talán nem kell túl sokat psórolni még hozzá, hogy helyettük legyen egy glk, vagy egy gs
mondjuk előbbutóbb biztosan lesz, csak legyen türelme az embernek túlvergődni a pályakezdő státuszon
-
válasz
Integra #46612 üzenetére
hát, ha accord és passat között kellene döntenem nem lenne kérdés, az biztos. nálam abszolút top az előbbi, fleg ugye a legújabb modell, báár, talán az új mazda 6-os beelőzte
mondjuk életemben sajnos eddig csak egy accordhoz volt szerencsém, egy 2000-es coupéhoz, egy kollégám jóvoltából. hát az 13 év távlatából is teljesen tiptop belülről, motorikusan. nem kéne, csak japán autó
-
Integra
titán
válasz
EQMontoya #46618 üzenetére
elég jól ismerem az európai kínálatot, figyelem folyamatosan, egyikre sem bólintanék rá, még a hamburgira sem, pedig azt élőben többször is láttam, ahhoz a tulaj kicsit sokat kér érte, főleg, hogy csak na1-es. na de mondjuk vadonatúj, szalon állapot, és európai piacra gyártott, és ez azért nagy fegyvertény.
nekem a célom egy utolsó gyártási éves na2 nsx, na1 orra visszaépítve nsx r-re átépítve a lemezek alatt, plusz némi további módosítás, ami már megvan a fejemben. -
whitezo88
nagyúr
Önjelölt GTA-s, azaz Suicide by Cops
[link] -
tresh
veterán
válasz
MPowerPH #46617 üzenetére
Na igen..ez lehet az én hülyeségem de én inkább elviselem azt a +1-2 liter többlet fogyasztást de legalább tudom hogy egy megbízható motor van alattam ami nem 200K km élettartalmú...mert az ilyen háromhengeres turbós csodák nem hiszem hogy többet fognak futni..mint pl egy 2literes szívó plusz előbbi szervizelés terén se hiszem hogy az olcsóságáról lesz híres
-
MPowerPH
félisten
Ezek a kis turbos motorok sajnos ilyenek. Pedig ez még csak a kezdet. Már a BMW is odáig jutott, hogy belerakják a kisebb modellekbe a majd megjelenő 1.5-ös, 3 hengeres, hengerenként 1 turboval megtámogatott motorját.
Bár ki tudja, lehet tényleg jó lesz, mert vannak előnyei. Csak az sem a tartósságáról lesz híres. -
Integra
titán
még jobb mint a civic, ott is van egy kis minőség ugrás, viszont nem akkora már ez az ugrás, mint a jazz vs civic között. ráadásul a költségeid is látványosan tudnak ugrani, már a 2 literes szívó manuál váltós esetén is. és bukod az ufo civic praktikumát hátul. pl a most futó 9gen civic szerintem minőségibb, masszívabb és csöndesebb, mint a 7gen accord, ami ugye pár éve futott ki, és ami még szóba jöhetne nálad árban. persze, egy 7gen modellfrissített 2 literes szívó accord sedan azért szép és nagyon jó autó.
-
Integra
titán
válasz
EQMontoya #46594 üzenetére
egyenesben minden autó tud gyorsan menni, kanyarodni már annál kevesebb. az nsx nem negyedmérföldes autó, sosem arra épült, csak a vezetésre építették.
xero:
öreg vagy fiatal? olyat és úgy tud a mai napig, amit nem sok másik vas, a mclaren f1 benchmark az nsx volt megépítéskor. szerintem ez mindent elmond az autóról milyen potenciál van benne.
a baj az nsx-szel európában a következő: nincsen belőle ép darab. usa-ban van, de a 2004-2005-ös utolsó darabok 60-80k usd. még ok, ez sem a világ vége, de ezt átkell építeni nsx r-re, a lemez alatti alkatrészeket megkapni hozzá relatív borsos áron, az optikai, aerodinamikai alkatrészek viszont horror, de nem annyira lényeg, mint az, ami a lemez alatt van. ellenben van rá még vám és áfa is, behozod németországba, mert ott lehet legálisan forgalomba helyezni amerikai autókat, aztán eldöntheted, hogy marad német rendszámon, vagy szlovákot raksz rá, netán magyart, ha német rendszám van rá, akkor már mindegy, onnantól könnyű a dolog.
német rendszám hátránya, hogy jdm és egyéb kiegészítőkkel szopóznak, ha nincsen bent a tüv regiszterben, lásd felnik etc.. konkrétan a rays wheels nem német konform, ami vicc, de tényleg, az integrám gyári jdm 16-os asahitec felnije sem, megbuktam anno vele a tüv vizsgán, másnap visszamentem az enkei gyári 15-ös felnijével és máris átmentem, mert ez meg benne van a regiszterben németországban.. nem fenékig tejfel az adminisztráció sem.
szóval mire kész az nsx európában, addigra a kezdeti 60-80k usd ár simán 200k+ usd körül is lehet. ezért az összegért meg a legtöbb tinédzser sutyerák pedig csak a lóerőre gyúr, gt-r kell neki, arról álmodik, sokat úgysem konyítanak az ilyenek az autózáshoz, mindkét tábornak megvannak a megfelelő típusok. engem az egyenesben gyorsan menni nem vonz annyira, ahogy a piros lámpázás sem. oda valóban gt-r kell. máshova meg nsx, porsche gt3, 370z, s2000, ariel atom, radical, catheram, hachi és hasonló autók. ilyenek, hogy bmw, meg audi, meg a többi puccos vas... túl sok igénynek akarnak megfelelni, túl sok a komprpmisszum, sosem lesznek igazi, vérbeli vasak. -
tresh
veterán
Igen sajnos, de valahol én ezt nem tudom megérteni/felfogni..és azt pofátlan árat amit elkérnek egy ilyen trehány munkáért (feltéve már ha nem garanciális)..mondjuk én elvből kerülök minden márkaszervizet és másnak is ezt tanácsolom inkább vigye/viszem olyan szakihoz aki avval az adott típussal foglalkozik és lelkiismeretesen rakja össze a gépet mintsem ilyen kontárokhoz..(persze kivétel tuti van de én még nem találkoztam vele)..ezért van az hogy amit tudok én csinálok meg a kocsin és amihez már nincs szerszámom/tapasztalatom azt rábízom egy szakira így az eredmény mindig az amit elvárnék mástól is ha ő csinálná a kocsimat
szerk: anno amikor csak egy alkatrészért mentem a pözsóba(306).. mondtam a csókának hogy a szelepfedél és az olajvisszaverő lemez közé kéne a távtartó gumi...gőze nem volt mi az majd jött hátulról valami szervizes csóka és úgy nézett rám mintha hülye lennék mert ilyen nincs majd gyors telefon barátomnak serviceboxból kinézte a cikkszámot mondom akkor ez kell..beüti a gépbe és megszólal: ja hogy ez hát miért nem így mondta
..én meg kedvesen megjegyeztem neki hogy mert azt hittem egy márkaszervizbe egy szerelő ember aki nap mint nap elvileg pözsókat szerel az tudni fogja hogy miről van szó...
-
8th
addikt
A probléma nem az autóval hanem a kellő típusismerettel
nemrendelkezőalulképzett szerelővel van aki összegányolta az autót a márkaszervizben. Sógoromnak meg sem húzták rendesen az olajszűrőt. Opel márkaképviselet szervize, nevet nem mondok. Néhány új olajcsepp mindig volt a kocsi alatt reggelente de nem volt vészes ellenben ha járt a motor szépen dolgozta kifelé az olajat az olajszűrő mellett. Még szerencse, hogy egy szög egyszerű őskövületről van szó (C14NZ) és nem valami modernebb turbós motorról ami érzékeny lenne erre. Márkaszervizben adtak neki 1héttel későbbre egy időpontot, hogy majd ellenőrzik és ha kell meghúzzák. Addig is használja nyugodtan a kocsit ettől nem lesz semmi baja. Munkából hazafelé vett egy 2k-s olajszűrő fogót és meghúzta maga plusz után is töltötte mert néhány nap alatt több mint 1deci elfolyt belőle. Na kb. ennyit érnek itthon a márkaszervizek. -
whitezo88
nagyúr
válasz
Rivaul #46603 üzenetére
nekünk Samara volt 1.5-ös 5 ajtós. mondjuk az más kategória mint a jó kis kockalada. Aztán ellopták...
"(#46601) 8th"
hát igen szintén egy példa a sok mellé, mennyire profik és lelkiismeretesek a naaaagy márkaszervizekben. egy dolog hogy lehúznak, még nem is értenek hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple MacBook
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox Series X|S
- Motoros topic
- Elden Ring
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest