Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- ASUS notebook topic
- Autós kamerák
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen széket vegyek?
- SSD kibeszélő
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nkboy
senior tag
válasz
Rivaul #37399 üzenetére
Ja, nem mai csirke 96-os, nem én vagyok az első gazdája, km is van benne bőven. Na, meg amerikai, attól meg rettegnek az emberek! De Nekem tökéletesen megfelel!
Nem a sok km számít, hanem a karbantartás. Ismerek egy Passat -ot, 6 éves 240k. de mindent megkapott ami kell! Vagy van egy Opel Insignia, 1 éves 79000 km.
-
Rivaul
addikt
Remélem valami szép jószágod van s először ideszólsz ha el kívánod adni
Az enyém is 96-os s lassan a 190k-t tapossa de nem hiszem hogy sok olyan van ami hasonló állapotba lenne ebbe az országba belőle. Ennek ellenére én is félnék nagy futású autót venni mert nem mindenki olyan mint mi...
-
Zewa
senior tag
válasz
Gebriel #37385 üzenetére
Hopp, benéztem. Elfeledkeztem a Laguna Mk1-ről, őt nem ismerem.
Lagunából az mk2-re gondoltam. Ebből volt 3 a szoros környezetemben és mind3 egy trágyadomb volt. Szépen csalogatta ki a zsebedből a bankókat.Bár ez a típus most úgy sem játszik.
A Megane mk1 jó vétel ebben az árkategóriában, ha az adottságai megfelelnek.
-
Kornel
veterán
nem kötelező.
de ha egy 5 éves swiftben átlag 100k km van, akkor szerinted egy ilyenben majd kevesebb lesz?
minden lehet, a lottó ötös is, csak kérdés, mennyi az esélyeSzplötty: tudom, csak kötekedni akartam kicsit, amúgy már vezettem telephelyen nyergest is, akár ferde rámpára rátolatva is
-
-v-
addikt
Na ez az 540i
jöhetne rögvest -
Szplöttyy
senior tag
válasz
MunezXBK #37378 üzenetére
Akkor te vagy a kivétel
Én egy MK3 Clion tanultam, utána hónapokon át egy E38-at volt szerencsém vezetni. A Hátsó roló egyszer felment és soha többé le úgyhogy már ott ki is verődött a fejemből a vizsgán kötelező hátranézéses tolatás. Persze R-ben a jobb tükör lefordult a padkához, ami tök jó, csak hátra nem látok, amíg rá nem jöttem, hogy lehet kikapcsolni voltak nehéz percek. Ja és volt "PDC" alias parkradar is, de hálistennek ez csak nehezítés volt, ugyanis 15-20centi-től csak sípolt hogy "má nekimentél". De hamar beleszoktam a széleshosszú parkolásba, előszőr városban is fura volt, hogy nem férek el a sávban. De sose volt se kocc se semmi. Viszont a CorsaB-Combo-val, aminek ~1500rpm alatt 2centit remegett a külső tükre pár kis cserjét kitolattam a helyéről. Nem tudom miért, de számomra a manőverezés, centizés, tolatás, parkolás mindig is a buszokkal(Espace, hasonló méretű Hyundai, stb) és a nagy szedánokkal, Omega, E38, E34(bár az túring volt) stb ment. A WagonR-el utáltam parkolni, mert mindig méterekre álltam meg a padkától stb. A mostani Swift se a kedvenc ilyen téren.
-
Rivaul
addikt
válasz
werszomjas #37371 üzenetére
Nem úgy értettem s nem is arra szántam kihegyezni a mondandóm csak szimplán előnyösebb egy normál méretű autó, 307 de inkább 206. Ha vezetni s közlekedni megtanul utána már bármire átszokik hisz az alapok megvannak.
-
Xero
nagyúr
válasz
werszomjas #37364 üzenetére
Citroen AX-en tanultam. Az első saját és most is meglévő egy Peugeot 206.
Ettől függetlenül ugyan úgy elvezettem X5-öt, Avensis Verso-t és a furgonokat is. -
Zewa
senior tag
válasz
werszomjas #37364 üzenetére
"Különben később sose fog merni nagy autót venni, mert a kicsihez szokott és a nagytól meg fél."
Ez egy butaság. Kis autó nyerőbb mert pl ha forgalomban hátra tekint jobb látja az autó határait mint monnyuk egy Grand Voyagernél. Berögződések hamarabb kialakulnak és egy biztos alappal bármit el lehet biztonságosan vezetni. Viszont ha csak nagy autó van, akkor sem dől össze a világ.
Mondom ezt én aki friss jogsival, jobb híján egy csomót vezetett Kia K2500-t.Renault Megane a tag autója. Francia, 4csillagos törésteszt, megbízható,kényelmes és olcsó. Lagunát inkább NE, ha nem akarja bő nyállal lesz*pni magát.
-
werszomjas
addikt
válasz
Rivaul #37368 üzenetére
Én nem 7es bmw-ről meg vagánykodásról beszéltem, egyszerűen normál méretű, vagy annál picit nagyobb autóról, pl egy kombi.
Peug 306, 406, Citrom Xantia, Renault megane, laguna stb.
Hogy jön ide a vagánykodás, nem értem
Bár mindenki azzal tanul meg vezetni amivel akar, meg ami jut.
-
Rivaul
addikt
válasz
Gebriel #37363 üzenetére
A Francia soha nem az egyszerűségéről volt híres, ezt úgy mondom hogy nekem is az van. Az előnye hogy még régebbi s így azért megbízhatóbb. Ennyiért viszont egy nagyobb autóból szerintem csak leharcoltabbat lehet kifogni. Kell majd rá költeni viszont a gazdálkodást segít majd megtanulni a vezetés mellett
-
Rivaul
addikt
válasz
werszomjas #37364 üzenetére
Ennyi erővel Ezerkettes Zsigát neki mert ha azt elvezeti akkor mindent... Egy tanuló a közlekedési sajátosságokat stb-t tanulja meg elősször ne arra gyakoroljon hogy mennyire tud majd vagánykodni egy 7-es bömössel. Arra pedig egy könnyen fentartható kis jószág sokkal megfelelőbb. Lesz azzal is baja rendesen s legalább meg tudja majd gondolni mennyire tud bevállalni egy nagyobbat, akár fenntartásra akár használatra.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
werszomjas #37364 üzenetére
1900 kilós E38at a népnek!
-
hdman
őstag
Egy kicsit mindenki bmw akar lenni
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem a rendorok es a gyariassag miatt kene. Amugy egesz jol korigalja az uthibakat is. De nyilvan nem a katyukat amibe 80al mesz bele
mondjuk az e38ban gyakorlatilag folyamatosan szintezett kovetve minden mozzanatot. Szerintem egy opelbe nincs ilyen technik. De ha esetleg tenyleg omi lesz a kovetkezo akkor egy szintezovel(mar ha megvan a hely neki) es egy gyari lampamosoval mar nem szajal a rendor se. Amugy hasonlo arkategoriaban van gyari xenonos ket zonas digitklimas tempomatos tetoablakos auto? Mert en nem nagyon talaltam.
-
Rivaul
addikt
válasz
Gebriel #37357 üzenetére
A laguna elsőre sztem nagy lesz. Olyan kis jószág a jó ami alig hibásodik s nem kár ha lehúzzák a városba, francia vonalon: ren clio, pug 106, citr saxo. Ezek mind kellemesen vezethető viszonylag pörgős kis jószágok. Van alkatrész, kevés a hiba s nem kár ha lenyúzzák. +Ezért az árért normálisat ezekből lehet találni.
-
Gebriel
veterán
Családban friss jogsisnak nézünk "kezdő" autót.
Illető francia autó párti. (), csak benzinest szeretne és max 350k a keret.
Mit tudnátok ajánlani?
Első körben a lagunákat nézegeti.. -
Szplöttyy
senior tag
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
MunezXBK #37347 üzenetére
Pontosan. Az Astra elott kerult a latoterembe egy ajanlat...
Audi 100 utolso evjarat, A6 2.5TDI 140LE motorral, krezi mechanikus adagoloval, pusztaszabolcsi munka, S4 borbelso felujitva, A6 muszerfal, minden be volt kotve. S80 volvo ezustre fujva. Az orra nem tetszett, marmint egy fekete betet volt rafujva, de ettol eltekintve rendben volt, vmi 800k-ert, audiklubrol.
Aztan jott a csalad, h jajj, majdnem 20 eves, meg dizel, jajj...
Kov alkalommal nem lesz beleszolas az autovasarlasba... -
-
probizz
tag
válasz
bigmasterg #37343 üzenetére
Köszi. Elég furcsán csinálta meg a hirdetést. Felül hátsó kerekest ír, a leírásban összkerekest. Egyébként szeretem a hátsó kerekest is, drift tapasztalatom nincs túl sok (volt egy vw bogaram, amivel a teleket végigszórakoztam
, de az más kategória
). Inkább a normál versenypályás vezetés a cél.
-
Kickass
őstag
válasz
werszomjas #37316 üzenetére
Ez egy szánalom, gyakorlatilag az egész városban lehetetlen a közlekedés, az összes út úgy sz*r ahogy van ezek a barmok meg hordják bele azt a sz*r aszfaltot amit 2 perc alatt kihordanak az autók aztán a kis darabok repeszként repkednek, itt a Segneren konkrétan már olyan mennyiség van mint egy gumigyilkos F1-es pályán gumimaradványból.
Ezek a marhák meg az esőben foltoznak és a csizmával tapossa bele a lyukba az aszfaltot. De ha még egyszer meglátom tuti a seggébe dugom fel azt a malacperzselő sz*rt amivel melegiti a cuccost.
De stadionra van pííííz, mert cirkusz kell annak a párszáz majomnak aki kijár az ugynevezett focimeccsekre. -
Rivaul
addikt
válasz
probizz #37325 üzenetére
Vts saxo. nagyon könnyű mégis beton stabil. Nem véletlen a rally vonal kiválósága. Alacsony s magához képest elég széles. 1m-ból meg tudod úgy csinálni hogy ne nagyon legyen ellenfele. (2.0 leon amúgy sem az pl...) Szerintem az mk1-esnél nincs sokkal szebb jószág. Játszósnak tökéletes. Lesd+
-
probizz
tag
-
-
-
-
probizz
tag
Csak kíváncsiságból megkérdezem már, hogy milyen autót vennétek "játszósnak" 1 M Ft alatt vagy környékén, ami minél erősebb, jobb súlyelosztású stb. Kinek milyen tapasztalata van ilyesmikkel? Felhasználás: nem utcai vagánykodás a célja, csak szeretek vezetni és nem az utazós autómat járatnám csúcsra (pl. versenypályán), hanem ez direkt erre lenne. A fenntartási költségek is lényegesek.
Nincs behatárolva, hogy csak összkerekes vagy csak V6-os vagy turbós. Minden tapasztalatot, javaslatot szívesen olvasok. Köszi!
-
giigz
veterán
válasz
werszomjas #37316 üzenetére
M3-as tele van ilyenekkel, tiszta kátyú, és kirakják a 80-as táblát. Hát ez van...
-
whitezo88
nagyúr
mivel úgyis jön az új a héten... e46 klíma vezérlőpanel kis pixelhibával eladó
[link] -
zolikaDB
veterán
Németország/Ausztria: utólagos xenonnal kapcsolatban mi a szabályozás?
Ebben az Espace-ben ilyen kamar csereérett lesz a moci?? -
probizz
tag
válasz
werszomjas #37316 üzenetére
Nagyon sok a kátyú Debrecenben. Egyes helyeken szlalomozni kell. A Kassai út közepén dübbentem bele vagy 2 napja egybe, kibírtam röhögés nélkül. Kezdem megérteni, hogy miért vesz valaki Land Cruisert.
-
zolikaDB
veterán
Pénteken előttem majdnem összecsúsztak, megindult a sor, Suzukis megijedt vmi GÖDÖRtől, mögötte a Hondás már kettesben húzatta volna, szerencse, h egy fékcsikorgással megoldódott.
Cora/Auchan körforgalomba ahogy bemegyek, két kacsaúsztató, az útfelület majdnem teljes szélességét elfoglalják (szóval kerülgetni sanszos), vagy 10 centi mély, hét közepe felé már mindkettő foltozva volt... Ahogy esik - úgy puffan módszerrel, pár nap és tavaszra jó lesz az ebihalaknak.
werszomjas: igen, Segner tér. Én előtte jártam arra, akkor is foltozták, kis gázperzselőzés, belehánnak egy kis misungot, oszt hajrá, 2 napig jó! -
werszomjas
addikt
válasz
zolikaDB #37304 üzenetére
Az semmi, M3-as autópálya!, Miskolc után Debrecen felé tele van kátyúval.
Megoldás: Kilökték a 80-as táblákat, lehet kerülgetni
Debrecen egyik forgalmas kereszteződése:
A kép elvileg február 5-ös, ma jártam arra, foltozzák
(Igaz ma pont egész nap esett a hó, havas eső, jó időt választottak az útjavításhoz, semeddig sem fog tartani)
-
-
Kornel
veterán
ez lehet kicsit off lesz.
sok jót ne várjatok ilyen téren, a beruházások (állami és magán szféra is) lassan stabilizálódnak a nulla szinten, beleértve az útépítéseket, és felújításokat is.
két verzió van, vagy megszoksz, vagy megszöksz.
én tudok olyat utat mondani, ami konkrétan alkalmatlan a közlekedésre, de ez semmilyen illetékest nem érdekel, így megy ez errefelé, abszurdisztánban. -
-
whitezo88
nagyúr
válasz
zolikaDB #37304 üzenetére
hát igen a sztrádákra tervezett sokmilliárdos pénzmagot nyugodtan szétoszthatnák az önkorik között, mert sok úton mentem ma is ami eléggé futóműgyilkos. Ott van rögtön az Üllői, amit évtizedek óta foltoznak, HA foltoznak. Vagy fél Kőbánya... stb.
és ilyen sincs hogy nincs pénz, mert van, csak basznak költeni. Itt, Vecsésen pár éve egy km-es utat szedtek fel majd aszfaltoztak le teljesen, amin napközben is kb csak percenként megy el egy autó...
-
_NCT
addikt
válasz
zolikaDB #37308 üzenetére
És akkor lehet választani, vagy megpróbálod kikerülni -->vagy sikerül vagy nem -->vagy hirtelen kormánymozdulat, mert megijedsz-->felénk ezt szokták csinálni, több baleset emiatt volt, mert "javítják" az utat, vagyis kivágnak egy darabot, azt 2 hónapig pihentetik, majd 2 hónap múlva beletaknyolnak, amit már délutánra kihordanak az autósok.
Vagy belemész, és havonta viheted futóműveshez a kocsit....
-
Rivaul
addikt
Még jó hogy az út adót viszont 6 helyen megfizettetik...
-
zolikaDB
veterán
ÁÁÁÁ, b.sszátok meg, ez hihetetlen... Munkába menet sincs már egy normális útvonal; ahol tűrhető az út (nem jó, csak nem bitang pusztulatosan fostos), az vagy kva forgalmas, vagy tele lámpával, ami nem, az meg mint az ementáli. Hát a rohadt jó k.va apjuk f.szára menjenek ezek.
-
zoo8800
veterán
válasz
Rivaul #37305 üzenetére
Az az "út" kegyetlen. Na meg a Dráva utca, Kossuth Lajos utca, Rákóczi út, Bocskai út, sorolhatnám.
A Budaörsi út külső sáv is kezd szarrá menni. Ha ezt elkezdik felújítani, Törökbálintig ér majd a sor...*****
534.708 km -
_NCT
addikt
-
Rivaul
addikt
válasz
zolikaDB #37304 üzenetére
Nem kell addig menni. 11. ker Fehérvári út olyan mint ha összedobálták volna. Konkrétan a macskakő jobb lenne... Ebbe az évbe írattam új suliba a lányokat amihez azon az úton kell járni, kb 4 hónap alatt műszaki óta elette a bal első futóm... Ebbe az időbe napról-napra nagyobb vendégmarasztalók keletkeznek, 40 nél már brutál. S ez egy forgalmas belvárosi szakasz... A trafi csak nekik pénzszerzés s nem a mi hasznunkra van. 6-os út 70-es táblánál 110-nél még tolnak külső vagy belső mind1... Kultúra kéne ide nem ezek...
-
zolikaDB
veterán
Traffipax-rendszer... A k.rva anyjukért nem bírják helyrehozni a teljesen használhatatlan útszakaszokat??? Hazamentem vidékre, és két települést összekötő főútvonalon olyan részek voltak, h alig van híja annak, h ismét földút legyen az aszfalt helyén...
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel topik
- Elden Ring
- Adobe Illustrator kérdések
- Xbox Series X|S
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest