Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- TCL LCD és LED TV-k
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Akciókamerák
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
DonLaca@ #170290 üzenetére
de az mitol kopik be? a kenes hianyossagatol
nyilvan akkor mar b.szhatod kategorias a dolog, de gyakoribb olajcserevel ennek tudsz elebe menniugyanez a sztori a 30k-s longlife-s olaj csereperiodus a motornal
az is akkor iagz, ha nagyobb tavokat megy konstans sebesseggel, azaz nem varosban, meg nem rovidtavokona kb ket hete a Totalcar-s cikkben 5.5ev alatt 1millio merfoldet lefuto Hyundai-s autoban meg 2 hetente volt olajcsere
azaz 11k km-kent
nem 30k
na az azert is ment el annyit60k km-s valtoolajcsere is a hosszutavu hasznalatnal lesz igaz csak
-
válasz
LuckyL #170298 üzenetére
Jah mert mindenki mindenhez IS jobban ért mint maga a gyártó. Persze h pampognak pont ahogy a 10k km-s motorolaj cserénél. Mindenki hogy örült a LL cserének. Osztán meg szarozzuk a kocsit h meghal. Nem viccből mondtam soha h egy jól karbantartott tiptronic akár több blokkot is kiszolgál.
-
válasz
bitpork #170296 üzenetére
felületesen néztem át, azt egyből látttam hogy többen is írták hogy ez oylan mint a 3000km-es olajcsere, hogy azért találják ki, hogy minél többet el lehessen adni a hülyéknek
nyílván jó biznisz lenne, ha 20 ezrenként egy vagyonért le lehente cseréltetni a váltóolajat
5 ezrenként meg még nagyobb -
Különben elmondanám h a neten kering Aisin ajánlás scan-elve amin írja a gyár h automatában 20k km és olajat kőne cserélni. Csak ezek valahogy nem jutottak el a végfelhasználókhoz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #170287 üzenetére
Dsg-nél 60k km a csere intervallum. 100k sok neki.
-
-
DonLaca@
senior tag
Szeretem ezt a fórumot olvasni mert mindig tanulok belőle valamit.
Én 4 éve magam cserélem és szervizelem a család és barátok automata váltós autóit (hagyományos olajos).
Kicsit túl van lihegve az egész. Nem kell hozzá agysebésznek lenni. Átmosni a szelepek miatt érdemes, minimum 3x egymás után. Ha kopott a mechanika azon csak a csere segít. Nem cserélni az olajat meg a legnagyobb butaság. A szakik mindig hazabeszélnek. Amikor utánaolvas az ember akkor jön rá csak hogy mekkora hülyének is nézik a szervizben a kuncsaftot.
-
rbalint88
addikt
válasz
bitpork #170288 üzenetére
De az elettartam azt jelenti, hogy atlag hozzank hasonlo honpogar megveszi a sarkanyt 200e km-rel, amiben soha nem volt cserelve, akkor meg man kis tulzassal bacchatja. Sok valtos szaki azt mondja, hogy akkor mar egy csere vagy powerflush tobbet art, mint hasznal, annyira elkopik a valto bele addigra.
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #170284 üzenetére
akkor inkabb megcsinalnam 2x rovid idon belul vmi kommerszebb olajjal
regi olaj leenged, atmeneti olaj betolt, 5-10km-t jar vele, amig atjarja mindenhol, leenged, aztan a jo olaj beletoltvagy eleve nem kene megvarni takkra a gyari km szerinti eloirast, ahogy a motorolajnal sem, hanem 40-45k km korul mar CS
aztan akkor nem lesz elhasznalodva, elsavasodva, elkoszolodva az olaj annyira, mint 60k-nal -
válasz
focvis #170283 üzenetére
De az olaj frissítés nem csere. Cserekor vagy leszeDIK a váltót szétszeDIK és kitakarítják vagy átmossák. Egy átmosáshoz kell kb2 liter plusz olaj és a gép. 100 alatt nem áll meg szerintem DSGnél sem. Anno a tiptronicnál majd 150 volt.
De nem akarok én ebből vitát: soha nem csináltattam még DSGn, és különben is csak egy malac vagyok -
válasz
bitpork #170281 üzenetére
De ugye a fosch DSG az nem igazi automata; csak egy jól robotizált kézi, 2 tengellyel és 2 kuplunggal. A gyári 7,2 liter feltöltésből 6 litert lecserélsz 60 ezrenként.
Pont ma 2 éve adtam el a manuális Golf GTI-met, itt az alkalom, hogy egy kicsit coming-outoljak...
Pár nappal később - merő véletlenből, mert konkrétan fél napom volt arra, hogy egy szimpatikus, kis bukóval eladható átmeneti autót találjak - vettem egy klasszikus automata dízel Saabot. Egész megtetszett az automata, pedig előtte nagyon beteg dolognak tartottam, hogy fiatalemberek ilyenre vágyjanak; így miután sikeresen eladtam a Saabot pár hónap használat után, nem volt igazán ellenemre, hogy a következő GTI-t DSG-vel vegyem. Igaz, ekkor főleg azért esett a választásom arra a DSG-s példányra, mert jó vétel volt.
Most, 2 év kuplungpedál nélkül autózás után, nem kívánom vissza a váltó-babrálást a mindennapokban (ez volt a coming out).
A 2 tök egyforma, de manuális, ill. DSG-s Golf fogyasztása között nincs érdemi különbség; előbbi 8,97, utóbbi 9,28 l/100 km átlagot produkált nálam, de közben munkahelyet váltottam, így a napi 7 helyett napi 19 km-t ingázok Budapest belső részén. Szóval ebből a szempontból sem rossz.
De (no.1): egy hagyományos automata sokkal kifinomultabb a DSG-nél.
De (no.2): manuálissal jobb érzés csapatni, hiába vált gyorsabban egy jó DSG - a GTI-ben gyorsabb nálam, és visszaszúrja 6-ból 2-be is (@diegho). -
-
-
válasz
diegho #170275 üzenetére
A száraz hamarabb feladaja a küzdelmet (500+ e. Ft), ez egy 2 milliós autónál túl nagy gazdasági kockázat.
(A nedvest 60 ezrenként szervizelni kell, alkalmanként 70-80 ezerért; maszekben is kb. fele ennyi az anyagköltség, cserébe az okosok szerint határozottan tartósabb.
-
8th
addikt
válasz
BigBlackDog #170269 üzenetére
Nem, azt a csúszós kuplungra kell.
-
válasz
BigBlackDog #170269 üzenetére
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #170266 üzenetére
Attól függ melyik kuplungos DSG.
-
BigBlackDog
veterán
-
HKorn
veterán
Két azonos felszereltségű új autó közül ti melyiket vennétek, a nagyobb motorosat/erősebbet kézi váltóval, vagy alapmotorosat de automatát?
Példa kedvéért legyen mondjuk Octavia 1.6 TDI 110LE DSG, vagy 2.0 TDI 150LE 6MT.
-
szőröscica
addikt
válasz
Elektrosokk #170262 üzenetére
Ha annyit szanna kocsira, biztosan egy Por$che Cayennet venne inkabb hasznaltan, de a realitasok talajan maradva elso autonak par evre valami keveset futott, benzines, csajos kisauto lesz neki idealis. Masfelert.
-
hacki87
senior tag
válasz
Elektrosokk #170262 üzenetére
A laptiming-ből megtanultuk, hogy a "piros autó" csak egyenesbe jó mert a szoftveres "sperr" miatt kanyarban kuka.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
szőröscica #170243 üzenetére
Fiat 500 Abarth vagy Yaris GRMN kéne neki!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
galervin93 #170259 üzenetére
Olyat keresnék, amiben volt garanciális akkucsere, inkább a kor végez a Ni-MH akkukkal általában. Ha veszel egy olyat, amiben új van, 10-15 évig nincs vele gond. Lépj be a Prius csoportba facebookon
Magasabb futással olajat ehetik, illetve inverter tud elköszönni P3-ban, de erre azt hiszem volt visszahívás.
[link] a futás ellenére erre rámennék, fejlett akkukezelés, Li-ion cellák, tartós szerkezet, kevés jellemző problémával.
-
galervin93
addikt
Üdv!
Asszonypajtival szeretnénk első autónkat megvenni. Használat: munkábajárás (< 10ezer km) (fő)városban, havi néhány alkalommal vidékre járás, meg évi néhány nagyobb kiruccanás. 2.5-3 millió között gondolkodunk, a használatból eredően benzines, az én kívánalmam pedig ezen belül is hibrid volna. Mivel csomagtartóra is szükség volna (pecázni is ezzel kell menni), én Prius III-ra gondoltam (ezért esett ki pl. a Yaris, Auris, kellene a tér hátulra is). A kérdésem az volna, hogy
a) jó-e az ötlet, vagy esetleg kisebb kompromisszummal (pl. nem hibrid) van-e más, ami hasonlóan megbízható (csak tesztek/vélemények stb. alapján mondom, nincs tapasztalatom)
b) az ilyen (papíron) 200-at futott Priusok mennyire vehetők nyugodt szívvel? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Gergőke88 #170251 üzenetére
Miért is? Szervizelek kettőt is, bőven 200k km felett, de egyiknek sincs baja. Ha az előírt olajat, gyertyát megkapja, nincs velük gond. Aki itt motorfelújításba fut, annak mindig oka és előzménye van, csak mivel 3., 4. gazdások, nehéz megmondani, ki, és hogyan akarta okosban szervizelni. Ettől még nem lesz kerülendőbb, mint bármelyik másik használt.
Ennyi erővel az összes 1.7 crdi hyundai i30, i40 is kerülendő, mert láttam két repedt motorblokkot???
-
diegho
nagyúr
1.6-os Ford motorok közül melyik kerülendő? Van 101, 105, 116, 125 pacis változat is 2010 körül.
-
gaborbol
őstag
Itt van mibol valogatni, Nissan quest, Toyota sienna, Honda Odyssey , Chrysler Pacifica ezek a csaladi autok, de megkerik az arukat rendesen. Nalunk 3 gyerek volt 3 ev alatt, mind kulon ulesbe, egy dupla meg egy sima babkocsi, es van, hogy jon anyos is velunk, nagyon mas alternativa nincs.
Par napja volt hir, hogy az ittemi Mondeo, focus, c-max, Chevy Mondeo, Cruze es a Volt forgalmazasat leallitjak 2019-ben, mert annyit estek az eladasok a SUV-ok miatt.
19 modell erintett. -
máyköl
veterán
válasz
szőröscica #170243 üzenetére
pár napig jártam mk7 fiestával, nekem nagyon nem adta. hangos volt, valamint belső anyaghasználatot és az ülést egyáltalán nem sikerült megszoknom.
clio4 -re nézz rá, nekem az minden szempontból jobban tetszett ebben a méretkategóriában. -
vzsryl
nagyúr
válasz
meili #170220 üzenetére
Felesleges alkudozásra hajtani. A saját példádból is látszik, hogy a Ceed azért olcsóbb a kategória társainál, mert alig lehet náluk faragni a listaárból, így a valódi vételár kb. megegyező lesz a kategória társakéval. Kategória társakat most nem csak a kompakt méretosztályra értem, hanem a presztízsre is, tehát egy Golf, A osztály stb. értelemszerűen drágább.
Tehát ha pl. tetszik a Focus, akkor nem szabad elvetni a Ceed ellenében csak a listaára miatt, mert kb. ugyanarra az árszintre lehet belőni. A Fordnál, Opelnál, Suzukinál stb. a listaárat felesleges nézni. Én is mindig hahu-n csekkolom le, mert ott már a valódi vételárat tüntetik fel a kereskedők. -
zoo8800
veterán
válasz
szőröscica #170238 üzenetére
Sokat fogyaszt és nincs tartalék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szőröscica #170243 üzenetére
Nem hallok bajt 1.25 motorral, de hozzá kell tenni, hogy azért ezek még 100-150 körül futott autók.
-
máyköl
veterán
válasz
szőröscica #170238 üzenetére
nem felel meg a minimum Kia Sedona méretnek...
-
kisza25
félisten
válasz
szőröscica #170238 üzenetére
Kicsi lesz a halálcsillagba, talán a Millenium falcont kiszolgálja
-
szőröscica
addikt
Fiesta Mk7 1.25 benya motor milyen?
-
-
-
nesa
veterán
válasz
gaborbol #170227 üzenetére
A régi még volt EU ba de az meg a régi vágású rakat szar KIA volt vagy talán ott indult meg valami de meg nem igazan volt autónak nevezhető az itt kia carnival néven volt 2.9CDI vagy mi.
Nem lenne halott kategória ha nem lenne a piac tele mindenféle mikrocarokal én 4,2m alatti autóknak még a gyártását is betiltanám, a használt piacon is látszik hogy kell az embereknek az ilyen kategória minden szakmai csoportba 10 családanya rinyál hogy valaki adjon már el nekik egy használható darabot, amik ott 5 perc alatt kelnek el.
-
-
gaborbol
őstag
válasz
meili #170220 üzenetére
Engem beszivattak a kedvezmenyekkel a Kia-nal amikor a Sedona-t vettuk.
Markaszalon hirdetett kettot a fullos kivitelbol valami $32k ert, a listaar meg 42k felett volt mindenhol. Felhivtam oket, ez a valos ar, ennyiert el lehet vinni, mult evi modell, csak vigye mar oket valaki.
Odamentem, akkor induljon a matek. Szoval az auto ara 44k nezzuk on mire jogosult:
Kia special discount $1500,
Van a csaladban masik Kia? Nincs, arra adtunk volna $1000-et.
On katona? Nem. Arra jart volna $500
On diak? Nem, arra jart volna 500
Kia hitel? Nem, arra jart volna 1000
Kia konkurens meglevo autorol cserel Kiara?
Nem. Arra jart volna 1000
Beszamit autot nalunk?
Van egy fullos outlander GT-m hibatlan 6 eves, megnezzuk, igen, $2500-ert be tudnank szamitani, es meg $500-at elengedunk az arbol.
WTF???Es ennyi. Szoval, ha minen kedvezmenyre jogosult lennek ami szinte lehetetlen akkor lennek 38k-nal. Hogy jott ki a telefonban meg az interneten meghirdetett 32k-s ar?
Hat ize, az ugy jon ki, hogy on lizingeli ezt 5 evig havi x ert, aztan egy nagyon-nagyon kedvezmenyes aron meg tudja majd venni es igy jon ki a meghirdetett osszeg.
Hat akkor induljon a matek. Tokkal vonoval valami $48K ra jott ki ez a variacio, es elb@sztam ra 3.5 orat...
Nem csak a Kia, de a Chrysler is ugyan ezt el akartal jatszani, csak ott mar megvolt a rutin.
Siman fel lehetett volna oket jelenteni, de se kedvem see idom.
26k-ert vegul elhoztam a szalonbol egy majdnem fullost nem egeszen 2 evesen a Kia hasznalt auto garral azt csa.
2 ev alatt kellett neki egy izzo a kotelezokon kivul.Nalunk a hasznalt hybrid ara jobban esik mint egy eldobott ko. Annyit irtatok az amperarol, hogy raneztem az voltra. 2013-as evjarat 56k merfold, premium kivitelbol Chevy certified used garancia maradeka a fo egysegekre, 11k iranyar.
2013-as Prius kilomtertol fuggoen $7k-12k -
kisza25
félisten
válasz
diegho #170223 üzenetére
Az eddigi benyomások az elmúlt héten.
Amúgy eddig nagyon pozitív a dolog, jobb, mint vártam. -
kisza25
félisten
válasz
meili #170220 üzenetére
Igen, már nem kell engedniük, mert fogy az autó rendesen, már sikerült egy kis presztízst szerezniük, 2011-ben 3,1M volt a pro cedd, de a szalonban lévő kombi ceed is 3,15M megvehettem volna, ekkor 4-4,25M körül volt a konkurencia.
Én sem tudtam mást belealkudni, csak a családi 250eFt lett volna a ceedre (édesapám vett egy kia carens-t februárban)
A stonicra meg csak 150eFt lett volna, én végül egy fiat tipo-t vettem. -
meili
tag
válasz
realist #170059 üzenetére
Ceed alku:
Múlt héten rendeltem egy új Ceed kombit (készletről, de forgalomba kell helyezni, így januárban tudom átvenni), azt hittem, hogy nagy kedvezményeket tudok majd elérni, mivel mástól is ezt hallottam új autó vásárlása esetén. Árlistát nézegetve az 1.4 T-GDI motor volt a legszimpatikusabb Gold felszereltséggel. Első körben bementem a Kia Pappashoz érdeklődni Budapesten, azt mondták, hogy a Kiának nagyon erős az árpolitikája, az árak alacsonyabbak, mint a kategóriatársaknál, de nem is engednek alkudni, mint például a Fordnál akár több, mint 1 milliót. Ha megnézed a linkelt árlistát, a felső listaár mellett ott van az akciós ár, ami 250.000 Ft-tal olcsóbb. Ebből azt mondták, hogy vannak különböző feltételek, hogy a Kia engedjen, például ha egyéni vállalkozó vagy, akkor azt hiszem még 100.000 Ft-ot, ha van Kia a családban, akkor 250.000 Ft-ot, és voltak más dolgok is, de nem figyeltem, mert...
Kicsit off:
...erre rögtön rá is ugrottunk, a feleségem öccsééknek van egy Kiája. Közben kiderült, hogy feleségem öccsének a feleségének van a nevén a kocsi, erre azt mondták, hogy már nagyon necces bizonyítani, meg kérdéses, hogy elfogadják-e, mivel nem a szalon dönt a kedvezményről, hanem a Kia központba kell elküldeni és ott döntenek. Ekkor írtam egy e-mailt, hogy hogyan épül fel a családi kapcsolat, a feleségem úgy vette fel a nevem, hogy az övét is megtartotta, és az öccse felesége is így tett, így a vezetéknevekből össze lehetett volna akár hozni a családi szálat, viszont rákérdeztek, hogy a feleségem nevében a dr. az azért van-e mert orvos, mert akkor is jár a 250.000 Ft, és nem kell szórakozni a családi kapcsolatokkal. Így orvoskedvezménnyel megvolt a plusz kedvezmény, úgyhogy nem tudom, hogy a családi kapcsolatot elfogadták-e volna, jobban szeretik, ha egy lakcímen vannak az emberek..On:
Szóval a hivatalos kedvezményekkel az 1.4 T-GDI Gold felszereltséggel Dark Penta színben így lett 6.014.000 Ft. Ezzel az árral 17 szalont felkerestem az országban árajánlatot kérni, ebből 14-en válaszoltak is 3 napon belül. Több helyen azt mondták, hogy nincs más kedvezmény, a Kia célja az, hogy mindenki a hozzá legközelebbi szalonból vegyen autót, tegyem ezt, úgyis oda viszem szervizelni. Volt, ahol ajándék kiegészítőt akartak adni, de ami a legjobban meglepett, hogy több helyről felhívtak, azt mondták, hogy írásba nem adják, mert a Kia nem engedi, de mindegyikőjük levitte az árat 5.999.000 Ft-ig, de a számlán az eredeti ár, azaz 6.014.000 Ft fog szerepelni. 15.000 Ft azért ekkora tételnél annyira nem meggyőző, hogy kétszer is elutazzak városon kívülre.Amin lehet fogni, az az üzembe helyezés. Alapból a fenti árra még rájön kb. 177.000 Ft, viszont valahol ez jelentősen olcsóbb, találtam olyan helyet, ahol csak 97.500 Ft-ot kértek érte, ráadásul olyan városban, ahova rendszeresen járok, viszont a raktáron lévő szín nem tetszett.
Olcsóbban megszerezheted, ha tesztautót veszel meg, de a Kia nem enged 3 hónapnál fiatalabb tesztautót eladni, a kombi meg csak szeptemberben jött ki, így mindenhol ferdehátút használnak tesztautónak, vagy nem járt le még a 3 hónap a kombinál. Egy helyet találtam, de az Silver felszereltséggel volt fehérben, és nem is sokkal olcsóbban annál, mintha új lenne.
Szóval először a fent említett budapesti Kia Pappashoz mentem be, és a végén ennél is maradtam, nem ez lett volna a legolcsóbb, de a üzletvezető rendkívül szimpatikus volt, mondtam, hogy máshol milyen árajánlatokat kaptam, mondta, hogy ők ilyen mutyiba nem hajlandóak belemenni, és tényleg nem lett nagy a különbség a végső árban. Sikerült még egy nagyon minimálisat lealkudnom az üzembe helyezési díjból, de még így is messze van a legolcsóbb 97.500 Ft-ól, és belealkudtam egy csomagtér tálcát is.
Továbbá minden szalonból azt tolták, hogy rendeljem meg idén, mert akkor még az olcsóbb áron megkapom, de a Pappasnál azt mondta a szalonvezető, hogy nem tud áremelkedésről, és ő sem akar ezzel rábeszélni a mielőbbi vásárlásra.Szóval rendesen végigjártam mindent, úgy érzem, hogy ennél lejjebb nem lehet menni árban, ami rossz, mert az árlistát nézegetve más tapasztalataival a fejemben úgy gondoltam, hogy van ennél lejjebb, viszont jó is, mert nem érzem azt, hogy túlárazottan sikerült megvenni a kocsit.
Off:
Vettem másik alufelnit hozzá, amit a szalonban le fognak cserélni, ha valakit érdekel a 0 km-t futott gyári 16"-os alufelni, akkor eladó (árlista utolsó előtti oldalán megtekinthető). -
ALI_G
veterán
Az eSegelyhivo rendszert minden uj autoba beepitik? Az alabbi link szerint igen, de a Kianal bamban néztek rám.
http://e-call.hu/ -
ALI_G
veterán
válasz
molnarpeter #170214 üzenetére
PHEV nem fer bele a keretbe. Sajnos.
Az uj fajta fogyasztasi szabvany mennyire van kozel a valosaghoz? Van esetleg gyujto oldal ahol minden tipusnak fent van? Nehany markanak fent van az oldalan, de nem egysegesen.
Civic kulsore nem jon be. Pontosabban a tobbi szebb szamomra.
-
sasa134
addikt
válasz
szőröscica #170216 üzenetére
Az tényleg gáz.
De van AAuto/ Carplay, az azért javít rajta. -
ALI_G
veterán
válasz
Tom1939 #170199 üzenetére
2002-es astrabol ulnek at, szoval minden (de minden) jobb ezekben. Motor se erdekel, most 85 LE van jelenleg. nem preferalom az 1 literes motorokat es a dizeleket. Ha nem tetszik kesobb, akkor se kell megvennem, csak lehetoseg lesz.
Automata valto a felesegem miatt muszáj. Ha sikerul leszukiteni 5 auto ala, akkor megnezem oket eloben. Kiaban mar voltam.Optima
Jo lenne, de sajnos tul hosszu.Sportage, Tucson
Arban hatareset. Amúgy tetszik. -
aero.
veterán
válasz
IMIIKE1998 #170206 üzenetére
Persze, Volvo. Csak lutrik mondjuk olcson
-
IMIIKE1998
őstag
Kíváncsiságból kérdezem, szerintetek mennyire biztonságos egy Ford Puma szintű kisautó? A légzsák sokat dob a biztonságon? Én úgy tudom(de lehet nem jól), hogy az ilyen korú és árú autók közül a legbiztonságosabb a 250D-s Mercedes. Vagy létezik ilyen árban annál is védettebb autó?
-
8th
addikt
válasz
ALI_G #170197 üzenetére
+ tolatóradar ide vagy oda hátrafelé brutálisan nagy holttere van és a baromi magasan kezdő jelképes méretű hátsó szélvédő sem nagy segítség ha forgolódni kell az autóval a városban vagy egy parkolóban. Na meg ez az agresszív hivalkodó dizájn... Feltűnő jelenség a sok sablon dobozautó között de szerintem marha ronda egy autó. Már a negyedik generációs Prius-t meglátva is felszisszentem és hát, ez sem sikerült sokkal szebbre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni időjárás-állomás
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen autót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest