Hirdetés
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MunezXBK #29395 üzenetére
A Dynamic Stability Controll asszem, tartalmazza az összes menetbiztonsági motyót. És a BMW-sek nagyon büszkék rá, hogy teljesen kikapcsolható, ami igaz is. Annó egy WDB203-as mercivel próbáltuk, kikapcsolva az ESP meg minden, engedett is driftelni, de a megpördülés előtt, visszakapcsolt mindig. De még az "öreg szar" W124-es mercikbe is visszakapcsol 60km/h-nál a kipörgésgátló.
Smoke & Torque
-
kk831228
addikt
válasz !Overdose! #29393 üzenetére
Persze hogy ki tudod... Nem is erről volt szó. Nem azt mondtam én se hogy hülyeség.
Adott helyzet határozza meg hogy kell-e vagy nem. Az autó kora sem mindegy.
10év után már jönnek elő az elektromos problémák ,ilyenkor már nem annyira előny a sok elektronika...
(#29397) MunezXBK: Általában ezek összhangban vannak. Nekem meg abs-esp...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29393 üzenetére
A BMW-kben a DSC kapcsolója kikapcsolja az ABS-t is nem? Vagy csak az E38-ban nem működött? Mert ha DSC-t kikapcsoltam, asszem ABS sem volt. Félreértés ne essék, nem ellenzem az ABS-t, normál használat mellett jól tud jönni, DE:
1.Nélküle sem halsz meg mindenképpen, csak azért mert nincs, még nem kell lemondani egy autóról
2.Nekem személy szerint az én vezetési stílusomhoz nem való.Smoke & Torque
-
bitpork
nagyúr
Ne brékeljetek mán az abs-n. Havan, van ha nincs akkor meg nincs. Balesetmentességhez a legfontosabb hogy a vezető észnél legyen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kk831228
addikt
válasz !Overdose! #29388 üzenetére
Üdv!!
Hóban-jégen sokkal rosszabb ha van ABS ,pl sokkal később áll meg az autó cserében viszont irányitahtóbb marad.
Igazából szerintem se sok értelme van. (az adott szituáció határozza meg hogy kell-e vagy nem)
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29388 üzenetére
Nézd, én elég állat módjára vezetek, és ABS nélkül, tudok úgy fékezni, hogy forognak a kerekek, bár kicsit nyikorognak már, és intenzív a lassulás. ABS-el, is néha sikerül, de rendszerint szépen "belekattog" egy párat, és nem lassulok. A másik, hogy van itt felénk egy körforgalom, éjjel rendre nagy tempóval jövök be, kicsi csúszás, és jövök ki, namost bent ha netán tolná picit az orrát(és természetesen borzalmasan alulkormányozott sajnos) vagy csak játszanék és picit ráfékezek, hogy induljon a feneke/behúzza az ívre, akkor mikor milyen kedve van, van hogy beledarál egy párat(talán mert a belső íven lévő hátsó kerék a levegőben van ) amitől csak beinog és tolja az orrát tovább. 150fölötti intezív fékezésnél meg ígyis úgyis úszkál a feneke, úgyhogy ott is felesleges az abs. Nem azt mondom, normál használattal fel se tűnik hogy van-e vagy nincs, mert úgysem fékezel akkorát. Sőt, ha normálisan vezetnék, még lehet dicsérném is. De így csak ront a helyzeten. És ez nem kivagyiság, mint a "Nem kell a légzsák, legalább férfiként halok meg" szöveg, egyszerűen érzem, hogy zavar.
Smoke & Torque
-
!Overdose!
őstag
válasz Szplöttyy #29381 üzenetére
Érzek némi ellentmondást.
Ha téged mindig zavar, akkor gyakran fékezel akkorát, hogy dolgozzon az ABS. Na most ha nem lenne az autóban ABS, akkor gyakran fékeznél akkorát, hogy blokkoljon a kerék. Oké, nem vagy falábú, úgyhogy ilyenkor egy kicsit visszaveszel. De mi szükség lenne erre az egészre? Miért lenne jobb ABS nélkül? Komolyan nem értem...Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Szplöttyy
senior tag
Így lehet hogy nem ártana! DE! Ha van érzéked a vezetéshez/érdeklődsz a dolog iránt, mihelyst csúszossá válik picit az út, kimész egy elhagyatott placcra, és játszol. Fékezel, kanyarodsz, megcsúszol, megpördülsz. Éjjel egy üres tescorauchan parkoló, pl. Lényeg, hogy "benne" legyen a lábadban, hogy mit kell tenni. Viszont, ha sikerült leadni az igényt, eddig a fiestáig, akkor miért nem nézel meg egy MK4 Swift-et? Hasonló árban szépet kapni már belőle. Esetleg C Corsa? De inkább nem is írok semmit, mert csak még több autó kerül a látóteredbe, és télen a megállóban fagysz majd meg
(#29386) bitpork:Jó, csak én "Állítható törlési sebességű ablaktörlő berendezés" ként ismertem, esetleg még állítható intervallum
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Tökmindegy
senior tag
No srácok ,kipróbáltam a pug 308 ast 1.6 os motorral.
Mondhatnám ,hogy igencsak meglepődtem. A váltója szinte tökéletes,olyan mintha német autóban ülnék,a moci teljesen jó a kormányzása is nagyon tetszik . A futómű is keményedett a 307 hez képest.
A kárpit is kellemesebb az üléseken . Nekem nagyon megtetszett.Fúúúú, végre van egy kártya mégdrágábban mint amennyiért eddig sem tudtam megvenni! Király!!"by capulet75"
-
_NCT
addikt
válasz Szplöttyy #29379 üzenetére
Mivel eddig még nem volt autóm így kb 15k km van a lábamban, szóval előfordulhat, hogy lesz olyan szituáció, mikor esetleg jól jönne. Főleg mostanában a fagyos, csúszós időszakban. Nem mondanám, hogy falábú vagyok, inkább csak a rutin hiánya az ami miatt kellene.
[ Szerkesztve ]
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29380 üzenetére
Engem mindig zavar. Egyedül mikor ~20centi hóba mentem a semmi közepén egy alapvetően földúton, talán ott segített irányban maradni, de meglettem volna anélkül is. Ha nem adna hibakódot a műszerfalon, és nem idegesítene, kivettem volna már a biztosítékát. De nem is tudom melyik dobozba van, meg lusta is vagyok. Majd egyszer.
Smoke & Torque
-
hobizoli
nagyúr
azet jobb a szijas, mert tervezett cseres
nem a orokelet+1nap tevhites, mint a lancosazaz van a szijcsere km oraallaskor es vagy akkor vagy elotte kicserelteted
a lancos meg joooooooaz, a zsigában sem kellett soha cserelni
jah a 100Nm meg 60lojjhoz volt egy duplasoros lanc benne
az sosem tudta azt ugy megterhelni, hogy baja legyenlancot meg ezen tevhitek miatt altalaban csak akkor szoktak cserelni, amikor iszonyuan zorog mar, vagy amikor 3 darabban jon ki, de akkor mar a hengerfejjel egyutt cseres
nem mellesleg nemtom mibe mennyi a lanc, de 20k alatt nem igen szokott lenni, nekem csok % nelkul is 2600Ft (igen, kettoezerhatszaz) a Dayco vezermuszij kisker bruttoban
ennyiert szerinted hol nem szarom le, ha cserelni kell?200k km futas alatt kerul 11k-ba (se) a 4 szij
több drón kell ;P
-
Szplöttyy
senior tag
válasz !Overdose! #29366 üzenetére
Hát igen, itt inkább a használati tárgy, míg egy hondnál pl az meg "több mint használati tárgy". De ha megnézed, a spórolás, legalább látszik az áron is. Újonnan jóval olcsóbb volt egy ilyen fiesta mint egy kategóriatárs japán(kiv. suzuki) vagy egyéb német. Mondjuk egy akkor Clioval nagyjából egy árban lehetett, én a Cliot vettem volna, de csak mert szeretem.
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
Dani82
senior tag
van itt vki aki szigetszentmiklóshoz közel lakik, dieselt tankol, nem kell neki áfás számla és szeretne olcsóbban tankolni?
-
neduddki
nagyúr
HI!
aszongya P=M*omega /marha bitpor
tk most eppen hozzajarul:- )/
M=1750Nm
n1=1550 1/min=25.8 1/s
n2=4000 1/min=66.7 1/s
omega1=2*pi*n1=162.3 1/s
omega2=2*pi*n2=418,9 1/s
P1=M*omega1=284kW=386lo
P2=M*omega2=733kW=996loAzt nem ertem minek bohozkodik a focvagen a w16 8 literes Veyron motorral???:- )))
udv
neduddki
mod: bocsanat javitva:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Balupapa #29357 üzenetére
Minden ford ghia lesz amikor felkerül a hahura De részben igazad van, de más világ. Tudom tudom VW, ott krómkilincs, meg indexes tükör. De összegzésben, szvsz nem ezen múlik. A legnagyobb bajom ezekkel az egybe öntött müanyag ajtókárpit, de igazából azzal sincs baj, meg felül van olyan széles, (fusion-ben legalábbis) hogy kényelmesen lehet kezet pihenteti rajta felhúzott ablakokkal is.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Na, kolléga, most végre tán megjött az eszed, és sikerült belátnod, hogy ennyiért csak széthajtott szar van. Amit te akartál venni, az 1.5től indul. Viszont ez a ford kurvajó, főleg ha tényleg rendben van, ezt és a fusion-t kedvelem, bár ez a motor benne, szerintem még az ős kocka escortból maradt rájuk dobtak rá egy injektort a karbi helyett, és mehet. Láncos. örök élet+1nap, szar hangja van mindegyiknek, ez tény. Nem megy, és "sokat eszik" városban, de ez minden kis motorra igaz. Viszont megbízható. Fólia, egy szép felni, 1-2apróság, és nagyon pofás kis gép lehet ebből. Eddig talán ez az első autó, amit linkelsz, és még jó is
Smoke & Torque
-
hdman
őstag
válasz hobizoli #29324 üzenetére
Miért?
Tényleg kiváncsi vagyok rá, mert adok a véleményedre.
A bovdennal kapcsolatban: tény, hogy olcsóbb lett volna, de:
-már eleve bontott volt a dolog, asszem 5k volt. Rögtön hivtak 2 bontót a környéken, de nem volt.
- az autónak mindig mennie kell, az idő a legfontosabb tényező, hála égnek kiterneli az alkatrészt
- a bovden ilyen habszivacs/műanyagban volt, és több helyen sérült volt, és fel volt bolyhosodva a bovden több helyen is, emiatt elakadt a házban
- voltak rajta műanyag bilincsek azok is letörtek még korábban, vagy lehet a kiszerelésnél.
Szóval hulladék volt már több szempontból is.
Amire meg műanyagost meg bovdrnest keresek, az egy csomó idő, meg kb annyira jön ki, mint egy bontott, az meg nem volt, szóval lett az új.
Ha saját kocsi lett volna én is az általad javasolt uton csináltam volna, de ez más
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
TaaT
nagyúr
igazából még ezt az 1.6-os motort is gyengének tartják egy ekkora kasznihoz, az 1.2TSI-t nagyon dicsérik Soha rosszabb alapmotort - Golf 1.2 TSI A műszaki paramétereknél lehet pislogni a nyomatékon
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
válasz Mr.Csizmás #29338 üzenetére
én is így vagyok ezzel, ha jó áron lesz, kapós is lesz, de nekem kocsi kérdés 4 évre megoldva.
-
giigz
veterán
Ebben volt elindulás gyakorlás, parkolás gyakorlás, na meg a gáz on/off módban működik Gyorsításkor kb. padlóval megyek, ha meg megvan egy 40 pl., akkor négyesben alapjárattal, vagy szinte alapjárattal gurulunk...
Na mind1, városon belül egy 7-7,5 literes fogyasztással meg lennék elégedve, de ha nem megy 8 fölé, akkor az úgy szerintem jó lesz. Az országútra kíváncsi leszek, nemsoká kiderül az is.
Az mindenféleképpen pozitív, hogy 60 literes a tank.
-
Kornel
veterán
-
giigz
veterán
Na, ha már a tankolásról volt szó.
Hétfőn tankoltam először 6.000-ért, nem sok nyál volt már benne akkor, gondolom jól kicentizte a volt tulaj. Ebből kb. 150 km-t tettem meg, majd ma megint belenyomtam 14,64 litert 6k-ért 10 literes fogyi elsőre nem is rossz, 100% várossal. Ma mentem egyet országúton is, 130-ig nyomtam, utána már nem volt szívem. Hétfőn is lesz még egy kis kb. 50 km-es országút benne, örülnék neki, ha 8 alá beférne az átlag.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz MunezXBK #29330 üzenetére
A tiéd nem is CR. Ezt kihagytam az előző hozzászólásomból.
Ne csináljunk ebből benzines vs. dízel vitát, csak nem tudtam elmenni a fölött, hogy a dízelek alulról húznak. Ráadásul a sok kettős tömegű lendkerék cserének is az egyik oka az alacsony fordulaton történő erőltetés.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
MunezXBK
nagyúr
válasz !Overdose! #29327 üzenetére
Az enyém 1.500-nál max. nyomaték, 2.000-től meg turbo.
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #29327 üzenetére
HI!
korszeruben nincs:- (
udv
neduddki
p.s. mi a korszeru..???
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
!Overdose!
őstag
válasz Tothgera30 #29323 üzenetére
"nem kell forgatni, alul is van nyomaték"
Inkább egy szűk középtartományban húznak jól a dízelek. Alul még egy benzineshez képest is döglöttek általában, felül pedig elfogynak. Persze vannak kivételek, de ez a jellemző.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Tothgera30
Ármester
Nekem nagyon tetszik a diesel kerregés, az meg hogy nem kell forgatni, alul is van nyomaték, az csak hab a tortán. Akkor egy karbis orosz vas hangja megnyugtatóbb számodra?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Zewa
senior tag
válasz MunezXBK #29319 üzenetére
E46 320d touring-ot vezettem már igaz csak pár száz km-t összesen. Jó barátom tütüje és elég sokat közlekedünk vele. Én is szeretem mert szép, 5.5literrel megelégszik, még is van elég ereje illetve sport pakettes tehát valamivel sportosabb a futómű, mások az ülések illetve a 3ágú multikormány az egyik legjobb a korában.
Hétköznapokra, ésszerűen kéne, jó kis vas.
E46-ből 25i SMG sedan volt a legerősebb ami megvolt hát ég és föld. Nem 5-6litert fogyaszt de amikor felbődül a Sor6 és megindul... (L)Ettől függetlenül egy ilyen tuning E46ba Sor6 illik. Leginkább 2.5 - 3.2 literes hengerűrtartalommal.
ps.: No meg a benzinessel nem fordul olyan elő hogy a turnyó búcsút mond és brutál mennyiségű koprom kezd el egyik pillatról a másikra ömleni az auspuffból.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #29320 üzenetére
Csak a hangjával nem vagyok kibékülve, amúgy nekem bejön a dízelek motor-karakterisztikája.
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
Nekem bőven elég lenne. Ismerős most hozott németből egy faceliftes 02-es 320-as dezsőt, nagyon komoly, főleg hogy elég jól fel van szerelve. Annyi a gond vele hogy a motorháztetőt törték és az egyik lámpa is megsérült, így bontóból, használt motorháztetőt 25k-s baráti ár helyett 15-ért szerzett, most 30k-ért fényezik le neki gyári kékre. A fentebb említett személynek még benzin hajtotta autója nem volt, engem is csak kiröhögött, mikor mondtam hogy félek a gázolajzabálóktól. Bár ő diesel 2.5-ös Transittal dolgozik minden nap, érti a dolgot. Tehát 318-320d-ket is nézegetek, hátha akad valami, mert benyásból eddig nem igazán találtam kedvemre valót, vagy borzasztó drága volt. Alapvetően, egy gyári, megkímélt autó kellene, kissé felszerelve, keveset futva, nem törve, stb. bár ez lehetetlen.
#29317 Zewa: Azért ennyire szőrszálhasogatóak ne legyünk. Manuális váltósra vágyom én is, a felni bejön (de az árát nem adnám ki érte), kipufogóból a gyári bőven megteszi. Nem szeretem ha nagy hangja van, főleg egy dieselnek ne legyen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Zewa
senior tag
válasz MunezXBK #29313 üzenetére
Sportosságot hangsúlyozza a gép optikailag de mellette automata és 2literes dezső, 1.4tonnára. A felni ízlés kérdése de szerintem ocsmány hiába gyári tuningcég.
ps.: Ettől függetlenül szép, bár az eleje nagyon kívánja a faceliftet.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #29311 üzenetére
Ja, csak kár hogy egy olajkályha van az orrában.
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
_NCT
addikt
válasz Tökmindegy #29302 üzenetére
Nem alapjáraton gondoltam, hanem gyorsításnál. Alapjáraton valóban alig volt hangja.
Amúgy a Fiesta láncos. Melyik a jobb? Szíjas vagy láncos vezérlésű autó? Láncos-nál ha jól tudom hosszabb idő után kell cserélni, viszont pénztárcába nyúlósabb is.
-
_NCT
addikt
válasz Kornel #29300 üzenetére
na igen az erős kezű emberek ... No meg heti merítés, nepperszöveg: "hááát azzal az autóval van egy kis gond, újra kell festeni az egész autót, de nem azért, mert törve volt, vagy valami... Nagyon szép, megkímélt állapotú, csak el kezdett pattogni a lakk....." Megköszöntem, sok sikert kívántam neki az eladáshoz, s eljöttem.....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Canyon Stoic 2 XL
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest