Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
őstag
válasz
Csaby25 #103048 üzenetére
Koszi mindenkinek!
A tesomnak van egy 2002-es 1.6 Octaviaja, hatchback, eladna nekem
Felszereltseg: Digitalis klima, elekromos ablakok, alufelni, fogyo alkatreszek nemreg cserelve, jo allapotu gumik, azt mondta ha ket ev alatt valami elromlik, ingyen megoldja nekem..
Szerintetek mennyit erdemes adni erte, figyelembe veve azt is, hogy megbizhato elado
Koszi! -
DeFranco
nagyúr
lepattant egy pici a kocsi fényezéséről (egész hülye helyen, a c oszlopon, menetiránynak hátrafelé, mindegy)
rendeltem stiftet, de az van a leírásában, hogy 15C alatt nem szabad vele dolgozni.
fűtött garázsom természetesen nincs.
tudtok adni valami megvalósítható ötletet hogy oldjam meg, hogy ne kelljen megvárni vele a tavaszt?
-
Agostino
addikt
[footy] - hamarosan jön a próbaüzem, már csak a lassan második x-be lépő polomon kell túladnom. sajnos számomra kínai a különböző benzinmotorok mibenléte, gondolom a mostaninál még mindig modernebb lehet. jó menet lejátszani az eladást. kb. örülök ha valaki ad érte valamit.
[peterkeT] - a fogyasztás engem sem aggaszt annyira. egyszerűen vannak racionális tényezők amelyek mellett minden adat csak félrebeszélés. kezdve a kocsi önsúlyától egészen a használat módjáig. én is öregurasan vezetek mostanában, régebben még oda-oda léptem, de mostanra elmúlt ez a korszak. inkább szépen nyugodtan vezetek - pláne mivel nem egyedül ülök az autóban. szerintem ehhez a stílushoz elég az 1.6, legalábbis nem látom be mihez kellene nekem több erő. most az autóm 60LE/750kg és tökéletesen megfelel a mozgékonysága. az altea pl. 102LE/1300kg -
a dízel - benzin kérdéskör számomra gyorsan lezárult. kb. minden héten pénteken elmegyünk vele a pár kilométerre található bevásárlóközpontba. hétköznap csak a garázsban áll, mert tömegközlekedünk. havonta egyszer felkerekedünk és kétszer 210 km-t autózunk. ergo nagyon keveset gurulunk vele. éppen ezért furcsa belegondolnom abba, hogy a mostani autóm bár években öregúr, a motorban csak 230 000 kilométer van. hasonló körú járgányok sokszor már 300k felett vannak.
tl,dr.: megmagyaráztam magamnak miért van igazam. great!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
parandroid #103291 üzenetére
Sajnos el kell fogadni, hogy ha egy közel 1,5 tonnás autót elkezdesz haszálni, akkor az akármilyen modern pédétédéi, az, hogy sikerüljön 4-5 liter per 100 km között tartani, az bizony erősen függ attól, hogy sikerül-e beállnod az autópályán egy kamion szélárnyékába, és ott haladni folyamatosan 90-nel, lehetőleg sík terepen.
Ezt cáfolnám. A modern dízeleknek elég hosszú áttételei vannak, ahhoz, hogy ne kelljen trükközni. 5 liter vígan hozható pályán 120 és 140km/h között.
Ezek 2600-at forognak 160-nál.
Mielőtt kérdeznéd, van ilyen autóval tapasztalat, meg a régebbi dízelekkel is.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
parandroid #103291 üzenetére
Nekem egy kis 1.4 16V B Corsam van jelenleg, biza, télen, 4-5-6km távokon városban bepapálja a 9et - igaz nem is megyek kímélő üzemmódban, átlagosan folyok a forgalommal.
Hosszúban, 2 személy + csomag átlag 90es tempóba (2 hegyet meg kell mászni, ebből egy elég szerpentines) 6-6,5.
Én is sokaltam, aztán utánaolvasva rájöttem, hogy ez ilyen, nincs mit ezen rugózni. -
parandroid
félisten
válasz
Agostino #103289 üzenetére
A fogyasztás kezd egy kicsit olyan téma lenni, mint a használt autók futásteljesítménye. Mindenki kevés km-es autót keres, és ezért teljesen irreális számokkal hirdetik az autókat, ugyanígy teljesen abszurd dolgokat kezdenek mutatni a gyári, illetve élménybeszámolós fogyasztási adatok is. Sajnos el kell fogadni, hogy ha egy közel 1,5 tonnás autót elkezdesz haszálni, akkor az akármilyen modern pédétédéi, az, hogy sikerüljön 4-5 liter per 100 km között tartani, az bizony erősen függ attól, hogy sikerül-e beállnod az autópályán egy kamion szélárnyékába, és ott haladni folyamatosan 90-nel, lehetőleg sík terepen. Normális, hétköznapi hazsnálatnál pedig mihelyst városba érsz, vagy odalépsz neki autópályán, esetleg még hideg is van, vagy a motornak nincs ideje üzemi hőmérsékletig jutni, akkor bizony borzasztó zsomjas lesz. Személy szerint 6 literes vegyes fogyasztás alatt nemigen vagyok hajlandó semmit elhinni, és akkor már utánanézek, hogy hogyan is van az az autó használva, de itt nyilván az is fontos, hogy te milyen használatra szánod. Az meg, hogy kisköbcentis turbós benzines, vagy sima szívó, megint nemigen fog számítani, hiába írják az előbbihez a pár literrel kisebb értékeket, mihelyst hétköznapi használatba kerül az autó, és odalépsz neki, ugyanott fogsz tartani vele. Tc-n csináltak egy ilyen tesztet kicsi turbósokkal szívó benzin ellen, ott is ugyanez jött ki nekik. Szóval ha nem vészesen alulmotorizált autót használsz, akkor dízelben 5-8 között, benzinesben 7-10 között teljesen normális lesz a kombinált fogyasztás, az ennél kisebb, vagy nagyobb értékeknél már mindenképpen meg kell nézni, hogy mi van mögötte.
Szerk.: Az meg, hogy melyik motor, vagy mekkora teljesítmény kevés, az meg megint olyan dolog, ami rendszeresen visszatér a topikban. Ez olyan, mint a dízel-benzin vita, de ebbe nem vagyok hajlandó belefolyni, mert elfogult vagyok a papás vezetés mellett, én a 105 lovas, 1250 kg-os 1,6-ost cseréltem le 115 lovas, 1500kg-os 1,8-asra, és egyiket sem éreztem kevésnek. Mielőtt előjönne az összehasonlítás hiánya, használtam rendszeresen erősebb autókat is, azon kívül, hogy az autópályás utazósebességet előbb, illetve rugalmasabban éri el, személy szerint nemigen foglalkoztatott a különbség. El tudom fogadni, ha valaki mást mond, legfeljebb nem értek vele egyet. Neked kell eldöntened, hogy neked mi elég, a LE/kg arány kb jó iránymutató.
p
-
Agostino
addikt
válasz
footy #103288 üzenetére
a fogyasztáson rugóztak páran, ahogyan utánakerestem. viszont nem olyan borzasztó szerintem egy ekkora autóhoz. mondhatni átlagos. illetve sokak szerint az 1.6 kevés. mondjuk azt sosem írják mihez képest. ahhoz, hogy elvigyem a családomat 200 kilométeren kényelmes tempóban, szerintem elég.
-
footy
addikt
válasz
Agostino #103243 üzenetére
Az Altea nem rossz gep. A formaja nekem bejon, a miniegyteruek kozott kifejezetten tetszetos. A belter elegge muanyag, de szerintem ezert az arert rendben van. Nagy kinjuk nem szokott lenni. Az ulespoizcio kellemes, hely van eleg. Ilyen aron szerintem kellemes ajanlat.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
parandroid #103285 üzenetére
El lehet abban férni
-
tresh
veterán
válasz
parandroid #103285 üzenetére
ha úgy van verd le a biztit, nagy meglepetés lenne ha nem indulna a tesla
uhh Frankfurt-ot de szerettem mennék is vissza de asszony nem akar németbe költözni
De az osztrák részre már hajlik
-
parandroid
félisten
válasz
tresh #103284 üzenetére
Itt Frankfurtban a nagyobbik lányomat hordjuk fogszabályozni, a fogászat mellett van a Tesla-szalon, ott szoktak lógni az udvaron a konnektorból.
De a minap az IKEA áruátvételnél is mellém parkolt egy, röhögtem is, hogy remélem komplett konyhabútort visz vele haza a tulaj, de csak néhány polclapot vett.
Szerk.: Élőben borzasztó durva egyébként, hogy teljesen hangtalan, nem tudom, mikor fogjuk ezt megszokni az elektromos autóktól. Szaladgálnak egyébként Zoe-k, Leaf-ek, pár Ampera mutatóba, meg egy csomó Twizzy is, na az még egy vidám kis látványosság, csak ne lenne olyan drága.
p
-
szőröscica
addikt
válasz
parandroid #103274 üzenetére
Ha már koreaiak. Ez az új Sorento nekem nagyon tetszik. Nem vagyok egy SUV mániás, de egy ilyennel szívesen elkrúzolgatnék 110-el Dél-Spanyolországba.
-
parandroid
félisten
válasz
hobizoli #103278 üzenetére
Inkább a Golfot és a Passatot.
deicide: Opel és Ford a németeknél kicsit hátrébb van, itt a németeknél az ultimate cégautó a Passat, és a 3-as BMW. Eggyel kisebb méretben meg egyértelműen a Golf, Astra/Focus maradnak örök lemaradók.
Visszatérve a külföldi gyártókra, németeknél a Renault nem kis fegyvertényt hajtott idén végre azzal, hogy nagy nehezen ismét sikerült a legnépszerűbb nem német autógyártónak lennie, megelőzve a Hyndait (a 8-9. helyen vetélkednek egyébként). Mondjuk ehhez annyi csalás kell, hogy a Skodat és a Seatot németnek lehet-e vajon venni, de mivel mindkettő masszívan VAG érdekeltség, mondhatjuk, hogy az említett 2 gyártónak sikerült egyáltalán betörnie a top10-be. Az első japán gyártó a Toyota a 11. helyen, durva mélyrepülésben (-5% egy éppen bővülő piacon). Szerencsétlen Honda éppen a 24. helyen csúszik még lejjebb, szóval annyira azért nem meglepő a döntésük.
Szerk.: Adatok még mindig innét, érdemes átfutni a táblázatot.
joamilestone: A hátulja kissé furára sikerült. A Sportage valahogy egészségesebben van lezárva, szerintem a miniterepjárók között az néz ki a legépkézlábabb módon (szaladgál is belőle jó sok, igaz, Káskájból is - tököm tudja, hogy kell leírni). Igazán átemelhették volna annak a seggét ide is. De különben is, akkor már inkább CX-5 / CX-7.
p
-
válasz
FrankMonzano #103280 üzenetére
Cliorol nem tudok nyilatkozni, nem nagyon volt vele meg dolgom, lehet hogy tenyleg egy tank
-
deicide
veterán
válasz
parandroid #103274 üzenetére
Jaa, értem, igen. Ha csak itt a cégnél nézek körül, akkor Opel a legtöbb cégautó, a többi Ford. És hasonló lehet a trend idehaza, de külföldön is. Csak a magánvásárlókból meg biztosan nem lehet fenntartani egy üzlethálózatot, ha ráadásul a modellpaletta nem erős.
A Hyundai van talán jobb helyzetben, a cégvezetés vett i30-akat is nemrég, talán ők megvetik a céges bizniszben a lábukat.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
parandroid #103274 üzenetére
digoknal mondjuk a Alfa feljebb pozicionalt, a VAG is inkabb az Audi-t celozza oda, nem a Skoda-t
-
hobizoli
nagyúr
Jaj...
-
parandroid
félisten
válasz
deicide #103273 üzenetére
Pont azt modnom, hogy amelyik gyártó nem tud betörni a cégautópiacra, annak marha nehéz dolga van. Németeket ugye bármilyen cég szívesen vesz, francia cég presztízskérdést csinál a francia autókból, olaszok szerencsétlenek küzdenek, de azért a Pandát és a Puntot nem lehet mindenhova betenni cégautónak, más meg nemigen van, ha nem akar németet, akkor vesz franciát (ugye az előbb említett jószomszédi viszony). Japánoknak, koreaiaknak borzasztó nehéz dolga van épp emiatt, ha meg nem sikerül a középosztálybeli családok ízlését sem eltalálni (lássuk be, a Honda ebben nem kimondottan erős), akkor marha nagy gondban vannak.
p
-
deicide
veterán
válasz
parandroid #103269 üzenetére
Azért itt is van fizetőképes kereslet, ha nem is nagy, nyilván nem a Magyar piac miatt tartják fenn a gyárak a konfigurálhatóságot, hanem mert a pörgős piacokon megvan rá az igény. De lehet, hogy eltántorított volna az Opeltől, ha csak előregyártott konfigurációkból lehetett volna választani.
Az persze megválaszolatlan kérdés marad, hogy az Accord gyenge számaiban mennyire játszhatott közre az opciók sovány száma.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
parandroid #103269 üzenetére
Luxembourg az eléggé francia behatás alatt lévő terület, az autók 85%-a ennek ellenére német (audi, bmx, merci, esetleg vw). Ami francia, azon általában francia rendszám is van, vagy 10 éves bevándorlóautó.
-
tresh
veterán
válasz
parandroid #103269 üzenetére
Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
Na ja mert a németek keményen tolják a hazai piacot tök mindegy hogy autó, furógép, vagy ceruza. Szerintem ez normális dolog
-
parandroid
félisten
válasz
deicide #103248 üzenetére
Akartam kérdezni, hogy a konfigurálhatóság mennyire probléma ott, ahol mindenki úgyis külföldről behozott használtat vesz. Mondjuk az Accord tipikusan nem cégautó (szemben a német prémiummárkákkal), és mivel az eladások jó része azért nyugaton is céges, ez nyilván érzékenyen érinti a Hondát is. Ugyanez akár igaz lehet egyébként a többi Japánra is, sőt, a franciákat kivéve a francia modellekre is, arról meg már korábban szó volt, hogy az olaszok már maguk sem olyan szívesen veszik a saját autóikat, szegény Fiat otthon is küszködik, még ha az első helyen is. Volt már erősebb is a sarkában loholó németekhez képest, na. Jellemző módon egyébként a legnépszerűbb modell a piacon a Fiat Panda... Németeknél ugyanekkor Golf, Passat, Polo az első három 2014-ben, az a durva, hogy a 6. helyezett az első modell, ami nem VAG. VW meg még az olaszoknál is második a gyártók között, harmadik meg a Ford. Most még nem láttam olyan statisztikát, hogy a német eladásokból mennyi volt tavaly a céges, de gondolom a 2013-hoz hasonló durván magas számok jönnek majd megint.
p
-
Declare
őstag
válasz
Agostino #103262 üzenetére
Hat mert nincsenek is egyseges autok
Minden tipusbol vannak gyartasi hibak, gondatlan tulaj miatti hibak, elözö gondatlan tulajbol eredö hibak stb....valaki belefut valami ilyesmibe, az telehuhogja az összes forumot, hogy ez a marka/tipus/motor egy utolso hulladek....a masiknak meg szerencseje van, az meg az egekbe magasztalja....ez mindig igy volt/van lesz minden markaval/minden tipussal
-
Agostino
addikt
válasz
runner 125 #103259 üzenetére
mutasd, mid van : ))
[joamilestoné] ezzel tisztában vagyok, de márkánként, fajtánként az internet ezer zúgából jó ég tudja mikori infókat előtűrni esélytelen. minden ember másról számol be, nincsenek egységes adatok.
-
tresh
veterán
válasz
runner 125 #103259 üzenetére
Nincs is olyan komfortja a futóművének mint a torziós
(#103260) joamilestoné: +1
(#103258) Agostino : sajnos elég szűk a kör, és néha úgy érzem felesleges lenne beírnom is mert az emberek többsége amint 10-en beírják hogy ne hogy meg vedd én hiába írom mire figyelj a vásárlásnál. Vagy legalább is így érzem. Sok lúd disznót győz esete áll fent. No mindegy
-
Agostino
addikt
válasz
tresh #103257 üzenetére
"Nem pl azt hogy figy a 306 torziós hátsó felfüggesztésű figyelj rá hogy ne terpesszen mert akkor híd csere ami ma már max 70k és utána 10 évig megint nincs baj vele vagy hogy ez egy jó alku pont."
bár lenne egy ilyen tudásmag valahol. akár fizetnék is érte és szerintem nem vagyok egyedül vele. ilyen infókra volna szükség, nem amit te is említettél mantrázásokra.
-
tresh
veterán
válasz
tboy93 #103252 üzenetére
Nem, irtó egyszerű a dolog vásárlás előtt tanács kérés és információ szerzés. Ami pl japó autók esetén vagy német autó vonalon működik de ha csori be meri írni hogy francia autót szeretne kb 3 választ kap 3F betűset nem veszünk, sz@r csigazabáló, felejtsd el. Nem pl azt hogy figy a 306 torziós hátsó felfüggesztésű figyelj rá hogy ne terpesszen mert akkor híd csere ami ma már max 70k és utána 10 évig megint nincs baj vele vagy hogy ez egy jó alku pont. Vagy hogy ha régi 1.9 Td-t venne 306 ból bosch adagolósat vegyen mert a lucas sz@r mint pl a mondeok esetén is kerülik mint a bűnt és így tovább. Nekem ez a bajom semmi más és nem vagyok francia fanatikus se német se japán se semmi.
Én is befejeztem úgy is marad minden az eredeti hozzáállásban és felfogásban.
-
válasz
kalmanchris #103255 üzenetére
Na ugy gondolom mindannyian kifejtettuk velemenyunket, reszemrol tema lezarva
-
sasa134
addikt
végre van egy kis tűz a topicban
-
mycso
veterán
válasz
kalmanchris #103249 üzenetére
Áhh ez biztos PS, hiszen egy honda soha nem gyulladna ki, csak a sz@rfosch franciák.
A TC meg pár éve olyan mint valami vicclap, vagy best magazin. Nem igazán lehet arra adni, amit ők írnak. Pedig régen tényleg jó cikkeket/teszteket csináltak.
-
válasz
kalmanchris #103249 üzenetére
Acsi en egy szoval nem mondtam hogy "csak a honda"
Csupan azt mondom hogy engem a francia autok nem gyoztek meg. Inkabb japan parti vagyok az teny, de attol elismerem hogy mas gyartoknak is vannak jo autoik (punto, astra, b5 passat, ceed, i30, focus stb).
tresh keteselyes a dolog vagy te vagy olyan mazlista hogy egyikkel se volt bajod vagy az en ismeroseim voltal mind szerencsetlenek
-
tresh
veterán
válasz
tboy93 #103246 üzenetére
Azt írtam is neked hogy a psa vizsgálja mert fingjuk sincs mitől van ez 2.0 hdiknél van ez a probléma. ( most kb minden márkából lehetne ilyen dolgokat sorolni ) én se állítom azt hogy hude király mind.. de azért ahogy itt és a köztudatban élnek az néha már vicc. Csak pár autóm ami volt francia vonalon/ van otthon a családba.
Clio 1 91-es 1.4 benya 189e vettem 250-el adtam el még ma is rója az utakat munkás autóként a mostani tulaja a barátom.. kopó alkatrészeket cserélt rajta csak ahogy én is most idén fogja kivonatni a forgalomból mert már a karosszéria feladta a harcot 24 év után..
306- 1.4 benya 93'-as tankoltam +olaj csere és mentem vele(persze előtte kötelező nagy szervice volt).. akinek eladtam srác 2 szer hívott fel hogy megköszönje hogy ilyen remek kocsit adtam el és hogy nagyon jól szolgálja.
Megane 1 1.6 - 85k val vettem kint 3ik bevásárlós autó volt . 150-el adtam el haver cégének ahol még most is megy 3éve már .Egyszer se állt le igaz elszállt az ablakemelő biztije..ill egy kontaktos hátsó lámpa testet csináltam meg rajta. Most 285 ezer km van benne.
Illetve volt nálam használat alatt egy xsara 01'-es 1.6 16v 6 hónapig ..meg akartam venni de a cég ahol akkor voltam nem nekem adta el hanem beadta és beszámította egy újba..a márka szerviz meg majdnem 2 szer annyit kért érte... ja igen a hibalista : 1 izzó elől, egy megdöglött motorspricni, egy lyukas klíma hűtő (pályán kavicsot kaptam ) + meg egy légzsák átvezető kábel törés..
Nem tudom tuti én vagyok mázlista egyszer se hagyott egyik se az út szélén.. ill bocsánat hazudok a megane-al én álltam meg mert az egyik gyújtás trafóm beszart és nem volt kedvem 3 hengerrel hazamenni vele ez a vásárlás 1 napján volt..most ezek alapján ha még mindig hulladék mind és jobb 6-700ezerét egy 3-as golf tdi mint egy full extrás xsara ami 10 évvel fiatalabb akkor tuti nem velem van a baj .
Szerk:
Ja jelenleg van egy 2006/12 havi laguna 1.9 dci(apámé) , egy golf V variant 1.6 16v (anyámé), egy ódi a4 99-es(saját), egy clio 2012-es (céges kulcsos). Ezek közül 3-at tippelhetsz melyikkel álltam a legtöbbet az út szélén segítek a golf volt ami vadi új null km- kora óta nálunk van -
Declare
őstag
válasz
deicide #103248 üzenetére
Jajaj en is ezt birom a nemet kocsikban (is
), hogy van egy alap, ami tenyleg fapad....de azt teszel bele amit szeretnel. Ha kell a bose hifi de nem kell a börüles, hat akkor ugy....bar olvastam, hogy a bmw most pont azon dolgozik, hogy atlathatobb csomagokba pakoljak az extrakat, mert felmeresük szerint zavarja mar a vasarlokat a tömenytelen lehetöseg
azert remelem nem jutnak el oda, mint a japok, hogy van 3 csomag azt jonapot
-
kalmanchris
tag
válasz
tboy93 #103246 üzenetére
Csak a Honda! Az sem rémlik hogy milyen típusú az autó, de tudjuk mik voltak a hibái
Mint már írtam, franciába és olaszba sorra tömve vannak a leállósávok lerobbant autókkal. Nem igaz? A szervízesek és bontósok a benne vannak az első 10 leggazdagabb ember között. Nem igaz? Soha nem a hanyag tulajjal van a baj. Nem igaz? Lehet találni mindent, egy-egy elkapott infóból megvan a vélemény egy egész nemzetről. TC szerint sz.r a V6 tdi. Itt mégis van, aki elégedetten használja. Na? Sz.r a német, mert ezt olvastam, meg mert monda a Hondás ismerősöm?
#103236) Agostino: Nézz meg egyet! Ha jó állapotban van, igényeidnek megfelel, akkor miért ne? Persze, mindenki mást mond. Gyula barátom eladta a passat-ot, mert futómű mindig gallyra ment, klímacső eldurrant... Csak tdi motort sajnálta. Tré a passat? Ugyan!
-
deicide
veterán
válasz
szőröscica #103231 üzenetére
Lehet, hogy a Nyugat-európai vevő nem a legalja felszereltséget veszi a prémium-márkákból, mint az itthoni kisebb pénzű vásárlóközönség és a prémium tényleg azt jelenti ott, amit kell, nem csak a nevet, hanem az extrákat is.
De pl nekem az Opelnél is a szénné konfigurálhatóság tetszett, hogy magam válogathatom össze, hogy mit kérek bele és mit nem. Persze itt súlyos százezrekkel dobálózik az ember, mert pl az Infinity hang is 170K volt, de választható és nem nekem kell utólag a fél cosmagtartót elfoglaló ládát beletetetni.
-
válasz
szőröscica #103235 üzenetére
Ja hogy ennyire nincs külön vásárlási lehetőség a Hondánál? A Fordnál van, azt tudom. Ohh
-
válasz
tresh #103237 üzenetére
Nem mind szar, de azert eleg sok "erdekes" dolog van a francia autok korul. Multkor az ongyullado citroen amit linkeltem?
Nagybatyamek vettek anno uj meganet, annyi elektromos nyug volt vele hogy eladtak es vettek egy uj corsat. Bar az is fos volt, nem birta a nem premium dizelt, illetve a bal elso fenyszoro izzo hetente kiegett
Akkor havernak volt 306 (vagy 406
) peugeotja, gyakorlatilag minden letezo elektronika behalt rajta
ulesfutestol kezdve elektromos ablakemeloig. Eladtak vettek helyette egy golfot. Anya 206-oson tanult vezetni, nem volt olyan ora az oktatoval amikor ne lett volna baj a kocsival
A franciak engem nem gyoztek meg, pedig mar az olaszokat is el tudom fogadni, pl. punto
no mindegy
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tresh #103242 üzenetére
Azt kifelejtettem, hogy az autót Németo. venném, forgalomba helyezés, szükséges cserék, stb ezen kívül lenne.
Focus Mk1 simán ki kell jöjjön ennyiből - itt, forgalomba helyezett, 2002-es példányok is 2000 euró alatt vannak(#103244) alázógyík: az, kb ugyan az mint az Ibiza, tudtommal, csak beletóldottak egy voala, sedan
IbizaCordoba?(#103243) Agostino: volt főnökömnek ilyen (Alttea) volt, nagyon meg volt vele elégedve
-
gzbotii
nagyúr
Még mindig tanácstalan vagyok, így újra feldobom a témát: 2500 euró (780.000Ft) milyen, bár 2002 utánni, 1.4-1.6 (lehetőleg szívó) benzines kocsit javasoltok?
70% városi közlekedésre kellene, de ha van csomagtér, az is előny (egyetemistaként, a sok befőttes üveg meg a krumpli is el kellene férjen valahol, amikor jövök vissza egyetemre)
-
tresh
veterán
válasz
alázógyík #103238 üzenetére
De de minden reggel megy a virtuális
e-péniszméregetés a parkolóba(#103240) hurenzon: bocs lehet félre érthető voltam, nem neked hanem kiegészítve a te írásod mellékeltem a fanatikusan 3F betűs autókat nem veszünk kollégáknak. De pl ha tudnák hogy a rommá dicsért Ford Mondeo motorjuk 2.0; 2.2 tdci pl psa hdi akkor is rossz lenne a francia technika ?
-
tresh
veterán
válasz
hurenzon #103234 üzenetére
Tanuld már meg minden francia autó sz@r ez nem kérdés
Csak a jobb oldalon lévő kipufogós autók a királyok pl honda,suzuki .Ja nem de ez lényegtelen
Imádom amikor úgy alkotnak véleményt hogy a szomszéd kutyájának aki eladta az etetőtálkáját annak a gyártójának az egyik szalagmunkásának volt egy picasso-ja és ő mondta hogy soha többet nem vesz mert akkora sz@r. Volt nem egy nem kettő francia autóm , most németem van mert ezt is kiakartam próbálni de semmivel se érzem többnek mint a korábbi autóim sőt
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #103233 üzenetére
Én ezt így nem mondanám, a nem prémium gyártók közül talán a Ford az egyik legjobban konfigurálható. Véletlenül van pont Honda Accord és több Ford is a családban, mindet újonnan vettük. A Fordnál még a Transitba is tudtunk kérni állófűtést, meg egy csomó dolgot, úgy hogy nem kellett 20 másik, számunkra felesleges dolgot is megvenni. Viszont vannak kis csomagok is, amik együtt olcsóbbak, mint ha külön-külön vennéd.
Mikor az Accordot vettük, volt az Elegance meg az Executive és örüjjé. Ha csak egy valami kéne az Exeből, ami nincs az alapban, vedd meg egy millióval többért az Executive-ot.
-
válasz
szőröscica #103231 üzenetére
Tökéletesen igaz, hogy ha veszel egy mercedest, bmw-t vagy audit, akkor ott a felszereltségi szintek amolyan jelképes dolgok, minden komolyabb vagy hasznosabb extráért súlyos forintokat kell fizetni, ellenben a Honda ugye a 3 csoportba kb. minden belepakol szépen fokozatosan, és csak parasztvakító dolgok maradnak extra-extraként. Viszont tény, 2-3 motorral és még mindig kevés új extrával nem lehet megmaradni egy olyan mezőnyben, ahol ha van elég pénzed, szénné tudod konfigurálni az autódat. A Ford is hasonló extralisra szempontjából, mint a Honda, igaz, kicsit több a csomag.
-
szőröscica
addikt
válasz
Tsebacsi #103205 üzenetére
A saját topikjában kiveséztük igazából az elbaltázott extrapolitika (kb. két felszereltségi szint, nulla konfigurálhatóság) és a nagyon szűk motorkínálat a veszte. Én ha új autót vennék, inkább vennék egy jól extrázott Accordot, 6-ost, 508-ast, mint egy fapad hármas bmw-t, vagy karikás csodát, netán csillagtolót. De úgy látszik, az embereknek a ,,presztízs" rengeteget jelent, még ha közben a szálka szúrja is a seggük.
-
sullerj
tag
válasz
FrankMonzano #103151 üzenetére
Üdv!
Nekünk ilyen van 3000 km-t vezettem kb, mi szeretjük, igaz rövid távokon használjuk, és valóban 8 körüli, feletti fogyasztása van városi használatban. A miénken a központi zárhoz kellett hozzányúlni vásárlás után, a bal hátsó betegeskedett, olykor nem nyitott-zárt. Nem egy gyorsvonat (1.4), de ezres suzka után kellően dinamikus
, bár ötödikben 100 felett elég magas fordulatszámon pörög, lehet autopályázásnál idegesítene (de nem arra használjuk). 200km-el ezelőtt kigyulladt a motorkontroll lámpa, kód kiütése óta (aztán agipról omv-re átállás és "kiégetés") óta nem jött vissza. Kicsit kemények az ülések, ültem már kényelmesebb kocsiban is, de elmegy. Szerintem minőségi a beltéri kidolgozása, bár sokan unalmasnak tartják, szerintem az almeratol pl. szebb, bár mintha az nagyobb/tágasabb beltérrel rendelkezne. A feleségem is hamar megszokta a kocsit, szereti, könnyű vele parkolni. Így ennyi jut eszembe. A nagyszerviz (vezérlés,olaj, szűrők, gyertya, ilyesmik) munkadíjjal egy százas körül.
-
Agostino
addikt
válasz
kalmanchris #103224 üzenetére
jelenleg is elsősorban a xsara picassokat nézzük, azok a szerelem-autók. de ha nem racionális döntés, nyilván nem akarom megszivatni magam. az itt felsorolt autók is tetszenek: altea, cmax, octavia. golf és scenic annyira nem gyere be. picassora visszatérve az tántorított el, hogy egyesek szerint az 1.6 kevés alá, sokat eszik vele, vegyek 1.8-at. ja, csak az éppenséggel ritka, mint a fehér holló.
-
sasa134
addikt
válasz
MunezXBK #103206 üzenetére
Mondjuk,a piac diktál és a piac áraz: ha csinálsz egy szűrést , mondjuk 2009-től, max 120k km, Accordból találsz pár százat, Audiból, BMW-ből, Passatból több ezret Németországban. Nagyon nem megy a Hondának, mármint ami az eladásokat illeti.Így meg végképp feladták az egészet Európában, értelmes családi középgateriás kocsi nélkül elfognak tűnni a piacról szerintem.
nekem nagy dilemma volt egy Accord, igazán tetszik, a 2lityis benzineset akartam de így letettem róla, félek nagyon fog esni annak a kevés Accordnak az ára mivel nem jön az utód, olyan, mintha megszűnt volna a brand. Szomorú. -
tresh
veterán
válasz
kalmanchris #103224 üzenetére
lybra ?
Nem akarod sz*patni vele szerintem
-
Agostino
addikt
válasz
Mágus2 #103211 üzenetére
octaviákat nézegettük, de szerintem ott egy épkézláb modell 1.5 m fölött akad. de lehetséges, hogy tévedek
[rvilike] : c-max egy gyors utánajárás után hátránynak azt hozta fel, hogy az 1.6 benzin kevéske. nekem meg nem kell dízel, mert nem megyünk annyit vele. amúgy mint autó, tetszik. el tudnám képzelni. majd elfelejtettem, a kérdésem ez volt.
-
Declare
őstag
válasz
runner 125 #103188 üzenetére
es ebben a kupac összeolvadt aluminiumban mi van 2 milla?
Hogy valaha nagyon menö auto volt? Max eszemi ertek a tulajnak....hogy tulelete
mod
(#103215) tresh: ahha ok...ha lenne egy 80 millios lambom, biztosan egy rommatörött es kiegett, baleset soran kiszakadt feket szeretnek alatenni
-
zolikaDB
veterán
-
Agostino
addikt
csak kíváncsiságból: 1 000 000 forintért mi lenne jó választás ha az alábbi feltételekből nem engednék: benzin, 1.6 motor, digit klíma, kombi / egyterű? sajnos autóvásárlás jogi tudnivalóiban nem kaptam itt segítséget, hátha ilyen téren inkább otthonosan mozognak a topik látogatók.
-
tresh
veterán
válasz
kalmanchris #103207 üzenetére
diesel audit
-
LógaGéza
veterán
válasz
FrankMonzano #103203 üzenetére
Milyen 7gen volt? Hány ajtós?
LuckyL
Az a baj, hogy tapasztalatom sincs ilyennel, nem tudom megmondani miért profi valakiAmúgy is, itt keleten semmi nincs...
-
FrankMonzano
őstag
válasz
emilio3 #103200 üzenetére
Ertem. Ranezesre puritannak tunik, foleg h puritanabb ranezesre mint a honda, amiben ultem. Talan eloben is ranezek.
Tboy: ultem az ufoban is, az joval masszívabb mar. Ez a 7gen engem annyira nem gyozott meg, igaz csak allt, nem mentunk vele, mert rohadt es kedvem sem volt kiprobalni.
-
tomiii.
aktív tag
Urak, kevlároztatott mostanában innen valaki? Eger környékén nem sok a lehetőség, hátha a Nagyfaluból valaki tudna árat/ajánlott helyet mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Motoros topic
- Elden Ring
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Új Dell 14 Inspiron 5435 FHD+ Ryzen7 7730U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega 8 Win11 Garancia
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest