- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz r6man123 #38008 üzenetére
Jó hírem van, maradhat a motor! Ennyi pénzből jó autókat lehet kapni. Most vettem én is hasonló árkategóriában egy Reanult Megane-t, ez is lehet egy alternatíva neked is.
Tehát Megane, Clio, Punto 2, Corsa, ezek olcsón megvannak, és jól el lehet lenni velük, biztonságosak is. Évjáratban 96-98-tól vannak ebben a kategóriában.
Sok más lehetőség is van, pl. japán vonalon is, Civic, Almera, stb.
Biztos ismered, de a hasznaltauto.hu-nak van egy részletes keresője, oda beírod az adatokat, és kihozza, hogy milyen autók felelnek meg a kritériumnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz r6man123 #38363 üzenetére
Nem rosszak annyira. Kollégámnak pont egy 1,6-os 3 ajtós van üvegtetővel, olyan 140k+ km van benne kb.
Futóművűk szeret gallyra menni (nem magyar utakra van tervezve), arra nagyon érdemes ráánézni. Amúgy meg csak kívülről sportos, a futóműve egyáltalán nem az. A motorjuk ok (én egy 1,6-os G Astrából ültem át kipróbálni és semmivel sem ment jobban annál érzetre, de a futóműve gyengébb nála) de mivel elsősorban fiatalok vették sok a széthajtott példány (kuplungja is gyorsan kopik ha küldik meg a fék is).
Az elektronika hiába német benne szereti megadni magát ami sok bosszúságot tud okozni. Kollégáéban pl az üvegtető makacsolta meg magát kinyílt de visszacsukni már nem lehetett (mind ez télen a -5ben hó esésben)... Ilyenek előfordulnak, az elektromos tükörrel is vannak hasonló bakik pl.
Van robtizált váltóval de azok nem annyira jók, mert könnyen elromlanak és javítattása meg horror áron megy (le se merem írni, hogy javasolt elkerülni mert mindjárt jön bitpork és megint leolt engem mint a lámpát ).
Olajat nem eszik ha rendesen volt karbantartva. A beltere csupa kellemetlen kemény műanyag, cserébe viszont nem porlad el mint egy hasonló korú VW.
mod:
Nem mai cikk, de fussd át: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
válasz r6man123 #39088 üzenetére
"ezért a 150ezer feletti futásteljesítménytől már félek."
Mondd meg, hogy tekerjék vissza neked 110.000-re, és meg is van oldva, majd akkor nem fogsz félni. A km-nek semmi köze nincs az autóvásárláshoz már, ha jó állapotban van, akkor lehet benne 800k km is, meg lehet venni. 10-13 éves autónál nagyon ritka a 150k km, persze ki lehet fogni, de inkább 200k körül lesz. De tényleg, km teljesen mind1 mennyi...
-
őstag
válasz r6man123 #39088 üzenetére
Igaza van giigz-nek.
A KM óra állás ne legyen meghatározó, úgyis oda tekergetik, ahova akarják. Inkább az állapotára figyelj. A KM óra állása nem mérvadó.Számold azt, hogy legalább évi 15.000-et futnak ezek az autók, de ez tényleg a legalja. Persze van rá NÉMI esély, hogy kifogj olyat, amiben valós kevés KM van.
11*15.000
Alsó hangon 165.000 van a legtöbben.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
-
neduddki
nagyúr
válasz r6man123 #71262 üzenetére
HI!
nem
udv
neduddki
mod: exexKiksig karacsony napjan delben! 2 altak elottem a mosoan majd gyrosna meg3an befutottak, raugrott 1k de leglabb latom SRP nyomait:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Tomoty
aktív tag
válasz r6man123 #71286 üzenetére
Biztos, hogy Tigra kell?
Adatlapodból nem derül ki a "hovatartozásod", de eddig csak hölgy ismerősömnek volt Tigra TT-je.
Amúgy kép alapján egyben van. Az 1.8-as motor nem egy száguldozó rally technológia, de cserébe egy egyszerű és igénytelen konstrukció.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
8th
addikt
válasz r6man123 #72363 üzenetére
Hosszútávon minden modern dízelt költséges szervizeltetni ebben nincs kivétel. Cserébe hosszútávon sokat spórolsz az üzemanyagon azonos modell benzines változatához képest. Neked kell eldönteni megéri-e vagy sem.
mod: Szerintem magasan ez a legrondább BMW az utóbbi két évtizedből. Még az X6-ot és azt a kretén forma 5 GT-t is utcahosszal veri. Elölről hátulról oldalról mindenhonnan bazi ronda.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz r6man123 #72829 üzenetére
Alvin most vett egy S40-est, emlékeim szerint ilyen motorral.
..nem tudom, nekem fenntartásaim vannak a PSA féle dieselekkel, bár itt sokak szerint semmi probléma és vásárolható, de én azt mondom, ha egy mód van rá a 2.4-es saját D5 Volvo motorral vegyed, igaz utóbb ritkább.
Index-en most egy srác pont ilyet, tőle is tudsz érdeklődni._
El kell ismernem, azért valamiben a VW csoport is jó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz r6man123 #73481 üzenetére
Tudomásom szerint az 1.7-es diesel az Isuzu féle motor, ami az egyik legjobb olajkályha.
Viszont, a km szerintem erősen fake, pláne egy tipikus kis diesel 'cégautóban'.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz r6man123 #170161 üzenetére
Szia!
Milyen reprezentáció fér bele? Ilyen? Ilyen vagy ilyen?A nyolc milliós felső határ nagyon sokat megenged. A legfiatalabb sávban még sok használt tapasztalat, pláne 50k km alatti nem hiszem h lesz - ott minden kocsi fiatal és jó általában.
Ha nagyobbat kell reprezentálni akkor picit nagyobb futással pár évvel öregebben is vannak lehetőségek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
ribarszki
őstag
válasz r6man123 #177229 üzenetére
Hát nagyon személyes vélemény, de Hyundai vagy Sportage. És speciel rosszul vagyok a Skoda és a Karoq pléhlemezeitől, a pár kg-os ajtótól, a zajszigetelés hiányától, az igénytelen összeszereléstől, pár ezer km után nyöszörgő műanyagoktól, és úgy az egész spórolástól amivel mindeáron a VW alá nyomják a Skodákat. Jól fogalmazott egy fórumtárs a Ford fúrumban amikor a családi S-Max mellé kapott a cégtől egy Kodiaqot egy hétre. "Jól mondja bajnokpityu, a Kodiaq egy pléhdoboz, utoljára Wartburgban hallottam hasonlót. Tiszta haszonjármű feeling (egy hétig jártam egy ilyennel), nem jött be."
És a Karoq a Kodiaq alatt van minőségben..
(A Kodiaq ajtóbehúzója úgy nyekerek mintha ki akarna szakadni a helyéről. Az 3as Octávban papírral kellett kiékelni az ablakemelő gombokat, mert menet közben brutál hangosan zörgött a helyén. Stb..)De próbáld ki mindketttőt.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
őstag
válasz r6man123 #177403 üzenetére
Nem írtad milyen motorral, de én megfuttatnám a tesómárkát a sportage-el (bár az hivatalosan sportosabb, talán kevésbé kényelmes). Ha nem fillér szigorú a kereted akkor adnék egy esélyt a rav4-nek is (normálisan a crv-t is írnám, de az 1.5t dolgai miatt van bennem bizalmatlanság, mondjuk hibridet mernék venni, de abban jobb a rav4).
Ha szereted a peugeot-ot akkor érdemes megnézni a 3008-at is (bár én abból dízelt vennék ha nem kellene sokat városban járni, de nekem kell).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz r6man123 #177403 üzenetére
Mondeo esetén szép kedvezmények vannak, Skoda is szokott engedni (Superb érdekes lehet, lassan kifut -> jobb árakat adhatnak), illetve 10-en innen már van korrekt Highline Passat is (és elérhető akár plug-in hibrid GTE). Milyen motorral nézted eddig az autókat?
Hibridek szerintem is érdekesek lehetnek, vagy mondjuk koreai vonalon a nagy szedánok nem rosszak, és van plug-in hibrid is akár.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz r6man123 #177726 üzenetére
Ez a bmw usa import, lehet akar vizkaros is, valamint mar nem garis. A fenntartasa varhatoan joval magasabb osszeg lesz, mint a tucsone. Belul nem igazan van minosegi kulonbseg a hunyadihoz kepest, ha ez szempont lenne. A tucson melletti ultimate erv az ot nyugodt ev, az nehezen forintosithato.
Audi A3 limousine johet ki 8,7-bol meg ujonnan vagy talan egy-ket merettel feljebb opel insignia, peugeot 508, bar azokbol is egy fullosabb 10+. -
rbalint88
addikt
válasz r6man123 #177728 üzenetére
használtat nem fair szembe állítani egy új autóval octi rs nem rossz, a beltér pár helyen direkt el van puruttyáskodva, plusz valószínűleg (szél)zajosabb lesz a tucsonnál, de nem tudnék rá őszintén rosszat mondani. még jó eséllyel saját pénzt is adnék érte
a tucsonhoz egy tipp: ha a dct-vel veszed, készülj rá, hogy azzal majd lesz gond, a cégben az összesnek elkezdett berázni a váltója indulásnál 50k km körül, beállították és most megint jók. azt nézd meg, hogy a váltóra/kuplungra milyen garis feltételek vannak, mert annak biztos nem olcsó a cseréje, ha saját zsebre megy. ha arra is van az 5 év teljeskörű garancia, akkor végképp nem lehet belekötni a tucsonba ja de: suv, úgyhogy sportolni ne akarj vele. -
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz r6man123 #177841 üzenetére
"egyre fájóbb érzés, hogy 9 millióért IS kell az a hülye kompromisszum"
90 millióért is kompromisszumot kell kötni, szóval ezt nem látom problémának. Egyértelmű, hogy ha 2019-ben egy közép-kategóriás verdát szeretnél jól felextrázva megvásárolni, akkor mélyen zsebbe kell nyúlni.
Btw. Insigniára alkudtál már? Abból 9M-ért már elég baba verziót kaphatsz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz r6man123 #177835 üzenetére
A Peugeot 508 egy szép autó, magamnak azt választanám a kettőből.
(#177839) Zola007 : A Golf 7 xenonjának fényerejével nem voltam elégedett; 3 ilyen autóm volt, így az egyedi hibát kizárom. Azt gondolom, a Golf 5-é sem különb. Volt Golf 6-om halogénnel, az hozta a halogéntól elvárható szintet.
Összefoglalva; Golf esetén én nem zárnám ki feltétlenül a halogén fényszórós autókat.[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz r6man123 #177872 üzenetére
Milyen időtávon nézed értékállóságot?
Szerintem:
Rövid távon ha extrákért nagyon sokat kell ráfizetni piac nem fog annyit adni érte, de ésszerű keretek között megfizeti.
Középtávon már nem nagyon emlékeznek felszereltségi szintekre, örül ha van benne vmi, de többet számít a km, típus/motor megbízhatóság már. Piaci átlagár fölé tudod lőni, de extrák extra költségének töredékét fogják megfizetni.
Hosszú távon ahogy irták simán lehet, hogy csökkenti árat, sok elektromos kütyü közül mi hal meg és ki találja azt meg és mennyiért alaponOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Linux - haladóknak
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hardcore café
- Plazma TV topic
- Videó stream letöltése
- DIGI kábel TV
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Mobil flották
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...