Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Autós kamerák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Befutottak a Samsung 990 EVO Plus SSD-k
ph A friss modellek közül kiemelkedő a 4 TB-os kapacitást kínáló variáns.
-
Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
ma A fitneszkarkötő júliusban bemutatott legújabb generációja hazánkban is elérhető.
-
Disney + újra három hónapos promócióban.
lo Pár napja érkezett meg az Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd médialejátszóm, az Edifier R1600T III Sztereó...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Csaby25 #200436 üzenetére
1.8, 2.0 benzin vagy 2.0 dízel.
A faceliftes 1.8-as már elvileg javított, tehát nyugodtan vehető. Előtte magas olajfogyasztás volt rá jellemző.
Dízelből a 2.2-es messziről kerülendő, mert azt csak 2009 után sikerült javítaniuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #200436 üzenetére
116 lovas dízelt néznék, maga a blokk tartós, de km legyen hozzá, mert Denso cuccokat picit drágább javítani, illetve japán mivoltában a lendkerék is drágábbak közül való. Van ismerősi körben 1CD-FTV félmillió km körül kettő is, a blokk tartós. 1AD 2.0-2.2 előnye a több ló és láncos vezérlés lenne, de abból nem tudom, létezett-e DPF nélküli plusz ott van a hf tömítés probléma, mert open deck, mondjuk vastagabb tömítés létezik hozzá, szóval nem lehetetlen jól javítani, csak melós
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen