Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Apple MacBook
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
megint csak a részletekben lakol az ürdüng, nem mindegy hol és hogyan futott sokat. pályagépek egyértelműen játszanak ebből a szempontból.
én ma operatív lízinget kalkuláltam, csaóval mindennel megvan egy i20 bruttó 60k körül csak random rábökve egy lízingcégre, ebben elvileg benne van minden, biztosítás, csaó, adó, szerviz, stb, még a gumi is, te csak hajtod meg tankolod. ennek majdnem a fele amúgy is elmegy fenntartásra, a maradékot fizeted valóban a lízingért, ami viszonylag új autót feltételezve már nincs nagyon messze az értékvesztéstől.
a lelkivilágomba ez inkább beleférne, mint lakást bérelni.
(szerk: nem olvastam el a tos-t csak gugliztam 10 percet)
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #116291 üzenetére
kb. erre gondoltam én is. viszont az ajánlásból ehhez képest elég torz kép jön le.
persze lehet vitatkozni arról, hogy mi a költségmentes meg mi a hiba és mi a kopó, de a válasz nekem azt a látszatot kelti, hogy eddig is tankolni kellett meg olajat cserélni, meg eztán is ezt fog kelleni. ami igaz lehetett de valahogy most már ennyi év távlatából nem annyira bíznék ebben. hiába a patina, öregednek ezek a vasak is, és ezt szeretik elfelejteni.
-
-
Integrale
veterán
-
!Overdose!
őstag
válasz
DeFranco #116283 üzenetére
Nagy (2.0, 2.3) motorosat már általában elég jót kapni ezekből milla körül. Költségmenteset? Nem hiszem. Oldalanként 5 lengőkar van a hátsó futóműben... Én kifejezetten 1.8-as Sport felszereltségűt kerestem, amikor a Civic-et vettem, de akkoriban valahogy nem volt azzal a motorral és felszereltséggel. Ja, volt nekem is Accord-om, de az még egy generációval régebbi volt. Az Accord-ok szerintem sokkal kevésbé túlárazottak, mint a Civic-ek és jobb autók, de a fenntartása is húzósabb.
-
rbalint88
addikt
válasz
bitpork #116288 üzenetére
havernak is 320e km-ig a következők voltak: lendkerék cseréje 95-nél (ekkor vette), valami szenzor biszbasz 60-ért, féltengelyek cseréje. 320-nál már kezdett fáradni a lendkerék ismét, meg volt egy beazonosíthatatlan ropogás a jobb első futómű felől, amivel több szervizt megjárt, több dolgot cserélt és nem oldotta meg a problémát. ja és pályán 5,5, városban 6,5 a fogyasztása amellett, hogy 190-ig eléggé dinamikusan mozog.
-
válasz
MunezXBK #116286 üzenetére
Nem az, csak -ahogy rbalint is írja- eső után fotóztam amikor észrevettem a sikeres udvarba állás nyomát. Napi használatban van, van 2 gyerek is. De megy a gép. Múltkor kérdezgettem, és a 2.2 dejzeles moci sokat nem eszik nála, viszont nincs kihagyva egy szerviz v inspekció sem. A szegedi hondához hordja.
-
válasz
DeFranco #116283 üzenetére
Költségmentes autó nincs. Hiába jó hírűek a távol keleti autók, ha használják a szilentek, a lengőkarok a fékek meg v tucat dolog kopik. És hiába a jó minőség, ha az előélet meghatározza a jövőjét. Ami meg ha ismeretlen, akkor ugyan olyan lutri mint bármi más.
A szomszédnak is accordja van. Szereti, és meg is ad neki mindent. Ezért cserébe sok baja nincs. Max h nem fér be a kapun -
-
DeFranco
nagyúr
milyen accordot adnak 'millióig?
most tekintsünk el attól, hogy sosekopel meg 15 éven keresztül milyen jó volt. nem 5 évvel ez előtt vagyunk és egy 10 éveset veszünk 5 évre, hanem ami már leszolgálta ezt 15 évet. (saccoltam)
szóval mire lehet számítani egy ilyen accordtól?
a személyes és laikus véleményem az, hogy szépek ezek a költségmentes tinédzser sztorik, de a csapágyak kopnak a gumik fáradnak, ezeket se hattori hanzo lapolgatta kézzel ötvenkétszer. ok, hogy 0-15-ig príma autók voltak, de most 15-től 20-ig időszakot latolgatunk...
nem állítok, kérdezek.
-
Kornel
veterán
Valakinek egy becsi/miskolci villamos?
[link] -
Sutee89
aktív tag
válasz
footy #116244 üzenetére
Köszi ismét a válaszokat mindenkinek, végre egy topic, ahol tényleg válaszolnak érdemben az embernek.
Sajnos az E46 ezek alapján nem az én autóm lesz, később talán fenn tudok tartani egy ilyen autót is.
A Ceed nagy szerelmem, de sajnos a linkedből is kiderült, hogy 1,5 milla alatt 6 db van az országban, és benzinesben sem jobb a helyzet. Ugyanez igaz a Mazda 3-ra is, viszont Mazda 6-ból valamiért sokkal több van az ajánlott 2.0 TE-ből ebben az ársávban. Elvileg akkor rozsdán kívül nem sok mindentől kell félni ebben az esetben, viszont itt is elég borsosak az alkatrészárak.Éppen ma volt alkalmam vezetni a kollégám Focus MK2-jét (1.6 benzin, 101 LE), nem egy erőgép, de igazából nekem csak 4000 (140-145 km/h) felett volt egy kicsit hangosabb, de erő még volt benne. Lehet az a titka, hogy nem szabad jobb autót vezetni, és akkor minden jó. Amúgy 1.0-ás Swiftről váltanék
-
válasz
Kornel #116184 üzenetére
Nu ez az ami engem nagyon érdekel. Tényleg használható e magyar körülmények között a michelin crossclimate. Nagyon jó lenne már valami tapasztalat is róla. Hócipőm tele a cserélgetéssel.
Iq-ra fel is raknám, de arra még nincs méret. Az i30-ra azért csak akkor ha tényleg jó (asszony jár vele, jobb az óvatosság).
Szerkesztés: A használható mondjuk úgy hogy a téli-nyári amit én veszek (és nem az autóval jön) az mindig valami nagy gyártó teszteken jól szerepelt gumija (dunlop, continental stb.), ami jó árban van.
-
t1
veterán
Lerohadt ajtó ?
[link]
9 évesen ez durva. -
-
darál0w
Jómunkásember
köszi a segítséget...
szűkült akkor a kör, focus, mazda3, és ceed triora...így már valamivel könnyebb lesz
ezer hála
-
g4bb3r
tag
Köszi, konkrét cég ajánlás? Vagy ez izlés kérdése ..
Átíratáskor be kell mutatni ugye az érvényes eredetiségvizsgálat eredményét illetve a befizetett kötelezőt, online kötés esetén mit mutatok be? Kinyomtatom a visszaigazolást?
Szóljatok ha ez már off...
-
válasz
tresh #116241 üzenetére
(#116241) tresh thx, addoltam a listámra
(#116242) kalmanchris xsara picassoval az ismerősünk elég sokat szívott, nem biztos hogy be merném vállalni
(#116243) raczger azt a v6-ot inkább nekem
(#116246) rbalint88 volvo, saab költségei azért kicsit odavernének a stift után
(#116247) focvis valószínűleg családban marad, öcsém kapná meg
-
-
Declare
őstag
válasz
bitpork #116250 üzenetére
Irto realitas szagu a dolog....biztosan eladnam a kocsimat fel ev garival valami ismeretlennek, hogy hivogasson, meg zaklasson 6 honapig, hogy miert adjak vissza neki ennyi meg annyi penzt...
nagyon eletszerü, rutinos szabalyalkoto ez is.
Penztartol valo tavozas utan nincs reklamacio szvszutanna bizonygatni barmit is.....
-
rbalint88
addikt
-
-
g4bb3r
tag
Hali.
Kezdek célegyenesbe érni az egyik kocsival, átnézés megvolt etc. Kérdés adásvételivel kapcsolatban: mi az aminek benne kell lennie tutira? (közben megnéztem sablonokat)Egy ismerős azt mondta fél év garit kell vállalnia az eladónak akkor is ha magán. Ez igaz? Nyilván egy ilyen vitás esetben nem sok esély van behajtani bármit de talán jó ha benne van (ha tényleg van ilyen).
Ha jól tudom akkor azonnal kell rá kötni kötelezőt. Adásvételivel furikázhatok 2 hétig mielőtt átíratnám, ugye? Csak lehet a héten már nem lesz időm papírozni..
Esetleg ajánlott biztositó kötelezőre? Nézegettem múlt héten, Allianz volt közepes áron szimpi+havi pár ezerért adnak assistance szolgáltatást is (lerobbanás esetén trailer etc.). Minden tanácsot szívesen fogadok
-
válasz
tboy93 #116235 üzenetére
Swiftért mennyit szeretnétek kapni?
Keresek valami jó értelemben vetten "igénytelen" gépet, minimális fenntartási költséggel. Ne rohadjon nagyon, legyen sok műszakija, pozitív ha van téli kerék. Horpadás, szépészeti problémák egyáltalán nem akadály.
Még nagyon bizonytalan vagyok az egész kérdésben. -
TaaT
nagyúr
Ja, egyik ügyfél vett új dájzel A6-ot, 2hét alatt bele rakott 3e km-t.
-
footy
addikt
válasz
Sutee89 #116219 üzenetére
Az E46 touring lifestyle kombi, a masik 2 pedig igaslo. A vezetesi elmenyben nyilvan sokkal jobb a bmw es a zajcsillapitasa is sokkal jobb. A hetkoznapi eletben(ebben az arketegoriaban szvsz.) viszont inkabb az olyan dolgok szamitanak, hogy fenntarthatosag, csomagter merete. Ilyen szempontbol szerintem a bmw eleve kiesik a magasabb alkatreszarak(majd valamelyik BMW fan biztosan radir hogy nem is igy van, meg linkel valami utangyartott lengokarszettet joaron az ebayrol, amirol majd beepites utan derul ki hogy egy szar, vagy 2 honap utan megadja magat) es a csomagter(kisebb mint egy honda jazznek
) miatt.
A kuplungot, turbot es kettostomegut, a dieselnel nehezen tudod kikerulni.
A legnagyobb baja ezeknek az E46-oknak ugyanaz mint a passatnak hogy a piac nagyreszet nemetbol/olaszbol behozott lerugott darabok alkotjak. (A jon nem lehet akkorat szakitani mint a szaron ami csak jonak tunik, ugyhogy nem kerdes hogy a nepper melyiket fogja behozni.)
Amit viszont nem vetnek el, az az 1-es Ceed, ami mar van 1,5M korul akar szervizkonyvvel is. Kettostomegu nincs benne, a befecskendezoi felujithatoak(Bosch). A km ora allasa ne riasszon meg, lehet hogy az E46-oknak is ennyit mutat a km-oraja de azokban altalaban a duplaja van. -
raczger
őstag
válasz
tboy93 #116240 üzenetére
323f-nél csak a szokásos mazda probléma lehet gond, a rozsda. Szerintem bontott lököst nem nehéz találni (mazda csoportba is sokszor tesznek fel olyat), nem annyira ritka autó. Vegyen egy V6-osat
Cliot nekem nem ajánlotta ismerős, nagyon szereti a Renault-kat, de azt meg a Thaliat nem ajánlotta még ő sem. Már nem emlékszem az okára, 1 éve már annak.
-
válasz
kalmanchris #116236 üzenetére
(#116236) kalmanchris Lol
Amúgy faternak fastrája van, anyám utolja vezetni, nem szereti azt az autót. 323f-hez mennyire macera mondjuk egy bontott lökőst találni?
(#116237) Declare oh, kösz a tippet, topic zárható
(#116238) raczger Hiába magyaráztam neki
Egyébként ha már francia, a clio is jó lehet nem? VW-től kicsit ódzkodom, fabia jó lehet, kösz a tippeket srácok!
(#116239) rbalint88 Cseszheti a bukókeretet amikor 50-el rátoltak az álló autóra egy másikat és az ütközés erejétől kiszakadt az ülés a helyéről a swiftben... Meg is lett a hatása, nyaki gerincsérv
-
raczger
őstag
válasz
tboy93 #116235 üzenetére
Pedig a Mégane tökéletes lenne a leírt célra. Biztonságos, kis fogyasztású, de mégse tetű lassú, olcsó alkatrészek stb...
Ugyan csak 1 éve van anyukámnak ilyenje, de a tapasztalatunk alapján megbízható.Faterodnak mondd meg nyugodtan, hogy elfelejtheti a sztereotípiákat, még mindig vicc ez a 3F-es szabály. Környezetemben elég sok a francia autó és mindenki meg van elégedve a sajátjával.
Esetleg Fabia/Polo, Dacia Logan? Nem nagyon jut eszembe más.
-
(#116234) Declare igaz
Csak úgy elmélkedés szintjén, anyukámnak mit ajánlanátok 500k környékén? Fapad 2003-as 1.0 swiftje van, úgyhogy elvárás az nem sok van. Biztonságosabb autó kéne, mert amióta csattant kicsit fél az autóban. Szervo feltétel, klíma, el. ablak jó ha van, de nem gáz ha nincs. Jöhet 3-4-5 ajtós, kombi nem kell. Kis ccm-es benzin kéne neki, keveset megy vele évente. Fontos még az olcsó fenntarthatóság, a jó alkatrészellátás, ez ugye a swiftnél 5*-os volt. Faternak is rá kell bólintania.
- Punto kilőve, fater nem vesz olaszt és franciát
- Megane ugyan ezért kilőve, pedig mind a két autó jó lehetne...
- Yaris nem nagyon van épkézláb darab 5-600k környékénTippek?
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #116233 üzenetére
Azert ez hogy "Igen én arra gondoltam, hogy itthon 2M+ egy jó e46 320D" igy nem jelenthetö nagyon ki
A 320d e46 1998-2006 ig van. 2M ert egy 1998 as 320d az maga lehet a tökely
egy 2006 os evjaratbol mar kevesbe
raadasul a motorok is valtoztak es 2004 töl van asszem a hengerfal es lanc problemas valtozat
-
válasz
roberto211 #116231 üzenetére
Összekevered az itthoni árakkal valószínűleg.
Igen én arra gondoltam, hogy itthon 2M+ egy jó e46 320D. Kint olcsóbb, de amit tresh is írt, azt bele kell kalkulálni.
-
tresh
veterán
válasz
roberto211 #116231 üzenetére
Amit be kell papírozni kb 200-250k
Kötelező szerviz vezérlés olaj szűrők csere.. plusz ha nem látott még dieselt nem ismeri a típus akkor drága mulatság lesz ha pl a pillangószelep beesik a szívósorba és szépen rendet rak a blokkba+turbóba.. (van rá megoldás de részlet kérdés) Kint a nepper meg nem fogja neki leszedni a szívósort stb... persze lehet kint annyiért jó autót venni de azt be kell hozni és papírozni az meg már nem 1,3
-
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #116227 üzenetére
Majd elolvasom, most csak atfutottam. Azert ha az ember 15 ev körüli dizelt vesz, legyen az akarmilyen marka, ott erösen kalkulalni kell ilyenekkel.
Ezert irtam, h en sem vettem
inkabb egy joval fiatalabbat, cserebe, kisebb kategoriat. Ha valaki megis 15 eves dizelt akar, akkor az azert nem lepödhet meg azon, hogy 2x annyit ra kell költeni, mint egy fele olyan idös opel astra H ra
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #116220 üzenetére
Hat az az evjarat elvileg a 320d böl nem problemas es most gyorsan raneztem a 2000-2002 közötti 320d kre a mobile-n es a legdragabbak mennek 6-7000 ezer euroert. Szoval egy 2000-2001 es 320d 1-1,2 Millioert akar lehet jo nem?
Jo nyilvan nem 100% problema es költsegmentes, de azert nem biztos, hogy tul skat kell ralocsolni.
(en sem vennek mondjuk ennyi idös dizel t de kinek mi az izlese/mire hajlando a penzet költeni
. Ezert vettem en is a H astrat az 1.7 dizellel es erre is raköltöttem mar kb fel millat vagy többet, pedig semmi baja nem volt kb. (ami baja volt az egy hibas erzekelö, kb 20k huf....) Gumik, felni, akku, vezerles, olaj, fekbetet, csomagtarto talca, kiegö xenon, xenontrafo
apro szir szarsagok, aztan hoppp....es akkor ez "csak" 7 eves es nem 14-15...es csak opel, nem bmw
(#116224) Integrale Azert emberünk a mindenkinek 320d felkialtassal, remelem bekerül az evvegi best of ba
-
válasz
Sutee89 #116219 üzenetére
Nem érdemes behozni 1M-ért 320D-t, mert nem 500k-t fogsz rákölteni
Persze kérdés, hogy meddig akarod megtartani, tegyük fel csak 1 évig, akkor ha behozol egy épkézláb darabot és szerencséd van akkor kihúzhatod az 1-2 évet komolyabb hiba nélkül, ha nincs akkor megkotlik valami és fizetsz. A jó 320D-k általában 2milla fölött vannak, alatta nagy szerencse kell hozzá. A 320i az egyik legjobb, ha nem a legjobb motor az e46-ban, de a jók nagy többségben nem 1-1.5 között mennek.
Hosszútávon jóval drágább a fenntartási költsége a focusnál vagy a h astránál, nem egy kategória. Prémium, ezt pedig az alkatrész árakon és a munkadíjon is tapasztalni fogod.
Nem elrettenteni akarlak tőle, mert nagyon jó autó az e46, csak kicsit több pénzzel kell nekiesni. A futóműve, ereje, jóval több vezetési élményt ad egy H astránál.
-
Sutee89
aktív tag
válasz
footy #116033 üzenetére
Sziasztok! Korábbi kérdéskörre visszatérve (1-1,5 millió körüli kombi, 80 km/nap ingázás) egy 2000-2002 körül BMW E46 320d Touring mennyire lenne jó választás? Teszteket olvasgatva elég sok hibába bele lehet futni (porlasztócsúcsok, turbó, kuplung, kettőstömegű, pillangószelep, összetett lengőkarok stb.). Érdemes mondjuk 1 millió körül behozatni egyet és félretenni 500 ezret egy első szervizre, vagy ezért az árért inkább egy kategóriával lejjebb nézelődjek? Egy 318i vagy 320i esetleg jobb választás? Köszi előre is a válaszokat.
Hosszútávon mennyire drágább fenntartani, mint pl. egy Focus Mk2-t vagy egy Astra H-t? -
kenguru99
senior tag
válasz
blt.62 #116181 üzenetére
Az autonavigator.hu letesztelte a nyári melegben a téli gumikat. Siralmas eredménnyel. Néhány vészvékezés hatására cafatokra szakadt a futófelület.
Kégaléria 14-15-16-os képek. -
DrDobos
őstag
válasz
bitpork #116210 üzenetére
Hát ez nagyszerű.. ismerősnek volt egy sport változat, ő azt mondta szerette, mert odalépett neki és ment, de ugyanakkor mintha a kaszni nem éppen ezt akarta volna, dobálta össze-vissza..
És akkor más autó tulajdonképpen kezdőnek? Bár nem érzem magam nagyon kezdőnek..
-
footy
addikt
válasz
bitpork #116205 üzenetére
Ha Magyarország élnék akkor lehet allroadom lenne vagy lexus GS, de ausztriában nagyon drága mulatság az ilyesmi. Ott kezdődik a dolog, hogy az adó+kötelező nekem a 105lóerőre 630euró(és ez már mindenféle bónusszal) 210lóerőre pedig olyan 1600-at kellene fizetni. A másik, hogy nem ismerek semmilyen maszek autószerelőt, tehát marad a szakszerviz, ebből a nem márkaspecifikus az 75 euró/órától indul, az audi pedig 110 körül van. Ehhez jön még a magasabb fogyasztás(4,9 helyett 8) ami évi 30e km-nél ugyancsak kb 900euró többlet.
Ha semmilyen terven kívüli javítás nincs, akkor is kb évi 2000 euró többletkiadás lenne. -
-
Kornel
veterán
válasz
focvis #116206 üzenetére
Forumtars mar viszi, ha megse jonne ossze szolok.
Szerintem egy hasznalt gumiert ez az ar korrekt, nyilvan jo allapotu, de akkor sem uj.
Illetve ha hirdetgetnem 80-ert, akkor talan valamikor honapok mulva elvinnek.
Szerencsere nem bukok sokat rajta, jutanyos arom szereztem ujan. -
-
darál0w
Jómunkásember
astra valakinél a sor végén, valakinél, elől...ez miért van? ennyire megoszto?
egyébként én inkább az ázsia vonal felé huznék...de látom a focust is nagyon mondjátok...ez meg ennyire jo lett az utobbi időben?
-
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #116198 üzenetére
205/55 r16, 70k
Ujan 120-130 korul megy.
En se annyiert vettem, de szerintem jo aron adom azert. -
footy
addikt
válasz
bitpork #116187 üzenetére
Azert a premiumsagnak megvannak a koltsegei. A 2,5tdi-n nem annyiba kerul egy vezerlescsere mint az 1.6-on, a legrugo csereje sem annyi mint egy hagyomanyos gatloe.(ezek ugye kopo dolgok) Aztan meg ott van az hogy en akkor szeretem az autot ha 100%-os , valaki (nem te) pedig boldogan el van akkor is ha valami kattog vagy folyik az olaj kicsit,de en akkor mar hulladeknak latom az egeszet. Nem attol romlik el hogy audi vagy lexus, viszont javitasnal meg van a premiumsag felara. Foleg itt ausztriaban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- 11 GB-os RTX 2080 TI - HP OEM - garanciával
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 325CQRXF QHD VA 240Hz 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 64GB RAM 2TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest