Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Videós, mozgóképes topik
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#94529552
törölt tag
válasz Dr.Zoo #135197 üzenetére
Robogóval azért szívás melóba járni, még 4 km-re is, nem hogy 16-ra. Elég sok hátránya van, és kevés előnye, én már rájöttem. Hol lefagysz róla, hol bőrig ázol, és még sorolhatnám. 1-2 alkalommal még elmegy, de ennyi.
roberto211 De felpörögtél hirtelen. Nem azt mondta, hogy nem a világa, hanem csak sokat zabál.
aero. Nem mondtam, hogy nem. De láttam én már az optikai tuningra gerjedő autósokat. Egy spoiler szett, meg 4 felni nem nagy ügy, akár egy 1.2-esre is rádobhatják. Egyik tag a Golf 5-je orrát jettásította el, pár százezer forintért, mert az jobban csillog.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Lacy6
senior tag
válasz Dr.Zoo #135191 üzenetére
Rengeteg ismerősöm jár dízeles autóval városba és még sincs semmi bajuk.
Jó nem azt mondom, hogy 5 km-es távolság jót tesz neki, de azért 17-18 km-es távolság miatt nem lehet kizárni a dízeles autót. Szerintem 10+ km felett már nyugodtan lehet használni dízelt is.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
nagyúr
válasz Dr.Zoo #135197 üzenetére
Ezzel vitáznék, de tökmind1. A civicem most 2 hete döntött úgy, hogy mivel nem hegyre járok fel meg le, hanem sík úton városban közlekedek, másfél literrel többet eszik, mint eddig. Szívem szerint kib***nám a szemétbe ezt a kocsit, mert ilyen nincs, hogy 11 litert egyen...
12 km-t megyek oda, 12-t vissza. Eddig 18-18 volt de hegynek fel. Nemértem, de bosszant, ahogy az is, hogy itthon nincs normális használtautó, amire le tudnám cserélni...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #135194 üzenetére
Ennyi erővel vegyen a kérdező egy elektromos robogót egyedül annak nem kopik a motorja hideg üzemben minden másnak igen. Azért 16-18kilométer nem egyenlő azzal, hogy beleülök és átmegyek a szomszéd kerületbe a 3km-re lévő munkahelyemre. Motor élettartama? Tesómék 10+ éve 1.2 3hengeres pdtdi-ket (több darabot) hajtanak a fővárosban. 200k feletti futással sincs semmi baja egyikek sem úgy, hogy azok a négyhengeres tdi-hez képest kifejezetten lassan érik el az üzemi hőfokot. Néhány kilométeres hideg motoros rövid városi etapok során pont ugyanúgy kopik a benzines is mint a dízel. Akkor meg nem tökmindegy? Az egyetlen számomra elfogadható ellenérv a dízellel szemben az, hogy hideg motorral baromira környezetkárosító a kipufogógáza.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #135030 üzenetére
Az F Astra a németek Suzukija. Tesómék tizenpár éve egy Astra Classic 1.4 60nyiha full fapadot hajtanak. Két és fél éves volt amikor hozzájuk került azóta sem volt semmi komoly vagy drágán elhárítható probléma a kocsival pedig olyan rideg tartásban csak kevés autónak van része mint amit tőlük kap. Kopó dolgokon kívül semmit sem kellett még cserélni rajta. Itt ott felütötte a fejét a rozsda de lakatos szerint csak felületi, nem veszélyes fényezéssel együtt megvan minden javítás 40k-ból. Igazi igénytelen fapad Opel, persze jó értelemben véve. Kicsit sokat fogyaszt és nagyon nem megy cserébe csak tankolni kell és -20°C -ban is pöcc-röff.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
8th
addikt
válasz Dr.Zoo #134957 üzenetére
Volt az 1.4PD-ből egy gyárilag 90lovas 230Nm-es verzió is ("ATL" 2003/11-2005/08) az már egész fickósan viszi azt a jó légellenállású könnyű kis kasznit. Kár, hogy agyonvágták az egészet egy rövid váltóval.
(#134959) ADAM1337: azzal a fékkel és futóművel inkább ne.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
Johnny198612
tag
válasz Dr.Zoo #134925 üzenetére
Daihatsu-rol azert beszeltem le magam, bar asszony szerint "cuki"...kiemelt problemanak irtak, hogy mivel nem tul nepszeru kis hazankban, az alkatreszbeszerzes maceras es draga. Mivel elso autom, es tuti osszeb*szom kicsit, igy ez is szempont.
Ezert kerdeztem ra a Mazda 2-es javitasi koltsegekre is. Valaki please..
Eddig Yaris all nyeresre, de alternativa nelkul nem erzem jol magam
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Dr.Zoo #134783 üzenetére
A lenyeg, h mar nem is tudom hanyadjara, talan 8-9. alkalommal jelenti kina mazda, hogy most mar hude-hajde megoldotta a Wankel motorok kopasi es olajozasi gondjait. Aztan valojaban meg egyszer sem sikerult. Alapvetoen jo lett volna ez a technika, mert csomo alkatreszt nelkuloz ami ottos tarsaiban megvan, de sose lett tartos konstrukcio. Lehet ez egy versenyen elmegy ahol kukazhatjak/generalozhatjak a motort parszaz km utan, de kozuton ez nem opcio szvsz.
Aztan teltek az evtizedek es szepen elterjedtek a turbos ottomotorok, hibrid rendszered es teljesen EV jarmuvek.
Szepen feliratkozhat a wankel az autoipar megannyi vakvaganyara. Ha az rx-eket tisztes ottomotorokkal is adnak aztem 1 wankel nem sok, annyi nem fogyna
-- end of transmission --
-
Alg
veterán
válasz Dr.Zoo #134771 üzenetére
Ha lenne rá lehetőségem, én egy RX8-at tartanék "hobbiból" - gyönyörű az az autó, kár hogy elcseszték a motorját... bár elvileg át lehet alakítani hogy kibírjon 100ezernél többet
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dr.Zoo #134626 üzenetére
Körbejártam korábban egyébként: PSA-féle nagyjából az automata váltása és a turbo lag maszkolására elég, de a Volvo V60 használható (az ára más kérdés ). A Mercedes-é is inkább finomabb menést eredményez, de érdemi hatótávval nem igazán rendelkezik, ha jól emlékszem. A V60-at el tudnám képzelni, helyi/környékbeli utakra villany elegendő, világ végére menet meg ott a D5. A Land Rover megoldását nem ismerem, össz-vissz egyszer rácsodálkoztam, hogy jé, dízelből okoskodtak ki hibridet
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Zoo #134617 üzenetére
Portál híd teljesen felesleges, nem fogsz jót találni sehol, beépíteni meg megint szopó, szét kellene verni a hidat hozzá (vagy G hidakat alá az megint kb az autó ára ), de nem is ez a gond vele.
Hanem hogy versenyen portál híddal jellemzően extrém kategóriába indulhatsz csak, ott meg ugye inkább kell az egyedi épített 200++ lóerő (de inkább a több) meg a brutál csővázas 1tonnás, mecha csörlős szörnyeteg, hogy egyáltalán végig tudj menni és ne dőljön szét a technika.Amúgy marha jó hobbinak tartom, egyszer majd lesz egy rendes autónk is talán, de valóban nem olcsó móka - melyik autósport az...
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Zoo #134614 üzenetére
Vontatva melyik nem fog sokat enni? a nagyságából adódik a súlya ami miatt igen tényleg eszik, nem kell a böszme benzinest venni belőle aztán kész
Amúgy nekem valahogy nem jönnek be ezek a kisméretű kisbenzines terepjárók. Versenyen is ha nem vagy telebaszva ARB-vel nem sok mindenre jó az 1.3 as kis benzines, vagy az 1.6 os.
Hozzáteszem örülök hogy van még valaki a fórumon aki offroadozik
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz Dr.Zoo #134612 üzenetére
Van egy kiválasztott autója amit jól választott ki (mivelhogy nagyot szeretne és az nagy - igen nagyobb a land cruisernél is), ez valami kényszerbetegség itt hogy csakazértis másikat ajánlunk? Hozzáteszem a land cruiser jellemzően sokkal drágább is.
Marha kényelmes lehetett hogy a bukó mindig fixen hozzáért a tetőhöz, de rázósabb részeken legalább nem verted be a fejed
Én a becsövezett pajeroba viszonylag jól elférek pedig 185 magas vagyok.Má' nem
-
Archer
őstag
-
qdak
addikt
válasz Dr.Zoo #134193 üzenetére
nyugi nem is fogok providentet! idaig sosem vettem fel hitelt.
szerencsere nem naponta ingazok, 2x12 ejjel, 2 szunet, 2x12 nappal, 2 szunet, kocsi nelkul a rovidebbik szunetbe nem eri meg haza jonnom... ilyenkor a kornyeken szallok meg, ahogy 2 munka nap kozt is, ha van kocsi, csak a 2 12ora melo kozt nem megyek haza. kis auto nem jaccik, kell a kombi, sokan is vagyunk.
jo lenne vmi ujabb, abbol mar szivtam munkaba menet mikor megallt az auto, tudom h tobbet fizetek ki, hitelre, de igy nem jutok elore, havi ~20000 at elviselek, raadasul ez 2 ho mulva vissza is jon nekem minden honapba.ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Dr.Zoo #134172 üzenetére
hat en mondjuk ilyen helyzetben is azert lehet inkabb felvennek egy szemelyi kölcsönt par 100 ezret es vennek egy 1.0 swiftet, mint egy 80 ezres trabantot
de persze, abban egyetertünk, hogy ilyen helyzetben, kicsit racionalisan gondolkodva, el kell felejteni a bmw t meg a saabot...aztan mindjart megirak paran, hogy egyszer elünk, 330i kell....es lehet nekik van igazuk
-
Declare
őstag
válasz Dr.Zoo #134168 üzenetére
Ezt ugye addig könnyü mondani, amig az embernek van penze/autoja....ha kell neki valamiert sürgösen a kocsi es nem tudja mashogy megoldani, akkor nincs mas valasztas.
Meg az is igaz, hogy nem bmw t meg saabot nezegetnek, hanem 1.0 suzuki swiftet
(#134160) blt.62 az igen tuti szerelö lehet ....bar ha szerelö lennek, lehet en is ezt mondanam ha autogyar akkor meg azt, hogy ne is cserelj soha olajat, nem kell az...ugyanitt 0 ft önerövel uj autoo kaphato
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Dr.Zoo #133789 üzenetére
Jha, hogy magas vagy. Akkor StreetKa és bogárfogónak jó lesz a fogsorod
Komolyra fordítva a szót, ~2005-től van idehaza uniós rendszám. Ez meghatározza a járművek regisztrációjának a menetét.
Onnan tudom, hogy hiába kérdeznéd le ennek az autónak a (valószínű még nem is létező hazai rendszámát), hogy a szélvédő jobb alsó sarkából valami hiányzik, valami nálunk honos matricaféle
Nem 625-be kerül a lekérdezés amibe 2 rendszám is beletartozhat? Nekem úgy dereng.
-- end of transmission --
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Dr.Zoo #133780 üzenetére
11,3s alatt tudja le a 0-100-at szóval nem fog az ülésbe préselni. Mire vagy kíváncsi azon kívül, hogy hátrafelé teszel egy hiperűrugrást a cserével?
Korrekt megbízható gép amúgy, árulják Subaru logóval is (Justy). Japános szervizigénye van, tehát relaitve drága hozzá az alkatrész cserébe nem romlik el ha legalább kicsit is törődnek vele. 15k km-es oljacsereperiódust szigorúan tartsd be, ha maximalista vagy akkor 10k-t tarts.
#nincsbennetarcsi
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Dr.Zoo #133780 üzenetére
erről az jutott eszembe, hogy miért nem veszel egy StreetKa-t vagy SportKa-t és költesz 400-at rendberakásra
A kmfutás legyen is gyanús, mert nem magyarországon helyezték forgalombaKőékegyszerű szívóbenzines, ha kapott olaj és szűrőcseréket időben nemhinném, hogy sok gond lehet vele, de erre vannak a hazai kis klubok/fórumok, hogy utánakérdezz .
-- end of transmission --
-
Bad Pritt
félisten
válasz Dr.Zoo #133780 üzenetére
Én egy hete próbáltam egy olcsóbbat, kompakt kategóriában keresgéltünk és megtetszett, sikerült is gyorsan ledumálni egy tesztkört.
Méretre gyakorlatilag Honda Jazz, csak lejön az origami mód, de tágas, nagy és elég vagány a műszerfal.
A motor nem tudom pontosan, mennyiben egyezik az olcsóbb változat 1.3-asával, azzal meg voltam elégedve, mokány kis jószág tőle.
Ami kicsit elriaszt, hogy kevés van belőle, drágák az alkatrészek és nem tudom mennyire érthetnek hozzá az itthoni szerelők, hány olyan alkatrésze van, ami nem Yaris meg Corolla származék.Amúgy azt gondolom tudod, hogy a Subaru Justy is ugyanez az autó kb., szóval ha tetszik, akkor érdemes ott is nézelődni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Kornel
veterán
válasz Dr.Zoo #133780 üzenetére
Munez volt munkahelyen van (majd ő megmondja jo-e )
Mondjuk egy tdi passatot biztos nem cserélnek egy ilyen funyirora.Qru:
de ez trekking bringa, jó nagy kerekekkel. Majd kiderül
Persze lehajtott üléssel menne...
Ha be tudom legozni, akkor tényleg kategória első a helykínálat[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
-
neduddki
nagyúr
válasz Dr.Zoo #64203 üzenetére
HI!
na csammegrkezett, koszonom:- )))
amugy a hujjesegrremeg a hjjeseget beszelokre igen nagyonudv
neduddki
mod: Dare; colorra japo/par db/ toork es delafrikai . alegszebb amikor 5 otobol 3-2 vot az arany:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Dare2Live
félisten
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Dr.Zoo #64201 üzenetére
Ehh, dél afrika, kicsit még reggel van.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Ck.
addikt
válasz Dr.Zoo #64194 üzenetére
A Nissannal a francia belső mit takar? Kárpit, műanyagok, műszerfal, kapcsolók? Maga a benzines motor es a váltó az japán?
A Honda es a Toyota eseten 2003-2005 közöttieknel nincs egy olyan modell sem, ami még japán?
Egyébként ha a gyártósor, a technológia megegyezik, akkor nem mindegy hogy Japánban, dél Afrikában vagy épp a sarkkörön szerelik össze?
Csak egy laikus kérdés. -
neduddki
nagyúr
válasz Dr.Zoo #64194 üzenetére
HI!
megint nemi izeet erzek a Zerben: hat mejjik totoya eszka afrikai?
udv
neduddki
mod: Ck.: accord 7g de akor mar 2006fl utanni
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
TaaT
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz Dr.Zoo #63570 üzenetére
..a füst gumiból jön, nem a kipufogóból.
Ez egy benzines 240-es Volvo motorja, csigabigával.mod.
Jaja, ilyenkor tartják Martonvásáron a hagyományos mezőgazdasági kis és nagygép kiállítást - vásárt, megjegyzem ugyanaezen napon szoktak tartani az őszi mélyszántó versenyt is.
Valószínű onnan jöttek ők is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dr.Zoo #63539 üzenetére
ennyit lattam a kijelzon, amikor elment a ero
a frissitese lehetne gyorsabb is, de a ECU firmware-e erre kepes...ki lehet utni a tomitest 0.8-1bar-nal is, ha tul bator az elogyujtasi szog melle
enyem ment 2.1-n is ugy, hogy nem lett baja
de mert olyan buta elogyujtassal ment melle, hogy annyi ero sem volt belole, mint egy gyari 1.2bar-n fujt autovalbenzinmotornak kell az AFR terhelve, a forgatonyomatek meg az elogyujtasbol jon
a loero az meg a forgatonyomatek es a fordulatszam szorzata ugyebar
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dr.Zoo #63537 üzenetére
turbosokban hidegebb a termosztat, elobb nyit mar, meg a hutoventi is alacsonyabb fokon indul eleve, ez gyarilag igy van
270-280lojj kb
12.8-t megy 1/4-n, street* allapotban, gyari belu motor*a szabalyok szerint nem lehet kiszedni semmit, teljes gyari (bőr)belso benne van, street legal E jelu gumikon futhat csak
nyilvan volt, hogy vmit tulallitottunk, aztan feladta kuzdelmet vmi, multkor a nyomasszabylzo megrottyant, aztan 2.37bar-nal mar kirugta a hengerfejtomitest eleg jol...de az 2.5-3 ora alatt ki van cserelve
több drón kell ;P
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Dr.Zoo #63534 üzenetére
Na elrakom magam
holnapraizé, mára, mert nekem még ma le kell nyírnom Gárdonyban egy 32x65m nyaraló füvét....
(Csabi: leugrassz?? Reggel nem bizti hogy olvasom, csörögj meg... Viszek sört! Számom a lapomon)"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Laraxior
titán
válasz Dr.Zoo #63342 üzenetére
jajamm, szerintem 5 percbe se tellett, de kész van.
Nem tudom, de az ürge a szenzor szerint 3.2bar-t tolt bele, az összes többiben 2 körüli érték van. Nem sok ez egy kicsit? 2.4 van az autóra írva. engedjek ki belőle?
225/50 R17.*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Melack
veterán
válasz Dr.Zoo #63235 üzenetére
Én olyan 25-30eFt között szoktam tankolni, ez nagyrészt a hazautakat adja ki, meg 50-100km város. Most számoltam, már többet autóztunk, mint amit számoltam.
(#63236) Dluinet: Köszi!
Lehet megérte volna dízelt venni
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
neduddki
nagyúr
válasz Dr.Zoo #63140 üzenetére
HI!
ugy hijjak hogy U engine /updatolni kik az oldalt/ hjundaj fejlesztes 1.5kent kedte pajjafutasast majd gyorsan 1.6 lett /mod: ill let kisebb nagyobb kesoibb/
amirol Te beszltel az a regi idok amikor mazzag technologoat licenszemtek, de termeszetesen dizel vonalom nem hanem ott vm moori voltudv
neduddki
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Dr.Zoo #63134 üzenetére
HI!
hajjjja mesejje ma mijjen japo motor van a ceed-be?
udv
neduddki
p.s. ojja v. mint a borravalo le v. maradva.... ha pedig pontosan akra vona foglamzni akkor aszontad volna korabban a mazzagtol liceszete a doogkat maig meg nem tanuta
mod: de a regi 1.5 es 2l a dizel az pl vm motori
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
válasz Dr.Zoo #63127 üzenetére
A 2000-es 140 lovas? Az eleg ritka.
(#63128) neduddki
Meg nem a facelift, direkt kettomegu nelkulit keresek. 1 ismeros akarja eladni, viszont kicsit visszatart, hogy az utobbi idoben kb 2-3 km-es tavokon hasznalta az autot (1-2 honapja)(#63129) Damage401
Pont ez a dilemmam. Nem tudom hogy jobb auto-e egyaltalan a ceed -
-
bandus
veterán
-
hdman
őstag
válasz Dr.Zoo #62672 üzenetére
Erről ez jut eszembe: [link]
Ma jó napom volt,
1, jött egy levelem bécsből, hogy márciusban (!!!) behajtottam egy egyirányu utcába forgalommal szemben ( kis utca 6 ház van csak) és egy hapsi megjegyezte a rendszámomat, beballagott a rendőrségre és felnyomott
2, hazafelé az osztrák magyar határnál a magyar sündőrség bemért kb 130-cal 90 es táblánál...
Szép az élet...
Más: kiszereltem a corsából az erősítőt meg a hangfalat, mert asszonynak nem kell. Ez kb mennyit érhet?
Tudom, hogy ez nem a reklám helye, de ha valakit érdekel innen a fórumból, jelképes összegért viheti, én nem akarom kerülgetni...
Sopron city :)
-
bitpork
nagyúr
válasz Dr.Zoo #62664 üzenetére
Még nem dőlt el a szerződésem sorsa. Ha megkapom és több hónapot kell Dániában töltenem éves szinten akkor el fogok gondolkodni rajta, mert csak fiatalabb konstrukció. Bár szeretem az allroadot, de a 10 év csak 10 év és nem szeretném megkockáztatni h nagyobb út alatt történjen valami. Plusz pár k km-t megtenni egy kicsit nagyobb légtérben kényelmesebb nekem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest