- Hisense LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Milyen videókártyát?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz
AssAssynn #213044 üzenetére
Hitelre semmiképpen sem, amennyiben önrészből nem tudnám megvenni és szükségem lenne rá akkor várok, járok addig más módon (szerencse ez a helyzet nem áll fenn). 6-7 havi nettó fizetés lenne a plafon, az nagyon maximum mivel DPF van benne meg CR motor, magasnyomású ilyenek van félrerakva amennyiben beüt a probléma.
Másik oldala az hogy mennyire szeretnéd tip-top állapotban tartani azért egy Audi, BMW zsebbenyúlós tud lenni aztán kinek mi. Valakit a karácsonyfa sem zavar a műszerfalon valaki meg már a kisebb dolgokra ugrik és megcsináltatja mert úgy van rendjén. Félni nem kell tőle inkább olvass utána, nekem vagy 7-8 hónap is volt mire eldöntöttem egy 3-as Oktáv lesz ezt tavaly augusztusban vettem azóta sem bánom volt mit olvasni, pedig most megy majd fék és csillapítás cserére alkatrészben olyan 250-300 körül volt, beleszámoltam.
-
szabonagyur
félisten
válasz
WasabiTrsr #213047 üzenetére
2x600-ra, es olvasd el a tobbi reszet is, ahol van ekkora jovdedelem nem 0-val szall be a 12M-s autoba sem eselyesen.
-
Gombinyó
őstag
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz
szabonagyur #213045 üzenetére
2 szemelyre netto 600-ra 12M autot venni szerintem nem realis. Csak a hitel elvinne a felet. 600-bol felrerakni eleget pedig tobb ev, szoval onero sem lehet nagy.
Vagy fejenkent 600-ra gondolsz? Szerintem meg ugy is necces, bar en nagyon kockazatkerulo vagyok.
Ha havi 600 megtakaritasra mondod, akkor igen, az realisabb, bar en ugyanugy nem aldoznam be a fele megtakitasom autora, bar sajnos 600-at nem tudok felretenni.Egyetertek amugy, hogy megtakaritasbol jobb szamolni, mert fugg sok mindentol. Alberlet / sajat lakas, gyerekek, egyeb kiadasok.
-
szabonagyur
félisten
válasz
AssAssynn #213044 üzenetére
Szerintem nem lehet ezt ennyire ököl szabályban meghatározni.
Minimálbérért ne vegyen senki 12M-s autót, ez tény.
Én alapból onnan indulnék ki, hogy a nettó esetében mi marad miután minden más, nem nélkülözhető költség kifizetésre kerül (számlák, meglévő hitelek, étkezés).
Ebből az összegből kellene a következőkre költeni:
- megtakarítás
- autó fenntartás (fix - esetleges hitel és változó, de kalkulálható - havi fenntartás része)
- egyén dolgok, szórakozás, utazás, nyaralás, gyerek jövője, bármi.Havi nettó 154e esetében nem hiszem, hogy sok minden marad, így ha mindenképp kell autó akkor az a legolcsóbb autó, de azért a fenntartása kemény lesz (de remélhetőleg ez legalább 2x154e Ft-t jelent). Ennyire alacsony jövedelem mellett ugye hitelre autót venni öngyilkosság kategória.
Egy 12M-s autót mondjuk egy havi nettó 600e nettó körül talán elhoznék, ha mondjuk ez 2 személy akkor simán, hiszen ott azért ebből (igénytől függően) már lehet spórolni is, illetve esélyesen van egy kis spórolt pénz, nem 0 Ft beugróval indul neki valaki (vagy ha azzal is van megtakarítás).
-
AssAssynn
őstag
válasz
WasabiTrsr #213043 üzenetére
Hm. Tehát ahhoz, hogy megvegyen az ember egy új autót 12M-ért, ahhoz havi 2M-t kellene keresnie. Gondolom nem mindenki keres ennyit, aki új kocsit vesz.
Nettó minimálbér idéntől 154e Ft, ebből mondjuk egy 924E Ft-os autót lehetne venni, ami már jól hangzik, de ennek a nettó fizunak tulajdonképpen az egésze elmegy önfenntartásra, szóval egy forintot sem tud félretenni az ember autóra, így a valóságban ilyen fizunál még a 6 havi bér se vállalható.Lehet inkább egy olyan számmal kellene számolni, amit minden hónapban fixen félre tud tenni az ember úgy, hogy nem spórol erőszakosan, és persze nem jön közbe semmi extra. De ez csak az én gondolatom hirtelen. Kíváncsi vagyok mit írnak mások.
-
AssAssynn
őstag
Szerintetek van valami ökölszabály arra, hogy az ember milyen árkategóriájú autót nézzen magának?
Úgy értem, hogy mondjuk "20 havi fizetésnél ne legyen drágább", vagy ha valaki havi 150 ezret tud fixen félretenni, akkor ezt szorozza meg 20-al és attól ne legyen drágább, vagy valami hasonló elképzelés. Ti hallottatok már ilyenről?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
f4lcon #213039 üzenetére
Röviden kb igen.
Hosszabban - elkezdtem (volna) kitúrni... összesen talán 3-4 blokk variánsról beszélünk, ha szívókat és kompresszorosat is nézemA régi 1149 ccm ugye a 4 hengeres, MPI, faék Renault D4FT. A Nissannal közöseknél meg furat átmérőből amik voltak:
72.2 mm
78.0 mm
75.5 mm is van márSzóval rá kéne még szánni fél-egy órát, hogy tisztában legyen az ember vele, mik voltak pontosan, hány köbcentivel, milyen motorkódot használt egyik-másik gyártó...
-
válasz
molnarpeter #213031 üzenetére
az 1198ccm az ugyan az, ami a Nissanokban 1.2 Dig-T néven vált hírhedté?
-
ph_5.5
aktív tag
A használtautó érdekes állatfaj. Mi a 2. tulajtól vettük. Bravo fórumtag volt, ott sokan azért vannak bent mert márkafanatikusok. Ő odafigyelt az autóra, az első gazda kevésbé. Mi megint figyelünk rá, mert egy autünk van és fontos a megbízhatóság, és az hogy meg tudjak állni pl. Ha a szerelő lát valamit, kicsréltetjük. Ha elkopott- csere. De van hogy kéthavonta mosom le. Nincs csoportmatricám, nem járok találkozókra és nem fotózom le az autót (soha) ha lemostam, láttam egy másik azonos példányt stb
De ha eladom akkor elmondom mire készüljön aki megveszi. (jelen állsá szerint egy ideig nem lesz eladó)
Félelmetes mennyi bontószökevény rohangál.. és mennyi 10 évnél fiatalabb "rom" pl motorikusan. Ez a 30ezres olajcsere nálam kiveri a biztosítékot. -
ph_5.5
aktív tag
válasz
kisza25 #213020 üzenetére
Az kb egy Bravo II facelift lenne 2.5 milla ráfizetéssel
Amúgy tetszenek, a szomszédomnak kettő is van. De nem vagyok vele előrébb. És ez a nagy értéktartás (számszakilag) szerintem nem fog a végtelenségig kitartani, mert ezek a 10 éves autók pont annyira megbízhatóak és alkatrészigényesek mint egy 15 éves. Mi mindent megcsináltattun kb az autón (váltó 5 éve pont úgy mozgott mint most... tehát azt egyszer meg kell majd oldani) de minden más mindig cserélve volt ha elkopott, mozgott, nem mozgott... ősszel vettem pl új 18-as gumikat a gyári 18-as kerékre. Még elhasználom 1-2 évig amig nem jön valami értelmes példány. Csak nem tudom miből
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #213031 üzenetére
-
diegho
nagyúr
A Renault 1.2TCe is problémás, mint a 0.9TCe, vagy az már vállalható?
-
válasz
negyedes #213026 üzenetére
Szigorúan felhasználói szemmel: szerintem csomagtartó elegendő kompakt méret. Egy 5 tagú család heti bevásárlása szépen befér.
Kis utakra 5 személynél azért necces, de ez is ember-méret függő.
Pl. ha nagyfiam vezet, akkor én már nem férek be mögé (ő 196cm, én csak 180)
Nálunk még nincs tapasztalat a fenntarthatóságával kapcsolatban. -
kisza25
félisten
válasz
negyedes #213026 üzenetére
A motorja faék a direkt befecsis modern társaihoz képest. Ez ugye még szívócső befecskendezéses turbómotor. Cserébe viszont többet fogyaszt, mint a direkt befecskendezéses motorok.
A 105, vagy 120 lovas még nem multiair.
Az hogy a mérete elég-e, azt neked kell látnod, odamész beleülsz, megnézed mekkora csomagtartó és eldöntöd hogy neked az elég, vagy nem. Valakinek egy mito csomagtartója is elég, valaki meg egy kombit is tetőcsomagtartóval használ, meg utánfutóval -
negyedes
addikt
válasz
kisza25 #213020 üzenetére
Annyiszor ajanlotattok ezt a 1.4t giuliettat, hogy erdekelne is. Mennyire lehet maceras varosi kozlekeshez? 1.6 szivo focussal (mk3) szemben jobb vagy rosszabb valasztas? hely mekkora benne? Csomagter merete legseges?
Fenttarhatosagban nagyon draga? Felenk olasz markat ritkan latsz, elado alfa is 4-5 van a varosban(230k lakosu varos).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Tothgera30 #213023 üzenetére
Mk1 Focus esetleg Thalia is belefer a keretbe.
-
válasz
Tothgera30 #213023 üzenetére
Astra F, 1.6 8V, x16szr motorkód.
Egyszerű motor, talán ez a legtakarékosabb. Na de azért a rozsdára figyelni kell.
Na meg minél több műszaki legyen rajta.
Ilyen ársávban az üléseket kell még megnézni, mert eléggé kiült állapotúak, kivéve a nagyon óvott ("megvigyázott") példányok. -
Ismerős keres 500k körül, kis költségvetésű benzines 5 ajtós, 5 személyes városi ingázóst. Van valami tuti tipp?
-
silver10
aktív tag
A kollégámnak van egy kiszemeltje. 2015-ös VW Golf7 Variant 1.4 TSI, (110 KW)DSG váltóval, elég komoly felszereltség. Ez ugye száraz kuplungos? Papíron 180E km. MO-n vásárolt. Mennyi a gyári előírás vezérléscserére? Gondolom vezetésfüggő, de mennyi idő mulva cserés kb. egy kéttömegü lendkerék? Váltóolajcsere 60E -ként, vagy több? Valamint mire érdemes még odafigyelni vásárlás előtt ennél a típusnál? Esetleg inkább a VW topikban érdemesebb kérdezni? Köszi.
-
saen
veterán
válasz
ph_5.5 #213019 üzenetére
"(tudom, általánosítás... de mivel nincs baráti körben eladó így maradna a lutri- idegentől)"
Használt autó mindig lutri és minden autót tönkre lehet tenni azzal ha elmaradnak a karbantartások. Ez megtörténhet bármilyen márkánál, régebben volt az divat, hogy aki tudta, hogy három évig használja csak a kocsiját az nem költött szerelőre... -
ph_5.5
aktív tag
válasz
kisza25 #213018 üzenetére
Tipo a páromnak nem tetszik. És ti sem dicsértétek az anyaghasználatot túlságosan
Sajna jelenleg a Fiat konszern nem ad olyat amibe átülnék. Ezért akartam valami mást.
És a sok olvasás után megállapítottam hogy nagyon mellé lehet nyúlni.
Mazda rozsdásodik. (ma mesélte egy barát hogy vettek egy Mazda 2-t. Ismerős kereskedőtől. Átíratták- ma viszik vissza és kérik vissza a vételárat mert az ő szerelőjük is átnézte, és pont minden hulladék rajta- és nem csak az alja rozsdás, de a motor szórja az olajat, ba van a fékrendszerrel, lengéscsillapítókkal stb. )
Honda Civic tetszene. Páromnak is... de állítólag a motorját pont azzal ölik meg hogy elpusztíthatatlannak állították be és csak használják. (tudom, általánosítás... de mivel nincs baráti körben eladó így maradna a lutri- idegentől)
Focus- nem tetszik.
J Astra- már megbeszéltétek. Régi motor ami kb a Bravoban is van még oké, de a közvetlen bef. változat már nem oké. Nem az a sok hogy 100e km-nél most 140e körül dióhéjazás, hanem ha 5 év múlva ez már 300e lesz és akkor ér az autó 2 millát...
Francia... hát megint új szerelőt kellene keresnem, mert a mostani közölte olyat ne vigyek hozzá(a Megane 2015 körüli belsővel... nos a kormány olyan csúnya hogy ha azt kell néznem vezetés közben akkor rosszul leszek
Szóval nem tudok jelenleg megoldást. -
Sarrukin
csendes tag
válasz
ph_5.5 #213013 üzenetére
Köszönöm a leírtakat. A Ceedekkel ilyen szempontból én is bajban vagyok, ezért is akarom mindenképpen akér a Ceedvadásszal akár egy másik megbízható szakemberrel átnézetni a motorteret is.
De sima 1.6-os szívóbenzines Focusra is vadászok, vagy a fórumtárs által is javasolt Renault-ra. Még türelmes vagyok, még ki tudok várni
Amúgy jelenleg egy 2004-es 1.4-es Peugeot 307-esem van. A gázpedál autópályán érezhetően inkább placebo élményt nyújt... Ami annál dinamikusabban gyorsul, már jó -
ph_5.5
aktív tag
válasz
Sarrukin #212988 üzenetére
Kaptál már pár választ, de muszáj leírnom a saját tapasztalatom.
Pár hónapja felmert hogy cseréljünk autót. (majd írom mivel autózunk most).
Keret 4 milla, hasonló paraméterekkel mint amit te szeretnél.
Kb a Ceed maradt benet ami felszereltségében adja azt ami tetszett. Majd elmentem és megnéztem a márkaképviseletnél (ahol piaci ár felett kínálják kb a használt példányokat), ott ahol max 10 éves autót találsz és normálisan átnézték/átnézik őket. (szabad szemmel jól látható összegért)
Ezt követően jött az hogy benéztem a Ceed netes fórumába (fb)
Két dologra jöttem rá.
Minden motorjuk számomra elfogadhatatlan a 10 éves korosztályban.
1.4 gyenge (tényleg)
1.6 papíron elfogadható,d e dinamikában, hétköznapra kevés.
Ebben az évjáratban a turbot csak a az 1.6 kapta meg.. nosza ez tetszik, nézzünk utána.
Nos mint kiderült ez a motor kb magától széthullós, és amennyire szidják pl a BMW bizonyos motorjait, nos ez is erre a sorsra jut.
Jön a duma- ha 10e Km-ként szervízbe horták, jó olajat kapott akkor jó a motor.
Nem ismerek sajnos olyan tulajt aki újonnan megvette, tudja hogy 3-4 évig használja... és 10e Km-ként elviszi, holott 30e az előírás. A cégek sem vitték el... mert garisak, lízingeltek, így olcsóbb a fenntartás.
A vége az lett hogy mindenhol elkokszosodott példákat mutatnak, átégett dugattyútetővel stb. A fórum megbízható embere létehozott egy saját oldalt, és (pénzért) vállal komplett átvizsgálást.
A vége az lett hogy a piacot elnézve: 2014-es Ceed 4 milla. 2019-es 5 milla. Ceed II vs Ceed III.
És utóbbiból van 1.4 turbos. Ez az a motor ami szerintem már élhető lett. 1.0 turbos az új teszteken sem dicsérték. Használtban meg pláne. Szóval szvsz nekem is hiába tetszett maga a típus, esélyes hogy soha nem fogok venni.
Ami az elején kimaradt- szándékosan. 2008-as 1.4 T-Jet Bravo II-t hajtunk. 5 éve. 10ezres olajcserével. Kopó alkatrészek mindig cserélve vannak. 2 hónapja hűtőt kellett vásárolni a mert a régi elfáradt. (kb 50e volt anyag + munka) Most első tárcsa plusz fékbetét. Bosch rendszer volt- most is az lett. 60e-ben állt meg fékpadozással együtt. Nagyon jól felszerelelt példány, a motorja meg rugalmas, élhető. Fogyasztás kb 9 liter átlagban. (város- pálya 130- néha hegyvidéki autózás) . Ér 1.5 millát, úgy hogy hazai autó, 215000 Km van benne (valós).
És valahogy nem győzött meg egyetlen autó sem arról hogy a 15 éves kocsira fizessek 2.5 millát, hogy 6 évet fiatalítsak. Akkor inkább 3.5 milla, és legyen 4 éves. -
zgospel
őstag
Köszi mindenkinek!
Közben keresgéltem róla a neten, mert nem tudtam, hogy volt elektronikus csillapítású opció az S80-ban, hirtelen azt hittem csak elírás. Alkatrészekből a választék és a boltok száma is csekély, az ára meg kössz nem
Nincs szükségem ilyen extrára. Az mondjuk megoldás lehet, hogy amikor eljön a csere ideje akkor hagyományos menjen be, de egyelőre azt olvastam, ha kicserélem hagyományosra akkor értelemszerűen telecseszi hibával a műszerfalat. Ennek jobban utána kéne járnom, hogy szoftveresen is eltávolítható-e, mennyire bonyolult, de ennyit már lehet nem ér a dolog.
A hirdető egyelőre nem veszi fel a telefont.
-
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #213008 üzenetére
Sajnos a korabeli Volvoknak elegge konnyen pusztul
az ulesuk, ezen is latszik, hogy elegge odavan, tisztitas-borfestes kell neki. Viszont legalabb szelloztetos, ami eleg haszbos es ritka funkcio. Az auto a korabeli mekafull, sajnos az allithato gatlok is benne vannak, a valtogomb altal kitakart gombsor a kezelofelulete.
Nem feltetlenul elvetendo a darab, de eloszor inkabb kozelebbi darabot keresnek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
zgospel #213008 üzenetére
Elektronikusan valtoztathato csillapitasu lengescsillapito. Szuper amig mukodik de amugy marha draga a csereje ha elromlik. Havernak volt, o attert a hagyomanyos fix csillapitora.
Jo lenne tudni, hogy a valtoban volt-e cserelve az olaj rendszeresen mert ha nem az is tartogat egy jelentos koltsegtenyezot.
-
dong86
csendes tag
válasz
zgospel #213008 üzenetére
Valószínűleg eléggé kivannak az első ülések azért nincs róluk kép, a felnik is kaptak az élettől amennyire látszik a képen. Az elektronikus futómű hangolás ponthogy drága lesz ha valamit cserélni kell és nincs olyan szerelőd aki jó áron dolgozik és viheted az alkatrészt. Ennyi km-rel és korban egy ilyen bonyolultságú autó azért képes komolyabb összegeket elnyelni bármikor kb. Egyébként elképesztően elegáns autó még most is.
-
zgospel
őstag
Tudom így hirdetés alapján nem sok minden derül ki, de segítenétek megnézni ezt az S80 hirdetést, hátha láttok rajta valamit?
[link]A lökhárítókon a karcok/sérülések és az egyik fényszórómosófedél hiánya ami szembetűnő, illetve egy enyhe kopás a váltógombon. Mást nem látok. JSZP-n lekérdeztem, a km valósnak tűnik.
A hirdetésben be van pipálva egy olyan opció hogy "elektronikus futómű hangolás". Ez ugye nem valami baromi drága futóműkivitelt jelent? Nem hallottam eddig ilyenről az S80-hoz.Nagykanizsa nekem oda-vissza több mint 500 km, nem szívesen mennék potyára, esetleg megbízható helyszíni átvizsgálót (mint pl az Autórevizor) tudtok ajánlani aki Zala megyében is dolgozik? Akiket én találtam főleg csak Pest környékén vállalnak.
-
kisza25
félisten
Jó én nem bántásból írtam, van akit nem érdekel a fogyasztás, de van akinek szempont.
Az insigniában két mérés van, az egyik nem volt még nullázva 75ekm alatt, az 8,2, a másikat rendszeresen nullázom, az is legtöbb esetben 8,2.
Tankolva meg 8-14 liter, de legtöbbször 9-10 literre jön ki, szóval arra a fedélzeti adatra nem lehet sokat adni
Az a 6,7 amúgy is gyanúsan jó adat egy 1,4t 140 lovas motortól, hacsak nem mindig országúton mészAnnál csak az i20 1,25 evett nálam kevesebbet (6,2 10 ekm átlaga) az 1,4 es autóim rendre 7,2 körül fogyasztottak átlagban.
Akkor már tudom astra J-nél kit kell kérdezni
-
wwhy
veterán
válasz
kisza25 #213004 üzenetére
Amúgy engem annyira, de annyira nem érdekel
Kb. 6 éve van egy 140LE-s AstraJ-m, ez idő alatt mentem vele ~100e km-t, pont nem érdekel(t), hogy hány kila és mennyit fogyaszt. Ha autód/-m van, akkor tankolni/szervizelni kell, nálam ennyire egyszerű a képlet, nem öl meg az ideg, hogy 7 vagy 8l. A gyári fogyimérője szerint (amióta megvettem ez a menüpont nem volt nullázva) 6,7l/100 km a fogyasztása.
Ne én vagyok 90 kg (hálaaszentségesmindenszenteknek), az Astra J csoportban kerestem pár mérést. A diagramos összehasonlításos posztot sajnos nme tudom direkt linkelni, túl gyenge vagyok FB-ből (is).
Itt elnegedem a kilós témát, Astra J-ben szívesen segítek, ha valakinek szüksége van infóra.
-
kisza25
félisten
válasz
footy #212999 üzenetére
Amúgy nem bántani akarom a J astrát, nekem kifejezetten tetszik a formája, az insigniával is szeretek krúzolni, egy nagy hajó, jó a futóműve, a zaj csillapítasa. És az insignia formája is tetszik. De méretéhez képest az i30/tipoban is nagyobb hely van elöl, ha a kombit nézem akkor meg az egész autóban, a kombi 1,6 i30- am meg jobban is megy és kevesebbet eszik. Viszont ha frontálisan ütköznénk, akkor szívesebben ülnék az insigniában
Egy időbe rengeteg tesztet néztem J astráról és mindenhol elhangzott, hogy nehezebb a márkatarsaknal, mert nagyon rámentek a biztonsagra, ezért beleraktak egy csomó vasat/acélt, de nem nagyszilárdságút, ezért lett nehezebb -
kisza25
félisten
Amúgy akkor az 1590kg számít nagyjából a saját tömegnek az astra J st-nél, mert az tele tankkal és egy 75 kg-os sofőrrel van meghatározva, te 90 kg vagy, viszont nem volt tele a tank
Szerintem az sok egy alsó középkategóriás autónak
Amúgy vannak előnyei is a tömegnek, pl. ütközéskor jobban jössz ki egy könyebb autóhoz képest
Az insigniában biztonságban is érzem magam, ad egy van benne anyag érzetet (mert van is benne)
Qru: a honda civic sem megy rosszul az 1,8- al -
kisza25
félisten
Jó, akkor legyen 1400-1500kg egy J astra,
Ehhez képest egy fiat tipo 1150kg, egy hyundai i30 1190kg, egy kombi i30 1220kg
Amúgy menetkész tömeget szoktak mérni, tehát folyadékokkal, üzemanyaggal.
Ok, akkor "csak" 150-200kg-al nehezebb, az szerintem simán +1 liter 100- on
Privát csoportot linkeltél
Footy: azért kevés bele az 1,8 mert nehéz -
vzsryl
nagyúr
1600kg+ biztos nincs, ezt aláírom, de azok a tömegadatokat, amiket írsz, azok az 1-2 számmal nagyobb autók kategóriájában elfogadottak. A Superbem volt kb ennyi, és az belül az Insignia A-nál is 2 kategóriával nagyobb, nemhogy a J Astra-nál, pedig az Insignia majdnem 10cm-rel hosszabb.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Csúcsteljesítmény? Igen! Kattints és rendeld meg MOST! 0% THM-re is!
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest