- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPad topik
- Fujifilm X
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Ennyi pénzből eszedbe ne jusson ilyen gyárilag is ganyédombnak tervezett fost megvenni!Viszont ha mindenképp ezek, akkor matiz, érdekes de rohadnak, de más bajuk nincs. Ford Ka-val annyi tapasztalat van, hogy havernak volt, 130e az órában, és elég sokmindent kellett cserélni a motorban, injektort, stb, aztán mikor eladta, akkor bevallotta neki az előző tulaj(mert ismerősök)hogy igazából 350-ről tekerték 120-ra.
Más: Ez a lefulladás/elindulás. Én a suzukival, ha kvázi leugrok ak uplungról gáz nélkül, akkor fullad, de ha csak nagyongyorsan felengedem, leesik a fordualt kb 200-ra világít a töltés-szervó-abs hibajelző majd hamar felküzdi magát alapjáratra és minden a régi Viszont egy Micu Grandist(6speed manuális, 2.0PD motor) konkrétan 50km/h-nál fullasztottam le. 8kerbe jöttem, egy 60-70el, lassítottam, kuplung lenyom, ~40km/h, csak 5be felejtettem, gázadás, kuplung fel, pakk, megállt, én meg gurultam ki a villamos elé Ha alapjárat alá esik a ford szám, elzárja az üa-t és leáll. Érdekes, mert a a legtöbb autót, ha 15nál berakod 5-be, se áll le, csak ~200rpm és remeg meg széthullik, és tán olajnyomásod sincs, de kuplungbenyomásra viszaáll az alapjárat. Szóval fura ez. De egy biztos, dízellel könyebb indulni.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest