Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hisense LCD és LED TV-k
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigmasterg
addikt
válasz bigmasterg #90647 üzenetére
....és most kaptam levelet az uniontól, hogy utólag törölték a biztosításomat.
Szóval siker."Tisztelt Ügyfelünk!
Hivatkozva Társaságunknak megküldött e-mail üzenetére, tájékoztatjuk Önt, hogy a benyújtott Netrisk Kft. levele alapján a
xxxxxxsz. UNION24 alkuszi kötelező biztosítást 2014.07.12-i hatállyal ügyfél felmondása okkal megszüntettük." -
bigmasterg
addikt
válasz bigmasterg #90623 üzenetére
Fejlemény az ügyben.
Beszéltem a Netrisk-el. Ők elküldték a felmondást az unionnak május31.én (és igen, ők intézik a felmondást).
Felveszik az unionnal a kapcsolatot és ha kell, akkor elküldik az igazolást arról, hogy már felmondták. Ha ez megvan, akkor az union megszünteti szerződést.
Azt mondta a csóka, hogy néha megesik. -
bigmasterg
addikt
válasz Dluinet #90622 üzenetére
Akkor ez az email mi volt?
-
-
bigmasterg
addikt
Épp a kötelezővel sz*pok.
Bocsi, ha regény lesz.
Tavaly nyáron vettem a kocsimat, így ilyenkor van a kötelezős évforduló.
Netrisken keresztül kötöttem rá kötelezőt, akkor union24 volt a legolcsóbb, 40ezerrel.
Idén májusban jött a mail netrisktől, hogy válthatok biztosítót. Alianznál 30ezerre jött ki egy évre. OK akkor váltunk.
Netrisktől meg is kaptam a levelet, hogy felmondásomat továbbítják az union felé. Mondom OK, Alianzra pedig befizettem a díjat.
Kép netrisknél minden ok, így.
(képen a "Biztosítási díj baleseti adója" nélküli összegek vannak)Azonban most júl31.én az union-tól kaptam egy nemfizetési felszólítást (plusz 60 napom van még befizetni.).
Mondom mi a fene. Írok unionnak, hogy heló, már töröltem a kötelezőt.
Válasz:
"....UNION24 alkuszi kötelező biztosításra iktatási rendszerünk szerint nem tartunk nyilván évfordulós felmondást. A szerződés évfordulója 07.13-a, ennek megfelelően legkésőbb 2014.06.12-ig a biztosítóhoz írásos, aláírt felmondásnak kellett volna érkeznie. Határidőn túli felmondást nem áll módunkban elfogadni"Ha 60 napig nem fizetek, akkor megszűnik a biztosítás. Mondom OK, akkor így lesz, úgyis ott van az új Alianz-os.
DE ez így sajnos nem működik. lásd[link] "Felmondással kapcsolatos tudnivalók" rész.
"Ez esetben az új biztosítási szerződés érvénytelen, és a régi szerződés marad érvényben az előző biztosítónál. Ha ez a szerződés időközben díjnemfizetéssel megszűnne, úgy az adott biztosítási időszakban az üzemben tartót visszakötési kötelezettség terheli, és fedezetlenségi díjat kell fizetnie a biztosítatlan időszakra."Azaz elvileg nem érvényes az Alianz-os biztosításom, amit már befizettem?
Írtam netrisknek, hogy mi van, gondolom majd holnap válaszolnak.
De az unionos biztosítás már elvileg nem lehet visszamondani.
Tartok tőle, hogy az lesz a vége, hogy be kell fizenem a ~40ezret az unionhoz is, az alianzost meg fel kell mondani és a végén 70be lesz a kötelezőm 30 helyett.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz !Overdose! #54924 üzenetére
Mondjuk azt én sem értem, hogy miért fwd kocsiba locsolt ennyi pénzt.
szerk.:
Ha elvetemült Hondás, akkor már inkább egy s2000.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz Kornel #54080 üzenetére
Köszi.
Szerintem elég jó vétel volt. 3 millió és 90 ezer. (Ennyiért hirdették, de nem is voltak hajlandóak engedni belőle.)
Van hozzá még 4 téli gumi és gyári mazda ponyva. (plusz van benne immo mágneses gyujtás megszakító cuccal.)(#54081) hdman: Kösz-kösz
1.8.
2.0át akartam, de ennyiért ezt nem volt szívem otthagyni. Egyébként egész fürge ez is. Jobban megy, mint amit ennyi lótól várna az ember.(#54082) zoo8800 :
Nekem is ez volt az első reakcióm a rendszámra. -
bigmasterg
addikt
Sziasztok.
Mostanában sajnos nincs sok időm fórumozni, de ezt azért megosztom a mai eseményeket.Végre új kocsit vettem.
NC Mx5, 40ezer km-el, első tulajtól. (itthoni vásárlás)
Miata fórumos szerelő átnézte, körbemérte nekem. Nem volt törve, egy hibakód sem volt benne. Azt mondta, hogy olyan, mint az új, hihető a 40k km.
Egyedül egy olajcsere kell (kb. egy éve volt cserélve), meg pár ezer km múlva első fékbetétet kell cserélni. (Budai hegyes részen lakott a kocsi és még nem volt fék cserélve.)A hazaútról még csak pár telefonos képet tudok felrakni, de később töltök majd még rendes fotókat is.
Kép és kép.szerk.:
Hétfőn meg eredetiségvizsga és átirtatás.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Pár száz hsz.-el le vagyok maradva
Ez volt már a topicban ?
Grúz barátunk eddig bírta.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz EQMontoya #47223 üzenetére
Nem kevered véletlenül az Opel GT-vel a speedstert? A gt-ről tényleg rosszakat írtak, de az
elise-tspeedstert mindenhol dicserték.
Mx5 annyiban jobb, hogy utcán kényelmesebb, több benne a kényelmi extra és elterjedtebb, így könyebben fenntartható.Szerk.: Ez ritka, mert hardcore kocsi, pályára tervezve, utcán csak komprokisszumosan használható.
Plusz kétszer annyiba került ujonnan, mint egy mx5.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Erről vélemény ?
Gyanúsan jó áron van.Felhívtuk:
Németországból hozta be a hirdető, ő a 3. tulaj.
Jobb eleje volt törve (elvileg csak karosszéria és lámpa, azt mondta, hogy nyúlvány nem).
Fújva lett az egész autó, gyárilag nem volt matt színnel (azt mondta, hogy előző tulaj mániája volt, de nekem gyanús, hogy törés miatt).Gondolom ez így felejtős, nekem a festés miatt necces, hogy rommá volt törve.
(szerk.: ragasztott alu váza van, az nem tudom, hogy mennyire javítható)[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Link Jé, egy valszeg' nem visszatekert dízel autó.
420 ezer km. (Szövegben írja)[ Szerkesztve ]
-
-
bigmasterg
addikt
Egy kicsit furcsa nekem ez a kocsi.
Ennyiért 2006-7-es, ~100 ezret (vagy valójában többet) futott 159-ek vannak. -
bigmasterg
addikt
válasz #81556480 #41697 üzenetére
Most már én is kezdem megszokni a kocsit és kevésbé van vele bajom, de Swift Sport (már nincs meg) és AlteaXL után gyenge volt, alig ment, nem akart megállni és buta futóműve volt.
De hasonló érzés volt a swiftből is átülni a seat-ba, csak a seat legalább kényelmes és tágas volt hozzá képest, egy kulturáltabb belsővel.
Persze nem is egy árkategória.
450, vagy 500k (nem emlékszem pontosan) volt a Vectra, 98'-as, de új korától ismerem a kocsit (rokon, első tulajtól) és valós 180ezer km van benne. -
bigmasterg
addikt
Tegnapi, nehezen veszi az 1est témára.
Mostanában egy 1.6 B Vectrát nyúzok legtöbbet (nem annyira szeretem szegényt), és ő sem szereti kettesből bevenni az egyest, ha már nem alapjárat közelében gurul.
// Swift Sport és tádé altea XL meg simán veszi az egyest.
A visszaváltás előtti gázfröccsöt értem, hogy miért segít rajta, néha szoktam is alkalmazni. (Elméletben a heel-toe is megvan')
De a dupla kuplungolásnak mi értelme egy utcai kocsinál, ezt elmagyarázná valaki ?(#41696) neduddki :
Köszi a gyors választ.
Mi történt ? Ezteljesenelég könnyen olvasható lett.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz gaborbol #39365 üzenetére
Nagybátyámnak volt 2006os (vagy 2007-es, nem emlékszem pontosan) S60asa. Újonnan kapta, céges kocsinak. Csak ő használta, szakszervizbe volt hordva, szóval nem volt ütve-vágva, de ettől függetlenül elég csúnyán öregedett. Főleg a beltéren látszott meg az idő. Itt-ott lógott 1-2 műanyag, a régebben szép puha felületek elkezdtek kopni, már nem volt olyan csendes, mint új korában stb.
Biztos függ attól is, hogy ki hogyan használja, de a mi seat-unkon nem látszott meg ennyire a kor. (De pl. egy bmw, vagy subaru is jobban tartja magát.)
De ez csak egy példa, nem biztos, hogy általános a volvoknál.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz DeFranco #38058 üzenetére
Elmentek a szerelővel az eredeti tulajhoz, viszel saját tanút (akár kettőt).
Ott írtok egy másik szerződést, az eredeti tulajjal.
Kulcs(kocsi), forgalmi, törzskönyv nálad.Ennyi. Ez után már te vagy előnyben.
szerk.:
Úgy látszik, hogy eredetiségvizsgát nem kell kétszer csinálni.
Számold ki, hogy mennyi lenne a 2x átírás és döntsd el, hogy neked megéri-e.[ Szerkesztve ]
-
-
bigmasterg
addikt
válasz hobizoli #36715 üzenetére
A paddal is könnyen tudnak csalni.
Mindig főtengelyen mért teljesítményről szoktak beszélni (/azt adja meg a gyár is), padon pedig keréken leadott teljesítményt mérnek, amiből valahogyan kiszámolják a főtengelyen leadott teljesítményt.
Ki tudja, hogy ez a számolás mennyire pontos. Autónként változik, hogy mennyi erő megy el a hajtáson. -
bigmasterg
addikt
válasz Integra #36513 üzenetére
Ezek hol szoktak elmenni ? Itt ? (Nem vagyok jártas Hondás körökben, fórumokban.)
Hahu-n most ez a legdrágább 7. gen ctr. Ez sem hibátlan, de legalább őszintének tűnik. (a többi milyen lehet...)
Gondolkoztam, hogy mit kellene venni, hot hatch-et, vagy roadstert. De a sportos hothatch-ektől tartok, tényleg nagyon ritka belőlük a szép. Szerintem nagyobb esély van kifogni egy tényleg második autónak, hobbiból tartott mx5-öt. Kis szerencsével egy lógó belű type-r árából lehet venni egy szép 1.8as NBFL-t. Mondjuk itthon ritkák az 1.8asok.
Persze nem megy úgy, de egy mx5nek is megvan a feelingje. Hátul hajt és nyitott. -
bigmasterg
addikt
válasz zolikaDB #36077 üzenetére
Köszi.
Tényleg, ez ugyan az a kocsi.Ateris mx5 meg ez volt. Szerintem nem ugyan az a két kocsi. (Ez is volt fent nemrég használtatón, de már másik tulajtól.)
Majd légkondis 1.8-asat akarok venni (ha találok majd, akkor meg facelift-es NBFL-t), azok azért ritkábbak.
De már egy mélynyomó a csomagtartóban elég ahhoz, hogy tovább lépjek. Ráérek vele, így inkább kivárok.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Ennél a leírás és a rendszám, csak szerintem nem stimmel ?
1998-as, KWR rendszámmal és ilyet ír:
"Nem kintről behozott szemétdomb aminek kilóg a belétől kezdve mindene." -
bigmasterg
addikt
Mazda 6 mps ? vagy még inkább 3 mps.
Egyébként a Toyota GT86 /Subaru BRZ lenne az igazi, csak még túl új.Esetleg kijön 5 millióból egy 6os bmw is (esetleg cabrio).
Akkor a kalsszik wrx sti és lancer evo páros. (de azok valszeg' nem 5 évesek lesznek)szerk.: Közben nézem, hogy ezeket már kb. írták.
Ha rx8-at akarsz, akkor motorhibásat vegyél.
Ha raksz bele egy új motort, akkor az legalább elmegy ~100 ezer km-t, míg ha egy használtat veszel 2 milló körül, az ki tudja meddig bírja még.De belefér a keretedbe egy Nissan 350Z is. (ja, az nem 4 személyes)
M3 cabrio ? De ez sem 5 éves.
A4 cabrio.
Audi S4.
Audi TT 3.2 v6.és még lehetne sorolni. Szóval van miből válogatni.
-
bigmasterg
addikt
válasz Integra #34712 üzenetére
Piros lámpa meg 100 ezer.
Nyáron büntettek meg minket, Miskolcon voltunk átutazóban és körforgalom után(!) volt lámpa, felettünk váltott narancsról pirosra. Rendőrök direkt figyelték azt a lámpát és félre állítottak, ráadásul buszmegállóba. Vagy fél órát tököltek a papírokkal (azt mondták, hogy lefagyott a rendszer), közben a buszok nem tudtak ott megállni, emberek fel/le szállni...Most látom, hogy azóta felezték.
-
bigmasterg
addikt
válasz MunezXBK #33873 üzenetére
Egy 14 éves dízel autónál akkor is valószínűtlen a 130ezer km.
Szerk.:
Családi 1.9 pdtdi altea XL-ünkben kevesebb, mint 4 év alatt lett 160 ezer.
Azóta már közelebb van a 200-hoz, de végig rendesen hivatalos szervizbe volt hordva, mindig gyári alkatrészeket kapott.
Teljesen szép állapotban van, míg rokon Vectrája, szintén hasonló km állással, már elég pudva.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz bigmasterg #33807 üzenetére
Bocsi most látom, hogy ugyan ezt a Z3-at már linkelték.
Meg bocs, a duplázásért is. Csak közben olvasom a topicot és hamarabb válaszoltam, minthogy utol értem volna a dolgokat.
Egyébként én tavaszra / nyárra szeretnék egy 1.8-as légkondis NBFL-t. De viszonylag ritka, elég rég láttam már hahun ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
válasz ReSeTer #33757 üzenetére
"Ami jó lenne még, az a hyundai tiburon, csak itthon nem kapható."
Dehogynem, csak rossz néven kerested.
De ezeket nem nevezném sportos kocsinak.
Ilyen erővel Celica-t is nézhetnél.Szerk.: De egyik sem nagy motoros, vagy 2 üléses.
Estleg 2.8-as Z3 ?(Egyébként meg mx5 a legjobb , de az is sor4)
[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Sorry, tényleg kár volt felhozni a motorokat (csak a szívó motor liter/lóerő teljesítménnyel kapcsolatosan említettem meg őket), mert itt nyilván mindenki 900 lovas Schwitzer Porsche-vel és épített drag autókkal jár nap, mint nap. (és még a motorok ellen hozták fel feljebb, hogy milyen sokat esznek )
Pedig nincs is motorom már. és a következő, amit veszek, az kocsi lesz.
Nem is tudom, hogy lesz-e valamikor újra motorom, vagy nem.
Most több értelmét látom autót venni. De nem azért, mert 400 méteren én akarok lenni a legjobb.(#33020) KAMELOT : Ez tényleg ronda.
[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Könnyű, de kis lóerős dolgok alacsonyabb sebességen gyorsulnak jobban, ahol kisebb a légellenállás.
Ha két azonos súly/lóerővel (meg légellenállással) rendelkező, de nem egyforma súlyú és erejű (a példa kedvéért) autót nézel, akkor a nagyobb lóerős, de nehezebb autó nagyobb sebességnél elhúzna. (pl 160-200 felett).
Azért, mivel hozzáadódik a légellenállás is az autó súlyához, így a könnyebb és gyengébb autó aránya ((súly+légellenállás)/lóerő) lényegesen rosszabb lesz a sebesség növekedésével.Drag pályán rengeteget jelent az elindulás, tapadás. Autó elve 2 kerékkel tapad és nem is kell attól félnie, hogy hanyatt esik, míg a motornál csak 1 gumi tapad, kisebb felületen és rajtnál játszani kell a kuplunggal, gázzal és hátsó fékkel, hogy ne ágasodjon a gép.
A videón pedig mintha egy kicsit később reagálna az R6-os + a fent emlegetett + lég ellenállás rontja a dolgot.
Plusz ez egy 600as motor, ami 260nál nem megy többet.
De még lehet 1000 dolog. Tuti, hogy 400 ló az opel ?
Ezen a videón már reálisabb a dolog.[ Szerkesztve ]
-
-
bigmasterg
addikt
válasz FoBCRaistlin #30111 üzenetére
Erre kérdezte, hogy komolyan ?
-
bigmasterg
addikt
válasz FoBCRaistlin #30086 üzenetére
Google azt mondta, hogy
Saját tömeg: altea XL 1444 (sima altea 1.350)
Ibiza: 1142
Azért 300kg az nem mindegy.(#30101) FoBCRaistlin :
Saját tömeget, lehet, hogy folyadékok nélkül adják meg a gyárak.Amúgy volt ahol 1160an vmennyi volt megadva az 1.9 ibizához, de 1142-re dobott többet.
Nézd meg forgalmiban.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
2 millio körül van a teteje.(Szerk.: Persze ha valami kevesebből kijön, az sosem baj.) Ennyiért már elég szép mx5ök vannak. De ahogy nézegettem, kis szerencsével olcsóbban is ki lehet fogni egész jó miatákat.
Na meg ezeknél meg van az esély, hogy tényleg második autóként használták.A linkel bmw sem csúnya. A keresgélésnél mindig az erősebbeket néztem belőle, de egy ilyesmi lehet ésszerűbb.
Hunyadit és tigrát inkább ne. Minden, csak nem sportosak.
1.6os Cooper helyett meg inkább Swift Sport-ot választanám. OK presztízse nincs olyan, de jobban megy, sportosabb és olcsóbb fenntartani. Cooperből az S érdekesebb.
De a szívem csak az mx5 felé húz.[ Szerkesztve ]
-
bigmasterg
addikt
Sziasztok!
2-3 napja nézegetem a topicot, most jutottam odáig, hogy kérdezzek is. .)
Egy ideje gondolkoztam rajta, hogy milyen autót kellene venni, de valahogy mindig az mx5-höz érek. (nb)
Sportos, hátsó kerék hajtás, roadster, és azt mondják, hogy nem is vészes a fenntartása.Van innen valakinek tapasztalata vele ?
Igazából rosszat még nem hallottam róla.Korábban gondolkoztam még Swift Sporton (volt korábban a családban, szerettem, olcsón fenntartható, de ennyiért lehet jobbat is venni), Civic Type-R-en (itt attól tart az ember, hogy ki van már taposva a bele), netán Corlla TS-en.
Csak ez mind FWD...
Bmw-kenk tartok a fenntartásától (bár valszeg' typeR-nek sem lenne kevesebb), plusz viszonylag régebbi modell jönne ki.
Más roadsterekkel (MG TF, MR2, Z3) megint több baj van, mint egy miata-val. Drágább hozzájuk az alkatrész, ritkábbak stb..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Torrent meghívó kunyeráló
- Renault, Dacia topik
- Asszociációs játék. :)
- Autós topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen monitort vegyek?
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest