Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz z123456789 #152137 üzenetére
Japan vonalon maradva:
- Subaru Legacy
- Mazda 6Ha nem muszaj japannak lennie akkor
-S60
- Alfa159 -
BigBlackDog
veterán
válasz z123456789 #152137 üzenetére
Opel Vectra/Signum 3.2 V6-al nem tetszik esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
válasz z123456789 #152137 üzenetére
Mondeo 2,5 V6.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Richard!
addikt
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Igaz, a keretre nem emlékeztem, sorry.
Ma kezdődik életed háralévő része
-
m3tr0
őstag
válasz z123456789 #146434 üzenetére
Én kérek elnézést.
Bocs,hogy nem 3 percenként olvassuk a fórumot.
Bocs,hogy haverod - és te - eldöntötte már,hogy ő igazból Mini Cooper-t akar és arra akarta rábeszéltetni magát az ültetett Fabia helyett.Písz and láv
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Amúgy ha már ilyen
bu**smetroszexuálisdesignos autót akar akkor nézzen rá az 500 Abarth-ra vagy a DS3-ra.#nincsbennetarcsi
-
Richard!
addikt
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Focus RS? Annyiért már lehet kapni... csodálkozom is, hogy még nem mondtátok...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
m3tr0
őstag
válasz z123456789 #146421 üzenetére
Igaz 2014 és 2013-as adatokat nézek de az OPC Astra gyári gyorsulása 6 sec, míg a Cooper S-é 6.8 sec.
Végsebességre is jobb az Astra. Nem értem ezt a lenyomja dumát, de ha te mondod biztos úgy van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146418 üzenetére
Az "csak" egy erős hothach ami nem sportautónak épült. Eltérő filozófia szülte őket. A hothach egy kvázi kényszermegoldás (fillérszexuálás miatt) a sportautó meg eleve annak épül mire szánták.
Ettől még lehet jó egy HH, nézz meg egy Astra OPC-t pl elég kemény cucc vagy egy Fóka RS, TypeR. De a szó klasszikus értelmében ezek nem sportautók. Azok alacsony tömegközépponttal rendelkeznek orrmotor hátsókerék hajtásuk van jellemzően (tudom a Porke farmotors) esetleg 4wd rendszert is kapnak, stb.
De úgy látom ő inkább egy hothach-t keres nem egy a klasszikus sportautót.
Akkor ezen a Golt GTI / Seat Leon Cupra, Opel Astra OPC és talán a Honda Civic TypeR-ből a kifutót megkapja 9M körül. Sajnos a keményebb Focus RS, WRX STi már nem fér bele a keretbe mert azok 12M körül vannak.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz z123456789 #146418 üzenetére
Golf VII GTI 5 ajtós - 1285 vagy 1295 kg a forgalmi szerint.
-
vzsryl
nagyúr
válasz z123456789 #146388 üzenetére
9misi körül egy tökéletes állapotú M3 E46-ot + még marad gumikra is, mert zabálni tudja szépen, főleg ha rendesen használják. Újabbakat nem vágom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #146388 üzenetére
Új vagy használt?
Újként csak a GT86/BRZ páros fér bele vagy az MX5.
A Cooper az egy erős hothach nem sport autó.
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
-
nagyúr
válasz z123456789 #146388 üzenetére
A Mini Cooper S nem sportautó
GT-86? Mustang? Camaro?
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz z123456789 #138561 üzenetére
Szia! Nekem is az a véleményem, mint az előttem hozzászóló kollégának. Ez egy 8 éves használt autó, ennyi idő alatt szerintem bármelyikünknél előjönnének ezek a hibák, bármennyire is vigyázunk az autóra. Elviszitek egy belső autókozmetikára és patika lesz a belseje.
Apukámnak világ életében új autói voltak, így amikor júniusban kimentem Ausztriába a 7 éves C30-asért, akkor én is húztam a számat, mert nem olyan volt, mint amihez hozzászoktam.
Első lökhárító jobb eleje fennakadt valahol tolatáskor, elmozdult a helyéről, így ott nem tökéletes az illesztés és egy 2 centis repedés is van rajta, ajtók alsó részén néhány gombostűfejnyi sárgás rozsda folt látszik kőfelverődés miatt, a csomagtérnél bepakoláskor a fényezést párszor összebaszták, egyik középső szellőzőrostély horizontális állító műanyagja belül el van törve, ülésen volt 1-2 folt, hátsó lámpabúrán van 1-2 repedés illetve ami a legidegesítőbb, hogy az első fényszóró egy elérhetetlen sarkában egy döglött pók van, amit kb. lehetetlen onnan kiszedni, meg ilyenek..Aztán miután elvittem kozmetikába és tökéletesre kipucolták, valamint használtam 1-2 hetet, már nem is zavartak ezek a hibák, legalább így ha valami hiba keletkezik rajta, már nem fog annyira idegesíteni.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
barnam_
nagyúr
válasz z123456789 #138561 üzenetére
Szerintem a hibák nagy része amit felsoroltál, szőrszálhasogatás.
Ha mechanikailag rendben van, az a lényeg.Amiket felsoroltál "hibákat", egyedül a szalonból kihozott új autóban nem találkozol vele.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #138561 üzenetére
Össze lehet.
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138472 üzenetére
Na de az az 1.4 hány kg. volt ?
Mert ez az S40 1.5t és a 101LE motor harmatgyenge lesz !
Ettől kb. már egy 1.2 Poló is dinamikusabb !
Azért hátszéllel dombról lefelé ez is felveszi 12mp alatt a 100km/h -t !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138453 üzenetére
Városban csettegni elég az 1,6-os meg városon kívül ha az ETZ trakinál combosabb járgányt nem akar megelőzni belátható időn belül... de mivel a 2,4-es a gyakolatban nem eszik érdemben többet én meg se fontolnám az 1,6-os motort mint opciót.
Amúgy azt továbbra se érem, hogy miért 2 kategóriát nézeget. Az 1,6i S40 meg az 2.0i Mondeo k.-ra nem egy liga.
Szóval előbb nem ártana tisztázni mire is akarja használni a kocsit.mod:
runner 125: Yepp, pont most ebédszünetben láttam egy szép S60 2.5T-t. Na egy olyat elfogadnék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Én abszolút támogatom a haverodat, ha ez az S40 az álma és tetszik neki, akkor vágjon bele.
Akik ehhez a fórumhoz hozzászólnak, 90%-ban gyengének tartják, mert ugye 5 hengertől felfele kezdődik csak az "élet" , de el kell fogadni, hogy az emberek túlnyomó többségének bőven elég ez a teljesítmény is, nem szabad senkit eltántorítani csak azért, mert 101 lóerős a motor.
Mondjuk legalább egy százast még kötelező belőle alkudni, de ha 200-at sikerülne, az még jobb."Less but better" - Dieter Rams
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Akkor S40 de 2.4 szívó benzin ... nincs velük gond megbízhatóak !
Az 1.6i szerintem nagyon kevés !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz z123456789 #138455 üzenetére
Nem megy, hát igen 11.9 a 0-100, de azért ennél vannak sokkal rosszabbul motorizált autók is. Most ha nem minden nap pályán akarja valaki használni, hanem városban, elővárosban akkor simán élhető. Pályázásra tény hogy nem a legalkalmasabb.
-
w333
félisten
válasz z123456789 #138453 üzenetére
Ez ... 2.4 benzin sor 5 henger !Látom S40 -t keresel ... hát abból Hahun pontosan 2 db van !
Miért nem S60 ? az kicsit komolyabb mindenben
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Azt szokták erre a motorra mondani, hogy örök élet +1 nap. Ez került millió egy Focusba és C-Maxba is, szóval az alkatrész árak is teljesen barátiak.
"Less but better" - Dieter Rams
-
kovacsroli
senior tag
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
nagyúr
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Én a házat kérem a volvo mögül, a kocsi a tied lehet
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #138441 üzenetére
Jahm, a fehér (főleg a gyöngyház) az egyik legszebb jármű szín az ezüst mellett.
Nagyon jól kiadja a formát, minden részlet tisztán, világosan látszik, emellett a közhiedelem ellenére kevésbé látszik meg rajta a mocsok, mint egy sötét verzión.Nézd meg ha nincs messze, ingázni elég az 1.6 100 lova, ezekből iszonyú kevés nagy ccm-est adtak el, mert sok volt a nagyobb motor felára. Már már a 60-as kategóriát súrolta, így érthető, h rendszerint 1.6-os a piac 80%-a.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ez nagyon szép Volvo.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Ez Ford motoros, ugyan ez van nekem is. Egyébként ezt a szép S40-et éppen az utcánkban áruljál, naponta kétszer szoktam látni, amikor elmegyek mellette, mivel kint parkol (szerintem már hónapok óta alig használják). Én rápillantanék a helyetekben, elég meggyőző.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #138436 üzenetére
Mert a Volvo-nak nem volt 1.6-os 1.8-as saját fejlesztésű benzinmotorja ezen generációkban soha (de itt a szívó 2.0 sem Volvo motor még..)
Szép egyébként ez a 40-es, de nagy kár h csak 1.6"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #138429 üzenetére
Volvóból én nem vennék GM motorost csak a saját tervezésű motorjaikat. Az 1,6 hulla gyenge az 1,8 már használható de ha pakol is bele akkor az is felejtős.
S40 meg a Mondeo nem egy méretosztály... Jó lenne dönteni mire/mekkora autó is kéne.
Fogyi: ahogy előttem is írták nem mindegy hol megy vele. Városban még az 1,6-al se fogja tudni tartani a 7 literes fogyit de még a 7,5-et sem nagyon. Klímával meg pláne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #138429 üzenetére
milyen körülmények között kellene ezt a fogyasztást produkálni? pályán nem gondez 2liter fölött sem, de ha városban is ilyen parádé fogyasztás kell neki, akkor vagy valami kisturbós csodát vesz vagy dízelt, esetleg hibridet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Lomha, sokat eszik és kokszolódik a szívósora. Amúgy frankó verda.
.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Koksz, gyenge, sokat eszik. Amugy fasza
-
huliganboy
addikt
válasz z123456789 #136968 üzenetére
Tyűű ez túl szépnek hangzik, ennyiért.
Bár nekem azt tanácsolták ezeket a motorokat relatíve kerüljem,(bocs dizelre mondták, a benzinest nem tudom) jobban ajánlott a régebbi 1896ccm változatot. Hihetetlen hogy 86.000km van benne, bár édesanyám Ignisében is annyi van kb 2004-es[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136800 üzenetére
Persze...hasznaltauto mindig riziko....a dizel meg még nagyobb.
(#136801) xeon.Szabi ha Te kerekcsapagy, fek, felfüggesztes, lengescsillapito,kuplung, valto...... lennel, akkor kis hazank fö/mellekutjait es varosait szeretned inkabb jarni, vagy az autopalyait? (ugy nagy altalanossagban )
(#136802) focvis akkor bennem is az volt, hogy olvastam ezt a hirt es ugy ragadt meg, hogy mar a tsi motorokban is benne van a dpf....de valoban nekem is suvickolni kell krom tisztitoval a kipuff vegeket ha az 1.4 tsi t mosom Adblue t a TSI kbe is!
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136792 üzenetére
Csak a berögzült km = problema ellen emeltem fel a szavam...nem gyözködes, velemeny, ellen velemeny
A lenyeg, hogy azok alapjan, amiket az elmult 2 evben en összegyüjöttem a dizelekkel kapcsolatban, hatarozott meggyözödesem, hogy a km még annyit sem jelent dizelnel, mint a benzinesnel. Ha egy dizel sokat fut autopalyan, akkor mind a reszecskeszürö/kettöstömegü/turbo/eltömödesek....minden sokkal jobb allapotban lehet mint egy masik ugyan olyan dizelnel, ami fele vagy annyi km t sem futott, de azt mondjuk BP-n dugoban araszolva, 2000 es fordulat szam alatt, jobbara nem üzemmelegen. Ehhez jön meg az olajcsere gyakorisaga, üzemanyag minösege es maris nagyon lazan elkepzelhetö, hogy egy azonos evjaratu 250k km t futott dizel gondtalanabb es olcsobb fenntartasu lesz, mint egy 80-100 ezret futott.
De mondom ez csak egy veleny...egy hatarozott velemeny , de nem gyözködes
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z123456789 #136787 üzenetére
Jetta 1.9TDI?
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136790 üzenetére
Sokan gondolkoznak igy, de alapvetöen falsch ez a hozzaallas...sorry
1. egy jo dizel nem kormol es nem püfög ki szerintem sokkal több karosanyagot, mint egy benzin, ami meg többet eszik....ezen a nagyok is vitatkoznak, szoval mi ne tegyük....ez az en velemenyem (lehet nincs igazam).
2. hasznalt dizel keves km el nemigen van, mert nem vesz senki ujonan dizelt ha nem megy sokat. Ha tudod mire kell figyelni, nyugodtan megveheted a 300k km es dizelt is....lehet annak az emlitett dizel golf, amivel helyben forgolodnak hetvegente bevasarolni, sokkal jobban szet van rugva a kuplungja, el van dugulva a reszecskeszüröje, mint egy masik dizelnek, amiben 5x annyi km van, de azt üzemmelegen a palyan tette meg, fekezes es sebessegvaltas nelkül kb.
3. sok utannajaras, atviszgalas es mindenkepp tartalek kell a dizelhez. Ha ezek nincsenek, akkor igazat adok, Neked: csak ujjonan. Az ismerös semmit nem jelent...lehet rendes ember, de ha nem tudja hogy kell banni egy dizellel akkor mind1
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #136774 üzenetére
napi mininimum 70km-es ingázásra már pont dízelt vennék. Volvoból főleg, D5 oszt csokinyuszi. de ha fél-egy misivel feljebb tud menni 2,5-2,6-ig, akkor lehet gondolkozni D3-D4-ben is (az újabb, 5 hengeres 2.0 150-163-177 lóval) 2010-től. Ha mindenképpen benzines, akkor csak 2.0 fölött, lehetőleg turbóval. #másfarkávalcsalánverésajó
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136781 üzenetére
Az 1.8 as 9 liter körül ker, ugyan sok varossal...es mindehez bitang lomha. Lehet, hogy a 2.0 ennel jobb es jobban is kell hogy menjen
-
őstag
válasz z123456789 #136776 üzenetére
Bár itt többen lebeszéltek erről a motorról, nekem konkrétan ilyen van egy C30-as kaszniban 1,5 hónapja. 50-50% város/autópálya használat mellett saját mérés alapján (mindig első kattanásig tankolom ugyan annál az OMV-nél) 7,2-re jön ki a fogyasztás. Ez a motor elvileg örök élet meg egy nap kategória és igen, a Fordtól származik.
Az igaz, hogy nem egy erőgép, de a napi közlekedésre szerintem elég. Egy baj van vele, hogy 130-140-es tempónál pályán már 4000 körül forog, de mivel a 2.4-es szívó benzin is csak 5 sebességes, az is forog közel ennyit és emellett még 2-3 literrel többet is kér. Viszont jobban megy, az tény.
Mielőtt vásároltam, fél évig nézegettem ezeket, mert csak és kizárólag C30 érdekelt. Annyit derítettem ki, hogy az 1.8-as motorral lehetnek gondok és többet is eszik, mint a 2.0-ás, szóval azt én nem erőltetném. 1.6, 2.0 vagy 2.4, esetleg T5!"Less but better" - Dieter Rams
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #136774 üzenetére
S40-ből minimum 2.0 benzin, de inkább 2.4 szívó kintről. Ugyanannyiból elvan mint az 1.6-os, de legalább megy is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
footy
addikt
válasz z123456789 #136776 üzenetére
Az, viszont mivel nehezebb igy szarabbul megy vele. Az S40-be minimum 1.8 benzin
-
Declare
őstag
válasz z123456789 #136776 üzenetére
Jájjj....szvsz ezt ne....csaladban van s40 volvo az 1.8 benzinmotorral es az igen fos. Nem megy es sokat eszik....hat akkor egy 1,6
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #136774 üzenetére
Alvázszám mi legyen?
-
rbalint88
addikt
válasz z123456789 #130235 üzenetére
nekem pl az 1.8T passatom 2001 év végi volt magyar első üzembehelyezéssel és J-s rendszámmal. Kici koleaiaké volt, CK-s rendszámmal kb 2005-ig.
-
SzlobiG
félisten
válasz z123456789 #130233 üzenetére
Mert szerintem akkor hozta be kintről. A küszöb tuti rohad. Meg se nézném iszonyat gyenge korrózió védelemmel vannak ellatva ezek a régi típusok.
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #130231 üzenetére
Kérdés miért van rajta K rendszám, bár ha kb. 9éve 1 tulaj 2007 év vége felé pont cserélhette(ekkor mentek ezek a rendszámok), mert neki ez jobb vagy valami.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
zoo8800
veterán
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #129950 üzenetére
-
LógaGéza
veterán
válasz z123456789 #129914 üzenetére
-majd a többit meg már mondják igaz? Bemutatom az eredetvizsgát, meg a KGFB-t meg az adásvételit és kész?
KGFB-t nem kérik.
-postán/postaablakon befizetem
Tudsz helyszínen, kártyával fizetni
De amúgy ja, kb ennyi, ha jól rémlik.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz z123456789 #129847 üzenetére
Olvasom a honda fórumot is Látom a dilemmádat, és valahol simán megértem. Csak nekem most az Accord sem feltétlen alternatíva, pedig tetszik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #129843 üzenetére
Bárki bármilyen autót akar a sporttól a buszlimuzinig mindig Honda lett ajánlva ezért az élcelődés.
#nincsbennetarcsi
-
Atlantis
veterán
válasz z123456789 #129468 üzenetére
A legutolsó, 2012 utáni. Nálam egyébként csak második a sorban, az elsődleges célpont az Auris.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #129175 üzenetére
Erre valaki?
-
szőröscica
addikt
válasz z123456789 #129143 üzenetére
Simán lefóliázható az a díszcsík, ha nagyon zavar.
-
lenko
aktív tag
válasz z123456789 #129140 üzenetére
Nem tűnik rossznak, de az a faberakás utánzat az hajmeresztő, sosem értettem ilyen kategóriába miért kell ez, ha műanyag legyen sima ezüst aztán ennyi.
Bár ez az ízléstelen dolog a vevő igénye, a gyár csak kiszolgál.
Még egy dolog ebben is van már ~200e, ha még bele akarsz tekerni 200at, akkor azt számításba kell venni, hogy, mire eladod kb semmit se fog érni.Az embereknek fáj az igazság!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest