Új hozzászólás Aktív témák

  • Szplöttyy

    senior tag

    válasz g@bo #28731 üzenetére

    Ennyi pénzből eszedbe ne jusson ilyen gyárilag is ganyédombnak tervezett fost megvenni!Viszont ha mindenképp ezek, akkor matiz, érdekes de rohadnak, de más bajuk nincs. Ford Ka-val annyi tapasztalat van, hogy havernak volt, 130e az órában, és elég sokmindent kellett cserélni a motorban, injektort, stb, aztán mikor eladta, akkor bevallotta neki az előző tulaj(mert ismerősök)hogy igazából 350-ről tekerték 120-ra.

    Más: Ez a lefulladás/elindulás. Én a suzukival, ha kvázi leugrok ak uplungról gáz nélkül, akkor fullad, de ha csak nagyongyorsan felengedem, leesik a fordualt kb 200-ra világít a töltés-szervó-abs hibajelző majd hamar felküzdi magát alapjáratra és minden a régi :) Viszont egy Micu Grandist(6speed manuális, 2.0PD motor) konkrétan 50km/h-nál fullasztottam le. 8kerbe jöttem, egy 60-70el, lassítottam, kuplung lenyom, ~40km/h, csak 5be felejtettem, gázadás, kuplung fel, pakk, megállt, én meg gurultam ki a villamos elé :DDD Ha alapjárat alá esik a ford szám, elzárja az üa-t és leáll. Érdekes, mert a a legtöbb autót, ha 15nál berakod 5-be, se áll le, csak ~200rpm és remeg meg széthullik, és tán olajnyomásod sincs, de kuplungbenyomásra viszaáll az alapjárat. Szóval fura ez. De egy biztos, dízellel könyebb indulni.

    [ Szerkesztve ]

    Smoke & Torque

Új hozzászólás Aktív témák