A Shein közölte: fokozza a termékbiztonsági tesztek számát idén, miután az EU arra figyelmeztette, hogy bírságokat szab ki rá, ha nem kezd valamit a régió aggodalmával az oldalán keresztül eladott veszélyes termékekkel kapcsolatban.
A Shein így a tavalyi 2 millió után idén 2,5 millióra növeli a termékbiztonsági és -minőségi teszteket 2025-ben, és 15 millió dollárt költ el a megfelelés érdekében.
A Shein a saját márkás ruháit 150 országban árulja, de piacteret is üzemeltet játékok, eszközök és háztartási eszközök kereskedői számára – utóbbiak zömében közvetlenül kínai gyárakból jutnak el a vásárlókhoz.
Piacterének indítása óta a Shein több mint 540 eladóval állította le a közös munkát az együttműködési irányelvek megsértése miatt.
Az EU nemzeti fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő CPC és az EB a héten arról értesítették a Sheint, hogy a gyakorlatai sértik az EU-s fogyasztóvédelmi törvényeket, és 1 hónapot kap a cég, hogy erre reagáljon.