- Home server / házi szerver építése
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezetékes FÜLhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz Gombinyó #210695 üzenetére
Oké így értem a "szigetelést" nem arra játszom, hogy minél halkabb legyen 150-nél az autópályán hanem megbízható motorja legyen és ne fogyasszon sokat mondjuk városban
Pfiucska: sx4-et hajtottam eddig nem fog zavarni az az alattomos szélzaj
Majd kovi autónak már valszeg Sportage vagy Rav4 lesz..[ Szerkesztve ]
Alza+ tagság 20% kedvezménnyel https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=xAdVXTXkykpX
-
426os
őstag
válasz footy #210692 üzenetére
Azért a Bravo nincs olyan jól hangszigetelve. Főleg a szélzaj, de a gördülési zaj is magasabb, mint egy azonos évjáratú pl Golfban. Ettől függetlenül Havi egy pályázásra, 130-al simán vállalható, de napi szinten már meggondolnám. Menetdinamika a 120 lovas t-jettel rendben van, bőven jó pályára is, csomaggal is. 4-6 órás utak után elgondolkodom, hogy mibe ülnék át belőle, de ár/érték arányban csak nagyon nagy ráfizetéssel lenne mire lecserélni (2012 T-jet 120 Bravo)
.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz anonymus89 #210693 üzenetére
Szeria vegi akkor pont megfelel ennek a kitetelnek es a korabban emlitetekkel osszhangban, ebben azert van hangszigeteles es hiresen megbizhato is
Hiaba lesz egy leon vagy egy astra 2-3 evvel fiatalabb ha mondjuk kevesbe megbizhato es a hangszigeteles hianya miatt jelentosen hangosabb lesz.iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
kenwood
veterán
válasz anonymus89 #210693 üzenetére
A Civic 6 sebesseges, viszont abbol a facelift utani modelleknel 3 millio az alja,es mar azok is 13 evesek lesznek jovore.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Saskakas18
tag
Sziasztok.
Seat Exeo 2.0 crtdi 143hp kombiról mit gondoltok? Nem sok tesztet találtam róla, de azt mondják, hogy olyan mint az audi a4 b7. Esetleg van csoporttag akinek van hozzá tapasztalata? Illetve mik a betegségei ennek az autónak?
[ Szerkesztve ]
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
Gombinyó
őstag
válasz anonymus89 #210693 üzenetére
A lényege a jó szigetelésnek, hogy nyugiban tudsz utazni nagyobb tempónál és itt nem csak az számít, hogy mennyit pörög 130nál a motor (nyilván közrejátszik az is). Nagyon nem mindegy a szélzaj, gördülési zaj, stb. Ilyen szempontból a suzukik jellemzően a lista végén szerepelnek.
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
válasz footy #210692 üzenetére
Kicsit kifejtve ha megyek havi 1000km-t akkor abból 55% lesz autópálya és 45% város.
Sx4 130-nál forog 3500-at 1.5 GC M15A motor. (apáéknak ez van)Bocsi a sok kérdésért mit jelent az, hogy jól van szigetelve?
Pfiucska: megmondom őszintén a legrégebbi autó amit vennék az a 2007-es évjárat.
[ Szerkesztve ]
Alza+ tagság 20% kedvezménnyel https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=xAdVXTXkykpX
-
footy
addikt
válasz anonymus89 #210689 üzenetére
Nem az szamit mennyir mesz hanem hogy hogyan hasznalod az autot. A rovid tavokat nem szeretik(bar tul van lihegve a koztudatban) annyira a turbos es a kozvetlen befecskendezeses motorok, nalad ez kiesik mert nagyreszt autopalyan fog futni ha jol ertem.
Cserebe nem kapsz agybajt mert a Bravo(2010tol), Delta, TSI Leon(2014tol keresd elotte en nem vennem) es az 1.4T jastra(2011tol keresd) is jol van szigetelve.
(A te listadban szereplo autok mind gyengen szigeteltek nem autopalyazni valok foleg nem szivo motorral ahol 4-5000erzeket forognak)[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz anonymus89 #210684 üzenetére
Honda accord (2003-2007) 2.0 vagy 2.4?
[ Szerkesztve ]
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
anonymus89
addikt
válasz footy #210685 üzenetére
Várj kérlek ez most nem teljesen világos, úgy érted nézzek inkabb turbós motort?
Direkt hanyagoltam az Astra j 1.4T-t illetve a Tsi -s leonokat is.
Csak havi 1 utam lesz haza megéri nekem a turbos motor ha állni fog a hét 6 napján?Alza+ tagság 20% kedvezménnyel https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=xAdVXTXkykpX
-
footy
addikt
válasz anonymus89 #210684 üzenetére
Lancia Delta vagy Fiat Bravo 1.4T
Ezekkel egesz jol lehet autopalyazni, ellentetben a hsz-edben felsoroltakkal... -
anonymus89
addikt
Sziasztok, pár hete olvasgatom a topikot sajnos kicsit megkésve most szeretnék venni egy kisebb benzines autót mely havonta 1x hazavinne Nyíregyházára és Budapesten alig lenne használva. (max 1-2 nagyobb bevásárlás) Első autóm lenne és kb 2.5M-t adnék érte.
Bújom már 1 hónapja a hirdetéseket eddig összesen kb 10 autót néztem meg személyesen ezek között volt SX4, 1.8-as Civic,1.6-os Auris, 1.6-os Astra H illetve 1.6 Mazda 3.
1-2 magánszemélynél jöttek a feleségemnek vásárolt de nem tetszik szöveggel, kevés km-es de az orra full törött volt ami még az eredetvizsgán készült fotókon szépen látszódott is.
A hondákat kereskedésben néztük na ott magyar rendszámos szinte nem is létezik és bizony itt-ott már megtalálhatóak voltak rozsdafoltok.
Mazda 3-nál a kerékjárati ívek és a csomagtér ajtót felnyitva a lökhárító és a kaszni között szépen rozsdásodott az autó.Mit javasoltok?
Alza+ tagság 20% kedvezménnyel https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=xAdVXTXkykpX
-
kenwood
veterán
Vajon a hahu "vegig vezetett szervizkonyv" opcioja azt jelenti, hogy az utolso 10 olajcsere napra pontosan adminisztralva van a meghirdetett kocsinal ?
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
addikt
Vezettem tegnap egy 155 LE-s Honda CR-V-t. Már teljesen az e-CVT hibrid rendszerhez voltam szokva és régóta nem is vezettem mást, hát elég nagy felüdülés volt rálépni a gázpedálra úgy, hogy arra reagál is az autó, pedig ez sem bivaly. Sokat dicsértem a Toyota rendszerét, van is miért és ezzel terveznék a jövőbeli autóimba is, de ebben most egy kicsit elbizonytalanított a tegnapi tapasztalat.
-
Qru
MODERÁTOR
-
footy
addikt
válasz diegho #210673 üzenetére
Se a 2es BMWvel se a B Klasseval nem lennel beljebb a fenti feltetlek alapjan szerintem egy kompakt minivan lenne a nyero. Mi a picassonal landoltunk, a logout blogom adhat tampontot kereseshez.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
válasz diegho #210673 üzenetére
Múltkor 3 kollégámmal taxiztunk. Odafelé egy Dacia Lodgy, visszafelé A6 kombi (c7). A lodgyban hátul tök jól elfértünk hárman egymás mellett, az audi sokkal szűkebb volt, konkrétan ölelgetni kellett a közepén ülőt. Ha nem személyesen tapasztalom meg, biztos nem hiszem el.
Nem tudom mekkora a kereted, de én biztos C4-Espace vonalon nézelődnék, illetve a tiktkos kedvencem az R osztály. -
diegho
nagyúr
válasz fungi #210660 üzenetére
Engem nem igazán érdekel, hogy kívülről hogy néz ki. Engem a beltér érdekel, jó anyagok, kényelem, jó futómű. Alapvetően a Leon-al is elvagyok, de jobb lenne egy kicsit praktikusabb autó, minőségibb beltérrel. A sima kombikkal az a bajom, hogy ha a 3 lány beül hátra, hiába modell alkatok, a középsőnek sosem lesz kényelmes. Superb-ben is az a baj, hogy a púpon ül és ott a kardánalagút a lábánál. Majd még kitalálom, hogy mi legyen. Szilveszterre megint megyünk 2x250km-t, majd biztos hallgathatom, hogy kényelmetlen a Leon hátul
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #210670 üzenetére
Igen, nem egy jo omen ha nem a sok rovidtav miatt van. Mas hiba nem vt eszlelheto, olajbetolto rendben, hutoviz tiszta.
Kozben ezt talaltam a temaban:
"Az injektoros motor esetében pedig akár a helytelen üzemanyagnyomás, vagy egy hibás hőgomba is lehet a probléma hátterében. A gyújtásrendszert mindkét esetben alapos vizsgálatnak érdemes alávetni."
Na ez jo tampont.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tibce1
csendes tag
válasz grizlisandor #210666 üzenetére
Köszi
-
tboldi
nagyúr
Kopott dugattyúgyűrűk? 🤔
Én a sajátomon nem érzem a nívót kihúzva, csakis jóval nagyobb mennyiségben, egészen pontosan az olajat a lavórba leengedve tapasztaltam benzinszagot. Ezt még betudom a rengeteg városozásnak, nem gondolnám, hogy bármi baja lenne, de ha a nívónál is érezném, akkor már elkezdenék gyanakodni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #210666 üzenetére
Angolszász területeken kicsit szerencsétlen ez a második motorkód.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz tibce1 #210664 üzenetére
2010 évek körül az 1.2 TCE(nem TCE motor) D4FT motorkóddal és a 2.0 16v Turbo (ezt is szokták TCEnek hívni) F4RT motorkóddal jó motorok.
Későbbi motorokkal a Renault, Dacia topikban tudnak segíteni, évjárat és motorkód alapján.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Dr. Mózes #210663 üzenetére
Azok nagyon rohadósak, de ha találtok egy jó állapotút, akkor alvázvédelemmel kell kezdeni, és nem jártok úgy, mint a Hiace-szel.
Egyébként 1.6-2.0-2.2 HDI/TDCI nagyon jó motorok, ha rendesen karbantartják őket.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tibce1
csendes tag
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a Renault 1.4 tce vagy a 2.0 tce motorokkal? Mennyire betegágyak ezek a motorok?
-
Szajo
őstag
Sziasztok!
Milyen autót tudnátok ajánlani ami minimum 5 személyes de a csomagtere tágas? (Akár ülést lehajtva)
Áruszállításra kellene kisboltba de olykor jó lenne az 5 személy szállíthatósága is.Most egy 1998-as Toyota HI-Ace van 800.000km-el amit após hajtott bele és most már nagyon nem éri meg a kasztni miatt megcsinálni az autót...
Helyébe kellene valami megbízható igásló ami azért fiatalabb, főleg a rozsda miatt.
Apósnak nincsenek nagy igényei tehát a legfőbb lényeg, hogy nagyjából legyen megbízható és tágas ha a kisboltba árut kell hozni. (Lehet ilyen Caddy méret is nem fontos HI-Ace nagyság)
1-2millió között lenne rászánva az összeg.
Létezik ebben a sávban valami értelmes kocsi? -
fungi
aktív tag
válasz diegho #210655 üzenetére
Voltak hibái persze, nem tépte fel az aszfaltot, mállottak az anyagok belül, ezek tények. Ugyanakkor a beltér tervezése ötletes, jópofa volt, jó volt benne ülni elöl-hátul, a 6 személyes kocsi térkínálata döbbenetes, élvezet volt vezetni, nagyon stabil volt, szóval ehhez képest a hibái meg nem annyira érdekeltek. Lehet negatív példának látni, pedig nagyon nem az.
-
kenwood
veterán
Tok jo lenne egy olyan forum,kozosseg, ahova tudsz irni a megtekintett hasznalt autokrol. Pl nem rossz,de lelakottabb,mint a kepeken, vagy hibatlannak hirdetett kocsi orran-szajan verzik.
Nyilvan reszletesen leirva. Egy csomo idot meg lehetne sporolni vele egymasnak. Siman lehet, hogy ami miatt az egyik ott hagyja, pl a kuplung is halott, vagy a draga felni szet van padkazva, de amugy minden a hirdetesben leirt szerint van, az egy masiknak meg belefer. Akkor neki nem kell 5 roncsot atneznie,hanem rogton tud arra menni.
Ha nem ertesz hozza, akkor nem mindegy, hogy 2,vagy 9 kocsit kell valakivel atnezetned.Az egesz azon csuszik el,hogy az auto egyertelmu azonositasahoz szukseges infokat nem igazan lehet jogszeruen egy ilyen oldalon megjeleniteni,anelkul meg semmit nem er az egesz.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
pècsimunkás
addikt
válasz kenwood #210651 üzenetére
Mercedes talán nem annyira ronda, de a BMW
Főnökasszony most cserèlt le egy 2-3 èves 2-es BMW- t, egy plugin 2- es BMW- re. Hát nem lett szebb az újabb 2- es.
De, természetesen megdicsértem, hogy nagyon szèp.
Mármint az autó .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
diegho
nagyúr
A kamu egyterü kategória két oszlopos tagja közül (2-es BMW és B Merci) vállalható valamelyik motoros konstrukció?
-
t72killer
titán
válasz molnarpeter #210648 üzenetére
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
t72killer
titán
válasz Tothgera30 #210646 üzenetére
Ha a twinport kinyekken, van valami előjele, hogy még begurulhassak a legközelebbi szerelőhöz?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #210638 üzenetére
Szerelőmnek is Z14XEP van, 600k körül jár (bár ebből is van két generáció, más is az olajszűrő, talán 2006 vége körül volt a váltás). Most cserélt benne először vezérlést. Amúgy Twinport ruházat szokott meghalni, de aftermarket már fémből van (70 ezer Ft körül), az örök élet. Ezek alatt F13-as váltó van, ha cserélik benne az olajat (nem szokták) szintén bírja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Llew
senior tag
Minnél kevesebb paramétert kell beállítani. Kombi autó a szedanok között is jó találat.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
kenwood
veterán
válasz f4lcon #210642 üzenetére
Amen.
Amugy azt valaki meg tudja mondani, a hahun,miert van olyan opcio, hogy elso forgalomba helyezes Magyarorszagon,mig olyan,hogy magyarorszagon ujonan vasarolt nincs?
A masik amitol kiegek, hogy a hirdetes feladasakor ki kell valasztani a pontos tipust,de keresni nem lehet ra. Itt arra gondolok, amikor a ket generacio kozott van 1 ev atfedes, igy az adott evjaratot is bevonva a keresesbe mindket generaciot kidobja. Persze lehet trukkozni, hogy beirod mondjuk a loerot is,ami altalaban elter,de a mentett keresesek kozott mar azzal az opcioval sem lehet szurni ...Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
"Gondos gazdaként minden szervize időben és az előírásoknak megfelelően elvégezve. Utolsó szervize 2022. októberében volt,"
Első nyilvántartásba vétel
2006.03.14.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel
2021.02.23.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
t72killer
titán
válasz molnarpeter #210638 üzenetére
Fél milla alatt azért sokminden összejön. Az igáslónak használt octaviánkban is vágtam már tönkre lengéscsillapítót (úgy 2 mázsával lehetett többre pakolva amikor 2000+km-es költözős útra vittem, 2x ), elfogyott egy kuplung és elől a csapágyazás is, pár éve volt rozsdaproblémám (sárhányó?) és persze a szíjat is cseréltettem benne kb 240-nél (200ra írják). Csillió km-be ennyi kb normál üzletmenet - az nem normális, ha 20eKm-enként rá kell dobni egy ezrest (€, £, de két lábbal földön járó szervizekben), hogy létezni tudjon.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t72killer #210635 üzenetére
Rémlik valami olajnyomás nyűg is, ami miatt olajszűrő változott, de 1.0 érintettsége passz. Amúgy ismerek félmillió km-en túli Z14XEP-t valamennyi olaj kaja van, váltó cserélt, vezérlést is kellett már, TP felújítva, trafót cserélgették többször rángatás miatt (bár nem tudom, megoldotta-e végül), lambda szonda leromlott (kati hibakód, de asszem végülis maradhatott, csak a szonda mért rosszul), és utóbbi kb 350 ezer alatt gázszett benne, aktívan használva - nem tudom, volt-e ahhoz köthető meghibásodás. Olyanok, hogy hűtő csere és hasonlók nem említem, úgyis más karosszéria. Nameg nem ismerem 100%-osan a történetét, csak néhány főbb pontot a főleg a motort illetően, néha diaggal segítettem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Tévedsz, egyszer egy biciklis nekitekert fék nélkül, nagy területen behorpadt a motorháztető és a lökhárító is törött, plusz jelenleg már a harmadik szélvédő van benne hála a kavicsoknak.
Egyébként a villanyoszlopos affér volt az egyetlen, ami az én hibámból következett be, azon kívül mindig mások okoztak kárt az összes járgányunkban.
[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
válasz molnarpeter #210615 üzenetére
Apropó twinport, miket nem találok a témában...
#210625: ha majd töröm, hóttziher, h nem a gyárit rakatom a helyére. Az első jelöltet nézve a két törött rugónál csuktam is be, mondván ezt tuti széthajtották - a harmadiknál viszont világos lett, hogy ennyi gázpedálőrült vérnagyi nincs a világon...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
őstag
20-25 millió Ft között mi a best buy elektromos? Lehetőleg ne SUV legyen. Van valami ellenfele a Model 3-nak szerintetek?
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #210621 üzenetére
A 3 ajtó nem számít (sőt nekem inkább előny, ezt már korábban kifejtettem valahol), a drága elemekhez meg annyit, hogy elsősorban nem összetörni vesszük.
-
addikt
válasz bandus #210583 üzenetére
Kodiaq-unk van, azt cserélnénk le kisebbre (és benzinesre). vagyis a Clio-t és a Kodiaq-ot eladva lenne két másik új autónk, az NX350h már megrendelve, a másikat meg keressük.
Karoq-ból idén még nem láttam piros eladót, de önmagában a benzines is ritka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
visszatérve: kell-e félni egy 3-4-5 éves fiatal turbós benzinestől (Opel, Nissan, Mitshubishi) ha mi sem tervezzük tovább használni, mint 4 év? és főleg, ennyire alacsony futás mellett ki fog-e jönni nálunk ezeknek valami baja, vagy az majd a következő tulajdonos problémája lesz?
természetesen én is olyat vennék, aminél a problémaforrások lehetősége csekély, de azt is tudom, hogy a turbodiesel karakterisztikája miatt egy szívó benzinbe átülni egészen fura lesz... és az sem derült még ki számomra, hogy a Kia Niro-ban lévő 1.6-os motor ugyanúgy hajlamos-e a kokszosodásra, mint a sima egyhatosok? tudom, ez Atkinson ciklusú, meg minden, de ha szívócső befecskendezéses, akkor ugyan az lesz a baja, nem?
az én sorrendem így nézne ki:
- Mazda CX5 mk2
- Kia Niro HEV mk1 facelift
- Kia Sportage mk4 facelift
- Nissan Qashqai 1.33 Dig-T vagy 1.6 Dig-T
- Opel Grandland 1.2T
- a Mitshubishik, amiket ki nem állhatok, mert rondák“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #210619 üzenetére
Hm, nekünk is ugyanez a Golf színkódja.
-
t72killer
titán
válasz molnarpeter #210615 üzenetére
Rugóból gondoltam esetleg nem gyárt valaki rally-verziót, amit be lehetne rakatni ?Bölcső: hjam... Bár leggyakrabban a hátsó tengelyre (rear axle) szoktak panaszkodni.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #210617 üzenetére
Az nem facelift, hanem teljesen új generáció (Type 843 vs 846). Az alapjuk is más, Punto vs 500.
-
imyourfriend
őstag
válasz tboldi #210585 üzenetére
Sokszor nem egyszerű bizony, még az LA7W szürkénél sem pedig az egy igénytelen szín.. nézelődöm a festék megrepedt az első lökhárítón még előző tulajnál letolatták, de mindig arra a döntésre jutok, hogy jó ez nem adok ki 30-40et az elemért + mire lepingálják. Pedig ez egy jellegtelen szín ahogy írod.
kisza25:
szép ez a háromajtós bódé
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t72killer #210614 üzenetére
Neten keresgélve nem sok hasonlót találtam, szóval lehet egyedi/ritka dolog. Azt sem tudom, Z10XE vagy XEP volt benne Általánosságban lánc élettartama és twinport rudazat (ha P-s) amik nyűgösek ha jól tudom.
Rugótörés típushiba, gyakori.
Rozsda: a vékony (karosszéria) lemezeket, esetleg még a drágábban cserélhető bölcsőt nézd szerintem kifejezetten, hegesztés drága, lengéscsillapító és hasonlók kis felületi rozsdával elmennek még.[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
válasz molnarpeter #210602 üzenetére
igen, arra nagyon kíváncsi lennék, uis 2010 körüli évjárat a jelölt. Annyiban reménykedek, hogyha egy öntött blokk 10évet kibírt, akkor nem a következő 10ben jön elő rajta anyagfáradás/hiba .
Azt viszont 3 jelölt mot-jában is láttam, hogy rugót tört, illetve nagyon rohadós az alja. Abba már kezdek belenyugodni, hogy rozsdateknőt veszek és rendesen kipucoltatom az alját/cseréltetem amit megevett a rozsda...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #210611 üzenetére
A régebbi Ypsilonnál, mint amink van/volt, meg fordítva volt, csak 3 ajtósként létezett, az alapját képező 2-es Punto meg volt 3 és 5 ajtósban is.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #210609 üzenetére
Ahogy a hátsó ajtók is. Az 500-as Fiat az alapja, abból nem is volt 5 ajtós.
-
tboldi
nagyúr
Anyumnak jó lesz.
Egyébként mint olcsóbb alternatíva, ez a Mito is kalapban van, 77 nyamvadt paci, de legalább megbízható váltó+motor kombó. És ugyanott van egy újabb fajta Ypsilon is, ami még gyengébb.molnarpeter:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Horgász topik
- Home server / házi szerver építése
- Tőzsde és gazdaság
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Most videón mutogatják körbe az új iPhone SE-t
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest