Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Steam Deck
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
Jenne
őstag
Ma délelőtt jártam a marso szervizben (Pécs Pécs, Közraktár u. 12) és hazafelé 300 méterre mellettük útba esett az egyik független szerviz. Bementem és kértem (volna) egy árajánlatot a közeli nagyobb szervizre. Teljes vezérlés csere, olaj és szűrő csere, hűtőfolyadék csere, utastér szűrő csere,...stb. Aztán végül nem lett belőle semmi, mert beszélgetés alatt, már szinte rögtön az elején kiderült, hogy szerződött Unix partnerek és csak Unix termékekkel dolgoznak. Pontosítva A.Z.Meisterteile név alatt futó alkatrészekkel. Büszkén mondták, hogy bármi rendelnek, Unix 1 órán belül kihozza. Megkérdeztem, hogy ha én azt kérem, hogy INA vagy Dayco vagy Gates vagy Contitech (hirtelen ezek jutottak ott eszembe) vezérlés szettet tegyenek be, az A.Z.M helyett, azt lehet? Erre az volt a válasz, hogy csak A.Z.M.. mást nem. Remek és itt be is fejeződött a szerviz látogatásom.
Még a végén azt megjegyezte az ember, amikor kifele jöttem már az irodából, hogy és egyébként is a Contitech és a Gates az egy sz@r termék egyébként...
Unix - A.Z.M 5w30 Ford specifikációs olajat 4990 Ft/l áron számolnak... ott volt az irodában a táblán kiírva. -
norrberth
addikt
M5 szerviz [link]
10 Liter olaj kell bele.
Rendes motor 🥰 -
norrberth
addikt
válasz
tibbike01 #14373 üzenetére
Évi 5000Km megyek
3 év alatt volt meg a 15 ezer
Viszont nem a km kellett volna nézni.Tyuuu a fékfolyadékot nagyon elhanyagoltam...
10 éves volt.
Ezt azért szégyellem 😁
De már kapott újat gyárit természetesen 🤓
Most már max 3 év és csere.
Rendeltem fékfolyadék mérőt
Lecseréltem a szervó folyadékot is.
Váltó folyadék az volt pár éve. -
norrberth
addikt
válasz
norrberth #14371 üzenetére
Szóval klímás topicba ajánlották..
Vannak akik évek óta ezzel tolják. És mondták kevés Ipari szer van ami többet tud.
Onnan az ötlet 🥰Ott basztam el...
Hogy 3 évig nem cseréltem pollenszűrőt.
Mann FP nek savanyú szaga lett.
Megszagoltam és bűzlött.
Na most azt történt hogy kicseréltem.
És továbbra is éreztem nagyon kicsit.
Olyan mintha be büdösitette volna a párologtatót!
Beleragadt a szag.
Aztán most kíváncsi leszek -
norrberth
addikt
Adtam neki
Kicsit habzott mikor motorral átnyomattam, a szellőzők is fosták ki a Sanyitolt.
Régi szivacsok biztos Likeolták🤣
De elvileg nem bántja.. Teszteltem ócska szivacson.
Volt benne kicsi fura szag.
Benti klímát nagyon gatyába rázta. Abból minden szagot eltűntetett.
Nem olyan fos amit árulnak klíma tisztító néven.
Ez mindent visz.
Pumpálós permetező jól befujta, ez csak a klímáké.Elpusztítja 99,9%- ban* baktériumok gombák vírusok H1N1 A Sanytol Univerzális Fertőtlenítő Tisztítószer hatékonyan fertőtleníti a felületeket, elpusztítva a mikrobákat. Hármas hatás a baktériumok, gombák, vírusok* ellen. Nem hagy foltokat Tiszta és kellemes illat Mit fertőtlenít? Konyha, WC ülőke, szaniterek, csempék, lemosható felületek, háztartási gépek, matracok, szőnyegek, padlószőnyegek, bútorok, telefonok, számítógépek, gyermek holmik, szemetesvödrök, stb. *A termék hármas hatású: Baktériumölő az EN1276 és az EN13697 szabvány szerint (behatási idő: 5 perc). Gombaölő az EN1650 és az EN13697 szabvány szerint (behatási idő: 15 perc). Vírusölő az Influenza A vírussal (H1N1), az I. típusú herpeszvírussal, a 229E humán koronavírussal és a SARS-CoV-2 vírussal szemben az EN14476 szabvány szerint (behatási idő: 5 perc). Elpusztítja: Baktériumok: Pseudomonas aeruginosa, Escherichia coli, Staphylococcus aureus, Enterococcus hirae, Campylobacter jejuni, Clostridium sporogenes and Shigella flexneri, Salmonella enterica, Listeria monocitogenes. Élesztőgombák: Candida albicans. Gombák: Aspergillus niger, Microsporum canis, Trichosporon asahii, Trichosporon cutaneum. Vírusok: Virus Influenza A (H1N1), Herpes simplex tipo 1, human Coronavirus 229E, SARS-COV2.
-
bul07
nagyúr
válasz
tibbike01 #14365 üzenetére
Ó időm az van
Majd két hét alatt megnéztem most a Person of Interest mint az 5évadját , Trailer [link] , 5évad az 103részEnnek a csávónak a olaj szűrő tesztjeit néztem meg nagyon, mert pont olyan szűrővel tesztelt ami az enyémbe is kell, na meg a légszűrő tesztjét mert az is pont olyan mint az enyémbe kell
Amúgy az a baj ezekkel a tesztekkel hogy ahogy telik az idő egyre kérdőjelesebb hogy ugyan az a e a termék.
Nem e váltottak alapanyagot, vagy egyenesen máshol gyártják más alapanyagokból -
Asbee
veterán
válasz
grizlisandor #14367 üzenetére
Oroszok nézegették régebben a Mol olajakat. Teljesen rendben vannak, simán hozzák minőségben a nagy neveket.
-
grizlisandor
veterán
Melyik gyártó ír rosszat a saját termékeiről?
Gondolom a ráírt gyári előírásokat tudja, egy max 15 ezer kilométer, legkésőbb évenkénti olajcsere intervallumot.
Nem tudom, hogy árban mit képvisel, de nem hiszem, hogy tudna versenyezni egy teszem azt Total termékkel, se árban, se minőségben. -
tibbike01
őstag
Neked aztán sok időd van.
Ezt nézd meg. -
bul07
nagyúr
válasz
grizlisandor #14363 üzenetére
Nem szerepel annál a terméklapnál, és szerintem az a mértékadó adat
Filter Type: Activated Carbon Filter, with anti-allergic effect, with antibacterial actionEz is érdekes. Mahle törekedhetne hogy egyforma marketing szövegekre mert így aláássa a hihetőségüket
Linkeden :
"As part of your annual filter replacement or at least after every 15,000 kilometers—for noticeably improved well-being in your vehicle."Amit linkeltem katalógus oldalon PDF [link]
"MAHLE empfi ehlt Austauschinter-valle von 20.000 km, mindestens jedoch einmal pro Jahr."
És akkor most össze vissza irkálnak mindent
Sőt most nézem hogy a terméknél két PDF van és ott se egyezik hogy 15e vagy 20e Km
Tényleg rendet kellene tartaniukDe persze én elhiszem hogy szűri a szagokat is
-
grizlisandor
veterán
-
bul07
nagyúr
válasz
tibbike01 #14359 üzenetére
Enyémnél nem is írja a szagelnyelő hatást
MAHLE LAO 181 [link]Amúgy mikkor nézegettem kerestem magyarázó írást hogy mi a különbség sárga és kék szűrők között, de nem találtam igazán jó írást
(Nem is beszélve a bordó vagy neon zöld)
Bár lehet nincs jelentősége a színnek -
tibbike01
őstag
Pollenszűrőből nálam az 5 rétegű Mahle CareMetix a nyerő. A sűrű fekete kormot okádó malacorrú passat után haladva az ég világon semmit nem éreztem belőle. Néhány youtube tesztet is megnyert.
-
bul07
nagyúr
Én is most KAMOKA 6080008 [link] ,
Szép sárga
És körben ez is szivacsos(én az enyémbe nem veszek olyat ami körben nem szivacsos)Amióta nálam a kocsi 2018 én DENCKERMANN M110112 használtam [link] (van még kettő tartalékba is mert időről időre nem elérhető és rendeltem tartalékot)
Kíváncsian várom hogy azt a majd 1000Ft felárat megér e, tapasztalok e különbséget, mondjuk max a bejutó szagokban érezhetek különbséget, mert engem ilyen pollen nem zavar
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Én komolyra fordítanám a szót.
Nekem sincs nagy bizodalmam az Unix sajátmárkás termékeivel kapcsolatban, legalábbis a komolyabb alkatrészek tekintetében (fék, vezérlés, miegymás), de gombaölős pollenszűrőből pl. az övék a legolcsóbb a Jazzembe, harmada-negyede árban a Mann FreciousPlus-nak, és nem tűnik rosszabbnak annál.
szerk.: Jaja, az AZM 4173 Ft teljes áron, míg a Mann FP1827 11160 Ft a Fékmesternél, ha ehhez hozzáadom a szállítást is, tényleg kijön a harmadár. Az Unixost pedig azonnal át tudom venni, mert van az óvári kirendeltségen készleten.
-
Jenne
őstag
Szia!
"...Ami jo olajmarka: Ravenol, Motul, Liqui Moly..."
Csak hogy gonoszkodjak is egy kicsit ...
Kihagytad a felsorolásból a Zombori Antal nevével fémjelzett A.Z.Meisterteile olajakat. Ezek prémium kategóriájú kenőanyagok, legalább is a F1 közvetítések reklámjaiban...
Csomagolásán nincs feltüntetve ki a valódi gyártó, de más olyan termékeiken sincs, amelyek A.Z.M logósak. Legyen az például akkumulátor, vagy olajszűrő vagy egy vezérlés szett...Nem tudni ki a gyártó vagy a beszállító. -
válasz
grizlisandor #14346 üzenetére
Legyél alapos tesztelő, jöjjön egy kör Mannol, illetve a Lidlben is kapni néha saját márkásat.
Csak pár ezerrel drágább, ami tuti jó. 🤗A Total 0w20 GF-6 már másodszorra ment a Mazdaba, illetve nemrég a Golfba a Total 0w30 VW504.00. Nem drága, nem marketing olaj.
-
grizlisandor
veterán
Na én bevállalok kövi olajcserére Eneos-t, van Szakálmetálnál Hyper FA 5w40 15500 Ft az 5 liter.
Sajnos nem dobjátok össze rá(pedig letesztelném), hogy meghallgassam mit csörömpölne tőle Piros, meg maradt még a Xado motorolaj a következő cserére is.
-
Jenne
őstag
Szia!
Azt tudtam, hogy már egy ideje az euróoai picra készült olajakat nem Japánban gyártja az Eneos. A British Petroleum (BP) volt megbízva, de ott az utóbbi években már voltak belső gondok a cégnél (halálesetek a mexikói öbölben a tengeri kitermelésnél, indiai érdekeltség korrupcio, ukrán és orosz befektetők bukása, de ez még a háború előtti, többszöri teljes vezetőség váltás...stb. de nem sorolom). Ezen okok miatt Eneos kihátrált és kivette a gyártást a BP kezéből, az Orlen gyors volt és megszerezte az európai piacra a gyártást.
Viszont Orlenről több negatív tapasztalatot is hallottam, köztük éppen a szerelőmtől, aki egy ideig velük volt partneri kapcsolatban. Főleg Opel és VW tulajdonosok jelezték vissza, hogy valami lehet az olajjal, mert fura erős kattogó hangokat ad az autó olajcsere után. Mintha a hidraulikus szelepemelő (hidrotőke) nem kapna elég kenést.
Már nem Orlen partner a szerelőm.
Közben még ezeket írtam, azon gondolkodtam, hogy tudomásom szerint a Ford gyári olaját is a BP gyártotta már hosszú évek óta, de lehet, hogy már azt is átvette az Orlen? Mert múltkor láttam a Ford Motorcraft 5w30 5 literes flakonon, hogy Made in EU. -
Jenne
őstag
Köszönöm mindenkinek...
Azt mondta/kérdezte a szerelőm, hogy miért nem próbálom meg az Eneos olaját? Bár Ő nem szerződött velük, de nagyon pozitívak a visszajelzések, mindenki dicséri aki használta/használja. -
Asbee
veterán
Adott előírásra kell mindig nézni az olajat, egyik gyártóra sem mondanám úgy általánosságban hogy rossz vagy prémium. Meg az időben olajcsere 1000x fontosabb mint éppen az adott legfullosabb olajat vegyem meg. Ha ez emberek ezt tennék, meg nem motorolajjal akarnának motort javítani, akkor 99%-ban hitkérdés lenne ez az egész, meg az is. Vagy hobbi, szakma.
VW vonalon 504.00 meg fölfelé kifejezetten jó a Fuchs meg a Total pl, modernebb jobb olaj mint egy agyonhypeolt Motul meg LM csak kevesen nézegetnek meg új, használt olaj labor jegyzőkönyveket. Meg nem is kell. Amiket te is raksz bele, teljesen jó olajak, időben csere és tökéletes minden. -
Jenne
őstag
Szia!
Melyik a prémium olaj? Mondanál párat?
Egyéb iránt, tavaly nyáron családdal voltunk nyaralni, összesen másfél hónapot. Boden-tó (3 hét) és a Comói-tó (3 hét) volt a helyszín. Ford C-Max 2.0 TDCi (103 kW) négy felnőtt, Thule tetőbox. Indulás előtt volt az olajcsere és olajszűrő csere, a fentebb általam már említett Fuchs olaj, hogy friss olajjal induljunk neki egy ilyen hosszabb útnak.
~3200 Km-t mentünk, és volt közte bőven autópálya szakaszok is. Vittem egy 1 literes tartalék olajat, de nem kellett után tölteni, majdnem a maximumon volt még az olajszint, talán 2 mm-el volt a max érték alatt a nívópálcán. Nem számottevő fogyás...szerintem.
Nálam két olajcsere között nem kellett eddig utána töltenem a Fuchs olajból...na de ez nem a reklám helye.
Eszembe sem jutott, hogy óvatosan menjek az autópályán ezzel az olajjal, mert esetleg nem bírja az igénybevételt...
(az biztos, hogy a gyári első feltöltés az Audiban Fuchs motor olaj és a többi folyadék is Fuchs, rokon dolgozik a hazai Audi gyárban, Ő mondta...velük vannak szerződésben, és az Audi az ugye már sorolható a prémium kategóriába mint autó) -
Jenne
őstag
Köszi a válaszokat.
Nem akartam Shell olajat venni, csak érdekesnek találtam a cikket és ezért kérdeztem rá.
Én továbbra is maradok a már bevált FUCHS TITAN SUPERSYN F ECO DT olajnál, bár most utoljára EUROL FORTENCE 5w30 olaj került az autóba, kivételesen, mert anno amikor kellett volna ez a Fuchs olaj, akkor éppen nem volt elérhető. Szerintem ez az Eurol is egy kiváló, prémium olaj, bár amikor a szerelő tavaly ezt beleöntötte, nagyon nézegette a flakonját, mert - mint később kiderült-, nem is hallott még erről az olajról. (az Orlent akarta nekem nagyon erőltetni) -
tboldi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #14327 üzenetére
Túlságosan nyomtad neki, és izzott a turbó.
A Jazz-ben az ugyebár nincs. -
tboldi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #14324 üzenetére
Én is öntöttem már ezt a 0W30-ast a Jazz-be, nem is egyszer, sosem volt vele problémám.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Motion_Blur #14324 üzenetére
Pedig nálam is kalapban volt amikor nagyon olcsón hirdették (aztán persze kiderült, hogy elírás).
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
Találtam egy cikket, igaz már 6 éves (2019-es) , a Shell Helix Ultra olajokról. [link]
Nem is tudtam eddig arről, hogy a Shell már egy ideje a szintetikus alapolajait földgázból állítja elő és nem kőolajból. Ez jobb lenne mint a hagyományos technológia? -
ParmaBoy
tag
Szia, a motor azonos, de a kipufogórendszer nem. (asszem az EGR is eltérő, de erre nem esküdnék meg, nem mostanában foglalkoztam 1.4/1.6 hdi/tdci-vel)
Más a dpf, 1.6hdi esetén is megvan ez, ott van ahol fap folyadék (alacsonyabb regenerációs hőmérséklet, fap-os esetén már 400C, sima 600), van ahol nincs, stb.
Emiatt van eltérő olajspec.
Szerk: Qru: ez is benne van, de azért több ez ennél. Főleg az 1.6 estén, más specet is kell tudni hamuban a más kipufendszer miatt.
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
A 2000-es évek elején (2002-2008 között) a Citroen a C3-ba, a Peugeot a 307-es modellekbe és a Ford a Fiestába ugyan azt a PSA tervezte 1,4-es dízel motort építette be az autóiba. Az utolsó csavarig, alátétig minden egyforma volt ezekben a motorokban, még a olajnívó pálca is...csak más megnevezéssel lettek. Ford-TDCi, Citroen-HDi...
Amiért ezen elgondolkodtam, hogy ezen három gyártó három különböző egymástól több értékben is eltérő specifikációt ad a motorokhoz. Például a Peugeot: ACEA C2, ACEA C3? Dexos 2 és 5w40.
Ford a másik két gyártótól teljesen eltérő, saját értékeket adott meg. Lehet, hogy a PSA dízel Fiestába akár egy 5w40-es A3, C3 olaj is megfelelő lenne? -
TommyY2
tag
Mindig tanulok valami újat tőletek.
Ezek szerint nem tettem rosszul, hogy az S-Cross 1.4T autómnál a Motul Eco-Lite olajról váltottam a Motul X-Clean EFE olajra (láncvédelem, magasabb HTHS, API SP).
A KIA 1.4 MPI autónkba meg jó lesz a Motul Eco-Lite (Dexos1), az adatlapon van KIA ajánlása.
Legszívesebben a Motul Eco-Nergy 5W-30 olajat tenném a KIA-ba (ACEA A5/B5, API SP, TBN 12.5), de az adatlapján nincs KIA ajánlása (csak főként Reanult).U.I.: Remélem, hogy nem fogja enni az olajat, ha igen, majd remélem, hogy kitalálunk még valamit.
TommyY
-
TommyY2
tag
Szia!
Csak érdekességként írom, hogy van két kollégám is, akiknek KIA autójuk van (egyikőjük sem ért a motorokhoz, az egyik még azt sem tudja, hogy milyen olajat szoktak neki beletenni).
A másik kollégám épp most rendelte meg az olajat a bolt ajánlata alapján (Shell Helix Ultra ECT AH 5W-30). Ez egy ACEA C3-as olaj, kb olyan sűrű, mint a Motul X-Clean EFE 5W-30, ami ugyancsak ACEA C2, C3 és API SP.
A KIA topikban említették, hogy mindenképpen csak ACEA A5/B5 olajat tegyek bele (a könyve is ezt írja), nem jó a C3 (vagy 5ekm-enként cserélni kellene).
Mit gondolsz erről (hol lehet megnézni az olajok összetételét? bár, hiába is nézném, nem értek hozzá)?
Ennyi erővel az S-Cross autómba se lenne jó az X-Clean EFE (korábban Eco-Lite, most meg X-Clean EFE van benne), bár jónéhány márkaszerviz ugyancsak ezt tölti bele, mióta kipattant, hogy az EcStar megdagassza a váqum szivattyú szelepét.
Egyébként főként azért szimpatikus a Motul olaj, mivel fel van tüntetve a HTHS és a TBN is (a többi olajoknál ezek általában nincsenek rajt az adatlapokon).
TommyY
-
Jenne
őstag
Szia!
Köszönöm...
Éppen tegnap néztem rá, a fenti színskálán talán a 3-as szerintem, de annál nem sötétebb.
Jövő márciusban lesz azon a Fiestán vezérlés csere (is), meg még a többi folyadékcsere és szűrők cseréje, valamint műszaki is, így ezt is kérem majd a szervizben.
Tegnap mentem kicsit az autóval (fiamé) de könnyűnek tűnt a kormányzás.
Még egyszer köszönöm. -
apóka
aktív tag
Sziasztok!
Skoda Fábia, 2010, BXW motorkód, 245 e. km
Milyen motorolaj való bele? (most Castrol Edge Tit 5W-30 LL van benne)
Milyen váltóolaj való bele és mennyi? (esetleg konkrét típus is lehet) -
Qru
MODERÁTOR
Gyári ajánlás nincs rá ha jól tudom, élettartam olajozású. Minden esetre ha nagyon sötét a színe akkor cseréld. Mivel abban is váltó olaj van ez a színskála segít neked:
Tekintve hogy cca. 20 éves a folyadék benne és nem is kell bele sok nem egy költséges dolog. Tuti cserélném.
Nekem is nem rég lett cserélve és érezhetően könnyebbé vált a kormányzás a csere után. -
szimi57
őstag
Igen ez csak azokban az esetekben lehetséges, amikor az olajgyártó megadja, hogy milyen további jóváhagyásokkal rendelkezik. Pl. amit jelenleg használok X CLEAN EFE, tudja többek között a MB-Approval 229.52 specifikációt. Ha összevetjük pl. az API SL specifikációval, így néz ki: [kép]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
KillerATi #14302 üzenetére
Motorolaj: WSS-M2C948-B kell neked (az a 2012 utáni benzinesekhez van de ez a specifikáció váltotta a korábbiakat, tehát visszafele kompatibilis). Motorcarft a gyári olaj, azzal sem lősz mellé és nem is drága.
Váltó olaj: 75W90 kell bele, API GL-4 vagy jobb.
Szervó olaj: FORD WSS-M2C204-A szabvány kell.
-
KillerATi
tag
Sziasztok!
2006-os Ford Focus 1.6 TI-VCT motoros autóról lenne szó, HXDA motorkóddal, manuális váltóval. Próbáltam utána keresni, de többféle információt olvastam, nem tudom melyik az igaz, szóval a kérdés:
-Milyen motorolajat vegyek? Melyik Ford szabvány ami ehhez a motorhoz való?
-Milyen váltó olaj való bele?
-Milyen szervokormány olaj kell bele?Előre is nagyon köszönöm!
-
TommyY2
tag
Köszönöm, akkor maradok a Motul Eco-Lite 5W-30 Dexos1 olajnál.
Egyébként kinéztem még a Total Quartz Future FGC 5W-30 Dexos1 olajat is, ami hasonlóan sűrű, mint a Motul, csak ennél sincs megadva a TBN szám.
Akkor hát legyen a Motul Eco-Lite.
U.I.: A héten beszéltem egy tapasztalt szerelővel, aki azt mondta, hogy nem kell az olajválasztásból nagy ügyet csinálni (kinevetett, amikor soroltam neki a specifikációkat), 10ekm-es cserékkel bármelyik megfelelő (van egy kisteher autója most már 1 millió km-rel, mindvégig egyfajta 5W-30 olajat kapott).
TommyY
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen videókártyát?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Spórolós topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Kugoo Kirin G1
- LG 6 Motion Inverteres DirectDrive mosógép (F2J5WN4W)
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 150db DELL Universal Dock D6000 dokkoló (452-BCYH) (DisplayLink)
- KIÁRUSÍTÁS! Utolsó darabok - 40AC Lenovo ThinkPad Thunderbolt 3 dokkoló + 135W AC + TB3 kábel
- Huawei P20 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gombászkönyvek egyben
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest