Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3DMark (2013) eredmények
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz grizlisandor #209199 üzenetére
Ennek megvan az az előnye, hogy tervezhető költség és ha ő csináltatja meg, biztos lehet benne, hogy rendben van.
Jártam már úgy, hogy vezérléscsere után 1.000 km-rel szakadt el a vezérműszíj az M5-ösön...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz -secret- #209195 üzenetére
Csinos, anno egy E90 325-be majdnem beleugrottam én is. Ezek a dízelek elég tartósak de nézz be itt a bmw topikba, ott majd tudnak részleteket is. Dízelnél nem vészesen magas futás a 280k km, még egyszer ennyit el kell mennie simán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
albiosz
őstag
válasz pècsimunkás #209194 üzenetére
Köszönöm az infokat. Azt olvastam róla, hogy a konkurenciánál (fóka/koreaiak) keskenyebb. Hátul hogy alakul, szoktak ülni mögötted? Meg fogok nézni egyet mindenképp.
Gyűlik a lista (nem sorrend):
- Corolla 1.2T: hely és erő próbálandó
- Tipo 1.4 T-JET: no koksz, régi technológia
- KIA 1.5 T-GDI: hosszú gari szimpatikus, de lehet szükség is lesz rá
- VAG 1.4 TSI (Leon esetleg Golf): ajánlottátok, de azért erről is olvasni mindenfélét, szerviz drágább
- Astra K 1.4T: 2017 utániak jobb hírűek már, mint a korábbiak
- Fóka 1.5 EB: 2018 utániak jobb hírűek már, mint a korábbiak -
Arcképgyáros
Sziasztok!
Bele vagyok szerelmesedve az E90-ekbe. Most ne menjünk abba bele, hogy kell-e a használatomra vagy sem. 4-et is szántam volna 1 gyönyörű korrekt gépre de most nem nagyon szórják őket. Múltkor volt egy Győrben, szerviz nélkül új gumikkal 170k futással 4 millióért. Mondtam neki 3,5-be megnézném, visszahívott az eladó, hogy meggondolta magát és mégsem eladó az autó pedig aznap hívtam amikor feltette a hirdetést.
***
Ez a 2011-es gép jóbarátomé volt amit már megbánt, hogy eladta 2 éve és most most ismét eladó. Nagyon szép. BMW-ben cseréltek rajta azóta lengéscsillapítókat, vezérlést, fékeket nemrég amit a jelenlegi eladó állítólag számlákkal tud bizonyítani és 5 miles az ára. Gondolom valamennyit lehetne alkudni. Mit gondoltok? Az autó full full. Kilincsvilágítás, keyless, követős tempomat, körbe roló, Harman Kardon stb.
Nagyon csak húzom a számat erre az árra illetve a futásteljesítmény ami zavar mert 280.xxx van benne. A km valós, magyar az autó ha jól informált vagyok.
Amúgy 330xd a gépezet.
Ezt a polírt eladás eladás kapta:
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz albiosz #209191 üzenetére
Asszem 71 ezernél tartok.
Eddig csak tankoltam bele.
Sokat városozok, de ha néha kimegyek az autópályára, akkor kikormolom.
Az utolsó 2 utamon Nèmetorszag- Magyarország között 6,2 volt a fedcomp szerint a fogyasztás. Nagyjából pontos, lehet rá adni.
Németországban stabil 150, néha 170, ahol volt korlátozás, ott a +10kmh. Ausztriában 145-150 szintén.
Magyarországon, az utolsó 270 km- en nincs pálya, otthon 100-120. Mikor, hogy.
Rendkívül jó motor. Egy jó autóban.
Ha nagyon odafigyelek, országúton 4,2-5 l. De különösebben nem kell vigyázni, odafigyelni, 5,5,- 5,8 simán tartható.[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
albiosz
őstag
válasz pècsimunkás #209189 üzenetére
Hiszek neked/nektek. 1.6 szívóm van, annál nyilván fürgébb lenne, de szeretnék komolyan előre lépni. Próba lesz nyilván. Most kicsit kivárok, lehet, hogy csak ~2 év múlva veszek.
Te hány km-nél tartasz? Volt bármi említésre méltó javítás a kötelezőkön kívül? Kokszosodás? Kár, hogy csak 3 év garit adnak.
-
_drk
addikt
Sziasztok
Több féle információs lekérdezés is van most online.
Melyiket érdemes használni?
Carvertical-t annyira szidták már többen youtube-on hogy azt inkább kihagyom.
Vagy az is jó?
Van a Toralcar-os meg van az ügyfélkapus?
Egyáltalán melyik pénzes meg egyáltalán van-e értelme ezeknek? -
-
albiosz
őstag
válasz Paxker315 #209176 üzenetére
Tetszenek nagyon a Toyoták, de nem kevés az a 116 ló? Kombi teszteknél karcsúnak találták és nem sokkal könnyebb az 5 ajtós sem.
#209178 Tothgera30: K Astra 1.4T-vel a listámon van. Sajnos úgy látom már ez is kifutott, 1.2T 3 henger van 2020-tól, utána meg már a PSA-s L Astra.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Paxker315
addikt
válasz Tothgera30 #209181 üzenetére
Hát valóban kiforrott típus volt a ciklus vége felé, azért 2009-ben már ~11 éve piacon volt a G-astra.
-
addikt
Vw polo 1.4 pacific sport
Erről mi a vélemény? Mennyire ajánlott?
Sajnos a multkori piros swift sportot hamar elvitték "előlem". -
Tothgera30
Ármester
válasz albiosz #209162 üzenetére
Astra K 1.4T. Ha esetleg szívómotor is játszik, akkor Focus Ti-Vct vagy Astra 1.4.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Llew
senior tag
válasz sherlock82 #209173 üzenetére
Nem mondom jó lenne, de a kitolt üzemanyag árstop megint tol rajta szerintem.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
KoVee84
senior tag
válasz sherlock82 #209173 üzenetére
Lehet benne valami. Irreálisan fent vannak az árak, a hitelkamatok nőnek, kereslet csökken. Egyébként a XVI. kerben lakom a Szlovák úthoz közel, ahol rengeteg kereskedés van. Kb a 10-ből most 2 hónap alatt bezárt/elköltözött 6.
-
sherlock82
senior tag
https://www.youtube.com/watch?v=edI-7d9ee-Y&t=192s&ab_channel=Totalcar.hu
Tanulságos ez a pár napos videó, érdemes megnézni szerintem.
Az egyik kommentelő szerintem pár hónap és bedől a használt autó piac, hát kíváncsi leszek erre.Iphone se 2, Mizuno Wave Rider 25, Garmin Instinct 2
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #209168 üzenetére
Azert lepett meg a valaszod. Igy ertheto viszont.
#nincsbennetarcsi
-
albiosz
őstag
válasz molnarpeter #209167 üzenetére
1.0 és valami hibrid van csak sajnos.
,,MQB platformos T(F)SI"
Ez évjáratfüggő, hogy mikortól ilyen? Fogyasztàs mondjuk észszerű kereteken belül nem szempont, keveset megyek.
-
félisten
válasz molnarpeter #209168 üzenetére
Tegnap ment elottem egy A4, rajta RS6, xDrive es AMG felirat is, hogy biztos legyen
-
-
albiosz
őstag
válasz molnarpeter #209160 üzenetére
Akkor mit vennél a mai (max 5 éves) turbó benzin mezőnyből? Hasonló méret érdekel mint az 5 ajtós fóka.
-
hobizoli
nagyúr
-
Bdanyy
addikt
válasz grizlisandor #209156 üzenetére
Köszi! A váltót majd mondom mindenképp, ennek a motornak a korábbi változata van nekik másik autóban, azzal dupla ennyi km alatt sem volt semmi baj, ezért van bizalom iránta. Illetve jóval kevesebb lenne mint a többi ami hasonlóan kényelmes (mondjuk azok modernebbek de az nekik nem számít).
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
grizlisandor
veterán
válasz Bdanyy #209152 üzenetére
Audi A8 VW kiadásban, autópályára való német prémium utazó autó, látatlanban legyen zsebben még pár milla.
Váltóolajat 60k(legkésőbb 100k) kilométerenként kellett cserélni kellett volna benne, meg a szokásos dízel dolgokra kell készülni.
Lázár Péter - Inter Garázsék javítottak egyet nem rég. -
Coccolino_O
őstag
válasz footy #209154 üzenetére
Amennyi pénzt én maximum rááldoznék, abból megkapom a legkutyább focus-t, és nekem nincsen szükségem egy akkora autóra amúgy sem. Bármilyen normálisra rá kell dobnom még egy ezrest, ha nem többet. Nincs az az isten, hogy 5 v. 5 és fél ezer fontot adjak egy 7 éves focusért, még ha jó is.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Coccolino_O #209139 üzenetére
Focusnal 2015 utan veheto az ecoboost. A fiestat nem tudom. Az enyemben(Focus 2017) 115 ezer korul van, eddig hibatlan.
A Rio eleg puruttya abban az evjaratban. (Bar az osszeszerelesi minosegben a fordok sem jelesgednek)Autópályán a turbós kevesebbet szenvedne?
Igen[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
őstag
válasz Coccolino_O #209150 üzenetére
az asszonynak Kia Rio van, idén kényszerből azzal mentünk nyaralni horvátországba, meglepően jól megy.... sokat voltunk a belső sávban...
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Ismerős gondolkozik ezen a phaetonon, élőben nagyon tetszett neki. Ha átvizsgálás után rendben van akkor ezzel a motorral vállalható, nem? [link]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Gombinyó
őstag
válasz Coccolino_O #209150 üzenetére
Swift 1.2 viszonylag jól megy, könnyű kis autó, jó fogyasztással.
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #209149 üzenetére
A békalámpás v. a ráncfelvarrott? Nem vagyok ráfixálva a fiestára, de nem tudom, hogy mi lehetne még alternatíva kisautó szempontjából, amit nem kell taposni, hogy megmozduljon.
Alfa Romeo Mito-ba nem akarok beleugrani.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coccolino_O #209139 üzenetére
Fiesta 1.6 szívó esetleg?
-
Rent
senior tag
Sziasztok!
Vásároltam egy autót, amelyet a saját cégéből 2 hete hozott ki saját nevére a cégtulajdonos. Így rendelkezésemre áll egy 14 napos eredetvizsga, amelyen 60 napos érvényességi idő szerepel. Amennyiben én pl. holnap át is íratnám a saját nevemre, elfogadják ezt a 2 hetes eredetvizsgát, vagy még 1x legomboltatják velem is az eredetvizsga árát és csak a saját nevemmel kiállított új papírt (eredetvizsga) fogadnak el az okmányirodában?
Elnézést, ha már ez a kérdés felmerült volna korábban, de nem találtam rá így hirtelen és korán kelnék holnap, hogy még délelőtt lepapíroztassam Budapesten.
Közben már megtaláltam, hogy minden tulajdonosváltásnál kötelező, "akkor is ha 2 hónapig volt nálunk".Köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Coccolino_O #209139 üzenetére
Az ezres ecoboost tüzes kis jószág. Én kihagynám, inkább valami szívó benzin. Bár itt a fórumon többen elismerően csettintenek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Coccolino_O #209139 üzenetére
Azt ezres EcoBoost-ot engedd el, az egy sz@r konstrukcio. Bovebben: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #209138 üzenetére
Nezz be itt a bmw topikba ott ajanlanak jo szerelot.
#nincsbennetarcsi
-
alázógyík
addikt
válasz Coccolino_O #209139 üzenetére
"Főleg megbízhatóság "
Akkor a Ford motor nem a te barátod lesz... -
hobizoli
nagyúr
-
Paxker315
addikt
válasz Coccolino_O #209139 üzenetére
a nyomaték meg erő miatt EB-párti vagyok, illetve, a fiesta beltere azért csendesebb, az meg talán a legfontosabb szempont nálam
-
Coccolino_O
őstag
Helló!
A szakértők véleményére van szükségem. Két autó között vacilálok:
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost 125 lovas (2013-2017)
Kia Rio 1.4 110 lovas (2012-2017)Árban nagyjából megegyzenek itt kint, melyik lenne a jobb választás szerintetek? Főleg megbízhatóság és fogyasztás szempontjából. Autópályán a turbós kevesebbet szenvedne?
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz AssAssynn #209134 üzenetére
A kedvencem, hogy a hirdetés leírásában nyilván mindegyik megvigyázottnak, meg apa kicsi kincsének van feltüntetve a kocsi.
A problémám, hogy még nincs emberem/szerelőm, aki ismeri/szereti a típust. (Gyermán Zsoltot szokták ajánlani, én annyit tudok róla, hogy Vályi Pistával együtt mentek az euroringen egy speedzone videóban
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Paxker315
addikt
válasz ArthurShelby #209132 üzenetére
"Hát tényleg nincs túl sok kép belülről (pedig fb-on akárhány képet kitehetsz)"
Na ja. Mikor a járicst hirdettem, 3 hét hahu után zero érdeklődés volt. Feldobtam FB marketplaccra egy google drive mappa linkkel, kb 15 telefonhívás aznap, másnap jöttek érte Egyetlen hátránya a FB markplaccnak, hogy amúgy nem feltétlen nívósak a hirdetések, de, magánszemélyként szerintem jól használható. Meg nem kér minden kibekúrt apróságért sarcot.
Azért nagyon nem mindegy, hogy csillió képet, akár ultrajó felbontással (drive) is közzétehetsz..
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz ArthurShelby #209132 üzenetére
ezeket lattam, de a borulesek ettol meg pont siman lehetnek ronggya szakadva, meg a motorterben allhat az olaj...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
AssAssynn
őstag
válasz ArthurShelby #209127 üzenetére
Nekem volt bmw-m, igaz e46. Hát sok a lerúgott példány, főleg nagy motorral, mert már öreg korukra, olcsóbb korukra az veszi főleg őket, aki csapatni akar. Kevés, aki vigyázz rájuk, és az sokszor megelégszik a kisebb motorral, vagy ha nagyobbat akar, akkor általában mindent patikára vág rajta, de 5x-ös áron is próbálja utána továbbadni. Akinek meg nem a szíve csücske, vagy nincs pénze, az meg épp a drága alkatrészek miatt csak akkor javíttat rajta, ha muszáj. Ilyet szerintem úgy érdemes kifogni, hogy pl. egy üzletember megvette újabb korában, vigyázva használta, és most megint újat vesz és eladja. De az ilyen ritka, főleg azért, mert ezek már annyira idősek, hogy a legtöbbet rég újra cserélték már.
Szóval döntsd el mi a célod, vagy megveszel nagyon drágán egy patika példányt és olyan állapotban tartod, vagy keresgélsz évekig az olcsóbbak között, amíg kifogsz egy normálisabb példányt és azt feljavítod. Én tanácsolom, hogy vásárlás előtt vidd el egy közeli műhelybe, ahol értenek a BMW-hez és nézesd át vele.
Annyit mondok még, hogy amekkora császárság volt pár évvel (5-7) ezelőtt az e46, és még a behozatali listát is vezette sokszor, és tényleg minden utcasarkon azt láttál, hát most néhány évvel később annyira eltűnt az összes, és szinte alig látni. Nem véletlen, mert vagy megkotlottak, vagy nem volt érdemes fenntartani őket és elbontották.Szerk.: ja meg még annyit, hogy ezeknek az autóknak az áresése mostanában állt meg, ami lehet egyrészt a mindenütt tapasztalt drágulások miatt, másrészről szerintem ezeket inkább már mesterkélten próbálják árában tartani a tulajok (akik többségében már csak fanok), de ár/értékben már nem érnek ennyit.
[ Szerkesztve ]
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
ArthurShelby
addikt
válasz szpeti40 #209129 üzenetére
Legyen zárcsökkentés
és @user12
Csak attól félek, hogy ez lehet fordítva is, hogy drágulhatnak is a kocsik. Ráadásul tavaly még nem volt háború, ezért is nehéz az összehasonlítás/jóslás. Import autó egyre kevésbé van (külföldön is kivárnak, nem adják el, nem vesznek újat+infláció)
Mert az is lehet, hogy most kéne viszont venni, kb bármelyik kimenetelt el tudom képzelni.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz hobizoli #209131 üzenetére
Hát tényleg nincs túl sok kép belülről (pedig fb-on akárhány képet kitehetsz)
Ez a 2 volt: [link] [link]
Az a vip kártya ...Már helyből mutatja, hogy te főcsászár gádzsó vagy.
Most nézem, a kártya mellett el van törve a műanyag[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
hobizoli
nagyúr
válasz ArthurShelby #209127 üzenetére
csak nekem fura, hogy a belterrol nincsen kep 2+ misiert...?
több drón kell ;P
-
Qru
MODERÁTOR
-
addikt
válasz ArthurShelby #209127 üzenetére
Én is bízok egy kis árcsökkenésben azok miatt amiket írtál, hátha
-
user12
őstag
válasz ArthurShelby #209127 üzenetére
Szia
A bmw-ről nem tudok nyilatkozni. Viszont én azt látom, hogy év elején relative jóval olcsóbbak voltak a (használt) autók, majd úgy március-júli között volt egy jó látványos emelkedés. Én azt gondolom, hogy most kb megálltak az árak azon a szinten.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
ArthurShelby
addikt
Sziasztok!
Nagy álmom egy bmw 530i (e39) facelift manuál, ami nem fekete, nyilván minél több extrával..
Na most ezek a típusok rohadnak (sok a rozsdabolya), meg nem mindig a legszimpatikusabb a felhasználói köre (talán mivel 3ezres benzines motorral keresem, ami relatíve sokat fogyaszt így jobban kiesnek a spóroló bajnokok). Én nyilván próbálom a jobb állapotban lévő darabokat keresni.Az a kérdésem, hogy szerintetek csökkenni fog e az ára, mondjuk tavaszig? (jön a fűtési szezon, magas a rezsi, sokat fogyasztó autó, az emberek kifogynak a pénzből...én meg addig spórolok ).
Illetve mi a véleményetek az alábbi hirdetésről (pl túlárazott)? Nem látszik a képeken jól, de ez sötétzöld nem?
[link] [link]
(ugyanaz a két hirdetés, csak idővel csökkent az ára )[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
erik365
senior tag
A Dustert elengedném, Suzuki Vitara van cégesben, 1060km-rel kaptam, nekem a belseje a Bravohoz képest nagy visszalépés. Úgy látom nehéz fába vágtam a fejszém.
[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #209120 üzenetére
Akkor marad a Mitsu. Turbos Forestert az ellensegemnek sem...
#nincsbennetarcsi
-
Tothgera30
Ármester
Pont ez a szívó 2.0 kényes az olajra. Munkatársamnak volt két évig, ebből másfelet szervizben állt, komplett motorfelújítás, kábelköteg csere, klímakompresszor, és még rohadt is az alja. A legtöbb alkatrészből csak a gyári jó hozzá. Azóta egy A1.4NEL Meriva B-t használ, amivel semmi baja nincs.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
macilaci78
nagyúr
-
erik365
senior tag
Ez eddig nem jött szembe velem, ez tetszik is elég nagynak is tűnik.
Amúgy a Mitsu is tetszene, csak nagyon sok helyen 14 lityis fogyasztást láttam, azt meg sokallom kicsit.
Utána nézek a Nissanoknak, köszi.
Macilaci78 Neked is köszönöm, de a suv vonal hasmagasság miatt jobb volna.1.4 T-jet M32
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
Kellene nekem valami 4x4-es autó amivel tudok horgászni járni, nem extrém terep csak néha kevés az első kerékhajtás. Mivel ez lesz az egyetlen autó így megbízhatónak is kell lennie, meg egy kis dinamika is jó volna hozzá, csak benzines jöhet szóba.(egy 1,4T-jet Bravot váltana)
Árban 2-2,5 között szánnék rá.
Hahut már böngésztem, találtam Mitsubishi Outlder 2.0T-t, de ott a fogyasztás kicsit megakasztott.
Van valakinek valami jó ötlete? Köszönöm.1.4 T-jet M32
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #209098 üzenetére
hat ez az, hogy nekem ezt a kuplungtarcsat 8-10 eve egy tizesert csinaltak
koporesz le, masik felszegecsel ra, oszt ennyi
a motor 380Nm-t tudott es nem csuszott meg vele
kisakkoztuk mar a vegere, hogy kb 440-450Nm, amit elbir ekkora atmeron a dolog, mert 2.4bar-n fujva mar annyit tudott az 1.6-s motor
ez felett amr kett volna a 230-240mm-st csak akkora meg nem fer el a valtoharangban, meg masik lendkerek is kellett volna hozza
egyebkent qrva egyszeru, mert 215mm-n a mk3 Supra 2.5 sor6 turbo 1JZ-GTE motorja 363Nm gyarilag
ennek a kuplungszerkezete volt a sargan, mert ennek nagyobb a szoritoereje
ha az at vitte 30+ evvel ezelott ennyit, akkor ma is meg lehetne oldani es hidros mukodtetessel meg konnyu is lehetne a pedal
ja es azert lehetett ra feltenni, mert az illesztocsapok meg a csavarok pozicioi szabvanyos helyekre esnek
ezeket a gyartoik egy kaptafara csinaljak
nem veletlen, hogy 190-215-230-240mm eleg gyakori kuplungatmerok szgk-kban manualis valtoknal, es ha megnezed tarcsak a kozepe ezeknek mindig kulon van osszeszegecselve, hogy az adott gyarto masik meretu bordaszamu nyelestengelyt hasznal, akkor csak a kozepe lesz mas neki
a tunnerebb autokban van 250mm-s annal nagyobb is, de az nyilvan mar ritkabbtöbb drón kell ;P
-
nagyúr
válasz zgospel #209104 üzenetére
"műszerrel megvizsgálják a váltóolajat, és az alapján döntik el, hogy jó-e még, vagy cserélni kellene"
KIA-nál bármi lehet, nincs erről még infóm.
A dízelmotorok általában jobban szoktak sikerülni a KIA-nál (kivéve az új 1.6 mhev dízel a ceedben, annak a vezérlése időzített bomba).
-
nagyúr
válasz szabonagyur #209105 üzenetére
A kuplung száraz, de a váltóban van olaj. A wet DCT attól wet, hogy a kuplung tárcsák olajban futnak.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
zgospel
őstag
válasz tboy93 #209086 üzenetére
hát ilyen a világon nincs
Azt mondta még fater amikor a váltóolajcseréről kérdeztem, hogy a márkaszervizes szerint nem km alapon cserélik ők ezeknél, hanem minden időszakos szerviz alkalmával egy műszerrel megvizsgálják a váltóolajat, és az alapján döntik el, hogy jó-e még, vagy cserélni kellene.
Ilyet sem hallottam még (ami persze nem jelent semmit), ez mennyire valós?Ebben a Niroban lévő DCT-re azt mondta a fickó, hogy elég tartósak, illetve a benne lévő benzinmotor is. A korai évjáratokra volt több visszahívás (szokás szerint), de ebben az évjáratban már az elmondásuk alapján faceliftelve lettek a problémás dolgok. Aztán majd kiderül az évi 40 ezer km budapesti használat során
A mostani egy Kia Ceed, 2011-es 1.6 dízel, a részecskeszűrőn kívül még nem volt vele komolyabb probléma 400 ezer km alatt. Előtte Zafira A 2.0 dízel volt, annál 520 ezer km-nél volt egy komplett motorfelújítás, turbócsere, kuplung, előtte még 120 ezernél volt egy olajpumpa csere, de más nagyobb tétel nem ugrik be.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
addikt
a Ti-VCT se rossz, csak a vezérlésnél előjöhet probléma, és akkor zsebbe nyúlós
de jobban megy mint a sima 1.6 és kevesebbet is eszik
alapvetően a Totalcar is az ajánlott motorok közé sorolja“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest