Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Szia,
Én is Prius 2rol váltottam, nagyon hasonló okokból. Legyen modernebb, halkabb, erősebb. Én egy V60 PHEV-et vettem és imádtam, de az dízel ugyh kiesik. Benyaban én csak Toyota hibridre mennek rá, szal Toyota Lexus Ford. Toyota Camry esetleg?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Paxker315
addikt
"Van, hogy 2-3 óra után úgy szállok ki a kocsiból, zúg a fejem :)"
-->deffy fiziológiás! Ma adtam vissza a kamiq-ot, és, úgy szálltam ki belőle ~80 perc után, hogy zsibogott-zsongott a fejem, úgy éreztem, mint akinek szétordították a fejét (pedig olyan emlékeim voltak, az egy csendes autó, de úgy tűnik, július óta kicsit érzékenyebb lettem erre..). Meglepően csendes volt utána a saját autóba átülni, és utólag azt mondom, a nagy hibám az volt, hogy nem egyből átvétel után került be az extra szigetelés a kerékjáratokhoz-ajtókhoz Lehet időpontot foglalni tetőkárpit szigetelésre, ha lúd, legyen. A csend-nyugalom nagy érték, és, én már megszoktam, hogy zsigerileg fárasztó 1-1 autóban az út, de emiatt nem akarnék folyton 80-90 körül menni, vagy a pályát elkerülni Lényegesen kevésbé érzem magam fáradtnak-kifacsartnak utólagos zajszigetelés után, és, szerintem még van mozgástér.Az audiorol írtak is teljesen normálisak: a világ legnagyobb bugyutaságai közt van, hogy, ha zavar a zaj, tekerd fel a hangerőt. Úgy még zajosabb lesz a környezet, ergo megoldás helyett csak rontja a helyzetet, ráadásul a több forrásból érkező zajterhelés szenzorosan jobban túltelít, ami meg enyhén veszélyes állapot.
Mai fejjel vlszg kicsengetném az auris-hibrid felárat, első körben vinném szigeteltetni ajtókat-kerékdobokat-csomagtartót-tetőkárpitot, és, van egy csendes-megbízható igáslovad Kár, hogy így 6millióba már nem férünk bele És ez még mindig csak egy Auris.. Vagy tégy próbát egy IS300H-val, hátha az érezhetően jobb ilyen téren.
Bár igazából szerintem bármilyen autót is megéri elvinni utolag szigetelni, nem a 30-40 perces lassabb utakon jön ki az előny, hanem az 1 órát meghaladó, városon kívüli csapatásokon. Nagyon nem mindegy, hogy émelyegve-kimerülten mászol ki a volán mögül, vagy, csak kicsit fáradtan. Meg hát a balesetveszélyt is jelentősen csökkenti
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
neduddki
nagyúr
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
hijja fel du/honap. v. keress vissza
udv
neduddki
p.s. de mintha mar esztet megbeszetuk volna
mod: hogy is vot azzal a spanyol rettenttel???:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
footy
addikt
Szerintem tobbet er egy jo nyaralas mint az eros auto, pont az egyik ismerossel beszeltunk rola, oimpreza wrx sti-t vett es az elejen nagyon durva meg minden, utana pedig hozzaszoksz es termeszetesnek tunik.
Kulfoldi nyaralasokra ugyis repulovel megy az ember, szoval ott sem ad hozza az elmenyhez az eros auto.
Nomeg ott vannak a buntetesek amibe egy eros autoval konnyebben belefutsz, csak picit tovabb marad a labad a gazon aztan jon is a csekk.
Ha le akarod tudni az "auto projektet" par evre jo valasztas a prius, bar az teny, hogy eleg ingerszegeny a belseje es a vezetese is.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
magyar gyüjtőhely [link]
bírni bírja a teknika, a bőgés/hangosság meg hegymenetben, pályán nagy sebességnél nem tagadható.
Sok pályához sztem még mindig dizel a nyerő, több város esetén aki nagykocsit akar és sokat megy annak imo prius.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Qru
MODERÁTOR
Városon kívül is használható de ott a felhasználás jellegéből adódóan nem jön ki a hibridség előnye (csak városban). Tehát városon kívül olyan mint egy hasonszőrű 1,5-ös/1,8-as kocsi leszámítva, hogy cígöli az akkupakkot magával meg az elktromotorot (több súly nagyobb fogyi ugye).
Szóval ha főleg városi hazsnálatra kell de néha vidékre mennél vagy hegyre ok, de az utóbbi kettő van döntő többségben tök felesleges a hibrid kocsi. Pont az előnyét nem élvezed akkor csak a hártányát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Szplöttyy
senior tag
Szerintem ilyen celokra a prius rosz valasztas tobb helyen is irtak h varoson kivul inkabb hatranya van mint elonye, nem alacsonyabb a fogyasztasa mint egy "barminek", mert csak folos soly az akku csomag az a kis benzines meg csak zorog az orraban. Ilyen celra inkabb valami nyomatekosabb(ertsd ahogy kel) 1.6liter koruli benzin, focus meretben, tobb hely kevesebb hiba, es ilyen korulmenyek kozott kb azonos fogyasztas lehet kb. Ha nagyonsok a km esetleg dizel. Viszont ha mindenkepp prius a cel, az is birni fogja, de alacsony fogyasztas es dinamika nelkul.
(Ez nem szemelyes tapasztalat csak logikusnak tuno gondolkodas+ a sok olvasott informaciobol eredo ketes tudas, de en igy gondolom)
Smoke & Torque
-
-
-v-
addikt
Mátrában szerintem ez egy frankó kör.
Gyöngyös-Mátraszentimre aztán hátul vissza, visszafele kékesre fel lehet menni, és akkor van látnivaló meg kirándulás is
Esztergom-Dobogókő út is frankó, bár eléggé kezdett szétugrani már a múltkor is, főleg az alja... Mátrában nem voltam mostanában, de amilyen állapotban az utak kezdenek lenni :S ott is résen lennék.
Bükk már messze van? Eger-Felsőtárkány-Lillafüred út verhetetlen, Lillafüred szép is, ott el lehet kolbászolni utána. Mályinka fele el ne menj utána, az minden csak nem út...[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
Egyik se, egy golfpálya van ott. Kicsit odébb Etyek felé pedig a Korda Filmpark. De ez az út, mint mondtam, eléggé huplis. A filmstúdiótól Etyek felé már sokkal jobb.
EQMontoya
Én csak lopáscascot kalkuláltam, nem teljes körűt.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Páty-Zsámbék-Perbál
Szentendre-Pilisszentlászló-Visegrád
(a visegrági szerpentin elég szar, azt csak feltételesen ajánlom)
Etyek-Alcsútdoboz-Vértesacsa környéke se rossz, csak van benne egy pár km, ami eléggé huplis. Itt van egyébként az ország szerintem legszebb fasora is
Jah, Zebegény felé is érdemes elkocsikázni[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
neduddki
nagyúr
HI!
MekMek:
DUNLOP Sport Bluresponse 205/55 R16 91 V Autobild: tesztgyőztes 21 490.- (akció)
CONTINENTAL Conti Premium Contact 5 205/55 R16 91 H 24 045.- (akció)
MICHELIN Primacy 3 205/55 R16 91 V GRNX 24 315.- (akció)udv
neduddki
mod:aprolosootobildetveddmeg
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Qru
MODERÁTOR
Menet komfortra nincs kölönbség, azon a ballonosság mértéke számít igazán. Enerdzsí hamar blokkol és könnyen megcsúszik/elpörög. Inkább a Contit venném én is. Nálunk a céges kocsikon is azok vannak, elgédetett vok vele, sokkal jobban mint a Misi Enerdzsível voltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
MemMek me ne mhalgacc Te ram?:- )))
szoval mivel augis annyi pized van hogy csak na ezert conti pc5, micslen primacy hp/3 (ha vna meret)udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
gyujje a legelo fele oszt megnizem azt a spanyol szmarat:- )
udv
neduddki
p.s. ha megkerded mijjelegel??? akkor aszondom nezz szet a 3 es a 4 botus kozott eleg neagy....
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
HI!
nem megoertm Nked, hogy maragya a 205/55r16nal??? Tobb eszt lattam eddig benend mint utanmenn a hujjesegnek:- (((
udv
neduddki
mod: đension: Te kinke a reinkarnacioja vagy?:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
kinyit a malacoersejj??? drakula:- )
maraga csak azon aszip 16os felnin es epeszu gummedlit vegye alaaj ma ha megruhaztad annyireudv
neduddki
mod: pl wanli roadking infiniti kingstar ...:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
EQMontoya
veterán
Tovabba az egesznek olyan lestrapalt erzese van. Nem tudom konkretan megmondani, hogy miert, de egy pelda: az enyemen abszolut nincs nyoma mattulasnak az azonos koru fenyszorokon, az tuti. Tovabba miert rakna valaki vasfelnit egy olyan kocsira, amit soha nem arultak alufelni nelkul? Gyanus. Azert ha megnezed a modildet, 4000 euro korul (tehat ennel boven dragabban) is eleg sokat futott peldanyokat talalsz.
Same rules apply!
-
Integra
titán
fényszórók. jobb első újra lett cserélve valamikor. a másik oldalt valszeg eredeti, mert annyira megvan már kopva. biztos találnék rajta még fél tucat kifogásolni valót, de bevallom, tovább nem is néztem.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
EQMontoya
veterán
Nekem ez az auto gyanusan olcso. Itthon az ilyenek nagyobb futassal is 1.5 korul szoktak menni, illetve 3000-ert kint is csak lelakott fos van. Amugy sperr nincs. Az enyemben is ilyen fem valtogomb van, csak bor-alcantra az ules, meg van hozza ulesfutes es napfenyteto.
Same rules apply!
-
őstag
Azt kellene eldöntenem, hogy most megér-e 0,5-1m Ft-ot (bár egy normális e46 inkább 2m, így nincs árdifferencia) egy kb 4-6 évvel fiatalabb autó (Leon, Mondeo, Accord) ami élményben kevesebbet ad mint egy e46, is200, stb, de 3-5 év múlva vélhetőleg könnyebb lesz eladni, talán kevesebb lesz a fenntartási költsége, kevesebb a futásteljesítménye. Vagy ugyanúgy nem egy élményautó, hasonló korban van és a célnak ugyan úgy megfelel pl. Mondeo, Civic sedan, Focus, de
-
Typhoon47
senior tag
-
-
EQMontoya
veterán
Szilas jarmujavito, Kistarcsa es Nagytarcsa hataran pl. korrekt. BP-rol nincs messze.
Amugy olyan sok dologra nem, tonkremenni nem nagyon szokott benne semmi. Azt nezd meg, hogy nem volt-e ropira torve. Ha csereltek rajta olajat, akkor nagy baja nem lehet.
Az E39-tol pedig tovabbra is ovva intenelek, joval tobbe lesz hosszu tavon, es egy rozsdaboglya, ugy rohad, mint egy Lada.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
8th
addikt
Ja azt is tedd hozzá, hogy üresen közel 1,4tonna . Úgy már azért nem túl acélos az egykori 155ló. 0-100 = 9,5s. Utazóautónak túl szűk belül az alkatrész is drága hozzá. És persze fogyaszt is szépen ahogy elnézem: [link]. Én sem vagyok hasra esve az IS-től akármilyen jól is van összerakva. Mondjuk egy hármas BMW-től sem. Abban sem férek el kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!" Éljen soká a multikulti! Még több illegális bevándorlót Európába! Ugyan már, mi baj lehet belőle...
-
DeFranco
nagyúr
Hogy egy örök klasszikust idézzek: bof bof
Ez a nagyon alap.
Ismerőst meg szerezni kell, nincs mese, egyedül nem megy ha nem értesz hozzá. Én sem értettem, teljesen 0-ról indultam, most sem értek hozzá, de volt két ember (innen a fórumról, de személyiségi okokból nem teszem közzé, hogy ki volt, bár nagyon szeretném nyilvánosan megköszönni amit megtettek értem, de nem akarok a nyakukba 23 érdeklődőt akasztani) aki rengeteget segített. Kell választani 1-2 típust és addig járni addig keccsölni, amíg nem találsz valakit, aki nem csak mondja, hogy ász, de ért is hozzá. Ez nekem eltartott egy bő fél évig.
Aztán meg kell nézni 100 hirdetést, közösen kiértékelni, kiszűrni, hogy mit láttok, mi a hiba hol van a csalás, és ami fennmaradt a szűrőn, oda kimenni közösen megnézni. Fogtok dobni három hátast, hogy milyen kotvány szarok vannak a piacon, de legalább meglátod, hogy mire kell nagyjából figyelni. De ehhez ember kell, ezt magadtól nem fogod meglátni, megtanulni, csak ha van valakid, akinek szeme van, meg füle van. Feltéve hogy még nem küldtek el a halálfa szárára a hülyeségeiddel.
Aztán ha találtok valamit, ami elfogadható, és jó áron is van, akkor azt elvinni egy jó szervízbe és lehetőleg tökig átnézetni, mellette meg ipari módon leinformálni mindenhonnan.
Többet én sem tudok, nekem is segítettek.
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
nekem pontosan ezzel a dumaval akartak eladni egy autot, sot az utolso szervizig leinformalhato volt a szervizben es a muszaki vizsgaallomason is (!) a kilometer
azt a lenyegtelen tenyt nem kozoltek hogy az utolso par honapban, az utolso szervizlatogatas ota totalkarra tortek az autot
ha nem tudom meg veletlenul nem is mondom meg rola
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest