Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- Példátlan a 2 nm-es TSMC node iránti kereslet
- Fujifilm X
- Melyik tápegységet vegyem?
- ZIDOO médialejátszók
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Lézervágás, gravírozás
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
iZol92
csendes újonc
válasz
diegho #211292 üzenetére
Szerintem az árához képest (1.5-2 milla max) a jelenlegi helyzetben nem rossz vétel. Nekem is az van egyébként, 11 évesen ugyanannyit ér, mint 5 évesen vettem, ennyit mentek fel az autóárak.
Nyilván szürke egér, semmi kiemelkedőt nem tud, de óriási a kínálat belőle, így talán nagyobb esély van jót találni, mint más, kevésbé keresett típusból. A J Astra az nyilván Jobb, de a Facelift előtt több gond van velük, mint a korabeli H-kkal, így én abból leginkáb frissítés utánit néznék, de az meg már érezhetően drágább.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
diegho #211292 üzenetére
Szerintem erre nem lehet egyértelműen választani. Célszerű első körben végigrágni magad a szokásos kérdéseken; milyen használatra kell, mekkora méret szükséges, milyen elvárások vannak a leendő autóval kapcsolatban, mekkora a rászánt keret az autóra és a fenntartására?
-
kenwood
veterán
válasz
iZol92 #211290 üzenetére
Sokkal tobb gond van veluk. Tetokarpit is szet van,matricak miatt nem egyenletesen fakul a fenyezes,altalanos lelakottsag stb ...
Felaron se kategoria.
Viszont azokat 2-300k km elott nem szoktak leselejtezni .#211292 attol, hogy mar 10 millio forint egy uj VW Polo.
Lenyegeben egy egymillio forintos kocsirol beszelunk, ami a csodas gazdasagunk miatt most kettobe kerul.
Egyszeruen nem kapsz ennyiert jobbat. -
diegho
nagyúr
Mitől jó vétel egy 2013-as H Astra, amit pár hónap híján 20 éve kezdtek el gyártani? Ez egy 20 éves technika és akkoriban sem számított igazán jó autónak, sőt. Mitől lett ez most jó?
-
iZol92
csendes újonc
válasz
Tothgera30 #211279 üzenetére
Azt fontos azért megjegyezni, hogy ez a konkrét darab rendőrautó volt - szét is van furkálva a műszerfal- ilyet azért ne nagyon. Általában a kiegyenlítőtartályban áll az olaj, kattog az okoskerék és más gondok is vannak.
De maga a típus amúgy jó vétel lehet, csak a 2012 végi, 2013 elejei fehér astrákkal nem árt óvatosnak lenni, sok a rendőr.
-
Nem lenne rossz a fóka, de én félek a motoroktól. 1.6 Ti-VCT van 2012 után, bár a Ford topikban azt mondják, hogy nem vészes. (Persze vannak típushibái, mint minden motonak).
Ami Focust tetszik neki igazán, az a 2015-16-os st...
Egy próbát ez is megér, mint az Astra H,J... -
-
válasz
kisza25 #211285 üzenetére
De igen, csak a Ford-ot még ritkán vezetheti a nagy. Így ha ő szedi össze a gárdát, akkor 3 szeméyles lesz egyből egy i20 (brutál a srác, a 196cm-ből kb. 110cm a láb maga
- persze biztos túlzok, de iszonyat nyurga.)
(Párszor már próbálta a nagyot, ott persze van hely mögötte is; viccesen mondtam, hogy vegyünk egy másik S-Maxot. Anyóka 😒 arcot vágott.)Duster-t is mondtam neki, "na neeee..." jött a válasz. ❌
Skoda is volt megemlítés szintjén. ❌
-i30 kombi az képben van, pl. ez
-ceed
-civic
-Astra h,j (jééé.... hát visszakerült a lehetséges befutók listájára, holott "Astrát nem"-mel indultunk a keresésnek (ha ez lesz, akkor már a 3. Astra lesz... c14nz, x16szr, és akkor szintén 1.6-os lesz)Tényleg! Székesfehérváron szabad autót venni? Mintha régebben írtátok volna, hogy fészkesfehérvár nem a legjobb felhozatalú város hahu szempontból.
-
kisza25
félisten
válasz
cappa72 #211284 üzenetére
De ez nem második autó lenne a ford mellé?
A másodiknak is mindent kell tudni, akkor egy seat ibiza st 1,4 lehetőség szerint copa felszereltséggel, bár a hátsó sor abban kicsit szűkösebb, de mivel kombi, hátra befér minden, skoda fabiából is van kombi, ugyanezzel az 1,4 86 lovasal
Vagy a 2012 elötti i30/ceed kombi? Az is g4fa motoros 1,4 109 lovas láncos, vagy 1,6 mpi, de az ritkább -
válasz
kisza25 #211283 üzenetére
Volt egy i20, amit megnéztünk, tipp-topp volt, 3.3M... nem is volt rossz, fontolgattuk is pár napig, és utána abban maradtunk, hogy kicsi... Ha lenne belőle kombi, akkor az jöhetne, de nem találtam.
Anyataxizás miatt, amikor pl 2 gyerek már bent van, a harmadikat meg a vasúton szedjük fel bőrönddel, akkor már elfogy a hely. Ez nem ritka esemény nálunk.
(Ráadásul ha nagyobbik fiam vezet, mögötte már csak <150cm személy fér el... A legkisebbik is már 180cm felett van, és még csak 14 éves... én vagyok a legalacsonyabb fiú a családban)
Én már pedzegettem, hogy S-max megy, abból két másik esetleg kijönne... úgy lehurrogott a család, mintha fenyegetném őket.
-
kisza25
félisten
válasz
cappa72 #211280 üzenetére
És amúgy eggyel, vagy kettővel kisebb nem játszik? I20- ba 4felnőtt befér, de még i10 be is, 1,25 mpi 75/84 lovas, láncos és jól mozgatja a 900-1100 kg os autókat, vagy kia picanto 1,25- el az mondjuk még kicsit kisebb, mint i10. Ezekkel 6liter körül bárhol eljár, kényelmesek 2012 utániak modernek és jól felszereltek (i20- ból 2015 utáni)
-
kenwood
veterán
válasz
Tothgera30 #211279 üzenetére
En alapbol zarom be az olyan hirdeteseket, ahol a konkret autorol egy sort sem ir a gyoker. Rendszam sehol, gyari extrak sincsenek felsorolva,leiras zero. Mint amikor valaki lemegy egy szorakozohelyre, es ugy szeretne becsajozni,hogy egy sorrel a kezeben a padlot bamulja.
-
válasz
Tothgera30 #211279 üzenetére
Már megy a puhítás...
(a linkelt-et pont néztem még éjszaka)
És befigyelt a J is.
-
válasz
tboldi #211275 üzenetére
Köszönöm a tippet, de ez dizájn ügyileg sem állja meg a helyét, meg hát 3 ajtós. Anyataxinak nagyon kicsi.
@#211274 kisza25
Huh... ezt jó, hogy írtad, mert van egy már 180k-nál motorcserés példány, ami azóta már futott 180k km-t... [link]
GOndolkodtam, hogy egy motorcser jó, vagy sem... mert ha 180k-nál csere volt, majd ugyanennyit ment, akkor mi a valósziűsége annak, hogy megit 700k-s motorcsere lesz? (vagy 1M lesz...)@#211267 szabonagyur
Bizony ma megmutattam néki. Nem kaptam elzárkózó visszajelzést.
Ople topikba kukkantva (gyébként is érdekelt vagyok ott) b16xer nem vészes motor. -
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #211266 üzenetére
Nem követtem az elejétől a szálat, de ez nem játszana?
Ugyanott található, ahonnan hoztuk a miénket, sőt vezettem ezt is, teljesen rendben van, részemről nagyon is ajánlott vétel. Valamivel szebb állapotú, mint amit megvettünk, csak unalmasabb, ezért nem erre esett a választás.
Korábban írtam, hogy bagószagú, de második megnézésre rájöttem, hogy csak a klíma büdi, kikapcsolva azt nincs semmi szag. Valszeg kiirtható, az is lehet, hogy csak egy ázott pollenszűrő a ludas. -
Llew
senior tag
válasz
cappa72 #211266 üzenetére
Én tökre nem értek az autókhoz, de ez ránézésre egy nemrég behozott, "menősített" autó, utóbbi minden veszélyével. Az "állítható futómű" nem tudom mit jelent egy A3-asnál, de biztos nem gyári megoldás.
Szerk.: Közben már írják is hozzáértők a dolgokat.
#211270 molnarpeter Kösz, az ilyenek hasznosak. A felét nem vettem észre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #211266 üzenetére
Asszem láttam a hirdetést, de a front alapján nem kattintottam, pedig ez is már a tükörindexes. Sok fólia, tuner hűtőrács, lámpák elöl-hátul feketítve (festék vagy fólia? utóbbi eltávolítható), hátsó kerék szerintem is nagyon közel van a sárvédőívhez, hátsó lökös fényezendő hiba, plusz alul a koptató fényezetlen műanyag betét ki van ugorva a helyéről, küszöb sofőr ajtó eleje alatt mintha meg lenne nyomva csápossal, kis Audi matrica nekem nem begyere, felni kupak nincs a helyén. Utólagos fejegység meh, képek háttere/szerkesztés, playstation kontroller illatosító és háttérben álló fiatal srác.
-
Jaja... Ezek vannak, meg a bárányfelhők... Ha belegondolok, hogy mennyi volt 3 éve egy új sx4scross (4,7M), akkor agyf'szhalál kerülget.
@#211265 zgospel
Ez az autó hemzseg a red flagektől.
Néhány külsérelmi nyom mintha lenne, meg hátul mintha lógna (vagy ültetett), ezen kívül az én jó szemem, szagértelmem' nem lát semmit. -
rbalint88
addikt
válasz
kisza25 #211257 üzenetére
Igen, ha 10ezrenkent van cserelve az olaj, akkor nem nagyon van gond veluk. Csak eleinte 30k km volt a gyari periodus, aztan 15k km… utobbi idoben eleg sok lancszakadasos sztori volt, meg a gdi-knel a koksz miatt elkopott motor.
kobe24: arra kell figyelni, hogy ezeket csak akkor vedd meg, ha ingyen adjak oket.
-
kobe24
tag
Sziasztok!
Olyan helyzetbe kerültem, hogy szeretnék megnézni két darab skoda fabia-t, még a legelső generációból. Kis infót gyűjtöttem róluk, mindkettő 2006-os, és kormányhivatali gépjármű volt (konkrétan a nav használta). Ezektől mennyire kell tartani? Infót lekérdezve róluk az látszik, hogy 2018 óta nem is használják őket, ki vannak vonva a forgalomból, ez miért lehet? Ha már nem használták miért nem adták el korábban őket? Tudnátok abban segíteni, hogy ilyenkor mire érdemes odafigyelni, vagy egyáltalán érdemes-e őket megnézni? Plusz esetleg magukról a fabia-król van infó, hogy milyet érdemes venni, mit kell rajtuk megnézni? Köszi a válaszokat! -
válasz
molnarpeter #211256 üzenetére
Én is találtam egyet, majd megmutatom asszonykának. [link]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #211241 üzenetére
[link] egy friss 5 ajtós, új elejű, 1.6 MPI motoros hirdetés. Mondjuk lehet az eleje volt javítva, JE géptető illesztésnél látok valami furcsát. De legalább kb az egyetlen ilyen, amit találtam hahun
Autós topikban volt külföldről importáló fórumtárs, de nem tudom, típus kérdése mennyire nyitott (japán hátsó kerekesen kívül vállal-e mást is)
-
zgospel
őstag
válasz
hobizoli #211249 üzenetére
Mondjuk ez off, de ha jól emlékszem Japánban óriási botrány volt nem is olyan régen, hogy legalább egy évtizeden keresztül a gyenge minőségű acélt csúcsminőségűnek jelentette le papíron a legnagyobb japán acélvállalat.
Közben meg is találtam: [link]
A Mazdát is érintette rendesen akkoriban. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
cappa72 #211248 üzenetére
De az turbos az mas. Ott van nyomatek, ebben meg csak a hamgero lesz erosebb a menes nem. 78 lovas Jazz-bol atulve se ereztem potensnek. De nem is gyorsulni kell vele hanem cuccolni. Abban paredes.
Olcsobb otvozoanyagokat hasznalnak amim novelik a korrozios hajlamot es mellette sporolnak a feluletkezelesukkel is. Nem jo kombo...
-
válasz
f4lcon #211246 üzenetére
(Majdnem) szomszédunk karosszériás. Rákérdeznék, hogy vegyek-e, fejbe vágna. Azt mondta, hogy nem érti a Mazdát... meg nem tudja milyen technológiával dolgoznak, de hogy mindegyik rohad... így elég bátortalan lennék válogatni.
Amúgy csinos autó lenne, meg lenne is, aki karosszériázza, de most nem ez a cél.
Meg nem is nagyon van a mi ársávunkban.#211247Qru
Azért 75LE után érezné a különbséget.
Már a 165LE-s S-Max-nál is azt mondta, hogy na.. na... azért ez megindul. -
-
válasz
kisza25 #211235 üzenetére
Azt hittem, hogy kicsit könnyebb lesz. De ez a vásárlás ez sosem könnyű.
A3-mal az a gondunk, hogy alapvetően 3 ajtós.
A .de oldalon is ritka a kombi, ami már egész jó lenne. De azt be kéne hozni. Nincs ismerettségem, aki ilyet vállal. Szóval az import az jelen körülmények között zsákutca.
Na tegnap még este néztünk hahun golfot, nem tetszett neki.Minél jobban szeretne az ember körültekintően eljárni, annál inkább igaz, hogy viszonylag kevés az autó; drágák; sok időbe telik; idegőrlő mindegyiknek vagy hibája; a legkevesebb típushibás autók hype-oltak és még drágábbak. Hozzáértés és ismerettség nélkül elmebaj.
@#211209rbalint88
Gondolom amiket nézegetünk, azok meg mind láncosak (pl. g4fa)... (2012, esetleg kicsit későbbi, de biztos nem tudunk menni 2014-es évjáratig árban)-- -- -
Tegnap este is még foglalkoztunk autókkal, egyre inkább kompromisszumképes lesz anyóka is, látván a kínálatot.
"Tudod, próbálok alkalmazkodni a kínálathoz"
Ezt azért örömmel hallottam, bár ez bővíti a megnézendő autók számát. Ami a csekély időnket is eléggé megnyirbálhatja...
Pl. Chev. Cruze (csak az 5 ajtós)
Renult Clio kombi (csak az 1.2 16V motorral szerelt)
Az A3-ról még nem nyilatkozott, nekem végülis nincs kifogásom ellene.Köszönöm kitartásotokat és a türelmeteket.
-
-
kenwood
veterán
válasz
Tothgera30 #211238 üzenetére
A 8P szerintem a Golf 5 ellen meg.. A Golf 6-ot 2008, a 8p-t meg 2003 ota gyartjak.
-
-
Bdanyy
addikt
Kicsit fiatalabbaknál pl Passat/Superb/A4/A5 fenntartása közt milyen különbség lehet? Pl maga az 1.4-2.0 tsi laikuskent hasonlónak tűnik, de még ott is lehet eltérés? Használtan nincsen olyan vészes felár és sokkal kényelmesebbnek éreztem pl az A5-ot a passathoz képest. (Igaz az itt lehordott kodiaq még jobban bejött).
-
Kurfürst
csendes tag
válasz
abratoki #211207 üzenetére
Ezeket a drágán fenntartható betegágyakat engedd el szerintem. Ha prémium minőség és nagy tér kell, ami benzines, ráadásuk nem akarsz rá rendszeresen vagyonokat költeni, akkor kezd el szerintem az utolsó Honda Legendekből nézegetni, vagy egy bálnalexusmár ha nem zavarnak a város 15-20, országút 10 jellegű számok.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #211226 üzenetére
vagy olyat kell venni, amiben benne van mar az LPG
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
AssAssynn #211220 üzenetére
Számold ki, mennyi pénzt eszik egy olcsó autó ha nem mész vele egy métert sem. Szerintem 1 kocsi jobban megéri, de abba menjen gázszett mindenképp. Kompakt kombi, pl egy Octavia mk1, mostani igényekre, ráérsz nagyobbat venni később
ki kellene próbálni, ha TDI nem merül le adott használattal, akkor azt is be merném vállalni.
-
imyourfriend
őstag
válasz
AssAssynn #211220 üzenetére
Vagy megtartanám a Corsát és mellé vennék egy dízelt a hosszabb utakra, vagy egy 1.4-es szíjas vezérlésű benzines bódéra váltanék. Az sem eszik 6-7 többet 6-7 liternél 100-on, kombi Oktávba minden is befér és 13-14 éves korig 3 férfi kölyök megfér hátul.. amúgy 4 felnőttnek nagyon kényelmes, kifejezetten szeretem a kombit igaz ez 1.6 cr. 10-12 liter/100-as fogyasztású autót nem vennék semmiképp sem, saját magamból kiindulva 6-6.5 liter felett semmit sem vennék nekem az egy határ anyagilag. Nem azért mert nem használnám szívesen, jelen árak mellett az egy határ számomra és a jövő bizonytalan.. 1.6 cr télen 5 alatt eszik nyáron meg 4 környékén ami tárcabarát!
-
Xero
nagyúr
válasz
molnarpeter #211211 üzenetére
Az M47-el csak az a baj, hogy a legfiatalabbak is iden mar 16 evesek lesznek. Ettol fuggetlenul tenyleg jo cucc, de keri ugyan ugy a torodest mint barmi mas. EGR, generator, szivosor orvenykelto, gumiagyas szijtarcsa, befecskendezo, izzito gyertya/trafo, turbo mint usual suspectek.
Ezt ugy, hogy van a haznal egy 17 eves M47 260e km-el. -
AssAssynn
őstag
Ti mit tennétek a helyemben?
Az autót egész hónap szinte minden napján egy személyben én használom arra, hogy ilyen 2-3 kilométereket rohangáljak vele napi 2-3-szor. Egy-két hetente kell menjek egy kb. 20 km oda - 20 km vissza távra. De, havonta egyszer megyünk az egyre népesedő családdal 100-300 kilométeres távokra. (2 gyerek van jelenleg, de terv szerint 2-3 év múlva jönne a harmadik, és valószínű ugyanennyi idő múltán a negyedik.)
Nem tudom eldönteni, de még kategória szintjén sem, hogy mi lenne az ideális erre a helyzetre.Ugyebár eddig néztem az ilyen osztott üléssorral rendelkező kisebb egyterűeket, 1.6-1.8 benzinmotorral (Citroen Xsara Picasso, Toyota Corolla Verso, Honda FR-V), de azon töröm a fejem, hogy vajon jó lenne-e (gazdaságos lenne-e), hogy én egyedül, egy személyben egy ilyen "nagy" döggel rohangálnék egész hónapban, a maga 10-12 literes fogyasztásával. A jelenlegi kocsim (Corsa C) 6-7 litert eszik. Azért ez mégiscsak a duplája lenne most. Gondoltam elég lenne akkor egy kisebb autó, de azzal meg az a baj, hogy ha csak egy hónapban egyszer is, de muszáj beültetni az egész családot és a csomagtartóba is betenni minden hóbelebancukat, de erre meg egy kisebb kocsi, a mérete miatt nem alkalmas.
Szóval most vagy az van, hogy:
1.- veszek egy nagyobb, családi autót, csak azért, hogy havonta 1x betudjon ülni a család, és cserébe egész hónapban dupla annyiért tankolok.2.- veszek egy kis rohangálós kocsit, hogy keveset fogyasszon, de ebbe meg nem férne el a család (lol)
3.- veszek két kocsit, egyet rohangálni, egyet meg a családi utakra, de gyanítom, hogy ez lenne a leggazdaságtalanabb megoldás, mert nem térülne meg a második autó vétele/fenntartása a megspórolt üzemanyagból.
4.- veszek egy kisebb családit =kombit?, (habár nem tudom ezzel előrébb lennék-e), majd 2-3 év múlva, a 3. gyerek érkezésekor lecserélem egy nagyobbra.
5.- ??ide esetleg ötlet??Keret: lehetőleg minél olcsóbban, a kialakult drágulások miatt, de egyébként lásd fentebb az általam eddig nézegetett típusokat.
Köszönöm, hogy megoszthattam itt a dilemmámat
egyúttal megköszönöm, ha valaki tanáccsal tud ellátni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
abratoki #211218 üzenetére
Volvo saját motorjai jónak mondhatók (2.4 liter és felette gyakorlatilag), belterét tekintve nem tudom, melyik lenne ideális, lehet egy S60/V60 kicsi, S80 (2006-) megérhet egy misét, V70 gondolom túl szögletes. Nem annyira gyakori, aminek esetenként van egy felára alkatrészben, de sok dolog Ford polcról jött, szóval élhető szinten van szerintem.
-
abratoki
csendes tag
válasz
molnarpeter #211217 üzenetére
Ezek szerint akkor vagy A3 vagy egyaltalan semmilyen Audi
.
Az eszem ezt valahol tudja is, csak a szivem huz fele.
Volvo-ban mi jatszana? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
abratoki #211215 üzenetére
Tényleg, Volvo nem játszik? Mondjuk beltere nem tudom, mennyire tágas…
A4 nehéz kérdés, B7 nem tudom szóbajön-e, B8 már kezd rozsdásodni is némelyik, alaposan meg kell nézni. Első és második generációs TFSI 1.8-2.0 minimum necces, húzós tételek vannak ha nem volt már egyszer gen3 cuccokkal felújítva. Talán ha ki fogsz egyet, ami dokumentáltan totál rendbe lett téve már egyszer… és csak kézi váltó, csak első hajtás. Összességében nem erőltetném ha nem költötte rá előtted valaki azt az 1-2 milliót amit bekérnek. 3.0T és 3.2 FSI is közvetlen befecskendezős, hátul hordják a vezérműláncokat, szóval több százezer a csere, és nem örökösek. Nehéz azt mondani, hogy ajánlanám. Talán egy tip-top felújított B7 elcsíphető. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
abratoki #211215 üzenetére
Ebbol a penzbol A4B7 johet szoba (2007/2008-ig), ott az 1.6-t epp most irta le Peti, ebbol a szeriabol pedig az 1.8 is viheto (163le). Utobbi eleg iszakos lesz varosban, de legalabb nem lesz verszegeny. Mondjuk nem tudom, hogy meretre mekkorak belulrol, mindenkeppen ulesprobazni kene.
Nem volt A4-m de szerintem kb tarthato veluk az emlitett budget (azzal a fenntartassal hogy lesz ev amikor 800k es lesz amikor csak 400k borul rá).
-
abratoki
csendes tag
válasz
Pfiucska #211213 üzenetére
Igen, ez megvan sajnos, eddig egy 2022-es Volvo XC40-essel csapattam a varosban (ceges auto) es annak szervizelesevel volt 1-2 hajmereszto story.
Amiket leirtal, ez tok oke, igazabol bele is fer, cc. evente 5-600 ezer forint a fix koltsegekkel egyutt amit ra tudok szanni.
Fontosabb nekem az, hogy tenyleg kenyelmesen elferjek a kocsiban, ezert lehet inkabb az egyel nagyobb A4-es fele tendalnek.
Ott milyen motort nezzek, mire kell figyelni? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
abratoki #211212 üzenetére
Adott évjáratokban készült “8P” generáció elérhető volt a faék 102 lóerős 1.6 MPI motorral, kb erre az egy opcióra gondoltam
talán még az 1.2 TFSI/TSI ebben a korszakban ami egész egyszerű a többi turbóshoz képest egyébként, főbb drágaság a vezérműlánc csere és a kokszosodás, csak nem egy erőmű, akkor meg már az 1.6 MPI sokkal egyszerűbb konstrukció… 1.4 T(F)SI a 122 lóerős a legkisebb rossz, főleg az említett koksz és lánc dolgokon felül a vezérlés módosító okoskerék ami jelentősen megdrágítja az üzemeltetést.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
abratoki #211212 üzenetére
Nagyobb gumi, dragabb fek, dragabb futomu alkatreszek, bonyolultabb technika, tobb (akar dragabb) oradij, tobb elromolhato extra
Ezek jellemzik a premium markakat. Kerdes, hogy eves szinten az uzemanyagon kivul mennyit szeretnel kolteni az autora. Biztositas, ado, matrica, olaj es szurok csereje: ezek gyakorlatilag fix éves tételek es esetenkent mar onmagukban dragabbak lehetnek.
2.0 es 1.8 benzint kerulnem inkabb, a kollega az 1.4-es A3-ra gondolt, azok vallalhatoak.
-
abratoki
csendes tag
válasz
molnarpeter #211210 üzenetére
Szia!
Koszonom szepen a valaszt.
Ket kerdesem lenne:
1. Amikor azt mondod, hogy magasabb fenttartasra kell lelkileg felkeszulni, ez alatt mit ertesz?
2. Nekem a revizor mondta, hogy az audi-s TFSI motoroktol tartsam magam tavol, mivel ezek borzalmasak. 2008 utan ez a helyzet mar valtozott, vagy pontosan mire figyeljek itt? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #211208 üzenetére
BMW-nél is pl ott az M47 dízel, már-már 1.9 TDI szinten megbízható… mi meg itt ugye próbáljuk a jobban sikerült opciókat ajánlani az elvárásoknak megfelelően
Ha érdekes lehet egy adott típus, nézzetek meg belőle akár másmilyen motorral ami épp van eladó, aztán maximum hozattok egyet rendelésre, ha épp az nyeri meg a vezetőséget
-
-
válasz
molnarpeter #211190 üzenetére
Hm... meglepődtem most azon, amit írtál. Ezért jó, hogy van, aki ért hozzá.
A prémium márkáktól ezért szoktam távol maradni, de akkor ideje néhány dolgot átértékelni.
A gond, hogy itthon nem láttam eladót belőle, ami 5 ajtós lenne.hátha otthon jobban bejön a bizottságnak
, ez betalált, és nagyon jogos!
@#211191 rbalint88
Örömmel olvasom az a3-as részt!
(Bár a dönthető hátsó ülés az tuti, az övé nem volt ledönthető. Közvetlen kollégámé volt.)
Index mukodik bennuk. Sot, a bmw-kben isujabban a volvosok az uj bmwsek, nem is ertem.
Ezért is írtam, hogy csúnya sztereotíp mondat lett.
Amúgy ez úgyis fejben dől el, és sokan felfejlődtek a nóindex szintre - márkafüggetlenül... aztán amikor várja, hogy kiengedjem, akkor babán néz, hogy nem engedem ki (vagy be).i30-ban a benzinesek kezdenek rossz hiruek lenni,
Ugh...
De nem csak az újabbak? -
abratoki
csendes tag
Sziasztok!
Talan annyira nem meglepo, de hasznalt auto vasarlassal kapcsolatban szeretnek segitseget kerni.
A vasarlast a kovetkezo 3 hetben szeretnem megejteni.
Az autora (atiratas illetve egyeb mas koltsegeken kivul) osszesen van 3 millio magyar forintom.Ez lesz az elso sajat kocsim. 😊
Hasznalat szempontjabol 60-80%-ban varosi hasznalat lenne, a maradek kulfoldi illetve videki / hetvegi utazasokra menne, tehat mindenkeppen egy benzines kocsi jatszana.
Leven, hogy ket meter magas sportoli ember vagyok ( atlagosnal sokkal szelesebb vallakkal), fontos lenne, hogy valami olyan 4 kerekut vegyek magam ala, amiben kenyelmesen tudnek elferni.
A vasarlast magat egy revizorral fogom intezni, ugy, hogy O jon velem egesz nap es ott helyben fogja bevizsgalni a kinezett autokat, viszont, hogy
milyen kocsikat nezunk meg azt nekem kell osszeszednem.O alapvetoen azt mondta, hogy Ford C-Max, Mazda 6 (2008 utani), illetve VW Passat haromszogen nezelodjek.
Habar az eszem vele egyetert, a szivem nagyon masszivan huz az Audi/ BMW premium markak fele.
Esetleg ezen a vonalon tudtok nekem segiteni / ezen a vonalon erdemes-e egyaltalan nezelodni vagy engedjem el most ezt a vonalat mivel ilyen arszinvonalban csak megszivnam?
Segitsegeteket elore koszonom.
-
AssAssynn
őstag
A hibrid autók hátuljára kötelező ráírni, hogy "hybrid", vagy van, amelyiknél nincs kiírva?
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mégsem lesz divat az atomerőműre kötött adatközpont?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Futás, futópályák
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kalandor: Habemus papam
- További aktív témák...
- 16TB 0 nap Seagate Exos X16 Enterprise HDD több db.
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A15 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF 120TB+400GB rack szerver - 2xE5-2680v4,128GB RAM,2x10G NET,H730p RAID
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest