- Steam Deck
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Mini PC
- Computex 2025: háznézőben a Chieftec-nél
- Androidos tablet topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hatalmas kijelzőt és saját fejlesztésű processzort kapott a Xiaomi Pad 7 Ultra
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
nektek jonnek a cashbackek rendesen? az elobb tankoltam az auchanban, gbit mar aktiv, de cashback sehol. a havi 25 fontnak a kozeleben sem vagyok, egy "otpmobl" is elmaradt a heten
-
-
DrKapocs
őstag
Sziasztok! Néhány éve nem használom a Curve-öt, mióta az Erste natívan támogatja a Xiaomi Payt. Most újra beindítottam a szolgáltatást, mert szeretném a Gránit Bankos kártyámat is használni a Xiaomi Pay-el. Semmi gond nem volt, mindent hozzáadtam, fizettem is a MiBand 7 NFC-vel, működik flottul. Két kérdésem lenne:
- Hamarosan lejár a Curve kártyám (05/25). Jelezni kell, hogy szeretnék újat vagy automatikus küldeni fognak? Fizetni kell érte most vagy ingyenes?
- A Spending Power - Purchase Limit résznél nálam a daily limt 58350 Ft. Ezzel nincs is gondom, jó így. Viszont a Last 30 day window résznél szintén 58350-et ír, illetve a Last 365 day window résznél is ennyit. Ingyenes csomagom van a Curve-nél, nem is akarok Pro-t. Kocsiból kiugrok és tudok fizetni a karpereccel, nekem ennyire kell; ráadásul az Erste natívan támogatja. Azt értem, hogy a napi vásárlási limit 58350 Ft. De ezt a havi dolgot nem igazán. Havi szinten csak 58350 Ft-ot költhetek? Felette plusz díjat kell fizetnem? Évekig lockolva volt a Curve-ös kártyám, gondolom ezért csökkentették ennyire a limiteket. Korábban, emlékeim szerint nem ennyire szűkös keretet határoztak meg.Elnézést a lámaságom miatt, kimaradt néhány év a Curve terén az életemből, nem használtam. Így az új szabályok, limitek terén nem vagyok képben.
-
Kátai
senior tag
A Rafinál vagyok, és van egy Xiaomi Watch S3 órám amit szeretnék fizetésre használni, de a bank nem támogatja a MiPayt, ezért érdemes lenne rendelni egy Curve alapkártyát, ami mögé betenném a Rafis kártyát. Működhet ez a variáció?
-
ACE-
addikt
Na most megint spec van. Most fizettem online egy csekket, meg egy MVM-es számlát. Mindkettőnél az volt, hogy Curve fizetés, rendben lement, az Erste először értesít, hogy lejárt kártya miatt sikertelen, majd azonnal jön egy másik értesítés, hogy sikeres.
Szerintem ez most már szinte biztos valami Erste bug...
-
pictigjis
Topikgazda
ha nem vagyok tul szaz autoberlesen, akkor egyen sem. oke, en csak es kizarolag hitelkartyat hasznalok erre, de a deposit MINDIG zarolas volt, tenyleges terheles nelkul, igy nincs arfolyamkockazat. soha nem talalkoztam tenylegesen beterhelt deposittal, semmilyen orszagban. ja, de, dubajban a szallodai kaucional volt ilyen, de autonal soha
-
Ka999
tag
válasz
Oliverda #17665 üzenetére
A kauciót 100%-ban visszakaptam, de ugyanazért a deviza összegért kevesebb forintot kaptam, mint amennyit az elején fizettem. Ha magyar bank kártyájával intézem, akkor még nagyobb lett volna a különbség a jelentősen rosszabb banki árfolyamok miatt. Ezért fizettem Curve-vel.
Évente átlagosan 1x bérlek autót külföldön. Eddig Revoluttal fizettem a depozitot, ott mindig pontosan megjött a visszatérítés. Az árfolyamkockázat természetesen ott is fennáll. -
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #17666 üzenetére
Velem még nem fordult elő, hogy egy elindított refund nem érkezett meg. Talán egyszer fordult elő, hogy problémás elutasításból tévesen beterhelt összeget nem kaptam vissza automatikusan a Curve hibájából.
Egyébként épp pár hete történt meg, hogy a webshop és a fizetési szolgáltató (Viva) közötti kommunikációs probléma miatt egy sikeres fizetést sikertelenként értékelt az előbbi. Írtam nekik és kézzel elindítottál a refundot.
-
pictigjis
Topikgazda
ha az otp valóban visszatérítést indított, akkor ez az mpl terminálos elutasítás kivételesen a terminálüzemeltető hibája volt. ha valóban elindították a visszatérítést, annak van néhány munkanap átfutási ideje, és pont hosszú hétvége volt. mindenesetre mindenképp szükséged lenne a visszatérítés tranzakciós azonosítójára, hogy később hivatkozhass rá
nincs itt semmi szándékosság. ez egyébként két elég speciális esetnek tűnik, de ettől eltekintve a curve soha nem volt hibátlan, és sajnos nem is lesz
-
Ka999
tag
Autókölcsönzőnél az árfolyam miatt használtam (amin így is sokat buktam, mivel a dollár árfolyama a bérlés és visszafizetés között sokat gyengült).
Korábban nekem is időben visszajött a dupla kifizetés, de ez utobbi április 16-án történt. Érzek benne némi szándékosságot... -
pictigjis
Topikgazda
azért ne haragudj, de autókölcsönzős depositra NEM való a curve. azokat az összegeket egyébként is zárolják, miért volt fontos az árfolyam? pont az zavarhatta össze a rendszereket, hogy curve-öt használtál, ami betéti kártya ugyan, viszont a mögöttes kártyán az ilyen terhelések technikailag nem zárolásként jelennek meg. ne csinálj többet ilyet
a duplán kifizetett vásárlások rendszeresek. az összefoglaló is tartalmazza, hogy elutasított, mégis levont tranzakció esetében a vásárlást követő nyolcadik napon pluszosra vált az adott tranzakció az appban, és plusz 1-2 nappal később a mögöttes kártyára is visszaérkezik az összeg. mindennapos jelenség
-
Ka999
tag
Sziasztok!
Mást is szívat rajtam kívül mostanában a Curve?
Az első eset februárban volt, amikor autót béreltem külföldön, és a 300 ezer forintnyi depozitot Curve-vel fizettem a jobb árfolyam miatt. Az autókölcsönző kis késéssel április legelején utalta vissza a depozitot a kártyámra, de ennek semmi jele nem volt nálam. Már Chargeback-et indítottam a kölcsönző ellen, amire ők megküldték a visszautalásról a bizonylatot. A Curve folyamatosan hárított és 30-45 napos ügyintézési időkre hivatkozott. Már a Curve Compliant Teamnek kellett írnom és a litván bankfelügyelettel kellett fenyegetőznöm, amire végül április végén visszautalták a pénzt. Slussz poén a dologban, hogy pont a bérlés előtt fizettem elő magasabbra csomagra, amit a sok herce-hurca miatt egy hónap után le is mondtam.
A másik eset április közepén történt, amikor MPL postaautomatánál próbáltam fizetni Curve kártyával, de az első próbálkozást elutasította a terminál, mégis levonta az összeget. Másodjára elfogadta, de így most kétszer fizettem.
Az MPL szerint az OTP banknál elindították a visszautalást Április végén, de még semmi nem jött. Most kénytelen voltam újra Chargeback-et indítani Curve-ben, de igazából nem tudom, hogy kinél áll a pénzem. (Curve chat természetesen nem válaszol)
Mivel rövid időn belül kétszer is "le lettem húzva" nem kevés pénzzel, ezért szerintem hanyagolni fogom a Curve-vel történő fizetést... -
sparks
senior tag
válasz
Oliverda #17660 üzenetére
Mármint nálam mi történt?
Amit kb. leírtam: 3 GBIT után jött egy jelzés, hogy fizessek elő. De már évek óta folyamatos az előfizetésem, ezért nem is értettem, hogy miért kéne. Azt hittem valami új rendszer van és ezért visszaraktak free csomagba.
Előzmény annyi volt, hogy 1-2 napja kértem egy új kártyát, mert a régim kompromitálódott. Az appban jeleztem és azonnal kaptam új virtuálisat és már úton van az új kártya is (teljesen ingyen).
Azóta meg ismét előfizettem Pro-ra.
#17659 pictigjis: díjat mindig levonták simán, nem jött jelzés, hogy probléma lenne. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
sparks #17658 üzenetére
ez eleg furcsa, amit irsz. en aztan kismillio alkalommal kertem mar uj kartyat, de ez egyetlen alkalommal sem befolyasolta az elofizetesemet. nalad valami egeszen fura hiba tortent akkor (vagy esetleg egyszer nem sikerult toled levonni a dijat, ezert visszasoroltak ingyenesbe)
-
sparks
senior tag
válasz
pictigjis #17657 üzenetére
Akkor az a megoldás, hogy új kártyát igényeltem és ezek szerint a kártyához volt csatolva az előfizetés. Ezek szerint a PayPro volt, mert ilyen 10 eurókat fizettem havonta. Na köszi, akkor megújítottam. Csak meglepődtem, hogy miért lettem ismét előfizetés nélküli, mert korábban volt, hogy valamit váltani akartam és az ÜSZ-al kellett közelharcot vívni, hogy megoldják. De eszerint egy kártya megújítás (ami ingyenes volt) megold egy ilyen kérdést is
-
sparks
senior tag
Lemaradtam valamiről? Ma reggel áthelyeztem GBIT-tel pár dolgot, erre kiírja, hogy 3 a max és fizessek elő. Eddig is elő voltam fizetve, de most ilyenek jöttek elő:
Pay (ingyenes), PayX (5.99€), PayPro (9.99€), PayPro+(17.99€)
Ha évesben fizetek, akkor minden 10 haviból megvan.
Ez csak nekem új vagy váltás volt? -
robag93
aktív tag
Van most ez az 50+10 EUR referral. Próbálta már valaki a teljesítéshez, hogy pl. Revolut feltöltést Curve-ön keresztül tranzakciónak számít-e?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17651 üzenetére
Incident status: Monitoring
We have moved payment traffic over to another acquirer to process payments. This should mitigate any issues, while our other acquirer gets things up and running. We apologise for any inconvenience caused.
Time posted Apr 30, 13:54
(teszteltem, nálam semmi változás)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17650 üzenetére
New incident: Investigating
We’re aware of some issues affecting the payment processing at the moment. One of our partners is having an issue. We’re already looking into this to mitigate the problem. We are sorry to say, some of your purchases may get declined in the meantime. We apologise for any inconvenience this will cause you.
Time posted Apr 30, 13:52
-
pictigjis
Topikgazda
másnál mi újság most a curve-vel? három tranzakció zsinórban terhelve, de "something went wrong" üzenettel és 089-es kártyahiba üzenettel elutasítva...
csináltam 2 forintos kincstári próbavásárlásokat is, bármelyik kártyámat választom ki, elhasal minden. kíváncsi vagyok, megint csak engem tisztel-e meg ez a szar
-
ACE-
addikt
válasz
zerodot #17644 üzenetére
Az Erste-nél azt mondták, hogy a Revolut-nál ill. Curve-nél van a gond, mert ők a rossz lejárati dátummal kapják a terhelést, és így el kell utasítaniuk, és az üfsz. azt mondta hogy azonos kartyaszámnál néha "beakad" a régi lejárati idő.
A Revolut egyébként megjavult, de nem tudom hogy magától vagy a kb. 1 napig elhúzódó supportos beszélgetéstől... De mivel az Erste semmit nem csinált, úgy gondolnám hogy nem az ő hibájuk. -
pictigjis
Topikgazda
ha jol olvastam, a revolutnal is ugyanez a gondod van ezzel a kartyaval. a lejarat miatti cserek nalam mindig gond nelkul mentek, nincs trukk. ezzel a kartyaval valami problema lesz. nekem is volt mar hasonlo hulyeseg az erstenel, egy kartyam apple pay-hasznalhatosaga letiltodott, es az ugyfelszolgalat nem is erti, mi a problemam
-
ACE-
addikt
Curve-nél mi oldja meg lejárt kártya újbóli hozzáadását ugyanazon kártya adatokkal csak más lejárati dátummal. hiába adom hozzá az új kártyát a régi kártya adataival akarja terhelni a vásárlásokat.
-
zerodot
aktív tag
válasz
RoyalAirForc #17640 üzenetére
Automata kútról van szó. Annál nem fogsz tudni tankolni a módszereddel, egyszerűen el fogja utasítani.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
V.Dave #17638 üzenetére
nem vert át, egyszerűen így működik. meg se tudom számolni, hányszor írtuk el ebben a topikban, hogy ez a kártya nem való automata kútra, mert fixen ezt az összeget zárolja. 1-2 nap múlva a megfelelő összeg lesz könyvelve, de addig hiányozni fog a nem eltankolt 38 ezer forint
-
V.Dave
senior tag
Sziasztok
5ezret fizettem automata kúton. Mégis 43ezret vont le. Kellene félnem, hogy át vert a curve? Még annyit ír a tranzakció mellé hogy "pending"
-
lcdtv
tag
Sziasztok, a limit állitást csak a support tud változtatni?. A napi 58350 kicsit kevés
-
kbn
csendes tag
Sziasztok! Tegnap 4x próbáltam fizetni a Curve kártyámmal, mögötte MBH (ex-BB) hitelkártya. Ebből 3x (első, harmadik és negyedik) elutasítva azzal, hogy a mögöttes bank nem engedélyezte a tranzakciót. Fizetési mód mindegyiknél más volt: online, érintős, chip+PIN.
De mégsem általános hiba, mert 1 meg sikeres lett (az első online-t próbáltam újra pár perccel később).
Limit bőven elegendő, mögöttes kártyát márciusban cserélték, Curve-ben természetesen cseréltem és azóta többször sikeresen is fizettem vele.
Van esetleg ötletetek, mi okozza?
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz
user26 #17612 üzenetére
Nekem free van, és egy webkártya van mögötte, amit egyébként nem tudnék Apple Payhez adni. Nekem kb. a legelejétől van meg, amikor azonosítás se volt még. Ezt azóta sem csináltam meg, de működik rendesen. Soha nem volt semmi problémám vele, pedig sokszor, sok helyen fizetek vele.
-
csomi1977
aktív tag
Sziasztok .
Azonositásnál kérik a személyi igazolványt . Mennyire megbízható vajon a cég , hogy elküldjem lefotózva ?
-
zerodot
aktív tag
válasz
Grande Ale #17621 üzenetére
#CurvePay
Na kipróbáltam én is. Nekem nem tűnt lassabbnak. A különbség az animáció és a hang, illetve hogy nem a Curve kártyát mutatja fizetéskor, hanem az aktuális mögöttes kártyát. A tranzakció normálisan átment.Legalábbis az elsőnél így volt, mert a másodiknál már nem dobta fel az animációt, hangjelzés se volt, semmi, csak a terminálon láttam, hogy folyamatban... De a tranzakció végülis sikeres volt itt is.
Harmadszorra a terminál valami azonosítást kért, írta hogy nézzem az instrukciókat a telefonon, de ott semmi nem jelent meg, se értesítés, se kép, se hang, se semmi. Próbáltam párszor érinteni, lezárni-feloldani, de ugyanez ment körbe-körbe. Végül visszaállítottam Google Pay-re, azzal gond nélkül teljesült a fizetés elsőre, animáció, pittyenés, a normál megszokott módon.
Úgyhogy gratula a Curve-nek, megint sikerült egy fantasztikusan leprogramozott feature-t kiadnia.
-
csomi1977
aktív tag
Sziasztok !
Curve Pay Pro-m van .Ez a 365 napos limit összeg kicsit kevés . Hol lehet ezen változtatni ? A fényképes azonosítás is megtörtént már.
-
Oliverda
félisten
válasz
Grande Ale #17621 üzenetére
Nem meglepő...
-
g_g_g
őstag
Sziasztok!
Volt egy online endelésem amit a Curve kártyával fizettem ki.
Ezt most visszatérítenék arra a kártyára amivel fizetés történt.
Viszont közben lejárt a régi Curve kártya és már meg is kaptam az újat, amit aktiváltam az alkalmazásban.
Ezt le tudja kezelni a Curve vagy így nem fog megjönni a visszatérítés?
Köszönöm. -
zerodot
aktív tag
Androidon már kínálja a Curve Pay-t. Nemtom van-e értelme. Esetleg majd egy próba erejéig lehet bekapcsolom.
-
user26
senior tag
válasz
tobias40 #17525 üzenetére
Szia, sziasztok! Nem szeretnék mellé beszélni, de általánosságban szeretnék írni 1-2 gondolatot, nem csupán neked válaszolni, hanem a témába, amiről írtál. Remélem maradhat...
Kronkrétan arról szeretnék írni, hogy napjainban az ingyenes csomagnak a Curve -nál, itthon (Mo) van létjogosultsága még ? Szerintem van, vannak azok akik csak azért használják még, mert a jelenlegi "Google Wallet"-be, telefonon, és órán ezt tudják be állítani fizetésnek. Egyszerűen "könnyebb" praktikusabb a mai fizetés így vele. Nem mindennapi használattal használják. Valamint esetleg "biztonságossabnak" gondolják, ha például Netkártya van társítva, (otp -nél van pl ez) és nem az egy db fő kártya. Mondhatni ez teljesen ingyen van, csak 1 alap kártya van, egyszeri kifizetés érte. Legalábbis én ezt látom életképesnek még.
Az már egy más kérdés, hogy a kp felvétel hogyan, mikor történik, vagy a sikertelen fizetéssel mi van.Kicsit a másik oldalról is szeretnék írni.
Azok akiknek nem alap csomagjuk van, hanem valamelyik nagyobb. A csomagban található szolgáltatásokat mondhatni igyekeznek minnél jobban kihasználni, ők nem csak azért használják, mert lehet vele fizetni telefonon és vagy órán hibe-hóba. Feltételezem több kártyájuk, akár hitelkártyák is vannak. Valószínű jóval gyakrabban, és többet fizetnek vele, így a csomagokban található szolgáltatások megérik számukra. Például, ha fizetések tekintetében a kártya havidíjának árát vásárlásonkként 1% -ból vissza kapják, és mondhatni akkor nekik "ingyen van" az a plusz szolgáltatás.. esetleg a hitelkártyák miatt a visszatérítések lényegesen hasznosak lehetnek.A kommenteket szoktam olvasgatni, és szerintem az teljesen mindegy, hogy neked milyen csomagod van, mindenhol történik kártya elutasítás, dupla levonás (vagy ilyesmi), zárolás, a nagybb csomagokban ezek megoldást "jobban" kezelik talán.
Senkit sem akarok megtéveszteni, ha hülyeséget írok, tévedhetek, ember vagyok, olvasottak, hallottak alapján fogalmazódott meg bennem az írás. Illetve nekünk az ingyenes csomag van, egyszer valaki ezt ajánlotta a revolut helyett régen, bevált, azóta is működik, egyéb okok mellett a kp forgalom nálunk még jóval gyakoribb. Viszont tudom jól vannak itt olyan emberek, akiknek jóval nagyobb rá látásuk van a csomagokra vonatkozóan. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17610 üzenetére
vegul megis refund lett a megoldas, viszont tovabbra is problemasnak es felrevezetonek tartom, hogy a cashbacket korabban veszi vissza az app, mint hogy a visszateritest jelezne
ez persze csak azoknal a tranzakcioknal problemas, amelyeket visszateritenek es meg cashback is jart ertuk, de akkor ma is tanultam valamit, ez most mar igy mukodik
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17609 üzenetére
na meglatjuk, ilyenem meg ugyse volt, most lesz
egyelore meg a curve-ben is az eredeti 540 latszik, nem irodott at 40-re. (amugy nem is ertettem ezt a 40-et, valami taxkent emlegette a recepcios, viszont a bookingon szo sem volt ilyesmirol. es tavaly is ugyanebben a hotelben voltunk, akkor sem volt ilyen tetel. de nem akartam 4000 forinton pattogni, meg vegul ketto helyett harom haloszobas tengerre nezo apartmant kaptunk. konkretan nagyobb volt, mint a hazunk...)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17607 üzenetére
de a taxis cegeknel nem az van, hogy a curve sokaig pendingkent jeleniti meg az ilyen tranzakciokat? nekem mostanaban az autokolcsonzos tetelek is tobb nap pending utan valnak veglegesse a curve-ben (es emiatt a mogottes kartyan is napokig maradnak zarolasban). az eredeti 540 aed-es tranzakcio viszont konyvelt cucc, az 54e huf a mogottes kartyan is konyvelve van. szoval amennyiben igazad van es csak az osszeg "modositasa" tortenik, a curve-nek akkor is kene egy 50e huf-os refundot kuldenie. az lehetseges, hogy ennek a tenyleges konyvelese nem azonnali, de mindenkepp szokatlan ez az egesz
(nekem ilyen osszegmodositas automata kutaknal szokott lenni, 200 eurobol lesz kb. realtime valos osszeg a revolutnal. ha meg valaki veletlenul curve-vel tankol, ott is csak zaroljak a nagy osszeget, de konyvelesnel mar a tenylegesen tankolt osszeg jelenik meg x nap mulva. itt viszont egy mar a mogottes kartyan is konyvelt osszeget kellene modositania a curve-nek, itt erzem a kritikus pontot)
-
Oliverda
félisten
válasz
pictigjis #17606 üzenetére
Nem rémlik, hogy lett volna ilyen gyakorlat az elmúlt legalább fél évben. A taxis cégeknél (leginkább az Ubernél) szokás, hogy a foglalásnál beterhelnek egy általuk jellemzően kissé túlbecsült összeget, amit az út vége után korrigálnak. Utóbbit legfeljebb úgy vehetem észre, ha feljegyeztem a korábbi összeget, mert sem a Curve, sem semelyik bank (még a Revolut sem) nem küld értesítőt az összeg változásáról. Ergo, ez nem külön refundként jelenik meg, hanem az eredetileg terhelt összeget változtatják meg. Valószínűleg épp ez történik az esetedben is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Oliverda #17605 üzenetére
az oke, hogy par nap egy refund, nem is ez a gondom. hanem az, hogy hajnalban jott egy ertesites a curve-tol, hogy "cashback adjusted", es ez korabban mindig egyutt jart azzal, hogy a konkret tranzakcional is latszott a reszleges/teljes refund, peldaul vizualisan is megmutatva a usernek, hogy miert vettek el a cashbackjet
soha korabban nem tapasztaltam ilyet, hogy mar akkor visszaveszik a cashbacket, amikor kb. csak a curve-hoz erkezik be az ertesites arrol, hogy refund fog erkezni. szerintem pont a korabbi gyakorlat volt megfelelo, hogy a cashback visszavetele egybeesett azzal, amikor a curve "lekonyvelte" es zold + jellel jelezte az appban a visszateritest
szerintem ez a sorrendiseg kisse felrevezeto (foleg az olyan reszletekre erzekeny embereknek, mint en
). most lenyegeben az van ezek szerint, hogy meg a sajat curve accountomra se erkezett meg a refund, kizarolag a curve tud rola, de a cashback mar el van veve. miutan megjelenik az appban, utana lesz meg x munkanap, amire a mogottes kartyara is visszaer
a hotel amugy elkuldte a refund tranzakcios adatait, szerintuk mar 27-en el lett inditva
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
pictigjis #17602 üzenetére
hat, meglatjuk. ezek szerint mar azelott visszaveszik a cashbacket, hogy egy refund tenylegesen megerkezne egy userhez. ez nagyon bena
Thanks for getting back to us.
As the refund was only processed by the merchant today it does take a few days to show on your end, you should receive an email or app notification about the refund when it has been processed.
There will be a tab in the app showing the transaction as being credited to your account which should arrive in the coming week.
I hope this clarifies your query, is there anything else I can help you with? -
pictigjis
Topikgazda
na, erre is kivancsi leszek... egy hete egy hotelben fizettunk egy bizonyos osszeget, aminek egy resze kaucio volt. mivel eu-n kivuli hely, cashback is jart az osszegert. na most ma hajnalban arrol jott ertesites, hogy a cashback-egyenleget modositottak, de maganal a tranzakcional megsem latszik, hogy refund erkezett volna. ez igy eleg vicces, nagyon erdekel, mi fog ebbol kisulni... azt hiszem, a hotelnek mar most irok, hogy kuldjek mar el a visszaterites bizonylatat
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256GB SSD + 1TB HDD
- iKing.Hu - Apple Macbook Pro 13 Touchbar M2 -2022 - Használt, karcmentes
- AKCIÓ! AMD Ryzen 9 3900X 12 mag 24 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! MacBook AIR 13" 2018 - i5-8210Y I 16GB I 512SSD I OS X Sonoma I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest