-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz Declare #102897 üzenetére
Azert bevalt motorral egy atnezett hasznaltauto nem olyan nagy lutri. Viszont az 1.6HDI nem egy bevalt motor
-
Zin
őstag
Astra Gsi 2 kuszob meg a tankelem csere kb mennyi lakatos melo?Munkadij erdekelne.A fenyezo egy masik kerdes nyilvan...
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
Typhoon47
senior tag
válasz VegyesTamás #102891 üzenetére
Kemény az élet mi? Pedig sajnos így van, a két nagy Unix/Bárdi 100%-os árréssel dolgozik minimum. Persze cserébe szolgáltatnak is, tehát hozzák/viszik a cumót, rugalmasak minden téren, tehát nem egy kovács. Ezért szeretik is a szerelők, na meg ugye ők megveszik szépen kevesebb mint fele annyiért cserébe amikor kész a kocsid mutatják a bruttó listaáras alkatrész számlát, te meg fizetsz mint a tiszt. : - )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Declare
őstag
válasz Buster17 #102882 üzenetére
Hasznalt autot ne vegyen akkor....oriasi lutri, akarmilyen marka, akarmennyi idös, akarmennyi km....pont ezert olcso a hasznalt auto
Vegyen akkor tenyleg ujonan egy olyan kisebb seatot es akkor azzal jo eselye van, ha barmi baja is lesz azt javitjak gariban. De ezzel a hozzaallassal, hogy nem akarok ra költeni, sok jora nem lehet szamitani. Egy kocsira mindig kell költeni es ha ezt az ember megsporolja, meg "mindegy csak legyen meg olcson" az triplan meg fogja magat bosszulni....szvsz
-
tresh
veterán
válasz DeFranco #102893 üzenetére
Ez egy jó kérdés a PSA-nal a 2.0 hdi nél vannak ilyen gondok (adott motorkódnál) .. nem rég ismerősék c4 picassot henger fejeztek, összerakták kigurultak 2-3 métert vele a műhelyből és kigyulladt a motortér. Ebbe az a vicc hogy a psa se tudja hol a gond több ilyen eset volt és most keresik a hiba okát itt is valami zárlat lehetett.
-
alázógyík
addikt
válasz VegyesTamás #102891 üzenetére
Csak alapárakat nézzük, akkor nagyon drágák.
Ha van kedvezmény, v. már akciós árakat nézzük, akkor a Bárdi, Kovácsautó, ZSU, mindegyik jóval olcsóbb. -
nagyúr
válasz VegyesTamás #102891 üzenetére
Akkor mivel magyarázod hogy 48k volt náluk egy darab gátló a kocsimhoz, amit végül máshonnan 27,5k-ért szereztem be? Unix iszonyat drága kedvezmény nélkül.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz Kornel #102875 üzenetére
Unix 2x áron? azt jó tudni kár..hogy a legolcsóbbak a saját márkás termékeikkel... /persze nem mindenben a legolcsóbbak, de ez a kijelentés, hogy 2x -áron..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
teratti
senior tag
válasz !Overdose! #102885 üzenetére
Remélem egy ideig nem kell cserélni.
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
nagyúr
zárlatos citroen
ezután mondja valaki, hogy nem igaz a 3F szabály
-
Buster17
addikt
válasz runner 125 #102880 üzenetére
Egy kevésbé neves márkára se szeretne költeni.
Város meg pálya
-
runner 125
nagyúr
válasz Buster17 #102870 üzenetére
A prémium márka nem egyenlő a rá nem költéssel, sőt, ha nem Volvo diesel van benne, akkor pláne.
Hol fogja használni, túlnyomórészt városban? Ha, igen inkább nézzetek 1.6 - 1.8-as szívóbenzint.
Illetve googlezzatok azért rá, h mennyibe kerül C30-ra egy új tükör vagy egy új első lámpa.
sasa134
2008 utáni V70-ek már S80 alapra épültek, ott a hátsó lábtér is sokkal nagyobb.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Zin
őstag
ki milyen aksira esküszik?
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
sasa134
addikt
válasz szőröscica #102869 üzenetére
Így van, plusz jó eséllyel generátor és EGR szelep is behalhat ezen (ha eddig nem tette), jellemző hiba.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
raczger
őstag
válasz Buster17 #102863 üzenetére
Sőt, még olajat se kell cserélned, ha nem akarod használni.
Bocs, de ez nagyon hülye kérdés. Eleve 5 év alatt már több kopóalkatrész cseréje is beeshet, használattól függően. (Féktárcsa, fékbetét, futómű alkatrészek, gumi, izzók, váltóolaj, gyertya, kuplung, stb...).
Helyesen a link: [link]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
footy
addikt
válasz parandroid #102847 üzenetére
Egyébként szerintem sokkal szarabb ha a középkonzol(pohártartó környéke,klímavezérlő,fejegység,stb) zongoralakk, mert azt gyakran babrálja az ember és hamar ganén néz ki.
(#102849) sasa134
Az a kocsi ami 20ezer km után ilyen, az fos, gyenge minőségű autó. Van nyilván olyan példány ami jobb, és van ami rosszabb állapotú. Ez van.
Ennyi a lényeg, függetlenül attól, hogy tetszik-e az autó. Bármelyik fenti modellből tudsz olyat találni amit 20ekm alatt lerúgtak -
sasa134
addikt
válasz runner 125 #102860 üzenetére
Igyekszem, sőt V70-be is bele akarok ülni, sosem volt hozzá szerencsém sajna.
Avanti Roma
-
Buster17
addikt
Ha ezt megvesszük akkor 5 évig nem kell rákölteni ugye? Persze az olajcserén meg a hozzá tartozó szürökön kívül
-
teratti
senior tag
válasz runner 125 #102860 üzenetére
A srác szerintem több mint 195, én 192 vagyok tehát nem lenne egyszerű. Nem ült be meg én sem próbáltam meg de ha ő lesz holnap szolgálatban megnézem...
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
Zin
őstag
1.5 dci-nek mennyi a forgalomba helyezése?(80LE) muszakival egyutt.behozott auto,ugye nincs rajta rendszám...
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
runner 125
nagyúr
válasz sasa134 #102718 üzenetére
Ülj bele mindkettőbe.
102719 peterkeT
Igen, a mögényúlhatós alukonzol már a frissebb modellekben elérhető.
Egyébként szerintem az is rendben van. Egyedi, nincs más gyártónál ilyen megoldás.102722 teratti
Azért ne túlozzunk. Nagyon extrém eset az, amikor teljesen hátratolt üléssel használja valaki, én 187 vagyok, de egy átlagos hátsó lábtér marad még így is (magyrán magam mögé beférek.)
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #102856 üzenetére
Képzeld el 16-os kerékkel mekkora traktor lesz ez a szép forma
-
lsc
nagyúr
Az új Alfa. Gyönyörű.
Az élet kegyetlen .
-
alázógyík
addikt
Ez itthoni, és nem jégvert :
RENAULT MEGANE Mégane 1.4 Authentique -
Snoop-y
veterán
Annyiert en is eladom neked a 2003-as Meganeunkat
158000Km ( valos )
1.9Dci 120 Le
Panorama uvegtetos ( motorja hibas ezert nem nyilik de nem nagy osszeg megcsinaltatni )
Elol hatul auto funkcios elektromos ablak
Most vizsgazott ( elol hatul uj fekek, tarcsak betetek,olajcsere,szurok )
Uj elso gumik
Keyless nyitas zaras inditas ( nem kell a kartyat sem nyomkodni sem bedugni sehova)
Egyetlen hibaja hogy jobbkormanyosSzerintem nem er egy ilyen 1900 EUR-t amugy.
Elonye hogy keveset fogyaszt. Nyaron orszaguton olyan 4-5 literrel elmaszkal rohogve.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
sasa134
addikt
válasz footy #102846 üzenetére
Az a kocsi ami 20ezer km után ilyen, az fos, gyenge minőségű autó. Van nyilván olyan példány ami jobb, és van ami rosszabb állapotú. Ez van. Gondolom a 20 ezer km-t még ha bérautó is volt, nem telekjàràssal tették bele földutakon, hanem városnéző turistàk Lisszabonban. 20ezer után kiszakadt váltóbőr, kézben maradó alkatrészek, külön életet élő futómű, kellemetlen váltó. Hogy fog kinézni, működni 150 ezernél? Érdekes, ilyet egy hasonló Golf,Jetta, Polo, Audi A1,A3, Skoda Yeti, Peugeot 107, Corsa, 1es BMW, Ibiza, B Merci esetében sem tapasztaltam - ezek azok a bérautók amikben az elmúlt 1-2 évben ültem (Hertz, Avis, tehát nem garázscégek ócskavasakkal, több 100ezres futàssal - azt hiszem a Hertz 30 ezer után cseréli a kocsijait).
De részemről pont, nem baj ha tetszik az 500as, lelked rajta.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
#27813376
törölt tag
válasz bajnokpityu #102844 üzenetére
Nem tudom.... 160ezerrel vettem ismerős, első tulajtól. Ő pályán használta, de nem 110-el. Nem volt tétel a szelep, aprópénz, csak megemlítettem.
TaaT: Nem, mert volt ami át volt égve, úgy tesztelték, hogy ráöntöttek vmit, volt ami átengedte a szélénél.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz footy #102846 üzenetére
"Az viszont erős, hogy egy huszon valahányezret futott 500-as Fityó milyen elhasználtnak bír tűnni. Lötyög a kormány, kotyog, mondhatni, a pedálok nyekeregtek, a váltóbőr kikopva, a vezetőoldali kilincs műanyag burkolatát én nyomtam vissza. Mondom, mindez egy 1 éves, huszonvalahányezer km-t futott autóban. Ugyanilyen körülmények közt a Polo meg az A1 egy atombunker, minden precízen, makulátlanul működik, egyben van. A kis 500-as futóműve akkor produkálta a legnagyobb meglepetést, amikor először áthajtottam vele egy fekvőrendőrön. Hajtottam, jah, kb 3-al mentem, ahogy az ember egy ilyet megközelít. Azt hittem , kiszakad a futómű, irdatlan kellemetlen vele minden úthiba,egy kotyogós, külön életet élő fos az egész."
Ui.: Sok minden alapján válogatok barátokat, ez az egyik kizáró ok, igen. Illetve a színt még elnézném, de a zongoralakkal kombinálva azonnali mindennemű kapcsolatmegszakítás. Nincs is sok barátom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
footy
addikt
válasz parandroid #102839 üzenetére
Nem ártana ha elolvasnád mire válaszoltam. A fórumtárs vezetett egy Fiat 500-ast aminek lógott a bele, ez alapján eldöntötte, hogy mindegyik szar.
Erre írtam a golfos példát. Mikor autót kerestem nyilván találkoztam szarral is, ettől még nem írtam le a típust, sőt most is Golf 5-öm van.
15 éves pedig nincs belőleui.: A műszerfal színe alapján válogatsz barátokat ?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #27813376 #102840 üzenetére
Akkor az kb annyit eszik mint a 2,5i-m. Országúton 7,8-at mértem legutóbb úgy, hogy azért oda-oda lépek neki. Most sokat mentem az M0-on (jó volt benne egy hosszabb kergetőzés is egy Golffal) meg egy kis város így 9,11-et mértem (BC 8,6-ot hazudott rá).
Pályán viszont 12,5-et bekér de az fix 150-160-as tempót takar nálam. Kéne bele bakker az a 6. gang.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#27813376
törölt tag
Én 110 tempomattal megyek pályán (
lehet köpködni, de kiéltem magam - O1 RS, M6 GTA, ATS, mind 200 körüli lóerő volt) így, meg országúton néha ellépve 7-8 körül eszik. Ez egy másfél tonnás kocsitól benzinből nem rossz érték. Ahogy kollega írja, 130 már dobálja a fogyasztást literekben, így azért is könnyebb megállni.bajnokpityu: Én 170-nél cseréltettem először. Szelepeket is párat, kokszosak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz footy #102834 üzenetére
Lehet ízlés kérdése, nekem az autó színére fújt csillogós zongoralakk akármilyen autónál kizáró ok lenne. Meg a barátaimat is megválogatom annyira, hogy aki ilyet vesz, azzal nemigen állok szóba utána.
"Vezettem olyan Golf 5-ot ami balra huzott. Akkor a Golf 5 szar auto?"
A Golf 5 mikori autó? 10, 15 éves? És balra húzott ennyi idő után? Ja, futóművet, szilenteket, lengéscsillapítókat időnként át kéne nézetni, az előbbit be kéne állíttatni, meg a gumikat is illik néhány évente újra cserélni, hogy a centirozást, vagy a guminyomást ne is említsem...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Zin
őstag
2003-as 3 ajtos Renault Megan ausztriaban vasarlot jégverte auto 1900 euro.sztetek valos ár?mociteton es tetejen elegge latszik a veres...
[ Szerkesztve ]
░▒▓█.:Itt a tél! Lassan lehet Core i-zni:.█▓▒░
-
Declare
őstag
válasz sasa134 #102831 üzenetére
Jah, csak pont nem erdekel az a + par loerö, ha nekem az autopalyan, tempomattal benyel 3 literrel többet...
(#102830) Qru : spritmonitoron 6,2 az atlag es azt is igeri a kocsi kb. Mondjuk egy passat sokkal nagyobb, varosban ha megallsz/elindulsz akkor azert az szamit....de az mit jelent, hogy nyeli a gazolajat? 7-8 liternel többet sokkal csak nem
(#102829) tresh: nincs a következö feleves tervben, de 1 evesbe se biztos, csak azert nezelödöm, okosodom addig Magus-t nem zaklatom ilyenekkel....eleg neki az 1.7 cdti opelem hibait megfejtenie amibe nem kicsit lenditett is elöre.... meg most plane ez a 320d fikazas, ami hirtelen jött innen, onnan kezdett el erdekelni...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz sasa134 #102826 üzenetére
Vezettem olyan Golf 5-ot ami balra huzott. Akkor a Golf 5 szar auto?
Mallorca-n hasznaltam egy hetig Fiat 500-ast.Nem tapasztaltam az altalad leirt hibak egyiket sem. (Pedig nem egy nagynevu kolcsonzobol volt az auto.)
A belter kinezete izles kerdese, ezen nem vitatkozok. Viszont ami a minoseget illeti, ugyanaz a kopogos muanyag mindketto, az 500asban viszont nehol szinezve van. Ennyi[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #102832 üzenetére
Ja ja emlékszem már Akkor ha egyszer kijössz pénteken mutatok egy másik brigádot van pár csigazabáló szerkezet. Aztán ha úgy van kihívom a srácot az 1.6 16 307 sw-vel amibe 365k van hogy meglesd ja amúgy eladó
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #102825 üzenetére
5,2-t soha nem tudtam elérni de még a 6 liter is lom kategória volt vele pedig az enyém csak 160 ló volt. Igaz országúton nem mentem vele szinte soha csak pálya vagy város.
mod:
Declare: Városban keményen kortyolja a gázolajat de országúton meg pályán viszont álom. Ilyen moci van a B6-unkban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #102827 üzenetére
5-6 évig francia autóim voltak, most kivételesen német van
(#102828) Declare: : Mágus-t keresd a vw topicba ő meg mondja milyen motor kódú CR-t kell venni ami jó
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Egyebkent ha mar hasznaltauto es dizel es vw...nem fokozom , a golf GTD ezzel a 2.0 tdi vel 170 loerövel milyen amugy? Van ezeknek is valami felelmetes remhire? nem olcsok mondjuk, de baromi fullos, kenyelmes kinezetü üles, es kifejezetten tetszik is, 170 loval azert ez a kasztni ilyen nyomatekkal klassz dinamikus lehet es meg raadasul a fogyasztasara is nagyon jokat irnak mondjuk durva, hogy hasonlo arban van egy ilyen 3as kupeval [link] ami azert nekem elegge 10/10
Problemasabb, dragabb lehet a bmw?
-
sasa134
addikt
-
bajnokpityu
félisten
válasz #27813376 #102823 üzenetére
én is éppen túl vagyok rajta.90nél jött ki, de elvileg az új lánc+feszitő vagy 2x ennyit fog bírni.
megoszlanak a vélemények, hogy 180e km, vagy élettartam lesz. Azért biztos, ami tuti, 90enként kihajintom.Qru: nekem 5.2 és 12között mindig annyit evett, amennyire nyomtam. ez egy 200lovas motortól azért korrekt.
a több éves átlag 7.5l, javarészt 90-110es tempónál. 130tól kezd komolyabban kajálni.
no, meg, ha retkes a légszűrő.[ Szerkesztve ]
-
#27813376
törölt tag
válasz bajnokpityu #102818 üzenetére
Az én 1.8-as tsimben egyszer volt lánccsere, azóta jó. Most 260.000km.
Nem csörög, nem ráz, nincs baja. Jól megy, alig fogyaszt.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
addikt
válasz !Overdose! #102820 üzenetére
Jaja.
-
TaaT
nagyúr
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #102808 üzenetére
Minden francia ipari hulladék Ja nem , de a köztudatban ez van ,ez lesz és marad Nem szeretnék belemenni ebbe a francia autók sz*r témába mert sok az elvakult "hozzáértő".
-
bajnokpityu
félisten
válasz Declare #102817 üzenetére
van alapja, de folyamatosan fejlesztik, és egyre jobbak, még ha kivülről nem is látszik.
valamint nem minden tipus ugyanannyira érintett. A kisebbek problémásabbak, az 1.8 2.0 sokkal jobb konstrukció volt alapban.Véletlenül az 1.8 2.0TSIk a győri audiban készülnek, a kicsik meg VW motorok.
-
alázógyík
addikt
válasz sasa134 #102814 üzenetére
Egy szerelő barátom mondta, hogy az 1,2 tsi-nél már váltottak szíjas vezérlésre, meg szívócsőbe fecskendezésre. A direkt befecskendezés gyakorlatilag sok típusnál okoz gondot.
Amúgy meg a Tsi vezérlése túlbonyolított, sérülékeny egységek halmaza. Sok felesleges dolog összegyúrása.
Pl. az a kiba ... kompresszor meghajtását nem tudták másképp megoldani. Az a mágneskuplung nem egy hosszú élettartamú. -
sasa134
addikt
válasz Declare #102812 üzenetére
Lehet tévedek de már 2012óta szíjasok a TSI-k, szóval az egyik legnagyobb hibafaktor ki lett küszöbülve (VW szakik kijavítanak ha nem így van).
Audi A1: teljesen véletlenül kaptam, én mindig ilyen Polo, Clio, 107 méretű kocsikat bérelek, legalábbis foglalok. általában évi 15-20 külföldi utam van munka miatt ahol autót kell bérelnem szóval elég sok kocsiban ülök - úgymond akaratomon kívül. Az A1 tehát véletlenül jött, csak ezt tudta adni a Hertz Lisszabonban. nem tiltakoztam, egy 1 év körüli fehér 1.6TDi lett (manuális váltó). Nekem eddig az A1 nem tetszett, főleg a segge, de 1 hét után teljesen megváltoztatta a véleményem. A feneke most sem tetszik igazán de minden más igen.
Benzin párti vagyok, ha nyernék a lottón, a feleségemnek benzineset vennék, de ezen kívül kb nem lehet belekötni. Nekem volt egy A3-am (2002, 1.6 benzin) és az A1 első sora tágasabbnak tűnt. Az 1.6 TDi-vel jól is megy, alul persze döglött, de aztán hátbarúg - klasszikus TDI. Kicsit hangos hidegen de pályán nem volt zavaró. Belül iszonyat fasza, nagyon igényesen van megcsinálva, marha jó volt vezetni és folyamatosan tudatja veled, hogy egy minőségi kocsiban ülsz. Jól megy, jól kanyarodik, jól áll meg, nagyon tetszett. 1-2 főre egyszerűen nem kell jobb autó (lehet nincs is nagyon...)[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
footy
addikt
válasz parandroid #102798 üzenetére
Ezt nem ertem, mire irod. Nekem mar volt olasz autom, semmi gond nem volt veluk es ar/ertek aranyban nagyon jok(hasznaltan). Az hogy nem tetszik az masik dolog.
Szerk.
Jah mar latom FFF(#102807) sasa134
1 db berauto alapjan iteled el a kocsit ?
A fentebb linkelt Polo pedig egy full fapad DSG-vel. Csak azert irom, mert onnan indult a tortenet, hogy a kerdezo minosegi/hangulatos belteret keres kis autoban. A polo pedig a highline(aminek vicc az ara) felszereltseg alatt 1 sotet tejfolos doboz.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz sasa134 #102807 üzenetére
Hat meg azert a tsi motorok is fejlödnek.....oke, a szinrelepesük eleg negativan sikeresedett, a lancnyulasok es egyebek....de azert azote eltelt mar 5-6 ev biztosan. Ujonan el tudom kepzelni, hogy mar sokat javitottak mostanra a tsi motorokon
Audi A1 milyen volt? Milyen motorral, milyen össz benyomas?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz FrankMonzano #102808 üzenetére
Egyik csaj ismerősömnek középsuliban 2001 körüli 307-e volt(1.6 benzin), 2-3 évig amíg odajártunk sose volt semmi baja,(2009-2011). Azóta is használja, csak azóta nem ismerem a kocsi életét. Ő szerette. Nekem 20 éves ford után nem volt valami kényelmes és túl sterilnek tüntek a formái bent is, de városban ide-oda(3-4km) szaladgálni szerettem vele,(lehet csak azért, mert addig se az enyémet gyilkoltam hidegen )
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz hobizoli #102801 üzenetére
TSI-t sem vennék, szóval nekem olyan mindegy, melyik jobb. Olasz kis turbós motort meg láttam ugyan eleget a céges Corsákban még Mo-n, de azok éjjel-nappal mentek, nyilván más a használat, más is jön ki belőle. Mondjuk kinyírták őket pár év alatt a 60k-ról 30k-ra csökkentett olajcserékkel, de ez nem a motor hibája, hanem a sok vízfejű pénzügyesé, meg beszerzőé, akik bármit elhisznek, amit a flottatenderre beérkezett ajánlatokban látnak.
Az olasz autókkal kapcsolatban meg hajlamos vagyok a többi párszázmillió európai előítéletében osztozni, ez már csak ilyen. Az a vicces, hogy az olasz autó még a híresen nacionalista olaszoknál is egyre kevésbé dívik. Ezen lehetne veszekedni, hogy vajon miért, nyilván ezer oka van, és ezek között jócskán van alaptalan előítélet is, de valamiért csak így alakult. Persze az is lehet magyarázat, hogy mindenki hülye, és forgalommal szemben teper az autópályán, de ez az olasz autógyártók tulajdonosait és részvényeseit az utóbbi 10-20 évre visszatekintve szerintem éppen nemigen nyugtatja meg.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
#27813376
törölt tag
válasz FrankMonzano #102808 üzenetére
Nekem volt. Sose lesz többet. Ennyit érdemel az a kocsi, egy betűvel se többet.
-
sasa134
addikt
válasz hobizoli #102801 üzenetére
Nem TSi-kről van szó hanem a régi kis szívókról. (ami régen 75, most 86 lovas). Nekem 3 évig volt ilyen 1.4-es Polom, semmit nem költöttem rá a kötelezőkön kívül.
Másreszt úgy gondolom az autót egységében kell nézni. Volt szerencsém egy hétig (bérautóként) egy Fiat500-hoz, az 1.2-eshez. Mondom , bérautó, de egy hétig használtam (közvetlenül egy új Polo és egy Audi A1 után). A motor egy dolog, gyengécske, ezt tették bele, nem tehet róla. Az viszont erős, hogy egy huszon valahányezret futott 500-as Fityó milyen elhasználtnak bír tűnni. Lötyög a kormány, kotyog, mondhatni, a pedálok nyekeregtek, a váltóbőr kikopva, a vezetőoldali kilincs műanyag burkolatát én nyomtam vissza. Mondom, mindez egy 1 éves, huszonvalahányezer km-t futott autóban. Ugyanilyen körülmények közt a Polo meg az A1 egy atombunker, minden precízen, makulátlanul működik, egyben van. A kis 500-as futóműve akkor produkálta a legnagyobb meglepetést, amikor először áthajtottam vele egy fekvőrendőrön. Hajtottam, jah, kb 3-al mentem, ahogy az ember egy ilyet megközelít. Azt hittem , kiszakad a futómű, irdatlan kellemetlen vele minden úthiba,egy kotyogós, külön életet élő fos az egész. Mivel egy gyár területére kellett vele bemennem minden nap, ezt élvezhettem naponta 2x3-szor. A Polo meg az Audi is más szint. Jó kis poén ez az 500-as, nem volt rossz a Vasco da Gama hídon lehúzott tetővel krúzolni decemberben, csak pénzt nem adnék érte.Avanti Roma
-
teratti
senior tag
Ez a Peugeot 307-es is érdekes a környezetemben van több valaki magasztalja, valaki meg a pokolba kívánja. Szeretem a Használtautó.hu-n a vásárlói véleményeket elolvasni különböző típusoknál...sokat segít a választásban.
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
tresh
veterán
válasz FrankMonzano #102803 üzenetére
Kényelem,komfort extrák terén a pözsó lesz a nyerő , minden másban a japán lesz felette.
(#102802) Declare: biztos jó, de én nem tudom átérezni ezt a helyzetet mert télen így is úgy is jár a verda 5-6 percet addig elszívok egy cigit és utána beülök azt lefúja fejem a meleg levegővel
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz tresh #102794 üzenetére
Ez nagyon kígyó pölö Ertem, koszi a segitseget. Akkor a 307 vs. Civic marad, amelyikbol jobb allapotut tudok kifogni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz tresh #102797 üzenetére
öööööööööö....na ezzel en is igy voltam, amig garazsban szalltam ne jobbara a kocsikba.... amiota, viszont az udvarrol startolok reggel, almosan, vacogva es beülök a -3 fokos autoba...na megvaltozott a velemenyem a füthetö kormanyrol
(#102799) !Overdose! : nem is kell nekem pontos ertek....de azt ha latom, hogy 80 fölött van mar a vizhöfok, akkor batrabban odalepek egy elözeshez stb...
(#102800) tboy93 azzal nincs is bajom...de autopalyan, mennyit forog az 1.4 es? siman 4000 fölött ...plane 4 emberrel, csomagokkal agyigrakva.....azt az 1.4 poloban is borzasztoan eszrevenni mindenben....amugy varosban, 10-20-30 km orszaguton nagyon szepen fogyaszt az is....autopalyan, plane ha beülnek meg 3an na ott erezhetöen mas szögben kell nyomni a gazpedalt...en csak ezen akadtam fenn de amugy mindenhol olvasni, h jol fogyaszt az a motor!
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #102798 üzenetére
pedig egy TJET motor sokkal kevesbe nyugos konstrukcio, mint a VW TSI-jei
csak hat a begyepesesdett eloiteletek ugye... foleg tudatlanul
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Segway ninebot Kickscooter Max G2 roller
- Liftor Active - fekete, szövet+háló - ÚJ BONTATLAN