Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa134

    addikt

    válasz hobizoli #102801 üzenetére

    Nem TSi-kről van szó hanem a régi kis szívókról. (ami régen 75, most 86 lovas). Nekem 3 évig volt ilyen 1.4-es Polom, semmit nem költöttem rá a kötelezőkön kívül.
    Másreszt úgy gondolom az autót egységében kell nézni. Volt szerencsém egy hétig (bérautóként) egy Fiat500-hoz, az 1.2-eshez. Mondom , bérautó, de egy hétig használtam (közvetlenül egy új Polo és egy Audi A1 után). A motor egy dolog, gyengécske, ezt tették bele, nem tehet róla. Az viszont erős, hogy egy huszon valahányezret futott 500-as Fityó milyen elhasználtnak bír tűnni. Lötyög a kormány, kotyog, mondhatni, a pedálok nyekeregtek, a váltóbőr kikopva, a vezetőoldali kilincs műanyag burkolatát én nyomtam vissza. Mondom, mindez egy 1 éves, huszonvalahányezer km-t futott autóban. Ugyanilyen körülmények közt a Polo meg az A1 egy atombunker, minden precízen, makulátlanul működik, egyben van. A kis 500-as futóműve akkor produkálta a legnagyobb meglepetést, amikor először áthajtottam vele egy fekvőrendőrön. Hajtottam, jah, kb 3-al mentem, ahogy az ember egy ilyet megközelít. Azt hittem , kiszakad a futómű, irdatlan kellemetlen vele minden úthiba,egy kotyogós, külön életet élő fos az egész. Mivel egy gyár területére kellett vele bemennem minden nap, ezt élvezhettem naponta 2x3-szor. A Polo meg az Audi is más szint. Jó kis poén ez az 500-as, nem volt rossz a Vasco da Gama hídon lehúzott tetővel krúzolni decemberben, csak pénzt nem adnék érte.

    Avanti Roma

  • parandroid

    nagyúr

    válasz hobizoli #102801 üzenetére

    TSI-t sem vennék, szóval nekem olyan mindegy, melyik jobb. Olasz kis turbós motort meg láttam ugyan eleget a céges Corsákban még Mo-n, de azok éjjel-nappal mentek, nyilván más a használat, más is jön ki belőle. Mondjuk kinyírták őket pár év alatt a 60k-ról 30k-ra csökkentett olajcserékkel, de ez nem a motor hibája, hanem a sok vízfejű pénzügyesé, meg beszerzőé, akik bármit elhisznek, amit a flottatenderre beérkezett ajánlatokban látnak.

    Az olasz autókkal kapcsolatban meg hajlamos vagyok a többi párszázmillió európai előítéletében osztozni, ez már csak ilyen. Az a vicces, hogy az olasz autó még a híresen nacionalista olaszoknál is egyre kevésbé dívik. Ezen lehetne veszekedni, hogy vajon miért, nyilván ezer oka van, és ezek között jócskán van alaptalan előítélet is, de valamiért csak így alakult. Persze az is lehet magyarázat, hogy mindenki hülye, és forgalommal szemben teper az autópályán, de ez az olasz autógyártók tulajdonosait és részvényeseit az utóbbi 10-20 évre visszatekintve szerintem éppen nemigen nyugtatja meg.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák