Hirdetés
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz
milkabrams #185151 üzenetére
Én egy Hastrát mondanék, Z16XER motorral. EGR már nincs benne, az olajhűtő tömítését érdemes ellenőrizni, illetve az okoskerekek állapotát (meg azt, hogy korábban nem harmincezres olajcsere periódust tartottak)
-
rbalint88
addikt
válasz
milkabrams #185170 üzenetére
Szervizellatottsagban. Abban mindenkepp, hogy a bravonal az egyebkent tok jo autot szarolaszozza a szerelok 90%-a, meg sok nem is annyira szivesen vallalja el, mig az opelhez minden sarkon lesz egy pek.
-
rbalint88
addikt
válasz
milkabrams #185172 üzenetére
Persze, teljesen jo auto, keves es ismert tipushibakkal. A legnagyobb szivas a valto, kerdezd meg, hogy fel volt-e mar ujjtva. Meg a digitklima terelomotorjai szoktak megmakkanni, akkor nem lehet allitani a befuvas iranyat, valamint a kormanykerek es valtogomb rossz minosegu borrel van bevonva, emiatt hamlik - ez az elso 2-3 evjaratot erinti, gariban cserelgettek.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz
milkabrams #185172 üzenetére
Majd 2 éve van Bravo II 1.4 T-Jet motorral. Nálunk pont az lett a gond hogy túlságosan elkényeztetett az autó. Az 1.4 120 Le-s motor remek dinamikájú, nem fogyaszt keveset (vannak akik 6.3 körül autóznak vele nekem ez 1X jött össze de akkor nagyon óvatos voltam) de legalább autópályán a 130-t könnyedén eléri. Felszereltsége szerintem parádés, az esőérzékelős ablaktörlőtől a tempomaton át az ülésfűtésen keresztül a gyári 9 hangszórós hifiig minden van benne. A beltere nekem bejön, a külső pedig fiatalos. [link]
És igen.. lehet gond a klímával- pár tízezerből szinte örökösre megoldható. Lehet gond a féltengelyekkel, 100e-ből az is tartósabb mint a gyári. Van gond a váltókkal. De összességében egy jól használható autó. -
ph_5.5
aktív tag
válasz
milkabrams #185178 üzenetére
Van egy nagy kesztyűtartó (bár a Blue&Me rendszer doboza elvisz egy jó részt belőle), a könyökbox tárolója lapos, de pl kisebb pénztárca elfér benne. Előtte a két italtartó szerintem nem a legjobb megoldás. Az ajtózsebek elég kicsik. A váltókar előtti rekesz kicsi, de mobil, nagyobb pénztárca elfér benne. Stiloból ültünk át ahol az ajtózseb sokkal nagyobb, a kesztyűtartó szintén méretesebb, felette volt egy 1.5 literes palack hűtésére alkalmas tároló (itt 0.5 literes palack fér el). Igaz a mi példányunkban van hátul kartámasz italtartóval tárolóval. Illetve a kétszintes csomagtartót kedvelem.
Nem egy családi egyterű, de használható.
Hang? 130-nál normál hangerővel lehet benne beszélgetni. Zenét hallgatni számomra a gyári hangrendszer is elegendő. A mélynyomós változatunk van, ez így szerintem önmagában tisztességes. A B&M rendszer miatt pendrive-ról tud zenét játszani, tudom a CD azért jobb. Bár ez mondjuk magyar utakon 100-as tempónál mennyit jelent nem tudom. [link] Ez a beltere a "sportos Carbon like" kivitelnek. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
milkabrams #189636 üzenetére
Ha soha nem volt automatád, akkor nyilván kényelmesebb a kézinél. Helyén kell kezelni: semminél jobb, de egy finomabb működésű váltó sem sokkal több fenntartásban, de használatban más kávéház.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
milkabrams #189636 üzenetére
H Astra esetén tessék hagyományos automataváltóval szerelt példányt vásárolni. Az easytronical Inkább több velük a gond mint hogy sem.
Amiket ajánlok:
1.8/140 benzines motorral szerelt négy sebességest.
Vagy 1.9/150 CDTI hatsebességest.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
milkabrams #198607 üzenetére
Takarékosabb, de hogy halkabb-e, azt szerintem senki sem tudja megmondani. Valószínűleg zajszigetelésben egálban vannak, de ha halk autó kell, akkor ne japánt nézz, max valami másik Toyota-t, ami Lexus néven szerepel...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
milkabrams #198607 üzenetére
Mennyi lenne a keret? Milyen karosszéria forma?
Számolj össze több dolgot, excel segít, lehet egy gázszett lenne a nyerő például, meg pár tábla bitumen.[ Szerkesztve ]