Hirdetés
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Intel Arc Battlemage B570/B580
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #36567 üzenetére
Te, ez mire magyarazat, elarulnad?
az elso video egy rugalmassagi teszt -- nem ezt irtam, hanem allohelybol gyorsulast
a masodikban meg hol van tubyonyomas kijelzes? jah nincs LOL, csak akkor meg mirol vitatkozunk? 1-sben minden huz, mert az a legrovidebb fokozatatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #36545 üzenetére
nem hujeseg:
-latom a muszerfalon, hogy eppencsak kimozdul az ora 1-sben
-mertuk gyoruslas merovel is, egyesben csak emelkedik a gyorsitasi gorbe, de "teteje" nincs a vonalnak, csak 2.tol kezdve
-meg tudom logolni notebook-l is barmikor a MAP jelet meg akarmit[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
milomi
tag
Valaki tud valamit a Renault Megane Coupe 2.0 16v ről ? 147 ló.. jó széria volt ez vagy kuka az egész ??
NFS World Nick Ewing1987
-
Zewa
senior tag
válasz Integra #36578 üzenetére
Bizony hogy ott voltak a Hondák a 90-es években, mára sajnos már csak a Ctr maradt.
Isminek Stuttgartban van egy E36 M3-a. Ha rajta múlik soha nem fogja eladni. Amit lehet megad a vasnak, nem gagyi utánagyártott alkatrészekkel foltozgatja, mindemellett használja is a gépet és pályán is megfordul.
...kopó alkatrészeken kívül neki szinte egyáltalán nem kell hozzányúlni.
Amennyiben egyszer mégis el akarja adni, azonnal lesz rá vevő és nem 2-3millióért.Sokan ezt nem értik meg, főleg azért mert csórok hozzá.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36587 üzenetére
Ha nem padlógázzal indulsz és nem forgatod tiltásig csak minimálisat tölt az első két fokozatban. Egyesben tényleg szinte semmit. A 65-70ig szívó üzemmód nyilván nem igaz, illetve nem kell szó szerint venni de nem mondott hülyeséget. Ha már egyesben kis fordulatról indulva is izomból töltene a turbó senki sem építene nyomást rajt előtt félőrült módjára a gyorsulási versenyeken.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
SaNyEe
aktív tag
válasz zoo8800 #36587 üzenetére
jajaja, ismét egy eleresztett félmondat . . . 65-70ig . . .
Ebből születnek majd a jobbnál jobb (web) urban legendekAzt próbálta kifejteni, hogy ha eygesben szépen végigforgatod az autót, épülget némi nyomás már, átrántod kettesbe, majd mire eléred a már említett tempót elkezd tölteni, vili?
Vegyük a következő helyzetet, előznöm kell és úgy ítélem meg, hogy kettesben 40-ről fogok nekilódulni, már terhelés alatt lesz a motor, megvárom a megfelelő pillanatot és go. Nem hinném, hogy hozzávetőlegesen 3000 fordulat környékén kettesben ne töltene már "rendesen" bármelyik turboás benzines (kérem elvonatkoztatni az extrém méretű turboáktól) gázadásra.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
zoo8800
veterán
Vazze, én most már nem értelek. Eddig azt mondtad, hogy nem tölt 1.-ben odalépve, most meg mi sem természetesebb, hogy tölt.
Hobizoli szó szerint azt írja, hogy szívóként megy 65-70-ig.
Apropó, szerintem fix geometriás csiga van benne, változó szívószelep-vezérlés mellett.rip and tear, until it is done
-
latyak17
tag
válasz latyak17 #36524 üzenetére
Szerintetek 140be igencsak korrekt ár hogy:
első lökkös teljes fújás színre (fekete csík miatt)
jobb első (bal) sárvédő fújás
bal e ajtó ajtó fújás
bal h ajtó ajtó fújás
hátsó "C" oszlop fújása rozsdajavítással
általam beszerzett kocsival megegyező színű csomagtérajtó felszerelése bekötése minden ami ehhez tartozik (kiv üveg)
hátsó lökkös színre fújás (fekete rész miatt)
teljes kocsi polírozás azaz minden
első grill/hűtőrács teljes fényezése (szintén fekete rész miatt)
tükör csere és újrafújásvállalható? és HATALMAS köszönet hdman-nek mert lehet nélküle nem ennyi lenne az ár vagy másrészt meg se találom őket!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
8th
addikt
válasz Mágus2 #36580 üzenetére
Ilyen hangyafasz méretű változó geometriás csigával csúnya is lenne ne nem lenne meg. A linkelt videjón nem sok minden látszik.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Integra
titán
válasz bigmasterg #36515 üzenetére
sajnos ez egy ilyen dolog a hondás világban. egyfelől bátran mondom, hogy vegyél hondát, mert akárhogy is megy a fika, kurva jó autók, talán a legjobbak mert nem eszik le a gatyád és ezért az árért olyat tudnak, amit csak nagyon kevesen, miközben atombiztos a technika is. de... ugyanezzel az elánnal azt is hozzáteszem, hogy ha valóban ilyenre adod a fejed, legyen rohadt nagy türelmed, kitartásod és tudásod, hogy ne fuss bele a megszámlálhatatlanul sok bontószökevénybe, majd pedig ha találtál, akkor ne cigánykodj az árát megfizetni. olcsó húsnak híg a leve és ez a hondáknál különösen igaz. csak az adja el relatív olcsón az ilyen autóját, akinek személyes vagy anyagi indoka van rá és gyorsan kell a pénz.
minden surmó raccsingos bohóc type r-t akar, csak éppen semmi pénzük nincsen rá, majd amikor 20ezerbe kerül 4 liter olaj és 6-8e km után cserélni kell, akkor kicsit meghűl bennük a vér, hogy egy db gumi is lazán 30ezer, hogy az első gyári féktárcsa 130ezer, egy hátsó betét 20ezer, hogy az lsd mennyibe kerül, a gyári minőségi szilentek etc... és még sorolhatnám.. nem megy tönkre, ezek kopó alkatrészek, cserélni kell itt is, nincsenek csodák. nekem 14 év alatt egy termosztát ment tönkre összesen. mégis költök durván az autóra, mert így marad abszolút megbízható. mai napig újszerű. ezt adjam el 2 millióért mert valami jött-ment hülyegyerek azt mondja, hogy ez nem ér annyit? én meg azt mondom neki, hogy te kisfiú, leraksz ide 4 milliót, akkor beszélhetünk, amúgy ott az ajtó. és vérig van sértve. én meg kiröhögöm, ennyi.
sajnos ez ilyen. mindenki ül a saját kis csodáján, mert tudja, hogy mennyire jó és mai napig jó, hülye lenne eladni, világ legmegbízhatóbb sportos gépei a mai napig.
szóval ha vennél, csak a drágábbakból. ha nincs meg rá a keret, akkor viszont inkább ne vegyél hondát, mert sok idegőrléssel jár. kapni máshol is hasonlóan jó autókat, kevesebb pénzért. én pl imádtam az 1.6-os nissan sunny-t, 5 ajtós volt. de egy jó corolla is megéri a pénzét.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
Az RS fókában egy nagyon pici kis tehetetlenségű turbó dolgozik (2.0 16v Turbo és csak 215lóerő) ami hamar felpörög ennek ellenére egyesben még tiltásig kiforgatva sem épül fel max. turbónyomás. Az egyes fokozat túl rövid ehhez, hamar leforog csak nagyon rövid ideig jár magas(abb) fordulaton a motor. Ugyanez kettesből indulva röhögve meglenne, egyesben nem. Úgy vélem kissé elkalandoztunk. Az ilyen kifejezetten sportosra robbanékonyságra hangolt motorokat (Ford RS, Mazda MPS) ne méregessük azon kis ccm-s kis teljesítményű benzinesekhez amikről fentebb szó volt.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
-v-
addikt
Meg a mazda 3 mps is a 10%-ba tartozik?
Csak mert ennél is ugyanez a szitu, egyesben már ~25-től 0.5< bar nyomás van (vége fele nyilván több is),
kettesben pedig végig 1 bar (mondjuk te az 1-esre írtad)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #36534 üzenetére
Ahham itt látszik is, bár azért nem annyira durván, ahogy te írod, kettesben már végig ott figyel az ~1 bar, de egyesben is 40-től már van legalább egy fél bar.
8th: akkor az mk1 rs a 10%-ba tartozik?
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36567 üzenetére
Negyedikben lepadlózva minden turbós autóban ezerrel tölteni kezd a turbó, ez nem újdonság. Második videóra meg annyit mondanék persze, hogy kellően húz turbónyomás nélkül is az a legrövidebb fokozat. Pont mire felépülne valami kis nyomás el kell váltani mert leforog a fokozat. Amit a kék csiga írt a turbós széria autók ~90%-ára igaz évjárattól és modernségtől függetlenül.
mod: tiédben van turbónyomásmérő műszer? Vagy laptoppal ki tudor íratni vele?
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
zoo8800
veterán
Épp ezért javasoltam a modernebb vasakat.
[link], itt elég szépen húz alacsony fordulatról 4.-ben.
[link], itt pedig 1.-ben alapjáratról gyorsulnak, és (bár ez csak sejthető, mert a fordulatszámmérő nem látszik) szintén nem 5000-től húz, hanem kicsit lejjebbről.Amit írt, az a turbós kocsik kb. 1%-ára igaz. Ennyire általánosítani pedig nem kellene.
rip and tear, until it is done
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36537 üzenetére
Elég szar a videó minősége de a lényeg látszik. [link] Egyesben gyakorlatilag semmi, kettesben váltás előtt már van nyomás minimális ideig és csak hármasban épül fel teljesen a turbónyomás. És ez még egy relatív kicsi turbó ami könnyen felpörög.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
_NCT
addikt
válasz whitezo88 #36564 üzenetére
Én holnap viszem a Renault-t védelmeztetni, zárdugótól kezdve minden lesz. Persze amit akarnak úgy is visznek, de nem hiszem h pont egy Renault akarnának minden áron elvinni. Bár a Megane elég kapós mostanában, ha látják h foglalkoztak vele, keresnek egy másikat. Amikor utána olvastam a témának, akkor nagyon beparáztam, szemtelenül lopnak és pofátlan módon visznek el autót úgy, hogy a többi ember ott jár-kel. Azóta én alig merem bárhol otthagyni az autót, mert tudom, h aki ért hozzá annak 1-2 perc és viszi saját lábán. Bár az ilyen kókler faszjankóktól az ég mentsen meg, aki csak kárt okoz....
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
igen, szó szerint az ablakom alól vitték el, mert itt áll rögtön. volt pofája, még a rendőrök is csodálkoztak hogy csak így, lámpa alól, kereszteződés mellett álló kocsit a ház elől feltörnek... bár csak a letörés járt zajjal a többi nem, éjjel meg mindenki alszik...
most nemsokára megyek a feljelentés miatt a rendőrségre, aztán hívom a szerelőmet hogy meg kéne csinálni a helyreállítást, és ki kéne jönni mert ugye mozdítani sem tudom a kocsit, hiába dugom be a kulcsot, se kép, se hang.
-
33as
senior tag
válasz whitezo88 #36548 üzenetére
Igaza van harry-nak, csináltasd meg feltétlen a zárdugózást, megéri hidd el.
Nekünk a Seat-on is meg van csinálva, mert egyszer magyarországon már feltörtèk!
MacBook Air M2 , iPhone 12 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
aero.
veterán
"A benzines nem csak lényegesen lustább, de még a hangja is rosszabb, viszont a fedélzeti számítógép szerint azonos körülmények között egy literrel (!) kevesebbet evett a dízelnél."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #36559 üzenetére
Az alsó motor takarót, nem a felsőt. Ehhez nem kell kinyitni semmit, alulról hozzáférhető az indító motor, nem könnyű meló, de ha már lemerült, ettől nincs jobb, rongálás mentes megoldás.
Alá kell feküdni, mese nincs.
Gyakorlatban ki lett próbálva az én akksimmal a haver 4-es golfján, 3 ajtós zárdugós. Mellesleg a golfon szuperzár van(reteszel, belülről sem nyitható, ha kivered az ablakot, max az ablakon közlekedhetsz)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #36555 üzenetére
Én sem. De ha van egy másik akksid meg egy bika kábeled, akkor lekapod a motortakarót, az indítómotor vastag kábelére rácuppantod a pozitívot, a negatívot meg bárhová a váltóra, és a távirányítót megnyomva dö dór is ópen.
A kulcsban mondjuk nem nehéz elemet cserélni, gondolom akinek zárdugó van, kétévente cseréli a kulcsban az elemet, mielőtt lemerül.
Meg sem erőltettem magam, h segédeszköz nélkül nyissam ki.
A saját kocsimat csak ki tudom nyitni, a máséhoz semmi közöm.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz werszomjas #36550 üzenetére
vecsés, valószínűleg tegnap éjjel vagy ma hajnalban.
Harry: köszi ezt el is raktározom. cilindert nem vitte el, szóval másolás nem játszik mondjuk de akkor dugózva lesz, ha megoldható.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz whitezo88 #36546 üzenetére
Ha csak a külső zár sérült akkor egy lemezdarabbal(spéci a zárhoz való) levakítják a zárat,és a külső zárszerkezet helyére tesznek egy műanyag darabot, ami eltakarja a lyukat. Ha a kapcsolószekrényt is szétcseszte, akkor csere az összes zár kulcsokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #36537 üzenetére
uhm... majd ha az a modern 1.4 T-Jet meg 1.4 TSI elobb lesz 100-n, mint a ósdi fosom gyarilag, akkor lehet igazad lesz
emlekeztetoul (1.4-s mind):
Tjet Bravo 8.5sec, Golf TSI 9.5sec
szeria PuntoGT 7.9sec, mk2 UnoTie 7.7seca gyorsulast ne keverd a rugalmassaggal
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
válasz whitezo88 #36539 üzenetére
Igen. Ha van cascod akkor le kell adnond a biztosítónál a megmaradt kulcsokat. Ha nincs, akkor meg eldobhatod.
mod:
hobizoli: Nettó hülyeség már bocs. Nem így megy a korszerű turbós benyósoknál. Próbálj ki egy TSi-t. 1500-tól tölt rendesen*.
*: itt már leadja a max forgatónyomatékát a motor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
whitezo88
nagyúr
elment a helyszínelő is. holnap még őrsön kell feljelentést tennem. namármost. a zárat szétverte a fejét el is vitték bűnjelként.
hogyan tovább? teljesen új zárak kellenek kulcsokkal? hogy működik?
-
harry
veterán
Erre mondtam én is, amikor korábban reszeltem itt ezen a védelem témán, hogy jó, hogy profik ellen komoly cucc, motortérzár meg miegymás talán túl nagy felhajtás és nem biztos, hogy megéri - de az ilyen gyökerek ellen valami minimális védelmet muszáj alkalmazni.
De legalább megvan a járgány.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
zoo8800
veterán
válasz hobizoli #36534 üzenetére
Az 1. és a 2. bekezdésed az én kocsimra nézve totál hülyeség, és gyanítom, hogy bármelyik nem szarrá faragott utcai kocsira nézve is hülyeség.
Szerintem gondold át még egyszer, vagy pròbàlj ki egy TSi, T-Jet stb. modernebb mocit, amik már 2000 alatt is töltenek.rip and tear, until it is done
-
hobizoli
nagyúr
igen csak tudod a turbo motorok kb 65-70-g szivokent mennek
1-sben a legtobbnel gyorsabban emelkedik a motorfordulat, mint ahogy betoltene a turbo, vagy max a valtas elott 5500-6000 korul csinal egy par tizedes nyomast, aztan 55-60-nal elszurod kettobe meg van egy kis turbo luk es onnan tol meg az ules igazan eloszor...
meg annyi szokott lenni, hogy 2.sben nem tud egybol letapadni, mert a nagy nyomatek miatt relativ eros, tobb ero megy le a kerekre mint a kerekei tapadasa meggyozne
amugy frankon nem ertem, hogy a FWD turbos autokba miert nem lehet opcionalisan SEM kerni torsen sper-t, miert kell ezt kulso gyartoktol megvennie a juzernek
pl japoknal a jobb szivokba is van gyarilag(!)
pl az ITR valtojaban is van, az (is) azert megy ugy ahogytöbb drón kell ;P
-
_NCT
addikt
-
latyak17
tag
válasz Manitou #36527 üzenetére
hátsó lökkös csere v javítás és fújás sárvégő korrózió jívítás + fújás ajtó javítás, horzsolás ajtó eremen és fújás hátsó ajtón lehet elég egy jó polír hátsó rész szintén fújás, ha ezt veszed + első koptatók + tükör javítás és fújás akkor még marad persze, de annyi ideig nem lesz kocsim amért azért fáj..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
zolynet
veterán
válasz bigmasterg #36515 üzenetére
itt 'szokták' felhírdetni, de már nagyon azt se, tényleg az olyan autókat fel sem teszik, honda szeretőhöz kerülnek
az a piros crt meg nagyon rendben van, lekáderezhető
többen már megvették volna, csak családos, nem fér bele a kisebb autó ill hobbinak fenntartani sem fér beleLife is too short to stay stock!
-
_NCT
addikt
válasz whitezo88 #36520 üzenetére
Szerencséd volt,h valami amator f+sz volt,aki jartasabb az vitte volna...Latszik azon ahogy bejutott az autoba,h idiota es nem ertett hozza,mivel csak rongalassal sikerult nyitni a zarat,meg a ganyolason amit belul csinalt,fogalma sem volt semmirol.Biztos a 8 altalabost sem sikerult elvegeznie.
-
whitezo88
nagyúr
pár nap múlva lesz fél éve hogy megvan a kocsi és elérkezett a nap hogy felnyomták. szerencsére nem vitték el, de még a 20 ezres szemüveg is ott van, pedig kirámolt. a képen látható sérülés az összes. meg a klíma LCD-be belevágott a vadbarom gondolom dühében, hogy azt is cserélni kelljen...
[link]
[link]
rendőrök nemrég mentek el, nemsokára jön a helyszínelő megnézni a nyomokat. -
bigmasterg
addikt
válasz Integra #36513 üzenetére
Ezek hol szoktak elmenni ? Itt ? (Nem vagyok jártas Hondás körökben, fórumokban.)
Hahu-n most ez a legdrágább 7. gen ctr. Ez sem hibátlan, de legalább őszintének tűnik. (a többi milyen lehet...)
Gondolkoztam, hogy mit kellene venni, hot hatch-et, vagy roadstert. De a sportos hothatch-ektől tartok, tényleg nagyon ritka belőlük a szép. Szerintem nagyobb esély van kifogni egy tényleg második autónak, hobbiból tartott mx5-öt. Kis szerencsével egy lógó belű type-r árából lehet venni egy szép 1.8as NBFL-t. Mondjuk itthon ritkák az 1.8asok.
Persze nem megy úgy, de egy mx5nek is megvan a feelingje. Hátul hajt és nyitott. -
Integra
titán
válasz zolynet #36511 üzenetére
pedig ha tudnád milyen autók kelnek el. a legjobb ctr-ek nem fognak annyiért elmenni, azt te is csak szeretnéd max.. persze aki ilyen autót akar titkon és nincsen neki kerete rá, az azonnal köpköd és hülyézi azt aki netán többért árulja, mint amit az illető megengedhetne magának, meg ő azonnal kurvára jobban ismeri a piacot is, ez mindig így volt.
akinek meg van kerete rá és megveszi, mert tudja mit vesz meg ennyiért, azt meg lehülyézi az irígy mert nem ő vette meg, szinte már szégyenkeznie kell ebben a társadalomban, hogy ő megengedheti magának, hogy a minőséget meg is fizesse. kész vicc..
nem értem miért hiszi mindenki, hogy amibe milliókat ölt és messze a piaci átlag felett van, azt miért kellene keselyűknek eladni féláron.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz milomi #36509 üzenetére
nézd, vagy érted amit írtam vagy nem. nyílván nem réted, vagy nem vagy képes felfogni, hogy te gondolsz valamit, a piac meg mást mond. amíg ennyiért elmennek ezek az autók, el is fognak. ki a fenét érdekel a clio aki ctr-t néz ennyiért? francot sem érdekel, hogy újabb meg jobb meg erősebb, ez a te autóskártya gondolkodásod.
te vegyél clio-t, az való neked, mert újabb, biztos jobb is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-v-
addikt
válasz milomi #36509 üzenetére
Szerintem ez úgy van, akinek van egy ilyen autója, és szép meg megkímélt, annak megér sokat. És annak is, aki tudja róla, hogy ez egy milyen autó és mennyit nyújt.. ezek azok, akiket Integra mondott, pl. klubon belüli emberkék, akik azonnal lepcsapnak egy ilyen példányra, és az elmegy sokért. Mindenki másnak, aki nem ért ennyire hozzá, vagy nincs ennyire képben, valószínűleg túlárazott kevesebbért is, mert annyiért "már van ez is meg az is", plusz ugye részben/többnyire igazak a "szét van hajtva" sztereotípiák a hahu-ra felkerülő példányokra.
-
milomi
tag
válasz Integra #36505 üzenetére
Gondold át épp ésszel... 2002 es kb... hajtottak kb 2-3 tulaj... lehet nincs semmi gondja.. de akkor is 2002 -03 as De jó autó.. de ha azt nézed hol ér meg ennyit.... persze szép.. Erős ! de a kategóriába már vannak újabbak jobba felszereltebbek és Azért Valja be aki ültbe már a azelső Clió RS be ami 169 ló körül volt.. az is elég jól ment... Bár véleményem szerint az új jobb... futóműre és a motorja is jobb ! Ha Pénzért venném akkor a Clió III RS vagy ingyen kapnám akkor meg mindegy
nem egy Clió Rs van ami 200-300 Ezer km után is motorhiba nélkül mászkál az utakon..... Mint Honda is ugyan úgy.. a Rallyba sem voltak rosszak a Franciák.. szinte mindég az élen vannak !
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
Integra
titán
válasz bigmasterg #36506 üzenetére
na, itt van az, hogy ami széthajtott azt látod a használtautón. amit hajtanak és újszerű mert vigyáznak rá, mert a tulajnak valóban van pénze üzembentartani, nem cigánykodik az olajjal és csak gyári alkatrészeket tesz be, azt meg sosem látod a használtautón, mert hirdetés nélkül elkelnek szájhagyomány útján. jóval drágábban mint a használtautón látod. 3.5-4 milláért simán elmegy egy 7gen facelift ctr.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
milomi
tag
civic Type-r Atom verda... 2003 as évjáratban ültem.... nagyon ment Mi Egerbe cirkáltunk mikor kiszúrtunk egy GOLF 5 GTI-t 3 fiatal suhanc benne Nah hát a Type-r es inas mindjárt oda is dudált lámpánál zöldnél rajt.. volt ... hagy ne mondjam lámpától lápáig kapott a GTI kb 3-4 kocsit és már 130 nál volt a km óra.. nagyon erős 5800 Fordulattól bár 4 dikbe 60 tól még érezhetően húzott alul is !
Bár hogy ér e 2 Milliót... egy 2002-2004 es autó....... Kicsit 2 Milla fölött már Kapni Clió RS III szériát 197 lóerővel ugyan csak 6 os váltóval és ugyan csak 6,5 körüli 0-100 al jah és 2007 es évjárat körül !
Alá egy jó Kipuf rendszert és egy jó progit mellé... mindjárt van vagy 210 lóerő körülNFS World Nick Ewing1987
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Asszociációs játék. :)
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest