Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Házimozi belépő szinten
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
bitpork #28797 üzenetére
Komoly ügyvédi háttérrel bírok már
Minden hónapban megy kétszer a felszólítás,akkor csöppentenek valamit , inkasszót nem lehet rájuk tetetni mert csődvédelem alatt állnak (valakinek kell az a cég a nagykutyák közül) .
Mán én mindent végigjártamMég a kis balta van hátra ,de lassan annak is eljön az ideje
De nem panaszkodom, hülye nem vagyok nagy baj nem érhet))
-
válasz
Tökmindegy #28789 üzenetére
Nővérem évekig dolgozott patológián laboraszisztensként, lennének cifrább történeteim is, csak nem ide való.
Viszont, a bíróságokon van egy fizetési meghagyásos ügyintéző külön. Bebattyogsz a számlabefogadásról, számláról és az eddigi levelezésről egy másolattal, és inkasszóztatod a tartozó felet. Ennyi.Ha sikerül, akkor pedig küldöd a százalékot nekem
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
bitpork #28790 üzenetére
Egyszerűen. Ez eddig tisztességesen csináltam a cégemet adóztam fizettem mint a katonatiszt.
Az utóbbi két évben 10 millió követelésem jött össze abból mostanra már csak 5 van de fingom sincs mikor kapom meg és ezek mind állami beruházások voltak jelezném,ergo az állam baxik fizetni,de én toljam a pénzt mert fenyegetnek. Munka hála a lendületes gazdaságunknak nincsen . No úgy hogy mondtam akkor megszüntetünk mindent oszt semmit sem adok oda,dolgozom feketén már ha van mit. Vagy felpakolom a családot oszt irány amerre a nap nyugszik. -
válasz
Tökmindegy #28789 üzenetére
Érdekes hogy egyre többen közlik ezt velem. De még is, hogy lehet kiszürkülni v befeketedni?! Valaki avasson már be mert nehogy már csak én fizessek minden után!
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
bitpork #28787 üzenetére
Én éppen most vonulok ki a fehér gazdaságból
Lesz itt jövőre nagy bömbi vagy csillagos valami ,erre leteszem a nagy esküt!
A mindenkori kúrmány meg elmehet a .......
Na a kölök
BMW megvan csak még nem nálunk. Leelőlegeztük de a calibrát még nem fizették ki talán a jövő hónap elején.
Az is ilyen huszonéves srác ,szerintem tankolni se fogja tudni
Gyerek próbált puhítani minket,hogy adjunk rá pénzt neki ,de ugye most vannak egyéb bajok ,meg amúgy se.
(Képzeld apóst elvesztették egy hétre a magyar egészség ügyben ,tegnap találtam rá. Eszem megállt. )
A krapek korrekt amúgy ,úgy hogy nem adja másnak. -
válasz
Tökmindegy #28783 üzenetére
No azért tisztázzuk: én sem vagyok gazdag! Társasházban lakom, 4. emeleten, és bérből-fizetésből élek! Az viszont a defektem hogy autóbuzi vagyok. Jah és tegyük hozzá h nálad ott vannak a porontyok, ami hiánya okán nekem több marad a kasszában.
Meg a száraz fóf@sz a kormánynak a seggébe: ennyi a hobbim, akkor legalább ez maradjon már nekem!Jah és a "kölök" béemwéje hogy van?
-
Szplöttyy
senior tag
Mikor a srac a renault lagunarol kerdezett latod pont ezt irtam. Ilyen dolgok indig elofordulnak.
A hatso lampa testzarlatos minden francia es olasz kocsi tudja, pl haver citroenje olyat is tudott, hogy ha balra indexeltel bal oldal vilagitott JOBB oldal villogott. De a clionak hibatlanul ment a hatso lampa csak a visszajelzo pislakolt.MunezXBK: Na latod, tipikus ódi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #28782 üzenetére
Magadtól kérdezed?
-
válasz
Tökmindegy #28783 üzenetére
Lecsóróztál Bibas?!
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
bitpork #28779 üzenetére
De odiba az a fránya lengőkar alumíííííííínijum ha jól tudom azt nem egészséges taknyolni ,így persze ,hogy kicserélteted
Nagy kocsi nagy pénz ,kis kocsi kis pénz ahogy a mondás tartjaNekem 2 év alatt a francia retekben egy darab kerékagy csapágy .12 ropi. Meg pár izzó volt.Az jó nem? Persze nem is légrugózik a szentem
Ja meg a kötelezők de azt akkor nem számoljuk.
Mindenki olyat vegyen amijet az anyagi helyzete megenged beleértve azon költségeket is amik bármikor jöhetnek. Csóró ne járjon luxus autóval és ennyi.Én sem járok)
ÉNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN? TÉÉÉÉGED?
Magamat kollega magamatNeked van odi és tudsz költeni rá ,(hál istennek jelzem) nekem csak álom marad az ilyen 10 éves "luxus" verda
Én nem engedhetem meg magamnak a félévenkénti fél millát.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
FoBCRaistlin #28781 üzenetére
Akkor én is zavarlak, mert én sem vagyok 100%-os
-
válasz
MunezXBK #28777 üzenetére
Mennyi az annyi a az elmúlt fél évben? Szerintem Te éppen túl is mentél a kocsid értékének a 40%-n
FoBCRaistlin én tuningot meg a gyári állapot feletti dolgokat nem számolom. Csak és kizárólag a motorkocsi gyárihoz minél közelebbi állapotának a költségeit. Spec én augusztusban hozam el a kocsit és most már a 300+ nál tartok. És ha minden jól megy akkor tavaszra ez meg is duplázódhat. Vagy csak én vagyok hülye hogy 2 lógó lengőkar miatt kicseréltetem a teljes szettet?!
-
Ezen én nem tudok nevetni. Ez a szomorú kis magyar valóság. Nem is értem h minek vesznek meg sokan olyan autót amit utána nem szervizeltetnek. Kíváncsi lennék, de most komolyan, hogy hányan költenek annyit legalább arányaiban a kocsijukra mint én.(Most bombázzák az első futóművemet szíjje h a megvett teljes lengőkar szett helyére kerüljön)
-
hdman
őstag
-
mycso
veterán
válasz
Szplöttyy #28768 üzenetére
Megane 2-nél is ez az ülésalá nyúlkálás a megoldás, bár én miután jól megnyomkodtam a csatikat, azóta nem csinálják.
Esetleg érdemes szétszedni, megfújkálni valami kontakt sprével.
Ez a hátsólámpában, fékezésre/irányjelzőre világít/villog minden random, ez meg fateromék megane1-ében volt.
A balhátsóban a nyák megolvadt egy helyen, mert valami összezárt. -
FoBCRaistlin
őstag
40-nél én 3at tudom max használni
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
MunezXBK #28767 üzenetére
3ajtos, oldallegzsakosnal mindenkepp. 5ajtosnal meg nem talalkoztam vele, de whatever...
En mar csukott szemmel nyultam be az utasulesala megmocorgatni h jo legyen. De igazabol tokmindegy, elso bukkanonal szetjon megint. Mondjuk az a clio tudott olyat, hogyha fekeztel akkor halvanyan vilagitott a hatso kodzaro visszajelzoja a muszerfalon. De hatul nem. Volt nemi koboraram benne mindig. -
TaaT
nagyúr
Fater nemrég megállt a bejáróban, hogy most D-be vagy R-be hagyta nem emlékszem, kézifék behúz és kiszáll
-
tomcsi23
veterán
Itt most ne tankoljatok.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #28760 üzenetére
Igen, ezt nevezik kúszásnak, minden hindrodinamikus autómata tudja ezt. A robotizált kézi váltókis, de mesterségesen. De kisköbcentis robotizált kéziváltós ha nem nyomsz semmit visszagurul a dombon
(#28761) aero.:Így-Így, bár ez utóbbi nem működött az E38-ban, fék nélkül P-ből simán behúztam D-be, csattant és elindult. De pl ha 80-nál behúzod R-be semmi nem történik, mintha N-be gurulnál.
-
aero.
veterán
válasz
Mr.Csizmás #28760 üzenetére
Minden automata ilyen. Meg csak fékkel indulnak be, ja, de a választókar is csak akkor mozdul, ha állsz a féken.
-
-
Szplöttyy
senior tag
Hol egy légzsákcsatlakozó miatt világít a légzsák+serv lámpa, aztán sorban mind a 4 trafót cserélni kell szép lassan, ha van benne keréknyomás ellenörző akkor az is szórakoztatni fog. Szeszélyes ennyi. Mndig produkál valami érdekes apróságot. Aztán lehet hogy évekig nem, aztán igen. Nem lehet előre tudni. Kártyás indítás is elszórakoztathat. De mondom, ha nem azt várod, mint egy japántól(olaj+izzó csere néha minden reggel a 2odik fordulatra indul miliszekundumra pontosan 1,3másodpercel a kulcs elfordítása után.Minden reggel, 10éven át) akkor jó lesz.
-
giigz
veterán
Szerintem, mielőtt megakarsz venni egy autót, olvass utána, hogy mik szoktak a bajai lenni. Kivétel vagy ez alól, ha beviszed a márkaszervizbe, és csinálják meg amit, kell oszt csókolom.
Nyavalyás autó az azt jelenti, mint írták is, hogy nem csak tankolod, hanem egyszer ez romlik el, egyszer az.
-
Szplöttyy
senior tag
Ezért szoktam nyomni a féket ha állok. Lehet utálni hogy vakítok, de ha autómatám lenne, akkor is nyomnám. Nekem vannak ilyen egyszerű dolgaim. Ha áll az autó, akkor nyomom a féket. Indítani is úgy indítok, beülök, rálépek a fékre, aztán gyujtás, kuőlung be, indítás, majd 1es és akkor lépek le a fékről mikor engedem fel a kuplungot. A másik hogy ha én bülök beindítom és autómatikusan felrakom a tompítottat. Nyáron délben 40fokban is. Mondjuk ez a fék nyomkodás az autómatás időkből maradt sztem, mert a bmw ha jól emlékszem be se indult ha nem nyomtam a féket.
(#28748) bitpork:Milyen jó hogy 5ezerért cserélek váltó olajat
De tudod nagyon jól, hogy nekem is az autómata a szivem csücske. Tök felesleges a kéziváltó. Teherautókba meg esetleg, ott jó ha tudok szúrni egy fél9-et ha akarok, de végülis ezt tudják az autómatáik is.
(#28750) tothmLagunában 1.8D nincs, csak 1.9es DCi.
-
-
tothm
őstag
Sziasztok!
Egy barátom felajánlott nekem egy Renault Lagunát.
2002-es, garantált 160e km.
8 légzsák :Vezetőoldali légzsák – utasoldali légzsák – oldallégzsák – ABS (blokkolásgátló) – állítható hátsó ülések – függönylégzsák – hátsó oldal légzsák – kikapcsolható légzsák
– állítható kormány
– CD-s autórádió
– centrálzár
– manuális klíma
– elektromos ablakok
– elektromos tükör
– ESP (menetstabilizátor)
– fedélzeti komputer
– fényszóró magasságállítás
– fűthető tükör
– guminyomás-ellenőrző rendszer
– hátsó fejtámlák
– hűthető kesztyűtartó
– ISOFIX rendszer
– ködlámpa
– könnyűfém felni
– középső kartámasz
– kulcsnélküli indítás
– manuális (5 fokozatú) sebességváltó
– bőrülés
– pótkerék
– sebességfüggő szervókormány
– szervokormány
– színezett üveg
– ülésmagasság állítás
Ami még kell rá: gumik, decemberben lejár a műszaki.600ért odaadná! Szerintetek megérni megvenni?: Mi lehet ennek a piaci ára?
üdv -
Szplöttyy
senior tag
Mostanába mikor a melóból jövök haza fáradtan szoktam érdekeseket váltani. Multkor jöttem az M1/M7-en, 110nél padlóztam, és "mivan ezzel b*zmeg ez nagyon megy
" aztán rájöttem hogy 4edikben van
Meg volt már hogy lámpánál álltam 1-be, nyomtam a féket, és leléptem a kuplungról, mert azthittem üresbe van
-
giigz
veterán
Nem akarom én berakni, csak egy Golfhoz vagy Focushoz, Astra-hoz képest olyan pontatlannak érzem a váltót, hogy nem érzem biztosnak a váltásaimat, persze sejtem, hogy mibe megy bele
Szóval ha pl. 70-ről lelassítók 30 körülre, és be akarnám rakni 3-ba, és véletlen 1-be rakom, ezért kérdeztem... De próbálok figyelni a dologra.
-
Szplöttyy
senior tag
Felesleges ott egyesbe kapcsolni, de nem lehetetlen,de valsz. reccsenni fog. ~20km/h alatt már lehet. Ha túlpörög a motorod, az önmagában nem végzetes baj, de "nemkéne" Egyszer egy 1.3as Space Star-al haverom(mivan kurva szarul ment a kocsi) addig váltogatott vissza, hogy a 6200es revlimitt helyett 8ezerig leforgott(japán autó, elorázva a végtelenig, de minek) kigyulladt pár hibajelző, elég rekedt hangja volt, de amint 6200alá esett a fordulat mintha mi sem történt volna. De azért nem javallott, nagyon nem.
-
-
aero.
veterán
Hát, nem hinném, hogy neked 50-ig tart az 1-esed (bár nem lehetetlen). Szóval ha nem, akkor a szelepeknek kakukk (a motor túlpörög a leszabályzott értéken túl), talán a dugattyúk is megsínylik. Ha meg addig tart akkor ránt egy k*rvanagyot és felpörög 6 ezerig, ami megintcsak nem tesz jót a motornak. Amúgy 1-est csak állóhelyzetbe szoktunk kapcsolni, megsúgnám.
Próbáld ki amúgy, 20-nál rakd ki 1-be, lehet kicsit krákogni fog a váltó, meg lesz ellenállása.
-
giigz
veterán
Mi történik akkor, hogy 30, 50 vagy akár többnél belerakom 1-be?
-
Szplöttyy
senior tag
Ennyi pénzből eszedbe ne jusson ilyen gyárilag is ganyédombnak tervezett fost megvenni!Viszont ha mindenképp ezek, akkor matiz, érdekes de rohadnak, de más bajuk nincs. Ford Ka-val annyi tapasztalat van, hogy havernak volt, 130e az órában, és elég sokmindent kellett cserélni a motorban, injektort, stb, aztán mikor eladta, akkor bevallotta neki az előző tulaj(mert ismerősök)hogy igazából 350-ről tekerték 120-ra.
Más: Ez a lefulladás/elindulás. Én a suzukival, ha kvázi leugrok ak uplungról gáz nélkül, akkor fullad, de ha csak nagyongyorsan felengedem, leesik a fordualt kb 200-ra világít a töltés-szervó-abs hibajelző majd hamar felküzdi magát alapjáratra és minden a régi
Viszont egy Micu Grandist(6speed manuális, 2.0PD motor) konkrétan 50km/h-nál fullasztottam le. 8kerbe jöttem, egy 60-70el, lassítottam, kuplung lenyom, ~40km/h, csak 5be felejtettem, gázadás, kuplung fel, pakk, megállt, én meg gurultam ki a villamos elé
Ha alapjárat alá esik a ford szám, elzárja az üa-t és leáll. Érdekes, mert a a legtöbb autót, ha 15nál berakod 5-be, se áll le, csak ~200rpm és remeg meg széthullik, és tán olajnyomásod sincs, de kuplungbenyomásra viszaáll az alapjárat. Szóval fura ez. De egy biztos, dízellel könyebb indulni.
-
hdman
őstag
Én ezekből talán a matizt venném, legalábbis szvsz az a legmegölhetetlenebb, legigénytelenebb (jó értelemben persze). Ismerősnek a legrégebbi verzió van, szimulátor2-nek hivja, azt hiszem ez mindent elmond
De birja és birja. Másik ismerősnek az új van, 0,8 vagy 1,0 motorral, automatával súlyosbítva, meg van vele elégedve, csak ebben a kombóban sokat fogyaszt.
A többivel nincs tapasztalatom, max annyi, hogy 10+ éve hátul ültem egy twingóban
giigz: volt már kép a verdáról? Ha nem, akkor gyorsan pótold, kiváncsi vagyok!
-
g@bo
nagyúr
válasz
MunezXBK #28729 üzenetére
nem, relativ csóró.
ebből a pénzkeretből ez jön ki, továbbá fenntartási ktg se mindegy, matizzal régen megjártam horvátországot is, nem volt hobbit érzésem.giigz, tudom, kollegám 5 kilóbol vett egy citroent, valami nagyobb dögöt, 100k plus km, 10 éves. árban nem nem vészesek... de nekem kis költségvetésü, második családi otó gép kellene.
-
giigz
veterán
válasz
bitpork #28720 üzenetére
Más
Ez az eddigi leggyengébb autó, amit vezettem, 140-200 LE-höz "vagyok szokva", így furcsa volt, hogy padlót adok, és akkor sincs az a "na mostmár leveszem a gázról, mert sok lesz így városban"
Az allroad más volt, meg most az XC70 is más, de hát ez van, a célnak ez is tökéletes, hétvégénként meg majd elkérem a Volvo-t, aztán meghajtjuk.
-
neduddki
nagyúr
HI!
kecskemeti illetosegu otoszereto tud vki aki ha szonga lecserelte az olajat akkor el is cserelte?
udv
neduddki
-
g@bo
nagyúr
sziasztok
szeretnék egy kis csöves autót venni.
daewoo matiz ( 2000 től ) olyan 300 400k körül látom őket amit lestem még
ford ka ( 2000 es már drágább jóval mint a matiz.. )
renault twingo
fiat seicento
és még 1-2 matchbox jellegű gép.szóval kisatót keresek 300 400k körül, km órát ahogy látom ki lehet fogni 70-80k kilométerrel is, de 160k is akad, azt már sokallom ez pl [link] pofátlanul jó vétel volt -valakinek, elvitték sajna- egy öreg bácsitól, még a köszübön se volt igazán karcolás... de ilyan állagút nem nagyon látok, ha pl matizt nézek.
urak, javaslat, tipp?
-
hdman
őstag
Akkor van még mit tanulni, Ottó úr 32-33nél már 5-be vált
Legyen ő a topik mintaképe, sőt kéne egy banner, ahol óvó tekintetét a topiklakókra veti
Na asszem megyek aludni
Varoz: kár, mert akkor mennék kipróbálni, marha zsir dolog lehet egy trakesszal kidriftelni a terményt
Mi pár éve egy bombardier quaddal csapattunk a szántásban, az is nagy fun volt....
-
-
giigz
veterán
válasz
Tökmindegy #28718 üzenetére
Igen, az alapjárat biztos sokat számít, mert mint írtam is, nekem valami probléma lehet az alapjárattal, néha magasabban jár a motor...
Szerk.: Elkezdtem kiengedni, akkor elindult, aztán jött a gáz, szóval nem próbáltam teljesen kiengedve. Holnap kipróbálom majd azt is, de akkor már lehet, hogy tényleg fulladás lesz belőle. Igazából nem is volt pontos amit írtam, mert nekem konkrétan ennyi elég is, hogy ha engedem ki, akkor érezzem, hogy elindul, és akkor adok egy kis gázt is... Tolatáskor viszont teljesen kiengedtem, és nem fulladt le.
-
Tökmindegy
senior tag
Azt is beszéltük,hogy alapjárat függő is a dolog,Meggurítani finoman meg lehet de ha teljesen felengeded a kuplungot és nem játszol vele akkor az le fog fulladni ,nem úgy mint egy dajzel. Erre mérget vehetsz.
giigz
És haladtál is vele felengedett kuplunggal 1 esben gáz nélkül?
Videót kérünk!
Vagy mekkora az alapjárati fordulatszám? Ja azt nem tudod ,írtad nincs benne műszer. Jó lenne tudni ám.
Lehet fel van tekerve. -
giigz
veterán
A múltkor kérdeztem, hogy elindul egy kismotoros benzines autó, ha kiengedem a kuplungot, mint pl. egy dízelesél?
Na erre jöttek a válaszok, hogy dehogy bírja, lefullad.
Én meg megosztottam a tapasztalatomat, hogy nem fullad le, ha kiengedem, elindul, nem fullad.
-
-
aero.
veterán
válasz
Tökmindegy #28711 üzenetére
Gondolom azért írta, mert múltkor biztosra volt állítva, hogy egy 90 lovas benzinessel se lehet elindulni gáz nélkül.
A hibrid témához: tök jó, hogy minden benzines luxus-hibrid többet fogyaszt, mint a dízel változata, de azokra 76 ezret kell majd csak perkálni.
-
Tökmindegy
senior tag
-
giigz
veterán
Ja még annyit, hogy ha a kuplungot kiengedem, elindul az autó.
-
hdman
őstag
válasz
Tökmindegy #28700 üzenetére
Utálom a deviáns egyedeket + ehhez még hozzájön a cseppet sem megfelelő mértékű feltűnési viszketegség
Én is féltem az autómat, és próbálok körültekintően parkolni, előre gondolkodni, hogy ne legyen baj, de eszembe sem jutna igy, két helyen keresztben megállni.
De ha a tesco parkolóban a leghátsó helyeken csinálja, akkor respect, de az ilyen állatok általában a roki parkolót célozzák be.
btw, ha vmi nagyon zsir, vagy egyedi fényezésű kocsim lenne, akkor tuti nem a "harctéren" állnék meg
-
Kornel
veterán
azzal a kocsival szerintem jól fog járni, okosan használva 6 literrel eljárhat vele vegyesben is.
-
#10726912
törölt tag
válasz
bitpork #28684 üzenetére
Csináld, én benne leszek aktívan, ahol csak lehet, segítek, ténykedek, mond el, mi a teendő, mi az elképzelés, hol s hogyan.
Mivel ez itt eléggé off lehet, ezért írok privit. Másoknak is javaslom ugyanezt, akit érdekel, írjon bitpork-nak!
CSINÁLJUK.
Ez másoknak is szól itt,tisztelt fórumlakók! Sok mindenre elb.sszuk ezt az időt, s pénzt, ennek töredékét ne sajnáljuk arra a lehetőségre, hogy az össze fogás hatalmának előnyét érvényesítsük! -
TaaT
nagyúr
válasz
Tökmindegy #28700 üzenetére
De akkoris párhuzamosan parkolunk nem így, duplán buzi a tulaj
Ha olyan g*ci gazdag lennék hogy megengedhetnék magamnak egy ilyen roadstert lehet el sem hoznám a szalonból azt a motorháztetőt...
"Te ennek kurblis az ablaka" meg a tükre
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- One mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Akvarisztika
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- Xiaomi Redmi Note 14 5G 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest