-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, használtautót készülök venni.
A kiszemelt autó egy Belgiumban élő ismerősé.
Hogyan tudom hazahozni, névre írni?
Mi ennek a pontos menete és mennyi időt vesz igénybe? (nap)Lábon szeretném hazahozni.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Attól függ mik az igények. Ha nem kell klíma villanyablak stb. akkor olyan 500k körüli összegből megállhat a dolog papírozással, biztosítással, szervízzel együtt mondjuk egy gyártás végi szebb állapotú Astra F Classic esetén. De az kőkeményen full fapad igaz, ami nincs benne az nem is romlik el soha. Ha klímás kicsit fiatalabb modernebb autót szeretnél akkor már drágul a dolog.
Analóg vén majom egy digitális világban
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #166381 üzenetére
Igen, többek között 206, 306, Swift, Polo, Clio/Thalia, Punto/Albea. Golf/Toledo/Bora/Leon vonalon már kicsit többet tennék félre, 500-600e Huf körüli daraboknak eléggé sok nyűgjük volt már (motortérben olajzott nem egyszer kb. minden, ami tudott és rozsda is megindult már a kerékíveknél általában).
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz molnarpeter #166395 üzenetére
Ok, látom vannak rá specialisták is[link].
Van helyette egy 1,4-es Corolla
Harmony tök jó árban.Új: Opel Mokka X 4,599k-ért elég jó lehet mondjuk városi cirkálónak, aki ilyet keres.
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #166391 üzenetére
na ezt pont nem
en ilyet talaltam kozben
TRANSMISSION
1st gear:
3,80:1
2nd gear:
2,24:1
3rd gear:
1,52:1
4th gear:
1,16:1
5th gear:
0,91:1
reverse gear:
3,55:1
final transmission:
3,94:1
RPM at 120 km/h:
3.600 rpmTRANSMISSION
1st gear:
3,80:1
2nd gear:
2,24:1
3rd gear:
1,52:1
4th gear:
1,16:1
5th gear:
0,97:1
6th gear:
0,86:1
reverse gear:
3,55:1
final transmission:
3,94:1
RPM at 120 km/h:
3.400 rpmez szerint a 6-sban az 5. rövidebb picit az 5-s 5.-énél, és van egy kicsivel hosszabb 6.-sa pluszban
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #166390 üzenetére
Ennyit ír a biblia, de gondolom ezt te is megtaláltad.
5 sebességes:
I 3.8 (14.97)
II 2.235 (8.81)
III 1.52 (5.99)
IV 1.16 (4.57)
V 0.92 (3.62)
R 3.545Végáttétel: 3.94
6 sebességes:
I 3.5 (14.21)
II 2.235 (9.07)
III 1.52 (6.17)
IV 1.156 (4.69)
V 0.971 (3.94)
VI 0.86 (3.49)
R 3.545Végáttétel: 4.06
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Xero
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Peugeot 206 1.4 8 szelep. Kinyírhatatlan motor. Ha nincsen összeesve a hátsó híd, akkor gombokból fenntartható. Klímásból van már 500 alatt normálisabb.
-
Elektrosokk
veterán
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
A napokban làttam egy Opel Omega-t 3.0 v6 automata Benzin gàz, hatalmas felnivel és gyönyörű fénnyel. 3 vagy 4 napig volt fent. 500.000.- de írta hogy felni nélkül 400.000.- nagyon jól jàrt vele valaki, szóval ki lehet fogni jó autókat, de azokra vadàszni kell.
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166381 üzenetére
Olyat venni, ami még van annyira egyben, hogy pár évig nem lesz nyűgös, kell kb 700-800k a zsebben mindenképp, 1 már korrektül elég. Swift általános tipp, Golf 4/Leon/Toledo 2/ Octavia vonalon nagy előny a galvanizált karosszéria, illetve városi cirkálónak én mernék Prius 1-et venni rendbetett akkuval.
-
vzsryl
nagyúr
válasz #94529552 #166383 üzenetére
Sajnos nem frissítették, és a régi Tipo-hoz tartozó tanácsadó hivatkozása van ott. Van nekik az újról is: [link]
Az új már 4 csillagos náluk, ami kifejezetten jónak számít, és a negatívumok közül pl. a nagy kormány szerintem inkább pozitívum.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisza25
félisten
válasz Chereiose #166382 üzenetére
csak fenék próbáztam, pedig lett volna idő kipróbálni, csak a franc gondolta annyit tökölnek az i20-al,
engem a navi nem izgat, nincs rá szükségem, csak Bp használom 2x egy évben arra ott a teló, a Vida Jani szerint jó benne a váltó, neki elhiszem. Ki fogom próbálni, csak idő hiányában vagyok ami jó, mert előbb meg lesz rá a pénzAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
IMIIKE1998
őstag
válasz BigBlackDog #166380 üzenetére
Egyszerű, kismotoros kisautó alatt mit értesz? 1.3-as Suzuki,3-as Golf, Fiat Punto?
-
BigBlackDog
veterán
válasz IMIIKE1998 #166379 üzenetére
Szerintem (végiggondolva az elmúlt két hét használtautó keresés tapasztalatait ) 500-600 Huf minimum kell. És ott is nagy szerencse szükséges, hogy találj egy jobb példányt valami egyszerű, kismotoros kisautóból.
-
IMIIKE1998
őstag
Nézegetett mostanában YT-os videókat, hogy ha kevés a keret, milyen autót vegyél, erre ilyeneket raknak a listára, hogy BMW E36... Mo.-on mennyi a minimum, amit össze kell pakolni, hogy egy normális "első autó" kijöjjön belőle(használt, normális állapot, olcsón fenntartható)? Gondolom az alap, hogy Merci, Audi, BMW nem játszanak a drága alkatrészek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz vzsryl #166366 üzenetére
Igen, csak hosszabb (nagyobb csomagtartó) és doboz formájú az egész autó. Szülőknek Ignise van, hiába jóval kisebb mint az N16-os Almerám, hosszra kb. ugyanúgy férek el benne mint az Ignisbe (tengelytáv pedig vmi 2510 vs 2365 az Almera javára, tehát elvben sokkal jobb a Nissan de mégse...)... Ebből kiindulva ha a magasság ennyit számít akkor jól el lehet férni a Fusionban. Maga a forma pedig praktikus. Most vagyunk túl egy ház vásárláson/költözésen/felújításon.... Hát a sedan forma minden hátul ütőjét megtapasztaltuk 😂 186 cm vagyok és 80 pár kg, tehát nem különösebben nagy darab, asszonykám még kisebb, gyerkőc 1 éves múlt, ha lenne még egy gyerek akk neki kellene elférni...
Légzsák vajon elől kikapcsolható? -
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #166369 üzenetére
A szívó benzines motorral szerelt Tipo-k mocskos jó áron kaphatóak, de a turbós annyiért megy, mint némelyik jobb nevű és komolyabb kategória társa. Ha a turbós árából lecsípnének még egy pár százast, akkor verhetetlen ajánlat lenne.
Btw. az 5 ajtós szerintem is sokkal jobban néz ki, mint a sedan, pedig az utóbbi az igazi autó forma számomra.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kisza25
félisten
Ha valaki nézegette a fiat tipo-t, de a sedan nem tetszik neki (3,49M), most az 5 ajtós akciósan 3,59M indul 5év gari 5év ingyen szervizzel
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
rbalint88
addikt
válasz Newyorker #166362 üzenetére
Ha mindenkepp szedan es szuloknek, akkor corolla. Ha hasznalhato csomagtartot szeretnenek, akkor meg octavia 2fl, abban meg volt a jo kis kokorszaki 1.6 szivo. Jetta 2,4-ert meg vagy a regi lesz (2005-11 kozotti) vagy az ujabbnak nagyon az alja es abban mar csak tsi van emlekeim szerint - ami egyebkent nem olyan rossz motor, csak igenyesebb a karbantartasra. Ha nem elik meg hibanak azt, hogy nem csak az olaj es a szuro csereje a karbantartas, akkor vehetnek tsi-t is, mert keveset fogyaszt es kellemesen nyomatekos.
-
Newyorker
addikt
Sziasztok!
Szüleim szeretnének autót venni!
Feltételek:
- max 2,4 M
- Vw Jetta, Toyota Corolla sedan méret
- csak benzines
- nagyon max 10 éves
- turbósakat kerülnénk, de persze a szakik véleményére kivi vagyok etéren isKöszönöm!
★ 🎮 ★ PS4 PSN ID.: HUN_Zoocsemege ---> ONLINE BFV
-
Vesztor87
senior tag
válasz Stylewars_kp #166351 üzenetére
Köszönöm!
Más: Ford fusion van valakinek? Még az is elérhető áron van, egy 1,6 benzines talan nem is lomha.
-
8th
addikt
válasz m3tr0 #166342 üzenetére
Karbantartás függő. Ha volt gazdája akkor semmivel sem problémásabb mint bármilyen más korabeli dízel.
Az azonos motorral szerelt Ibiza FR-is jó kis kocsi. Jó fék, jó kormány, jó futómű, pályán is elég gyors volt és valamivel puhább a futóműve mint az RS-nek így utcán azért jobb választás. Három ajtósban szerintem nem is néz ki rosszul és sokkal nagyobb a választék belőle mint Fabia RS-ből. Apropó RS. Azt még a 2.0 8v Fabia is megugorja szóval nagyon nem kell tőle hasra esni.[ Szerkesztve ]
Analóg vén majom egy digitális világban
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Vesztor87 #166339 üzenetére
Szia!
Én 1,4 benzin motorral használtam. Pörgős motorja van. Városba 8 litert evett, közúton 6 liter körül. Városba kiváló. Megrakodva már nem valami fergeteges a teljesítménye. Kanyarokba vagy oldalszélbe már meg meg billent. Autópályán üvölt a motor, nem odavaló, rövid az 5. sebesség benne. 2006-os modelbe egy hőmérséklet mérő, óra és a km számláló funkciót tudta a fedélzeti. Egy vízhőfokot még elnéztem volna esetleg a fordulatszám és a km/h óra közt, de ilyen funkcióval nem rendelkezet. Minőségre nekem vasaló/gombóc Swift szintjén van, egyéni vélemény. 0-170 ezer km ig használtam. Kopó alkatrészeken kívül az első ablaktörlő lapát mozgató mechanika kopott ki. 20 ezer HUF alatt orvosolták a hibát. Illetve 140 ezernél volt egy lambda szonda csere benne. Mást nem produkált. Váltógomb a sok városozástól hamar elkezdet kopni. Ülései keskenyek, hosszú távon nem voltak kényelmesek. Jól pakolható a csomagtere a méretéhez képest. Kisebb rekeszekből volt több is az utastérben, némelyiknek nem láttam sok értelmét. A hátsó ülések mozgathatóak voltak egy sínen. Tehát tudtam nyerni lábteret a hátul ülőknek a csomagtér rovására és fordítva is. Lehajtott üléseknél befért hátra egy EUR raklap! Könnyű vele parkolni, kezes kis járgány. Formára is szerintem elég jól néz ki.
Többiek meg majd megcáfolják ha valamit máshogy tapasztaltak.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
fabri07
aktív tag
Sziasztok!
[link]
Egy ilyen mennyire ajánlott/megbízható?
A dízel miatt nem szabad megvenni?Válaszaitokat előre is köszi!
-
w333
félisten
válasz m3tr0 #166344 üzenetére
Ilyen áron valamilyen kompromisszumot kötni kell ez nem kérdés, és ez a kis Fabia ezért kerül ennyibe mert biztos van vele valami gond és rövid távon simán rá lehet locsolni egy valag pénzt, megbízható olcsó fenntartású autó kell ? akkor maradj a sima adagolós TDI -nél azokkal nincs sok gond és ha van is aprópénzből javítható, vagy vegyél valami szívó benzinest
Csak azt akarom mondani ... ennyiért ne akarj RS -t venni mert roller lesz !
Szerk.
Más autó nem jöhet szóba ? esetleg Golf 4 ?
Fabia 1.4 (101Le) szívó benzines, ezerszer inkább ezt venném !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz m3tr0 #166342 üzenetére
Egyszerűen mást nem találok ami tetszene is külsőre
Leon 1.9TDi + chips és a világból kimegy (PD -t nem vennék)
Valami ilyesmire gondolok Link
Szerk.
Azt a kis fekete Fabia -t szerintem hajtották mint a lovat (nagy roller lehet belőle) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
m3tr0
őstag
Apropó,
2004-es Fabia RS 1.9 PD nem kevés kilométerrel mennyire lehet szopóálarc?
(330.000 km)Egyszerűen mást nem találok ami tetszene is külsőre,nem is túl öreg és tudnék vele autópályázni.
(viszonylag olcsón fenntartható stb.) -
Johnny_vT
senior tag
Hát ha már ennyi ideig senki nem válaszolt, akkor benyögöm, hogy tudomásom szerint pont a 105 lovas a legjobb, legmegbízhatóbb változata ennek az 1.9-esnek. Aztán akinek személyes tapasztalata van az majd pontosít / javít
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Vesztor87
senior tag
Note-ot használ valaki közülünk? Az miféle szerzet? Kényelem, fogyasztás, stb érdekelne. Az 1,6-os benyásakat nézegettem.
-
_q
addikt
válasz molnarpeter #166335 üzenetére
Az 1.9 PDTDI 105 Le nem volt kevés? Illetve ez a 105 Le-s motor is megbízható még mint mondjuk a 116Le vagy a 136 Le változat?
-
_q
addikt
válasz molnarpeter #166331 üzenetére
Köszi ez jó ötlet, de ezekbe nincs még DPF vagy a VW-be? Audinál már kb 2006-tól raktak az 1.9-be is.
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #166326 üzenetére
Ev2 hasznosabb vonalat nem nézted Fiat Scudo és testvérei Ev2 hasznosba volt Toyota is ha az embléma számít.
Toyota
Fiat
Peugeot
Citroën ezekbe van, mind szögre csavarra ugyan az.[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz bitpork #166329 üzenetére
Az a gond, hogy ha 2008 körüli kombi autóban gondolkodnék, motorválasztékban elég rossz felhozatalt látok az 1.5-2 milliós kategóriában Pedig már ott is 10 éves autókról van szó.
1.9 PDTDI mondjuk a 116 Le-vel meg 2004-2005 körüli időszakot lehet belőni, közel 15 éves autókkal. Ha mondjuk egy olyan motor választás a cél, ami megbízható és jól is mozgatja a kasztnit, valamint az 1.5-2 milliós kategóriát nézzük, akkor bizony nehéz. Persze ha nem kell annyira a teljesítmény, 90-110Le benzinesek akadnak bőven. Pedig nem kellene a 200Le, de azért ne 110Le-nél nagyobb mindenképpen.[ Szerkesztve ]
-
-
Strezi
őstag
válasz molnarpeter #166311 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a hozzászóláásokat
Az árakat hasonló szinten kellene tartani (maximum 16 - 18milla), így a 90 v 100 még nem jöhet szóba.
A BMW hasonlat jó, mert végül X5-öt vettem Abban elférünk kényelmesen. Ugyanakkor mindennapokra nem igazán kell ekkora autó. Viszont, beltérre nekem a Model S nagy visszalépés az X5-után, nem igazán érzem ott a minőséget(többször próbáltam, vezettem már). Ugyanakkor, a Model 3-nak ezt inkább megbocsájtom, mert viszont ott tetszik a még tovább vitt, faék egyszerűsége a beltérnek ...
[ Szerkesztve ]
Deye rendszerek felügyelete, javítása - Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
fenergie84
addikt
-
nesa
veterán
válasz fenergie84 #166321 üzenetére
Ez a baj itt euroapába hogy normális méretű autók ritkák, pedig a legtöbb cég gyárt normális kocsikat is, csak ide hivatalosan nem hozzák.
Neked ideális lenne PL egy Nissan Nv passenger itthon még nem láttam eladó példányt, mobile.de-n néha van.
Mondjuk a jogosítvány határokkal is van gond erre fele, mert ami nekem pl tetszik nem árt D1
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz fenergie84 #166319 üzenetére
Igen, egy elfogadhatóan felszerelt Multivan újonnan bőven 20 millió. Ahhoz képest már nem is olyan sok a 4 m használtan. Abszolút értékben qva drága.
Egy kedves ismerősöméknek érkezett meg a 4. baba nemrég; ők megtartották a Honda CRV-t. Vett bele egy 4-es gyerekülést, 700 k Ft.
1x-2x használtam szgk. kivitelű Opel Vivaro 2.5 DTI-t bulibusz gyanánt szuper, 7-en kényelmesen elfértünk benne és az a motor tisztességesen mozgatta (simán vitte a tartós 170-et). Nekem nagyon bejött.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Segítsetek kérlek, mert a nagy keresésben kezdek összezavarodni .
Egy 1.9 Pdtdi 2005-ös B5.5 business (155 eKm-es) Passat-ot szeretnénk lecserélni. Most érett meg vezérléscserére, lassan turbófelújításra az amúgy nagyon szép állapotban lévő kocsi. Viszont mivel ezt 150-200 eFt-ot senki nem fogja megfizetni, ezért még ezen munkálatok előtt szeretném eladni, hogy olyan csinálhassa meg, aki még használni szeretné legalább 5 évig. Nálunk már régóta érik a csere, mert a kocsi nem kombi, mi pedig bővülünk...).
Szóval a probléma, amivel gondolom nagyon nem vagyok egyedül.... Használt autóra nem szeretnék 3 mHUF-nál többet kiadni az évi 15.000 km-es futásteljesítmény miatt. Ezért szeretnék egy megbízható és komfortos autót kapni, amibe bele tudok rakni kényelmesen 2 gyerek és asszony mellé egy kutyát hátra egy babakocsival (természetesen külön-külön... ).
Őszintén szólva nem érdekel, hogy dízel, vagy benzin, a lényeg, hogy ne a kerregős fajta legyen, szépen kúltúráltan, halkan járjon. (A teljesítmény sem fontos, legyen optimális az adott kasztnihoz, ne legyen alulméretezve, de extra lóerők nem kellenek feleslegesen).
Ahogy néztem a Mazda 6, Passat stb. méretű autók 3 mHUF-ért, vagy alatta, szinte csak 8 év fölött van, itt nem nagyon látom értelmét egy bizonytalan előéletű cserének, amire ráköltök min. 1,5 millió Ft-ot és van egy ugyanennyi km-es, de mindössze 4-5 évvel fiatalabb autóm...
A következő, hogy egyel kisebb osztály nézek. Így jött a Kia Ceed, ami ár/érték arányban a legjobbnak tűnik számomra ebben a kategóriában. Ha jól láttam, ezekből a 2013-as verziót 3-3,5 mHUF között árulgatják 100.000 km alatt.
DE! És itt jön a nagy kérdés. Ugye jön a 2018-as SW egy hónapon belül, ezért a régi készleteit akciózzák. 5 mHUF-ért hozzá lehetne most jutni újonnan is. Ahogy néztem 10 évesen ezek a kocsik kb 1,6-1,7 mHUF körül érnek most, tehát egy 5 éves használtan bukok 1,3-1,4 mHUF-ot, ha el akarom adni 10 évesen. Viszont, ha 5-ért ki lehet hozni szalonból, akkor is úgy tűnik, hogy ugyanannyi lesz az amortizációs költségem rajta és reálértéken el tudom majd adni 5 évesen kb 60-70.000 km-rel 3,2-3,3 mHUF értékben úgy, hogy közben végig garanciában javíttathatom.
Jó a logika, vagy esetleg nem veszek számításba valamit, amire oda kellene mégis figyelni. Illetve nyugtassatok meg, hogy nem nagyon van jobb ár/érték arányú autó most az új és használt piacon egy ceed SW-hez képest, ha egy nem hivalkodó, megbízható és komfortos kis kombit akarunk vásárolni....
-
Integrale
veterán
válasz sagesz93 #166318 üzenetére
Van 3.6 V6-tal is. Egyébként nagy dög, de belülről 4 gyerekkel sovány.
fenergie84: EV2 = EuroVan 2, Citroen C8, Peugeot 807, Lancia Phedra, Fiat Ulysse (elős kettőt tovább gyártották).
Mai napig gyártják a Previát, nem hiszem, hogy az túl öreg. Vagy Sienna?
"Bad reklám is reklám too"
-
fenergie84
addikt
válasz Integrale #166316 üzenetére
Avensist Versot néztem és a negyedik gyerek miatt abban sem sok hely marad.
Previa már idős, igazából az AveV is.
Grad Voyager-t még nem néztem, azzal kapcsolatban nem tudom, h mennyire drága a fentartása.
Az EV2 nem tom mi
Sharan-t nem néztem, de rákeresek.focvis: Multivant néztem, nekem kicsit húzós, hogy egy normális darab 2004-es évjárattal kerül majd 4 millába, tudom, ez lehet csak az én hibám. A másik kettőt is néztem, nagyon kompromisszumos választások lennének részemről.
sagesz93: pár éve nézegettem őket, de akkor nem jöttek be, talán azt olvastam, hogy belül méretei ellenére szűkös...de ránézek megint.
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz fenergie84 #166315 üzenetére
Fiat Freemont? vagy az kicsi? Én csak kívülről látom a városban néha, ott elég batárnak tűnik. Mondjuk szerintem csak dízellel van...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz fenergie84 #166315 üzenetére
VW Multivan, Opel Vivaro / R. Trafic?
-
Integrale
veterán
válasz fenergie84 #166315 üzenetére
Avensis Verso, Previa, Grand Voyager (Chrysler, Lancia), EV2 család, Sharan és társai?
"Bad reklám is reklám too"
-
fenergie84
addikt
Sziasztok!
Szeretnék egy nagy családi autót (egyterű, kisbusz), amiben kényelmesen elfét 2 felnőtt és 4 gyerek.
A keretem 4 millió és jóval nagyobbnak kellene lennie, mint a mostani Corolla Verso 2005 1.8 benzin (marad városi autónak).
A CoV-ot nagyon szeretjük, de már kicsi, szóval azért kellene egy nagyobb, hogy, ha együtt elindulunk kirándulni, vagy csak a szülőkhöz vidékre, akkor elférjünk benne, cuccostól, babakocsistól, rollerestől, meg mindenestől...
Tervezett kilóméterem nincs, a mostanival kb. 12-14e km megyünk egy évben, szóval lehetne benzines is, de kisbuszban nem igen van sajnos...
Tiszta tanácstalan vagyokElőre is köszönöm a válaszokat!
-
proof88
addikt
válasz Darksiders84 #166296 üzenetére
Szia, én voltam az!
C4-et vettem és ő nézte meg a helyszínen. Én elégedett voltam, de nem értek az autókhoz, tehát azt elhiszem amit mond. Amúgy jövő héten viszem hozzá szervizbe a kocsit. Ezt még a vásárlás másnapján megbeszéltem vele, azaz júl. 23-án, sajnos legkorábban csak aug. 21-re tudott időpontot adni a műhelyébe.
Egyébként azóta márkaszervizbe vittem még el a kocsit teljes állapotfelmérésre, miután megvettem, több szem többet lát alapon, de ők sem találtak sokkal többet, csak annyit hogy a hátsó féknyergek állapota is rossz. De ott is azt mondták hogy egyébként rozsda- és karambolmentes a karosszéria, első fékbetétek 20%-osak, ezt ő is mondta még a helyszínen. A helyszíni átvizsgáláson nem tetszett neki hidrotőke környékéről jövő hang, meg lehet valami görgőt is hallott, emiatt is szeretném ha műhelybe megnézné a kocsit, valamint a fékcserét is vele intézném, mert egyrészt a márkaszerviz elég nagy árat mondott, másrészt maga a márkaszerviz mondta hogy ha van saját szerelőm akkor vele intézzem mert sokkal olcsóbban kijönnénk ugyanazokkal az alkatrészekkel ha ő venné. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Strezi #166307 üzenetére
Egyértelműen Model S (90 vagy 100), feljebb pozícionált típus, mindemellett több éve piacon van. A Model 3 új, hibái még nem derültek ki annyira, szerintem kicsit bátor dolog még beleugrani. Ha futja egy felszereltebb S-re, nálam egyértelműen a használt nyerne
Párhuzamot vonnék a különböző kategóriák miatt. Legyen a BMW, könnyen érthető, ott is 3-as a kicsi, a nagyobb modell 5-ös (itt hunyorogva, de belefér a hasonlóság). A 3er kisebb méretben is, és a belső sem annyira kidolgozott, "alapvetően olcsó" megoldások vannak benne a 5erhez képest. Beltér minősége még a most kifutott F10-hez képest is egyértelműen gyengébb, lehet szinte akármilyen felszereltség, egyszerűen gyengébb kategóriába tervezték.
[ Szerkesztve ]
-
Strezi
őstag
Haznált Tesla Model S vagy egy új Model 3? Ki mit venne?
Deye rendszerek felügyelete, javítása - Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Vesztor87
senior tag
Fabia kombit vezetett valaki a 2 literes benyás motorral? Az milyen lehet?