Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Otthoni időjárás-állomás
- ZIDOO médialejátszók
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Monitor hiba topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
Tökmindegy #19988 üzenetére
Tökmindegy Jó pár kocsit vezettem már, de ahogy mondtam, már nem arra kell, hogy 140-el menjek a belvárosban (igen, volt ilyen). Amugy itt jegyeznem meg, hogy NEM pesti vagyok, itt azert szerencsere nem olyan veszesek az utviszonyok
Csak ahogy irtam, vannak olyan kozlekedesi helyzetek, amikor jo, ha van egy kis extra loero, nagyobb tapadas, vagy az ezekhez tartozo erosebb fek!
En is azt a nezetet vallom, mint hobizoli, hogy jobb egy sportosabb kocsi, mint ezek a virsligumis golyostollrugos 50 LE-s papirdobozok.
nesa Ez Neked is szol, nem "varosi versenyzesre" kell!
-
-
-
válasz
SocketA #19983 üzenetére
Bármely autóból lehet sportosat faragni, csak akarat kérdése. Az viszont nyitott marad hogy ki és hogyan akarja ezt kihasználni.
Sajnos egy kocsi hiába jó, és a vezetője hiába vezet hibátlanul, ha a forgalom többi résztvevőjéből csak egy is hülye. Mit számít ha meg tud állni az autó rövidebb úton, ha a vele szembe jövő ugyanúgy egy beláthatatlan kanyarban előz, mint mondjuk a jobb fékkel rendelkező? -
nesa
veterán
válasz
SocketA #19983 üzenetére
Akkinek varosba sportkocsi kell hogy kibirjon ugrani STB az nagyon nemtud vezetni PL minek kiugrani, lampanal ugyis "meg kell alni".. max csak a baleseti kockazatod noveli az ilyen...
Varosi kozlekedeshez forgalomba nem eros kocsi kell hanem rutin, szinte biztos hogy egy oregmotoros taxis a 60le dizelel elobb eljut A pontbol Bpontba mint egy rutintalan vezeto 150Le kocsival.
En aztmondom ha neked csak varosi versenyzesre kell a kocsi inkabb nevegyel semmit abbol baj nemlehet, viszot tobb agresziv pilotat mar nembir el a forgalom.
-
m3tr0
őstag
válasz
hobizoli #19973 üzenetére
Nem azt mondtam,hogy itt van forgalom.
Csak akitől kérdeztem mondta,hogy az ő autója 1.6-os motorral ennyit és ennyit fogyaszt.
Különböző helyeken, különböző emberek kb. ugyanazt mondták, hogy ahhoz képet,hogy 1.6 benzin elég sokat eszik. Ennyi.
Erre jött AMD és írta,hogy a haverjáé is 9 liter fogyaszt.Valóban itt vidéken én a mostani tankkal több mint 800 km-tert megyek el és 5 alatti lesz a fogyasztásom. Azért is mert itt végig megyek úgy 50-neé három városon reggel 7 -kor,hogy még fékeznem sem kell mert annyira nincs forgalom.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
SocketA #19983 üzenetére
Hány kilométert vezettél már úgy kb
vagy hány évet ha megkérdezhetem?
Magyarországra sportkocsi az a hét vicce. Itt nincs egy olyan út amin 10 méteren ne lenne legalább egy repedés kiálló csatornafedél,kátyú ésatöbbiA max 140 es tempóról amit lehetséges szabályosan abszolválni már nem is beszélek
Na meg azért a sportkocsi fogalmát is tisztázni kéne ,hogy neked mit jelent ,mert vannak sportos és valóban sport kocsik is . -
Fél napig nem vagyok és annyi hozzászólás van h győzzem olvasni.
-
En pl. sokkal biztonsagosabbnak tartok egy sportkocsit, mert jobb a menetteljesitmenye. Pl.: hirtelen gyorsitanod kell, hogy beferj valahova, vagy satufekezes van, sokkal hamarabb megall, ergo biztonsagosabb, stb stb.. Nekem ezert szamit!
Dare2Live Yaris jo kocsi, teny, bar nekem ez se tetszik, illetve 800 alatt nem latok jot. Plane, hogy nagyon kevesen adjak el a Yarisukat
-
-
hobizoli
nagyúr
hurra, es ott hol van "forgalom"? mennek 40-l meg 30-l varosban, meg 80-l orszaguton, hat ugy nagyjabol semmi nem eszik sokat
probald meg ezt a 7 litert hozni Bp-n ugyanazzzal az autoval, ahol 4-500m-kent lampa van vagy zebra, a zoldhullamot elfelejtheted, meg a lampan 3. valtasra fersz at, meg eleve 60-nal is mar 70-80-l megy a forgalom
sot, pl Ulloin 2x3 savos reszen 60-s limitnel mesz 75-l meg siman mennek el melletted, es erdekes mod baleset megsincs -
neduddki
nagyúr
HI!
ugy ertem van az 30eves odi motor 1595ccm-val 2 szeleppel es lett egy 1598ccm-es 16v-s blokk, amire ratettek az fsi hengerfejet is ennek nem tom aaz eredetet /fejlesztettek volna a 90es evekben, de akkor minek dobtak ki egyik pillanatrol a masikra, persze a 2szelepesnek olcsobb a gyartasa, es minke ket 1.6os motor?/ ennek az okat keresem: hunan gyutt es miert ez tunt el
udv
neduddki
-
jerry311
nagyúr
Mazda MX-5
Tervbe vettem a vasarlast, nezegetem eppen milyenek vannak, milyen aron.
2000 utani evjaratokra gondoltam. A kerdes pedig, hogy ennel a tipusnal mire kell kifejezetten odafigyelni vasarlaskor? -
footy
addikt
válasz
neduddki #19944 üzenetére
De en voltam, viszont ha mar a penztarcam nem nagyon rugalmas,muszaj nekem annak lennem, nameg olvastam, hogy inkabb a 2.0PD-kkel van problema ami siemens PD elemmel van szerelve. Az a baj egyebkent, hogy itt Ausztriaban nem olcsok a kocsik, nemetbe menni pedig nem nagyon van idom.
Xedos9 lenne egyebkent a nagy szerelem, de nem talalni normalis peldanyt ertelmes aron.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
SocketA #19954 üzenetére
Semmivel sem veszítesz többet egy jó autón. Ez matek .Ha most mondjuk veszel másfélért valamit ,(természetesen alaposan megnézve,jó állapotút és 5-7 éveset) azt 3-4 év múlva eladod mondjuk 1.1 ért . Ha 800 ért veszel valamit ami korosabb, ennél fogva (persze nem biztos,hogy így lesz) több költséget jelent a fenntartása, azt sem adod el jobban ,min 2-3 kiló bukóval számolhatsz ugyanennyi használat után. Kb egyforma az egyenleg.
Csak! Egy újabb,gondtalanabb autóban ülsz. . Az is igaz,hogy ha nagyon keveset használjátok akkor bármi elmegy. Végül is te tudod
A fabia igenis jó választás szerintem is,mint már többen mondták is amúgy.
Bár puritán egy szerkezet az kétségtelen.Bömöst meg akkor nézegess ha nem sajnálod a kp-t ha nyűgje van.
Persze akik maguk csinálgatják őket, azoknak más a pálya de ahogy nézem te nem ehhez a népcsoporthoz tartozol -
MMA87 9ert egy 2005-os Focus?!?! Tuuuuul gyanus!
Tökmindegy De az elobb linkelt Focus-on latszik, hogy ha a valsag igy folytatodik, amit most veszek 1.5-ert, azt 3-4 ev mulva 7-8ert orulok, ha egyaltalan el tudom adni. Legalabbis en ettol felek.
Fabiabol most talaltam egy jo felszereltsegut [link]
-
_NCT
addikt
válasz
SocketA #19959 üzenetére
2 hónapja nézegetem a piacot kb, igaz nem nagyon értek hozzá, de számomra ár-érték arányban mégis a renyó megane II vitte a prímet. Tudom h francia, a sok elektromos kütyü könnyen leszopathat, de nem hiszem ha jó állapotút kifogok nagyon mellényúlok. Én igazából saját bőrömön akarom megtapasztalni
Haverom Opel Vectra C-t vett, 2 héten belül 200k költsége lett, állapotfelméréssel, hozzáértő emberrel vette. Szal ennyit erről, én nem jelet akarok venni, hanem állapotot meg autót. Bármiből válhat szoporóller, legyen az francia, japán, német......
-
Aterzem a helyzeted!
Nezegettem a Corsa-Fiesta-Polo kombinaciot is, de oszinte leszek, nem talaltam semmit jo ajanlatot
Plane nem 3 ajtosban, hogy akkor mar nezzen is ki valahogy. Mert ezeknel a hatso ajto csak megtevesztes
A Focus I tenyleg nagyon tartja az arat, es az asszimetrikus belso nekem sem tetszik!
-
_NCT
addikt
válasz
SocketA #19954 üzenetére
2-es Fókába én is beleszerettem, de én is kb ugyanebben a cipőben járok mint Te. 1.5M sok első kocsira, napi 10-15km-re kb. Ford Focus I-en is agyaltam, de annak a belseje nem igazán nyűgöz le, no meg a jó állapotú 1M körül van, ami sok érte.
Amúgy lehet megköveznek, de én pl Opel Corsa C-t nézegettem még, kicsi, keveset eszik, célnak megfelel. Az amúgy is (a szememben) csajos autó, barátnőnek tökéletes.
Amúgy meg: "Óccó óccó cak tesszék"
-
Typhoon47
senior tag
válasz
Tökmindegy #19952 üzenetére
egy ilyen faceliftes 320D-ba még úgy belerepül fél milla hogy csak pislogsz. múltkor volt is népitéleten egy elég frankó kis írás róla. érdemes megkeresni...
-
válasz
Tökmindegy #19952 üzenetére
Sajnalom ra a masfel millat, mert igy tobbet veszit az ertekebol. Meg ahogy mondtam: alapvetoen semmire nem kell a kocsi, es azt sem tudom mennyi idore tervezzuk a vasarlast, mikor adnank el/cserelnenk le masikra.
Igazabol azert veszek kocsit, hogyha neha megyunk ide-oda, akkor ne kelljen mindig berelni. Meg ha mar megvan, akkor bnom jarjon vele munkaba, mivel nekem 5 percre sincs a melohely...
TaaT Az szep! 8 vagy 16V?
-
Tökmindegy
senior tag
-
válasz
Tökmindegy #19947 üzenetére
Ez egy eleg jo kis ajanlat, ha rendben van a kocsi. Ilyenkor gondolkozok el, hogy toljam-e ki a keretet. Bar ha eddig elmennek, akkor meg 3-400eFt-ot hozzatennek, es vennek egy 5-6éves Ford Focust. Nekem az nagyon bejott, pedig csak 3 napra bereltunk egy olyat.
-
#35104512
törölt tag
Akkor már inkább ezt érdemes elolvasni, ez sem rövid de legalább lehet rajta röhögni
-
giigz
veterán
válasz
Tökmindegy #19938 üzenetére
"Ezt érdemes végigolvasni!"
Miért is?
-
#35104512
törölt tag
válasz
Tökmindegy #19938 üzenetére
Félelmetes, gondolja, hogy ezt elolvassák? Nekem nincs most hozzá türelmem, ír valamit az autóról is? Mert beleolvastam, de van ebben az Uránusztól elkezdve Dél-Afrikáig minden..
-
Typhoon47
senior tag
válasz
SocketA #19927 üzenetére
fúj vazzeg... linkelitek itt a szarabbnál szarabb, pimpebbnél pimpebb E36-okat. ilyenekbe akkor sem szabad beleugrani, ha fizetnek érte. a 2lityós tipikus kitaposom a belét úgy legalább megy valamennyire motorokkal... olcsó bömöst csak hónapok után, kemény utánajárással lehet venni vagy k*va nagy szerencsével, különben szopóroller mind...
-
AMD Power
titán
válasz
SocketA #19935 üzenetére
Az F Astra és a Fabia ég és föld kb. Mind műszakilag mind a biztonság terén.
kornelka: Én abból már nagyon rég kinőttem.
m3tr0: Benzinesből az 1.6 16v , dízelből az 1.9dCi inkább. Havernak volt ebből 1.5dCi és most az 1.9dCi. Abba a kasztniba az való. És szebben is jár az 1.9dCi.
-
Tökmindegy
senior tag
-
Tökmindegy
senior tag
-
-
válasz
Tökmindegy #19931 üzenetére
Neztem ket hete 800ert egy 5 ajtso Mazda 323-at, 9 eves volt, 1 ev garral.
Ez viszont csak fele annyiba kerul, 400ert nyilvan nem varom el, hogy jol nezzen ki belul.. De ez tenyleg olcso, ahhoz kepest meg pofas isAMD Power: Az Astrat csak azert vennem, mert "nepauto", amugy nem szeretem Oket valamiert. Civis se tetszik mar ugy, mint 10 evvel ezelott, csak azert vennem, mert (foleg a motorjat) nagyon megbizhatonak tartjak.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
AMD Power #19929 üzenetére
Ezen már túl vagyunk.
Volt itt már érv ellenérv mifene.
Fiam volt annó olyan ,hogy hónapokig járatta velem az országot mert neki elő vasnak bömös kellett,alig bírtam lebeszélni róla. Volt vagy 800 ezer összegyüjtött forintja és abból akarta megvenniAzóta már többször hálálkodott ,hogy nem engedtem
SocketA
Mert ennek a kis mazdának valami épületes belső kialakítása van
) Mintha azt hiányoltad volna más vasakban
)
Ha van rá pénzed vegyél másfél milláért valami jó középkategóriás járgányt tetszés szerint és öt évig nincs gondod ,utána eladod és kb évente max 100 ezret buktál rajta.
Szerintem.
Ja azt a kereskedést felejtsd el ismerem őket -
válasz
AMD Power #19929 üzenetére
Igen, valoszinuleg ez lenne az esszeru valasztas, plane egy kezdo noi sofornek. Csak nekem is az a bajom vele, hogy egy papirdoboz az egesz. De vegulis amire nekunk kellene, eleg lenne... Amugy a "halalauto"-t csak viccbol linkeltem, olyat mar biztos nem vennek. Ezek a kis compacton meg elgondolkozok, de nem tudom..
Jelenleg a IV-es Golf, F-es Astra, Fabia esetleg Civikek johetnek szoba. Vagy talan meg a Mazdak.
Lehet eleg lenne nekunk egy ilyen is: Mazda 323/L]
Szerk.: Talaltam vegre egy elfogadhato Fabia -t! Igaz, 2000-es, de legalabb kinez valahogy kivul-belul.
-
footy
addikt
A képek alapján a km még lehet is valós. ti mit mondtok erre? Nem az általánosítások érdekelnek,hanem ha több van benne akkor az hol látszik.
-
válasz
Tökmindegy #19926 üzenetére
Akkor mar inkabb ez a halalauto: BMW
MunezXBK: Se idom, se energiam, se kapcsolatom (pl szerelo) erre. Nekem olyan kocsi kell, amibe beleulunk, oszt megy
-
Tökmindegy
senior tag
-
válasz
#35104512 #19921 üzenetére
Persze, nyilvan vinnek valakit. Egy par kocsit mar azert kirprobaltam eletem soran, meg szeretem a kocsikat nagyon, de muszaki dolgokhoz annyira nem ertek.
A linkelt BMW nekem ugy, ahogy van tetszik, meg benne van az atiras... nem olyan sok az, ha TENYLEG rendben van, akkor inkabb kiadom erte azt a penzt, mint a 4-500ezreseket hozassam rendbe...
Szplöttyy Igen, a muszerfal azert nem a legszebb, ez igaz. A futomunel remelem, hogy a gyari sport futomu jobban birja...
-
Szplöttyy
senior tag
E36 Compact témához hozzá szólva. Tényleg nem "áll meg" de ettől függetlenül az általános rossz állapot azért igaz rájuk. Futómű gatya, zörög meg lötyög ez az, de meg nem áll. Biztonságot ne firtassuk,egy Suzuki Baleno jobb eredményt ért el
Egy 316osba 5ember+klíma, az nem hogy erőlködés, az már katasztrófa. MAX 2személy klímával, még elviselhető, bár akkor is érzed hogy "denemmegy". Mellesleg é Compactot nem szivesen vennék, akkormár inkább egy Coupe, még ha drágább és fapadosabb is. De legalább nem E30 műszerfal+tuning
-
#35104512
törölt tag
válasz
Tökmindegy #19918 üzenetére
Én is elfogadom amit írsz, ezzel nincs is gond, a kolléga csak azt nem értette, amit írtam, de akkor most mégegyszer
Én sokkal biztonságosabban érzem magam az autómban mint egy fábiában.
Remélem érthető, hogy semmi köze a biztonságtechnikához, meg a csillagokhoz annak amit írtam. Azzal egyetértek amit Te is mondasz, hogy az újabb autók ebből a szempontból jobbak. Téma lezárva(#19917) SocketA mindenre amire bármelyik használt autónál, de leginkább a kasztni állapota a lényeges szerintem. Az összes többi könnyen és olcsón orvosolható, akár a komplett motor, váltó cserélhető kevesebb mint 100ezerből. Amúgy nézzetek meg mindent, motor szépen járjon (füst, csörgés, zörgés mentesen), váltó jól vegye a fokozatokat (rükvercbe kemény ellenállása van), fék, futómű tegye a dolgát lógás és koppanás nélkül.
A konkrét példány szerintem drága, valakinek itt a napokban mutattam egy 18is compact -ot, szerintem az jobban megérné, bár mint kiderült abban nincs klíma. -
Tökmindegy
senior tag
válasz
#35104512 #19916 üzenetére
Az előző biztonságtechnika vitához ,csak annyit tennék hozzá,hogy két nagyon jó barátom is szörnyethalt a nagy bálna mergában annó. Hiába a nagy vas a súly ,nem mindenható az sem. Azt el kell fogadni,hogy a modernebb autók biztonságosabbak ,mint az elődeik, bár ennek meg ott a hátránya ,hogy míg az utóbbit akár meg is javíttathatod addig ezeket a mai vasakat ki lehet dobni mert porrá törnek és ahhoz még nagy csatt sem kell.
-
#35104512
törölt tag
válasz
SocketA #19914 üzenetére
2 compact van/volt a családban eddig, egy 1.6 és egy 1.8, majd most úgyis jönnek az ellendrukkerek, de nem tudok rosszat vagy gyakori meghibásodást mondani. Feleségemnek is valami ilyesmi lesz első autónak (azért mégse a v8 -al rohangáljon a városban
), normál használat mellett 8l -ből megvan, kopó alkatrészek nem drágábbak mint egy hasonló korú autóhoz, illetve rengeteg bontott cuccot kapsz hozzá fillérekért, hála a sok külföldről behozott autónak. Ezek az M40 -es motorok mint ebben a compact -ban is van az elnyűhetetlen kategóriába tartoznak, gyakorlatilag ha víz, olaj, benzin van benne akkor megy.
Szervízről, illetve az árakról nem tudok mit mondani, mert magam szerelem, de gondolom a márkaszervíz rohadt drága, ha találsz egy ügyes hozzáértőt valószínűleg nem kér többet mint más autóknál.
-
Tökmindegy
senior tag
Beteszem ide is. Rendet raktam itthon oszt találtam egy vadi új Steinhof SMT 672 488-6A
luggatott sport féktárcsa szettet. Calibrára tuti ,de F,G astrára is meg még az isten tudja mire jó. Ha valakit érdekel szóljon valami jó ocsón odaadom itt csak a helyet foglalja. -
Kornel
veterán
válasz
#35104512 #19910 üzenetére
A műanyag kis doboznak külön gyűrődési zónákat terveztek már, ami elnyeli az ütközési energiát, annál a BMW-nél még szó se volt ilyenekről. Arról nem is beszélve, hogy valószínűleg nem egyszer volt már törve 15 év alatt egy ilyen kocsi, ki tudja hányszor volt kihuzatva, az meg köztudottan nem tesz jót egy újabb karambol esetén. Ilyeneket gondolom számításba se veszel
-
neduddki
nagyúr
válasz
neduddki #19903 üzenetére
HI!
ja amuy imadom az n15os almerakt,ez nem is kerdes
udv
neduddki
mod: #19908 m3tr0: ajaj most uztd magadra a megan kulonitmanyt:- )))
SocketA: jaakkor az jo lesz 2. otonak elsonke meg kell egy racionalis
insomniac: tejjesn igazad van, az nem vezetett nemet szentharomsagto aki azt allitja, hogy nincs meg a vilagbll kimegyek abszolut biztosaban erzem magam semmi nem arthat filing
-
#35104512
törölt tag
válasz
Kornel #19906 üzenetére
Semmi, de Te mondtad a fábia 4 csillagját, erre mondtam, hogy egy ilyen teszten semmi nem maradna belőle. De hagyjuk már a töréstesztet, nem erről szólt amit írtam!! Arról, hogy értelmetlen összehasonlítani a két autót, illetve arról, hogy az én autómban 100x biztonságosabban érzem magam, mint egy fábiában. Érzem, hogy autó és vas van körülöttem, és nem egy műanyag kis dobozban ülök.
(#19907) zoo8800 +1
(#19909) SocketA persze, nem titok, ráadásul én meggyőzhetetlen vagyok ilyen téren, ugyanis jelenleg ez a 6. BMW -m, valamint soha nem is lesz más, bunkó fanatikus vagyok, ez van
ja, és egy 530i v8 -am van
-
válasz
AMD Power #19896 üzenetére
AMD Power Az E36-ot 90 ota gyartjak, akkor itt meg mindenkinek Ladaja volt
'98-99 meg nem a '90-es evek eleje
Nekem a Golfnak megfelel a 9 literes fogyasztasa. Nyilvan jobb lenne a 3 liter, de en beernem egy olyan kocsival, ami 10 alatt eszik, mivel ugyse mennek tul sokat, havi egy tankolas eleg lenne.
Amugy Te mit ajanlanal?
insomniac En osztom az allaspontodat, hogy inkabb egy regi dragabb autot, mint egy uj olcsot. A Fabia azokkal a virsli kerekekkel, meg muanyag belsover... brrr... persze, asszonykamnak munkaba jarni tokeletesen eleg lenne...
Megkerdezhetem Neked milyen vasad van? Esetleg BMW?neduddki Tudooooom, de akkoris, lenne egy bomosunk
-
m3tr0
őstag
válasz
AMD Power #19905 üzenetére
Oké, de kinek kéne Megane II pláne 900-ért?
A nővérem egyik barátjának volt egy 1.6 benzines...hát basszus többet állt szervizben mint amennyit használták. Hol az első ablak esett be az ajtóba, hol a motor állt le egyik pillanatról a másikra, majd valami cuccot kellett benne cserélni 26 ezerért amiből 16 db volt a motorban..nem tudom mi volt az de durván beszopták vele.. -
-
m3tr0
őstag
Meg még esetleg ez tetszene nagyon. Csak hát itt is, fogyasztás alkatrész árak. Meg még ritka is mint a fehér holló. De jó lehet.
-
neduddki
nagyúr
HI!
dehogyisnem 0km-es dizel, amibol legfeljebb 150Mm-nel kiszallsz, van is otletem korea:- )
udv
neduddki
mod: almera: aha persze direkszuro motroter vegebol, meg valszeg makulatlan is szgeny, fogyasztas:12 Gasoline 6,90 8,71 11,08
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni időjárás-állomás
- Könyvajánló
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest