Hirdetés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen TV-t vegyek?
- Nikon DSLR topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Huawei MediaPad M5 - nagyot szól
- ASUS blog: NVIDIA Reflexet a jó reflexekhez
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Mostani tudasommal en is azt vennek, de ebben cserelve lett az automata mielott megvettem volna, es mivel kormanyu cseres lett rogton ezutan, igy szinte alkatresz arban eladtak.
Ha Xc 90-et vennek akkor azt a T5-el vennem, azt mondjak el lehet vele jarkalni szepen, vagy a V8, de mint kiderult az is tipushibas 2005-2006, a T6 meg ugye turbo+automata, szoval...
bitpork: Telen varosban 13-14L gond nelkul, pedig soha nem utom vagom.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
kpal
nagyúr
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #52487 üzenetére
Az szep Azt en is elfogadnam az atlagos 11.2 liter benzin helyett. Meg mindig tul nagy itt a jolet, hogy a dizel auto elterjedjen. Benzin 198ft/liter dizel meg 210 korul...
Uj Jetta es Passat, par ezereves merga kivetelevel nem is latni dizelt. Hasznalt priuson gondolkodom neha, aztan.. az XC 90 megis jobb lenne
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
nagyúr
MunezXBK:
max, ha Mazda6ból találok jó állapotú dízelt, akkor az lesz.
Tigris, tigris, csóvafény...
-
runner 125
nagyúr
Mértünk egy fogyit mi is, vegyesben (70% út, 30 város) nyugisan használva 5,62l 100-on.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bitpork
nagyúr
válasz LuckyL #52472 üzenetére
az allroad terheletlenül 2 tonna, 5 szemály meg csomag 2500kg +. Erre lehet egy 2 tonnás fékezett vontatmnyt rakni a forgalmija szerint. Csak teherautókra van a 3,5 tonna feletti kötelező tachográf. Linkeltem a NKH vonatkozó lapját.
(#52476) đension: Akkor az
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
-
őstag
válasz #27813376 #52476 üzenetére
akkor amit leírtam az eredeti kérdésben biztosan szabálytalan ugye?
ha már felhoztad ezt a témát
az szabályos hogy valaki egy 2 tonna körüli terepjáróval húz egy utánfutót amin van egy 1,7-1,8 tonnás autó?
ehhez mivel meghaladja a 3,5 tonnát a teljes szerelvény nem kellene tachograf?
vagy pedig kevesebb súlyra van hitelesítve az utánfutó?
de akkor közúti ellenőrzésnél hogy nem buknak le
ezt magyarázd már el légyszives, ha te tudod a pontos szabályt
üdvcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
cellpeti
nagyúr
Fordéknál ekkora sik a 4 elektromos ablakemelő?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
8th
addikt
-
bitpork
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
válasz bitpork #52463 üzenetére
Sógorén nincs (hosszított magasított 2.5TDI Jumper). Két tengelyes trélert szokott húzgálni vele de még sosem szóltak érte. .
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
bitpork
nagyúr
Tévedsz. 3,5 tonnát meghaladó teherautó köteles tahó-gráfot berakatni. Személyautónál nincs ilyen. Pölö allroad is vontathat 2 tonnát.
A jumper is 3,5 volt, de kapott egy vonóhorgot, és abban a pillanatban az össz terhelés meghaladta ezt, és puff gráf kellett bele.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
Ha már ez a téma, Karotta "trélerezhető" autót vett
Give them hell Ukraine!
-
Zewa
senior tag
válasz LuckyL #52457 üzenetére
7,5T felett kell tacho.
3,5T megengedett össztömeg a B-s jogsira érvényes de mint tudjuk azzal nehéz pótkocsit nem lehet húzni. BE-vel is természetesen vonatkozik a 3,5T. Tréler + vontató jármű+szállított jármű összege elég hamar kiadja.. A te példádba még bele sem számoltad az ~fél tonnás trélert.ps.: Az autómentők ilyesmivel nyomják és ide komoly járgány kell hogy elérje a 7,5T-t.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
őstag
válasz aphra2 #52454 üzenetére
ha már felhoztad ezt a témát
az szabályos hogy valaki egy 2 tonna körüli terepjáróval húz egy utánfutót amin van egy 1,7-1,8 tonnás autó?
ehhez mivel meghaladja a 3,5 tonnát a teljes szerelvény nem kellene tachograf?
vagy pedig kevesebb súlyra van hitelesítve az utánfutó?
de akkor közúti ellenőrzésnél hogy nem buknak leezt magyarázd már el légyszives, ha te tudod a pontos szabályt
üdv
cryptot minden termékemért elfogadom
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #52450 üzenetére
Kevésbé népszerű modell, mint mondjuk Pajero, vagy Land Cruiser, de az újkori ára vagy 15-16m tuti volt, ráadásul ez tippem szerint a legjobban felszerelt modell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Bdanyy
addikt
Ez pl tök jo lehet, nem?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #52442 üzenetére
Te csak ne röhögj, te is prosztó vagy a dájzel kamu prémiumautóddal együtt. Ráadásul még láma is mert a szarfoshulladékfolytonelromló v6 dízellel vetted.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
8th
addikt
válasz MunezXBK #52396 üzenetére
A sok prosztó taxis miatt aki nem opel astra méretű benzines lexust vesz a passat helyett.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
TaaT
nagyúr
válasz zsolt1129 #52433 üzenetére
Mifelénk ilyenekkel elsősorban a kisebbség lóvésabb rétege járkál, ami nem jelenti azt hogy igényesebb lenne mint amelyik szakadt Ladával közlekedik...
Persze ez csak egy általánosítás, lehet hogy ezt az adott autót egy pedáns bróker adta le vagy vmi hasonló mese...
"Kicsit érzékenyen érintene..."
Prémium autónak a fenntartása is prémium. Már nem emlékszem ki írta, de igazat szólt.
Give them hell Ukraine!
-
-
Laraxior
titán
válasz zsolt1129 #52429 üzenetére
Ezt én is néztem. Itt Debrecenben is láttam egy ilyen 745-öt, de nem mentem be a kereskedésbe, de az is kb 2 millióra volt kitéve, csak az teljesen le volt sötétítve, meg fekete felnije volt. Masszív megjelenése van, csak gondolom ki van taposva a bele is, bár ilyenekkel nem nagyon szoktak városba mászkálni, inkább hosszabb távra. De beneveznék rá az tuti, csak nincs mellette az a másik 2 guriga ami neadjisten szervízre kell.
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
zsolt1129
addikt
Erről mi a véleményetek? Valós lehet a km?
-
Bdanyy
addikt
Ha tényleg megbízható akkor én az ismert előéletűt választanám.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
pomk
őstag
válasz Bdanyy #52415 üzenetére
Nálam első szempont nem az, hogy jöjjön vissza az ára. Értem, hogy arra a dízel és benzines közti árkülönbségre írod. De Én első sorban nem ragaszkodom egyik motor fajtához sem. Amit leírtam, arra keresek egy autót. Tőlem aztán lehet dízel, benzin, hibrid, hajtású, vagy akár mókusok is tekerhetnek benne dinamókat. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy véleményetek szerint melyik jobb választás:
Meg venni egy céges autót, amit 85-90%-ban egy normális sofőr vezetett, 0 km-től tudom az életét, szervizek, olaj cserék, stb. minden elvégezve rajta időben, rendesen. Szép állapotban van külsőleg, belsőleg, rengeteg extra van benne, szép, kombi, praktikus, keveset fogyaszt. DE dízel, és 2010.02. óta 132.000 km van benne. Gondolok itt a lehetséges drága alkatrész cserékre.
Vagy meg venni a használt autó piacon egy hasonló felszereltségű, praktikusságú, autót bizonytalan előélettel és km óra állással.Ha jól gondolom, és feltételezzük, hogy ugyan annyiba kerül mind a két autó, akkor talán az első jobb választás lehet. Mert itt azért ismerem az életét 0km-től kezdve. Egy ismeretlen benzinessel talán jobban mellé tudok fogni. Azt hiszem...
-
Bdanyy
addikt
válasz ReSeTer #52422 üzenetére
a vevőkör jelentős része leszarja a motort legyen szép, kényelmes és kész. Ráadásul a dízel drágább is a kisbenzines változatokhoz képest, az is szempont
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
ReSeTer
senior tag
Még mindig elmosolygok azon, amikor valaki a dízelt meg a prémiumot egy mondatban említi.
tűtűtűtűtűttűtűtűtűtűtűtűttűtűtű tűűűűűűűűűűűűűű tűtűttűtű tűűűűűűűűűűűűőőőőőőőőőő
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #52420 üzenetére
Az szépen megy, bratyónak is az van
-
Dr.Zoo
őstag
válasz runner 125 #52406 üzenetére
A 2.0 PDTDI-t ne keverjük össze az 1.9 PDTDI motorokkal......
A 2005-2008-ig gyártott motorokkal szoktak akadni problémák..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #52416 üzenetére
Tovabbra sem azzal van a gond, hogy 4 hengeres dizel van bennuk. Azzal van a gond, hogy a tulajok zome premium autonak hiszi, es eszmeletlen taplo modon kozlekedik.
Nem az autoval van a gond, hanem a kialakult keppel. Meg a felhajtassal, meg az ebbol kovetkezo kisse tulzo arral.
Same rules apply!
-
bitpork
nagyúr
válasz EQMontoya #52411 üzenetére
Nem tudom cáfolni az igazságot a szavaidban, de megint általánosítasz. Nekem pölö ezért volt passatban is a 2.5. Mindenki köpködött de nekem nem volt vele bajom - egyszer állt meg a 6 év alatt, és akkor is elektronika volt.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Bdanyy
addikt
Ha sokaig megtartod, visszajöhet az ára. Nem évente megy tönkre minden bennük, hogy évi 40k alatt öngyilkosság venni.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #52407 üzenetére
A vw szart gyárt, főleg a régi adagolósok szarok. brrrr. Adagoló szétkopik, csiga leolvad, csúcsok tönkremennek... ezek a hibák mind előjönnek fél millió km után. borzalmas egy szerkezet. Node most jön egy haver a 2009-es thaliaval. 60 000km után futómű gatya, a szervóból dől az olaj, rángat a motor, rohad.
Lovak? Egyszer túlszívatod nedves takarmánnyal és megdöglik, ugyan már, tudod Te mit kéne venni, de nem visz rá a lélek.(megsúgom : honda)
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #52397 üzenetére
Nem, nem ezert.
Peldanak okaert at kell ulni egy v6 tdi Audibol, es maris erezni fogod. Nyilvan egy negy hengeres dizel mar onmagaban nehezen ertelmezheto premiumkent, de nagy kulonbseg van egy Audi/Merci/Lexus es egy Passat kozott. Nem azert, mert a Passat rossz, hanem mert ezekkel nem jatszik egy ligaban.A Passattal pont az a bajom, hogy az a magyar "premiumauto", tehat kerrego, 4 hengeres, 110 lovas dizellel toljuk a belso savot, es az elet csaszaranak kepzeljuk magunkat.
Semmivel nem tobb, mint egy Avensis vagy Laguna, egy normal kozepkategorias szedan, de nalunk valahogy nem ide pozicionaljak.
A Passat tulajok igen jelentos resze viszont X5-oket megszegyenito taplosaggal kozlekedik az uton (lasd: 2. bekezdes), ezt mar legalabb sikerult atvenni a premium szegmensbol. Kar volt, szerintem az egyik legrosszabb imiddzsel rendelkezo auto.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
pomk
őstag
válasz EQMontoya #52395 üzenetére
Ha beruházok egy autóra, akkor mostanában nem fogom lecserélni(önszántamból). Egy olyan autót keresek, ami engem is és a leendő családomat is ki tudja szolgálni mind helyben, pakolásban, biztonságban, megbízhatóságban, anyagiakban egyaránt. Ezen kívül kiöregedtem Én már abból, hogy villantani akarják bármilyen tárgyi javammal is, így a SKoda nyert. Érdemes lehet egy ilyen dízelre beruházni(aminek ismerem a történetét 0km-től)? Vagy inkább maradjak egy valószínűleg ismeretlentől vásárolt nagyobb benzines autónál? Gondolok itt a legutóbb ajánlott 1.8 Avensisre.
-
Bdanyy
addikt
válasz runner 125 #52406 üzenetére
az a gyári hibás széria, amire 7 éves korig ingyen cserélték a pd elemeket emiatt. persze szivas ha lerobban vele.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
aero.
veterán
válasz runner 125 #52406 üzenetére
Ugyan, elromló Passatok ... Sonky-ék B7-jének semmi baja.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz runner 125 #52406 üzenetére
Ferrarik meg öngyulladnak, japánokat meg folyton visszahívják...
Konzekvencia: vegyünk lovaskocsit, mert a lovak nem romlanak el.
-
runner 125
nagyúr
válasz MunezXBK #52403 üzenetére
No offense, de tavaly német autópályán két Passat-tal találkoztunk, amit épp elszállítottak.
Egyik legjobb barátom is olyat vásárolt, 2005-ös, még a pdtdi eddig 2x hagyta cserben, pedig helyben, Walter-nál szervizelt, elvileg bizonyítható előélettel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zsombe
senior tag
válasz MunezXBK #52403 üzenetére
Még jó, hogy minden "érvem" mellé és kapcsolatot tettél. Nem azt mondtam, hogy megbízható a VW és mindenki azért veszi, hogy villogjon vele és mert egy rakás kedvezményt adnak rá. Hanem vagy ezért, vagy azért veszik.
Amúgy vannak, akik esküsznek rá, mert szerintük megbízható - szerencsés emberek. Vagy csak nem vesznek tudomást arról, hogy mégsem olyan megbízható az autójuk és/vagy lehetne jobb is. Unokatestvérem A6-osa pl. 500km-enként elfogyaszt 1L olajat, mégis azt mondja semmi baja az autónak, elégedett vele - holott azért ez az olajfogyasztás nem normális.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Zsombe #52401 üzenetére
Jóvan fiam, látom nem érted. Nem is akarom megmagyarázni, felesleges.
Pl. sógor is taxis, csak Passatot vesz, biztos villogni akar az álprémium sz@rjával.
Elárulom: nem. Megbízhatósága miatt...de mint tudjuk, ilyen nincs. Téma lezárva. Egyebet nem tudok elmondani, kérem kaccsojja ki.
-
zoo8800
veterán
Apa kezdőőőődiik. Hajrá srácok
rip and tear, until it is done
-
Zsombe
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Interactive Brokers társalgó
- PlayStation 5
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- További aktív témák...
- Tefal turmixgép
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest