Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
ZavaBalazs #169398 üzenetére
Minek szopatod magad ezzel? Annyi Focus van itthon, kizart, hogy ne talalj belole egy jot
-
rbalint88
addikt
válasz
ZavaBalazs #169398 üzenetére
nem éri meg kopogtatni nála. kb 500-700ezer forint a költsége, ilyen kommerszebb autót nem érdemes így hozatni. először nézd végig az itthoni kínálatot, aztán ha nagyon nem találsz semmit, akkor indulj csak neki a külföldnek.
-
ZavaBalazs
őstag
sziasztok! mindennel együtt kb 1.5 millióból szeretnék venni egy 1.6 benzines focus II kombit, érdemes ezzel a becsületes neppernél kopogtatni, hogy hozzon be németországból valamit, vagy végeredményben csak drágább lesz/ugyanannyiból kevésbé jó, mint egy mezei hazai hirdetés?
-
akooos
veterán
Sziasztok.
Renault Laguna Couperól vannak tapasztalatok?
2009.5. havi, motorban és váltóban 82k km állítólag, mert motorhibasan érkezett az országba, de ki lett cserélve2.0 dci GT, 178 lóerő, manuális váltóval.
Fater van beleszerelmesedve, 2.5 milla az ára+regadó és társai.
Vélemény? -
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Apum frissítené a járművét, a kinézett autók 0-5év között vannak és leginkább 50e km alatt:
1.: Seat Leon 5F (fl előtti) FR / FR ST 1.4TSI / 2.0CR
2.: Mazda 3 2.0 benzin (ennek nem tudom a pontos kódját, de szintén a modellfrissítés előtti modell)A használat módja: napi 2x 35km (főút 90-100) ingázás 90%-ban, a maradék 10%-ban túrázás (bükki túrák + románia 3-4 átlagos méretű fővel)
Okok: Ez a két típus tetszik neki leginkább. Motorikusan a Seat sokkal erősebbnek érződik főúton való használatkor illetve halkabb mint a Mazda. Mazda: szép és megbízható elvileg ez a benzines motor, bár gyenge/nem érződik túl erősnek ahhoz képest hogy papíron a leon közelében van.
Illetve még egy gondolat: Megér a Leonhoz képest +1milliót egy Highline Golf? (szintén fl előtti modell)
Ezen kettő(három) autó közül mi lenne a jobb választás?
-
-
-
fagylalt
senior tag
válasz
Integrale #169390 üzenetére
Tehát, ha jó értem, akkor az alábbi a sorrend (javíts ki, ha nem jól írtam)?
Futómű szerint: G4 = A3 8L <<< 147 = Focus
Beltér minőség szerint: Focus < Alfa ~= G4 << A3 8LIlletve az előbbiekben említett Mondeo, Passat, A4 hova sorolható be? Ugye ezek nagyobb méret kategória, így gondolom valamivel a beltér is jobb (bocsánat, hogy háklis vagyok erre
). Érezhető-e vagy csak minimális a különbség, mert ha az utóbbi, akkor inkább a kompaktok közül válogatok.
A 147-ek esetében mi az ami gond szokott lenni az itthoni példányokkal?
-
Integrale
veterán
válasz
fagylalt #169389 üzenetére
G4 es A3 8L futomuben erezhetoen butabb, mint a kortars Focus, vagy 147.
Hatul mind a ketto csatolt hosszlengokaros, az Audinal zavart, hogy keresztbordan dobja kicsit a farat.147-nek jo a bele es a futomuve, de itthon nem fogsz talalni jot!
Inkabb Focus, vagy tegyel le a sportos viselkedesrol es A3, annak remek a belseje. -
fagylalt
senior tag
válasz
Lacy6 #169378 üzenetére
Megmondom őszintén szívesebben vásárolok öregebb és többet futott, de jobban felszerelt autót, mint fiatalabbat, kevesebb km-rel az órában, alacsonyabb felszereltséggel.
Nekem az a fontos, hogy dinamikusan gyorsuljon, a kanyarokban legyen közvetlen a kormányzása, és ne billenjen meg úgy, mint egy kétajtós szekrény. Mindezek mellett nyugodt tempóba csendesen és kényelmesen lehessen benne utazni.(#169379) joamilestoné & (#169380) DZs:
Igen, hallottam/olvastam, hogy a Ford-ok futóműve "ügyes", bár megmondom őszintén még nem volt lehetőségem kipróbálni egyet sem. Egyetlen egy bajom van mind a Focus-szal, mind a Mondeo-val...a beltér...idegenkedek tőle, nekem nem tetszik így képek alapján.
Mindenkinek:
Megfogtok kövezni, de én főleg német autókat néztem (VW és Audi).
Golf IV (Variant) van itthon faternak és aránylag nem tartom rossznak a belteret, csak a futómű billegős...mondjuk ültem már rosszabb autóban. Nem tudom, hogy a ferdehátú kivitelűnek valamennyivel feszesebb-e? Illetve mégis mekkora különbség van egy Focus-hoz viszonyítva? Ha ég és föld akkor valahol kompromisszumot kell kötnöm.
Audi-ból az A3 8L-t és A4 B5 FL-et néztem.
Ennél a három modellnél benzinesből csak az 1.8T-t találtam teljesítményben szimpatikusnak. A szívómotorokat "kicsinek" találtam, esetleg 2.3 VR5 / 2.8 VR6, de ezeket nem ismerem. Dízelből 3 verzió is felmerült: az egyszerű adagolós 110 lovas 1.9TDI, a (talán vállalható) 131LE-s PD, illetve a 150LE-s ARL PD (csak ritka itthon).
De akár Seat márkajelzéssel is megvásárolhatom ugyanezeket a konstruciókat más csomagolásban Seat Leon, Toledo...Még a 147-es Alfákat néztem, szintén dízel (1.9 JTDM 16V) motorral.
Nagyobb teljesítményű benzinből sajnos kevés a választék, pedig hajlanék afelé.
-
Lacy6
senior tag
-
fagylalt
senior tag
Sziasztok!
Lassan elérkezik az ideje, hogy megvegyem az első autómat. A vásárlással ugyan még nyárig várnék (ha minden klappol, akkor a rászánható összeg is növekedni fog), de addig is nézelődni szeretnék, hogy mégis mit kapnék a pénzemért. Ebben a témában szeretném a segítségeteket kérni.
Leszögezném, hogy nem csak, mint céleszköz (A-ból B-be történő eljutásra) használnám, hanem "hobbi" autó szerepet is betöltene. Értsd: kifejezetten szeretek vezetni (és már koromhoz képest sok kilométer van a hátam mögött: nem dodzsemet keresek), szóval olyan után kutakodom, amit élmény vezetni.
Keret: ~1mFt (a kötelező szervizen és a papírozáson kívül)
Várható futásteljesítmény: évente ~10 ezer km
Utazott távolságok: túlnyomóan nagyobb távolságokra
Szállított személyek száma: leggyakrabban 2 --> (lehet 2 személyes is)Elvárásaim:
Fenntartási költség (szerviz): nem bánom, ha magasabb az átlagnál, de egy konstrukciós hibáktól hemzsegő típust (pénztemetőt) inkább kerülnék
Üzemanyagtípus: lehet benzines és dízeles () is
Fogyasztás: max. 10-12l/100km
Hajtás: FWD (az RWD-t szerintem az ár kizárja, de nyitott vagyok rá)
Teljesítmény: min. 100LE, legyen dinamikus (<10 sec 0-100km/h)
Sebességváltó: manuális
Futómű és kormányzás: ne legyen "béna" kanyarokban, de azért úthibákon se rázza szét a vesémet (pl. Civic 8th Gen. sportos, de már-már túlzottan kemény, számomra vese kirázós)
Beltér minősége: mindenképpen átgondolt, jó minőséget szeretnék (pl. PUG 206 vagy akármelyik Puntonak a beltérétől kiráz a hideg...)
Zajszigetelés: autópálya tempónál legyen csendes
Biztonság: papírkasztni kizárt (pl. Swift MK3 kaliber)
Egyéb extra: digitális klíma (esetleg napfénytetőnek örülnék, de ez nem feltétel)Bár van elképzelésem, nem szeretnélek "befolyásolni" Titeket. Kíváncsi vagyok mi jut eszetekbe a fentebb felsorolt feltételek alapján. Bármire nyitott vagyok.
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #169363 üzenetére
Magamnak megvennem, rettentoen tetszik. A tobbi nem erdekel.
Amikor Hatvabna szerveztuk a roncsderbit par eve, akkor a francia resztvevok beallitottak 3-4 Vel Satissal. Temerdek hely van benne, jo/erdekes forma, igenyes belter, 3.5 V6-ra meg EQMontoya is rabolintana.
En vennem, az Avantimemal egyutt.
-
válasz
szőröscica #169369 üzenetére
Nyugodj meg én támogatlak. Egy dolog (az én szemszögemből) ami ellene szól: az alul méretezett klíma.
-
válasz
szőröscica #169363 üzenetére
ismertem régen egy srácot, volt nekik a családban egy vel satis
aztmondta semmi pénzért el nem adná
akkor tanulgatták az elektromos diagnosztikát egy haverjával, és aztmondta végtelen mennyiségű elektromos hibát lehet találni a vel satisban
évekig lehetne szerelgetni és sose lenne jómax annak adnék iylen tanácsot, akit nagyon-nagyon utálok
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #169367 üzenetére
A passattal is lehet gigantikus mélytorkos szopásra rászaladni de ezt persze sosem ismerné be egy polcvágen tulaj sem.
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #169365 üzenetére
Pfff... ezt hívják úgy, hogy halmozottan hátrányos helyzetű.
A Laguna2 finoman fogalmazva nem épp az autógyártás csúcsa. Akit csak ismerek tulajt mindenki szopott a Laguna2-jével. Ez ráadásul még jó ritka is így ha típus specifikus alkatrész kell hozzá az tuti nem olcsó. Ehhez bontóban nem sok mindent találni. Igaz lehet venni komplett másikat donornak de sok embernek nem pálya ha tele az udvar egy roncsautó szarjaival. Nem szabad megvenni.
-
szőröscica
addikt
Laguna2 alapu auto, a 2.0T benzinmotorral vagy a 2.0dci-vel meg lehet venni, ha van egy Renault szerelod. Aki a Lageszhez ert, ezt is meg fogja tudni csinalni, nem ordoglakat. A vilag legjobb ulesei vannak benne, igazi fotelek, egy alom vele utazni.
Ha tudnek parkolni a cegnel, siman bevallalnam, nekem az a mai napig nyalcsorgatos auto.
-
8th
addikt
válasz
szőröscica #169363 üzenetére
Ez komoly? Egyik pénztemetőből üljön át egy másikba?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
G@bi90MR #169359 üzenetére
Valami kevésbé sportos, jó ülésekkel megáldott jármű kellene neked. Én nem szoktam elzárkózni az üléscserétől sem, szóval ilyenben is gondolkozhatsz. Anno gondolkoztam G Astra vásárláson, de abban előbb cseréltem volna ülést, mint hogy a nevemre írattam volna.
Egyébként egyet értek diegho fórumtárssal abban, hogy nézz meg valami magasabb építésű autót, akár Meriva-t, akár Fusion-t stb... Aztán jöhet bele valami korrekt Recaro vagy valami hasonló. -
G@bi90MR
aktív tag
válasz
tboy93 #169356 üzenetére
Szia!
Két ismerősnek is van, dízel, benzin egyaránt. A jó állapotú is nagyon hamar lerohadt, a lakatolástól félek, mostani kocsimon is sok szaki gyakorolt, drága volt és szar is lett. A dízeles Mazdásnál dugattyútörés miatt volt motorgenerál, mindketten sokat költöttek apróságokra, és mindig van valami velük, de a rozsda nagyon jelen van sajnos.
(#169357) vzsryl : Újabb kisautók is nagyobbak már, méretben egy Polotól / Ibizától egészen kombi Focus 2-ig minden szóba jöhet, bármit meghallgatok.
-
-
G@bi90MR
aktív tag
Sziasztok!
Milyen komfortos autót ajánlanátok évi 20-25 ezer km futásteljesítményhez? Megbízható, olcsón fenntartható és tankolható autót keresnék. Ilyen nincs tudom, de merre induljak el? Jelenleg egy rommá épített, dízel 3-as Golffal járok, ami inkább több pénzt visz, mint élvezetet okoz. Ha hasonló menettulajdonságai vannak és méretei, már boldog vagyok, ha mindezt tudja mindenféle zörgés nélkül. Kb 3-5 évre terveznék egy másik használt autóval, 1-1,5 millió forintot szánnék az egészre, csillaggarázsban tartva. Napi 3,4 km munkába járásra, tömegközlekedés sajnos rossz, gerincsérvem miatt bicaj kilőve.
Ezen kívül hetente kb 200 km országút/pálya jut rá. Merre induljak el? Benzin vagy dízel? Tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz
theuprising #169347 üzenetére
Aachen nagyon klassz hely, előre is üdv a szomszédba
Egyelőre nincs szó a benzinesekről de biztosan azok következnek. Kérdés, hogy mikor.
Az Rx400h ugye Eu4, az még zöld plakettet kap(na).
Két dolgot tanácsolok:
- ha életvitel-szerűen itt fogsz élni, azaz lesz lakcimed és Sozialversicherungsnummered, akkor német rendszám kell a kocsira. Ha jól emlékszem 3 hónapig lehet rajta magyar rendszám, utána ha a rendőr igazoltat akkor bajba kerülsz.
Tehát a kocsit németesítened kell.
- Ez azzal jár, hogy német kötelező biztosítást kell rá kötni. Ami sok mindentől függ, de ha a jelenlegi magyar biztosítód nem igazolja a kártörténeted ( a magyar bónuszrendszerrel semmit nem tudnak kint kezdeni ) akkor hiába vezetsz 20 éve és soha semmit nem okoztál, alappal kezdesz és egy nagymotoros kocsira NAGYON drága lesz a bizti . Neten van kalkulátor - pl az Allianz német oldalán. 2l-es 7 éves Mazda6-ra éves max 20k km futással (elore meg kell adni mennyit fogsz menni) ilyen kb 500Eur lett volna. Szóval szerezz német/angol nyelvű igazolást és kérj előre kalkulációt olyan biztosítótól, ami azt elfogadja. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
theuprising #169347 üzenetére
Még semmi, de majd lesz.
-
theuprising
tag
válasz
sasa134 #169314 üzenetére
Kölntől kicsit messzebb, de még emberi határon belül, Aachenbe költözöm jövő év elején (még jan-ban).
A dízelek tiltásáról sokat hallani/olvasni, de mi a helyzet a benzinesekkel, nagymotoros hibridekkel?
RX400h-m van, nyilván nem egy öreg TDI gyárkémény szint amit pöfög, de azért nem is hegyi levegő, főleg azzal a lób... motorral.Szóval a benzinesek/hibridek esetében még nincs szó semmi EURO3-4-5-6 tiltásról?
-
footy
addikt
A zaj vicces dolog, a szélzaj pl akkor kezd el zavarni, ha kevés a futómű és motor zaja.
Próbáld ki őket, a tesztek nem sokat mondanak el egy autóról és neked leehet egyébként is teljesen más benyomásod egy adott típussal kapcsolatban.
Az én benyomásom pl, hogy egy Astra J sokkal komolyabb autó mint a 2012-15ig gyártott Ceed/I30. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #169344 üzenetére
Ja, az igaz. De nem nyugszik a lelkem, januárban DSG olajcsere.
Tavasszal meg 19", mert csak akkora méretben van olyan felni, ami tetszik.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Napfénysüti #169342 üzenetére
G5 GT, DSG-vel.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Napfénysüti #169340 üzenetére
Most is beválasztottam, szeretek veszélyesen élni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Napfénysüti #169337 üzenetére
Nekem meg a híresen szr V6 TDI-vel sem volt gondom.
-
batai15
félisten
válasz
Napfénysüti #169337 üzenetére
Az biztos hogy mennie kell mert alá gyujtok.
Viszont tényleg csak ha veszek autót magam fogom nézni,és ha tetszik szerelő ha ok, akkor veszem.
Onnatol csak magam tudom majd hibáztatni, mert eddig mindig másra hagyatkoztam.
Felraktam hirdetni, úgy vagyok vele ha viszik amikor viszik. Ha 3 hónap múlva akkor legalább azt mondom hogy na adok többet mint amiért elmegy, aztán hátha jobban sül el. -
Napfénysüti
nagyúr
válasz
Integrale #169332 üzenetére
Ez benne van szerintem is a pakliban.
Egyik kollégám járt úgy hogy volt egy Audi A4 1.8T Quattrója. Megvette mert osztrákban a hegyekben dolgozott. Na ő azzal az autóval keményen felült a szopórollerre, mindig volt valami nyavajája amit meg kellett javíttatni. Egy vagon pénzt rálocsolt aztán meghirdette nyomott áron mert már úgy volt hogy felgyújtja. Végül elvitték aztán idén vett egy új Suzuki S-Crosst szalonból hogy ne menjenek rá az idegei az autóra. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #169330 üzenetére
Ezért mondtam én is az SDI-t. Minimál technika, lehető legkisebb meghibásodási eséllyel. Na most ennél egy CR turbós motor akármennyire is nem kerül sokkal többe (70k komplett motor 406-ba), de magasabb veszélye van a problémáknak. Egy ilyen rövid birtoklási időszakban nagyon csúnyán meg tudja nyomni az egység költséget bármi baj. Továbbra is tartom az Octavia SDI vonalat, ennyiért meg kell nézni és nem lesz szalon állapotban, viszont a motorral kb. semmi nincs, csak megy. Ha pedig egy évben 100-200k költség lebegne minden alternatíva felett, kivéve ezt, bizony el tudnám viselni, hogy nem előzök pár alkalommal, és pályán 120-szal kéne menni.
-
Neck
veterán
válasz
footy #169320 üzenetére
Én megszoktam, az Accentnek is akkora elefántfül visszapillantója van, hogy nem igazán zavar már
Eddig sem voltam nagy dízelbarát, de rendben, meggyőztetek, kivettem a szűrésből a dízelt
Jó lenne tudni, hogy a 2.0 GDI is ugyanolyan "rövid" áttételezésű váltóval van-e szerelve, mint az 1.6 (Hyundai i40-eket nézek még mindig, illetve betettem B tervnek a Kia Ceed kombit és az i30 kombit is, bár az i40 tetszik a legjobban)
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169330 üzenetére
Igazából mint látod , ha nyáron nem teszik tönkre , akkor most nem itt tartana az ember.
Amik most vannak javarészt még mindíg annak az eredménye.
Nem futómű vagy hasonló dolgok.
Akkor ha úgy nézed nem sokat költött volna az ember az audira sem..
Bár ígyis meg kapott mindent eddig, klima futómű meg mindent, mert úgy voltam vele nem akarom hogy gyűljön .Utána meg sikerült fel ülni a szopó rollerre.Nem az a baj hogy kell költeni, hanem hogy mennyit, és miért.
Környezetembe mindenki azt mondja hogy menjen a kocsi , ne szopassam magam tovább. -
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169328 üzenetére
Sok.
Ha alacsony fenntartású, problémamentes autóról van szó, akkor hosszú az a lista. És utána is benne van a pakliban, hogy termeli majd az apró-cseprő bajait. Viszont ebből kiindulva én nem a 406-ot választanám, inkább kisebb kategóriában nézelődnék. Viszont ez is csak elvi szinten közelít az igazsághoz sajnos.
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #169327 üzenetére
+ még ami menet közben a felszínre kerül.
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169327 üzenetére
Sok vagy kevés?
Ja értem sok. És ez mind a nyári munka eredménye.
És nem mindegy hogy 1800 v 2600 100km
Ha 500ba elmenne az Audi 2 hónap alatt meg lenne az atiras költsége, annyit meg spórolna az ember ha meg gond van, akkor azt amit audira költene az ember meg ott lenne. -
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169325 üzenetére
Csak hogy a főtengely szimering csere 50k magába.
Ott van a víz fogyasztás gondja ami remélem csak valami cső.
Ha váltó lent a szimering miatt, már ott van az ember vizpumpa vezérlés, ami megint vagy 30k plusz munka díj, lambda szonda légtömeg mérő hibát is dob, bár utóbbit csereltem nem lett jobb. Termosztát is kell sztem bele.
Plusz a többi.
Vezérlést nem néztem hogy őszinte legyek de mint mondtam szerelő meg fogja nézni ha úgy alakul. -
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169324 üzenetére
Mondjuk, ha csak a főtengely szimering és vízcső csere lenne, akkor bolondság lenne eladni.
Kérdés, hogy a többletfogyasztás mi miatt lehet. Motortartó bak, futóműalkatrész cserével én már számolnék bármely 10+ éves autónál is, amit használtan veszek (ha véletlen éppen nem cserélt az előző tulaj, ami eddig elég gyakori volt).
Vezérlésen látszik is, hogy új? Van számla a cseréről?
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169323 üzenetére
Így van. Egy főtengely szimering, többlet fogyasztás meg egy víz cső repedés amit meg kell most oldani. Plusz csapágy, motor tartó bak. Meg ki tudja még.
Olyan 100 150 kell rá. Plusz pár futómű alkatrész.
Meg néztem a pug 406ot.
Szépen jár a motor, nem remeg mint anno amikor egy porlasztó hibás volt az enyém.
Motor porszaraz, futómű, fék is rendben van. Minden működik, csak esztétikai hiba van.
Meg egy két helyen lakk hiba. Illetőleg egy belső kárpit lóg.
Persze szerelőnek is látni kellene de azt mondom jó kocsi.
Jól húzott olyan nagy kaszniban 90 pacival.gumik mind jók. Turbónak nincs hangja. Vezérlésbe van 12k. Olaj csereig meg 7 ezer km.Előttem voltak akik nézték 480ba nem adta oda nekik
Meg hirdetem az audit . Ha elmegy akkor legalább tudom melyik típust nézzem már. Gondolom nem csak ez az egyetlen pug lesz 406 500 körül. -
footy
addikt
A superb nem rossz, de nem is egy jackpopt. A diesel kerdest azert erdemes atgondolni ha nagyvaros kozeleben laksz. A Hyundai I40 a tesztekben jol szerepelt, de engem nem gyozott meg. Eros volt a szelzaj es a motor az epp eleg kategoria. (igaz en automataval probaltam) A korai evjaratoknal volt motorcsere is. Ha jol emlekszem 2012-ben mar javitottak a problemat. A motor kulturaltsaga es fogyasztasa egyebkent rendben volt. Az Isuzuhoz szerintem nem sok koze van, Hyundai fejlesztesu motor. Ha nincs benne navi, akkor a radio kek vilagitasa igencsak zavaro ejszaka.
Ha benzines kombi kell, akkor meg a Focus is szoba johet.
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169318 üzenetére
Beszéltem a fickóval. Jókat mondott az autóról, megyek ma meg nézni.
Van pár ismerős kérdezek róluk ezt azt.
Audit meg hirdetem aztán meg látjuk. -
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169317 üzenetére
Tavalyi tapasztalataim alapján december közepétől kb. 0 a használtautó vásárlási szándék a piacon. December 15-től január 2-ig terjedő időszakban egy telefont kaptam csak az eladó Hondával kapcsolatban, majd január első hetében 5-6 ember is telefonált és 3-an meg is tekintették volna (de a második ember már elvitte aznap). Volvókát december elején vettem. Az eladók elmondása szerint akkor sem volt már nagy tolongás, szóval szerintem januárig most egyre nehezebb lesz eladni, viszont a jó ajánlatok is lassabban fognak elmenni.
Ha van az Audira vevő, akkor elengedné a kezét. Ha nincs, de tudnám használni, akkor még nem vennék újat helyette, előbb mindenképpen eladnám.
-
batai15
félisten
válasz
BigBlackDog #169315 üzenetére
Köszi. Múltkor itt is írtátok hogy a 2.0 hdi elég jó konstrukció.
Nem várok csodát amúgy, de motor ha jó bőrbe van akkor, és ha nincsenek még előjelei a porlasztó vagy szivattyú kopásnak, akkor nem egyik napról másikra hal meg.
A melett. 90 lovas hdi ahogy nézem fap,es kettős tömegű nélkül is van.
Kis piros valóban nem gyári felnivel van.
Viszont leírás alapján porlasztók voltak cserélve ami jó omen.
Kis szürke szintén tetszik. Km és kora miatt szimpatikus.
Nem várom el nyilván hogy ne kelljen költeni, de hátha kevesebb szopo roller lesz mint az Audi.
Az biztos hogy ha úgy van állapot felmérés lesz.
Ár, leírás méret, valamint 2 garnitúra gumi miatt a 406 a szimpatikus elsőre. KM ugyan sok, de a kis 1.4 hdimbe is ennél több volt, és egy db porlasztót kért csak, azóta is jár vele az új tulaj.Azt nem tudom h ha jó állapot csapjak le rá,es áruljam ki tudja meddig az audit, vagy várjam meg és akkor nezegessek.
Mondjuk holnap szerelő végre rá néz hogy mitől eszik 12 litert, stb.
Mondjuk erre is 200k rá kell költeni hogy olyan legyen amitől nem fosok meg nem akarom folyamat felgyujtani, 500at mondtak rá amúgy, szóval ha a javítást bele veszem cakk pakk 700 van autóra. -
BigBlackDog
veterán
válasz
batai15 #169313 üzenetére
Jó gyűjtés szerintem!
Ha a 406 helyben van, biztos megnézném. De azért készülnék néhány dologra. Egyrészt egy ~20 éves autó (a dízel motorral együtt). Ilyen idősen már minden baja (is) lehet.
Rozsdára alaposan rárepülnék, bár nem éppen a rohadós jelzőt hallottam a 406-al kapcsolatban. És lehet, hogy fontos apróság; a hirdetés szerint márciusban lehet vinni műszakira. Ha rendben van, akkor nem nagy probléma, de ha vannak csontvázak a szekrényben, akkor azért lehetnek meglepik érzésre.
Ismerőstől sok rosszat nem hallottam a kétliteres, benzines 406-ra, bár neki csak egy-két évig volt meg és ~2 éve adhatta el. Apróságok, egy-két elektromos nyűg előjött, de semmi váratlan. Viszont kényelmes és komfortos volt elmondása szerint.A pirosnál szimpatikus, hogy egy tulajnál van már fél éves kora óta. Viszont jól érzem, hogy a felnik nem gyáriak rajta? Mintha kicsit kijjebb lennének, mint kéne.
A szürke a legfiatalabb és a leírás alapján sem akarnék belekötni. Meglesném azt is, ha belefér.
Illetve találtam még egy ilyet közel Hozzád. Ha igaz a leírás, akkor ezt sem vetném el.
Mivel már tél kezd lenni, kint meg hideg van, így a klíma teljes körű kipróbálására sok esély nincs, készülnék lelkiekben arra is, hogy lehet egy kis probléma a dologgal. Tudom, triviális, de azért gondoltam leírom.
-
sasa134
addikt
válasz
sasa134 #169311 üzenetére
*szerk.
Btw, a napi 25km nem sok, nem tudod megoldani az ingázást tömegközlekedéssel? Kizártnak tartom ,hogy villamos/metró, S-Bahn hálózat mellett előnyösebb lenne Stuttgartban autózni.
Én 35km-re járok Kölnből, metró + S-Bahn: gyors, stresszmentes. Eszembe nem jutna autóba ülni, 7 év alatt megtanultam
Ha te is meg tudnád oldani, az ingázást ki lehetne venni a képletből. Így egy hétvégi/kirandulós/hazamenős autót kéne keresned, ami azért jóval kímélőbb üzemmód. De arra se vegyél már dízelt. -
Szoba kerult a kia ceed 1.6 GDI, mi pont ilyet vettnuk egy honapja, 2013 (JD) kombi aranylag jol felszerelve, nemet import. En nagyon szeretem, meg a kovetkezokkel egyutt is, de masnak hatha fontosabbak ezek:
* 6-os, de furan rovid a valtoja, GPS szerinti 130-nal mar kicsit sokat forog, 3200-3300 korul (mondjuk cserebe egeszen ekkora tempoig mindig van olyan fokozat, ahol meg nem kell nagyon kinyomni a szemet, de mar egeszen jol megy)
* egy nagyon kicsit hangosabb a motor meg a gordulesi zaj, mint en szeretnem, meg ugy is, hogy egy almerabol ultunk at. -
Richard!
addikt
A legfrisebb hírek
Viel Spaß -
Neck
veterán
válasz
sasa134 #169305 üzenetére
Stuttgart
Itt már be is vezetik az Euro4 dízelek tiltását januártól.
Azonban ez Euro5 dízel, és ha már nem lehet eladni itt, majd eladom M.o-on. Ez a része nem aggaszt, szerintem Euro 5 és afelett rendben van a dolog. Ahogy olvasom, egyébként, ez az 1.7 CRDI Isuzu dízel, elvileg ezek valamivel megbízhatóbbak, nem?Amúgy alapvetően még mindig benzineseket nézegetek inkább, csak felmerült a dízel is mint opció, de valószínűleg inkább benzines lesz belőle.
-
sasa134
addikt
Németországban MA, használt dízelt venni? (Én is itt élek, eszembe sem jutna. Olvass híreket. Lehetetlen lesz eladni, max gombokért a Balkánra. Másrészt meg csak idő kérdése és minden (nagy)városból ki lesznek tiltva- a legfrisebb rendeletek Essent, Bochumot és Kölnt érintik - nyilván nem tudom te hol élsz ).
Legalább EU5 benzinben vagy inkább hibridben gondolkodj. -
BigBlackDog
veterán
válasz
F-ECT$ #169297 üzenetére
Jelen (ugyan nem saját).
Motor kb. alig hallható, viszont gumizaj azért van. Gyári Ecocontact csodák szörnyen hangosak voltak, Kleber négyévszakosával jóval élhetőbb lett. Szerintem elől egyáltalán nem fárasztó a zaj, hátul azért több érezhető, sajnos a csomagtér hangszigetelése azért nem tökéletes. De ott is kibírható. Viszont nem feltétlen mérvadó a véleményem, egy D5 S60-ból (ami elég halk) szoktam néha átülni az S-Crossba.
Ajánlom én is felkeresni Kornélt, ő elég sokat foglalkozott az S-Cross utólagos hangszigetelésével.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple MacBook
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Bezámítás! Apple Mac Studio M2 ULTRA 2023 64GB 1TB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X260 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest