-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz dokee78 #220657 üzenetére
nekem 2010es renault megane 1.6 16v 110 lovas van, 5 sebességes
75e km-t tettem bele kb, csak olaj csere, fékcsere volt, ablaktörlő mechanizmus, ablakemelő mechanizmus, meg hátsó 3. ledes féklámpa csere, meg stabilizátor kar csere
135e km van most benne
1-2 hete meg mind2 lengéscsillapító csere volt, mert engedte már az olajat és xar volt
városon kívül 6l es átlagfogyasztás, városban 8,7l átlag télen, de nyomom neki az is igaz
130 nál 5 sebességes autópályán már nekem hangos, ezért noise cancell-es fülhallgatóval mentem pld horvátországba7,5 év alatt durván 2000 euró ment bele, olajcseréket is bele számítva
havi 22 euróra jön az kiigaz 60e km-el lett véve, szóval van, aki szerint még 140k km-el is újnak számit az autó, lehet a komolyabb ráköltés még csak most fog jönni? remélem nem
-
gergo5991
őstag
egy audi a4 2.0 tdi 150 lovas, manual, bixenonos, 2016os 160k km-el megér 16k eurót szerintetek?
második tulajos, 15k kmenként olajcsere minden szervizkönyvben vezetve, minden papir megvan ezekről..
picit gyanus nekem mert hasonló audikat többért láttam ilyen 18-20k körül
[link] szlovák hirdetési link hozzá[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz adalbert1 #216347 üzenetére
matrix led ( iq light az ujabbak kocsikban ) neked mennyire szempont amúgy?
kamiq vagy karoq ment mögöttem legutóbb egy szerpentinen este, matrix led-je volt, nagyon brutál ahogy világitott, végig távolságival ment, engem meg kitakart, csak magam előtt láttam hogy az ő lámpája brutál jó -
gergo5991
őstag
válasz BoneDragon #216042 üzenetére
ismerősnek ilyen volt, 1 hónap használat után el is adta.. nem birt megbarátkozni ezzel a gyenge motorral ilyen kasztniba meg a cvt-vel sem, na meg kombi létére azt mondta "kicsi" az autó
[link] 0-100 12.37 eh, max városban tudnám csak elképzelni, de oda meg pont nem kényelmes a kombi[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
1.6 os 3gen dynamique meganom van, 110 lo, egyedul ulok benne azert tud az menni szerintem, elso kocsi lehet amiatt vagyok elfogult, de szerintem tuti nem unalmas, ha porgeted rendesen, van nyomateka is, engem parszor sikerult meglepnie
igaz csak az 5 valtos van nekem, de 40k kilometer alatt olajcswrenel tobbet nem kert eddig a kocsi, 110k van most benne, igaz elegge hegyvidekes kornyeken lakok, nagy dombokon azert erezni hogy keves[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz [CS]Blade2 #191863 üzenetére
amugy azt nem értem, egy 500+ le feletti teslát, nemtom mennyi pontosan, fenntarthatóság alapján miért egy átlag kocsihoz hasonlitják? pld ford mondeo, superb, octavia stb stb?
legujabb tesla bugatti szintü gyorsulásra képes, ára 4m vs 160e euró. Ha ezt vesszük, a bugattira neten olyakat irnak h 10 000km-enként 10-20e dollár csak a gumi csere, 21e dollár olajcsere. De ha még nem is a legdrágább kocsihoz hasonlitjuk, hanem csak egy ferrarihoz, lambóhoz, még ott is jóval olcsóbbra jön ki egy tesla használata és fenntartása. Akinek van 160e je egy tesla model s p100d-re tegyük fel, kétlem hogy egy 10-15 000 eurós akku csere vagy egyéb ilyen gondot jelentene.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Gombinyó #191066 üzenetére
csak kiváncsiságból kérdezném, prémium kocsik mennyire romlanak? audi a8, s merci, 7es bmw? elég drága kocsik, igaz nagyon nagy az érték vesztésük, de a gyártók ezeknél is megengedik maguknak azt hogy 1-2 éven belül elromlanak, vagy valami nagyobb bajuk legyen? vagy ezeket ugy tervezik hogy minimum 5 évig hozzá se kelljen nyulni?
-
gergo5991
őstag
válasz kisza25 #190421 üzenetére
A 81kw os 1.6 16v benya 3 mas megane nekem 5,8-7,3kozott eszik klimaval ugy hogy nem autopalyazok csak videkre meg a varoson kivul rohangalok vele, de forgatom rendesen, lehet lejebb is lehet vinni de sztem az mar extrem kinzas lenne ha 2000 nel el lenne val
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Grande Ale #190185 üzenetére
engem az érdekelne, aki ennyit vezet (évi 60e km) az végez a vezetés mellett más munkát is a cégnél, vagy csak az a feladata hogy vezessen? mármint tegyük fel ha napi 400-500km-t is levezet, az uticéltól függően simán 4-5 órába vagy többe is belefér, és aznap még ha tegyük fel 8 órás a munkaideje 3 órát még dolgozik mellé? ez azért elég overkillnek hangzik. Bár nálunk is ez megy, szóval.. na mind1 csak a tapasztalatokra vagyok kiváncsi hogy van ez máshol.
[ Szerkesztve ]
-
-
gergo5991
őstag
válasz molnarpeter #189977 üzenetére
mennyi mo-n a kötelező? itt sk-ban friss jogsisként 0 tapasztalattal olyan 100-120 euró /év (megane 3 1.6 16v 81kw, 2010-es), de sok keresgéléssel van még olcsóbban is asszem
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Doki16 #188051 üzenetére
szia, valahol a topikban valaki irta, csak nem találom, hogy az (új) passat gte-ben ha lemerül az akku, akkor a benzines motorral is lehet tölteni 1-1,5 + liter fogyasztásért menet közben. Az érdekelne, mennyi km-t kell megtenni benzines motorral, hogy feltöltse az akkut? vagy időben mennyit vesz az igénybe? Élhetőek ezek a kocsik úgy, hogy nem dugja fel az ember minden este a konnektorra tölteni?
[ Szerkesztve ]
-
-
gergo5991
őstag
válasz CactuS #179746 üzenetére
mikor én vettem az autót egy lidl parkolóban beszéltem le a volt tulajjal a találkozót,vétel után aztán megkért, hogy nem-e vinném haza, kiderült hogy velem szembe lakik xD
párszor ha a piroson álltam és gyalog arra ment, be is kopogott az ablakon megkérdezni hogy jól-e megy a kocsi, szóval rendes volt az eladó -
gergo5991
őstag
válasz Tom1939 #179018 üzenetére
nem veszem szapulásnak, nekem egy renaultom van, az uj kiák nekem nagyon bejönnek meg a hyundaiból is pár modell, amiatt emlitettem csak meg, hátha másban is felébreszti az ambiciókat, plusz a 7éves garancia amit adnak hozzá asszem. Amúgy ha most nem tucsonod van mivel jársz? subaru outback is nagyon bika kocsi szerintem, élőben 100x szebb mint neten képeken amugy, de ezek mint csak fantáziálgatások, közel/távoljövőben nemhiszem hogy tudnék is vásárolni kocsit
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy pld egy skoda oktávia valakik szerint miért jó autó. Mindenhol minden leirás, vélemény azokról a dolgokról ir, hogy milyen nagy a csomagtere, mennyire kényelmes, hogy néz ki kivül, belül,teljesitmény, forgatónyomaték, de engem olyan dolog érdekelne, vezetésileg miért olyan jó egy autó. Ahol van egy 70es tábla kanyar előtt, melyik az a kocsi ami mondjuk többel is be tudná venni biztonságosan. Szóval az érdekelne melyik jobb a kanyarokban, melyiknek jobb az úttartása, melyikel lehet gyorsabban menni az autópályán biztonságosan. Ezekről semmilyen autó gyári leirásában nincs érdemi adat. A skoda oktávia csak egy példa volt, csak ebből kiindulva melyik jobb pld egy passát, octavia, mazda 6, toyota avensis, audi a4,a6,bmw3, merci c,e class vagy melyik?
Nem célom a száguldozás csak igy mellékesen érdekelnének ezek a dolgok
[ Szerkesztve ]